London Calling
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 We all have needs (K18)

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Sinikeiju
Kalamiehen toveri
Sinikeiju


Viestien lukumäärä : 405
Join date : 05.10.2010
Ikä : 42

We all have needs (K18) Empty
ViestiAihe: We all have needs (K18)   We all have needs (K18) Icon_minitimeLa Toukokuu 14, 2011 3:53 am

//Evi ja Shawn... Brooken asu//

Brooke oli järjestänyt Babsin veljelleen hoitoon, jotta voisi rauhassa lähteä bilettämään. Hän oli käyttänyt aikaa valmistautumiseensa. Yksin tosin ei ollut mukava lähteä, mutta minkäs teit kun haluat bilettää, etkä saa seuraa.
Huolellinen meikki ja asuvalinta ja hän oli valmis. Brooke laittoi juuri kenkiä jalkaan, kun ovikello soi. Hän meni avaamaan ihmetellen samalla, että kuka siellä mahtoi olla. Hän ei odottanut ketään.

"Shawn?" nainen sanoi kysyvään sävyyn päästäen miehen kuitenkin sisälle ja jäi nojailemaan seinää vasten eteisessä. Edellinen kohtaaminen oli tuoreessa muistissa vaikka siitä olikin aikaa.
"Mikä sut sai tänne tulemaan?"

//lyhyt...//


Viimeinen muokkaaja, Sinikeiju pvm Pe Kesä 17, 2011 6:38 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love


Viestien lukumäärä : 2259
Join date : 04.08.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Hämeenlinna

We all have needs (K18) Empty
ViestiAihe: Vs: We all have needs (K18)   We all have needs (K18) Icon_minitimeSu Toukokuu 15, 2011 4:19 am

Tummatukka asteli The Yellow Avenuen suurien talojen reunustamaa katua, jonka joka ikinen laatanväli oltiin puhdistettu joka ainoastakin roskasta. Katuvalot, ja kauemaa loistavat yökerhot toivat matkaan tunnelmaa, mutta Shawnilla oli vain yksi päämäärä. Päästä moikkaamaan erästä melko uutta tuttua. Tosin, olihan Shawn viimeksi käynyt kyseisen naisen luona melko kauan aikaa sitten, mutta tuttavuutena tuo oli uusi tyyppi. Jätkä suoristi hieman pinkkiä t-paitaansa, ja veti sitten mustien pillifarkkujen taskusta esiin sätkän. Se oli hieman kärsineen näköinen, mutta ei pistänyt pahakseen Shawnin sytyttäessä sen sytkärillä palamaan. Jätkä veti savua henkeensä, eikä pistänyt merkille ajan hitautta. Hän joko käveli todella hiljaa, tai sitten kyseisen neidin talolle oli oikeasti pidempi matka, kuin Shawn osaisi ikinä kuvitellakkaan. Hän olisi toki voinut soittaa, olihan numeropalvelu olemassa. Mutta tosiaan, hän saisi syyttää sen numeron huomaamattomuudesta vain ja ainoastaan aamuista tappodarraa, jonka jäljiltä mies oli hieman veto pois. Ulkonäkö kuitenkin meni nappiin, sillä jätkä oli yrittänyt aamusta asti saada kuontaloonsa, ja hiuksiaan edes jotenkin sen näköisiksi, että voisi edes kadulla kävellä. Ja vielä puhelimesta. Shawn ei ollut aamudarrassa löytänyt Brooken numeroa, ja kaikenlisäksi kännykkä oli sanonut sopimuksensa irti akun loputtua juuri kriittisellä hetkellä.

Shawnin kasvoilla piili hieman kiukkuinen ilme, kunnes se kirkastui, hänen päästyään naikkosen talon eteen. Pian hän tumppasikin sätkän kadunvarteen, ja talsi pihan poikki ovelle, rimputtaen ovikelloa. Neiti avasi oven, ja Shawnin mielessä ei ehtinyt vilahtaa yhtäkään tervehdystä, kun tuo jäi tuijottamaan toisen kullan väristä mekkoa silmät suurina. Tosiaan, vaikka moinen tapa ei kuulunutkaan jätkän kasvojenpiirteeseen, myös suu aukesi sentin, tai jopa kaksi. Jätkä lagitti ovella, kunnes tajusi laittaa suunsa kiinni, ja siirtää katseensa toiseen, tuon mainitessa hänen nimensä yllättyneenä. Tai jotain sinnepäin. Shawn siirsi katseensa toisen ruskeisiin silmiin, mutta nekin olivat niin kauniina meikistä, että Shawn tapitti niitäkin hetken, ennenkuin tajusi lopettaa lagittamasta, toisen siirtyessä samalla pois ovensuusta. Shawn käppäili sisään kämppään ja tämän kasvoille levisi pieni virne. "Mun ois pitäny soittaa, mutta ehkä oli parempi etten soittanutkaan" Shawn tokaisi ja siirsi katseensa jälleen toisen mekkoon. Hänen kiltti pieni kissimirrinsä olikin muuttunut sellaiseksi seksipedoksi, että Shawnin jalat olisivat voineet lähteä alta.

Lähellä se olikin. Jätkän piti nojata myös seinään, ja siirtää katseensa muualle. Eihän toinen voinut olla noin puoleensavetävän näköinen. "Minnes sä oot noin tälläytynyt?" jätkä kysäisi, kunnes siirsi katseensa ovesta jälleen Brookeen. Pitihän sitä nyt hieman udella, mihin toinen moisia hempeleitä tarvitsi. Jos toinen yritti saada miehiä puoleensa, niin Shawnin tapauksessa hän ainakin onnistui siinä hyvin. Oikeastaan kiitettävästi. "Jos sulla on menoo nii voin mä kyllä häipyäkkin. Ajattelin tosiaa siis vaan tulla moikkaamaan" Shawn tokaisi, ja yritti pitää katseensa toisen kokonaisuudessa, mutta edelleen noin raju ulkonäönmuutos ei tehnyt hyvää Shawnin kaltaisen pulsun aivoille. Shawnista pikemminki tuntui, että aivot ylikuormittuisivat. Niin ei kuitenkaan käynyt. Tummatukka meni aivan lukkoon.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.wix.com/jerseysdarknesthour/poisonrpg
Sinikeiju
Kalamiehen toveri
Sinikeiju


Viestien lukumäärä : 405
Join date : 05.10.2010
Ikä : 42

We all have needs (K18) Empty
ViestiAihe: Vs: We all have needs (K18)   We all have needs (K18) Icon_minitimeSu Toukokuu 15, 2011 4:58 am

Brookea huvitti. Shawn näytti siltä kuin voisi tiputtaa silmät päästään. Ei nainen omasta mielestään niin hyvältä näyttänyt, mutta miesten silmissä naiset näyttivät aina erilaisilta.
"Mä olin suunnitellu lähteväni yökerhoon. Tosin yksin", hän vastasi. "Mutta en kyllä ihan vielä. Mä ajattelin alotella täällä."
Brooke asteli eteisestä olohuoneeseen ja meni baarikaapilleen kääntyen miehen puoleen.
"Haluatko sä jotain juotavaa?"
Hän otti valkoviinipullon ja kaksi lasia, vaikka ei tiennyt, joisiko Shawn viiniä. Häneltä kyllä löytyi myös oluttakin, jos toinen sitä halusi.
"Ihan mukavaa, että sä tulit. Oikeastaan tää oli kiva yllätys. Mä jo aattelin, että mä joutuisin viettämään tän illan yksin, mutta mä varmaan saan susta seuraa?"
Brooke hautasi suunnitelmansa lähteä yökerhoon. Ehkä hän menisi sitten, kun saisi jonkun lähtemään sinne kanssaan. Nyt hän halusi olla Shawnin kanssa. Hän ei ainakaan joutuisi viettämään iltaa yksin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love


Viestien lukumäärä : 2259
Join date : 04.08.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Hämeenlinna

We all have needs (K18) Empty
ViestiAihe: Vs: We all have needs (K18)   We all have needs (K18) Icon_minitimeSu Toukokuu 15, 2011 11:28 pm

Jätkä tiesi, että oli näyttänyt muutama sekunti sitten aivan shokeeraantuneen näköiseltä. Kyllä sitä nyt vähemmästäkin saisi sellaiselta näyttää. Brooken seksikkyys oli saanut Shawnin aivot lagaamaan, eikä sellainen yleensä ollut yleistä. Vain jätätapauksissa. Ja tämä oli hätätapaus, tosin vain hyvässä mielessä. Toinen oli niin hyvän näköinen, ettei jätkä ollut aikoihin nähnyt mitänä noin kaunista. Brooke oli todella hyvää silmänruokaa.
"Että oikein yökerhoon. Olis sulla sitten varmaan mukava ilta edessä" Shawn tokaisi, ja seilaili katseellaan jo viimekerrasta melko tuutksi tullutta Brooken kämppää. "Myönnä, sä olisit jo lähtenyt ellen mä olis ilmestynyt sun oven ulkopuolelle" Shawn viranisti toiselle, ja siirsi sitten katseensa eteisestä olohuoneeseen kävelevään Brookeen. "Joo, kaipa mä voi jotain ottaa". Shawn ei edes ehtinyt vielä siirtää katsettaan muualle, kun kuulikin jo kahden lasin kilisevän toisiaan vasten. Luoja, toinen oli nopea.
Shawn käveli olohuoneen sohvalle, ja kuunteli toisen lausetta siitä, että oikeastaan miehen ilmestyminen ovelle olikin melko mukava yllätys. Shawn naurahti, ja otti sohvalla hieman rennomman asennon.

"Sepä kiva. Mä kun luulin, että aika monet ihmiset olisivat jo kyllästyneet mun naamaan" tummatukka tokaisi, ja vastaanotti toiselta lasillisen viiniä. Ei Shawn pahemmin viiniä ikinä juonut, mutta kyllä sekin meni alas. Kaikki, missä oli alkoholia, kelpasi paremmin kuin hyvin. Sitä ei voinut kieltää.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.wix.com/jerseysdarknesthour/poisonrpg
Sinikeiju
Kalamiehen toveri
Sinikeiju


Viestien lukumäärä : 405
Join date : 05.10.2010
Ikä : 42

We all have needs (K18) Empty
ViestiAihe: Vs: We all have needs (K18)   We all have needs (K18) Icon_minitimeMa Toukokuu 16, 2011 3:33 am

"Ei se olis ollu taattua, että mulla olis ollu mukava ilta tiedossa."
Shawn oli oikeassa. Brooke olisi lähtenyt, ellei mies olisi ilmestynyt hänen ovensa taakse ja hän myönsi sen ääneen.
Nainen laski viinipullon ja lasit pöydälle käyden keittiöstä hakemassa pullon avaajan istahtaen sitten toisen viereen sohvalle. Hän avasi pullon ja kaatoi siitä kummallekin lasiin.
"Löytyy multa oluttakin, jos sä et viinistä pidä", hän sanoi. Hän voisi aivan hyvin hakea sitä tarvittaessa.

"Mä en kyllästy helposti ja siihen tarvitaan paljon muuta kuin kasvot", Brooke naurahti. Hän ei uskonut kyllästyvänsä Shawniin. Ei ainakaan, jos heidän kohtaamisensa olisivat samanlaiset kuin edellinen kerta.
Nainen siemaisi viiniään ja katseli hymyn leikitellessä hänen huulillaan Shawnia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love


Viestien lukumäärä : 2259
Join date : 04.08.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Hämeenlinna

We all have needs (K18) Empty
ViestiAihe: Vs: We all have needs (K18)   We all have needs (K18) Icon_minitimeMa Toukokuu 16, 2011 4:09 am

Shawnin katse pysyi viinipullossa, kun toinen kaatoi viiniä laseihin. Hän ei sanonut toisen lauseeseen sanaakaan, sillä Shawnin päässä kaikui pieni tieto siitä, että kuitenkin Shawnin ilmaantumisen jälkeen ei toisella ainakaan tulisi olemaan mitään muuta kuin mukavaa. Ellei mies jälleen ajatellut liikoja. Ainakin Brooken kanssa Shawn aikoisi viettää ehkäpä tämänkin yön hieman lämpimämmissä tunnelmissa, ainakin, jos se olisi Shawnista itsestä kiinni.
"Turhaa sä mua varten bissejä tänne asti raahaat. Viini on kivaa vaihtelua, se pitää kyllä myöntää" Shawn tokaisi, ja siirsi katseensa jälleen toisen mekkoon, ja mekosta jälleen kasvoihin. Toisen mainitessa kyllästymisestä, Shawn naurahti myös. Tämä huomasi toisen katsomisen, leikittelevä ilme huulillaan.

Shawn otti viinistä huikan. Tosiaan, vaihtelua. Vaikka Shawn olikin vetänyt suurimmaksi osikseen pelkkää bisseä ja viinaa, maistui viini nyt melko hyvältä. Shawn ei viitsinyt litkiä viiniä, vaikka juoppo olikin, mutta ties vaikka Brooken viinivarastot hupenisivat nopeasti. Jätkä kuitenkin päätti hörpätä viininlopun lasin pohjalta, ja kurtisti sitten mietteliäänä kulmiaan, vilkaisten sitten viinipulloa. Se tosiaan hupenisi liian nopeasti. "Okei, kaipa mä voi bisseä ottaa, ettei sun viinivarat ihan mee hukkaan" Shawn tokaisi ja tuijotti toista tiiviisti.
Eihän mies voinut näppejään pitää toisesta erossa, ei edes nyt. Vasen käsi hivuttautui Brooken mekon alle, jääden tosiaan vain tunnustelemaan toisen jalkaa. Shawnin kasvoilta pystyi hyvin huomaamaan sen tietyn ilmeen. Pieni virne oli kohonnut tämän kasvoille. Shawn nojautui hieman eteenpäin, ja painoi suudelman toisen huulille. Tosiaan, Shawn jumaloi toisen pukua, mutta mieluummin hän katselisi Brookea ilman sitä pukua.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.wix.com/jerseysdarknesthour/poisonrpg
Sinikeiju
Kalamiehen toveri
Sinikeiju


Viestien lukumäärä : 405
Join date : 05.10.2010
Ikä : 42

We all have needs (K18) Empty
ViestiAihe: Vs: We all have needs (K18)   We all have needs (K18) Icon_minitimeTo Toukokuu 19, 2011 3:50 am

Brooke siemaisi jälleen viinilasistaan ja laski sitten puolityhjän lasinsa pöydälle. Hymy oli yhä hänen huulillaan. Ehkä tämä ilta tulisi päättymään lämpimissä merkeissä, niin ainakin hän toivoi.
"Ei siitä mitään vaivaa ole."
Brooke pisti huvittuneena merkille Shawnin katseen harhailun. Hän oli osannut odottaa sitä.

"Ei ne hukkaan mene, vaikka toi pullo tyhjenis. Mä saan halutessani lisää ostettua", Brooke sanoi nousten hakemaan olutta kaaapista. Hän otti myös itselleen yhden pullon. Oluet tosin jäivät juomatta, kun hän tunsi käden hivuttautuvan mekon alle.
Nainen vastasi suudelmaan. Ehkä asiat menisivät siihen suuntaan, mitä hän toivoi. Brooke painautui lähemmäksi Shawnia. Jos tämä riisuisi mekon hänen yltään, hän ei estelisi yhtään. Päinvastoin, hän auttaisi siinä erittäin mielellään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love


Viestien lukumäärä : 2259
Join date : 04.08.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Hämeenlinna

We all have needs (K18) Empty
ViestiAihe: Vs: We all have needs (K18)   We all have needs (K18) Icon_minitimeSu Toukokuu 29, 2011 1:38 pm

Shawn tosiaan ajatteli enimmikseen Brookea, vaikka hänellä olikin naaman edessä viiniä ja kaljaa. Se oli ihme, että Shawn ylipäätään ajatteli naisia ennen alkoholia, mutta nyt niin vain tapahtui. Shawn oli jotenkin pistänyt merkille, pienen addiktoitumisensa Brookeen ja tuon vartaloon. Tuon tapaan tehd kaikki.

"No, sä voi jokatapauksessa puolustautua sanomalla, että joku pulsu tuli sun kämppään juomaan sun kaljat ja viinit" Shawn naurahti, mutta vilkaisi sitten toista. Hän tosiaan oli tullutkin aivan jonkun muun asian perässä. Oikeastaan hänen piti ihan vain tulla käymään, mutta tässä sitä nyt taas ollaan. Brooke ehti käydä hakemassa muutaman oluen, kunnes Shawn päätti tehdä hieman lisää vihjailuja. Hänen aikeensa olivat varsin selvät, ja Brooke varmasti ymmärsi ne. Shawn liikutti oikeaa kättään toisen selän puolelle, ja toisella kädellään mies keskittyi muutenkin nyt mekon pois saamiseen. Vaikka mekon poisottaminen näytti Brooken aasennon kannalta hankalalta, Shawn sai kuin saikin kauniin kultaisen mekon ehjänä toisen päältä. Se pudotettiin lattialle, ja siitä Shawn voisi pahoitella myöhemmin. Tuon puolialaston kroppa sai Shawnin tuijottamaan pelkästään tuon rintaliiveillä peitettyjä rintoja, ja sitten pyhimystä, joka sekin oltiin peitetty. Tietysti.

Shawn virnisti, ja liu'utti kättään toisen vatsaa pitkin, ja antoi sen jatkaa matkaansa toisen pyhimykselle. Shawn ei vain voinut sille mitään, että aina Brooken kanssa läheisyydessä oleminen sai hänet aivan liian hulluksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.wix.com/jerseysdarknesthour/poisonrpg
Sinikeiju
Kalamiehen toveri
Sinikeiju


Viestien lukumäärä : 405
Join date : 05.10.2010
Ikä : 42

We all have needs (K18) Empty
ViestiAihe: Vs: We all have needs (K18)   We all have needs (K18) Icon_minitimeSu Toukokuu 29, 2011 6:41 pm

Brooke naurahti Shawnin sanoille. Hän voisi sanoa niin, mutta kukaan ei uskoisi. Ei ainakaan hänen lähipiirissään.
"Eri asia on, että uskotaanko mua."
Nainen ymmärsi erittäin nopeasti miehen vihjailut. Heidän ajatuksensa menivät selvästi samaan suuntaan. Brooke auttoi mekkonsa riisumisessa, vaikka se oli hänen asentonsa vuoksi hankalaa. Pian se oli riisuttu ja lattialla, mistä nainen löytäisi sen myöhemmin. Hän oli hylännyt yökerhoon lähtemisen. Hän ei halunnut enää.
Brooke virnisti pienesti Shawnin tuijottaessa. Toinen ei selvästikään saanut silmiään irti hänestä tai oikeastaan hänen vartalostaan. Hänellä oli vielä liivit ja stringit, mutta mikäli hän arvasi oikein ne tulisivat vielä lähtemään hänen yltään.

Brooke tunsi sydämensä hakkaavan ja tunsi väreiden menevän selkäänsä pitkin miehen liu'uttaessa kättään hänen vatsaansa pitkin päätyen sinne, minne hän halusikin sen. Hän katsoi Shawnia silmät halusta loistaen ennen kuin painoi tämän huulille kiihkeän suudelman. Suudelman aikana hän napsautti liivit auki ja tiputti nekin lattialle siirtyen istumaan hajareisin miehen syliin keskeyttämättä suudelmaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love


Viestien lukumäärä : 2259
Join date : 04.08.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Hämeenlinna

We all have needs (K18) Empty
ViestiAihe: Vs: We all have needs (K18)   We all have needs (K18) Icon_minitimePe Kesä 17, 2011 6:24 am

Shawn tiesi asian päätyvän tähän. Mutta se ei todellakaan ollut paha asia, hän oli oikeastaan odottanut sitä. Tuskimpa Shawn enää ikinä menisi Brooken kämppään vain oikeasti "kahville". Eiväthän he viimeksikään ehtineet juoda kahvia, ennenkuin se olikin jo kylmää. Ei se mitään, eihän Shawn tullut tänne kahvia kärkkymään. Eihän viiniä, ei kaljaa, ei viinaa. Hän tuli oikeastaan kärkkymään vain omaa "puumaansa", joka oli vähällä tiputtaa miehen silmät päästä, tuon avattua ulko-ovi. Vaikka se mekko olikin hieno, oli Brooken vartalo jotain paljon, paljon jumaloitavampaa.

Toisen liivit napsahtivat auki, ja seuraavaksi Brooke istuikin jo hajareisin Shawnin sylissä. Tummatukalta meinasi pimahtaa viimeisetkin Brooken-seksikkyys-sietokyvyt siin vaiheessa. Suudelma oli syvällinen, intohimoinen, ja erittäin pitkä. Shawn ei voinut olla kiinnittämättä huomiota toisen paljaisiin rintoihin, jotka olivat suoraa hänen naamansa edessä. Kyllä siinä kaikilla miehillä olisi himoissaan pidättäytyminen. Varsinkin Shawnilla, joka oli vehdannut niin monen likan kanssa elämänsä aikana. Mutta kertaakaan hän ei ollut noin ihanaa seksipommia edessän nähnyt. Jätkälle tuli kylmät väreet jo pelkästä miettimisestä. Hyvä, että hän edes pystyi miettimään tilannetta ollenkaan, aivot eivät reagoineet muuhun, kuin mitä Brooke sillävälin oikein teki hänelle.

Shawnin toinen käsi siirtyi Brooken kyljelle, siitä alavatsalle, mutta harmi vain, alemmas hänen kätensä ei päässyt, kiitos asennon. Shawn suuteli toisen kaulaa, jättäen siihen myös pieniä läiskiä, antaen vihjettä tulevista tapahtumista. Mies ei voinut estää sitä, että ei enää voinut pidätellä kovuutta housuissaan. Pikkuhiljaa siitäkin tulisi todellinen ongelma, joten jätkä päätti availla jo valmiiksi pillifarkkujensa nappia, ettei myöhemmin pitäisi käyttä aikaa siihen.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.wix.com/jerseysdarknesthour/poisonrpg
Sponsored content





We all have needs (K18) Empty
ViestiAihe: Vs: We all have needs (K18)   We all have needs (K18) Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
We all have needs (K18)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
London Calling :: The Yellow Avenue :: Asumukset-
Siirry: