London Calling
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Lilylle rakastajaa

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
rige
Kalamiehen toveri
rige

Viestien lukumäärä : 428
Ikä : 33

Lilylle rakastajaa Empty
ViestiAihe: Lilylle rakastajaa   Lilylle rakastajaa Icon_minitimeKe Kesä 02, 2010 2:31 am

... Hahahaha, ihana otsikko mulla XD

Mutta siis, päätin heti ryhtyä tositoimiin, kun pääsin viimein liittymään tänne :-) Eli, minun Lily Gleasonille on tapahtunut menneisyydessään vähän kaikenlaista. Suosittelisin lukemaan hänen hahmoesittelynsä, jos tästä vähääkään kiinnostui.
Lilyn menneisyys on aika synkkä ja se on vaikuttanut häneen paljon. Hän kuitenkin osaa edelleen rakastua helposti, vink vink.

Suomeksi sanottuna etsin hahmoa (mieshahmoa), joka rakastuu Lilyyn ja yrittää saada tähän kontaktia. Lily siis totta kai rakastuisi takaisin, mutta eihän hän uskalla mitään tehdä asian eteen, kun on niin säikky ja pelokas.
Miekkonen kuuluisi Chloén kaveripiiriin, jota kautta mies siis tutustuisi Lilyyn. Tietenkin Lily olisi pidemän aikaa miestä kohtaan varsin ujo ja varautunut, eikä tyttöni luultavasti juuri puhuisi. Mutta hiljaa hyvä tulee, eikö niin ;-) Mulla on yhtä jos toista pientä draamailua tähän mielessä, joten ei hätää, että pelistä tulisi tylsä XD

Haluaisin, että pelaaja, joka ehdottaa hahmoaan minulle, olisi melko aktiivinen. Koska olen itse hyvin aktiivinen roolipelaaja, enkä oikein ole kovin kärsivällinen ihminen... XD Siis en nyt tarkoita, että joka päivä olisi vastattava, mutta kerran viikossa ainakin :--)
Mainitsisin vielä sen, että olen hyvin romantiikannälkäinen ihminen XD Rakastan romantiikkamössöä <3

Jos siis kiinnostuit, pistähän minulle yksäriä ! :--)
Takaisin alkuun Siirry alas

Lilylle rakastajaa
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
London Calling :: off-game :: Pelisuunnittelu-
Siirry: