|
|
| Ne saavat pääsi sekaisin | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Evi.Love Minä olen voittaja
Viestien lukumäärä : 2259 Join date : 04.08.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Hämeenlinna
| Aihe: Ne saavat pääsi sekaisin Ma Helmi 07, 2011 12:44 pm | |
| // Eli Dici tänne, kera Davinin :3 Pahoittelen tönkköä otsikkoa.
Uusi värikäs nappi sujahti luurankomiehen suuhun, tuon nojaillessa jo niin tutuksi tulleen Elm Squaren tiiliseinää vasten. Päivän ensimmäinen nappi, ja Shawn tiesi, että jos hän jatkaisi samoilla napeilla koko loppupäivän, hänen olisi turha edes yrittää valua omaan sotkuiseen kämppäänsä enää tämän päivän puolella. Toisaalta, mitä vikaa oli aineissa, jotka saivat pään tarpeeksi sekaisin? Niin, Shawnin mielestä ei mitään. Hän ei voisi elää ilman niitä. Shawn ohjasi laihan kätensä mustien, polvista rikki rispaantuneiden farkkujen taskuun, ja kaivoi sieltä esille röökiaskin. Askista napattiin yksi rööki, ja se sytytettiin nopeasti. Tänään ei jaksaisi alkaa leikkimään pilven kanssa, nekin buustit voisi jättää myöhemmäksi. Röökistä napattiin henkoset, ja savu ajautui ilmavirtauksen mukaan sierainten kautta. Shawn tarkkaili ympärilleen ruskeilla silmillään.
Paikalla näkyi hilluvan vain Rasheelaisia, lukuunottamatta yhtä pankkivirkailijalta näyttävää, pukuun pukeutunutta miestä. Tuo vastaanotti joltain toiselta jätkältä kannabista... Mitäköhän tuonkin miehen perhe myöhemmin tulisi ajattelemaan. Shawn vilkaisi palavaa tupakkaansa sormiensa välissä. Niin, mitäköhän hänen New Yorkissa asuvat lapsensa hänestä kuvittelisivat? Pitäisivät varmasti aivan kusipäänä. Niinkuin Shawn oli pitänyt omaa narkkari-isäänsä monia vuosia sitten. Mies tuhahti. Ei hänen kannattaisi ajatella noita asioita, sen takiahan voisi vaikka seota. Ei sillä, ettei Shawn olisi jo jokseenkin sekaisin, mutta henkisesti... se olisi er asia.
Samassa mies kuuli örvellystä hieman kauempaa. Vaikka paikanpäällä olikin jonkin verran porukkaa, erotti Shawn kuitenkin örveltäjän kasvot vähän matkan päästä. Selkä vasten tiiliseinää istuva pulsu katseli toiveekkaana hänen suuntaansa. Shawn kyllä muisti, että oli joskus heittänyt tuolle miehelle jotain pilveä vahvempaa, mutta siihen se sitten jäikin. Shawn pyöräytti pienesti silmiään, eikä ollut kuulevinaankaan ukon örinää, käänsi vain katseensa muualle. Hän ei aikoisi tänä iltana heittää aineita kellekkään, ellei joku erityistapaus ole tosissaan niksoissa. Shawn on jätkä, kuka kyllä tietää, miltä tuntuu olla vieroitusoireissa, eikä se seikka lukeudu hänen lempi olotiloihinsa. Kuitenkin, ilta olisi tällämenolla menossa ihan hyvin nappiin. | |
| | | Dici Valon juuri
Viestien lukumäärä : 84 Join date : 06.02.2011 Ikä : 28 Paikkakunta : Seinäjoki
| Aihe: Vs: Ne saavat pääsi sekaisin Ma Helmi 07, 2011 10:03 pm | |
| Davinia käveli kohti Elm Squarea. Punapää oli tulossa kotoaan huuliensa välissä sytyttämätön rööki. Oli todellakin ärsyttävää olla ilman rahaa, Davilla ei nimittäin ollut tällä hetkellä edes tulta. Kyllä naisella varmaankin olisi ollut rahaa ostaa uusi sytkä, mutta juuri nyt se ei ollut tuon suurin huoli. Pahinta oli että Davinian jointit olivat loppu. Punapää ei ollut polttanut pilveä muutamaan päivään ja sen alkoi huomata jo päällepäin. Dav pyöritteli oikeassa kädessään puhelinta jokseenkin hermostuneena, samalla tutkaillen pistävillä silmillään Elm Squarella oleilevia ihmisiä. Yksikään ei näyttänyt kunnon kansalaiselta. Muutama spurku räpelsi umpikännissä ojan pohjalla, sellaiset ihmiset kävivät toisaalta sääliksi. Dav hymähti ja työnsi puhelimen mustien collareidensa taskuun. Ulkona tuuli kylmästi ja siksi Davinian oli pakko vetää takkinsa vetoketjua enemmän kiinni.
Dav yritti etsiä katseellaan tuttuja, mutta sellaisia ei näkynyt nyt aukiolla olevan. Tyttö tuhati turhautuneena. Tuo oli normaaliakin ärsyyntyneempi. Jostain syystä kaksi nuorta miestä rysähtivät melkein Davin päälle tapellessaan. Nainen peruutti muutaman askeleen nopeasti pois noiden kahden alta ja katsoi tyyppejä inhoten. Davinian olisi kovasti tehnyt mieli potkaista toistaa päähän, mutta siitä olisi vain seurannut ongelmia ja niitä tyttö ei nyt kaivannut. Hän kaipasi vain pilveä jonka takia oli Elm Squarelle tullutkin. Dav kiersi tappelijat kaukaa ja tönäisi samalla vahingossa isokokoista miestä. Mies kääntyi raivostuneen näköisenä päätä lyhyemmän naisen puoleen.Dav mutisi jotain ja jatkoi matkaansa sen enempää kiinnittämättä huomiota siihen että köriläs olisi ollut valmis suunnilleen käymään naisen kimppuun.
Davinia otti koskemattoman röökinsä huulten välistä käsiinsä ja pyöritteli sitä sormiensa välissä. Nainen pureskeli alahuultaan ja jäi hetkeksi nojailemaan rakennuksen seinään. Dav veti mustan takkinsa hupun päähänsä ja sen jälkeen vain punaiset kiharat tupsut pilkottivat muuten tummiin pukeutuneen tytön takin alta. Naisella oli erittäin levoton olo ja tuon oli pakko saada jotain tekemistä sormilleen. Oli kurjaa kun ei edes normaalia savuketta saanut sytytettyä.
Davinia huomasi vähän matkan päässä otollisen näköisen nuoren miehen joka popsi kiinnostavan näköisiä nappuloita. Ehkä Dav saisi tuolta ainakin tulta, ehkäpä jotain mielenkiintoista kamaakin. Mieluiten nainen poltti maria, mutta nyt kelpaisi kaikki. Ainut ongelma oli ettei Davilla ollut rahaa. Punapää kuitenkin käveli rohkeasti tuon miltein sairaalloisen laihan otuksen luo. ”Olisko sulla tulta?” Dav aloitti spontaanisti keskustelun loihtien kasvoilleen jonkinlaisen hymyn. Nainen alkoi taas pyöritellä röökiä sormissaan hermostuneena. | |
| | | Evi.Love Minä olen voittaja
Viestien lukumäärä : 2259 Join date : 04.08.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Hämeenlinna
| Aihe: Vs: Ne saavat pääsi sekaisin To Helmi 10, 2011 4:32 am | |
| Tummatukka istuskeli paikoillaan, ja tarkkaili edelleen lähellä kulkevia ihmisiä. Jotkut olivat kunnon narkkareita, jotkut säälittäviä pulsuja, ja toiset taas jengeihin kuuluvia kaapin kokoisia köriläitä. Shawn pysyisi mielellään poissa viimeiseksi mainittujen henkilöiden tieltä, sillä hän oli elämänsä aikana saanut tarpeeksi monta kertaa turpaansa tuollaisilta goljateilta. Ruskeiden silmien katse siirtyi suurikokoisesta jätkästä maassa istuvaan likaiseen vanhaan ukkoon, ja Shawn ei voinut kuin nyrpistää nenäänsä. Jos häntä sanottiin rupuiseksi, niin mikä tuo sitten oli? Miten ihminen sai itsensä noin huonoon kuntoon? Shawn pudisteli hieman pätään, ja siirsi toisen jalkansa toisen päälle, ottaen jälleen hatsin röökistä. Ilma oli jälleen huononemassa. Tuulesta tuli lähes jäätävä, ja taivaalta alkoi pikkuhiljaa tupruttaa pieniä lumihiutaleita. Aivan vähän vain. Shawn veti mustan hupparinsa huppua hieman enemmän mustien hiustensa suojaksi, ja kiinnitti sitten huomionsa häntä kohti astelevaan punatukkaiseen likkaan, joka pyöritteli röökiä kädessään. Varmaan tulta vailla. Aivan niin, toisen kysymys ei tullut yllätyksenä.
"Joo, mikä ettei" Shawn tokaisi, laittoi röökin huultensa väliin, ja kaivoi pillifarkkujensa taskusta mustan sytyttimen, ottaen sitten jälleen hatsin röökistään. "Aika omituisen paikan valitsin, jos vaan tulta olit vailla" jätkä tokaisi samalla, kun jäi tapittamaan paria jätkää, jotka nuokkuivat, toinen enemmän ja toinen vähemmän sekaisin kahden naisen kimpussa. Shawn siirsi katseensa jälleen likkaan, ja nousi ylös, nojaten sitten seinään. Hän vihasi istua maassa, ellei kyse ollut pilven aiheuttamasta leijumisen tunteesta. Tosiaan, usein Shawnilla lagitti, mutta nyt hän ei ollut ottanut mitään, paitsi paikanpäällä. "Ootko sä uus täällä. En oo mun mielestä nähny sua ennen, ellet kuulu niihin kermaperseisiin, jotka tuolla hienostoalueilla asuu?" Shawn kysyi, ja lauseen loppupuolella tämän kulma kohosi hieman. Niin, eihän sitä koskaan tiennyt. Yleensä Yellowin, Devonin ja Rasheen ihmislössit erotti varsin hyvin toisistaan, mutta olihan toki niitäkin tapauksia, joista ei voinut ulkoapäin tietää. Shawn vilkaisi jälleen virkapuvussa olevaa virkailijamiestä, siirtäen sitten katseensa jälleen toiseen.
Ksi tngettiin taskuun uudelleen, ja taskusta napattiin jälleen pussi, mikä sisälsi niitä erivärisiä nappeja. Yksi napattiin suuhun, mutta Shawn ei laittanut pussia vielä pois. Hän vilkaisi ensin tyttöä, sitten pussia, ja sitten taas punatukkaista neitiä. Lopulta pussi kuitenkin tyngettiin takaisin taskuun. Jos toinen olisi jotain vailla, tuo voisi mainita asiasta. Shawnin olisi kuitenkin hyvä saada kaupattua jollekulle jotain, jotta saisi edelliset velkansa maksettua. | |
| | | Dici Valon juuri
| Aihe: Vs: Ne saavat pääsi sekaisin To Helmi 10, 2011 4:53 am | |
| Davinia laittoi röökin taas huultensa väliin ja sytytti sen. Nainen imi savua sisäänsä kuin viimeistä päivää, koskahan hän oli viimeksi polttanut. Nikotiini sai vain osan Davin tarpeista täyttymään, punapää oli vieläkin erittäin levoton niiden muutaman päivän takia joina minkäänlaisia huumeita ei ollut näkynyt. Naisen silmien aluset olivat tummat, sitä se riippuvuus teetti. ”Itseasias mä asun täs ihan lähellä”, nainen hymähti ja huitaisi kädellään tulosuuntaansa mistä hänen kämppänsä luonnollisesti löytyisi. Dav otti taas uudet henkoset ja keskittyi sitten tuijottamaan savua jota tulvi ulos hänen suustaan. ”Ja siitä sä varmaan voitki päätellä että mä en tosiaankaan oo mikään kermaperse”, Dav tuhahti tympeästi. Punapää veti röökiään tasaiseen tahtiin ja punainen tulipää tuli kokoajan lähemmäs. Davinia tarkkaili pistävästi miestä jonka nimeä ei itse asiassa edes tiennyt. Dav ei alkaisi esittäytymään, jos herraa kiinnosti nimet niin hän oli sitten hyvä ja kysyi.
Davinian huomio kiinnittyi pussiin jonka mies veti taskustaan. Herkullisen näköiset nappulat suorastaan houkuttelivat syömään niitä lisää ja lisää. Dav tuijotti pussukkaa kuin lapsi karkkeja, himoiten. ”Onko sulla mitään muuta ku noita ?” nainen kysyi nyökäten pussia kohti joka katosi toisen taskuun. ”Tai lähinnä mä haluisin pilveä”, Dav täsmensi ja irvisti hieman. Punapää päätti jättää ainakin tässä vaiheessa kertomatta ettei hänellä ollut senttiäkään rahaa. ”Oikeestaan ihan mikä vaan käy, mä tuun pian hulluks” Davinia naurahti hieman vaivautuneesti. | |
| Aihe: Vs: Ne saavat pääsi sekaisin Ke Helmi 16, 2011 5:18 am | |
| Shawn virnisti hieman toiselle, kohottaen kulmaansa. Tuo neiti ei näköjään ollut maailman parhaimmalla tuulella. Jos toinen kenties veti aineita, Shawn tosiaan tiesi tunteen, jos päällä oli menossa vieroitusoireet. Silloin hänen itsensä oli vaikea, todella vaikea puhua toisille ihmisille, saati sitten pysyä erossa ongelmista. Yksikin väärä sana vieroituspäivänä, se on heti toiselle nyrkki vasten naamataulua. Kuitenkin, ennenkuin Shawnin oli syytä epäillä mitään, hän päätti kuunnella toisen vastausta. Likka vastasikin, että asui paikanpäällä. Ihmeen hyvännäköinen tapaus asuakseen Rasheella. Yleensä kaikki olivat rupuisia leidejä, jotka jakoivat persettä joka kulman takana, ja nuokkuivat baarissa pulien kanssa, koittaen vikitellä ohi käveleviä miehiä. Shawn vihasi juuri sellaisia tapauksia. Kuitenkaan valittamiseen ei tämän henkilön kohdalla ollut aihetta. Toinen yös jatkoi, että siitä päätellen Shawnin ei kannattanut päätellä toisen olevan kermaperse. "Okei, okei. Älä nyt leikistä suutu" mies vastasi naurahtaen sitten hiljaa. Tämä veti vielä muutamat henkoset melkein loppuunpalaneesta röökistä, ja heitti sen sitten kauemmas, käryämään ihmisten jalkoihin. No, eiväthän nuo pistäneet toivottavasti pahakseen.
Punatukkaisen kysyessä muista aineista, kuin tuntemattomista napeista, Shawn kurtisti hieman kulmiaan, mutta tuon kasvoilla oli edelleen melko lipevä ilme. Hän ei vain saanut sitä pois kasvoiltaan. Mies nousi ylös maasta, tarkisti vielä, etteivät pillifarkut olleet sotkeentuneet sen pahemmin paskaisessa maassa, ja siirsi sitten jälleen ruskeat silmänsä kohti toista. "Itseasiassa on mulla. Sä löysit tasan oikeen tyypin noiden aineiden kauppaamiseen" Shawn sanoi, liu'utti sitten lipevän ilmeen kasvoiltaan, ja alkoi jo tonkia farkkujensa taskuja, kuunnellen edelleen toisen kommentteja aineista. "Joo, pilveeki löytyy" Shawn tokaisi, ja kaivoi taskustaan pussin, jossa oli pilveen sopivia pieniä, ja hieman suurempiakin kökköjä, joista tulisi varmasti hyvät buustit. Shawnilla itselläkin oli jemmassa takataskussa jos jonkinmoista huumetta, mutta hänkin pääosin poltti vain pilveä. Pilvi ja napit olivat kuitenkin vain pieni osa siitä, mitä Shawn yleensä käytti. Jos hän esimerkiksi nostaisi oikeanpuoleisen kätensä hihaa, paljastuisi helposti paljaalla silmällä näkyvissä olevat pistojäljet. Tosiaan, suonensisäisesti Shawn otti kaiken vahvemman aineen. Se oli paras tapa mennä kunnolla sekaisin. Mies niin rakasti sitä tunnetta, kun se kaikki paska sekoittui kehoon suonien kautta. "Etkai nyt sentää ihan hulluks" Shawn naurahti ja loi kasvoilleen sarkastisen ilmeen, ojentaen sitten pussia toista kohti. "Maksatko sä nyt heti, vai vähän myöhemmin. Mun kanssa ei sitten aleta mitään velkoja sopimaan, mä oon ite ihan tarpeeks velkaa jo muutenkin, vaikka mitäpä se mua nyt haittais... Sähän se päätät" Shawn sanoi ja tyrkkäsi pussin toisen käteen.
"No, millä nimellä mä punatukkaa kutsun?" Shawn kysyi samalla, kun tonki mustan hupparinsa taskusta pienen rasian, jossa hän säilytti niitä kaikista vahvimpia aineita. Tälläkertaa sieltä tosin löytyi ruiskujen sijasta vain kannabista, josta Shawn käänsi taidokkaasti nopeasti yhden sätkän itselleen. Hän alkoi kaivaa sytytintä jälleen taskustaan, ja siirsi sitten katseensa toiseen. | |
| | | Dici Valon juuri
| Aihe: Vs: Ne saavat pääsi sekaisin Ke Helmi 16, 2011 3:09 pm | |
| Dav siirsi vihdoin tarkasti rajattujen silmiensä katseen muualle, nainen silmäili taas joki aikaa muita Elm Squarella olijoita, jos vaikka joku muukin olisi otollinen kaman myyjä. Davinia ei nimittäin ollut vielä ollenkaan varma myisikö laiha mies hänelle mitään. Jätkän sanoessa jotain suuttumiseen liittyvää Dav mulkaisi tuota vihaisesti ja jatkoi sitten muiden ihmisten katselemista. Davinian hermot eivät riittäneet tänään mihinkään ylimääräiseen eikä tuo jaksanut olla kovin ystävällinenkään. Dav huokaisi ja pyöräytti silmiään, mitä ihmettä hän tekisi jos mies ei myisikään hänelle ? Nainen otti uudet hatsit röökistään.
Davinia siirsi katseensa taas mieheen joka ponnekkaasti kaiveli taskujaan. ”Ai ootsä joku kunnon hasla, vai ?” Dav kysyi kohottaen kiinnostuneena kulmiaan, ehkä jätkä kuului sittenkin niihin tyyppeihin joista Davinia jollain tapaa piti. Diilereiden tuntemisesta oli harvoin haittaa. Nainen muisti taas työntää savukkeensa huulten väliin ja tällä kertaa tuo veti siitä muutamat henkoset ennen kuin vei sen taas käden mukana alas. Davin huulille venyi tyytyväinen hymy tuon vain nähdessä ganjaa. ”Luojan kiitos et mä löysin sut” , Davinia huokaisi ja nojasi toisen hartiansa vanhan rakennuksen seinään. Nainen veti vielä yhdet savut röökistään ja heitti se sitten kauemmas. Joku örvelö ilmeisesti oli sitä mieltä että tupakassa oli vielä poltettavaa ja tuo poimi sen nopeasti maasta ja jatkoi hoippuvaa matkaansa. Dav katsoi hetken ukkoa ja tuhahti sitten halveksivasti. ”Voi kuule, sä et haluais nähä mua parin päivän päästä jos en vieläkää saa pilvee”, Dav hymähti. Se tuskin olisi kovin kaunis näky. ”Mulla ei itseasias oo just nyt rahaa, mut mä maksan heti ku saan töitä”, Davinia veti huulilleen niin vastustamattoman ja suloisen hymyn kuin ikinä osasi ja katsoi ruskeilla silmillään vetoavasti jätkää. Dav olisi kusessa jos ei saisi sitä pilveä nyt. ”Davinia, mut sä voit sanoo vaan Dav” nainen hymähti. ”Entä mikä sun nimes on ?”, Dav kohotti hieman kulmiaan ja nyt tuota alkoi kaduttaa että oli mennyt heittämään sen röökin pois. Davinia tunsi olonsa hyvin toimettomaksi.*
//Ja niijoo nyt heti aluks, että onko pienet hitit ok ? :) // | |
| Aihe: Vs: Ne saavat pääsi sekaisin Ke Helmi 16, 2011 6:45 pm | |
| Naikkonen ei selvästi pitänyt jätkän maininnasta leikin suhteen. Toisella todellakin näytti olevan jo nyt pinna kireällä. No, ei Shawn itsekään niin kamalan innostunut olisi, jos olisi ollut pari päivää ilman minkäänlaisia buusteja. Sehän olisi aina vähintäänkin katastrofi. Toinen ei ollut näköjään lähtemässä. Se olisi varmaan naisen viimeinen teko, varsinkin silloin, kun Shawn sai taskustaan kaivettua toisen janoamia aineita. Toisen kysyessä haslasta, Shawn naurahti ja kohotti kulmiaan. "No nyt sä osuit kuules naulan kantaan" jätkä mainitsi, ja kuunteli vielä, mitä toisella oli vielä sanottavana. Toisen nojatessa seinään, Sawn vilkaisi tuota, ja siirsi katseensa muihin paikalla oleviin ihmisiin. "Sä olisit voinu jokatapauksessa mennä kysymään melkein keltä tahan täältä, ni oisit saanu nokkas eteen jotain. No, en kyllä pistä pahakseni, että sä tulit pyytää tulta just multa" Shawn sanoi, siirsi sitten katseensa jälleen punatukkaiseen neitiin ja seilasi tuon pukeutumisen ja muodot vielä kerran läpi katseellaan.
Toisen hymähtäessä, ettei Shawn haluaisi nähdä tuota parin päivän päästä täysin oireissa, Shawn irvisti. "Joo, ehkä en haluis" jätkä naurahti hieman, mutta silti siihen malliin, että hän tajusi toisen halun saada aineita nyt heti. Shawnin ilme muuttui miettelijääksi, kun toinen mainitsi, ettei tuolla ollut nyt rahaa, mutta saisi sitä heti kun pääsisi töihin. Mies puraisi pienesti huultaan. Sinänsä kamojen antaminen toiselle olisi ehkä väärin, mutta toisen ilme... Sitä ei voinut vastustaa. Kuitenkaan se ilme ei pelkästään muuttanut Shawnin mieltä antaa kamat toiselle. Shawnin alkaessa miettiä, että oli itse käyttänyt samaa taktiikkaa muiden osalta, joten hän ojensi pussin toiselle. Niin oli parasta, eihän hän halunnut, että toinen joutuisi kamaliin oireisiin. "Ne tulee sulle parempaan käyttöön ku noille puleille" Shawn sanoi ja virnisti. Tosiaan, ei hän usein edes halunnut kaupata mitään puleille. Ne olivat niin... puleja. Toisen nimen kertominen sai Shawnin kiinnittämään taas huomionsa toiseen. "Davinia... aika ihme nimi, mut sopii sulle" Shawn tokaisi ja kaivoi sitten sytyttimen taskustaan, sytyttäen huultensa välissä olevan pajasätkän. Toisen kysymys sai Shawnin siirtämään katseensa toiseen, juuri kun oli ottanut hatsin. "Mun nimi on Shawn" jätkä esittäytyi ja nojasi sitten itsekin seinään.
// Juu, hitit on sallittuja siihen rajaan asti, kunhan et hahmoani tapa :D | |
| | | Dici Valon juuri
| Aihe: Vs: Ne saavat pääsi sekaisin Ke Helmi 16, 2011 10:48 pm | |
| Davinia katsoi miestä päästä varpaisiin erittäin arvioivasti. Jätkä oli kamalan laiha, muuten tuo oli Davin mielestä ihan hyvän näköinen. Punapää räpläsi takkinsa vetoketjua hyvin levottomasti ja päätyi lopulta avaamaan takkinsa kokonaan. Davinia siirsi kätensä taskuunsa ja alkoi tunnustella siellä olevia tavaroita. Oikealla puolella oli puhelin ja röökiaski, lisäksi taskun pohjalla oli pari kolikkoa ja jotain paskaa. Nainen alkoi käydä aina vain levottomammaksi.
”No niinpä, sä näytit kaikista eniten ihmiseltä”, Davinia naurahti ja vilkaisi muita Elm Squarella olevia ihmisiä. Suurin osa oli jonkilaisia spurkuja ja muita rumia vanhoja ukkoja. Toiseksi eniten sitten oli kaapinkokoisia köriläitä joilta olisi ihan helposti voinut saada selkäänsä, sen verran aineissa nuo näyttivät olevan. Dav oli onnekseen löytänyt kunnon haslan, ja siitä voisi olla jatkossakin hyötyä kunhan nainen saisi maksettua velkansa ajoissa. Toisaalta jätkä ei näyttänyt sellaiselta joka tulisi ovelle tappamaan veloissa olevat, mutta mistä sitä ikinä tiesi, haslat kun usein olivat jollain tavalla mielenvikaisia. Dav oli liian usein nähnyt kuinka diilerit kohtelivat kylmästi velallisiaan. Onneksi mies ojensi pussia Daviniaa kohti ja nainen nappasi sen itselleen. Tästä päivästä tulisi hieno. Mikään ei ollut parempaa kuin vetää pilveä parin tuskallisen päivän päätteeksi. ”Kiitti” ,Dav huokaisi ja katseli pussin sisältöä mielissään. Voi miten ihanalta se näyttikään, ja kuinka hyvältä se tuntuisi. Davinia rauhoittui jo pelkästään ajatuksesta että pian saataisiin pilveä. Nainen kääntyi niin että pystyi nojaamaan selällään seinään, siitä Dav liukui maahan istumaan että saisi käärittyä oikein sievän sätkän.
”Ihme nimi”, Dav toisti huvittuneena ja kohotti katseensa ylempänä olevaan mieheen joka itse asiassa esittäytyi Shawniksi. ”Ihan…” nainen aloitti ja mietti miksi ihmeessä hänen piti kommentoida nimeä joka nyt oli ihan normaali. ”…jees”, Dav hymähti ja pyöräytti silmiään, onneksi hän osasi olla myös idiootti. Davinia kaiveli hetken povariaan ja otti sieltä sitten esiin sätkävärkkinsä. Punapäällä oli tapana polttaa ensimmäinen tupakanpurujen kera, ja toinen mahdollisesti ilman. Nainen levitti tavarat syliinsä ja otti sitten huultensa väliin filtterin. ”Minne sä oot menos tänään?” Dav kysyi vilkaisten Shawnia. Punapää jatkoi sätkänsä käärimistä ottamalla paperin jolle laittoi filtterin, ja sitten ripottelemalla sille hieman tupakanpuruja, toisella kädellään tuo avasi pilvipussin ja otti sieltä kökkäreen jonka ripotteli purujen seuraksi. Keskittyneesti Dav rupesi rullaamaan sätkää valmiiksi ja lopuksi tuo nuoli liimapinnan kosteaksi ja painoi sen kiinni. Tyytyväisenä nainen työnsi sätkän huuliensa väliin ja keräsi värkit takaisin povariinsa. ”Pystytkö sä pistään vielä sitä tulta?” Dav kysyi ja kohotti taas katseensa jätkään.
//en ajatellu :DD// | |
| Aihe: Vs: Ne saavat pääsi sekaisin Pe Helmi 18, 2011 5:26 am | |
| Toinen kiitti pussista, ja Shawn loi kasvoilleen pienen virneen. Niin tosiaan, sai luvankin olla kiitollinen. Ei keltä tahansa aineita taskusta löytynyt... ellei sitten eksynyt juuri Elm Squarelle. Siellähän viipotti mennen tullen spurkuja ohitse. Se olikin sitten eri juttu, miten noilta hankkisi aineita. Tosiaan, toinen sain olla iloinen, että oli tullut kysymään Shawnilta tulta. Kuka tahansa ei olisi edes tulta antanut, ilman vastapalvelusta. Varsinkin, jos tulenkauppaaja oli mies. Kaikkihan nyt tiesivät mitä siitä mahtoi seurata. No, ei Shawn ollut mikään maailman parhain esimerkki moittimaan moista käytöstä. Hänellä oli Rasheella kyseinen maine, ja on edelleen. Hän jo vasta joku tietää, mitä pieni "vastapalvelus" tarkoittaa.
Toinen tokaisi, että nimi oli.. ihan jees. Shawnin toinen kulma kohosi hieman, ja tämä otti jälleen hatsin pajasätkästä. Kieltämättä, hieman tujua tavaraa. Ehkä hän oli laittanut pilveä hieman liikaa. No, mitä enemmän sekaisin, sen parempi. Ei olisi uusi juttu, jos joku raahaisi lähes puolikuolleelta näyttävän jätkän vaikkapa jonkun kerrostalon rappukäytävään. Nyt hän ei kuitenkaan aikoisi vetää sellaisia buusteja. Ihan hyvän maun rajoissa tälläkertaa. Luultavasti. Jätkä naurahti toisen lauseelle hieman, ja veti uuden hatsin, antaen myrkkysauhun tunkeutua keuhkoihinsa. Hän kuuli toisen kysymyksen, ja siirsi sitten katseensa Daviniaksi esittäytyneen naikkosen puoleen. "En luultavasti muuta kuin pössytellä tätä koko loppuillan. Eihän mulla muutakaan elämää oikeestaan oo" Shawn sanoi ja tämän kasvoille kohosi pieni virhe. Samassa se kuitenkin hyytyi. Hänellä ei ollut Lontoossa "muuta elämää", mutta New Yorkissa mm. häntä varmaan odottaisi vähintäänkin yksi henkilö. Ehkäpä jopa kolme. Pelkkä ajatuskin sai kylmät väreet kulkemaan Shawnin selkäpiirtä pitkin. Häntä edelleen puistatti ajatus, että hänellä oli lapsia sielläpäin, minne hän ei ikinä ollut menossa. Mitä lähempänä Kanadaa, sen huonompi ajatus olisi suostutella Shawn mukaan matkaan.
"Entäs ite? Vedellä kunnon buusteja koko yön vai?" Shawn kysyi ja kasvoille levisi pieni hymynpoikanen. Eihän Shawn hymyillyt... No, kerta se oli pitkästä aikaa sekin. Häntä huvitti ajatus tästä illasta, sillä vaikka hän lupaisi kautta vasemman kätensä, ettei vetäisi jonkinlaisia lagitusbuusteja, hän ei pystyisi siihen. Ei, vaikka maksettaisiin. Huumeista oli tullut tapa, eikä sitä päässyt enää pakoon. Mustien rikkinäisten housujen rispaantuneista polvien kohdista tulvi jäätävää ilmaa miehen järkyttävän ohueille jaloille, joten tämänkin oli pakko valua seinää pitkin istumaan toisen viereen. Toisen kysymys tulesta, sai Shawnin kääntämään katseensa toiseen, ottaen vielä yhden hatsinsätkästä, ennenkuin jätti sen kapeiden huultensa väliin, ja alkoi kaivaa sytytintä taskustaan. Se löytyi nopeasti, ja Shawn tarjosi tulta toiselle. Hänen oma sätkänsä oli jo lopussa, joten siitä tulisi ennemmin tai myöhemmin loistava olotila. | |
| | | Dici Valon juuri
| Aihe: Vs: Ne saavat pääsi sekaisin Pe Helmi 18, 2011 3:20 pm | |
| Davinia pyyhki puruja housuiltaan ja veti hupun pois päästään. Oli inhottavan kylmä eikä asiaa helpottanut se että nainen istui maassa. Punapää painoi päänsä rakennuksen karheaa tiiliseinää vasten ja huokaisi syvään. Shawnin kertoessa suunnitelmistaan Dav hymähti tyytyväisenä. ”Hyvä, sittenhän mulla on seuraa koko illaks”, nainen naurahti ja pyöritteli sätkää käsissään.
Davinia siirsi ruskeiden silmiensä katseen vaivihkaa mieheen joka oli istahtanut hänen viereensä. Ehkä Shawnista olisi täksi illaksi jonkinlaista seuraa, ellei jätkä käskisi Davinian painua helvettiin, sekään ei olisi mitään uutta naiselle. ”No itseasias joo, ei mulla oo mitään parempaakaan tekemistä” ,Dav hymähti. No miksipä hänellä olisi ollut ? Nainen oli sen verran kyllästynyt vieroitusoireisiin että tänään ei voinut olla mitään tärkeämpää tekemistä kuin vetää pää täyteen pilveä.
Shawn ojensi sytkää ja Dav nappasi sen tuon kädestä tyytyväisenä. Noniin, pian saataisiin ganjaa. Nainen tappeli hetken sytyttimen kanssa sillä tuuli meinasi kokoajan sammuttaa liekin. Dav työnsi sätkän huultensa väliin ja sai lopulta sen sytytettyä. Punapää ojensi sytkän takaisin miehelle ja alkoi sitten tyytyväisenä imeä savuja sisäänsä. Sätkä lyhenikin suhteellisen nopeasti, mikä nyt ei ollut yllätys.
Kaksi miestä selvitteli välejään vähän matkan päässä. Davinia nyrpisti hieman nenäänsä katsellessaan noita. ”Mä en tajua miks kaikkien pitää kokoontua tänne tappelemaan” ,nainen tuhahti. ”Saa kokoajan pelätä et koska saa ite nyrkistä päin näköä” ,Dav puhisi. Asia todellakin oli niin. Rasheella yleensäkkin sai olla kokoajan varuillaan jos sattuisi vaikka astumaan vahingossa kaapinkokoisten korstojen tielle, siinä sai nopeasti kuulla kunniansa jopa naisetkin. Miesten riita alkoi kauempana käydä entistä verisemmäksi ja Davinia tuhahti hiljaa. Nainen veteli viimeisiä savujaan sätkästä ja tumppasi sen sitten viereensä. Sen jälkeen Dav alkoi vääntämään uutta levittämällä taas kaikki tavaransa syliinsä. | |
| Aihe: Vs: Ne saavat pääsi sekaisin Su Toukokuu 15, 2011 4:47 am | |
| Jätkä vilkaisi toista hieman, tuo todetessa, että ainakin sitten tuolla olisi seuraa koko loppuillaksi... ellei yöksikin. Tiedä sitten paljonko kello oikein oli. Shawnin ajatusmaailma oli oikeastaan kadonnut muutenkin jo monia, monia tunteja sitten. OIkeastaan, jätkällä oli mukana myös uusia sätkiä, joista hän päätti napata jälleen uuden huultensa väliin, toisenkin alkaessa kääriä sätkää. Shawn sytytti sätkän, ja laski sitten sytyttimen Davinin viereen. Toinenhan vielä tulisi tarvitsemaan sitä. Toisen vilkaistessa Shawnia, jätkä naurahti toisen kommentille. "Pajan ja muitten polttelu onki mielipuuhaa sillon kun on tarpeeks tylsää" jätkä totesi, ja vilkaisi toista sitten nopeasti.
Shawnin katse kiinnittyi myös noihin kauempana taisteleviin jätkiin. Eivätkä nuo tosiaan olleet mitään pikkujätkiä, pikemminkin kaappeja. Kunnon murjuja oikeastaan. Shawn nyökkäili toisen kommentille, ja jäi tapittamaan toisiaan hengiltä hakkaavia jätkiä. "En mä kanssa tajua. Vois joku kerranki koittaa chillata, ettei aina tarvii murjoo jonkun naamaa. Noi tollaset ei ees varmaan yritä ottaa iisisti" jätkä tokaisi, ja muutti sitten hieman asentoaan. "Jos joku sua lyö, nii mä lyön sitte sitä takasin. Mun periaatteeseen kuuluu, ettei naisia hakata. Iha paska hommaa semmonenki" Shawn tiuskaisi, ja otti uuden hatsin sätkästä, jota oli pyöritellyt hetken sormissaan. Häntä todella vitutti ajatus, että joku hakkaisi naisen sairaalakuntoon. "Kerros vähän itestäs jotain" Shawn tokaisi ja siirsi sitten ruskeiden silmien katseensa Daviniin. | |
| | | Dici Valon juuri
| Aihe: Vs: Ne saavat pääsi sekaisin Ma Toukokuu 16, 2011 3:40 am | |
| Davinia kääri itselleen toisenkin sätkän sujuvasti, mutta jätti sen viereensä odottamaan käyttöä. "Mä polttelen melkein joka ilta, vaikka olis parempaaki tekemistä", Dav virnisti ja jäi odottelemaan että pilvi nousisi päähän. Bongissa käytettynä paja jysähti nopeammin päähän, ja siksi naista hieman ärsytti poltella sätkiä, kai sekin kelpaisi paremman puutteessa.
Tuo naputteli hetken sormillaan asfalttia kunnes houkutus kävi liian suureksi ja Davinian oli pakko napata toinenkin sätkä maasta. Shawn oli jättänyt ystävällisesti sytyttimen Davin viereen ja sen avulla nainen sytytti toisenkin. "Uuu, nyt mulla on kaiken lisäks henkivartijaki" Dav virnisti huvittuneena. "Noi nyt kännipäissään lyö jokasta joka tulee tielle", nainen jatkoi hieman närkästyneenä vedellen henkosia sätkästään. Kaikeksi onneksi korstot olivat turvallisen välimatkan päässä ja tuskin tulisivat haastamaan riitaa ellei Dav menisi niitä häiritsemään.
"Musta? Mitä sä haluat kuulla?" Dav kohotti yllättyneenä kulmiaan ja siirsi katseensa kaapeista Shawniin. Eipä punapäästä mitään erikoista kerrottavaa ollut, mieluummin Dav olisi halunnut kuulla miehestä jotain kuin löpistä itsestään. Davinia katsahti taas miesporukkaan jotka tappelivat jonkin matkan päässä ja irvisti sitten. Noiden tielle hän ei halunnut joutua. | |
| Aihe: Vs: Ne saavat pääsi sekaisin Su Toukokuu 29, 2011 4:36 am | |
| // Ensinnäkin anteeksi kamala kesto! :<
Shawn kuunteli toisen kommenttia, ja nyökkäili pienesti. Mustaa t-paitaa ojennettiin hieman, ja katse siirrettiin tuohon punatukkaiseen likkaan. Shawn oli niin tottunut sätkiin, ettei muuta enää osannut oikein ottaakaan, paitsi suonensisäisesti. Nyt sellainen olisi kuitenki ollut jo ihan liikaa. Hän oli vetänyt jo kotona, joten nyt suonensisäisesti vedetty aine olisi saanut Shawnin lähes koomamaiseen tilaan. Hän pysytteli nyt visusti vain pelkässä sätkässä.
Toisen napatessa uuden sätkän maasta, Shawn heitti omansa juur pois. Hän oli polttanut niitä koko matkan Elm Squarelle tullessaan, joten pian olisi melkoinen lagitus päällä. Hän siisi katseensa toiseen, ja virnisti kuullessaan toisen lauseen. "Henkivartijasta en oikein viittis puhua, mutta jonkinlainen luurankosuojelija" Shawn totesi ja hymyili sitten pienesti. Eihän nähenstä todellakaan ollut nyrkkitappeluun tuollaisien kaappien kanssa. Hän saisi heti nyrkin naamaan, eikä siitä seuraisi mitään hyvää. Ei kenellekkään. Mutta ainahan Shawn osaisi puolustaa toista jotenkuten, jos olisi aivan pakko. "No äläs muuta sano. Oikeita idiootteja" Shawn totesi, ja alkoi sitten kääriä uutta sätkää. Entisen vaikutus alkaisi pian, jätkä tunti sen. Mutta silti oli saatava lisää korviketta moiselle aineelle, nimittäis lisää sätkää.
"Mä haluan kuulla susta jotain jännää" Shawn totesi, ja sai sitten käärittyä sätkän loppuun, siirtäen sen sitten huultensa väliin, ja sytyttäen sen sitten. "Kerrot jostain sua kiinnostavasta asiasta vaikkapa" jätkä tokaisi ja virnisti, puhaltaen sitten savut ulos keuhkoistaan.
| |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Ne saavat pääsi sekaisin | |
| |
| | | | Ne saavat pääsi sekaisin | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |
|