London Calling
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

jaffun pakoilut

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
jiiaffa
Kilpikonna
jiiaffa

Viestien lukumäärä : 49
Ikä : 34

jaffun pakoilut Empty
ViestiAihe: jaffun pakoilut   jaffun pakoilut Icon_minitimeTi Marras 23, 2010 4:28 am

Olen nyt tämän viikon, eli 22. - 28.11. vieläkin epäaktiivisempi kuin mitä olen tähän asti ollut. Rukan Nordic Openingissa hyysään USAn, Itävallan ja Latvian joukkueita ympäriinsä ja työpäivät venyy helposti sellasiksi 12 tuntisiksi, joten energiaa ei kamalasti päivän päätteeksi sitten enää oo 8>
Takaisin alkuun Siirry alas
jiiaffa
Kilpikonna
jiiaffa

jaffun pakoilut Empty
ViestiAihe: Vs: jaffun pakoilut   jaffun pakoilut Icon_minitimeMa Joulu 13, 2010 5:51 am

Tuleva viikko, 13. - 20.12. toimin Sipoossa sijaisäitinä siskon viidelle lapselle, kun tämä pakenee Lanzarotelle miehensä kanssa auringosta nauttimaan. Se taas tietää sitä, että minua ei täällä kamalasti näy.
jiiaffa
Kilpikonna
jiiaffa

jaffun pakoilut Empty
ViestiAihe: Vs: jaffun pakoilut   jaffun pakoilut Icon_minitimeTo Helmi 17, 2011 4:22 am

Derp derp. Sain töitä o_O olen tästä kovin järkyttynyt. Kestää maaliskuun loppuun asti. Kuusamon Uistimella säädän uistimien parissa ja viipyilen siellä joka arkipäivä seitsemästä puoli neljään. Perjantaisin kuudesta puoli kolmeen (mä en tiedä miten selviän tästä). Tämä tietää sitä, että oon kuollu. Seison päivät ja tuun kotiin voivottelemaan kuollutta selkää ja jalkoja. Eeenivei, parhaani mukaan käyn täälläkin ^^.

edit. En ees muista, millon viimeksi olisin menny kymmenen tai yhentoista aikaan nukkumaan. Nyt jos meinaa jaksaa päivän töitä tehdä, on pakko. En tykkää olla aikuinen ja vastuuntuntoinen!
jiiaffa
Kilpikonna
jiiaffa

jaffun pakoilut Empty
ViestiAihe: Vs: jaffun pakoilut   jaffun pakoilut Icon_minitimeKe Huhti 06, 2011 4:41 pm

Ja Jaffu pidentää poissaoloaan. Roomaan lähden nyt viikoksi ja sen jälkeen työt jatkuu vielä ainaki tämän kuun loppuun.
Sponsored content

jaffun pakoilut Empty
ViestiAihe: Vs: jaffun pakoilut   jaffun pakoilut Icon_minitime

jaffun pakoilut
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
London Calling :: off-game :: Info-
Siirry: