|
|
| We really shouldn't be doing anything like this... And we both know it, even too well (K18) | |
| | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Lissu Kalamiehen toveri
Viestien lukumäärä : 281 Join date : 01.10.2010 Ikä : 36 Paikkakunta : Kotka
| Aihe: Vs: We really shouldn't be doing anything like this... And we both know it, even too well (K18) Ma Maalis 28, 2011 1:55 am | |
| Tällä kertaa Kieran ei enää halunnut pidätellä itseään - hän halkeaisi, jos ei kohta saisi nauttia tästä kaikesta täysillä. Kieran alkoi työntyä Aliciaan aina vain rajummin ja rajummin, uppoutuen täysillä nautintoonsa. Kai se jostakin selkärangasta tuli - se, että Kieran halusi myös Alician nauttivan - joten toinen hänen tukea ottaneista käsistään alkoi työntöjen ohella hyväillä Alician pyhintä, jotta nainen - vielä kerran - saavuttaisi huippunsa. Se kuitenkin aiheutti samalla myös sen, että ieran itse alkoi tuntea pakonomaista tarvetta saada tulla - Alicia tuntui jo aivan liian hyvältä. "Mä en kestä enempää", Kieran ähkäisi kohta. Ei mennyt kuin muutama työntö, ja Kieran tunsi laukeavansa rajusti. Hän nykäisi vaistonvaraisesti Alician aivan itseään vasten, rajusti ja äänekkäästi huutaen. Hänestä tuskin koskaan oli tuntunut näin hyvältä, kuin juuri nyt - tuntui, kuin hän olisi saanut yhdellä kerralla vähintään kolmesti. Näkö silmissä sumeni ja koko vartalo tärisi hullun lailla, mutta yhtäkaikki se tuntui täydellisen hyvältä. Vielä muutama työntö, kunnes Kieran vetäytyi Aliciasta ja huohotti raskaasti. | |
| | | Sinikeiju Kalamiehen toveri
Viestien lukumäärä : 405 Join date : 05.10.2010 Ikä : 42
| Aihe: Vs: We really shouldn't be doing anything like this... And we both know it, even too well (K18) Ke Maalis 30, 2011 3:21 am | |
| Alicia huohotti raskaasti lauetessaan vielä kerran. Hän ei muistanut, koska olisi viimeksi tullut yhtä monta kertaa ja vielä peräkkäin kuin sinä iltana Kieranin kanssa. Tuo mies oli kyllä aivan uskomaton. Joka kerta sai naisen nauttimaan ja laukeamaan. Aivan kuin tämä oli ottanut tehtäväkseen saada hänet laukeamaan. Alicia tasaili sydämensä lyöntejä ja hengitystään ennen kuin katsoi vieressään olevaa miestä. Hän siirtyi sängyllä sen verran, ettei hänen päänsä enää ollut ilmassa. "Mä olen varmaa sanonu tän ennenkin mut sä oikeasti olet uskomaton. Ja nyt mä olen aivan puhki. Miten sä luulet, että mä pystyn tästä liikkumaan?" Alicia tiesi, ettei hänen jalkansa kantaisi, mikäli hän yrittäisi liikkua. Oli vain parempi maata sängyllä ja levätä hetki ennen kuin lähtisi mihinkään, jos vain jaksaisi lähteä. Nainen katseli miestä raukea katse silmissään. | |
| | | Lissu Kalamiehen toveri
Viestien lukumäärä : 281 Join date : 01.10.2010 Ikä : 36 Paikkakunta : Kotka
| Aihe: Vs: We really shouldn't be doing anything like this... And we both know it, even too well (K18) Ke Maalis 30, 2011 3:32 am | |
| Kieran hengitti yhä raskaasti, huohottaen. Koko äskeinen sessio oli ollut pitkä, mutta ennen kaikkea erittäin nautittava - Alicia oli saanut Kieranin nauttimaan enemmän, kuin pitkään aikaan. Ehkä jopa enemmän, kuin koskaan aiemmin. Hyvin raukeana Kieran katseli vieressään makaavaa naista ja naurahti tämän sanoille. "Ei sun tarvi liikkua mihinkään", hän naurahti, pyörähtäen samalla lähemmäksi Aliciaa. Hän jäi silittelemään naisen kasvoja tyytyväisenä siitä, että oli pyytänyt naisen kotiinsa. Tästä oli tullut vielä odotettuakin parempi kokemus - eikä sitä koskaan tiennyt, mitä ilta toisi vielä tullessaan. | |
| | | Sinikeiju Kalamiehen toveri
Viestien lukumäärä : 405 Join date : 05.10.2010 Ikä : 42
| Aihe: Vs: We really shouldn't be doing anything like this... And we both know it, even too well (K18) Ke Maalis 30, 2011 4:02 am | |
| Alicia hymähti. He taisivat molemmat olla uupuneita. "No hyvä. En mä kyllä olis suostunutkaan", hän sanoi naurahtaen. Kieranin kasvojen silittely tuntui hyvältä. Elokuvareissusta olikin tullut paljon miellyttävämpi kokemus kuin mitä Alicia oli etukäteen ajatellut. Hän nojautui lähemmäksi miestä painaen huulensa kevyesti tämän omille. "Sua tuskin haittaa, jos mä jäisin yöksi?" nainen kysyi. Hän jäisi enemmän kuin mielellään Kieranin luo yöksi. Oikeastaan hän ei halunnut lähteä kotiinsa, missä joutuisi olemaan yksin. Ei, jos seuraa oli tarjolla. Tuskin mies pistäisi pahakseen, vaikka joutuisi kestämään häntä yön yli. | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: We really shouldn't be doing anything like this... And we both know it, even too well (K18) | |
| |
| | | | We really shouldn't be doing anything like this... And we both know it, even too well (K18) | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |
|