London Calling
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Hangover, more beer thanks!

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

Viestien lukumäärä : 2259
Ikä : 29

Hangover, more beer thanks! Empty
ViestiAihe: Hangover, more beer thanks!   Hangover, more beer thanks! Icon_minitimeMa Joulu 20, 2010 11:52 pm

// Booth miehensä kera 8D

Weist... viimeinen muistikuva joka pyöri keesipään mielessä, kun tämä avasi vihdoin silmänsä. Illasta ei muistettu yhtikäs mitään, eikä myöskään siitä, miten hän oli moiseen paikkaan joutunut. Pääkipu merkkasi mahdollisesti illalla vedettyä bissemäärää, tai sitten aineita, joita oli tullut päivällä vedettyä. Jokatapauksessa Shawn oli ollut melko sekaisin jo tullessaan paikanpäälle, vaikkei hän sitä itse muistanutkaan. Lopulta tummatukka avasi silmänsä kokonaan ja vilkuili ympärilleen. Hän jokseenkin tiesi Weist nimen omaavan jätkän, mutta etunimi oli hukassa... jälleen. Kaipa Shawn oli tuo kanssa joskus aijemmin puhunut, tai oli sitten muuten vain kuullut tuosta jätkästä. Luultavammin Rashee Rasp baarissa, sillä eihän Shawn muuten ilmestynyt ihmisten ilmoille, kuin juomaan.
Luultavasti hän oli tullut muutaman frendinsä kanssa, mutta loppuillasta nuo olivat jättäneet Shawnin kämppään yksisteen muiden enemmän tai vähemmän sekaisin olevien tyyppien kanssa. Se ei kyllä ollut reilua, mutta Shawn oli tottunut lähes kaikkeen, asuttuaan neljä vuotta Rasheella. Se tuntui toisaalta niin pitkältä ajalta, mutta oikeasti se oli melko vähän. No, mies oli kuitenkin neljässä vuodessa oppinut täysin kadun tavoille, eikä mitään ollut jäänyt tekemättä.

Lopulta jätkä nousi istumaan sohvalle, ja tarkkaili kämppää hetken. Se oli paljon siistimpi kuin Shawnin oma kämppä, tai ainakin se vaikutti siltä. Mies vilkuili uudelleen ympärilleen, haudaten sitten kasvonsa käsiinsä. Aika paska juttu sinänsä. Darrassako hän sitten joutuisi kävellä kotiin, lähtien sen jälkeen juomaan pääsäryn pois. Tai sitten hän menisi kotiin, voisi olla päivän pinna tiukalla, ja pitää pari päivää alkoholittomana. Tai sitten pilveä.... Ei, hän aikoisi nyt edes venata sen aikaa, että kämpän omistaja saapuisi paikanpäälle.

// Anteeks, lyhyttä ja sekavaa. 8(
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.wix.com/jerseysdarknesthour/poisonrpg
Booth
Kilpikonna

Viestien lukumäärä : 19

ViestiAihe: Vs: Hangover, more beer thanks!   Hangover, more beer thanks! Icon_minitimeTi Joulu 21, 2010 3:15 am

//Täältä tullaan : D

Nelson Weist

"Ai perskuta", kuului ensimmäisenä miehen suusta tämän herätessä, eilen oli tuttuun tapaan ollut jatkot heillä ja olihan sitä otettu ihan riittävästi ellei hieman liikaakin. Eilisestä ei paljoakaan ollut muistikuvaa ainoastaan joku muija, jonka kanssa oli kivaa. Nelsonin noustua käveli tuo makuuhuoneestaan olohuoneeseen, jossa odott yllätys, joku mies sammuneena.
Nelson koitti kovasti saada nimeä mieleen, mutta ei auennut muuta kuin ,että nimi alkaa S:llä. Sama se kun ei tuo heränneenä ollut, totesi Nelson ja paineli sitten suihkuun. Weist avasi hanan hitaasti ja sääti veden sopivan lämpimäksi, vesi valui miehen ihoa pitkin ja tuo olisi voinut olla siellä, vaikka kuinka pitkään, mutta ehkä se ei olisi järkevää tässä rahatilanteessa.
Hanan sammutus ja vilkaisu itseään peilistä "huomenta Darra", tuhahtaa ja nappaa pyyhkeen, jolla hieman kuivailee itseään ja kietoo sen sitten lantiolleen vaan. Nyt olisi se vaikea vaihe, keittäisikö Weist kahvit ja olisi tämän päivän selvinpäin vai sitten avaisi kaljan ja ryyppäisi viellä toisen päivän.

Kalja voitti ja Nelson asteli suihkusta olohuoneeseen, yhtäkkiä pysähtyen "Shawn..", mutisi muistaessaan toisen nimen. Sitten kävelyä minijääkapille ja bissen ottaminen. Nelson vilkaisi Shawnia sattumalta ja huomasi toisen heränneen "Huomenia", virnistää ja ottaa toisenkin kaljan siirtyen sohvalle istumaan johonkin tuon lähettyville ja kaljan ojennus "maistuuko?", vilkaisu toiseen ja naurahtaa hiljakseen "tais eilen maistua ihan hyvää tahtia", tokaisee ja huomaa toisen olemusta, että samanlaisissa oloissa tässä mennään kohti joulua.

//äh ei itellä yhtään parempaa : ( täytyis kirjotella vähän virkeempänä : D //
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

Viestien lukumäärä : 2259
Ikä : 29

ViestiAihe: Vs: Hangover, more beer thanks!   Hangover, more beer thanks! Icon_minitimeTi Joulu 28, 2010 6:22 am

// Anteeksi kesto, en ole ehtinyt kamalasti koneella käymään. Vaihdoin myös oman kirjoitustyylini tämän pelin osalta preesensiksi. (:

Shawn istuu sohvalla vähintäänkin kuolleen näköisenä. Hänen mielensä lagittaa, eivätkä hänen pähkinänruskeat silmänsä pääse eroon heiveröisestä sumusta, joka valloittaa näkökenttää. Samassa Shawnin korviin ajautuu aamutervehdys, ja sillä samalla sekunilla Shawn ohjaa kätensä lakan peittämiin, sotkuisiin hiuksiin, joissa ei näkynyt enää keesin ripettäkään. Ruskeat silmät siirtyivät lattiasta toiseen, ja Shawn sittenkin muisti jotain. Tuo jätkä oli luultavasti avannut hänelle oven, kun Shawn oli tullut paikanpäälle parin kaverinsa kanssa. Toisella on pyyhe lantiolla, joten luultavasti tuo on käynyt suihkussa juuri äskeittäin. "Moro" Shawn tokaisee, mutta ei voi olla kasvojaan hieraistessaan hiljaa, vaan huulilta purkautuu omituisen kuuloinen naurahdus. Se on toisaalta huvittunut, ja toisaalta rasittunut. Rasittunut vain siitä syystä, että Shawnia ärsyttää itse itsensä, koska hän ei ikinä voi pysyä vain kotona. Hänen pitää aina tynkeä itsensä toisten käppiin sekoilemaan. Rasittava luonteenpiirre. Samassa toinen ojentaa Shawnin naamaa kohti kaljan, ja tummatukan kulmat kohoavat melko yllättyneesti. "No mikäs ettei. Kiitos" Shawn tokaisee, ottaa kaljan toisen kädestä, ja hörppää siitä kulauksen. Nyt voitaisiin ottaa hieman rauhallisemmin.

"Sori että mä nyt näin tänne jäin hillumaan. En mä yleensä sammu kenenkään ihmisen nurkkiin" Shawn tokaisee, ja kasvoilla vilahtaa pieni hymynpoikanen. Häntä tosiaan nolottaa melkoisesti, mutta eihän moiselle enään mitään mahda. Uusi huikka otetaan pullosta. "Muuten... millä nimellä sua kutsutaan? Mä kun en just nyt muista sitä" Shawn kysäisee ja ottaa sitten sohvalla hieman paremman asennon. Ehkei pieni juttelutuokio pahaa tee.
http://www.wix.com/jerseysdarknesthour/poisonrpg
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Hangover, more beer thanks!   Hangover, more beer thanks! Icon_minitime

Hangover, more beer thanks!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
London Calling :: Rashee Road :: Asumukset-
Siirry: