|
|
| Smokeylle jotain? | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Smokeylle jotain? To Huhti 15, 2010 5:01 pm | |
| Whoa. Eli tuolle ainokaiselle riiviölleni Smokeylle jonkinlaista seuraa etsin. Ja ihan avoin oon millaselle seuralle vaan, joten käytännössä aivan kaikki kelpaa juoneen, paikkaan tai hahmoihin katsomatta. : > Nah, enivan? |
| | | Suntsu Vasen käsi
Viestien lukumäärä : 753 Join date : 03.11.2009 Ikä : 30
| Aihe: Vs: Smokeylle jotain? To Huhti 15, 2010 8:49 pm | |
| Hejj. Mie voisin tuota miun Tristiania tähän ehdotella, jos käy? (: Juonta mulla ei nyt silleen ole mielessä, muttah... Häiskät nyt on kuitenkin käyneet samaa koulua (vaikkakin Tristian potkaistiin sieltä ulos 17-vuotiaana), niin voisivatko nää ehkä ehkä jopa tietää/tuntea toisensa? Tai jos Smokey tietäis Tristianin jonkin asteen sekopäänä koulusta ja nää sitten vaikka sattuis törmäämään jossakin? Äh. En osaa kunnolla selittää. Toivottavasti ymmärsit :PP | |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Smokeylle jotain? Pe Huhti 16, 2010 12:39 am | |
| Käy toki! Juu, kuulostaa varteenotettavalta idealta :> Ja kun kumpikaan ei ihan niitä kunnollisimpia tai huomaamattomimpia koululaisia ole/ole ollut, niin luultavasti hyvin todennäköistä, että tietävät toisensa. Mutmut, missäs päin maailmaa tai kaupunkia nää mahdollisesti törmäilis? :P |
| | | Suntsu Vasen käsi
| Aihe: Vs: Smokeylle jotain? Pe Huhti 16, 2010 12:42 am | |
| Hienoa! (:
Mä mietin sellaista, kun Tristian nyt kuitenkin on töissä tuolla eräässä Devon Streetin levykaupassa, niin joskos nää vaikka törmäisi siellä? Että Tristian olisi vaikkapa viettämässä sitä tavanomaista, hiljaista ja tylsää työpäiväänsä ja sitten Smokey vaikka pamahtaisi sisään ja alkaisi etsiä jotain levyä/tuli kattelemaan muuten vain? :D | |
| Aihe: Vs: Smokeylle jotain? Pe Huhti 16, 2010 12:49 am | |
| No mut toihan kuulostaa hyvältä :)) Siitä vois sitten kehitellä kaikenmoista. Mutmut, haluutkos alotella? (: |
| | | Suntsu Vasen käsi
| Aihe: Vs: Smokeylle jotain? Pe Huhti 16, 2010 12:51 am | |
| Niinpä (:
Mie en nyt millään ehdi aloittelemaan, kun pitää tehdä tämä äikän portfolio valmiiksi huomiseksi. Niin että jos haluat pelin käyntiin jo tänään, niin voisitko sitten sinä aloitella töpön tuonne muualle. Tai sitten mä aloittelen huomenna, kun pääsen koulusta. Ihan miten vain :P | |
| Aihe: Vs: Smokeylle jotain? Pe Huhti 16, 2010 1:06 am | |
| Nojuu, voinhan mä tässä koittaa ennen kuin rupeen leffaa tsiigailemaan niin jonkinlaisen alotuksen taiteilla tuonne :> |
| Aihe: Vs: Smokeylle jotain? Pe Huhti 16, 2010 4:28 am | |
| Noin, tossapa olis joku epämääräinen räpellys; klik. : ) |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Smokeylle jotain? | |
| |
| | | | Smokeylle jotain? | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |