|
|
| Uusi tuttavuus //sov | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Uusi tuttavuus //sov To Joulu 03, 2009 3:23 am | |
| //että mua ärsyttää ku en keksi otsikoit.. mut Evi Shawnilla //
Steven
Steven käveli yöllä ulos kapakasta suhteellisen hyvässä kunnossa verrattuna miten yleensä, mutta silti oli tuolla viellä kaheksan kaljaa repussakin ja tuohan suuntasi Elm squarelle jossa olikin jonkun verran porukkaa. Tämän oikea jalka klinkkaantui hieman perässä sillä eilen tuo oli ottanut pahasti osumaa ja jalka ei ollut entisensä. Viimeinen huikka bissestä ja pullo pois sitten tupakki huuleen se oli normaalia tälle miehelle. Kauempana kuului rähinöintiä ja Stevin katseen osuessa sinne tuo erotti kolme tyyppiä rähisemässä yhdelle ja tuolle iski sääli tuota yhtä kohtaan, koska tuo oli niin samanlainen tilanne missä Stev oli usein joten nyt olisi tehtävä jotain, jonka takia tämä alkoikin menemään noita kohti huutaen "Painukaa ny vittuu siitä häirittemästä toisten iltaa vai onko niin kova tarve ottaa turpiinne", tämä uhosi ihan kovana, vaikka ehkä tässä taas kävisi nin, että mies olisi hakattuna. Steven oli tänää pukenut sen karvalakkinsa päähän , valkoinen talvitakki missä karvat hupussa ja mustat pillit farkut ja tuolla oli tällä hetkellä piriä jälleen kerran takin taskussa, jonka takia tää baarista heti alussa jos lensi ulos. Miehen katse kohdistui tämän viereiseen mieheen jota äsken lähteneet nuoriso kovikset olivat tulleet haastamaan. "Moronmoro", tämä nyökkäsi toiselle, joka näytti aika asiamieheltä "tommosii menee kyl hermot", tämä huokaisi ja kaivoi uutta kaljaa repustaan.
//tönkköä vähän : ( // |
| | | Evi.Love Minä olen voittaja
Viestien lukumäärä : 2259 Join date : 04.08.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Hämeenlinna
| Aihe: Vs: Uusi tuttavuus //sov To Joulu 03, 2009 3:45 am | |
| //Njäh, väliä otsikolla. Täältä tullaan!//
Shawn yritti nyt nojata kaikkeen mahdolliseen, sillä äskeiseltä nuorisopoppoolta oli tullut muutama isku perille. Ei ollut mikään uusi uutinen, että mies oli aineissa tai muuten vain sekaisin. Nyt oli kyllä tullut vedettyä jotain normaalia vahvempaa. Kun joku tuli uhoamaan nuorisolle, käänsi Shawn katseensa maahan, ja nuoret läksyvät käpälämäkeen, Shawn ei kylläkään tiennyt miksi. Miehestä tuntui, että hän voisi oksentaa hetkenä minä hyvänsä, sillä krapulakin oli vielä päällä. Kuitenkin toisen tervehtiessä, sai Shawn juuri ja juuri nostettua päätään. "Moro sullekki", mustatukkainen vastasi, tosin hieman tylyn kuulloisesti, vaikkei tarkoittanut. Sen jälkeen hän kävi istumaan ja yritti hengitellä rauhassa. Tämä oli kamalin olotila varmaan ikinä, kun on mennyt pössyttelemään jotain päihdettä mistä ei tiedä yhtikäs mitään. Shawn katsoi toista kun tuo sanoi, että moisiin menee hermot. Shawn pyyhkäisi valuvan pienen verivanan käteensä, josta Shawn pystyi vain kiittää yhtä noista nuorisokundeista.
"Mikäs on pelastajan nimi?", kysyi Shawn ja virnisti toiselle. Miehellä oli päällään jälleen täysin mustat vaatteet, eli musta t-paita ja mustat pillifarkut. Mies ei omasta mielestään tarvitsisi takkia, vaikka lämpötila olisi pakkasen puolella. Hän inhosi takkeja yli kaiken. Shawn siirsi ruskeat silmänsä toisen kasvoja kohti ja huomioi toisen karvalakin ja valkoisen takin. Tuo oli ainakin varautunut talven tuloon. | |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Uusi tuttavuus //sov To Joulu 03, 2009 4:24 am | |
| Kolmikko uskoi kerrasta onneksi sillä Steven oli ihan varma, että taas tulisi turpaan, mutta katse palasi jälleen toiseen, joka näytti voivan hieman huonolta oli tuokin verestä päätellen jotain osumaa jo ottanut ja taisi miehellä olla darrakin viellä kaiken päälle. Toinen kutsui tätä pelastajaksi mikä sai miehen naurahtamaan, mutta se loppui nopeaan sillä nauraminen sattui "Steven vaa, entäs pelastettu?", tämä virnahti uudemman kerran istahtaen alas jalat ristiin laitettuna ja kaivoi repustaan jotakin. "Ottaakos bissen? ", Steven kysäisi avaten jo omaansa samalla kun ojensi yhtä pulloa tuolle jos tuo, vaikka ottaisikin. "Mitäs sä tähän aikaan teet täällä eikös baarissa pitäs yleensä olla? Ite siis heitettiin ulos kun kuulemma huumausaineita ei saa tuoda baariin", tämä tuhahti vilkaisten Rashee raspiin päin. "Ooksä muuten täältä päin", mies kysyi vilkaistn toista, joka ainakin näytti siltä, mutta aina piti kysyä.
"Sähän et varmaan oo sellanen, joka heti ilmottaa kytil jos vähän otan nautinto aineita ja siis tietty säkin saat jos piri vaa kiinnostaa", mies kohautti olkiaan ja kaivoi pienen paperi lappusen, jonka laittoi alustaksi ja siihen sopiva kasa piriä, jonka jälkeen laitettiin pahvi liuskalla viivaksi, mutta milläs Steven sitä nyt vetäisi kun mitään seteliä ei löytynyt. "Tässä!", Stev tokaisi innoissaan ja kääri sen rullalle ja laittoi nenään sniffaten viivaa, jonka jälkeen huokaisi onnellisena, vaikkakin syvällä päässään puisteli päätään sillä ei sitä näin lopetettaisi sitä pirin käyttöä. Noh hyvää seuraa olisi ehkä ainakin tiedossa. |
Viestien lukumäärä : 2259 Join date : 04.08.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Hämeenlinna
| Aihe: Vs: Uusi tuttavuus //sov To Joulu 03, 2009 11:08 pm | |
| Shawn vilkaisi toista, kun tuo mustatukkainen nuorukainen kaertoi vimekseen Staven, ja kysyi samalla toisen nimeä. Kieltämättä pelastaja-pelastettu hömppä meni vähän yli äyräiden, mutta minkäs sille mahtaa jos keksii kerrankin jotain oudompaa sanottavaa. "Shawn Tayler", hän vastasi ja katsoi Staveniä jälleen vähän aikaa. Toisen istahaessa maahan, tarjosi tuo pian Shawnille bissen, joka tosin saattaisi vain pahentaa mahakipua. Kuitenkin keesipää nappasi bissen ja kiitti, ottaen sitten siitä hörpyn kun oli saanut sen auki. "Piti tavata yks jätkä joka myy kokaa, mut ei se sit päässykkää tulee. Sit menin darrassa kysyy joltain iha tuntemattomalta tyypiltä et onko sil antaa mitää kamaa ni anto jotai jauhetta, ja kiitos sen tää mahakipu", Shawn selitti ja katsoi toista juoden jälleen bissestä hieman. "Joo, mutki lennätetty monta kertaa ulos sen takii. Ihme etten oo jotai porttikieltoo saanu", Shawn naurahti ja kuuli toisen kysymyksen ja veikkauksen asuinpaikasta. "Joo, täältähä mä. Saki Rasheelta?", Shawn kysyi Steveniltä ja siirsi sitten katseensa kadulle.
"No en tosiaankaa oo. Ja jos sä vaa julkenet antaa piristäs", Shawn sanoi ja siirsi katseensa toiseen. Toisella olisi piriä, ihanaa! Shawnin ilta oltiin pelastettu. Hän oli siitä kiitollinen. Toisen vetäessä piriä, siirsi Shawn katseensa muuten vain Rashee raspia kohti. "Ootko koskaa aatellu lopettaa kaman vetämistä?", Shawn kysyi muutenvain toiselta, siirtäen sitten katseensa tuota kohti. "Mä oon koittanu pari kertaa, mut eihä siitä oo mitään tullu", Shawn naurahti ja tunsi mahakivun laimenneen hieman. Ehkäpä se toisen tarjoama bisse todella auttoi. | |
| Aihe: Vs: Uusi tuttavuus //sov Pe Joulu 04, 2009 4:49 am | |
| "Vai, että Shawn pitää pistää nimi kalloon", Steven toisti nimeä viellä äänettömästi hiljaa mielessään, että varmasti muistaisi sen sillä tämän muistikun ei ollut mikään parhain päin. Toinen otti epäröiden bissensä ja kiitti kertoen kuinka oli odottanut koka diileriä ja darrassa mennyt vain kysymään joltain randomilta saaden turpaan jotenkin vaikutti niin tutulta tilanteelta Stevenille. "Puhutaanko me ny varmasti susta ettei vaan musta kun tuntuu niin tutulta tollanen tilanne", mies naurahti sillä eilen juuri tuollaisen tilanteen takia oli nyt polvi rikki, vaikkakin piriä hän oli silti saanut, että sinänsä parempi flaksi. Toinenkin kertoi samanlaisista kokemuksista baarista ulos lentämisestä " joo no ainakin tää rasheen kapakka on niin rähjänen ja portsari niin laiska, että sille ois varmaa sama se ku tulis viiden minuutin pääs uudestaan, mä sain kerran kun yritin tunkee essoo sen portsarin suuhun", Stev naurahti jatkoksi toisen naurulle. "Joo ainakin viellä viikonhan mulla on kämppä ku ei palkka tällä kerral riittäny ja sit en tiiä mihin meen ku ei mistää tunnu saavan mitää kämppää tai mitään ku vuokraa maksaisin kyllä kohtuu hinnasta kun sovittas.", tämä kertoi katsellen ympärilleen eikä nähnyt yhtään kyttää tai jotain tuttua vasikkaa ja ojensi pahvin palasen ja dollarin setelin Shawnille vilkaisten tuota kulmat kurtussa kuin jotain tyhmää katsoisi. "Ai, että oonko oonhan mä ollu kaks kuukautta käyttämättä mut sit retkahdin ja nyt joka päivä ois tavote pysyy selvänä ja lähtee kuntoutukseen sillä kokemuksesta puhun elämä on helpompaa ilman näitä, mutta hauskempaa näillä", Steven naurahti ja ojensi pulloaan toisen pulloa kohti. "Entä sä? Kyl varmaan kun aiheeks otit sen, kauan sä oot käyttänyt?", tämä kysäisi ja alkoi nyppimään kiviä maasta sormillaan ja ampumaan niitä johonkin suuntiin. |
| Aihe: Vs: Uusi tuttavuus //sov Ti Joulu 08, 2009 2:49 am | |
| Tummaverikkö nautti puhua toisten, niin samankaltaisten ihmisten kanssa, kunhan toisen aikeena ei ollut potkia ilmoja pihalle, jos tulee yksikin väärä sana suusta. Kieltämättä Shawn on välillä itse sellainen, mutta on jättänyt senkin nyt jo hieman vähemmälle. "Joo, musta puhutaan. Mut jos meil on nii samankaltaset tilanteet, ni voidaanha me sustaki puhua", Shawn vastasi Stevenille ja virnisti huvittuneesti. Shawn ei voinut muuta kuin nauraa sen verran kun pystyi, sillä toisen kertoessa siitä, että yritti tynkeä essoo sen portsarin suuhun. "Miks vitussa?", Shawn kysyi huvittuneena ja joi taas bissestään melkein yli puolet. Stevenin kertoessa, että hänen kämppänsä ylläpitämiseen ei enää riittänyt rahat, joten toisen oltua nyt melkein puilla paljailla, sai Shawn idean. "Ota mul vähä käteist et pärjäät, jos ny lennät pihalle sielt", Shawn sanoi ja katsoi toista kulmaansa kysyvästi kohottaen. Hänestä olisi mukava auttaa toista hädässä. Oma vara sentään riitti kämpän ylläpitoon ja vieläpä koirankin ruokkimiseen. Shawn pystyi vain huokaista, että oli aijemmin opetellut tekemään tatuointeja. Muuten hän oli aivan p-a.
Stevenin kertoessa, että onnistui olemaan ilman kaksi kuukautta, Shawn katsahti nopeasti kadulle, kun äkkäsi siellä kävelevät ihmiset. Luultavasti Rasheelta tulossa. "Paremmi ku mulla", Shawn vastasi toisen sanomiseen. "Viis vuotta on tullu käytettyy. Alotin heti ku muutin tänne lontooseen. Oon mäki kyl koittanu lopettaa, mut oon selvinny ehkä just ja just viis päivää.", Shawn sanoi ja katsoi toista, juoden jälleen bissestä, jota oli vielä yllättävän paljon jäljellä. Shawn kohotti myös bissen kohti Stevenin kohottamaa bisseä, ja niin Shawn tutustui ainakin yhteen mukavantuntuiseen tyyppiin. | |
| Aihe: Vs: Uusi tuttavuus //sov Ma Joulu 14, 2009 3:22 am | |
| Steven nautti tästä seurasta sillä kerrankin miehen ei tarvinut esittää mitään tai pelätä kertoessaan omia juttujaan toisen pitävän tätä ihan sekopäänä tai saattoihan tuo pitääkkin, mutta ei sillä lailla halveksuen. Steven vain virnuili yhä huvittuneena "joo, mutta jos me musta puhutaan nii täytyy kattoo ettei oo lapsia kuulol ja et ensiapu valmiina jos saat slaaki", tämä hietti naurahtaen sillä olivat ne kaikki elämän kolhimat jutut aivan kauheita ehkä paras asia mitä miehelle on sattunut on? Itseasiassa mies ei tiennyt mitää hyvää tämän elämässä on voinut tapahtua? parin vuoden sisään kaikki on oikeastaan mennyt päin helvettiä eikä mikään miehen lupaus ole pitänyt tuota itseään kohtaan. Stev kohautti olkiaan itse asiassa hän ei muistanut kuin sen, että se oli jonkun toisen esso nappi ja joku oli yllyttänyt hänet tekemään sen "Niin no ei ollu mun nappi ja si ku se kenen se oli kerto sen sillee hauskasti nii aattelin et tylsähän tää ilta muuten ois ja näin" , mies nosti leveän hymyn ja tunsi kuinka juttu kulki paljon paremmin hänen osalta tuon teki mieli lähteä baariin, mutta ehkä juotaisiin nämä eväät ja sitten mentäisiin parille. Taas kävi kulaus bissestä, mutta tällä kertaa vain menivät kaikki loput ja mies keräsi pirinsä toisen otettua taskuun ja naurahti itse hiljakseen "kuule Shawn kyllä säkin tiiät, että jos heität mulle ny vaa rahaa en mä sitä maksa takas, mutta ota mut vuokralles? Maksan puolet sun vuokrast?", mies ehdotti hymyillen pää hieman vinossa koittaen saada suulleen koiranpentu ilmeen ja sitten virneen "hei me voitas tulla toimeen hyvin? Kokeillaa ainakin?" , mies ehdotti tohkeissaan ja kaivoi repusta kaksi kaljaa ja ojensi toisen tuolle, jonka jälkeen kaivautui repusta myös kirkasviina pullo josta Steven otti ison kulauksen hönkäisten vähän sen jälkeen ja ilmeestä näki kyllä, että väkevää oli "otakkos?" , mies ojensi pulloa. |
| Aihe: Vs: Uusi tuttavuus //sov To Joulu 17, 2009 2:44 am | |
| Shawn viihtyi Stevenin seurassa paremmin kuin hyvin, sillä enää hän ei katunut sitä, että lähti ulos tälläisessä kunnossa ja joutui jopa ottaa lukemaa. Kieltämättä Stevenin luonne vastasi melkoisen paljon Shawnin omaa luonnetta, joten juttuunteleminen ei ollut ongelma. "Aijaa, ehkä en sitten haluakkaan kuulla", Shawn sanoi mukamas hienostoihmisen tapaan, mutta vilkaisi toista ja virnisti. Shawnin elämä ei oikein kukoistanut, mutta ei se aivan pohjillakaan ollut. Kyllä sillä pärjäsi, että sai alkoholia, huumeita ja vähän väliä naisia. Tosiaan, senverran kun sydämmetön mies oli, ei hän pahemmin välittänyt noista naisista, jotka olivat lähteneet aina ennenkuin mies ehti aamulla herätä sängystään. Mies oli suorastaan onnellinen, ettei yksikään ollut jäänyt nukkumaan viereen sen kauemmaksi aikaa.
Shawn nyökytti päätään Stevenin selittäessä, ettei maksaisi takaisin. Ei Shawnkaan kyllä maksaisi. Toisen myöhempi ehdotus tuntui jo paremmalta idealta. "Kyl mulle käy. Jos vaa jaksat kattella koiraa jaloissas pyörimäs", Shawn sanoi na naurahti. Kieltämättä Micky oli välillä rasittava tapaus, mutta kyllä siitäkin seuraa riitti. Toisen ojentaessa ensin bissen, ja sitten viinan, sai Shawn nyt valita kummasta ottaisi ensin. Hän otti viinapullon ja joi siitä kulauksen, kunnes ohjasi sen taas Stevenin käteen. Shawn avasi bissen ja joi siitä melko paljon samalla kertaa. "Jos oot viel valmis tulee mun kämppii pyörii, ni älä sit välitä siitä naisista jotka siel sit ravaa vähä väliä", Shawn naurahti ja virnisti toiselle. | |
| Aihe: Vs: Uusi tuttavuus //sov La Joulu 26, 2009 4:43 am | |
| "Nii no joo se voi olla parempi ettet kuule herkillä korvillas kun oothan sä hienostona tottunu semmotteisiin tee kutsuihin eikä tälläisiin piri kekkereihin keskellä toria" , Stev naurahti hiljaa ja katsoi toista huvittuneena toinen oli jotenkin samanlainen ja tuon kanssa olikin helppo keskutella useasta aiheesta. Mies oli jollakin tavalla ollut rauhallinen vähän aikaa meinaan seurustelu aikansa 2 kk silloin kun oli käyttämättäkin, koska raatoi silloin kun kotona oli tyttöystävä ja tuon pieni poika, mutta kuitenkin kaiken tämä teki heidän eteen ja nainen jätti joten taas on Steven samassa jamassa, mutta ehkä se tästä taas voisi joskus kääntyä. Kun uuden ystävänkin löysin ja vaikutti ainakin hyvältä sellaselta. Mies naurahti "totta kai koirathan on kivoja kuhan niitä ei pelkää sillä useimmist koirist tulee jonkin verran vaarallisia jos niitä pelkää, mut siis joo voisin maksaa sulle vuokraa jos sulle vaan kävis sillä koira on vaan plussaa" , Stev hymyili toiselle ehkäpä tai melkeinpä voisi sanoa ja kämppikselle/vuokran antajalle. Mies otti viinaa pitkän huikan ja avasi uuden bissen virnistäen ovelasti "haha ethän sä heitä mua pihalle jos sulta vähenee naiset ku ne tulee mun luo" , pieni kielen näyttö. Viestin merkkiääni kuului ja mies kaivoi puhelimensa ja näpräili hetken mumisten sitten "vitun huora" hyvin hiljaa ja sitten näpräystä lisää ja puhelin pois. "Hei lähetäänkö kattelee toria vähän millast muuta porukkaa täällä on ku on meitä sentää nyt kaks ei tuu hätää" , mies naurahti leppoisasti ja otti huikan bissestä, jonka jälkeen sytytti röökin. |
| Aihe: Vs: Uusi tuttavuus //sov La Tammi 09, 2010 7:37 pm | |
| "Joo siis enhän mä voi sietää pirikekkereitä, enkä varsinkaa sun laisias... katurottia", Shawn korosti huvittuneesti ääntään lauseen loppupuolella. Katurotta tosiaan kuullosti melko julmalta, mutta Shawn ajatteli toisen olevan lähes niin samankaltainen, että jopa tohkesi käyttää toisesta samaa nimitystä, kuin hänestä itsestään muutama päivä sitten. Eräs Yellow Avenuella asuva kroisos oli tullut Shawnia vastaan puistossa, ja kertonut tosiasian, katurotat kuuluvat viemäreihin. Mies ei voinut olla virnistämättä ajatukselle, mutta todella huomaamattomasti. Kuitenkin tuo kroisosnainen sai ansionsa mukaan, kun Shawn oli todennut, että jos rotat kuuluvat viemäriin, saisi tuo luikkia kroiseoksena pilvilinnaansa.
Shawn nyökytteli hieman, kun toinen sanoi, ettei koiria pidä pelätä. "Nii, Micky on just sellne tapaus", Shawn sanoi ja virnisti, koittaen saada toiselle sellaisen kuvan, ettei koira kuitenkaan mikään pyskopaatti ollut. "Okei, me ollaan sit kämppiksiä", Shawn sanoi ja hymyili toiselle pienesti. Stevin sanoessa, että Shawn ei saa ihmetellä jos tuon naiset katoavat, niin Shawn naurahti ja vilkaisi toista muka kilpailuhaluisesti. "Okei, mut saat olla varma, et jos kosket sormenpäälläskää tyttöön jonka nimi on Weezie, niin lemppaan sut pihalle silmänräpäyksessä", Shawn sanoi ja virnsiti. Jos niin oikeasti kävisi, ei hän heittäisi toista pihalle, mutta vihoittelisi koko loppuelämänsä. Noh, niin ei kuitenkaan ollut ihan heti käymässä, joten kumpikaan osapuoli ei ottanut juttua varmastikkaan tosissaan. Shawn kaivoi pillifarkkujen taskusta röökin ja sytyttimen, kunnes tunki ne tyytyväisenä taskuunsa, kun oli saanut palavan rääkin huultensa väliin. Toinen mumisi jotain ja Shawn kohotti toista kulmaansa ja katsahti tuota. Hän ei kuitenkaan kommentoinut, mutta kuullessaan Stevenin kysymyksen, nousi miehen kasvoille jokseenkin jopa pienoinen hymy. "Mikäs ettei, iha hyvältä kuullostaa", Shawn sanoi ja vilkaisi toista nousten sitten melko nopeasti ylös. Noiden humaltuneiden paskiaisten aiheuttamat nyrkinlyönnit olivat varmaan aiheuttaneet Shawnille jonkinlaisen aivotärähdyksen. Tuo ei kuitenkaan hieman huippaavasta olosta välittänyt, vaan otti askeleen eteenpäin kunnes jo kääntyi toista kohti ja puhalsi sitten savun ulos sieraimistaan. | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Uusi tuttavuus //sov | |
| |
| | | | Uusi tuttavuus //sov | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |
|