London Calling
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Now let it in your body and the party won't stop 'cause it's seven kinds of naughty

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Sikko
Päällikkö
Päällikkö
Sikko


Viestien lukumäärä : 2041
Join date : 30.07.2009
Ikä : 33
Paikkakunta : Rovaniemi

Now let it in your body and the party won't stop 'cause it's seven kinds of naughty Empty
ViestiAihe: Now let it in your body and the party won't stop 'cause it's seven kinds of naughty   Now let it in your body and the party won't stop 'cause it's seven kinds of naughty Icon_minitimeMa Syys 13, 2010 2:02 am

Evi ja Shawn! Vauhditin tätä hommaa vähän, ettei tarvi kovin monta "turhaa" vuoroa kirjottaa!

Rain oli lähtenyt tylsistyttyään yksin haahuilemaan pitkin kotikatuaan. Ilta oli jo myöhällä ja kun miehenpuolikas tajusi baarien olevan jo auki, hän päätti sen kummempia pohtimatta lähteä viettämään iltaansa johonkin baariin. Tällä kertaa nuorukainen ei ollut jaksanut vaivautua Yellow Avenuelle asti kermaperseiden joukkoon, vaan oli käyskennellyt rauhallisena Rashee Roadille. Rasheraspin sijaan Rain oli intoutunut pitkästä aikaa astelemaan sisälle strippiklubille, vaikkei ollut pitkään aikaan ollut naisista edes kiinnostunut. Honey Boneyssa työskenteli kuitenkin pari hänen hyvää naispuolista ystäväänsä ja tulipa siellä silloin tällöin herkullisia puppelipoikiakin vastaan. Millään miehenmetsästysreissulle Rain ei ollut lähtenyt, mutta tietysti komeiden kaksilahkeisten seura kelpasi aina.

Honey Boneyssa kukaan tuskin välittäisi Rainin arkisista vaatteista; paikka oli aina täynnä miehiä, jotka eivät huolehtineet ulkonäöstään saati sitten välittäneet pukeutumisestaan ollenkaan. Hän sen sijaan huolehti ulkonäöstään ja oli kiinnostunut siinä määrin vaatteista, että katsoi mitä päälleen puki. Tällä kertaa tummaverikkö oli vetänyt jalkaansa tummanvihreät reisitaskuhousut ja tutut valkoiset tennarit. Harmaan neuletakin alta pilkotti valkoinen t-paita. Tummanruskeat miltei mustat hiukset peitti musta hattu, joka oli ollut monta kertaa aikaisemminkin miehenpuolikkaan päässä.

Rain käveli sisälle tanssiklubille ja moikkaili satunnaisesti vastaantulevia tuttujaan. Tummaveriköllä oli laaja skaala erilaisia ystäviä ja hän tunsi hyvin paljon ihmisiä. Ihmismeren läpi Rain löysi kuin löysikin tiensä baaritiskille, jonka takana työskenteli muutama nuorehko mieshenkilö.
"Bisse", hän huikkasi yhdelle baarimikolle ja jäi odottelemaan juomaansa. Ei mennyt aikaakaan kun miehenpuolikas sai kaljan käteensä. Tuoppi hyppysissään Rain oli aikeissa mennä istumaan johonkin pöytään, mutta matkaan tuli mutkia. Strippiklubi oli tavallistakin täydempi, eikä nuorukainen ollut tottunut moiseen väenpaljouteen kyseisessä puljussa. Epähuomiossa yrittäessään päästä tiskin luota vankkarakenteisen vartalonsa kera pois baaritiskin luota Rain vahingossa tönäisi vieressään olevaa mieshenkilöä. Tilanne oli ohi kovin äkkiä ja tummaverikkö tajusi kaataneensa osan juomastaan tuon päälle. Epäuskoinen ja jokseenkin pahoitteleva ilme kasvoillaan Rain katsahti toiseen miehenalkuun.
"Anteeks, en oo tottunu siihen et tää paikka on näin täynnä", hän sanoi. Luultavastikaan toiseen ei ollut sattunut, mutta kovin monet Rashee Roadilla asustelevat mieshenkilöt olivat luonteeltaan helposti tulistuvia. Rain toivoi sydämensä pohjasta, ettei tämä tapaus olisi ollut sellainen.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sofinweb.blogspot.com/
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love


Viestien lukumäärä : 2259
Join date : 04.08.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Hämeenlinna

Now let it in your body and the party won't stop 'cause it's seven kinds of naughty Empty
ViestiAihe: Vs: Now let it in your body and the party won't stop 'cause it's seven kinds of naughty   Now let it in your body and the party won't stop 'cause it's seven kinds of naughty Icon_minitimeMa Syys 13, 2010 3:44 am

// Täält tul!

Shawn oli ajautunut strippiklubille ihan vain tiirailemaan ympärilleen. Hän ei ollut monta kertaa moisessa paikassa käynyt, vaikka se olikin uskomattoman kuulloista. Ei hän tuhlannut vähäisiä rahojaan kamalan useasti moisiin paikkoihin. Helpompaa olisi vain tavata muija kadulla ja edetä siitä eteenpäin. Tummatukka oli juuri tilannut bissen, ja hänen oli mahdottoman vaikea olla raivoamatta, jos joku vähänkin tönäisi häntä. Päivä oli mennyt aamusta asti tarpeeksi perseelleen, eikä hän haluaisi enää tippaakaan lisää ongelmia.
Jätkä käveli ihmisten lomassa päällään mustat pillifarkut, mustat tennarit, ja The Usedin fanipaita. Vaatteille oli läikkynyt kaljaa tältä päivältä iha tarpeeksi, joten hän ei kyllä haluaisi mennä kotiin täysin märissä ja kaljalta haisevissa vaatteissa.

Niin, päivä oli alkanut paskasti. Aamulla Shawn heräsi ystävänsä soittoon, myöhemmin hän tajusi, että kamat olivat loppu. Ei siinä vielä kaikki... Koira ei suostunut tottelemaan tippaakaan, sillä se selvästi vaistosi omistajansa huonon päivän, ja yritti ärsyttää vielä lisää. Sen jälkeen Shawn oli kadottanut viimeiset röökinsä, ja hän oli jälleen meinannut pari tuntia aikaisemmin saada turpaansa oikein kunnolla kaapin kokoiselta jätkältä, joka oli itse aiheuttanut sen, että Shawnilla paloi pinnat.
Tämän muistellessa aamuisia ärsyttäviä kokemuksia, hänet tyrmättiin muutamaksi sekunniksi. Shawn käänsi katseensa viereensä, ja huomasi siinä tälläytyneen pojan, jonka ilme kertoi kaiken. Tuo oli pahoillaan... mutta tuon tapauksessa hän sattui törmäämään juuri väärään henkilöön. Shawnia ei sulattanut tänään mikään.

Toisen juomien läiskyessä Shawnin päälle, hän vilkaisi vaatteitaan hätäisesti. "Voi jumalauta!" hän älähti ja siirsi sitten murhaavan katseensa edessään seisovaan jätkään. "Joo, ja mä en oo tottunu siihen, että mun päälle heitellään bissee joka toinen sekunti. Sori vaa kiiltokuvapoika, mut nyt sä kyllä onnistuit törmäämään sellatteeseen tyyppiin, kuka ei päästä sua helpolla" Shawn murisi toiselle purren hammasta. Nyt vitutti, vitutti ihan saatanasti!
Hän otti askeleen lähemmäs toista, hörppäsi kaljasta pienen hörpyn ja kohdisti hieman sumean näkönsä avulla kätensä toisen kaulukselle. "Haluutko sä saada turpasaunan, vai tyydytkö sä siihen, että mä heitän mun bisset sut muotivaatteilles?" Shawn kysyi vittuuntuneella äänensävyllä ja otti sitten muutaman askeleen sivummas, pidellen edelleen toisen kauluksesta kiinni. Mies piti tuoppia edelleen kädessään, ja joi sen loppuun, kävellen sitten ainoalle rauhaisalle käytävänpätkälle, joka sijaitsi kulman takana.

Hän ahdisti toisen päin seinää, ja vilkuili katseellaan toista päästä varpaisiin. Keesipää näytti pohtivalta, mutta edelleen hänen kaasvoillaan oli niin ärsyyntynyt ilme, ettei sellaista oltu nähty hänen kasvoillaan pitkiin aikoihin. Laihat ja vierotusoireista tärisevät kädet puristuivat entistä enemmän nyrkkiin toisen kauluksella, ja tummaverikkö siirsi hazel-silmänsä toisen silmiin. "Vai mitäs mä sulle keksisin? Se pelkkä bissen kaataminen sun hienostovaatteile ei taida riittää..." Shawn mutisi ja tuijotti toista entistä tiiviimmin. Tuo jätkä tosiaan tarvitsisi jonkinlaisen opetuksen.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.wix.com/jerseysdarknesthour/poisonrpg
Sikko
Päällikkö
Päällikkö
Sikko


Viestien lukumäärä : 2041
Join date : 30.07.2009
Ikä : 33
Paikkakunta : Rovaniemi

Now let it in your body and the party won't stop 'cause it's seven kinds of naughty Empty
ViestiAihe: Vs: Now let it in your body and the party won't stop 'cause it's seven kinds of naughty   Now let it in your body and the party won't stop 'cause it's seven kinds of naughty Icon_minitimeMa Syys 13, 2010 4:21 am

"Ota ihan iisisti hei", Rain totesi rauhallisesti, kun toinen suorastaan leimahti pienestä onnettomuudesta. Ei tummaverikkö ollut tahallaan kaatanut kaljaansa tuon päälle. Hänellä oli muutenkin vain vähän rahaa, koska oli tuhlannut suurimman osan pienestä palkastaan ryyppäämiseen, joten miksi ihmeessä hän olisi heittänyt valtaosaa juotavastaan kenenkään tuntemattoman päälle? Ystävät olivat houkutelleet Rainin valitettavan usein mukaansa illanrientoihin, mikä ei ollut kovinkaan epätavallista: hänellä oli tapana juhlia juhlimasta päästyään. Valitettavasti hänen lompakkonsa ei pitänyt tuosta tavasta. Puutarhojen hoitamisesta ei irronnut riittävästi kahisevaa, jotta Rain olisi saanut kustannettua itselleen kunnon kodin, ruokaa ja muuta tarvittavaa. Hulvaton juhliminen oli kuitenkin miehenpuolikkaan vapaa-ajan viettotavoista mieluisin, eikä hän tinkinyt siitä. Niinpä Rain tinki kodista ja hän asuikin pienessä pihamökissä erään rikkaan pariskunnan pihassa. Yksiö oli kovin pieni, mutta hyvin nuorukainen oli sinne tähänkin asti mahtunut.

Toisinaan Rain saattoi tulistua hyvinkin nopeasti, mutta tällä kertaa toisen viha ei saanu aiheutettua hänessä yhtään kuohuntaa. Tilanne oli jokseenkin hieman huvittava, sillä lyhyttukkainen miehenalku oli Rainia yli kymmenen senttiä pidempi, mikä teki asetelmasta hassuhkon. Hän ei kuitenkaan epäillyt ollenkaan toisen sanoja turpasaunasta, vaan oli melko varma siitä, että saisi kokea sellaisen, jos ei osaisi käyttäytyä.
"No jos se sun oloa helpottaa, niin heitä toki." Rain sanoi ja laski kätensä rauhallisesti vieraan käden päälle, joka puristi hänen kaulustaan.
"Ei vaan emmä oikeesti tarkottanu", hän lisäsi tyynesti pysyen paikoillaan, vaikka toinen olikin astellut luvattoman lähelle häntä.

Kokeneena pelimiehenä Rain ei voinut olla ottamatta huomioon sitä tosiasiaa, että vaikka toinen oli tehnyt tilanteesta varsin kiperän, oli tuo varsin hyvännäköinen. Kehtaisiko hän heittää pelin pientä ehdottelua? Kaikista huvittavinta olisi, jos hyökkäävästi käyttäytynyt mies olisikin homofobian omaava hetero, joka saisi vain tuulta purjeisiinsa pienestä flirtistä. Rain osasi kuitenkin puolustaa itseään, ja olihan hän suorastaan valtava ja lihaksiakin löytyi tarpeeksi.
"Hmm, mitä vaihtoehtoja mulla on?" Rain kallisti päätään leikkisästi ja hymyili erittäin ehdottelevasti. Kaikki tai ei mitään.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sofinweb.blogspot.com/
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love


Viestien lukumäärä : 2259
Join date : 04.08.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Hämeenlinna

Now let it in your body and the party won't stop 'cause it's seven kinds of naughty Empty
ViestiAihe: Vs: Now let it in your body and the party won't stop 'cause it's seven kinds of naughty   Now let it in your body and the party won't stop 'cause it's seven kinds of naughty Icon_minitimeSu Syys 19, 2010 5:21 am

Toisen välinpitämätön luonne juomien päälle kaatamisen osalta sai Shawnin melkein nappaamaan lähimmältä ihmiseltä bissetuopin kädestä, mutta ei hän sitä kuitenkaan tehnyt. Häntä vain vitutti... Tosiaan, jos Shawn olisi itse nähnyt moisen uhkailuasetelman, olisi hän itsekin nauranut, sillä toiselta löytyi lihasta, mutta silti lähes anorektikon omainen Shawn oli uhkailemassa tuota. Ei sillä etteikö hän voisi antaa toiselle turpaan. Hän oli useasti ennenkin alkanut vittuilla ihmisille, mutta aina nuo olivat olleet Shawniakin pidempiä, ja paljon, paljon massiivisempia. Ja kuten aina, Shawn oli menettänyt malttinsa ja alkanut kovistella, joka kuitenkin loppuu yleensä melko lyhyeen. Hän ei kuitenkaan tiennyt, mitä tehdä tuon jätkän kanssa. Se ansaitsi saada turpaansa, mutta toisaalta… toinen oli liian hyvän näköinen hakattavaksi. Tuon anteeksipyytely ei oikeastaan nyt auttanut tippaakaan.

Toisen heittäessä pientä leikittelyä kehiin, kohosivat Shawnin kylmat melko yllättyneesti. Voisiko tuon näköinen jätkä ollakin bi? Sitä Shawn ei tiennyt. Tämän kasvoilla hillui erittäin mietteliäs ilme, kunnes keesipään kädet siirtyivät toisen kaulukselta tuon rinnukselle. Jos tuo nyt kieltäytyisi, voisi Shawn vaikka yhden lyönnin opetuksen tuolle antaakin. Kädet siirtyivät hitaasti toisen vyötäröä kohti, ja tummatukka saattoi jopa virnistää. ”Niin… mahdollisuuksia. Jos sä kenties suostuisit hyvittämään ton sun tekos jollain lailla..” Shawn puhui ihmeellisen hitaaseen ja painotteiseen sävyyn, puristaen hieman otettaan tiukemmaksi toisen vyötäröllä. Toisen hymy ja pään kallistus saivat Shawnin kurtistamaan kulmiaan. Keesipään ei koskaan tullut ajateltua moista, mutta tuo olo jo melko.. söpöä.

”Jos sä vaan suostut siihen. Muuten saat turpasaunan. Saat nyt valita.” Shawn tokaisi ja virnisti toisella julmasti, pitäen kasvojaan toisen kasvojen edessä, todella lähellä. Yleensä hän ei kaivannut toisen mielipiteitä... Mutta nyt hän suoraan sanottuna voisi vaikka panna toista. Mitä muitakaan vaihtoehtoja jäisi jäljelle? Tuo toinen oli tosiaan liian hyvän näköinen lyötäväksi. Moinen vokottelu samaa sukupuolta olevien tyyppien kanssa ei ollut Shawnille tuttua, mutta nyt hän oli valmis tekemään mitä tahansa ”kiduttaakseen” toista.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.wix.com/jerseysdarknesthour/poisonrpg
Sikko
Päällikkö
Päällikkö
Sikko


Viestien lukumäärä : 2041
Join date : 30.07.2009
Ikä : 33
Paikkakunta : Rovaniemi

Now let it in your body and the party won't stop 'cause it's seven kinds of naughty Empty
ViestiAihe: Vs: Now let it in your body and the party won't stop 'cause it's seven kinds of naughty   Now let it in your body and the party won't stop 'cause it's seven kinds of naughty Icon_minitimeKe Loka 06, 2010 12:58 am

Tuo lyhyet, tummat hiukset omaava miehenpuolikas näytti kaikinpuolin hyvin rähjäiseltä. Rain kallisti hieman päätään ja tutki toisen olemusta lempeillä silmillään. Äkäinen nuorukainen oli selvästikin tarttumassa syöttiin. Aasialaispiirteinen miehenalku naurahti, kun toisen kädet kulkeutuivat pikkuhiljaa hänen rintansa päältä vyötärölle.
"Millastakohan hyvitystä herra ois vailla?" Rain kysyi käheästi ja laski kätensä tummatukan lanteille hänkin. Käsi etsiytyi hyvin nopeasti toisen paidan alle tehden siellä pienimuotoisen tutkimusretken. Vähintään yhtä vikkelästi kokeilunhaluinen käsi oli kadonnut toisen paidan alta ja löytänyt tällä kertaa tiensä silittämään tuon käsivartta hellin ottein. Rain mutristi hieman huuliaan ja katseli mietteliäänä tapausta, joka hetki sitten oli miltei ollut hänen kurkussaan kiinni.

"Meinaatko sä kiduttaa mua? Mä nimittäin haluan hyvittää tän kaiken." Rain kuiskasi miehekkäästi toisen korvaan ja näykkäsi tuon korvalehteä halukkaasti. Samalla hän kiersi kätensä tiukasti miehenpuolikkaan ympärille.
"Ja mitä nimeä mä huudan, kun sä kidutat mua? Kun sä teet mut hulluksi?" nuorukainen puhui aivan äkäpussin korvaa vasten. Olihan tuo kovin epätavallinen tapa udella vieraan nimeä, mutta tilanne oli joka tapauksessa jokseenkin absurdi: ei Rain ihan joka päivä ollut päätymässä samaan punkkaan häntä uhitelleen henkilön kanssa. Yleensä kaikki vain sulivat hänen edessään - joskin niinhän tuo sillä hetkellä hänen syleilyssään ollutkin teki. Rain oli kerrassaan vastustamaton ja näemmä hyvä selviämään erilaisista tilanteista. Tälläkin kerralla tummaverikkö oli onnistunut lyömään kaksi kärpästä yhdellä iskulla: hän välttyi tukkanuottasilta ja sai mitä todennäköisimmin sänkyynsä varsin hyvännäköisen tapauksen. Tosin sitähän ei voinut vielä tietää päätyikö kaksikko sänkyyn asti - se jäi nähtäväksi.

Takaisin alkuun Siirry alas
http://sofinweb.blogspot.com/
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love


Viestien lukumäärä : 2259
Join date : 04.08.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Hämeenlinna

Now let it in your body and the party won't stop 'cause it's seven kinds of naughty Empty
ViestiAihe: Vs: Now let it in your body and the party won't stop 'cause it's seven kinds of naughty   Now let it in your body and the party won't stop 'cause it's seven kinds of naughty Icon_minitimeLa Loka 09, 2010 2:26 am

// Anteeksi kesto! Kone ei ollut näyttänyt, että oot vastannu, ennenku aloin kunnolla selaan tätä.

Shawn ei ollut nähnyt toista ennen, siitä hän oli varma. Jos hän pakottaisi toisen hyvittämään juttunsa tasan narkkarin haluamalla tavalla, he siirtyisivät ehdottomasti jonnekkin sivummalle. Pienen kulman takana mitään ehtisi hyvittää. Toisen naurahtaessa, Shawnin kasvoilla ollut virne ei värähtänytkään. Ainutkaan lihas kasvoissa ei reagoinut tuohon, mutta se kuullosti hyvältä. Toisen kysyessä hyvityksestä, ja tuon käsien eksyessä Shawnin paidan alle, tiukensi tummatukka otettaan toisen vyötäröstä, ujuttaen sormiaan lähelle toisen housujen vetoketjua. "Sellasta, minkä kummatki tulee muistamaan koko loppuikänsä.." Shawn sanoi vaimeasti ja hivutti sormiaan vielä lähemmäs toisen vetoketjua, antaen sormien sitten hivuttautua kokonaan toisen etumukselle, kuitenkin varsin hitaasti, jottei kukaan ohitsekävelevä huomasisi. Oikeastaan se oli Shawnillw yksi ja sama kuka ohitse kävelisi. "...Ja sä varmaan hyvin tiedät mitä mä tarkotan" tummatukka jatkoi ja tunsi toisen hellän silittelyn hänen kättänsä vasten.

Shawn nykäisi toista paidasta, suorastaan raahaten tuon syvemmälle tumman käytävän uumeniin. Käytävän päässä oli lappu, jossa kiellettiin ovesta kulkeminen. Shawnin kasvoilta kadonnut virne palasi jälleen, hänen siirtäessä ruskeat silmänsä tuohon lähes syötävään poikaan. Shawn tuhahti hieman, toisen kertoessa, että halusi korvata kaiken. "Sä joudut koetukselle" Shawn lähes naurahti, tuijotti toista ja nuuhki toisen tuoksua, kun tuo näykkäisi häntä korvasta ja kiristi otettaan miehen paidasta. Shawnin kädet kulkeutuivat toisen farkkujen etumukselta perseelle, ja Shawn kohotti toista kulmaansa pohtiva ilme kasvoillaan, toisen kysyessä hänen nimeään, tosin melko oudolla tapaa. "Shawn" tummatukka vastasi ja siirsi sitten kasvonsa aivan lähelle toisen kasvoja. "Nyt on mun vuoro... Mä haluan mielelläni tietää, kenen kanssa mä oon tekemisissä tänäiltana" Shawn murahti ja tiukensi otettaan, vetäen toista lähemmäs. Shawn siirsi kätensä toisen selälle, alkaen peruuttaa hieman, törmäten sitten selkä edellä siihen oveen, jota hän oli hetki sitten vilkaissut. "Josset sä oo liian hienohelma, sä tuut mun kanssa tonne nyt, ja samalla saat hyvittää ton kaiken tapahtuneen" Shawn sanoi julmalla, lähes käskevällä äänellä, ja tuijotti tuota pitkään, hivuttaen toista kättään jälleen toisen perseelle, toisella kädellään tiirikoiden farkkujen taskusta löytyneellä rautalangalla lukkoa. Hän osasi nuo hommat, ja varsinkaan tässä tapauksessa hän ei antaisi minkään estää häntä. Ovi napsahti sukkelaan auki, ja Shawn tönäisi oven sen verran selälleen, että hän pystyi vetämään toisen mukanaan, sulkien sitten oven.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.wix.com/jerseysdarknesthour/poisonrpg
Sikko
Päällikkö
Päällikkö
Sikko


Viestien lukumäärä : 2041
Join date : 30.07.2009
Ikä : 33
Paikkakunta : Rovaniemi

Now let it in your body and the party won't stop 'cause it's seven kinds of naughty Empty
ViestiAihe: Vs: Now let it in your body and the party won't stop 'cause it's seven kinds of naughty   Now let it in your body and the party won't stop 'cause it's seven kinds of naughty Icon_minitimeSu Loka 10, 2010 8:24 pm

"Hmm, musta vähän tuntuu, et me puhutaan täysin samasta asiasta", Rain sanoi hiljaa ja katsoi tummatukkaa kallistaen päätään koiranpentumaisesti. Miehenpuolikkaan ilme oli kuitenkin muuttunut haluavaksi ja vakavaksi, eikä se kuvastanu ollenkaan samanlaista suloisuutta, mitä taas pään kallistus ilmensi. Jokseenkin hyvin äänekäs huokaisu karkasi hänen huuliltaan, kun toinen hivutti kättään kohti hänen etumustaan. Rain halusi tehdä kaikin tavoin toiselle osapuolele selväksi, että tunne oli molemminpuolinen; he molemmat halusivat toisiaan, siitä ei ollut epäilystäkään.

Rain oli iloinen, että pitkästä aikaa hän sai temmeltää ihmisen kanssa, joka näki vaivaa tilanteen etenemiseksi. Hyvin usein tummaverikkö leikki nuorukaisilla, jotka olivat vielä hiukan ujohkoja tai ainakin yrittivät esittää vaikeasti tavoiteltavia. Jossain määrin se oli ihan hauskaa, mutta hänestä oli välillä mukava välillä leikkiä itse sitä vaikeasti tavoiteltavaa - tai ainakin yrittää, sillä yrittämisen asteelle se todellakin jäi tämän tapauksen kohdalla. Rain ei voinut vastustaa hyvännäköisiä miehiä - ei vaikka hänelle maksettaisiin. Sitä paitsi mitä sitä turhia pelailemaan, kun voi hypätä suoraan sänkyynkin?

"Rain", miehenalku lausahti vieden huulensa miltei kiinni toisen huuliin. Hän piti Shawnin tavasta toimia - tuo teki välillä kovin yllättäviä siirtoja, joita Rain ei osannut arvata etukäteen, mikä toi leikkiin lisää hauskuutta. Aasialaispiirteinen nuorukainen seurasi vanhempaansa mielellään ja piti tuon rajuista otteista. Tummatukka oli yllättävän voimakas niinkin pieneksi ihmiseksi - siis Rainiin verrattuna.
"Asteikolla 1-10 kuinka hienohelmalta mä näytän?" hän naurahti ja kohotti kulmiaan hieman epäuskoisesti. Hämmästyneenä Rain tarkkaili toista tuon tiirikoidessa erästä ovea auki. Miehenpuolikas ei voinut muuta kuin naurahtaa hämmentyneesti koko tilanteelle.
"Sä taidat olla taitava käsistäs?" nuorukainen sanoi iskien silmäänsä Shawnille, joka oli vihdoin ja viimein saanut oven auki. Kun Rain vedettiin tummatukan johdosta tuohon hämyisään huoneeseen, paukautti nuorempi oven kuuluvasti kiinni. Tummat silmät tuijottivat mielenkintoisen tapauksen kasvoja hetken aikaa ennen kuin niiden omistaja painoi huulensa vasten toisen omia ja sulki toisen hyvin kiihkeään ja intohimoiseen suudelmaan. Samalla Rain työnsi Shawnin huoneen perälle vasten vanhaa pöytää. Miehenpuolikas heitti mustan hatun päästään, riisui neuletakin ja t-paidan päältään niin sukkelasti kuin vain kykeni. Pian Rain oli täysin yläosaton toisen edessä. Nautintoa hamuavat huulet syöksyivät uudelleen toisen huulia vasten samalla kun miehenpuolikkaan kädet seikkailivat tuon paidan alla.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sofinweb.blogspot.com/
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love


Viestien lukumäärä : 2259
Join date : 04.08.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Hämeenlinna

Now let it in your body and the party won't stop 'cause it's seven kinds of naughty Empty
ViestiAihe: Vs: Now let it in your body and the party won't stop 'cause it's seven kinds of naughty   Now let it in your body and the party won't stop 'cause it's seven kinds of naughty Icon_minitimeMa Marras 22, 2010 3:52 am

// Mä en enää ikinä paina nappulaa "merkkaa kaikki alueet luetuiksi". Ja kiva ku huomasin tän vasta nyt. Eiherranjumala, anteeksi!

Toinen teki huomattavasti selväksi, että he puhuivat samasta asiasta. Shawn ei pitänyt tuosta jätkästä vain ulkonäön takia, vaikka se olikin ihan järkyttävän suuri osa siitä, miksi Shawn edes aloitti tällaisen toiminnan toisen kanssa. Ei mies ennen ollut vehtannut kuin naisten kanssa, joten kerta se olisi ensimmäinenkin. Aivan järkyttävän hyvännäköisen jätkän kanssa, joka kerrankin osasi käyttää käsiään. Jos joku aivan muu olisi kaatanut juomat hänen päälleen, olisi Shawn heitetty klubilta ulos, syynä nyrkkitappelu. Shawn ei voinut kieltää, että tuo jätkä pamahti paikalle juuri oikeaan aikaan, eikä hän haluaisi tehdä näin kenenkään muun kanssa, vain tämän kyseisen nallekarhun. Toisen kysyessä ulkonäöstään asteikolla, Shawn antoi katseensa ruokkia häntä toisen keholla, hänen painautuessa lähemmäs toista. "Uskoisin, että kympin saisit" Shawn tokaisi hiljaa toisen korvanjuureen ja virnisti toiselle sitten.

Toisen kysyessä taitavista käsistä, Shawn naurahti hiljaa ja kohotti kulmiaan. "Oon taitavampi ku sä luuletkaan" mies tokaisi ja vinkkasi silmää toiselle. Hämärän huoneen sisätiloissa Shawn tuijotti toista myöskin hetken, kunnes tunsi tuon jätkän huulet omillaan. Intohimoinen ja raju suudelma ei ollut pahitteeksi, varsinkaan silloin, kun jätkä ohjasi Shawnin huoneen perällä olevan pöydän luo. Shawn kokeili nopeasti pöytää, eikä se liikkunut tippaakaan. Tuskimpa sen jalat nyt niin lahot olisivat, että ne eivät jaksaisi kannatella Shawnin painoista luuviulua. Shawn hyppäsi pöydän päälle ja nautti toisen riisuuntumisesta enemmän kuin mistään vähään aikaan. Toisen paljas yläkroppa sai Shawnin nuolaisemaan pienesti huuliaan, kunnes hän sai tuolta jätkältä jälleen suudelman. Toisen kädet ajelehtivat tummatukan kyljillä paidan alla, jonka seurauksena hän vetäisi t-paidan pois päältään ja heitti sen lattialle. Kädet ajautuivat toisen alaselälle, miehen vetäessä nuorempaa itseään vasten, lukiten sitten toisen pakoreitin, kietomalla toisen jalkansa tuon Rainiksi esittäytyneen jätkän jalan ympäri. Keesipään kädet ajautuivat Rainen perseelle, ja Shawn ei voinut olla painamatta toisen lantiota itseään kohti, jotta saisi siirtää toisen kätensä Rainin etumukselle. Tosiaan, kunnon käsittely ei olisi ollenkaan pahaksi. Toisen perseellä ollut käsi sivalsi toisen selkärankaa pitkin tuon niskalle, ja Shawn vastasi suudelmaan intohimoisesti, käyttäen samalla kättään toisen etumuksella. Samalla mies potki mustat, kuluneet tennarit pois jaloistaan, ja etumuksella ollut käsi alkoi avata toisen farkkujen nappia.

Tummatukka siirsi kummatkiin kätensä toisen farkkujen napille, samalla kun irtaantui suudelmasta, ja vei huulensa toisen paljaalle, treenatulle rintakehälle. Hän kumartui alemmas ja alemmas, aina jopa toisen pilkottavien boxereiden reunalle. Shawn veti toisen farkut nilkkoihin, ja vilkaisi Rainia sitten hieman pervosti, siirtäen kätensä jälleen tuon etumukselle. Ei ollenkaan paha. Tummatukka siirsi huulensa toisen kaulalle ja siitä intohimoisesti toisen huulille. Tästä tulisi paras yö taas pitkään aikaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.wix.com/jerseysdarknesthour/poisonrpg
Sikko
Päällikkö
Päällikkö
Sikko


Viestien lukumäärä : 2041
Join date : 30.07.2009
Ikä : 33
Paikkakunta : Rovaniemi

Now let it in your body and the party won't stop 'cause it's seven kinds of naughty Empty
ViestiAihe: Vs: Now let it in your body and the party won't stop 'cause it's seven kinds of naughty   Now let it in your body and the party won't stop 'cause it's seven kinds of naughty Icon_minitimeTo Maalis 31, 2011 12:21 am

Eihän haittaa jos hittaan! Ja vittuvie unohin tän taas. Ei voi olla totta, että mulla on ollu valmis vastaus jo jostain joulukuusta tässä koneella, mut muistin sen vasta nyt... : D Saatana!

”Sitten sun täytyy olla taitavin käsityöläinen, jonka oon tavannu. MM-tasoa.” Rain huokasi. Leikkimielinen sävy alkoi pikkuhiljaa kadota tummaverikön äänestä himon jyskyttäessä ohimolla. Siinä missä hyväntahtoinen ilkikurisuus katosi, levisi himo nopeasti miehen jokaiseen luuhun ja ytimeen. Otteet kovenivat molemmin puolin, mikä oli pitkästä aikaa vain hyvä asia. Helppoa, yksinkertaista ja rajua – se oli hyvä vastapaino hellälle toisen suosittelulle ja lempeälle hyväilylle.

Rain melkein pysähtyi tarkkailemaan toisen nopeita liikkeitä, jotka suurpiirteydestään huolimatta toivat miellyttävää nautintoa. Hän hymähti hymy huulillaan ja huokaisi, kun toinen alkoi suudella hänen rintakehäänsä intohimoisesti. Pian miehenpuolikkaan housutkin oli vedetty alas, eikä hän voinut muuta kuin nauraa.
”Sä oot tajuttoman vikkelä”, Rain naurahti ja vastasi toisen suudelmaan leikitellen. Hymy katosi hänen kasvoiltaan himon tieltä. Tummaverikkö kuljetti kätensä toisen farkkujen napille avaten housut voimakkain ottein ja potki housunsa ja kenkänsä jalastaan. Samalla hän suuteli toista miehenalkua suurelkeisesti, leikitellen kielellään. Rain alkoi laskea suudelmia tuon kropalle hormoniensa pakottamana hyvin nopeaa tahtia. Kädet hyväilivät tummatukan selkää samassa tahdissa ja pian hänen huulensa seikkailivat ja toisen housurajalla. Rain katsahti ilkikurisesti ylöspäin ja jatkoi toimiaan vähän hitaammin. Huulet painautuivat takaisin toisen iholle jättäen pieniä viestejä Shawnin lantiolle. Pelistä innostunut nuorukainen veti toisen housut nilkkoihin boxereineen päivineen ja nousi takaisin täyteen pituuteensa.
”No niin Shawn”, Rain kuiskasi toisen korvaan ja antoi kätensä tunkeutua tuon yksityiselle alueelle jokseenkin rajuin ja kovin ottein. Hän alkoi tehdä hidasta edestakaista liikettä toisen miehuudella suudellen tuon kaulaa ja niskaa näykkien varomattomasti.

Rain veti kätensä toisen herkältä alueelta ja painoi Shawnin olkapäistä niin, että toinen makasi pian selällään pöydällä. Nuorukainen kipusi polvilleen tummatukan päälle ja nojasi kätensä johonkin tuon pään tietämille. Tummaverikköä ei jaksanut edes huolettaa pöydän kestokyky, vaikka se todentotta kärsisi tulevasta meiningistä. Rain suuteli Shawnia intohimoisesti ja näykkäsi tuon alahuulta vaativasti.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sofinweb.blogspot.com/
Sponsored content





Now let it in your body and the party won't stop 'cause it's seven kinds of naughty Empty
ViestiAihe: Vs: Now let it in your body and the party won't stop 'cause it's seven kinds of naughty   Now let it in your body and the party won't stop 'cause it's seven kinds of naughty Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Now let it in your body and the party won't stop 'cause it's seven kinds of naughty
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Slap that naughty body - not k18
» The body of death of the man with the body o
» Wont get fooled again
» Just stop. Please. Just let me go, just let me go.
» But don't sleep get on the run, stop thinkin' and have some fun!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
London Calling :: Rashee Road :: Honey Boney-
Siirry: