|
|
| Never-ending nightmare /vap. | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Never-ending nightmare /vap. La Marras 21, 2009 2:59 am | |
| // huonosta otsikosta kiitos minulle
Marv oli lipunut jo ainakin tunnin pitkin katuja Lucyllen avoautolla. "Saat lainata sen kunhan palautat sen ehjänä", Luc oli sanonut ja Marv oli vain nauranut ja suudellut häntä. Kukaan vähänkään epämääräiseltä näyttävä ei ilmeisesti tuntenut Mel Moldovskya, asekauppiasta, joten taas Marvin täytyi saada tietonsa ihan itse.
Vartin jatkettuaan hän pysähtyi kolmen kujan risteykseen, jätti auton parin roskiksen taakse, tarkisti aseensa ja potkaisi "Bar Open" -kyltin alapuolella olevan oven auki. Sininen valo välkehti vihreänkellertävässä käytävässä ja heti ovesta metri eteenpäin alkoivat rappuset. Marv veti oven kiinni, asteli rappuset ylös vasten seinää ja ase yhdessä kädessä, joka oli koukussa niin, että aseen piippu osoitti ylöspäin. Toinen käsi sojotti suoraan alaspäin, takaviistoon ja ensimmäiselle tasanteelle päästyään hän kääntyi, katsoi ylemmäs ja matkoi jatkaa samalla tavalla kuin ensimmäisissä rappusissa.
Kahdesta alemmasta kerroksesta oli löytynyt vain muutama siivoustarvikkeita täynnä oleva komero, eikä tämä kolmas kerros ollut poikkeus. Marvia alkoi jo neljännessä kerroksessa vituttamaan potkaistuaan ensimmäisen oven saranoiltaan. Toisen oven hän aukaisi varovasti ja saapui huoneeseen, jossa loisti kirkas, kellertävä neonvalo. Seinät olivat valkoiset ja täynnä hyllyjä ja julisteita. Huoneen perällä oli tiski, jonka takana seisoi mies ja parin metrin päässä istui kaksi gorillankokoista steroiinipelleä. Marv piti asettaan reittä vasten, asteli tiskille ja pyysi saadakseen pari asetta näytille sillävälin kun kierteli. Käveltyään parin hyllyn väliin hän ruuvasi aseeseensa äänenvaimentimen, asteli tiskille ja ampui matkalla vartijat. Myyjä otti poikkisahatun haulikon ja jäi tuijottamaan kun Marv osoitti häntä silmien väliin. Pfiuk. |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Never-ending nightmare /vap. La Marras 21, 2009 3:37 am | |
| // Tuon Malcolmini joutumaan taas kerran vahingossa ongelmiin.//
Malcolm oli päättänyt lähteä tesmimään uutta cheviänsä, joka kulki ihan mukavasti vähän käsijarrua ja sivuttain ajoa ja sitten sataseen n. 5 sekunnissa ja sitten jarrutus valoihin nätisti auton totellen. Nämä olivat hieman vieraampia paikka Miehelle, mutta tuo etsi täältä baaria missä pääsisi ottamaan yhden oluen ja sitten varmaan auto takaisin himaan ja ottamaan kuppia vähän enemmänkin. Joku randomi neuvoi tämän kääntymään juuri tälle sivukujalle jossa olikin jo yksi auto avoauto meinaan. Oikean oven etsiminen ei ollut vaikeaa, mutta ensimmäiseen kerrokseen päästyään tuo katsoi ylös ja lähti ripeästi ylimpään kerrokseen ja joka kerroksesta löysi saranoiltaan hakatun oven, mutta neljännessä kerroksessa olikin se baari johon tämä kurkkasi sisään missä makasi kaksi kuollutta ja baarimikko ase kädessä kuten myös joku toinen, joka oli hyvin iso kaveri. Malcolm astui huoneesta hitaasti ulos ja meni tämän kerroksen siivouskomeroon josta löysi työkalu pakin mistä otti jakarin jolla voisi lyödä ja luudan varren ihan varalta. Mies nielaisi ja astui baariin oven narahtaen, jonka takia ei malcolmin yllätys onnistuisi ja tämä kirosi hiljaa ja nosti katseensa heti tuohon isoon kaveriin "onko täällä joku ongelma?" , tämä kysyi näyttäen varmaan tyhmältä musta lihaksia myötäilevä t-paita , ruskea nahkatakki ja normaalit farkut jalassa sekä kädessä on luuta ja taskusta pilkottaa jakari. "Laitatteko ne aseenne pois?" |
| Aihe: Vs: Never-ending nightmare /vap. La Marras 21, 2009 4:08 am | |
| // Muutamia huomautuksia: 1. Paikka ei ole baari, vaikka kyltti väitti toista. 2. Laukausta EI kuulunut, koska äänenvaimennin vaimensi sen. 3. Baarimikkokin kuoli.
Marv kuuli askeleet portaissa ja toisen kysyessä jotain aseiden laitosta sai kysymys kivikasvon nauramaan. "Sanoo herra jolla on kädessään luuta ja taskussaan jakoavain. Voisin hoidella sinut kolmessa sekunnissa paljain käsin ilman mitään tunteita", sanoi Marv, pisti aseensa pois ja selosti sitten, totuutta vääristellen: "Tulin tänne perimään ulosottomaksuja, kunnes nuo hyökkäsivät kimppuuni ja koittivat tappaa minut. Kunnon kansalaisena henkeäni suojellen tietenkin ammuin heidät hetken mielijohteesta koska olisin muuten itse kuollut."
Marv asteli miehen luokse, kiskaisi luudanvarren tuolta ja heitti sen nurkkaan (sori mahd. autohit) ja sen jälkeen tuijotti toista silmiin mahdollisimman tyynesti tupakan sytyttäen. "Oliko sinulla jotain elämää tärkeämpää kysyttävää?" |
| Aihe: Vs: Never-ending nightmare /vap. La Marras 21, 2009 7:11 am | |
| // Joo siis tost baarist ja baarimikost erehdykseni sori : D //
"Sulla on mies kovat luulot ittestäs ja pienet musta, sä aliarvioit mut" , Malcolm naurahti yhtään pelkäämättä toista ja katsoi ylimielisesti toista ja virnuili vain kuin toisessa olisi jotain todella huvittavaa, joka sai tämän välillä naurahtamaan, mutta oikeasti tämä oli pientä kokeilua toisen pinnasta. "Kyllä mä tunnen tommoset sällit, joko se oli sulle jotain velkaa tai sulle maksettiin siitä sama se mulle itseasiassa, mutta sä voit joutua tekemään diiliä, mun kanssa ellet halua linnaan takasin?" , Mies hymähti pirullisesti ja katsoi toista eikä uskonut toisen haluavan enään vankilaan. Ei Mac edes yrittänyt pitää luudasta kiinni mikä lensi nurkaan vaan siirtyi baari tiskin taakse ottaen kylmän oluen ja istahti alas tyynesti puhaltaen vaahdot oluen päältä pois. "Niin onkos sulla ehdotuksia meidän diilistä?" , tämä kysäisi kuin ohimennen ja joi kaljaansa ottaen baarimikon katkaistun haulikon ja laittoi sen vain nahkatakkinsa sisään "tätä voikin joskus tarvita" , mies hymähti. |
| Aihe: Vs: Never-ending nightmare /vap. La Marras 21, 2009 5:36 pm | |
| // Tais taas tulla pieni erehdys, koska hahmos haki olutta :D Mainitsempa vaan että Bar Open -kylttejä saa ihan mistä tahansa kuka tahansa ostettua ja kiinnitettyä niitä mihin tahansa ^^
Marvin pinna ei kärsinyt, toinen koitti esittää kovempaa kuin oli. Vaikka hän näytti joltain wnb-raggarilta, ei Marv edes jaksanut uskoa että tämä olisi Rasheelta - muutenhan hän tuntisi Marvin ja tietäisi että olisi parempi tukkia turpansa ja lopettaa vittuilu. "Sinä ja sinun diilisi. Mitä aiot tehdä? Kertoa äidille?" Marv naurahti, puhalsi savua ja kuunteli etäältä lähestyvien poliisien ääntä. Joku oli varmasti nähnyt sisään ikkunasta ja nähnyt Marvin tappavan kolme miestä - ja henkensä uhalla oli kutsunut poliisit. "Pikemminkin sinun kannattaisi tehdä jotain mukamas diilintynkästä minun kanssani ellet halua löytää päätäsi aamulla toiselta puolelta kaupunkia", sanoi Marv ja kääntyi kannoillaaan oven suljettuaan ja lukittuaan. "Ja voit joutua osalliseksi rikokseen", sanoi Marv, asteli toisen luokse ja katsoi tätä alaspäin. "Koska olet väärässä paikassa väärään aikaan", hän jatkoi, puhalsi savut toisen naamaan ja naurahti toisen ulkonäölle. "Blue Oysteriinko olet menossa?" |
| Aihe: Vs: Never-ending nightmare /vap. Su Marras 22, 2009 5:11 am | |
| Toinen ali arvioi ja pahasti taas kerran Malcolmin, mutta ei sen väliä sillä Mac tiesi kyllä kenen kanssa on tekemisissä. Tuo oli varmasti Rasheen baarissa enemmän kuin kerran käyneiden korvien välissä tuo nimi Marv jota kannattaisi varoa. "Itse asiassa äitiäni ei vittuakaan kiinnosta tuollaisten paskiaisten tekemiset toisin kuin poliiseja, joita kiinnostaa varmaan tällä hetkellä puhelimei nauhoittamaa meidän keskustelua" , Mies laukaisi luoden tyytyväisen virneen ja vilkaisi katkaisua haulikkoa yhden miehen vieressä virnuillen. "Eli siis mun ei tarvi tehä sun kans mitää diiliä, mut sun kyllä mun kanssa ellet halua tän menevän poliiseille, jotka äänestä päättellen on tossa pihalla jo eikä kauaan mee, että ne sen oven avaa. Revakka nauru kävi kun toinen rupesi uhkailemaan, että yös Malcolm voisi joutua osalliseksi, jota ei kyllä tapahtuisi. "Kuule iha vain ohi kulku matkalla olin, mutta katoin, että täällä oli pellen show ja aika hauska toi savua suusa osiokin oli kuule." Rapusta kuului askelia useampia sellaisia ja ovea jyskytettiin pian ja kehotettiin avaamaan "Nyt ois aika rupee sitä diiliä ehdottaa jos haluat." |
| Aihe: Vs: Never-ending nightmare /vap. Su Marras 22, 2009 4:31 pm | |
| "Paskat", hän sanoi toisen viimeisellä lausahdukselle, käännähti kohti ovea, vaihtoi aseeseen täysinäisen lippaan ja katsoi sekunnin murto-osan ajan ovea. "Avatkaa!", joku huusi ja se taisikin sitten jäädä hänen viimeiseksi huudokseen. Marv potkaisi oven täysiä poliiseja päin, astahti käytävään ja antoi pienten vihellysten kuulua. Poliisit eivät paljoa mahtaneet hänelle ja muutamassa sekunnissa oli rapussa läjä kuolleita, mätiä kyttiä. "Olisitte varoneet kun avasin oven", hän sanoi ja otti parilta poliisilta tarvikkeet. Luotiliivin hän puki hihattoman paitansa alle, kiskoi päälle nilkkoihin asti ylettyvän nahkatakkinsa, povitaskuun hän sujautti pistoolin ja toiseen povitaskuun pari savukranaattia. Vyölleen hän laittoi poliisien tainnuttimen, huulilleen savukkeen sytytettynä. Sitten hän astui takaisin huoneeseen. "Nuo olivat niitä pahoja kyttiä, eivät hyviä kyttiä. Ne tietävät että minä olen täällä ja koittavat tappaa minut hinnasta mistä hyvänsä saadakseen rahaa. Kaksi vaihtoehtoa: jäät tänne kun tulee lisää pahoja poliiseja ja he ampuvat sinut tai vaihtoehtoisesti lähdet mukaani ja menemme minun autollani vitusti karkuun eikä kumpikaan sano yhtään sanaa kenellekään. Koska nuo poliisit eivät välitä huijaatko vai puhutko totta, vaan ne ampuvat sinut vaikka kertoisitkin missä minä ihan oikeasti olen", Marv sanoi, heitti miehelle savukkeen ja pistoolin. "Diili?" hän kysyi ja hymyili. Hän tiesi voivansa luottaa mieheen. |
| Aihe: Vs: Never-ending nightmare /vap. Su Marras 22, 2009 5:52 pm | |
| Malcolm piti toisaalta toisen tyylistä ja vilkaisi pian ovelle josta kuului avatkaa ja nopeasti Marv olikin pamauttanut oven niitä poliiseja päin ja ampunut kaikki kuoliaaksi, joka vakuutti miehen, että toinen olisi ehkä halutesaan hyvinkin vaarallinen. Tuon kommentti sai Macin naurahtamaan osasi toinen hieman vitsaillakkin näköjään olisitte varoneet kun avasin oven , Malcolm toisti päässään huvittuneena ja katsoi toista. Toinen kertoi pitkän tarinan poliiseista kuinka ne olisivat pahoja ja etsivät tuota eikä heitä kiinnosta kuoleeko muut ja, että mahdollisuus oli jäädä tänne kuolemaan tai lähteä tuon autolla karkuun ja ei puhuttaisi mitään, mutta sehän ei kävisi ei Malcolm jättäisi Cheviään tämmöiselle kujalle jossa se rikottaisiin tai pöllittäisiin heti. Mies pisti suuhunsa savukkeen minkä toiselta oli saanut ja aseen vyötärölle sivuun housujen helmaan. "Diili, mutta mun auto" , tämä tokaisi päättäväiseen sävyyn ja otti tuon aluksi ampumilta miehiltä pistoolit ja katkaistun haulikon mukaansa aivan varuiksi. Voi helevetti mihin oltiinkaan sekaannuttu jonkun ison rikollisen maailmaan jota jahdattiin ja haluttiin tappaa ja nyt ehkä Malcolmiakin voi vitun vittu. Mac lähti ovea kohti ja portaita alas huikkaisten ylös "mennää si" |
| Aihe: Vs: Never-ending nightmare /vap. Su Marras 22, 2009 6:14 pm | |
| Marv kokosi itselleen hyllystä asearsenaalin, otti muutaman kranaatinkin mukaan ja heitti olalleen luotiliivit, ihan vain kaikenvaralta, jos toinen vaikka tarvitsisi. Hän juoksi portaat alas, katsoi kujalle ovesta ja astui ulos, savua puhaltaen. Kujalla oli ainakin viisi poliisiautoa vilkuttamassa sinistä (mutta ei, ne eivät huutaneet piipaa, eivät tietenkään). Marv päätti soittaa Lucylle, joka ei vastannut. Jätettyään viestin, jossa hän mainitsi mitä oli tapahtunut ja missä auto olisi, Marv siirsi Lucyllen avoauton piiloon ja käveli toisen luokse. "Toivottavasti autosi kulkee ja lujaa, koska meidän täytyy päästä Yellowille, he nimittäin etsivät Rasheelta ja kaikkialta muualta, missä vain voisi olla jotain rikollista. Yellowilta he etsivät kaikkein viimeiseksi, joten meillä on rutkasti aikaa piileskellä ja paeta.." sanoi Marv, hyppäsi tuon autoon ja odotti.
// Laita vielä yks viesti tähän topikkiin ni siirrän sitte ropetuksen Yellowille |
| Aihe: Vs: Never-ending nightmare /vap. Ma Marras 23, 2009 1:20 am | |
| "Jaa kysytsä kulkeeko tää? Voin sanoo sen verran, että poliisit ei tätä kii saa ellei sitten bensa lopu." Sen jälkeen Malcolm pöräytti autonsa käyntiin ja mootttori kehräsi mukavasti miehen antaessa autolle pari kierrosta, jonka jälkeen lähti vauhdilla ajamaan renkaat aluksi tyhjää sutien. "Jos vähä päälle 200km/h ei riitä nii ihmettelen", Mac naurahti ja vilkaisi toista painaen täyttä huurua kohti Yellow Avenuelta. Mies laittoi radion päälle ja vilkuili väliä peiliä katsoen sitten eteen päin mietteliäänä. "Muuten kenen luo me mennää Yellow Avenuelle?" , tämä kysäisi asiaa mikä oli vaivannut jo pidemmän aikaa. Pian eräs pahan poliisin auto ajoi tämän vierelle ja oli tähtäämässä, mutta Mac töytäisi tuon autoa, joka kääntyi sivuttain ja sen jälkeen Malcolm painoi kaasua niin, että pian oltaisiin jo Yellowilla
//Juu okei jatka siis yellowilta // |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Never-ending nightmare /vap. | |
| |
| | | | Never-ending nightmare /vap. | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |