|
|
| another way | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Dici Valon juuri
Viestien lukumäärä : 84 Join date : 06.02.2011 Ikä : 28 Paikkakunta : Seinäjoki
| Aihe: another way Ti Helmi 22, 2011 4:13 am | |
| //gameover ja Robbie tänne .Pahoittelen kökköä alotusta ja otsikkoa :/
Davinia huojui korkealla baarijakkaralla ja kiskoi naamaansa drinkin toisensa jälkeen. Naisen rahat alkoivat huolestuttavasti hupenemaan, tosin tuo ei sitä itse tässä vaiheessa tajunnut. Dav ei osannut lopettaa ajoissa. Punapää oli oppinut liikkumaan Rasheella ja löytänyt lempipaikkansa tästä baarista. Viina oli suhteellisen edullista ja paikka oli lähellä hänen kotiaan.
Davinia horjahti ja meinasi varmaankin kymmenennen kerran tipahtaa jakkaraltaan. Se olisi voinut olla kohtalokasta, sillä joku olisi saattanut vaikka raivostua naiselle joka tipahteli tuoliltaan tuon tuosta. Tällä hetkellä Dav hörppi jo ainakin kolmatta kaljatuopillista, punapäällä ei ollut tapana laskea. Muutamat tutuksi tulleet örvelöt huutelivat naiselle, ihme että nuo edes tunnistivat Davinian. Normaalisti Dav nimittäin kuljeskeli Elm Squarella collareissa ja liian suuressa hupparissa, nyt punapää oli poikkeuksellisesti verhoutunut rikollisen pieneen pikkumustaan. Davinian päässä pyöri pahemman kerran ja tuo siristi silmiään saadakseen selvää ympärillä pyörivistä ihmisistä.
Sitten yhtäkkiä tapahtui se mitä moni baarin asiakkaista oli kauhulla odottanut. Davinia horjahti taas ja tällä kertaa nainen rojahti selälleen maahan. Kaikeksi onneksi Dav oli ehtinyt laskea tuoppinsa pöydälle ennen kohtalokasta tippumista. Nainen näytti hetken hyvin säikähtäneeltä siinä maassa makoillessaan, kunnes tuo alkoi hihittämään. Davinia katseli hetkisen maailmaa ruohonjuuritasolta, sitten nainen sai kuitenkin kammettua itsensä istualleen edelleen hihitellen. Punapää sai hillittyä itsensä ja jäi maahan hiljaa istumaan orvon näköisenä, katsellen suuren suria ihmisiä maasta. | |
| | | gameover Valon juuri
Viestien lukumäärä : 61 Join date : 09.02.2011 Ikä : 31
| Aihe: Vs: another way Ti Helmi 22, 2011 7:41 pm | |
| Tummatukkainen mies kuljeskeli kadulla hivenen horjahdellen sillä mies oli jo hyvään vauhtia humalassa ja nyt se hetti loppuneen kaljapullon ojaan. Hän oli juuri ollut istumassa hieman iltaa työkavereidensa kanssa mutta ne miehet eivät olleet kiinnostuneet baariin menosta mutta Robbie tietenkin oli. Mies oli kerrankin ehkä tehnyt itselleen jotain, hiukset olivat laitettu geelillä kun yleensä törröttivät miten sattuu ja vaatteisiinkin oli panostettu eikä nyt ollut päällä rikkinäisiä farkkuja ja valkoista t-paitaa. Miehen päällä koreili musta kauluspaita jonka pari ensimmäistä nappia oli auki ja tummat farkut. Tietty näillä ilmoilla ei pärjännyt ulkona pelkällä tuolla varustuksella mutta takki kruunasi kaiken. Ilma oli hieman viileähkö mutta vettä ei onneksi satanut tänään.
Pian herra Barnett odottelikin vuoroaan baariin, kerrankin sinne oli jonoa joka oli ihme. Mutta ehkä lauantai ilta teki sen. Siellä oli kuulemma ollut jokin bändi soittamassa tunti sitten, joten sen takia varmaan ihmiset olivat tänne tulleet jotkut toisin hiukan myöhässä. Tummatukka päästi huokaisun huuliensa välissä, hän kumminkin yritti olla ihmisiksi eikä haastaa jonossa riitaa. Juotavaa teki sitten niin pirusti mieli, vaikka vastahan tuo oli heittänyt sen pois. Kurkkua saattoi siis kuivata hitusen.
Ei mennyt kuin pari minuuttia ja Robbie oli antanut takkinsa narikkaan, narikka lapun mies tajusi tunkea lompakkoonsa sillä oli jo pari kertaa käynyt niin että tuo pirun lappu oli hävinnyt baari reissulla. Tummatukka oli aikeissa käydä tilaamaan juotavaansa kunnes huomasi jonkun naispuolisen hahmon tipahtavan tuoliltaan jä jääden hölmistyneen näköisenä istumaan lattialle. Robbien naamalle leveni pieni hymy jonka hän kumminkin tukahdutti nopeasti. Nyt olisi oivatilaisuus olla herrasmies jos siitä vaikka jotain hyötyä olisi tänä iltana. Joten Robbie käveli naisen eteen ja tarjosi tälle kättä, "toivottavasti ei sattunut.. mutta ota toki tukea niin pääset takaisin istumaan" tummatukka kohotti kysyvästi kulmiaan. "Ellet sitten satu tykkäämää hengailla siellä alhaalla" Robbie jatkoi ja nyt naamalle leveni pieni hymy.
"Mutta sattuisiko naiselle kelpaamaan jokin juotava vai vesilinjallekko pitää jatkaa?" Robbie kysyi ja tilasi sitten itselleen tuopin kaljaa. "Ei sillä ettenkö olisi huolissani viinapäästäsi mutta meno näyttää jo hieman huteralta" Robbie naurahti ja maksoi bissensä. Tummatukka ei voinut olla huomaamatta naisen mukavasti esille tulevia kaksosia joten nyt otettiin huikka tuopista. | |
| | | Dici Valon juuri
| Aihe: Vs: another way Ti Helmi 22, 2011 9:58 pm | |
| Davinia mietti hetken miksi edes istui lattialla, kunnes tuo muisti mielenkiintoisen sattumuksen. Nainen naurahti ja katseli ylhäällä käveleviä ihmisiä hymyillen nyt hyväntuulisesti. Yhtäkkiä jostain ilmestyi tumma mies joka ojensi kättään naista kohti. Punapää katsoi herraa hetken arvioivasti ja tarttui sitten tuon käteen ja nousi sen avulla ylös. ”Mä hain vähän uutta näkökulmaa”,Dav naurahti selitykselleen.
Naisen kaljatuoppi oli vielä tallella ja tuo hörppäsi lasista. Davinia katseli arvioivasti miestä joka tilasi itselleen bissen. ”On mulla tää vielä”,nainen virnisti hyväntuulisesti ja kohotti tuoppiaan, lasi eksyi jostain syystä naisen huulille ja tuo joi kunnon kulausen siitä. ”Mulla ei oo tapaa juoda baarissa vettä”, Dav nauroi ja horjahti hieman taaksepäin. Tosiaan sen huomasi että naiselle kelpasi vain alkoholi. Punapää oli vielä suhteellisen hyvässä kunnossa verrattuna siihen millaisessa kunnossa tuo yleensä oli tähän aikaan illasta.
”Mä oon Dav”, nainen esittäytyi hymyillen.Davinia oli normaaliakin paremmalla tuulella tänään, se saattoi johtua siitä ettei punapää ollut vetänyt illalla pilveä. Ganja sai naisen sekavaksi ja se leijumisen tunne oli petollista. Tänään kuitenkin oli tarkoitus viettää iltaa pelkän alkoholin voimin, tosin se voisi olla hieman hankalaa kun laukussa oli muutama houkutteleva jointti. Davinia nosti hieman avonaista kaula-aukkoaan
”Onko sulla jotain suunnitelmia täks illaks ?” Dav hymähti ja tarkasteli miehen silmiä omillaan. ”Siis muita ku roikkua tässä räkälässä”, punapää tarkensi ja vilkaisi baaria. | |
| Aihe: Vs: another way Ti Helmi 22, 2011 10:19 pm | |
| Robbie istahti baari jakkaralle toisen viereen ja hymähti, "kannattais kuitenkin harkita jossain vaiheessa iltaa" mies totesi ja katsoi toisen horjahteluja. "Mutta mikäs siinä, en mäkään tänne tullu vettä juomaan ja hyvä vaan jos alkoholi kelpaa.." tummatukka totesi ja otti ison kulauksen tuopistaan. "Mutta oletko aivan varma ettet halua mitään juotava?" herra Barnett varmisti naiselta ja katsoi tätä kysyvästi. Samassa hetkessä Robbie tilasi kaksi tequilaa ja tarjosi toisen neidille. "Voin mä nää yksinkin vetää mutta mitä sanot?" tummatukka katsoi hieman haastavasti toista. Nainen saattaisi olla ehkä liiankin helppotapaus hänelle, tai mistä sitä tietää.. ainakin pirun kännissä se oli.
Herra Barnett vilkaisi naisen nopeasti päästä varpaisiin toisen esittäytyessä ja katse jäi sitten toisen silmiin. "Robbie.." mies totesi lyhyestä ja otti taas kulauksen oluttaan. "Mitäs Dav sitten tekee täällä ihan yksin? ettekö te naiset pyöri yleensä porukoissa vai poikkeatko niistä naisista?" mies kohotti kulmiaan ja hieraisi samalla niskaansa. Robbie korjasi hieman asentoaan jakkaralla ja joi oluensa loppuun. Se upposi nopeasti joten mies kohotti kättään baarimikolle ja tilasi uuden tuopin itselleen.
"Ei oikeestaan.. muuta kun roikkua täällä" mies hymähti pienesti ja esitti vastakysymyksen "meinasitko itse olla täällä koko illan vai meinasitko vaihtaa baaria?" hieman kysyvä katse ja hörppäys toistamiseen oluesta. Mukava humalatila oli käynnissä. Olihan Robbiella pieni suunnitelma kalastaa joku nainen sänkyynsä mutta saisi nyt nähdä onnistuisiko sellanenkaan. Mutta jos tämä punatukkainen tarttuisi matkaan, eihän siitä pahastuisikaan.. päin vastoin. Tummatukan seksiseikkailuista olikin aikaa, siksi mies olikin tänään hieman paneutunut ulkonäköönsä mitä yleensä ei harrastanut.
Baaritiskille alkoi tulla pikku hiljaa tungosta, "mitäs jos mentäis vaikka pöytää istumaan? alkaa olee vähän ahasta täällä.. vai eikö seura kelpaa?" Robbie kohotti toista kulmaansa ja naamalle leveni pieni vino hymy. Mies nousi seisomaan ja odotti tulisiko tämä punatukka hänen mukaansa sillä pari pöytää näytti olevan vielä vapaana. | |
| | | Dici Valon juuri
| Aihe: Vs: another way Ti Helmi 22, 2011 11:00 pm | |
| Davinia keskittyi kaljansa litkimiseen kuunnellen samalla vieressä istuvan miehen puhetta. Tuoppi alkoi uhkaavasti tyhjetä ja nainen harkitsi tauon pitämistä. Dav ei kuitenkaan halunnut päästä poliisien kyytiin sammuttuaan jonnekkin kadun varrelle tai baariin. Nainen hörppäsi viimeiset kaljat sisuksiinsa ja työnsi sitten tuopin kauemmas.
Mies tilasi kaksi tequilaa, Davinia kohotti hieman toista kulmaansa. Ehkä hän aloittaisi sen tauon vasta tämän tequilan jälkeen. ”En mä sentään tyhmä oo”, nainen virnisti ja otti lasin käteensä. Hullut kieltäytyivät ilmaisista juomista. ”Enempää et sitte tarjoo. Mä en muuten pääse ollenkaan kotiin täältä”, Davinia mumisi ja otti kunnon kulauksen tequilasta.
”En mä oikeestaan toisten muijien kans hirveesti liiku”, nainen mutisi miettelijäänä. Daviniaa ei kiinnostanut nyt puida niitä asioita. Toiset naiset eivät vain jaksaneet katsella punapäätä joka oli joko kauhean ilkeä tai sitten pilvessä. Dav ravisti päätään ja yritti karkottaa ne ajatukset päästään. Lattia tuntui pyörivän tuon jalkojen alla. Nainen hörppäsi uudestaan lasistaan ja irvisti sitten.
”Mitäpä muutakaa mä tekisin”, Dav naurahti vieläkin hieman surkeasti. ”Mieluummin mä täällä oon ku vedän yksin kotona pilveä”, nainen hymähti ja joi taas hieman tequilaansa. Davinia seurasi hieman huojuen Robbieta lasi kädessään. ”Tottakai kelpaa”, punapää naurahti ja horjahti taas. Dav istahti tyhjään pöytään sillä tuo ei halunnut kaatua. Nainen asetti lasinsa pöydälle ja jäi sitten odottamaan miestä. | |
| Aihe: Vs: another way Pe Helmi 25, 2011 7:22 pm | |
| Tummatukan naamalle leveni pieni hymy joka paljasti valkoiset hampaat, "jos nainen niin haluaa.. mutta kerro toki jos kelpaa, mielelläni tarjoan noin kauniille naiselle" mies totesi ja veti tequilan naamaansa jonka jälkeen mies ravisteli päätään hieman ja laski paukun maahan. Ehkä hän tosiaan ei tarjoisi toiselle enempää sillä nainen oli aikalailla hyvässä humalassa ja vielä kun pari paukkua tarjoisi toinen varmaan olisi jo torkkumassa jossain baarin nurkassa.
Robbie seurasi tuota punatukkaa pöytään ja istahti sitten tuota vasta päähän. Bissen hän oli ottanut mukaansa ja laski sen pöydälle otettuaan pienen maistiaisen toistamiseen. "No Dav.. kerro vähän ittestäs?" mies kohotti kulmiaan kysyvästi. Yleensä mies ei kysellyt naisista mitään ja muutenkaan harvoin hän nimiäkään muisti mutta tuskin hän enään eilen muistaisi naisesta mitään ellei sitten tuo hameväen edustaja eksyisi hänen kämpilleen tehden ikimuistoisia temppuja mutta tuskin.. tuskin tuossa kunnossa, tai no mistä sitä voisi tietää. Ventovieraista kun ei tiennyt oikeasti paskan paskaakaan, tai hän ei ainakaan lukenut toista kuin avointa kirjaa.
Mies kohotti taas kullanvärisen juoman huuliensa väliin ja otti kulauksen. "Eikö kannattanutkin lähteä baariin, ei tartte kotona yksin jumittaa varsinkin kun nyt sulla on seuraa.. " mies iski silmää naiselle ja naamalle nousi hivenen itsehyväinen hymy. "Jos tanssi jalkaa alkaa vipattaa niin mä kyllä oon hyvä tanssii" mies naurahti ja jatkoi "toisin sulla taitaa olla hieman kordinaatio häiriöitä.. sun varmaa pitää ottaa vähän rauhallisemmin" mies lopetti lauseensa ja otti taas hörpyn. | |
| | | Dici Valon juuri
| Aihe: Vs: another way Pe Helmi 25, 2011 9:38 pm | |
| Davinia nosti lasin pöydältä ja kaatoi juomaa suuhunsa. Nainen katseli lasiaan arvioivasti ja nosti sitten katseensa takaisin vastapäätä istuvaan mieheen. Dav kallisti hieman päätään ja katseli tuota arvioivasti. ”Sä oot ihan hyvän näkönen”, nainen tokaisi sitten hymyillen poissaolevasti. Tämän illan juomat oli tosiaan jo juotu. Dav joi viimeiset tequilansa ja työnsi sitten tyhjän lasin kauemmas itsestään.
”Hmm, mitä sä haluut kuulla ?” Davinia kysyi naurahtaen ja nosti kyynärpäät pöydälle nojaten sitten käsiinsä. Nainen katseli muita baarissa olijoita, mutta totesi sitten että Robbie oli paljon kiinnostavampi kuin muut räkälässä viihtyvät spurkut. Davinia jäi kuuntelemaan musiikkia joka pauhasi jossain taustalla. Nainen vihasi olla kännissä, koska kaikki tuntui pyörivän. Silti Davinia joi joka viikonloppu, siitä oli tullut jo tapa. Punapää kaikotti kaikki ajatukset, tänään voisi pitää hauskaa.
”Tosiaan, mulla oli harvinaisen hyvä tuuri”, Dav nauroi ja nojasi tuolin selkänojaan. ”Mä jumitan iha liian usein kotona”, nainen hymähti ja katseli katossa risteileviä valoja. ”Mä en osaa tanssia”, Davinia nauroi ja suoristeli hamettaan. Nainen ei oikeastaan ollut koskaan tanssinut, ja kännissä se olisi varmaan vielä vaikeampaa. Dav muisteli baari-iltoja joissa hänen ystävänsä olivat tanssineet koko illan. Niin nyt ne kaverit olivat historiaa, eikä Davinia ollut silloinkaan innostunut seuraamaan silloisten ystäviensä esimerkkiä. Nainen mieluummin joi.
| |
| Aihe: Vs: another way Su Helmi 27, 2011 2:59 am | |
| Robbie kun harvoin kuuli tuota, mutta ehkä jotain naisia sitten oikeasti kiinnosti hieman rähjäisen näköiset jätkät toisin tänäänhän herra Barnett ei näyttänyt rähjäiseltä vain päinvastoin. ”Sä tässä hyvältä näytät jos joku, voisin pistää sut suuhuni” miehen naamalle leveni leikittelevä hymy. Tummatukka tuskin oli koskaan elämässään peuhannut punatukkaisen naisen kanssa joka sai Robbien kiinnostumaan tuosta vastakkaisesta sukupuolesta entistä enemmän. Jospa hän vain saisi hieman edes maistaa naisen kiellettyä hedelmään, mies mietti ja suu pielet nykivät hieman kun Robbie tajusi ajatuksensa. ”Mä en ole ikinä peuhannut punatukkaisen naisen kanssa” Robbie totesi ja nojasi sitten selkänojaansa ja käänsi katseensa muualle.
Tummatukka piti nyt katseensa tuossa naisessa, ”no mistä päin sä oot alun perin? sano toki jos ei oo aikaa jutustella ja mies odottaa kotona niin en häiritse enempää” Robbie totesi ja otti hörpyn tuopistaan. Vaikka eihän ne miesystävät mitään esteitä ollut, hidasteita pitemminkin ja oli Robbie ennekin peuhannut varatun naisen kanssa jopa avioliitossa olevienkin kanssa.
”Sitten sun pitäis käydä enemmän ulkona.. toisin kuka mä oon sulle puhumaa kun mun elämä on töitä ja himassa kaljan kanssa viettäminen” Robbie totesi, hän ei todellakaan ollut mikään hyvä esimerkki toiselle. Robbien tylsä elämä oli siinä lyhyesti, toki viikonloppusin mies raahautui välillä baareihin kalastelemaan naisia. Mitään harrastuksia hänellä ei ollut ja tuskin tulisi olemaankaan. ”Jokainen osaa tanssia, luulin ettet sä nössöilis mut mikäs siinä” Robbie nojasi taas tuoliinsa ja katsoi toista hieman haastavasti. Varsinkin jos hitaita tanssittiin, silloin Robbiella oli aina hyvä tilaisuus viedä naiselta jalat alta.
| |
| | | Dici Valon juuri
| Aihe: Vs: another way Su Helmi 27, 2011 3:22 am | |
| Punapää nojasi taaksepäin ja alkoi kaivelemaan laukkuaan löytääkseen puhelimensa. Nainen rypisti kulmiaan ja tunnusteli pieneen käsilaukkuun ahdettuja esineitä. Hetken etsimisen jälkeen Dav kuitenkin löysi etsimänsä. Nainen tarkisti vain paljonko kello oli ja tunki sitten puhelimen takaisin laukkuun. Saatuaan vetoketjun kiinni Davinia rupesi miettimään paljonko kello oli mahtanut olla, sillä kuitenkaan tuskin olisi hirveästi väliä joten Dav antoi kellonaikojen olla.
”Jos nyt et tällä kertaa”, nainen naurahti. Ei olisi kovinkaan mukavaa joutua syödyksi, vaikka Robbie sitä tuskin niin kirjaimellisesti tarkoitti. ”Onks mun hiusten väri joku ongelma ?” Davinia kysyi kohottaen kummastuneena toista kulmaansa. Tosiaan, naisen hiukset olivat kirkuvan punaiset, eivät ollenkaan luonnollisen väriset. Davinia oli värjännyt hiuksensa samalla värillä niin kauan kuin muisti.
”En kovin kaukana tästä kaupungsta”, Dav vastasi epämääräisesti sivuuttaen kysymyksen lähes kokonaan. Nainen ei pitänyt menneisyydestä puhumisesta. ”Kotona itseasias odottaa vaan mun kaljat ja röökit”,punapää nauroi. Ei kukaan mies ollut tähän mennessä jaksanut häntä katsella kovin kauaa ja Dav oli ihan tyytyväinen kaljojen ja tupakkien seuraan. Ne eivät ainakaan puhuneet turhan paljoa ja saivat olon aina hyväksi. ”Nii, ehkä pitäis. Yleensä jos mä jonnekki lähen nii se päättyy huonosti. Kotiin saa sitte tulla vaan paikkailemaan naamaa”, Davinia hymähti. Liian usein nainen joutui napit vastakkain vieraiden kanssa josta seurasi se että punapää sai levyynsä. ”Onneks on olemas tollasia herrasmiehiä”, Dav hymyili ja iski silmää Robbielle.
”Ai nössöilemään, mä en oo mikään paskahousu”, Davinia tuhahti ja katseli Robbieta arvioivasti. Daville ei kannattanut koskaan sanoa mitään tuollaista, punapää teki nimittäin mitä vaan kun vähän yllytettiin ja annettiin ryyppyä. | |
| Aihe: Vs: another way Su Helmi 27, 2011 3:44 am | |
| ”Ehkä sitten illemmalla..” Robbie totesi ihan ilman mitään häpeilyjä, ja iski taas silmää. Voi Robbie luokitteli naisia moniinkin ryhmiin, tummat ja vaaleat, blondit ja brunetet, läskit ja laihat ja noihin ryhmiin tuo nainen ei sopinut sillä no vaalea se oli, toisesta ryhmästä ei kumpikaan ja eikä kyllä plösökään ollut suinkaan. Joten Dav oli hänelle punatukkainen mysteeri, näin Robbie luokitteli toisen. ”Ei tosiaan oo.. Harvoin näkee noin punaista tukkaa missää, en mä pahalla sanonu päinvastoin. Jos sut laittais ferrarin viereen niin lyön vetoa että sun hiukset on punaisemmat kun itse auto” Robbie naurahti ja nosti tuopin huulilleen. Robbie oli päättynyt siihen että tuo nainen vietäisiin illemmalla kotia päin ellei menisi toistenpäin, mutta mikään voitonriemu ei naamalla ollut sillä naiset oli tunnetusti erittäin vaikeita ja niitten mielialat vaihtelivat tuosta tuohon.
Tummatukka huomasi heti ettei toinen halunnut puhua kotiseudustaan, johon hän liitti menneisyyden – okei, ei sitten puhuta siitä. ”No sepä mukavaa..” Robbie hymyili toiselle ja jatkoi : ”muakin nimittäin odottaa yleensä vain juuri nuo samat asiat kotona enkä muuta kaipaakkaan” Herra Barnett totesi suorasti toiselle. Hän ei kaipaisi mitään naisia kyyläämään häntä kotiinsa, okei osasivat ne siivota ja sekstata mutta mitään muuta hyötyä niistä ei ollut. Avioliitto oli varsinkin Robbien mielestä erittäin yliarvostettua – sitä virhettä hän ei ikinä tekisi.
Robbie tutkaili toisen silmiä hetken aikaa, ”sit sun pitää tutustuu tälläsiin kun mä, mä en ole todellakaan pieksemässä sua niin ei tule huolta että pitäisi kotiin mennä paikkaamaan naamaa” tummatukka hymähti ja otti huikan oluestaan joka alkoi pikku hiljaa loppua. Kohta siis joutuisi taas juosta tiskille tuhlaamaan rahaa, no onneksi täällä oli suhteellisen halvat tuopit muihin paikkoihin verrattuna.
Herra Barnettin naamalle leveni ilkikurinen hymy ja se katsoi lähinnä haastavasti toista. Mies kulautti loput kurkkuunsa ja nousi ylös tarttuen naisen kädestä kiinni. ”Todista mulle, näytä ettet oo nössö” Robbie katsoi toista. Ei heidän kauaa tarvitsisi olla tanssilattialla mutta hän halusi piristää hieman toista vaikkei toinen masentuneelta vaikuttanut mutta tanssiminen piristi kaikkia ihmisia ja niin myös lähensi.
| |
| | | Dici Valon juuri
| Aihe: Vs: another way Su Helmi 27, 2011 4:17 am | |
| Davinia pyöräytti huvittuneena silmiään. Miehet eivät varmaan ikinä muuttuisi, mutta ainakin Robbie oli suorapuheinen.Davinia tuskin koskaan oli saanut baarissa sellaista seuraa joka ei tahtonut jotain muutakin kuin rupatella. Selvänä punapää olisi loukkaantunut, mutta nyt tilanne oli hieman toinen. Oikeastaan Dav ei osannut edes noteerata miehen kommenttia.
Davinia purskahti nauruun Robbien verratessa häntä ferrariin. ”Nii, teidän miesten mielestähän auto ja muija on sama asia”, Dav hymähti ja alkoi pyörittelemään pikkuruisen ja avonaisen mekkonsa helmaa. ”Mut ei siinä mitään, ferrarit on kivoja”, nainen naurahti taas.
”Niin, kalja ei valita mistää ja röökit ei vahdi sun tekemisiäs”, Dav hymyili hieman vinosti ja iski uudelleen silmäänsä. Tottahan se oli, jos naisella olisi ollut jätkä kotona se olisi vähintäänkin hermoillut missä Dav mahtoi olla. Nainen ei pitänyt toisten asioiden vahtimisesta, se jos joku oli turhaa. Ja sitäpaitsi miehet olivat mitä olivat, joskus eksyivät väärään petiin mutta mitä pienistä, sellaista sattui myös Davinialle. Ei nainen kaivannut ketään vierelleen, turhia sellaiset. ”Pitäis varmaan”, Dav virnisti.
Davinia katsoi hetken hieman hätääntyneesti Robbieta joka oli tarttunut häntä kädestä. Hän ei voinut olla paskahousu ja sitäpaitsi mitä hän menettäisi ? Kaikki tässä räkälässä tiesivät miten tyhmä hän oli joten jos hän mokaisi yhden tanssin ei maine miksikään menisi. Dav nousi ylös keskittyen pitämään ruumiinsa paikoillan, ei hoippumista tai muuta sellaista. ”Todistan”, nainen katsoi haastavasti hymyillen Robbieta. | |
| Aihe: Vs: another way Su Helmi 27, 2011 4:41 am | |
| Robbie katsoi kiinnostuneen oloisena toista ja ikävä kyllä tämä tummatukka tunsi autot kun omat taskunsa, sillä niitä töitä hän oli nuorenakin poikana jo tehnyt ja muutenkin se oli hänen ammattinsa niin oli vähän pakko tietää autoista niitä ja näitä. ”No mut etteks te naiset oo vähän kun autoja? niitä saa omistaa niin paljon kun haluaa, niitä on käytettyjä ja uusia, vuokraamoja ja liisauspaikkoja. Niitä on monenvärisiä ja kokosia, ja sit kun niitä ei käytetä ne laitetaan talliin tai myyntiin” Robbie naurahti ja jatkoi ”älä ota tota tosissas..”. Hän ei halunnut kumminkaan loukata toista jos toinen olisi vaikka ottanut kommentin itseensä.
”Aivan.. Sähän ajattelet niin kuin mä” Robbie hymyili pienesti, ”hyvä tyttö” mies lisäsi lauseen loppuun. Humala oli kyllä tosissaan päällä ja siksi Robbieltakin tuli niin huonoja vitsejä sun muita juttuja. Saisi nähdä kauan toinen kestäisi katsella häntä, mutta toisen onni oli se ettei Robbie ollut kusipäisellä tuulella. Robbie tuskin olisi suostunut juttelemaan toiselle tai sitten olisi jutellut mutta täysin vittuillen. Muutenkin nyt ei tarvinnut pelätä että koska tummatukka mätkäisisi toista nyrkillään, sillä silloin kun robbie oli täysi kusipäätuulella niin se ei välittänyt suututtajansa sukupuolesta.
Tummatukka vetäisi naisen perässään vieden tuon pienelle tanssilattialle jossa satunnaisia ihmisiä tanssi humalapäissään. Porukkaa oli kyllä koko ajan tullut lisää, ja ihmeellistä että tänään jopa tanssilattiallekkin oli ihmisiä raahautunut. Robbie aloitti omaperäisen heilumisen mutta hän piti siitä huolta että tanssi toista lähellä. Voi kyllä, Robbie tykkäsi siitä kuinka toinen eläytyi tilanteeseen. Varsinkin kun tanssilattialle tuli lisää porukkaa he joutuivat tanssimaan koko ajan lähempänä. Robbie ei ollut edes askeleen päässä toisesta, se piti katseensa tiukasti toisen silmissä. ”Osaathan sä tanssia” Tummatukka totesi ja laski kätensä toisen lantiolle.
| |
| | | Dici Valon juuri
| Aihe: Vs: another way Su Helmi 27, 2011 4:57 am | |
| Davinia naurahti huvittuneena Robbien kommentille autoista ja naisista. ”Ainut vaan et naiset lähtee helpommin uuden omistajan perään ku autot”, Dav katsoi miestä suoraan silmiin hymyillen vinosti. Ei hän kännipäissään voinut ottaa mitään vakavasti, eikä hän ollut edes selvin päin feministi. Nainen nyt vain oli miehen omaisuutta, niin oli aina ollut. Se oli sitten naisesta kiinni kuinka hyvin piti omista oikeuksistaan kiinni.
”Mä oon kyl aika paha tyttö”, Davinia korjasi virnistäen. Ei hän mikään hyvä ollut todellakaan, kaikkea muuta. Nainen sipaisi huolimattomasti muutaman hiussuortuvan kasvojensa edestä ja kallisti sitten hieman päätään.
”Mitä sä muuten teet työkses ?” Dav kysyi kohottaen kulmiaan. Jos mies sattuisi olemaan vaikkapa lääkäri tuolta voisi hyvällä omalla tunnolla ottaa hieman vaivanpalkkaa tästä illasta. Ei naisella yleensä ollut tapana, mutta rikkaiden piti hänen mielestään lahjoittaa köyhille. Ja Davilla jos jollain oli käyttöä rahalle.
Davinia horjahti hieman Robbien nykäistessä hänet tanssilattialle mutta hetken huojumisen jälkeen nainen sai tasapainonsa takaisin. Punapää ei edes vaivautunut katsomaan ketkä muut idiootit tanssivat siellä. Dav kietoi kätensä Robbien niskan taakse ja katsoi myös tiiviisti tuon silmiä. Nainen heilui hieman kömpelösti miehen perässä. ”Meitä nyt ei voi ees verrata”, Davinia nauroi ja meinasi horjahtaa kokonaan kumoon. | |
| Aihe: Vs: another way Su Helmi 27, 2011 5:21 am | |
| ”Haha, aivan.. oot oikeessa mut pakko myöntää et ootte te hiukan niinkun autot, mutta vaan pikkurillin verran – on teissäkin omat hyvät puoletkin” Robbie totesi katsoen toisen hymyä joka sai hänetkin hieman hymyilemään. ”Sulla on kaunis hymy” tummatukka totesi ja jatkoi : ”mä en oikeesti oo lälly, mut nyt oli pakko sanoo” mies totesi ja puri hetken huultaan seuraillen naisen liikkeitä. Hän edelleenkin oli hyvin kiinnostunut toisesta, toisin vaan seksin mielessä – ei sen enempää mutta sen toinen taisikin tietää ettei hän perusta suhteista kun aikasemmin totesikin niin. Hän halusi jatkaa tätä elämään, hyvällä tuurilla Robbie olisi vielä vanhuksenakin yksinään.
Robbie hieraisi niskaansa ja hymyili pienesti toisen todetessa olevansa paha tyttö. ”No pahoja tyttöjä pitää kyllä kouluttaa vähän, kyllä me susta hyvä vielä saadaan – luota muhun” mies flirttaili ja iski taas silmää toiselle. Eiköhän toinen tiennyt että hän oli enemmänkin kiinnostunut kuin pelkästä juttelusta. Robbie ei kuitenkaan ollut röyhkeä ja käynyt heti asiaan.
”Korjaan autoja, eli autokorjaaja.. paska duuni, ei kannata siitä tehä ammattii jos harkitset” Robbie kohoitti olkapäitää ylhäällä. ”Ootko sä töissä vai opiskeletko jotain? Musta jotenkin tuntuu kuitenkin että olisit mua parisen vuotta nuorempi” mies totesi ja käytti kättään hiuksissaan.
Tummatukka piti huolen ettei toinen horjataisi kokonaan kumoon vaikka siten meinasi äsken käydä, ”mä sanoin jo kerran sulle että luota muhun – mä pidän sut pystyssä” mies kuiskasi toisen korvaan. Hetken aikaa kaksikko tanssi jonka jälkeen alkoi pyörimään, ”sä et karkaa minnekkään” Robbie naurahti. Hän vaati että toinen tanssisi hitaat hänen kanssaan. ”Sä et tajuukkaan kuinka paljon mä himoitsen sua..” tummatukka totesi toisen korvanjuureen ja veti sitten päätään kauemmaksi ja katsoi toista. Hänen oli aivan pakko sanoa se ääneen.
| |
| | | Dici Valon juuri
| Aihe: Vs: another way Su Helmi 27, 2011 5:40 am | |
| Davinia jätti kommentoimatta autokeskustelua, ei hänen mielestään autolla ja naisella ollut mitään yhteistä mutta Robbie olikin vastakkaista sukupuolta. Punapää oli jo oppinut että miehet ajattelivat vähän turhankin yksinkertaisesti. ”Sä oot ihan sopivan lälly”, nainen höpisi naurahtaen lauseensa jälkeen. Daviin oli aina vedonnut pahat pojat, mutta tuo ei ollut ihan vielä saanut selville oliko Robbie paha poika vai normaali jätkä. Punapää ei itse juurikaan koskaan ketään kehunut, eikä tuo pahemmin koskaan osannut ottaa kehuja mitenkään vastaankaan.
”Säkö mua meinaat kouluttaa ?” Dav kysyi huvittuneesti kohottaen toista kulmaansa. Punapäätä oli turha ruveta kesyttämään, nainen oli juuri niin villipeto kuin tahtoi. Daviniaa huvitti omat ajatuksensa. ”No ihmekkään ku sä olit niin kiinnostunu siitä ferrarista”, nainen nauroi. ”Mä teen aina jotain satunnaisia hommia kun tarvii rahaa”, Dav tuhahti. ”Vielä paskempaa ku sun työs”, nainen jatkoi. Punapäällä ei ollut tapana arvioida toisten ikää joten ei hän ollut sitä tälläkään kerralla tehnyt. ”Voi olla”, nainen tuhisi miettelijäänä.
Davinia sai pikkuhiljaa jo lantionsa liikkeelle eikä tuon tanssiminen näyttänyt enää niin koomiselta. Tietysti eipä Dav parhaasta päästä ollut, mutta kyllä hän tällä tanssitaidolla tämän illan pärjäisi. Mies tuoksui hurmaavalle ja punapää yritti mahdollisimman huomaamattomasti vetää tuoksua lisää nenäänsä. ”Sä oot jotenkin puoleensa vetävä”, nainen hymähti ja painoi sitten spontaanisti omat huulensa Robbien huulia vasten.
| |
| Aihe: Vs: another way Su Helmi 27, 2011 5:54 am | |
| Miehen suupielet nykivät toisten todetessa hänen olevan sopivan lälly – no miten sen sitten ottaakaan. Oikeasti Robbie vihasi kaikke mikä liittyi syleilyyn ja hempeilyyn mutta se ei vaan ollut tälle miehelle luonnollinen asia. Joillekkin se oli, joillekkin ei ja ihan hyvä vaan ettei kaikki ihmiset ole samanlaisia. Mutta kai se oli oikeasti totta että jokaisessa ihmisissä asui pieni lälly puoli niin kylmissä ja väliinpitämättömissäkin ihmisissä, mutta se vain löytyi jostain sieltä sisältä.. paikasta jota kukatahansa ei tulisi tuosta vain näkemään.
Robbie katsoi toista ja avasi suunsa, ”en mä sua kouluta.. en mä osaa sellasta mut ehkä vähän näytän sulle tapoja” tummatukka totesi mutta ravisti sitten huvittautuneena päätään. Jos hän jossain toista kouluttaisi niin se olisi sängynpohjalla, toisin tuskin.. ehkä antaisi naisen olla oma ittensä varsinkin jos toinen olisi sangen villinpi tapaus pedin puolella. Mistä sitä tietää. ”Mut hyvä et säki teet jotain.. huonomminkin vois mennä” tummatukka totesi.
Tummatukka vastasi välittömästi toisen suudelmaan, mutta hillitysti – ei niin päällekäyvästi tai ahmivasti. Voi jokin pieni mukava tunne kävi miehen kehon läpi, vaikkei hän suudelmista oikeastaan välittänytkään niin paljon mutta varmaan se oli siitä että tänään saattaisi saada peti kaverinkin kämpilleen. Kun biisi loppui Robbie siirsi kiharan hiussuortuvan toisen kasvoilta. ”Haluatko että tarjon sulle vielä yhden drinkin vai kiinnostaisko sua lähtee mun kämpille päin? Siellä ei oo kyllä drinkkejä mutta kylmää kaljaa mä voin sulle tarjoo” Robbie tarkkaili naista ja katsoi kysyvästi. Mukamas hänellä ei ollut mitään taka-ajatuksia tässäkään. Mutta eiköhän toinenkin ollut tietoinen siitä mitä siinä kävisi jos toinen tulisi hänen matalaan majaansa käymään.
| |
| | | Dici Valon juuri
| Aihe: Vs: another way Su Helmi 27, 2011 6:19 am | |
| Davinia katseli edelleen Robbien silmiä jotka jaksoivat naista kiinnostaa. Niissä oli jotain omaperäistä. ”Sä taidat olla ihan pehmo”, Dav huomautti vielä ilkikurisesti hymyillen. Ainakaan sen perusteella mitä punapää nyt tiesi Robbiesta tuo oli kaikkea muuta kuin pehmo, mutta aina sai kiusata vähän eikö? Biisi alkoi pikkuhiljaa loppumaan, juuri kun Dav oli päässyt vauhtiin. Ei naista kyllä edelleenkään kauheasti kiinnostanut tanssia, se ei vain ollut hänen juttunsa.
”Niinkö meinaat?” Davinia kohotti kiinnostuneena kulmia. Minkähänlaisia tapoja Robbie aikoisi hänelle näyttää, sitä missä se tapahtuisi ei ollut vaikea arvailla. Miehet olivat niin yksinkertaisia ja toisaalta samanlaisia kaikki. No eipä se punapäätä näyttänyt paljoakaan häiritsevän vaikka hän hyvin tiesi Robbien taka-ajatuksista.
Davinia nosti toisella kädellään hieman avonaista kaula-aukkoaan ylemmäs. Naisen olisi varmaan syytä hankkia hieman peittävämpi pikkumusta. Vihdoin kappalekin loppui. ”Kuulostaa vähä pelottavalta”, Dav yritti näyttää niin totiselta kuin mahdollista Robbien pyytäessä naista luokseen. Punapää näytti hetken erittäin miettelijäältä. Naista huvitti koko tilanne. ”Joo, mä otan ne bisset”, Davinia tokaisi pitkän harkintatauon jälkeen. Ihan niin kuin nainen ei olisi missään vaiheessa edes aavistanut mihin tämä tulisi menemään.
| |
| Aihe: Vs: another way Su Helmi 27, 2011 6:21 am | |
| the end!
(mä jatkan suoraa huoneesee niin sun ei täydä alottaa ton kämpillä) | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: another way | |
| |
| | | | another way | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa