|
|
| Anyhow, it is mishap. | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Evi.Love Minä olen voittaja
Viestien lukumäärä : 2259 Join date : 04.08.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Hämeenlinna
| Aihe: Anyhow, it is mishap. To Joulu 17, 2009 3:26 am | |
| //Anteeksi tuollainen otsikko. :DD Mutta siis Anyel tänne kera Lucia!//
Shawn oli saapunut Lucian kanssa melko rasittavan kävelymatkan päästä vihdoin ja viimein Rasheerasp Bar:in pihaan. Oli sitten päivä tai yö, aamu tai ilta, nuokkui silti ihmisiä rappusilla umpijuovuksissa. Siinä portsari sitten joutuikin hätistellä ihmisiä tiehensä, jotteivat nuo jäisi häiriköiksi muiden tielle. Mies vilkaisi brunettea ja siirsi katseensa takaisin baarille, kohti tuon ovea, ja sen vieressä seisovaa portsaria, joka yritti päivät pitkät pitää ihmisiä kurissa. "Tervetuloa Rashee Roadille, arvon leidini", Shawn sanoi ja virnisti toiselle, kävellen sitten baarin ovelle ja vilkaisten portsaria ilmeettömästi. Shawn oli niin vanha tuttu tuolle miehelle, ettei portsari jaksanut silmäänsä räpäyttääkkään, kun katsoi Shawnia. Niinpä kaksikko pääsi nopeasti sisään.
Heti kun oven aukaisi, leijui ilmassa tupakan savu ja ympärillä olevat ihmiset nauroivat ja pitivät hauskaa. Tosin lukuunottamatta muutamia, jotka haastoivat toisia tappeluun. Se oli kuitenkin niin rasittavaa... Shawnin huomatessa tungoksen, tuo nappasi Lucian ranteesta napakasti, kuitenkin melko hellästi kiinni ja veti toista perässään ihmisjoukon läpi. Lopulta kaksikko pääsi baaritiskille ja Shawn huikkasi baarimikon luokseen. Shawn vilkaisi Luciaa ja siirsi katseensa sitten jälleen baarimikkoon. "Tähä yks Smirnoff", Shawn sanoi ja katsoi sitten Luciaa siihen malliin, että toinen saisi nyt päättää. | |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Anyhow, it is mishap. To Joulu 17, 2009 3:45 am | |
| Lucian jalkoja oli jo alkanut hieman särkeä korkokenkien takia, kun he viimein pääsivät kohteeseensa. Nainen katseli hieman kummeksuen rappusilla renkkuvia juoppoja joita portsari parhaillaan hätisteli pois, olipas kurjaa sakkia. "Kiitoksia", Lucia sanoi virnistäen toisen toivotettua hänet tervetulleeksi Rashee Roadille. Kun he ohittivat portsarin Lucia rupesi mietiskelemään viimekertaista baarikäyntiään joilloin hän oli pukeutunut hieman teinimäisesti ja portsari oli kysynyt häneltä papereita. Muisto sai Lucian tirskahtamaan.
Lucia seisoi ovella hetken aikaa typertyneenä sankasta tupakansavusta ja metelistä, hän melkein kompastui omiin jalkoihinsa Shawnin napattua häntä ranteesta ohjatakseen naisen baaritiskille. Shawnin tilattua Smirnoffia Lucia mietti hetken mitä hän haluaisi. "Yks Jägermeister", nainen valitsi mietintätuokionsa jälkeen. Hän ei oikeastaan ollut liköörien ystävä, mutta hänestä tuntui että sopisi juuri parhaiten juotavaksi kyseisessä paikassa. Viinin tilaaminen olisi ollut jotenkin kummallista. Lucian silmät osuivat kahteen tatuoituun mieheen jotka tappelivat toisella puolella baaria. "Onko täällä aina tuollaisia?" nainen tiedusteli Shawnilta hieman ihmeissään. |
| | | Evi.Love Minä olen voittaja
Viestien lukumäärä : 2259 Join date : 04.08.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Hämeenlinna
| Aihe: Vs: Anyhow, it is mishap. To Joulu 17, 2009 4:13 am | |
| Shawn katsahti Lucian kysymyksen jälkeen olkansa yli ja huomasi tapelevia tatuoituneita miehiä. "Yleensä. Ite en kyllä ihme ja kumma oo täällä viel ottanu kenenkää kans yhtee", Shawn sanoi ja naurahti lauseen lopuksi, sillä hänen oli vaikea uskoa sitä todeksi. Juomien tultua baaritiskille, nappasi Shawn omansa ja joi siitä jo kiitettävän verran, laskien sen sitten takaisin. "Haluutko istua tässä, vai mennäänkö johonki muualle istumaa?", Shawn kysyi Lucialta. Hän vilkaisi naista ja siirsi sitten katseensa baarin taaimmaiseen nurkkapöytään, joka oli yleensä hänen vakkarinsa. Siellä ei kyllä nytkään näkynyt ristin sieluakaan, joten Shawn päätti siirtää katsesa taas naiseen. "Tai jos mentäis toho yhtee pöytää, yleensä mun vakkari. Ei tarvis olla täs noitte tyyppie tönittävinä", Shawn ehdotti samalla, kun häntä kohti katsoi paheksuen joku nuori nainen, joka oli juuri äsken törmännyt mieheen vahingossa.
Shawn nousi tuolilta ja uskoitteli kuitenkin itselleen parhaaksi siirtyä sinne nurkkapöytään. "Seuraat vaan tiukasti peräs, niin et eksy", Shawn sanoi ja virnisti toiselle hieman leikkimielisesti, sillä oikeasti tiesi, että toinen pysyisi helposti perässä. Tummaverikkö nappasi Smirnoffin baaritiskiltä ja alkoi kävellä kohti kulmapöytää. Tosiaan kaksikon epäonneksi he joutuisivat ohittamaan toisenkin kahakan, joka oli paljon lievempi, eikä se kuitenkaan tuottanut niin kamalan paljon ongelmia. | |
| Aihe: Vs: Anyhow, it is mishap. To Joulu 17, 2009 5:02 am | |
| "Ei varmaan kannatakaan", Lucia vastasi kauhistuneena miehelle joka kertoi ettei ollut vielä ottanut yhteen kenenkään kanssa kyseisessä baarissa. Tatuointimiehistä toinen iski parhaillaan toista tuopilla päähän. "Vaarallisen näköstä hommaa", nainen jatkoi yhä miehiä toljottaen. "En mä tiiä, kyllä tässäkin ihan kelpaa, mut päätä sä", Lucia sanoi Shawnille tämän tiedusteltua missä nainen haluaisi istua. Miehen ehdottaessa nurkkapöytää, Lucia nyökkäsi ja sieppasi vielä koskemattoman juomansa baaritiskiltä.
Lucia seurasi Shawnia nurkkapöytään, he ohittivat tappelupukarit ja luikahtivat pöydän luokse. Lucia laski juomansa kuluneelle pöydälle ja istuutui. Nainen tuijotti hetken juomaansa ennen kuin tarttui siihen taas, tällä kertaa aikomuksenaan juoda. Lucia hörppäsi hieman jägermeisteriaan ja värähti hieman alkoholin mennessä kurkusta alas. "Tujua tavaraa", nainen totesi laskiessaan juoman takaisin pöydälle. "Pitäisikö tilata hieman lisää?" hän jatkoi virnistäen vieressään istuvalle miehelle. |
| Aihe: Vs: Anyhow, it is mishap. To Joulu 17, 2009 10:49 pm | |
| Shawn katsoi Luciaa virnistäen, kun toinen sanoi, että juoma olisi tujua tavaraa. "Uskon", mies sanoi ja joi jälleen votkatuopista melko suuren osan. Shawn siirsi katseensa sen jälkeen naiseen. "No jos välttämättä haluut. Mul ei oo mitään sitä vastaa", Shawn sanoi ja katsoi toista vielä hetken, kunnes jatkoi. "Otatko samanlaise, meinaa voisin käydä hakee?", mustatukka kysyi ja kohotti toista kulmaansa kysyvästi. Tuo nappasi jälleen tuopin käteensä ja joi siirä jonkun verran. Votka tosissaan pollteli kurkkua.
Nuo tatuoidut miehet taistelivat vielä jonkun aikaa, kunnes se tuttu portsari syöksyi miesten väliin, ja muutaman tyypin avustuksella nuo riitapukarit heitettiin pihalle. Saisivat toisten puolesta mennä riehumaan muualle.
//anteeksi, lyhyttä!// | |
| Aihe: Vs: Anyhow, it is mishap. Pe Joulu 18, 2009 3:20 am | |
| Lucia katseli hetken ihmeissään miten mies pystyi niin helpon näköisesti juomaan noin vahvaa ainetta. Kai kaikkeen tottuu... "Joo, tuo tämmöinen samanlainen ja hmm.. Samantien voisit tuoda vaikkapa Piscoakin hieman, jos sieltä vain löytyy", Lucia vastasi miehen tarjouduttua hakemaan lisää juomaa. "Ettei sitten tarvitse koko ajan rampata hakemassa lisää, aattelin nyt ottaa hieman enemmän että jaksan katsella tätä väkeä", nainen virnisti seuratessaan baarin porukan toimia.
Tatuoidut kaverit heitettiin pellolle, Lucia seurasi tapahtumaa silmät pyöreinä. Olihan hän toki ennenkin nähnyt miten baareista heitetään väkeä ulos, mutta aikaisemmin otteet ovat olleet ehkäpä hieman vähemmän väkivaltaisia. Toisaalta, noin isot ukkelit varmasti tarvitsivatkin vähän järeämpää otetta liikkuakseen pois baarista.
lyhyttä myöskin 8< |
| Aihe: Vs: Anyhow, it is mishap. La Joulu 19, 2009 9:14 pm | |
| Shawn nousi pöydästä ylös ja vilkaisi Luciaa kun toinen ehdotti, että myös Piscoa voisi tuoda. Mies nyökkäsi ja hymähti suupielet koholla. "Nii, mitä sitä suotta kokoaja tuol ravaamaa", tämä naurahti. Hän lähti kävelemään baaritiskiä kohti, ja ei aikaakaan, kun hän jo olikin sen luona. Shawnilla ei ollut ongelmia hakea lisää juomista, vaan pian hänellä olikin käsissään uusi tuoppi votkaa, toinen tuoppi Jägermeisteriä ja jopa taitavasti oli saanut käsiinsä kaksi tuoppia Piscoa. Shawn pystyi vain huokaista helpotuksesta, kun oli saanut tuopit pöydälle, ilman kommelluksia.
"Siinä riittää juomista vähäks aikaa", mies sanoi ja virnisti. Shawn joi votkasta lopunkin melko nopeasti, kunnes siirtyi juomaan toista tuopillista, tosin rauhallisemmin. "Meetkö helpostikki sekasi?", Shawn kysyi ja vihjaisi, että olisiko toisella huono viinapää. Miehelle itselleen ei ollut ongelma juoda yksi tuoppi, mutta ehkäpä kolmannen kohdalla se alkaisi jo tuntua. | |
| Aihe: Vs: Anyhow, it is mishap. La Joulu 19, 2009 9:38 pm | |
| Lucia katseli huvittuneena miehen tasapainoilua useiden tuoppien kanssa. Toinen oli tainnut tehdä tuota useasti sillä homma onnistui ilman juomien läikyttelyä. Lucia nuuhki ilmaa, jotenkin hän oli aistivinaan vahvan tervanhajun, olihan tupakassakin tervaa, muttei se tälle haissut... Nainen jätti hajun nuuhkimisen sikseen, eihän terva haissut pahalta.
Shawnin laskettua juomat pöytään Lucia tarrasi heti kiinni toiseen Piscoon ja otti hörpyn samalla kun toinen kittasi vodkaa. Mies tiedusteli Lucialta naisen viinapäästä, Lucia naurahti kevyesti ja virnisti miehelle. "Itseasiassa, voin juoda aika paljonkin ennen kuin menen sekaisin. Vaikka toisin voisi luulla", nainen vastasi vilkaisten nopeasti kehoaan, Lucia oli hyvin siro ja hento nainen, yleinen oletushan on että mitä vähemmän massaa, sitä helpommin tulee känniin. Onhan alkoholiin totuttautumisellakin merkitys, mutta Lucia ei sen puoleen juonutkaan kovin usein. "Saattaa olla että on hyvä viinapää, niin kuin isillä", nainen virnisti hörpäten loput Piscostaan ja siirtyen Jägermeisterinsä kimppuun. "Entäs itse?" Lucia tiedusteli vieressään istuvalta mieheltä. |
| Aihe: Vs: Anyhow, it is mishap. Su Joulu 20, 2009 12:03 am | |
| Shawnin katse lipui hitaasti baarissa kulkevista ihmisistä kohti naista, joka oli napannut jo toisen Piscon käteensä. Mies joi votkasta jälleen, mutta ei yhtä hallitusti kuin äsken. Tämän ruskeat silmät nauliintuivat Lucian nätteihin kasvoihin tuon puhuessa viinapäästään. Shawn naurahti ja vilkaisi muualle, kun kuuli tuon vastauksen. "Nii, susta tosiaa vois luulla. Et näytä sellaselta" Shawn sanoi ja virnisti. Hän katseli toisen kasvonpiirteitä moneen kertaan. "Ite tarviin kans melko paljon juomista, mut mitä nopeemmi sen juon ni sitä nopeemmi tulen sekasi", Shawn virnisti. Mies katsoi toista hieman hermostuneen oloisesti, mutta päätti sitten vielä jatkaa. "Ja jos se olotila ei riitä, ni voiha sitä aina tehostaa näillä...", Shawn virnisti ja osoitti katseellaan muutamaa kädellänsä olevaa pientä nappia jotka oli löytänyt farkkujensa taskusta juuri äsken.
"En pakota ottaa jos et haluu, mut yleensä uusille tuttaville tarjoon. Tää on katos tätä Rashee Roadin meininkiä", Shawn sanoi ja viristi toiselle, napaten toisen pillereistä nopeasti käteensä. Toinen pilleri jäi pöydälle Lucian eteen, kun Shawn puolestaan söi toisen, ja joi siihen perään loput votkasta. Kieltämättä se ei ollut paras yhdistelmä, mutta siitä Shawn ainakin piti, hän piti siitä paljon. Tietenkin Lucia voisi aina keksiä syitä yrittää lopettaa Shawnia juomasta, jos ei haluaisi toisen tulevan kaatokänniin. Kuitenkin Lucian ehdotus uusista juomista ei ollut siihen päin suuntaavaa, eikä se Shawnia haitannut, ei ollenkaan. | |
| Aihe: Vs: Anyhow, it is mishap. Su Joulu 20, 2009 12:37 am | |
| "Sama täällä, oon äkkiä ihan höppelissä jos ryhtyisin juomaan näitä tästä nopeasti", Lucia vastasi miehen sanoessa että tuli sitä nopeammin känniin mitä nopeammin joi. Mies kaivoi jotakin taskustaan ja Lucia jäi hölmistyneenä tuijottamaan pilleriä jonka mies oli laskenut pöydälle. Lucia nappasi pillerin käteensä ja pyöritteli sitä hetken sormiensa välissä katsoen samalla miten Shawn nielaisi oman pillerinsä nopsasti juoman kera. "Mikä tää oikeastaan on?" Lucia tiedusteli pidellen pilleriä kädellään. Naisella ei ollut tarkkaa tietoa huumeista, olihan hän toki nähnyt pari kertaa jotain jauhoa piilossa Dannyn huoneessa, mutta pillereihin hän ei ollut ennen törmännyt. "Etkös sä ole sitten ihan kekkulis jos otat sekä näitä että alkoholia?" Lucia virnisti Shawnille edelleen empien söisikö kädellään olevan pillerin vai ei.
Lucialla oli suunnitelmissa ottaa tällä kertaa hieman enemmän juomaa, nyt hänellä ainakin olisi joku joka voisi tilata taksin viemään kotiin, tai miksei Lucia voisi pyytää Shawnia vierailullekin... Naisen kasvoille hiipi hölmö virnistys tämän ajatuksen myötä, hän tukahdutti virneensä juomalla ison kulauksen Jägermeisteriään. |
| Aihe: Vs: Anyhow, it is mishap. Su Joulu 20, 2009 1:02 am | |
| Shawn katsahti Luciaa virnistäen yhä leveämmin kun toinen kertoi, että tulee sitä nopeammin känniin, mitä enemmän juomia joi. Niinhän se oikeastaan olikin. Lucian napattua pillerin käteensä, tuo kyseli luultavastikin pillerin merkistä, tai oikeastaan siitä, mitä pilleri sisälsi. "Piriä", Shawn sanoi ja virnisti toiselle leveästi. Toinen sai ottaa tai olla ottamatta.
Shawn siirsi katseensa alkoholituoppiin, mutta päätyi sitten katsomaan Luciaa, kun toinen kysyi kysymyksen. "No jos nyt lopettaisin juomisen, oisin luultavasti aika sekasi. Mut jos jatkan juomista samaan aikaan ni en kyl sen jälkee ois iha perillä mistää", Shawn sanoi ja katsoi toista pitkään, nojaten sitten kyynerpäillään pöytään. "Kyl tottelen jos käsket mun olla juomatta enää tippaakaa", Shawn sanoi ja virnisti Lucialle. Toisen seura oli paljon mukavampaa, kuin useimpien. Mies olisi kuollut tylsyyteen, jos ei olisi lähtenyt puistoon ja tavannut Luciaa. | |
| Aihe: Vs: Anyhow, it is mishap. Su Joulu 20, 2009 2:36 am | |
| "Öh, okei", Lucia empi edelleen Shawnin kerrottua mitä pilleri sisälsi. Toisaalta hänen teki mieli niellä se, mutta toisaalta hän oli luvannut ettei koskaan koskisi huumeisiin. Ehkä yksi kerta ei tekisi pahaa... Lucia heitti pillerin suuhunsa ja huuhteli sen alas nopeasti. Hän henkäisi syvään ja laski tuoppinsa pöydälle. "Empä ole moista kokeillut ennen, mutta ompas se kerta ensimmäinenkin..." Lucia hymyili pienesti Shawnille.
"Mä otan vielä ihan vähän, niin kauan kun mä juon, en voi kieltää muita", nainen virnisti ja hörppäsi hieman lisää juomaa. "Nämäkin mokomat loppuvat kohta..." Lucia mutisi katsellen edessään olevia laseja. Tosiaan, hänen edessään oli enää yhdessä lasissa pieni jämä Jägermeisteriä ja puoli lasillista Piscoa. "Mulla on kotona ihan kiva baarikaappi, en oo ottanut sieltä mitään sitten muuttopäiväni", Lucia sanoi hieman vihjailevasti ja virnisti.
Naisella oli vahva tunne että hän piti tästä miehestä paljon, vaikka ei olisi koskaan kuvitellutkaan hiippailevansa käryisässä pubissa jonkun pirihörhön kanssa, mutta tämä oli osoittautumassa antoisammaksi kokemukseksi kuin Lucia oli alunperin odottanutkaan. |
| Aihe: Vs: Anyhow, it is mishap. Su Joulu 20, 2009 3:10 am | |
| Shawn hymyili naiselle, kun tuo oli luonut miestä kohti pienen hymyn. Mies huomasi, että oli juonut jo kaiken votkan, eli jäljellä oli enää Piscoa, jota mies oli tuonut kaksi tuopillista. "Eli mäki voin juoda viel ton yhen", Shawn naurahti ja tarttui tuopista kiinni ja kaatoi väkevän juoman kurkkuunsa.
"Mun unelma ois kai sitte asua sun luona, ettei tarvis aina tänne asti kävellä tuolta kotoo asti", Shawn sanoi ja vinkkasi leikillään silmää toiselle, jo toistamiseen. "Tosiaa, jos sua ei haittaa mä voisin pitää sulle seuraa loppuillan?", Shawn kysyi kulma koholla ja piti katseensa naisessa. Tällämenolla baarista poistumiseen tarvittaisiin tosiaankin taksi, sillä tuskin kaksikko alkaisi kävellä samaa matkaa uudelleen kuin baariin tullessaan. Ei kulunut kovin kauaa, kun mies löikin jo tyhjän tuopin pöytään, ja katsoi Luciaa virnistäen. Shawnin kaltaiselle tyypille oli turha ehdottaa, että tuo voisi nauttia juoman hitaasti ja nautiskelle. Ei tulisi kuuloonkaan. | |
| Aihe: Vs: Anyhow, it is mishap. Su Joulu 20, 2009 3:49 am | |
| "Saat kaikin mokomin muuttaa luokseni... Sohvalle", Lucia kikatti ja katsoi miestä leikitellen. Hänestä alkoi jo hieman näkyä päihtymisen merkkejä. Nainen alkoi hapuilla laukkuaan jonka oli varmasti laskenut johonkin viereensä. "Perhana, missä se on..." Lucia mutisi ja meni kontalleen lattialle siltä varalta ettei vain ollu huomannut istualtaan missä laukku luuraa. "Kappas!" hän hihkaisi kiskaistuaan laukkunsa penkkinsä alta pois. "Olin onnekas, kukaan ei ollut vohkinut tätä", nainen virnisti ja kaiveli laukkuaan varmistuakseen että kaikki oli tallella.
Pöydästä olivat juomat loppuneet, joten Lucia heitti laukkunsa olkapäälleen ja virnuili Shawnille. "Ei tietenkään haittaa, mennäänkö hakemaan vähän lisää juomaa tuolta vai käydäänkö kurkkaamassa mun baarikaappia?" nainen tiedusteli vihjaavaan sävyyn.
Lucialla ei ollut tapana raahata miehiä kotiinsa tapaamispäivänä, mutta hän uskoi voivansa tehdä poikkeuksen, vain yhden kerran, eihän Shawn vaikuttanut sellaiselta mieheltä joka poislähtiessään veisi samalla puolet Lucian omaisuudesta taskuihinsa piilotettuna. |
| Aihe: Vs: Anyhow, it is mishap. Su Joulu 20, 2009 5:10 am | |
| "Noh, mikäs siinä", Shaw naurahti ja virnisti, kun Lucia sanoi, että mies saisi muuttaa hänen luokseen... sohvalle. Miehen kalpeille kasvoille levisi virnistys, kun toinen meni etsimään laukkuaan kontilleen. Shawnin silmät eivät vain enää pystyneet pitää kuria, jotteivat tutkailisi naisen syötävän suloisia muotoja. "Nii tosiaan olit. Tääl yleensä kaikilta viedään kaikki", Shawn sanoi ja tuijotti Luciaa hetken.
"Se viimene vaihtoehto kuullosti paljon paremmalta", Shawn sanoi ja kohotti kulmiaan hymyillen toiselle leikkisästi. Shawn ei oikeastaan ikinä löytänyt itseään muiden kämpistä lojuamasta, sillä yleensä hän heräsi siihen kun viimeyönnä miehen kämppään eksynyt nainen lähti paikalta ovet paukkuen. Ei sillä, että Shawn haluaisi toisen kämpille vain tositoimiin, vaan oikeasti mies oli alkanut pitää Luciasta. Darra-aamuina ei kenenkään ihmisen seura ollut mieliksi, mutta tuo brunette kyllä teki vaikutuksen.
Shawn nousi pöydän äärestä ja silloin maailma pyörähti merran ympäri pillerin takia. Se ei ollut todellakaan mitään uutta, mutta sitä ei koskaan osannut odottaa. Shawn vilkaisi Luciaa samalla kun yritti pitää tasapainoaan jotenkuten kasassa, jottei rojahtaisi lattialle. Miehen lähes valkoiset kasvot olivat saaneet seurakseen punertavan sävyn, joka johtui vain alkoholista. "Noni, eiköhä mennä?", Shawn kysyi ja hymyili toiselle, alkaen kävellä ulko-ovea kohti ja vilkaisi sitten Luciaa.
//Eli teetkö sä sen pelin seuraavaks tonne Lucian kämpille, vai sattuuko vahinko baarissa? :)// | |
| Aihe: Vs: Anyhow, it is mishap. Su Joulu 20, 2009 5:20 am | |
| / aika paha olis baarissa sattua ::: D teen Lucian kämpille pelin seuraavaksi. /
"Hienoa, mä voin tosiaan avata muutaman pullon Chardonnayta tai Merlotia tai... Jotain muuta", Lucia sanoi hymy korvissa. Oikeastaan hän oli alkanut toivoa että voisi avata pullon juomaa Shawnille myöhemminkin eikä vain tänään, harvemmin Lucia olikaan kiinnostunut miehistä vain hetkellisesti.
Luciaa alkoi hihityttää kun Shawn keikkaroi tasapainoaan tavoitellen, Lucia itse edelleen istui turvallisesti tuolissaan. "Tarvitaankohan me taksi..." Lucia kysyi paremminkin itseltään kuin Shawnilta ja alkoi kaivella kännykkäänsä esiin laukustaan. "Hitto, akku on loppu!" Lucia manasi heittäen kännykkänsä takaisin laukunpohjalle. Nainen nousi seisomaan ja korkeista koroistaan huolimatta pysyi pystyssä ilman sen suurempia heilumisia. "Tullaan, tullaan", kasvoilla oli pieni punakkuus ja silmissä innostunut pilke kun Lucia hiipparoi Shawnin perässä kohti ulko-ovea. |
| Aihe: Vs: Anyhow, it is mishap. Su Joulu 20, 2009 5:30 am | |
| //Haha, niinpä :----D Sinne siis, kiitos tästä!// | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Anyhow, it is mishap. | |
| |
| | | | Anyhow, it is mishap. | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |
|