London Calling
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Tresspassing

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Tresspassing Empty
ViestiAihe: Tresspassing   Tresspassing Icon_minitimeMa Marras 23, 2009 1:40 am

// sovittu, tapahtuu randomissa asunnossa

Marv potkaisi oven sisään ja meni itse perässä.
Hän otti pistoolin vyöltään, tarkisti jokaisen huoneen ja viittoi kaverinsa sisälle.
Tupakka syttyi miehen suupielessä ja hän avasi ikkunan, kuin kuullakseen kaukana, Rasheella, vinkuvien poliisiautojen äänet.
"Eivät löydä meitä. Sulje ovi, ota juotavaa ja rentoudu kun vielä pystyt", hän sanoi, asteli pöydälle ja hetkessä purki kaksi pistoolia ja yhden haulikon eteensä.
Kranaatit hän asetteli niiden viereen.
Taskustaan hän otti puhdistusvälineet ja näin alkoi aseiden putsaus.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

Tresspassing Empty
ViestiAihe: Vs: Tresspassing   Tresspassing Icon_minitimeMa Marras 23, 2009 3:04 am

Malcolm katsoi asuntoa mihin Marv meni sisään ja sulki oven perässään kuten tuo käski.
Ikkunan avattua myös Mac kuuli poliisien sireenin Rashee roadilta ja oli tyytyväinen kuunnellessaan Marvinia ja tuon käskiessä tämän juoda ja rentoutua meni keittiön kaapista mies etsimään lasin ja sitten viinakaapista löysi jamaikalaista rommia josta piti paljon ja otti sitä lasillisen ja meni pöydän ääreen istumaan ottaen kuitenkin koko putellin mukaan vilkaisten toisten touhua.
"Voisitko sä selittää miks noi pellet jahtaa sua? Ja kenen asunto tää siis on?" , Malcolm kysäisi sillä se vaivasi häntä, mutta silti Mac otti ensimmäisen huikan rommista ja ai että se oli parempaa kun tuo oli muistanut nimittäin juuri tämä jamaikalainen rommi.
"Malcolm", tämä esittäytyi lyhyesti ja ojensi tuolle lasin johon kaatoi myös jamaikalaista rommia ja vilkaisi ulos jossa hienoja autoja ja rikkaita ihmisiä meni koko ajan ohi niin kuin myös Mac voisi kävellä tuolla jos oisi jatkanut vanhempiensa luona asumista, mutta tämä valitsikin oman elämän.
Vieraili
Vierailija

Tresspassing Empty
ViestiAihe: Vs: Tresspassing   Tresspassing Icon_minitimeMa Marras 23, 2009 3:12 am

"He ovat palkkionmetsästäjiä ja joku on määrännyt minut tapettavaksi, siksi", Marv sanoi, nappasi lasin, tyhjensi sen kurkkuunsa ja esittäytyi Marviksi.
"Anna aseesi, putsaan ne", hän sanoi, asteli ikkunalle ja katsoi alas - he olivat kerrostalossa.
Marvia puistatti pienen hetken ajatus siitä, että joku saattaisi tulla urkkimaan.
Hän ei mielellään haluaisi siviileitä sotketuksi tähän, varsinkaan Yellowilla.
"Mikä sinut ajaa rikollisuuteen?" hän kysyi.

// ei perse ku ei luista.
Vieraili
Vierailija

Tresspassing Empty
ViestiAihe: Vs: Tresspassing   Tresspassing Icon_minitimeMa Marras 23, 2009 5:48 am

Joku oli määrännyt tuon tapettavaksi, ihan kun tuo ei tietäisi ei vaan halunnut kertoa sitä Malcolmille tai sitten tuo ei tosiaan tiennyt ei tuosta selvää saanut.
"Vai oikein palkkiometsästäjiä" , Mies tuhahti ja kumosi toisen lasin kurkkuunsa toisen esitellensä itsensä Marviksi.
Mies ojensi tuolle aseensa putsattavaksi ja mietti hetken, että olisiko hänkin nyt vaarassa vai ei, mutta tälle olisi kyllä loppu saatava ja pian.
"Mä taidan jäädä tänne yöks sen verran hyvin tää rommi maistuu" , mies kumosi itseasiassa 8 lasillista sitä ja se alkoikin loppua, vaikka Malcolmilla alkoi vasa maistua.
"Itseasiassa mä oon eritisluokan ope enkä rikollinen, mut aina raha kelpaa et ei siin mitään ja onko juomaa lisää?" mac hetti viellä ja joi suoraan pullosta pohjat.
Vieraili
Vierailija

Tresspassing Empty
ViestiAihe: Vs: Tresspassing   Tresspassing Icon_minitimeMa Marras 23, 2009 8:00 pm

"En edelleenkään tiedä onko lisää juotavaa, en edes tiedä kenen kämppä tämä on", sanoi Marv, purki tuon aseen eteensä pöydälle, nousi ylös ja tutki jokaisen huoneen kaiken arvokkaan varalta, löytäen vain koruja ja rahaa.
Siten hän istuutui ja alkoi putsaamaan tuon aseen osia, tekikin sen nopeasti ja kokosi aseen takaisin.
"Vai että opettaja.. mikä helvetti saa opettajan liikkumaan näin hämärissä tunnelmissa?"
Vieraili
Vierailija

Tresspassing Empty
ViestiAihe: Vs: Tresspassing   Tresspassing Icon_minitimeTi Marras 24, 2009 3:41 am

Malcolm nyökkäsi ja nousi seisomaan hieman seinään kellahtaen, mutta skarppasi pian ja meni katsomaan lisää juotavaa kaapeista löytäen vain konjakkia, joka kyllä sopi hieman maistella tässä niin ehkä miehen olo tästä rentoutuisi sillä, vaikka tämä ei näyttänyt niin kyllä tuota hieman pelotti.
"Se vitun helvetti, että mä en ois sekaantunu tähän jos oisin tienny luulekko, että leikin hengelläni vittu tahallaan!", tämä purkasi kaikki ottaen pitkän pitkän huikan konjakista irvistäen ihan pienesti ja otti sen katkaistun haulikon takin alta ja katsoi seinään "ja vitut" ,sanoi ja ampu seinään, mikä kuului varmaan naapureihin, mutta mies katsoi vain silmät hieman seisten seinää ruveten yhtäkkiä nauruun.
Vieraili
Vierailija

Tresspassing Empty
ViestiAihe: Vs: Tresspassing   Tresspassing Icon_minitimeTi Marras 24, 2009 9:44 pm

Naapurit kuulivat kyllä, mutta koska he ovat viisaita ja tietävät että sillä alueella ei ikipäivinä ammuttaisi, nämä eivät välittäneet pienestä pamauksesta - "Naapuri varmaan juhlii samppakaljalla.."
"Älä juo enempää, koska mikäli haluat mukaani ja haluat karkuun täältä joskus, viina ei ole sopiva vaihtoehto rentoutua. Istu alas tai nuku.. Ja voin vaika selittää, miksi viina ei sovi nyt: koska ensinnäkin, olet senjälkeen kännissä ja kännissä huudetaan ja nauretaan helvetin lujaa. Toiseksi, kaatulisit ja reagointikykysi ja vaistosi heikkenisivät - ja sitähän me ei tahdota.. tajustiko?" kysyi Marv ja puhalsi tupakastaan savua.
Vieraili
Vierailija

Tresspassing Empty
ViestiAihe: Vs: Tresspassing   Tresspassing Icon_minitimeKe Marras 25, 2009 4:21 am

"Joo ihan kun mun pitäs sua kuunnella mä voin jättää sut nytkin yksin ja lähtee vaa menee minkä varmaan teenkin kun mulla on elämä edes kuten taas eräillä ei", mies jopa keuhkosi hieman mulkaisten tuon ohjeistuksia.
"Ensinnäkään mä en kaatuile ja toiseks musta ei lähe meteliä, joten pidä huoli omista asioista", tämä nousi ja paiskasi tuolin huoneen toiseen päähän siirtyen sitten olohuoneen sohvalle konjakki pullonsa kanssa josta otti huikkaa aina välillä telkkaria katsellen.

//Ei oikee iske tähän nyt juonen kipinää : D //
Vieraili
Vierailija

Tresspassing Empty
ViestiAihe: Vs: Tresspassing   Tresspassing Icon_minitimeKe Marras 25, 2009 10:45 pm

"Senkun näkisi", mutisi Marv nauraen ja jatkoi sitten: "Paitsi että jos nyt lähtisit ne ampuisivat sinut heti kun näkisivät. Tai poliisit pidättäisivät sinut juopuneena esiintymisestä".

Herra nakkasi tupakan lattialle, tallasi sen ja sytytti uuden, tarkistaen vielä kaikki aseensa.
Sitten hän täytti lasin viskillä puolilleen ja kulautti juoman kerralla kurkkuunsa.

// Sama tääl.
Vieraili
Vierailija

Tresspassing Empty
ViestiAihe: Vs: Tresspassing   Tresspassing Icon_minitimeLa Marras 28, 2009 5:55 pm

"En mä sun kavereita pelkää mä oon puhdas kun pulmunen" , tämä tokaisi ja nousi latasten aseensa ja laittoi housujen helmalle, jonka jälkeen meni tuon luo ja kaatoi viskit tuon päälle "Haista sinä ukko kuule vittu", ja se njälkeen puolet viskipullosta kumoutui tämän kurkkuun.
Sikko
Päällikkö
Päällikkö
Sikko

Viestien lukumäärä : 2041
Ikä : 33

Tresspassing Empty
ViestiAihe: Vs: Tresspassing   Tresspassing Icon_minitimeLa Marras 28, 2009 8:32 pm

Koittakaapa hei pikkasen skarpata! Jos ei inspaa pelata, eikä synny tekstiä, kannataako pelata ollenkaan? Teiltä molemmilta on tullut tähän peliin jo aika paljon lyhyitä pelivastauksia!
http://sofinweb.blogspot.com/
Vieraili
Vierailija

Tresspassing Empty
ViestiAihe: Vs: Tresspassing   Tresspassing Icon_minitimeSu Marras 29, 2009 3:45 am

Marvin reaktiokyky oli nopeampi kuin miehen liikkeet - Marv kun ei ollut humalassa - ja juuri kun pullo oli kallistumassa, hän heilautti kättään ja osui tuon ranteeseen, jolloin pullo tipahti lattialle.
"Onneksi olkoon", hän toivotti, nousi ylös, asteli ovelle ja koitti, aukeaisiko se.
Ovi kaatui lattialle, Marv asteli sen yli rappukäytävään, kohotti oven paikoilleen ja ennen sen asettamista suoraan hän toivotti miehelle hyvät jatkot, tökkäisi oven karmeihin ja asteli raput ulos pihalle.
Puhelimellaan hän soitti Lucyllen hakemaan ja parin minuutin kuluttua avoauto kaarsikin kadulle. Kivikasvo hyppäsi kyytiin, sytytti taas uuden tupakan ja hymyillen hän katsoi kämpän ikkunaan auton lipuessa lievää ylinopeutta sen alapuolelta.

// loppu :s
Sponsored content

Tresspassing Empty
ViestiAihe: Vs: Tresspassing   Tresspassing Icon_minitime

Tresspassing
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
London Calling :: The Yellow Avenue :: Asumukset-
Siirry: