| Aleeshalle/Zetalle kaveria? | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Aleeshalle/Zetalle kaveria? Ke Toukokuu 12, 2010 2:18 am | |
| Doo.. Oli munkin pakko tehä oma topic Aleeshalle, hmh.. : D
Mutta juu, jotain kaveria siis etsitään. Eri asia millaista, kelpaa ryyppäyskaverit, yhden yön tuttavuudet, joku pitkäaikasempikin kaveri ja mitä nyt ikinä mieleen tuleekaan. Lähes mikä vaan käy, ehdotuksia otan vastaan ja toki just nämä yhdenyönjututmv. käy myös oikein hyvin, muttamutta ei mielellään sitä smalltalkkia, ite oon ainakin ihan surkee sellasissa.. :D
Viimeinen muokkaaja, ansku pvm La Kesä 12, 2010 3:54 am, muokattu 1 kertaa |
|
| |
Evi.Love Minä olen voittaja
Viestien lukumäärä : 2259 Join date : 04.08.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Hämeenlinna
| Aihe: Vs: Aleeshalle/Zetalle kaveria? Pe Toukokuu 14, 2010 3:38 pm | |
| Meitsin Shawnille peliä siu Aleeshan kans? (:: Ellei jtn. ongelmaa ole sen asian suhteen? En osaa keksiä juonta tällä sekunnilla, mutta ei smalltalkia. :---D Itekkää en tykkää sellasista peleistä.
Ihan tuttuja/kavereita, ryyppyseuraa, yhdenyönseuraa. Oikeastaan mikä tahansa käy. ^^ | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Aleeshalle/Zetalle kaveria? Pe Toukokuu 14, 2010 4:26 pm | |
| Hhee jooo! Ei oo mitään ongelmaa sen suhteen, tietenkää. :'3
Ja hmm, tosiaan jo ryyppäyskaverikin kelpais ja voishan sitten kattoo, josko keksis siihen vielä jotain, jos nää törmäis baarissa tmv.. ? : D |
|
| |
Viestien lukumäärä : 2259 Join date : 04.08.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Hämeenlinna
| Aihe: Vs: Aleeshalle/Zetalle kaveria? Pe Toukokuu 14, 2010 9:30 pm | |
| Okei, kuullostaa hyvältä. (= Kumpi aloittelee töpöä? | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Aleeshalle/Zetalle kaveria? La Toukokuu 15, 2010 2:36 pm | |
| Hmm kummin vaan. :--d ..et sä haluais alotella sitten ku kerkiät? ;3 |
|
| |
| Aihe: Vs: Aleeshalle/Zetalle kaveria? La Toukokuu 15, 2010 2:39 pm | |
| Juu meitsi vois täs alotella ja heittää sitte töpön tänne (:: | |
|
| |
| Aihe: Vs: Aleeshalle/Zetalle kaveria? La Toukokuu 15, 2010 3:26 pm | |
| Anteeksi tuhannesti pusku, mutta siis peli olisi täällä! (:: | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Aleeshalle/Zetalle kaveria? La Toukokuu 15, 2010 3:56 pm | |
| Ooi kiva juttu :---D Vastailen tän päivän aikana, jossen nyt ennen kauppaan lähtöä kerkiä :3 |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Aleeshalle/Zetalle kaveria? La Kesä 12, 2010 3:53 am | |
| 11.06.2010 - edelleen hakusessa mahdollisesti myös Aleeshalle kaveria, jos jotain juonta löytyy. Mutta tällä kertaa pääasiassa haen uutukaiselle hahmolleni, Zetalle seuraa. Pari ideaa mulla olis valmiina, jotenka.. - Ylläriylläri, jotain miespuoleista kaivattaisiin sekoittamaan neidon päätä ennestään. "Heikkona ränsyisiin, ruipelomaisiin ja kaikista luuserimaisimpiin miehiin." Mutten halua mitään unelmasuhdetta kuiteskaan, ongelmia enemmän tai vähemmän + rakastaa-eirakasta meininkiä tjtn, ei edes tarvi olla varsinaista suhdetta, mut.. jotain sinne päin.
- Joku "luottohenkilö" tälle olisi kiva, immeinen joka pelastaa pahimmalla hetkellä kun neito räpiköi jossain jorpakossa aivan kännissä vailla ilmansuuntaa, joka tulee pitämään seuraa kun ukkostaa ja pieni Zeta pelkää, pitää kädestä kiinni vaikeilla hetkillä ja leikkii uninallea. Ei mitään väliä, millainen ihminen kyseessä.
- Toki myös joku menneisyydessä voi kummitella, en nyt meinaa tämän veljeä tai mitään, vaan ihmistä, joka tietää jotain Zetan ajasta Liverpoolissa, äidin kuolemasta (ja outoudesta..), orpokotiin joutumisesta jne. Varmasti menettäis hermonsa, siitä vois tulla ihan mielenkiintosta.. :---)
- "Monia ihmisiä Zeta tuntee ulkonäöllisesti ja tietää, muistaa ehkä nähneensä joskus, mutta vain harvoja hän oikeasti tuntee. Pari huonoille poluille Zetaa johdattanutta ihmistä on muodostunut naiselle melko tärkeiksikin tukipylväiksi, mutta ei muuta. " Näitä ed. mainittuja "tukipylväitä" haluaisin myös löytää näin oikeastikin, mutta iteltä ei onnistuisi pelaaminen siitä lähtien, kun neito vasta tänne löytää tiensä. Eli, pelaaminen pitäisi aloittaa nykyhetkestä, Zeta jo mukana kuvioissa jne. Tai no, miten nyt parhaaksi näkee.
- Tai, jos itselläsi on jotain mielessä, niin olen avoin kaikille ideoille! :-D (paitsi smalltalkille)
|
|
| |
Sikko Päällikkö
Viestien lukumäärä : 2041 Join date : 30.07.2009 Ikä : 33 Paikkakunta : Rovaniemi
| Aihe: Vs: Aleeshalle/Zetalle kaveria? Ke Kesä 16, 2010 8:56 am | |
| Mietin tässä, että Rainista vois olla Zetalle tollaseksi luottohenkilö nallukaksi. : D Se kun on sellanen kookas ja kaiken lisäksi homo, niin mitään sen kummempaa ei vois niiden välille ees kehkeytyä. Voin jotenki tosi hyvin kuvitella Rainin sellaseksi lohduttavaksi isovelihahmoksi Zetalle. Jos vaan hää neitokaiselle sellaseksi kelpaa! | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Aleeshalle/Zetalle kaveria? Ke Kesä 16, 2010 9:51 am | |
| Hahah juuuu, kelpaa toosi hyvin tuollanen nallukainen Zetan "luottohenkilöks"! :---') Tutustuisko nämä siis vasta vai? |
|
| |
Sikko Päällikkö
Viestien lukumäärä : 2041 Join date : 30.07.2009 Ikä : 33 Paikkakunta : Rovaniemi
| Aihe: Vs: Aleeshalle/Zetalle kaveria? Ke Kesä 16, 2010 5:45 pm | |
| Hmm, mitä jos ne tuntis jotenkin ainaki etukäteen? Sellasen hyvän suhteen rakentamiseen saattaa muuten vierähtää tosi paljon aikaa. Että jos nuo ois vaikka jotain sellasia tuttuja ainakin ensalkuunsa? Mut vois ottaa jotain sellasta peliä näin aluksi, missä Rain leikkii sankaria ja pelastaa Zetan jostain pulasta? : D Vai mitä oot mieltä? | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Aleeshalle/Zetalle kaveria? Ke Kesä 16, 2010 6:02 pm | |
| No juu, toi on kyllä totta. :----D Ja tollanen peli käy kyllä mullekin näin alkuun. Hm, jos Zeta on taas innostunu uhoon jotain itteensä puolet isommille miehille ja sitten Rain saapuis lihastensa kanssa kaikottaan nää pois, tai jotain? :: D |
|
| |
Sikko Päällikkö
| Aihe: Vs: Aleeshalle/Zetalle kaveria? Ke Kesä 16, 2010 6:03 pm | |
| Sopii hyvin mulle! : D Haluutsää alottaa? | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Aleeshalle/Zetalle kaveria? Ke Kesä 16, 2010 6:08 pm | |
| Voin alottaa juu, josko se soveltuis pelinkin suhteen paremmin näin. :3 Katon eka josko Aleesha inspais, kun yhtäkkiä tuli hirvee into kirjottaa sillä, muttamutta.. Jos ei luonnistu paria minuuttia kauempaa, niin en jaksa edes yrittää vielä. D:
Ja tuota, laitanko mä sen jonnekin baariin vaiko esim. Elm Squarelle? |
|
| |
Sikko Päällikkö
| Aihe: Vs: Aleeshalle/Zetalle kaveria? Ke Kesä 16, 2010 6:09 pm | |
| Joop! Oisko Elm Square? Baarissa voi olla vähän hankala toteuttaa tuollanen tilanne - eritoten jos ollaan Rasheen puolella. : D | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Aleeshalle/Zetalle kaveria? Ke Kesä 16, 2010 6:57 pm | |
| Totta tuokin, heittelin sen pelin sitten tuonne Elm Squarelle :---) |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Aleeshalle/Zetalle kaveria? | |
| |
|
| |