London Calling
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan!

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
Sikko
Päällikkö
Päällikkö
Sikko


Viestien lukumäärä : 2041
Join date : 30.07.2009
Ikä : 33
Paikkakunta : Rovaniemi

VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan! Empty
ViestiAihe: VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan!   VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan! Icon_minitimePe Toukokuu 27, 2011 11:56 pm

No niin kun siitä on ollut puhetta! Anteeks kun kesti laittaa tää tänne oon huono. >:

Eli suunnitelmissa on ollut jonkinmoinen pommi-isku kauppakeskukseen sellasena hugena ryhmäpelinä. Ja ei, ei mitään kaameita joukkotsättejä tai yhtä topaa koko pelille, vaan jokainen pelaa hahmoillaan pelaajatoveriensa kanssa omat juttunsa tuolla kauppakeskus-forkan alla. Peliseuraahan tähän kamalaan (:-----)) tapahtumaan voi hankkia tässä samassa topassa! Jos haluatte "tapattaa" hahmojanne, niin laittakaa siitä mulle yksäriä.

Tähän pitäis varmaan jonkinlainen aikataulu suunnitella? Ts lähinnä se, että koska se pommi räjähtää. :D Eikös me myös suunniteltu, että 18th Street ois viskannu sen pommin sinne? Voitas ottaa 18th Streetissä toimivien hahmojen pelaajien kans vähän jotain mietintää siitä miten tuo tapahtuu ja kuka sen sinne laittaa ja eritoten minne ja miksi!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sofinweb.blogspot.com/
Rey
...Silti onnellinen
Rey


Viestien lukumäärä : 134
Join date : 04.02.2011
Ikä : 30

VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan! Empty
ViestiAihe: Vs: VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan!   VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan! Icon_minitimeLa Toukokuu 28, 2011 1:04 am

Heeeei. Jos mä saan joskus ehkä kenties mahdollisesti tehtyä yhden hahmon tonne 18th Streetin niin voiko se olla se joka on käyny laittamassa sen pommin? :D
En mä mitään syytä tiedä miksi. Se on vaan tehny kun on käsketty. muttaniin. Jos en saa mitään aikaseks niin ei sitten mitään. Se vaan voi sitte olla joku random.
Takaisin alkuun Siirry alas
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love


Viestien lukumäärä : 2259
Join date : 04.08.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Hämeenlinna

VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan! Empty
ViestiAihe: Vs: VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan!   VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan! Icon_minitimeLa Toukokuu 28, 2011 4:46 am

Noniin, saatiin sitten tällekkin alueelle töpö. 8) Olen ylpeä Sikko, kiva, että teit tämän! Tuo 18th Streetin pommijuttu kuullostaa varsin hyvältä. Mulla on tässä vaan sitä ongelmaa, etten tiedä, tapattaisinko Bryantin. Sillä kun ei ole oikein elämää... ;___; Katsoo sitä sitten.

Kuitenkin, itse asiaan! Ajattelin, että vaikka olenkin ollu julma Shawn-narkkarinalleani kohtaan, hän saa kokea vielä oikein kunnon jysäyksen, liittyen tuohon pommiin. Tosiaan, hän voisi olla paikanpäällä, ja seuraa kyseiseen peliin tarvittaisiin. >8)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.wix.com/jerseysdarknesthour/poisonrpg
Sikko
Päällikkö
Päällikkö
Sikko


Viestien lukumäärä : 2041
Join date : 30.07.2009
Ikä : 33
Paikkakunta : Rovaniemi

VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan! Empty
ViestiAihe: Vs: VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan!   VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan! Icon_minitimeLa Toukokuu 28, 2011 6:31 am

Rey, mikä nottei! Sopiipi ainaski mulle mainiosti.

Evi, mie kans aattelin että noita minun hahmoja vois vähän posautella sillai ainaki osaksi. Oon miettiny heivaavani Aaronin ja Tessan kankkulankaivoon mut en tiä sitte! Ois aika julmaa räjäyttää molemmat. Kissyn vois kans kuopata tässä sopivasti. :D Muahhahaaa. Eliah vois vähän loukkaantua ja Rainki, jos Suntsun pienokainen haluais vaikka vähän pelastella sitä ja olla tukena. (--8
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sofinweb.blogspot.com/
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love


Viestien lukumäärä : 2259
Join date : 04.08.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Hämeenlinna

VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan! Empty
ViestiAihe: Vs: VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan!   VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan! Icon_minitimeLa Toukokuu 28, 2011 3:53 pm

Mullekkin sopii tuo Reyn idea hyvin. 8) Kukas muukaan sitä sitten muka asialla olisi. ;D

Noniin, tein yöllä päätksen. Paipai Bryant, vaikka se olikin ihan.... kiva pelitettävä. En mä vaa jaksa enää kattella sitä tuolla ak:ssakaan, kun sille ei oikein ikinä tapahtunutkaan mitään. XD voi parkaa, mutta niin vain tulee käymään. Elikkässs, Bryant heivataan hautaan ja Shawn sitten saa kokea lisää traumoja. :--D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.wix.com/jerseysdarknesthour/poisonrpg
Dici
Valon juuri
Dici


Viestien lukumäärä : 84
Join date : 06.02.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Seinäjoki

VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan! Empty
ViestiAihe: Vs: VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan!   VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan! Icon_minitimeLa Toukokuu 28, 2011 5:34 pm

Jeeee, mä oonki jo odottanu tätä :D
Mä en viitsisi Davia mitenkään kovin huonoon kuntoon pelata ku ei mulla oo muita hahmoja >) Eli jos jotain kiinnostaa saada seuraksi tollanen paniikkinen hiippari niin kertokaa ihmeessä !
Takaisin alkuun Siirry alas
Sikko
Päällikkö
Päällikkö
Sikko


Viestien lukumäärä : 2041
Join date : 30.07.2009
Ikä : 33
Paikkakunta : Rovaniemi

VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan! Empty
ViestiAihe: Vs: VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan!   VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan! Icon_minitimeSu Toukokuu 29, 2011 3:57 am

Rey, koska toi sun hahmo on sitte tulossa hei! Koska meinasin, että tässä vois kohta puoliin jo alotella noita pelejä tähän liittyen? :--)

Muut dudet hei sanokaa jotain?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sofinweb.blogspot.com/
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love


Viestien lukumäärä : 2259
Join date : 04.08.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Hämeenlinna

VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan! Empty
ViestiAihe: Vs: VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan!   VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan! Icon_minitimeSu Toukokuu 29, 2011 4:17 am

Trevin tuon myös mukaan kauppakeskuspeliin, ja seuraakin on jo sovittu. 8) Tosiaan, en tiedä pelitänkö tapausta, jossa Bryant kuolee. ;__; Ehkä sen vaan voisi tapattaa ilman peliäkin, kunhan se vaan kuolee siinä räjähdyksessä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.wix.com/jerseysdarknesthour/poisonrpg
Rey
...Silti onnellinen
Rey


Viestien lukumäärä : 134
Join date : 04.02.2011
Ikä : 30

VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan! Empty
ViestiAihe: Vs: VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan!   VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan! Icon_minitimeSu Toukokuu 29, 2011 4:39 am

No totaaa... Mä kyllä yritän tehä sitä kokoajan mutta kun tökkii. Tiiän kyllä millanen pitäis tulla mut en vaan saa sitä hahmokuvausta kirjottetuu. ;<
Hm niin ja miten sen sitten pystyy pelaamaan (jos pelaa), että se pommi sinne käydään laittamassa? Voisko siinä sitte olla joku jonka kanssa se tekee yhteistyötä tai sitten joku joka vahingossa näkee ja joka sitten hiljennetään tjn?

Miksei mulla oo mitään sellasta kivaa hahmoa jonka vois tappaa tuolla? Kun tykkään Danista liikaa, en haluu sillä lopettaa ja Alexilla sai vasta alotettuu... Pitää vaan keksii jotain muuta jännää niille. :D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sikko
Päällikkö
Päällikkö
Sikko


Viestien lukumäärä : 2041
Join date : 30.07.2009
Ikä : 33
Paikkakunta : Rovaniemi

VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan! Empty
ViestiAihe: Vs: VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan!   VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan! Icon_minitimeSu Toukokuu 29, 2011 5:16 am

Tietenki joku 18th Streetistä vois olla siinä sen kaverina? Mulla ei taida tällä hetkellä olla muita ko Steffy siellä ja se ei oikein sovi siihen hommaan. Se sun dudehan vois heittää sen pommin sinne esim. tuntia/paria minsaa ennen kuin se räjähtää ja on sitten ihan sinun päätettävissä et ehtiikse ite ees kunnolla ulos sieltä ja tapahtuuks sillekki jotaki jännää! Jengiin pitäs muutenki värvätä enemmän sakkia! D: Hmm, mut toisaalta jos et saa siihen ketään kaveria, niin kyllähän se kävis periaatteessa niinki ihan hyvin, et pelaat ns yksinpelin siitä tilanteesta. Ei mitään pitkää tms, vaan ihan vaan sellanen missä käy ilmi et missä se pommi on ja plaaplaa!

:DD Kauhea murhaaja oot! No eiku oon mieki vähän samanlainen ja tapatanhan mie siellä näillä näkymin kolme hahmoa. :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sofinweb.blogspot.com/
Lalya
...Silti onnellinen
Lalya


Viestien lukumäärä : 130
Join date : 08.01.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : Lohja

VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan! Empty
ViestiAihe: Vs: VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan!   VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan! Icon_minitimePe Kesä 03, 2011 10:57 pm

Plääplääplää minä kans!
pahoittelen täälläkin viimeaikaista hiljaiseloani, mutta nyt ollaan elävien kirjoissa taas.
Rocky haluaa (tai en tiedä haluaako se, mutta siltä ei kysytä) olla mukana hommassa, ja saa se vaikka sen verran loukkaantuakin että joutuu sairaalan kautta jatkamaan elämäänsä, tai sit olla jonkun sellasen messissä joka onnettomuudessa kuolee, niinku antaa ensiapuu tai jotain, tai sitten ihan "rauhallisempikin" kuvio tietysti käy. On vaan aina niin kiva järkyttää hahmojen henkistä tasapainoa tollasilla : PP

Jaaaaa koska mullakin oli suunnitteilla 18th Streettiin tehdä se hahmo(hmm tai vaikka kaks et sinne saa täytettä :P), niin jos vaan sen ehtisin tässä tehdä ajoissa niin se on enemmän kun mielellään mukana pommin posauttelussa tai missä vaan hommaan liittyvissä kuvioissa.

Ja siis muutenkin, pitäskö täs eka ton jengin pelata jotain "suunnittelu"peliä tjn (ajattelin siis vaan jos ehdin jonkun oman hahmon saada mukaan), tulis niittenkin oikeesti nähtyä toisiaan ihan pelin merkeissä jne?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sikko
Päällikkö
Päällikkö
Sikko


Viestien lukumäärä : 2041
Join date : 30.07.2009
Ikä : 33
Paikkakunta : Rovaniemi

VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan! Empty
ViestiAihe: Vs: VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan!   VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan! Icon_minitimeLa Kesä 04, 2011 4:20 am

Joku tuollanen 18th Streetin suunnittelu-peli ois kyllä kiva! Ja Lalyan hahmo voi mielellään olla Reyn poitsun kans laittamassa sitä pommia. Jee! Kenenkäs hahmot ois messissä sitte? Mullahan on vaan toi Steffy, joka kyllä on suunnitelmissa mukana! (--:

Me voitas enihau tehä joku pienimuotonen aikataulu siitä koska ne poitsut on heittämässä sitä pommia sinne kauppakeskukseen ja koska se räjähtää + mihin se laitetaan ylipäätään! Mie en ymmärrä pommeista mitään, joten en ees tiiä millanen jytky sen pitää olla, että koko kauppakeskus tutisee kunnolla. :D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sofinweb.blogspot.com/
Sikko
Päällikkö
Päällikkö
Sikko


Viestien lukumäärä : 2041
Join date : 30.07.2009
Ikä : 33
Paikkakunta : Rovaniemi

VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan! Empty
ViestiAihe: Vs: VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan!   VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan! Icon_minitimeKe Kesä 15, 2011 2:49 am

Hey dudes!!

Lalya tuleeko sulta se hahmo sitten? Ois kiva jos jotkut kaks hahmoa vois tosiaan käydä pistämässä sen pommin sinne.

Ois kyllä ihan vänkää pelata joku suunnittelupeli etukäteen (lyhyillä vuoroilla vaan joku näppärä pieni!) 18th Streetin kesken. Kiinnostaako muita tyyppejä, joilla ois 18th Streetin hahmoja? Entä keksiikö kukaan mitään hyvää syytä sille pommi-iskulle? Mulle ei nimittäin tullu ihan heti mitään mieleen. :D

Sovitaanko, että pommi räjähtäis vaikka kello 16.00 tai joskus sillon? On varmaan suurin ruuhka meneillään!
+ Missä se pommi vois räjähtää? En tajua mitään pommeista, enkä tiiä millanen sen pommin pitää olla, että suurin osa koko kauppakeskuksesta on ihan tuusannuuskana. :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sofinweb.blogspot.com/
Lalya
...Silti onnellinen
Lalya


Viestien lukumäärä : 130
Join date : 08.01.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : Lohja

VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan! Empty
ViestiAihe: Vs: VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan!   VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan! Icon_minitimeTo Kesä 16, 2011 12:08 am

Tuleetuleetulee, aattelin just ruveta kirjottaa sitä loppuuun :> Heitän sen vielä tänään tänne hyväksyttäväks i promise

Ja mua kyllä kiinnostas tosiaan pelata si jotaan jengin sisästä suunnittelupeliä. Täytyis vaan tosiaan keksiä se perimmäinen syy sille, mut oman hahmon osallistuminen siihen räjätyttämiseen vois olla joku alkukoejuttu, jos se tosiaan ny vasta liittyis koko jengiin?

Emmäkää tajuu pommeista mitään, eikä varmaan ihan hirveen ammattitaitosesti meiän tarvikaan miettiä että no millanen pommi pitää olla et räjähtää tarpeeks isosti jnejne, vois toki vähä valasta itteään paremmin noista...
Takaisin alkuun Siirry alas
Rey
...Silti onnellinen
Rey


Viestien lukumäärä : 134
Join date : 04.02.2011
Ikä : 30

VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan! Empty
ViestiAihe: Vs: VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan!   VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan! Icon_minitimeSu Kesä 19, 2011 1:39 am

Pitäiskö sitä suunnittelu peliä alkaa suunnittelemaa nyt jotenkin, kun Laylallakin on hahmo valmiina?
Tuleeko siihen muita, esim. Sikko sun hahmo? muita jengiläisiä en sitten tiedäkään.
Ja pitäiskö se pelata vaikka ihan jossain chatissa tjn? Saisi ainaki nopeesti tehtyä.

Ja niiin. Ei siitä pommin rakneteesta varmaan kauheesti tarvitse tietää. :D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan! Empty
ViestiAihe: Vs: VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan!   VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan! Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
VUZUMM POMMI RÄJÄHTÄÄ KAUPPAKESKUKSESSA - yhteispeli, kaikki tänne heti keskustelemaan!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» I'm Not Okay // Lilly tänne!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
London Calling :: off-game :: Pelisuunnittelu-
Siirry: