London Calling
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Sarah tahtoo alkuun!

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Sarah tahtoo alkuun! Empty
ViestiAihe: Sarah tahtoo alkuun!   Sarah tahtoo alkuun! Icon_minitimeMa Marras 02, 2009 5:09 am

Mietin, saisinko jotain peliä Sarahille, et pääsis vähän alkuun ja sais Sarahin itselle tutummaksi. Anyone?

Viimeinen muokkaaja, kidekide pvm Ke Joulu 30, 2009 3:30 am, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Sarah tahtoo alkuun!   Sarah tahtoo alkuun! Icon_minitimeMa Marras 16, 2009 1:32 am

Oikeasti, löytyykö ketään? Muuten taisi kyllä jäädä tämän tytön pelielämä täällä aika lyhyeksi...

//tuplapostaan nyt, kun haluaisin really saada toisen elämäni Lontoossa alkamaan
Radical
Oikea käsi
Oikea käsi
Radical

Viestien lukumäärä : 2354

ViestiAihe: Vs: Sarah tahtoo alkuun!   Sarah tahtoo alkuun! Icon_minitimeMa Marras 16, 2009 1:33 am

Kai mä voisin mun kuopusta Ryania tarjoilla, jos jotain ideantynkää keksit < :
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Sarah tahtoo alkuun!   Sarah tahtoo alkuun! Icon_minitimeTi Marras 17, 2009 7:14 pm

Hmmh, lukaisin tuon hahmoesittelyn, ja eiköhän nämä kaksi jonkinlaisen kohtaamisen saa aikaiseksi. Onko mitään toiveita, millainen peli ja mihin sijoittuisi? Itselläni ei sen suurempia toiveita ole, pitää vaan saada selville, että onko Sarahista mihinkään (eli suostuuko tyttö pelattavakseni). Sen kannalta peli voi olla oikeastaan minkälainen tahansa. :>
Radical
Oikea käsi
Oikea käsi
Radical

ViestiAihe: Vs: Sarah tahtoo alkuun!   Sarah tahtoo alkuun! Icon_minitimeTi Marras 17, 2009 10:42 pm

Ei mulla oikeastaan mitään sen kummempaa oo mielessä. Jotain ideaa pitäis etukäteen kuitenkin saada kehiteltyä, ne perus randomipelit ky tuppaa olemaan yleensä melko tylsiä ( :
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Sarah tahtoo alkuun!   Sarah tahtoo alkuun! Icon_minitimeSu Marras 22, 2009 10:10 pm

Sorry et meni vähän aikaa ennenkuin pääsin taas koneelle, työputki ollut päällä. Kuitenkin, joku suunnitelma olisi tosiaan hyvä olla. Mä en oo ehtinyt miettiä, mutta jos sulla ei tule mitään isompaa ideaa, niin koetan tässä parin päivän aikana kehittää jotain. :)
Radical
Oikea käsi
Oikea käsi
Radical

ViestiAihe: Vs: Sarah tahtoo alkuun!   Sarah tahtoo alkuun! Icon_minitimeSu Marras 22, 2009 10:13 pm

Mulla ei ideoita just nyt ainakaan mielessä ole, joten jos keksit jotain niin hyvä vaan ( :
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Sarah tahtoo alkuun!   Sarah tahtoo alkuun! Icon_minitimeTi Joulu 01, 2009 3:28 am

Oho, enkös mä tähän vastannutkaan vielä? Niin, jos keksit jonkun syyn saada Ryanisi Rashee Roadille, nii peli vois sijoittua vaikka Sarahin työpaikalle. Kyllä siitä nyt jotain saanee irti, mahdollisesti jos
(i)paikalle ilmestyy joku uhkaava tyyppi (ryöstäjä, juoppo, narkkari)
(ii)Sarah joutuu vaikeuksiin (työnantaja tulee räyhäämään, veli haastaa riitaa)
...ja Ryan sekaantuu soppaan.

Saiskos näistä mitään irti? Vois aloitella sitten sitä peliä.
Näin offtopikkina, mulla tosin on ainakin tällä viikolla töitä ja koulua niin paljon, että vapaa-aikaa pitää ettiä suurennuslasin kanssa.
Noh, ei se mitään, pysyypäs elämä jännittävänä. :p
Radical
Oikea käsi
Oikea käsi
Radical

ViestiAihe: Vs: Sarah tahtoo alkuun!   Sarah tahtoo alkuun! Icon_minitimeTi Joulu 01, 2009 3:36 am

Eka vaihtoehto sopis hyvin < :
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Sarah tahtoo alkuun!   Sarah tahtoo alkuun! Icon_minitimeTi Joulu 01, 2009 4:19 am

okei, nyt on pakko ryhtyä lukemaan huomista luentoa varten, mut koetan vaikka aamulla ehtiä laittaa peliä (jos sä et halua aloittaa). tuonne asumusten puolelle rashee roadilla varmaan menee, vaikka newsagent nyt kyseessä onkin. :>
Radical
Oikea käsi
Oikea käsi
Radical

ViestiAihe: Vs: Sarah tahtoo alkuun!   Sarah tahtoo alkuun! Icon_minitimeTi Joulu 01, 2009 4:22 am

Mielellään en ainakaan tänään aloittelis, mut jos et huomenna illalla oo peliä ehtiny aloittaa ni voin sit aloitella (:
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Sarah tahtoo alkuun!   Sarah tahtoo alkuun! Icon_minitimeMa Joulu 28, 2009 2:38 am

tää on about kuukauden vanha mut tietokoneonkelmien ja muiden elämää haittaavien juttujen takia en oo päässyt aloittaan. nyt on pari päivää lomaa töistä et ois aikaakin. vielkö oisit halukas pelaamaan, voisin laittaa topia pystyyn?
Radical
Oikea käsi
Oikea käsi
Radical

ViestiAihe: Vs: Sarah tahtoo alkuun!   Sarah tahtoo alkuun! Icon_minitimeMa Joulu 28, 2009 2:43 am

Mulla on oikeestaan Ryanin kanssa nyt niin paha off kausi, että pakko myöntää ettei varmaan kyllä tulis mitään : /
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Sarah tahtoo alkuun!   Sarah tahtoo alkuun! Icon_minitimeKe Joulu 30, 2009 3:31 am

Jheps. ^^
Sarah kaipaa siis edelleen seuraa! Anyone?
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Sarah tahtoo alkuun!   Sarah tahtoo alkuun! Icon_minitimeSu Tammi 17, 2010 6:27 am

mites ois tuo miun lou ? tapaisivat vaikka jossain baarissa...
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Sarah tahtoo alkuun!   Sarah tahtoo alkuun! Icon_minitimePe Helmi 26, 2010 10:54 pm

Ah joo, olen ollut poissa täältä (ja muutenkin netin syövereistä), mutta pelinhaku on edelleen voimassa. Että jos edelleen haluaa peliä käyntiin Sarahillekin, niin tänne vaan ilmoa. :)
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Sarah tahtoo alkuun!   Sarah tahtoo alkuun! Icon_minitime

Sarah tahtoo alkuun!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
London Calling :: off-game :: Pelisuunnittelu-
Siirry: