London Calling
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Where do Gangsters go when they die? [k-18]

Siirry alas 
Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Where do Gangsters go when they die? [k-18] Empty
ViestiAihe: Where do Gangsters go when they die? [k-18]   Where do Gangsters go when they die? [k-18] Icon_minitimeKe Marras 18, 2009 3:31 am

Perkele että se nisti oli kestävää sakkia. No, hei, se oli narkkari. Huumeet ja viinahan juuri saavat ihmisen kiputoleranssin leijailemaan pilvissä.
Mutta ei hän kauaa kestäisi. Penny puhalsi savua sieraimistaan, potkaisi velkaista nistiä ohimoon ja nauroi.
Hän oli vetänyt jalkaansa farkut, teräväkärkiset nahkabootsit, kiskonut päälleen rotsin ja nostanut silmilleen Mr. Smith -lasit.
Ja hän oli saanut kaikista paskimman keikan: hänen täytyi periä huumerahat eräältä nistiltä joka oli jättänyt maksamatta.

Ihmiset siellä täällä tuijottivat heitä, mutta kukaan tuskin ilmoittaisi - olivathan he Rasheella.
Pennylle oli annettu kolme selvää ohjetta:
1. Älä tapa nistiä.
2. Älä ammu.
3. Käytä kaikkia keinoja saadaksesi rahat.
Ja nyt se saatanan nisti nauroi hänelle - tosin leuka takaraivossa ja puolet legoista kurkussa, pari sormea murtuneena. Ja kaikenlisäksi narkkarilla sojotti luu kyynärpäästä.
Penny otti veitsen taskustaan, töytäisi nistin mahalleen ja asettui polvilleen tämän selän päälle. Veitsellä hän viilsi nistin paidan ja housut kahtia takapuolelta.
Kiskaistessaan nistiä ylös hän huomasi että kun tämän housut tippuivat, tulikin sieltä esiin paljas sukupuolielin.
"Hyi vittu", totesi Penny, paiskasi nistin maahan ja tutki tämän housut hyvin varovasti - ikinä ei voinut tietää mihin saatanan oopiumiruiskuun sormensa tyrkkäsi.
Hän löysi kolme ruiskua, vyön, lompakon ja pussin kokaiinia, heitti ne parinkymmenen metrin päässä olevaan autoonsa ja hoiti nistin pois näkyvistä - roskikseen.
Sitten hän itse meni autonsa takapenkille ja laittoi Lordz of Brooklynin soimaan.

Viimeinen muokkaaja, Kings pvm La Marras 21, 2009 9:35 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

Viestien lukumäärä : 2259
Ikä : 29

ViestiAihe: Vs: Where do Gangsters go when they die? [k-18]   Where do Gangsters go when they die? [k-18] Icon_minitimeKe Marras 18, 2009 3:48 am

// Jospa mä tulisin tänne häiriköimään, kenties sopii? (: //

Vaaleatukkainen tyttö ei ollut suoraasanottuna koskaan käynyt Rasheella, ja heti ensimmäisellä kerralla häneltä varastettiin kaulakoru. Hänen mummiltaan saatu kaulakoru oltiin nyt viety, ja sekös tyttöä kyrsi kuin mikäkin.
Trixie oli tuon nimi, ja hän tallusteli vans-merkkisissä kengissään lumisella kadulla, jossa ei paljoa näkynyt muita. Trixie ei edes tiennyt missä oli, eli hän onnistui jopa eksyttämään itsensä. Noh, kyllä hän parjäsi.
Tyttö puri huultaan ihan muuten vain, kun asteli eteenpäin kadulla, laittaen vaaleat kätensä mustan, tytölle sopivat mustan toppatakin taskuihin. Miten hän onnistui aina hukkaamaan kaikista kalleimmat esineensä jonnekkin niin tuntemattomiin paikkoihin. Ties mitä tytölle veilä tulisi tapahtumaan.
Hän ei varmaan hämän kommelluksen jälkeen astuisi jalallaankaan Rasheelle, ellei löytäisi korua. Se oli sen verran tärkeä, ettei sitä kannattaisi hukata. "Perkele...", tyttö kirosi ja potki lunta tieltään samalla kun katsoi maahan.

Trixie käveli aivan rauhassa erään hieman laajemman alueen ohi ja huomasi siellä muutaman epäilyttävän näköisen ihmisen, jotka alkoivat huutaa Trixielle jotain. Tyttö katsoi noita suurin silmin ja räpytteli silmiään olen aivan hiljaa. "Tuus tänne", yksi miehistä huusi ja samassa Trixie alkoikin ottaa askelia taaemmas. Hyi hemmetti, mitä noikin narkkarit olivat? Trixie otti muutaman juoksuaskeleen taaksen, kunens kääntyi ja samassa, PAM! Hän oli törmännyt takanaan olevaan liikkumattomaan autoon. Tyttö kaatui maahan ja makasi paikoillaan hetken selvitellen päätään. "Miten mulel voi aina käydä näin?", tuo kysyi itseltään ääneen todella kyllästyneellä äänellä, kunnes kuuli niiden narkkareiden tulevan lähemmäs.
Tyttö nousi nopeasti ja katsoi noita julmasti, kunnes kiinnitti huomionsa autoon, kun oli erottavansa sieltä musiikkia. Trixie tuijotti auton lasista sisään ja huomasi siellä istuvan miehen. Kuitenkin Trixie siirsi jälleen katseensa narkkareihin, nuo pysähtyivät hieman epäröiden näköisenä. Trixie kohotti kulmaansa samalla kun nojasi selällään autoon, sillä ei todellakaan suostunut menemään noiden huumevillejen mukaan!
http://www.wix.com/jerseysdarknesthour/poisonrpg
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Where do Gangsters go when they die? [k-18]   Where do Gangsters go when they die? [k-18] Icon_minitimeKe Marras 18, 2009 11:42 pm

// Tokitoki

Penny ajatteli päässeensä hetkeksi lepäämään, mutta kuullessaan tömähdyksen autonsa kuskinpuoleiselta takaovelta hän räpäytti silmänsä auki ja kirosi ääneen.
Aluksi hän ei nähnyt mitään muuta kuin kaksi narkkaria, jotka lähestyivät hänen autoaan.
Hän otti viereltään pesäpallomailan ja huomatessaan tytön nousevan vasten kylkeä hänen oli pakko taittaa hanttarinpuoleinen penkki eteenpäin, avata ovi ja hypätä ulos.
Oven suljettuaan hän asteli tytön ja kahden narkkarin väliin, tuijottaen narkkareita pistävästi lasiensa takaa.
"Tätä tyttöä te ette vittu saa, onko selvä?", hän kysyi ja narkkarit tulivat jokseenkin hölmistyneenä, mutta kuitenkin hymyillen, häntä kohti ilman minkäänlaista itsesuojeluvaistoa.

"Tyttö lupasi antaa meille pillua", sanoi toinen narkkareista.
Penny ei uskonut häntä.
Maila heilahti ja oksa katkesi - tai ainakin siltä kuulosti.
Hetki sitten puhunut narkkari makasi nyt maassa ilman mitään tajua muusta maailmasta. Hänen päänsä ympärille alkoi kerääntyä verilammikkoa, sillä Penny oli täräyttänyt mailalla täysiä hänen poskiluuhunsa.
"Vieläkö hän lupasi antaa pillua?" kysyi Penny ja toinen narkkari nyökkäsi ja nauroi.
Penny iski häntä mailalla polvilumpioon ja miehen kaatuessa hän tyrkkäisi häntä palleaan mailan päällä.
Miehen maatessa maassa Penny tempaisi häntä vielä pari kertaa kylkiluihin, heitti mailan autoon ja kiskaisi tytön sivumpaan.
"Voi perkele, oletko ookoo?" kysyi Penny.
Päivä oli keväinen, mutta silti synkkä ja vettä tihkutti hieman.
Aukealla ei ollut enää muita kuin he kaksi, muut olivat kaikonneet Pennyn raahattua velkaisen narkkarin piiloon.
Tyttö ei todellakaan ollut tullut Rasheelle hyvillä mielin ja Penny tiesi sen.
"Mitä olet kadottanut?"
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Where do Gangsters go when they die? [k-18]   Where do Gangsters go when they die? [k-18] Icon_minitimeTo Marras 19, 2009 4:40 am

Trixie tuijotti narkkareita, kunnes kuuli takaansa olevan auton penkin liikkuvan, ja sitten ovi aukesi. Tyttä hypähti hieman sivummalle ja tuijotti autosta tullutta tummaa miestä. Miehellä oli kädessään pesäpallomaila, joten tyttö uskoi toisen pärjäävän. Entä jos se aikoisin lyödä tätä? Ei nyt sentään!
Tuon miehen huutaessa jotain narkkareille, Trixie seurasi suurin silmin tilannetta ja tuijotti vuorotellen miestä ja sitten narkkareita. Kaikki tä ävain mummon kaulaketjun takia! "Ei sun he tarvii...", Trixie aloitti puhumaan miehelle, kunnes narkkari huusi jotain Trixieen liittyvää. Tytön suu loksahti auki, mutta tuo ei sanonut mitään. Miten tuo kehtasi!? Jos tuo ei olisi ollut aineissa/humalassa, olisi Trixie mennyt ja täräyttänyt toista lättyyn, muta nyt hän parani pysyä kaukana.
Narkkarit kuitenkin kävelivät lähemmäs hymysuin, jolloin Trixie irvisti ja otti askeleen taaemmas, kunnes oli jälleen miehen autossa kiinni.

Samassa kuului kolaus ja toinen narkkareista oli liikkumattomana maassa ja pää veressä. Kuoliko se? Trixie katsoi järkyttyneenä vähän matkan päässä makaavaa narkkaria, jonka edessä oli tuo mies pesäpallomailan kanssa. Tuo todella halusi auttaa. Nyt Trixie oli kiitollinen, että juoksi autoa päin, vaikkei se niin kivalta tuntunutkaan.
Trixie katso itilannetta huvittuneena, kun mies kysyi narkkarilta kysymyksen, ja kun toinen nyökkäsi ja nauroi, heilahti maila jälleen toisen kasvoja päin. Tälläkertaa ehkä hieman kovemmin. Tyttö olisi voinut mielestään vain pyörtyä, mutta ei vitsinyt. Tämähän oli Rasheella normaalia elämää, joten miksi tyttö sitä kaihtaisi? Hän ei ollut koskaan sattunut tälläistä näkemään, sillä asui siveydensipulina Yellowilla.. ärsyttävää.
Samassa mies kiskaisi Trixien sivummalle ja kysyi tuolta, oliko tämä ok. "Luultavasti, jos ei oteta mukaan päähän ilmestyvää kuhmua kun juoskin sun autoos päin", Trixie sanoi ja hymyili toiselle. "Oikeesti, kiitti paljon", tyttö sano ija veti vaaleat, melko pitkät hiukset seältään olkien yli etupuolelle ja tuijotti toista tummien meikkien alta.
Miehen kysyessä kysymyksen, Trixie empi ensin vastata, mutta mikäs siinä. "Tota... Mun mummon antama kaulaketju varastettiin ja päätin lähteä perään", tyttö naurahti jokseenkin vaivaantuneesti ja vilkaisi muualle. "Suoraasanottuna mulla ei oo mitään aavistusta, missä se on", Trixie sanoi ja huokaisi pienesti.
"Muuten millä nimellä pelastajaa kutsutaan?", tyttö kysyi ja kohotti kulmaansa kysyvästi.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Where do Gangsters go when they die? [k-18]   Where do Gangsters go when they die? [k-18] Icon_minitimeTo Marras 19, 2009 2:57 pm

"Hei, apu on Rasheella aina tarpeen", sanoi Penny tyynesti, otti lasit silmiltään ja katsoi hetken toisaalle.
Hän taittoi lasit taskuunsa ja kääntyi taas tyttöön.
"Penny.. Penny Kozlowski..", hän sanoi arvioiden tyttöä. Ja ihan varmana arvasi oikeaan.
"Milläs nimellä tätä pelastettavaa saa kutsua?", kysyi Penny hymyillen ja jatkoi: "ja mistäspäin pelastettava tulee? Koska noin kauniit naiset ei ikimaailmassa voisi olla Rasheelta."

Penny katseli ympärilleen, kuin tarkkaillen, jospa narkkarit olivat viisaasti (tai ehkä eivät niin viisaasti) pyytäneet apua kavereiltaan ja tulossa kohta hakkaamaan (ja pyh!) Pennyä ja tätä erittäin kaunista naikkosta joka aivan varmasti oli Pennyä nuorempi. Penny kun oli 32.
Hän vilkaisi kultaiseen rannekelloonsa ja huomasi, että kello lähestyi kuutta illalla.
"Niin siis sä eksyit tänne korun takia? Mä nimittäin löysin jonkun helyn joka oli aika arvokkaan näkönen. Haluutko nähdä?" kysyi Penny ja vastausta odottamatta otti hän taskustaan korun, jossa oli valkoisia helmiä.
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Where do Gangsters go when they die? [k-18]   Where do Gangsters go when they die? [k-18] Icon_minitimeTo Marras 19, 2009 10:03 pm

Trixie nyökkäsi, kun mies jälleen puhui. "No niin oon vähän kuullutki. Ei tääl helposti yksin pärjää...", tyttö sanoi ja vielkaisi olkansa taakse tyhjälle ja kolkolle kadulle. "...tai ainakaa mä en pärjäis", tuo naurahti, mutta oli päättänyt, että joskus ehkäpä haluaisikin muuttaa Rasheelle. Kuitenkaan sitä ei nyt elämäntilanne suvainnut, joten tyttö päätti ainakin pysytellä vielä kotona, vaikka olikin jo yli kahdeksantoista.
Miehen sanoessa nimekseen Penny, niin Trixie maisteli nimeä suussaan hetken kunnes hymyili toiselle. "Kiva nimi", hän sanoi ja siirsi katseensa autoon. Pennyn kysyessä tytön nimeä, tuo vastasi "Trixie Greene", ja katsahti jälleen mieheen.
"Ja tää peikonpoikane tulee The Yellow Avenuelta", tyttö sanoi ja virnisti. Hänenlaisiaan ei yleensä sattumalta Rasheen kaduilla huomattu kulkevan, elleivät muut Yellowilta olleet aineiden perässä. Moinen ajatus kuvotti tyttöä.

Trixie katsoi miestä päästä varpaisiin ja mietti hetken, kunnes kuuli toisen lauseen korusta. "Aijaa", Trixie sanoi ilahtuneena, mutta hänen mielestä juuri oikean korun löytäminen tuntui turhalta, ei se kuitenkaan ollut se sama.
Tyttö huokaisi, kunnes toinen näytti korun. Tosin siinäkin oli vaaleita helmiä, mutta vain yksi asia erotti korun muista. Trixie otti korun varovasti toiselta ja katsoi lukon vieressä olevaa helmeä, jossa oli kirjaimet J.G. Tytän nähdessä tekstin, hänen silmänsä laajenivat ja vaaleat huulet vääntyivät automaattisesti hymyyn.
"Tämä on se koru. Kiitti Penny", tyttö sanoi ja laittoi korun kaulaansa. Hän ei enää koskaan hukkaisi sitä.
Trixie huomasi takanaan katuvalon, jonka tolppaan hän sitten nojautui ja laittoi kätensä takin taskuihin. "Sä varmaa sit asut täällä?", Trixie kysyi ja katseli kadun ympärillä olevia, melko siistimättömiä taloja joissa ei melkein ydessä ainoassakaan palanut ikkunasta valoa.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Where do Gangsters go when they die? [k-18]   Where do Gangsters go when they die? [k-18] Icon_minitimePe Marras 20, 2009 2:23 am

"Kiitos, sunkin", vastasi Penny nimikehuihin.

"Ole hyvä vaan", Penny sanoi ja hymyili tyttöselle korun palautettuaan.
Hän sytytti tupakan, katseli pimenevää iltaa ja puhalsi savuja.
"Vai että Yellow Avenue", sanoi toinen maistellen sanomaansa. Tyttö ei näyttänyt hienohelmalta, ja tuskin sitä oli edes. Mutta Pennyä ihmetytti minkä helvetin takia tuollainen tyttö oli Rasheella.
"Mitä sä muuten teet täällä? Ettekös te Yellowin porukat pyöri jossain hienostopiireissä ja hörpi teetä?"

Pimeä tuli yllättäen nopeasti vuodenaikaan nähden.
Penny ehdotti tytölle autoon siirtymistä ihan vain heidän turvallisuutensa vuoksi, alkoihan tulla pimeä. Tosin kyllä Pennystä löytyisi ritarillisuuttakin jos sellaista vaadittaisiin. Toinen olisi hänen luonaan turvassa.
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Where do Gangsters go when they die? [k-18]   Where do Gangsters go when they die? [k-18] Icon_minitimePe Marras 20, 2009 2:36 am

Trixie vastasi kun toinen vastasi nimikehuun. Tyttö katsoi, kun toinen sytytti tupakan ja katseli sitten taivalle katoavaa savupilveä, jonka tuuli nappasi kuljeteltavakseen. Pieni viima syöksyi kadun läpi, saaden tytön värähtämään, vaikka hänellä olikin takki päällä.
"Mä halusin tulla katsomaan tätä paikkaa. Oon niin kyllästyny siihe pappomiseen, puutarhakutsuihin ja.. iänikuiseen hienosteluun yms, oli vaa pakko tulla", Trixie sanoi ja todella tarkoitti mitä sanoi. Hän oli useasti karannut kotoa sen takia, että vanhemmat aikoivat pitää hänet kotona ja yrittivät kasvattaa tytöstä edelleen siveydensipulia. Ei se onnistunut, ei alkuunkaan.

"Joo, mulle käy", kun Penny ehdotti autoon siirtymistä. Ei Trixie osannut pelätä tuota miestä, vaikka tuo Rasheelta olikin. Eivät kaikki miehet olleet aina aineissa ja sekaisin, osasi niitä kyseisiä ystävällisiäkin ihmisiä olla.
Tyttö käveli auton luo ja meni takapenkille istumaan. "Ihme et sinne tuli jo nyt noin pimee", Trixie sanoi ja vilkaisi ikkunasta ulos tiiraillen taivalle.
Samassa hänen kännykkänsä alkoi hälyttää soittoa Alesanan - Alchemy Sounded Good At Timen tahdissa, mutta kun tyttö katsoi ruutua, niin siinä vilkkuvan äidin nimi ei paljoa voinut tyttöä kiinnostaa. Niinpä hän tynki kännykän vain takaisin taskuunsa välittämättä soitostaan. "Koittaa saada mut kotiin, äiti nimittäin. Rasittava tyyppi", Trixie sanoi Pennylle ja katsoi toista.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Where do Gangsters go when they die? [k-18]   Where do Gangsters go when they die? [k-18] Icon_minitimePe Marras 20, 2009 10:55 pm

Penny seurasi tyttöä autoon ja tämän puhelimen ruvetessa soittamaan ja toisen lyötyä luurin korvaan ei Penny voinut olla nauramatta.
"Noh, ilman äitiäsi et kuitenkaan olisi tässä", hän sanoi ja päätti kysyä tytöltä erästä "tärkeää" asiaa: "Kuinka vanha olet?".

Penny veivasi ikkunan auki ja puhalsi savut keuhkoistaan. Ilta oli pimenemässä yhtä pimeäksi kuin säkissä, joten Penny päätti laittaa autosta valot päälle ja samalla hänellä kävi mielessään ajatus. Ehkä he voisivat...
Toivottavasti toinen ei ollut varattu. Ja toivottavasti hän ei kantelisi poliisille siitä että Penny oli hakannut ne kaksi narkkaria, sillä Penny ei halunnut satuttaa tyttöä.
Hansikaslokerossa taisi olla viskipullo ja niin olikin.
Penny avasi sen, otti huikan ja kysyi toiselta, haluaisiko tämäkin.
Se oli Johnny Blackiä, josta Penny tykkäsi todella paljon.

Toisen aiemmin mainitsema hienostoelämä kävi Pennyn mielessä. Hänestä itsestään tuskin olisi sellaiseen, vanhojen 80-vuotiaiden muumiomammojen paaponnan ja hellanlettastelun kohteeksi jonnekkin puutarhaan 40:n asteen helteellä kun kaikilla mammoilla olisi heidän lihavalle kropalleen sopiva kukkamekko ja ikivanha kukkahattu ja he juoruaisivat tyyliin: "Muistatko sen Rogerin sieltä meidän naapurista? Ai että, hän muutti juuri viimeviikolla pois, miten hän mahtaa pärjätä siellä Yorkshiressa?"
Pennyä puistatti.
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Where do Gangsters go when they die? [k-18]   Where do Gangsters go when they die? [k-18] Icon_minitimePe Marras 20, 2009 11:21 pm

Trixie katsoi ulos ikkunasta samalla, kun olisi valmis kuuntelemaan Pennyn seuraavia lauseita. Sitten mies kysyi tytön ikää, ja Trixie katsahti toiseen nopeasti. "Täytin tossa viime elokuussa seitsemäntoista", Trixie vastasi ja katsoi miestä, ja tuon kasvonpiirteitä. Toinen ei ollut luultavasti alle 26, mutta ei tuo todellakaan vanhaltakaan näyttänyt! Ihan miehen näköinen, ei mitään valittamista. Trixielle nousi pieni hymy huulille.

Mies laittoi autoon valot päälle, jonka jälkeen tyttö kiinnitti huomionsa Johnny Black merkkiseen viskipulloon. Ah, voisiko ilta enää paremmin mennä? Hän karkasi kotoa, kadotti mummonsa kaulakorun, eksyi Rasheelle ja joutui narkkareiden saartamaksi. Kuitenkin positiivisiakin juttuja oli. Hänet pelastettiin narkkareiden kynsistä (kiitos Pennyn), hän sai samaiselta mieheltä mummonsa korun takaisin ja oli nyt autossa lämpimässä pois kadulta... jälleen tuon miehen kanssa. Trixie katsoi toista ja siirsi sitten aktseensa pulloon, kun toinen tarjosi siitä tytöllekkin. "No mikä ettei. Mut mä varotan. Jos mun isä saa teitää tästä, niin se kuristaa sut", tyttö nauroi ja joi pullosta. "Se on aika hyvä jäljittämää niitä tyyppei, kenen kaa oon ollu kännäämäs", tyttö sanoi. "Tai no.. jos tätä nyt lasketaan kännäämiseks?", Trixie kysyi kulma koholla ja pieni virne naamallaan. Penny vaikutti erittäin mukavalta hepulta!
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Where do Gangsters go when they die? [k-18]   Where do Gangsters go when they die? [k-18] Icon_minitimeLa Marras 21, 2009 2:16 am

// Colin Farrel muuten lainaa Pennylle kasvojaan

"Öh, tota", Penny naurahti ja jatkoi: "Mä oon 32, mutten oo mikään pedofiili joka kyttää tyttöjä ja käyttää niitä hyväksi, okei?".

Pullo oli itseasiassa Johnny Walker Black Labelia, mutta lyhyesti sitä sanottiin Johnny Blackiksi (tai Johnny Rediksi jos se olikin Red Labelia).
"Sun faijas saa pitää ite varansa, sillä jos se kerta kohtelee sua niinku paskaa ja huutaa sulle ku pikkukakaralle kännäämisestä ja tulee lähellekään mua niin mä vannon että se viettää elämänsä seuraavat kaks kuukautta mukavasti sairaalan pehmoisten lakanoiden päällä.. ja tää ei oo edes kännäämistä", hymyili toinen, otti lämmittävän huikan Johnnya toisen jälkeen ja puhalsi savut ulos.
"Palaako?" hän kysyi ja tarjosi tytölle Camelia.

Penny ei voinut vastustaa tytön ulkonäköä, sillä hänen katseensa oli kahliintunut siihen jo pariin kertaan. Penny tuntui itselleen hieman perverssiltä tuijotellessaan aina välillä itseään 15 vuotta nuoremman tytön povea. Mutta hei, mitä sitä kieltämään - toinen oli kaunis.

Huomatessaan pienen kojun noin 10 metrin päässä autosta Penny kävi pikaisesti ostamassa sieltä itselleen ja toiselle fish'n'chipsit (kalaa ja ranskalaisia) kaikilla mausteilla (jopa etikalla) ja kokikset.
Hän palasi autoon ja tarjosi ruokaa toiselle. Penny kyllä piti hänestä huolen ja tarjoaisi mahdollisesti majapaikankin - olihan hänen talonsa jumalattoman suuri talo tehdasalueella.
"Et sattuis muuten tarvitteen yösijaa pariks viikkoo tai jotain? Koska ei sun tarvi himassa olla, sä oot tarpeeks vanha päättään ite omista asioistas ja usko pois, mä autan sua miten tahansa, millon tahansa."
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Where do Gangsters go when they die? [k-18]   Where do Gangsters go when they die? [k-18] Icon_minitimeLa Marras 21, 2009 6:54 pm

Miehen naurahtaessa ja kertoessa, että oli 32 vuotias, Trixie nyökkäsi ja hymyili toiselle. Hän oli sosiaalinen ihminen, eikä olisi oikeastaan millään osannut ensivaikutelman takia ajatella, että toinen olisi perverssi tai jtn. muuta vastaavaa. Tosin ei Trixie toista epäillytkään, ei ollenkaan. "Joo, uskon", Trixie sanoi ja vilkaisi ulos ikkunasta. Ilta hämärtyi hetki hetkeltä nopeammin.

Trixie risti jalkansa ja nojasi pensin selkänojaan ja naurahti, kun Penny kertoi, mitä tulisi tapahtumaan jos Trixien isä saisi tietää. "Kyl mä sen kaa iha hyvi juttuun tulen, mut se on vaa sellane ylisuojeleva paska joka haluu pitää mut kotona", tyttö sanoi ja huokaisi. Häntä tosiaan ärsytti se, että hän joutuisi olla kokoajan kotona ja elää kuin siveyden sipuli. Sellaista tyttö ei vain kestänyt! "Ei mua haittaa vaikka se ois sairaalas. Juoksen mite lystään enkä kuuntele sen valituksia", trixie vielä sanoi ja katsoi Pennyä.
Kun Penny tarjosi Camel merkkistä tupakkaa Trixie ei vastustellut. "Joo", tuo vastasi ja hymyili toiselle napaten röökin sormiensa väliin, ja hän nappasi pastillin sinisen sytkärin takkinsa taskusta ja sytytti röökin, vetäen ensimmäisen nikotiiniryöpyn keuhkoihinsa taas vähään aikaan. Tyttö laittoi sytkärin takaisin taskuunsa ja huomasi sitten, kuinka Penny katosi autosta ja meni ostamaan läheiseltä kojulta fish'n'chipsit kummallekkin. Kun toinen palasi, ei Trixie voinut olla sanomatta ei toisen ystävällisyydelle. "Kiitti", Trixie sanoi ja hymyili toiselle alkaen syödä rauhassa. Hän katsoi miestä, kun toinen ehdotti, että tarvitsisiko tyttö yösijaa. "No jos jaksat kattella mua. Kotii en oo menos taas vähää aikaa", tyttö sanoi. Kun hän oli saanut syötyä ruoan hieman myöhemmin, hän laski kädessä olevat roskat auton lattialle ja epäili, ettei toinen välttämättä sanoisi niistä mitään.
"Missä muuten asut?", Trixie kysyi ja kohotti kulmaansa samalla, kun pöyhi jälleen vaaleita hiuksiaan. Siitä hiusten pöyhimisestä oli tullut tytölle oikea "pakkomielle". Hän todella halusi tutustua toiseen paremmin.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Where do Gangsters go when they die? [k-18]   Where do Gangsters go when they die? [k-18] Icon_minitimeLa Marras 21, 2009 7:04 pm

Penny heitti roskat myöskin lattialle ja naurahti.
"Täällä, Rasheella. Tehdasalueella tuolla itälaidalla", sanoi miekkonen ja osoitti kaukana kohoavia piippuja, jotka tupruttivat mustaa savua.
Hän katsoi tyttöä taas arvioiden ja ensimmäistä kertaa koko keskustelun aikana hän halusi suudella tai panna tuota erittäin kaunista nuorta naista - mahtoikohan tuo edelleenkään olla varattu? Toivottavasti ei.

"Oot kyllä muuten kieltämättä aika kaunis", sanoi Penny ja punastui sanoilleen.
Hän puhalsi savuja suustaan ja kumartui inan kohti tyttöä - lähes huomaamattomasti - ja hymyili.
"Kaunein ikäisesi jonka olen koskaan nähnyt"

// nyt tuli lyhyt koska meen äitin mukaan hakeen meiän serkkua :)
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Where do Gangsters go when they die? [k-18]   Where do Gangsters go when they die? [k-18] Icon_minitimeLa Marras 21, 2009 7:34 pm

"Aijaa, mite siel muka voi asua?", Trixie kysyi ja naurahti, kun Penny sanoi asuvansa Rasheen itälaidalla, tehdasalueella. Trixie oli tottunut asumaan sivistyneessä paikassa, ja samassa hän olikin tehdasalueen lähellä, joka ei ollut mitään puhtainta aluetta. Tai no mistäs tyttö oikein se muka tiesi?
Trixie katsoi Pennyä, joka katsoi häntä. Trixie huomasi, että toinen katsoi pitkään, mutta se katse ei ollut sellainen yhtä ahdistava, kuin muiden katse, jos joku ns. kyyläsi. Trixie tarkkaili silmillään toisen kasvonpiirteitä. Miehen kauniit ruskeat silmät saivat tytön jalat suorastaan vapisemaan. Ensimmäistä kertaa tyttö tunsi jotain tunteita itseään vuotta vanhempaan kundiin.

Trixie katso itoista ilmeittä, kun mies kehui tyttöä kauniiksi. Trixie hymyili, mutta ei sanonut mitään. Hän oli aivan lumoutunut kun katsoi tarkemmin toista, ei mitään valittamista!
Mies puhalsi tupakin sauhun ulos suustaan ja kumartui hieman lähemmäs, tosiaan huomaamatta. Trixie hymyili pienesti ja katsoi toista suoraa silmiin, nojautuen hieman eteenpäin. "Ja sä varmasti komein", tyttö sanoi ja tuijotti tuota silmiin kumartuen vielä vähän eteenpäin. Trixie nyt kamppaili, että uskaltaisiko, vaiko eikö. Hän ei kuitenkaan tehnyt vielä mitään, mutta sekunti sekunnilta tuo kuitenkin oli valmis sulkemaan silmänsä, jos mies yllättäisikin tekemään sen, mitä tyttö ei nyt uskaltanut.

// Ei se mitään :D //
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Where do Gangsters go when they die? [k-18]   Where do Gangsters go when they die? [k-18] Icon_minitimeLa Marras 21, 2009 9:34 pm

Penny nojautui edemmäs, työnsi estonsa menemään, heittäytyi kaksin käsin tytön kaulaan kiinni ja painoi huulensa toisen huulille, suudellen niin kiihkeästi kuin vain pystyi.
Hän turvautui kiittämään mielessään Luojaa siitä, että oli parkkeerannut autonsa vähän sivummas. Ja nyt hän suuteli tyttöä tulisemmin kuin ikinä oli suudellut ketään ja toivoi että tyttö ei panisi vastaan.
Takki lensi menemään sekä Pennyltä että tytöltä, Penny heitti perään myös oman t-paitansa joka oli takin alla ja tytön paidan ja yhdessä hujauksessa oli Pennyllä jalassaan pelkät bokserit ja tytöllä päällään pelkät rintsikat ja pikkuliivit (mikäli tuo sellaisia edes käytti :D).
Penny jatkoi suutelua ja huomasi, kuinka ikkunat huuruuntuivat.
Toivottavasti kukaan ei huomaisi mitä he tekivät autossa ja sen varmistaakseen Penny näpsäytti yhdellä kädellä valon pois samaan aikaan kun piti toista kättä tytön kaulalla.
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Where do Gangsters go when they die? [k-18]   Where do Gangsters go when they die? [k-18] Icon_minitimeSu Marras 22, 2009 9:17 pm

Trixie tunsi pian Pennyn huulet omillaan, ja tyttö suuteli uudelleen, kunnes tilanne meni paljon tiheämmäksi. Trixie ei jostain syystä vastustellut, vaikkei ajatellutkaan heti tälläistä. Trixie antoi toisen riisua itsensä alusvaatteiden vain jäädessä päälle, eikä se haitannut toista.
Valojen sammuessa Penny piti edelleen kättään tytön kaulalla, toisen käden ollessa pienellä "valokatkaisimella". Trixien kädet olivat vapaat, ja tuo liikutteli niitä miehen paljailla kyljillä, samalla kun painautui toisen alle. Tyttö juoksutti lakattuja kynsiään pitkin miehen kylkiä, ja myöhemmin myös vatsaa, suudellen toista tulisesti samalla. Tytön kädet kävivät pikaisesti myös alavatsan teinoolla, mutta tyttö halusi nyt vähän olla julma. Siis vain vähän.
Trixie suuteli miestä uudelleen ja uudelleen kunnes siirsi vaaleat huulensa miehen kaulalle.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Where do Gangsters go when they die? [k-18]   Where do Gangsters go when they die? [k-18] Icon_minitimeSu Marras 22, 2009 9:55 pm

Penny laski kätensä tytön rintsikoille, avasi nämä ja sitäkautta tuon pikkuhousuille, jotka mies laski toisen nilkkoihin.
Hän hyväili toisen paljaita, pyöreitä rintoja, suuteli niitä ja imi toisen nännejä.
Sitten tuli se kohta, jota Penny jännitti.
Hän hivutti bokserinsa nilkkoihinsa ja työntyi toisen sisälle hitaasti mutta varmasti, suudellen samalla toisen kaulaa.
Hän piti toista kättään tytön niskalla ja toisella hän hyväili tämän rintoja.

Hitaat, mutta varmat työnnöt saivat Pennyn huohottamaan hiljaa tytön korvaan Pennyn suudellessa tämän kaulaan.
"Taisin just rakastua".
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Where do Gangsters go when they die? [k-18]   Where do Gangsters go when they die? [k-18] Icon_minitimeSu Marras 22, 2009 10:24 pm

Trixie tunsi kuinka toinen laski kätensä hänen rintsikoidensa lukolle ja avasi ne, jonka jälkeen hivutti kätensä tytön pikkuhousuille, jonka jälkeen hivutti ne tuon nilkkoihin. Trixie mietti hetken, että mitä olikaan tekemässä, mutta sitten hänen vaaleiden huuliensa takaa kuului nautinnollinen huokaus, kun Penny alkoi kosketella ja suudella hänen rintojaan. Se kieltämättä tuntui hyvältä, mutta auto ei ollut se paikka, jossa Trixie kuvitteli tämän tapahtuvan. Kuitenkin näin se meni. Mies laski bokserinsa nilkkoihin, jolloin tytöllä oli vaikeaa pitää katse erossa toise kalusta.
Kuitenkin kun Penny työnsi itsensä hitaasti, mutta varmasti Trixien sisälle, tyttö inahti ja tuon kasvoille tuli pieni irvistys kivusta, sillä tämähän tehtiin aika kuivasti.

Miehen varmat työnnöt upposivat kerta kerralta syvemmälle ja tytön sisällä jyskytti. Trixie puri huultaan, mutta se ei auttanut, vaan tämä alkoi hengittää hetki hetkeltä kovempaa, ja lopulta koko äänteleminen oli vian pelkkää huokausten sarjaa. Trixie hyväili toisen alavatsaa käsillään samalla kun tunsi miehen suutelevan hänen kaulaansa.
Pennyn sanoessa, että hän taisi juuri rakastua, tyttö yritti pidätellä huokauksia ja katsoa toista. "Mä en tosiaankaan tiedä onko tää oikein...", Trixie sanoi ja kohotti päätään samalla kohti toisen korvaa. "Mut tää tuntuu hyvältä, en välttämättä tuu katumaan", Trixie sanoi ja painoi sitten suudelman toisen korvanjuureen. Tyttö sulki silmänsä, sillä hänen alavatsassaan tuntui jo aikalailla. Tosiaan, mies oli hyvä tässä, ja kun trixie sanoi ettei tulisi katumaan, niin tottahan se oli.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Where do Gangsters go when they die? [k-18]   Where do Gangsters go when they die? [k-18] Icon_minitimeSu Marras 22, 2009 10:43 pm

"Tää on oikein", sanoi Penny huohottaen ja suuteli toisen kaulaa.
Hän laski kätensä toisen ylävartalosta tämän kyljelle ja perseelle ja hyväili niitä samalla kun teki työntöjä ja vetoja toisen sisässä.
Huulet hyväilivät toisen rintoja ja hampaat näykkäilivät niitä aina välillä, kuin kiusoitellen.

"Sä et beibe tuu katumaan", hän sanoi ja nuolaisi toisen nänniä, jatkaen: "Ethän jätä mua tän jälkeen, ethän?"
Auton ikkunat olivat niin sankassa huurussa että kukaan tuskin näkisi sisälle.
Penny antoi kielensä liikkua toisen rinnalla ja nousi sieltä sitten kaulaa pitkin tuon huulille, suudelleen toista kiihkeästi.
Hän liikutteli kaluaan edes takaisin tuon sisällä, työntyi edestakaisin, samaan aikaan kun nosti huulensa tytön korvanjuurelle ja painoi siihen suudelman, näykkäisten sen jälkeen korvanlehteä.
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Where do Gangsters go when they die? [k-18]   Where do Gangsters go when they die? [k-18] Icon_minitimeSu Marras 22, 2009 11:13 pm

Trixien kasvoille kohosi pieni hymy, kun hän kuuli, että tämä olisi oikein. Niin se sitten kai oli, tytön oli pakko myöntää se itselleen.
Toisen käden laskeutuessa hänen kyljelle, ja siitä yhä alemmas, tyttö huokaisi, sillä samalla mies teki työntöä edestakaisin, ja se oli taivaallista. Trixien huulilta karkaili huokauksia, ja välillä erotti hieman kovempaakin ääntä, tosin se ei onneksi kuulunut todellakaan auton ulkopuolelle. Ikkunoistakaan ei enää nähnyt sisään, ja se oli hyvä.
Pennyn alkaessa kuin kiusoitella tyttöä näykkiessä tuon rintoja huulillaan, upotti Trixie sormensa toisen hiuksiin.

Trixie ei vastannut miehen ensimmäiseen kommentiin, ja miehen nuolaistessa hänen nänniään ja jatkaen sitten, Trixie katsoi toista piktään. "Sano ykskin hyvä syy, miks jättäisin", Trixie sanoi toiselle ja pystyi nyt jopa virnistämään pienesti. Nyt hän oli täysin varma, että hän oli luotu Pennylle, ja Penny hänelle.
Trixie niin nautti miehen kosketuksesta, ja toisen liikutellessaan itseään tytön sisällä, Trixie veti henkeä sisäänsä. Miehen antaessa suudelman tytölle, Trixie vastasi tuohon ja näykkäisi miehen huulta leikkisästi, kunnes siirsi sen jälkeen omat kätensä miehen alaselälle ja siitä perseelle, kunnes veti toista hieman itseään kohti, jotta toinen uppoisi syvemmälle. "En jätä sua ikinä, lupaan", Trixie sanoi ja suuteli toisen kaulaa, näykkien ja nuollen sitä vähän aikaa. Trixie ei tulisi katumaan tätä.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Where do Gangsters go when they die? [k-18]   Where do Gangsters go when they die? [k-18] Icon_minitimeSu Marras 22, 2009 11:22 pm

"Lupaatko?" kysyi Penny huohottaen kun toinen nuoli tämän kaulaa.
Hän tiesi, että kohta olisi se aika - mutta se olikin nyt.
Penny nosti itsensä tytön sisältä ja samaan aikaan laukesi tytön päälle, hieman nolostuneena.
Mutta hän ei enää jaksanut välittää, vaan jatkoi, työntyi tuon sisään ja käytteli kaluaan rajusti siellä.
Hän jatkoi huohotusta ja siirsi toisenkin kätensä tytön perseelle.

"Mäkään en jätä sua", hän sanoi ja suuteli tytön huulia, jatkaen: "Rakastan sua"
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Where do Gangsters go when they die? [k-18]   Where do Gangsters go when they die? [k-18] Icon_minitimeSu Marras 22, 2009 11:35 pm

Trixie hymähti huokaillessan samalla, kun Penny kysyi, että lupaisiko tyttö, ettei jättäisi toista koskaan. "Lupaan", Trixie sanoi, ja suuteli miestä. Tyttö ei ollut ihan vielä valmis, mutta pian. Penny olikin aijemmin valmis, ja miehen vetäessä itsensä pois toisen sisältä, ei Trixie välittänyt. Vaikka valkea neste levisikin Trixien päälle, ei tyttö sanonut mitään, sillä tämä mies olikin järkevä, eikä mitään ongelmia siis tullut.
Tyttö veti miehen jälleen lähelle itseään ja tunsi sitten, kuinka mies sitten työntyi takaisin, mutta tälläkertaa hieman rajummin. Silloin tyttö huohotti enemmän, kuin koskaan aikaisemmin, ja nyt sensijaan hänen huippunsa oli tulossa yhä lähemmäs ja lähemmäs.

Trixie kuuli toisen lauseen ja se sai tämän hymyilemään. Se ol ihyvä kuulla. Pennyn suudellessa tytön huulia, tyttö vastasi suudelmaan ja kuiskasi miehen korvaan. "Mäki sua". Tämän jälkeen Trixien mahassa tuntui yhä vahvempaa ja vahvempaa poreilua, jonka jälkeen huippu sitten jo tulikin. Tyttä painoi itseään penkkiä vasten samalla, kun hän kohotti selkäänsä heiman kaarelle, ja yritti työntää iteään enemmän, kohti miestä toistaen tuon nimeä kuuluvasti.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Where do Gangsters go when they die? [k-18]   Where do Gangsters go when they die? [k-18] Icon_minitimeMa Marras 23, 2009 12:00 am

Penny piti tytöstä kiinni tämän huutaessa miehen nimeä.
Hän painoi huulet tytön huulille ja työntyi vielä lujempaa toisen sisään ja ulos, sisään ja ulos.
Hän hyväili kielellään naisen rintoja ja pyöritteli sitä tuon nännien ympärillä, huohottaen kokoajan kovemmin.
Kädet siirtyivät naisen alavartalolle, toinen jäi hyväilemään lantiota ja toisen käden sormet hän vei hiplailemaan toisen pyhintä.
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Where do Gangsters go when they die? [k-18]   Where do Gangsters go when they die? [k-18] Icon_minitimeMa Marras 23, 2009 12:10 am

Trixien huippu meni melkein yhtä nopeasti ohi kuin tulikin. Kuitenkin Pennyn suudellessa tyttöä, ja työntäessä itseään vielä lujempaa tytön sisään, Trixien huulilta karkasi hyvänolon tunteesta tullut entistä kuuluvampi huokaisu, jonka jälkeen hän vastasi miehen suudelmaan. Sitten mies alkoi jälleen hyväillä tytön rintoja kielellään ja samalla Trixie silitteli miehen kylkiä.
Pian Trixie tunsi miehen toisen käden kyljellään, ja toisen osuessa tytön pyhimpään, sai se tytön värisemään. Trixie painoi jälleen huulensa miehen huulia vasten kun kujetti huokauksien keskellä käsiään toisen kalua kohti. Vaikka siitä tulisikin hieman hankalaa, niin Trixie alkoi myös hipelöidä toisen miehisyyttä, aina välillä puristaen hellästi, tai muuten vain koskettaen. Miehen sormet kyllä tuntuivat niin hyviltä pyhimmällä, joten Trixien oli pakko hieman kohottaa alavartaloaan ylemmäs.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Where do Gangsters go when they die? [k-18]   Where do Gangsters go when they die? [k-18] Icon_minitimeMa Marras 23, 2009 12:47 am

Penny nosti kalunsa tytön alavatsan päälle ja työnsi sormensa toisen pyhimpään, hiplaten sitä kiusoittelevasti.
Siinä samalla hän hivuttautui alemmas, kunnes hänen päänsä oli naisen pyhimmän kohtaalla.
Kielellään hän alkoi lipoa tuon sisältä, samalla käyttäen sormiaan.
Hän tiesi, että tyttö piti siitä, joten käytteli kieltään ja sormiaan ankarammin hetken, sitten taas nosti päätään tuon rintojen tasolle, työntäen kalunsa tuon sisään. Kieltään hän pyöritteli toisen pyöreällä rinnalla ja välillä se sattui lipaisemaan nännipihaa.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Where do Gangsters go when they die? [k-18]   Where do Gangsters go when they die? [k-18] Icon_minitime

Where do Gangsters go when they die? [k-18]
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 3Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
London Calling :: Rashee Road :: Elm Square-
Siirry: