|
|
| Keep playin 'em I'm just sayin //Sov. | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Keep playin 'em I'm just sayin //Sov. La Elo 08, 2009 3:34 am | |
| Evi.Love ja Shawn tänne kiitus
Jessy ei tajunnut miten hän oli joutunut Roshee Roadille, se oli sellainen paikka jonne Jessy ei yleensä lähtenyt vaikka hämärissä piireissä liikkuikin. Kaikki kadut kuhisivat outoja hiippareita, jotka olivat huumeissa tai kännissä. Elm Squarella Jessy ei kuitenkaan nähnyt ketään, koko kohtalaisen suuri aukia oli typötyhjä. Se pelotti Jessyä vähän, hän oli yksin ja avuttomana keskellä avointa aukiota, kuka vain voisi hyökätä hänen kimppuunsa. Voi että olin tyhmä kun en ottanut Jesseä mukaan, Jessy mietiskeli itsekseen. Jessy ei kuitenkaan ollut niitä tyttöjä, jotka loikkivat pakoon pelon vuoksi. Hän ei jaksanut mennä kotiin ja koska tämä aukio oli tyhjä oli se hyvä ajattelu paikka.
Tuuli humisi puissa epäilyttävän kuuloisesti, lisäksi satoi. Jessyllä oli hieman kylmä, vaikka hänellä olikin mustat pillifarkut ja musta huppari. Jessyn hiukset alkoivat kastua ja meikit levitä, miltäköhän hänkin mahtoi näyttää. Luultavasti eksyneeltä pikkutytöltä, Jessy naureskeli itsekseen. |
| | | Evi.Love Minä olen voittaja
Viestien lukumäärä : 2259 Join date : 04.08.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Hämeenlinna
| Aihe: Vs: Keep playin 'em I'm just sayin //Sov. La Elo 08, 2009 4:30 am | |
| // Täält tullaan! //
Mustatukkainen mies käveli mustissa pillifarkuissa kohti Elm Squarea, hänen vakio paikkaansa aina kodin ja baarin ohella. Mies ei nähnyt paikalla ketään, mutta eipä se mitään haitannut, olihan miehellä pillerinsä mukana. Tuo mies oli Shawn, joka oli jälleen kyllästynyt olemaan kotona. Mies käveli kadulla ja mustat skeittikengät tuottivat ärsyttävän litinän, osuessaan märkään katuun. Mies poltteli röökiä, ja vaikka hänen silmissään pyöri, käveli mies yllättävn suoraa, lukuunottamatta muutamaa askellusta sivulle.
Sade vain yltyi, ja mies korjasi puoliksi takana olevaa mustaa lippistään, vetäen jälleen nikotiinia keuhkoihinsa. Mies vilkuili ympärilleen kun pääsi Elm Squarelle. Hän ei nähnyt ristin sieluakaan, kunnes eroitti sateen ja pimeyden keskeltä hahmon. Shawn ei kuitenkaan osannut sanoa oliko toinen mies vain nainen, sillä olotila, ja sää estivät se. Samassa mies huomasi, että rööki oli sammunut. "Helvetti..", tuo murahti ja heitti tumpin maahan talloen sen kenkänsä alle.
Sitten Shawn käveli tuota ainoaa ihmistä kohti, joka oli hieman kauempana. Shawn pysähtyi vähän matkan päähän, eikä tehnyt ainakaan vielä mitään siirtoja toisen suhteen. | |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Keep playin 'em I'm just sayin //Sov. La Elo 08, 2009 4:43 am | |
| Sade yltyi ja niin yltyi Jessyn vitutuskin tätä säätilaa kohtaan. " Miksi aina sataa kun mä lähden ulos" Jessy marisi. Jessy yritti vilkuilla näkyisikö missään ketään, ensin hän ei erottanut mitään muuta kuin muutaman puun. Kohta joku tumma hahmo kuitenkin lähestyi Jessyä. Jessy arveli sen olevan mies ja tuo mies näytti olevan hieman huppelissa taikka sitten huumeissa, molemmat olivat yhtä pahoja. Jessyä alkoi hermostuttamaan, koska tuo tumma hahmo lähestyi koko ajan.
Mies kuitenkin pysähtyi ja Jessy oli helpottunut, ehkä tuolla ei ollutkaan mitään aikeita käydä hänen kimppuunsa ainakaan vielä. Jessy oli jo kauttaaltaan märkä ja hänen farkkunsa tuntuivat ällöttävän märiltä ihoa vasten. Hänen hiuksensa olivat liimautuneet kasvoja vasten ja ripsivärikin oli jo valunut poskille asti. |
Viestien lukumäärä : 2259 Join date : 04.08.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Hämeenlinna
| Aihe: Vs: Keep playin 'em I'm just sayin //Sov. La Elo 08, 2009 5:00 am | |
| Shawn seisoi paikoillaan vielä hetken, kunnes käveli kohti tuota hehmoa. Hieman lähempänä mies huomasi juuri ja juuri toisen olevan nainen. Mies nyrpisti nenäänsä tietämätään miksi, mutta teki sen kuitenkin. Shawn käveli toisen luo ja virnisti. "Joo älä kilju, en aio käyä kimppuu.", mies naurhati, katsoen toista. Miehen kasvot näkyivät, ja toinenkin huomasi tytön meikkien levinneen, ja hiusten liimaantuneen tuon kasvoille.
Mies käveli tytön ohi ja otti sitten röökin taskustaan. "Aika paskamainen ilma.", Shawn tokaisi hitaasti ja otti sitten tukea toisella jalallaan, jotten hoipertelisi liikaa. Mies sytytti tupakan, ja teki kaikkensa jottei se nyt sammuisi. Shawn ei kuitenkaan kestänyt seistä ollessaan aineissa, joten mies tyytyi istumaan maahan. Vesi tuli heti läpi farkuista, mutta Shawn oli kokenut sen ennenkin eikä tyytynyt sanomaan mitään. Vaikak vettä satoi, niin kuin ihmeen kaupalla tupakka pysyi palamassa. Mies katsoi tyttöä silmiin ja poltteli röökiä hetken, kunnes sylkäisi maahan, ja istui siinä sateessa. Jos tuo olisi ollut selvin päin, olisi hän tajunnut pysyä erossa sateisilta paikoilta, mutta ei. | |
| Aihe: Vs: Keep playin 'em I'm just sayin //Sov. La Elo 08, 2009 5:10 am | |
| Jessy katseli tuota hahmoa, kun se taas lähti kävelemään häntä kohti. Nyt Jessya rupesi hieman pelottamaan, koska vieras hoiperteleva mies tuli hänen luokseen. Jessy kuitenkin hengitti syvään ja rauhoittui, tuskin se kimppuun kävisi. Jessy säpsähti hieman, kun mies puhui. "Kiva" Jessy sanoi naurahtaen epävarmasti. Jessy pyyhki äkkiä levinneitä meikkejään pois, koska häntä nolotti näyttää siltä. Sitten Jessy katseli miltä tämä mies näytti. Hmm ihan hyvännäköinen, Jessy tuumi, mutta ei tämä mies kyllä mikään hirveän nuori ollut ehkä 25 tai siitä ylöspäin. Yhtäkkiä mies puhui taas valittaen ilmasta. "Juu ei oo mikään paras ilma" Jessy vastasi ja rauhoittui jo hieman.
Jessy katseli, kun mies yritti sytyttää tupakkaansa. Onneton yritys ei tupakka pala kun sataa, Jessy mietiskeli itsekseen. Mutta kuin ihmeen kaupalla tupakka kuitenkin syttyi, ei tuo mies sitä kyllä kauaa polttanut. Outoa, Jess mietti. Jessy ei uskaltanut sanoa mitään vaan istui aivan hiljaa. |
| Aihe: Vs: Keep playin 'em I'm just sayin //Sov. La Elo 08, 2009 5:22 am | |
| Shawn virnuili tytölle ilman syytä, katsellen tuon vartalon muotoja. Ei mikään pahan näköinen tyttö. Kuitenkin mies oli nyt liiankin väsynyt kehittämään mitää suurempaa, ja kohuahan siitä vain tulisi, jos mies alkaisi lääppiä tyttöä tai jtn. sinne päin. Shaw joutui karistaa nuo ajatukset mielestään heti paikalla. Mies poltti tupakkaa vieä hetken kunnes heitti senkin maahan ja jätti siihen edes tumppaamatta sitä. Hän kuuli kuina tyttö naurahti hiljaa, ehkäpä myös hieman vaivaantuneena. Mies oli kamoissa, mutta ei sentään ihan niin sekaisin, etteikö voisi ajatella edes jotenkin järkevästi. Ei hän itseään halunnut näinä viikkoina jouda pöydän alle.
Tytön vastatessa sääkommentiin, mies ei vastannut mitään, katsoi vain. "Miks sit oot tääl?", mies kysyi ja naurahti toiselle katsoen sitten asfalttiin, joka oli aivan märkä ja likainen. | |
| Aihe: Vs: Keep playin 'em I'm just sayin //Sov. La Elo 08, 2009 5:32 am | |
| Jessy katseli taas näkyikö missään ketään muita, mutta valitettavasti hän ei nähnyt ketään. Jessy oli hieman vaivaantunut ja ahdistunut, koska tuo mies no istui tuossa vaikkakin kaukana hänestä. Hän ei tykännyt tavata ihmisiä yömyöhään, koska yleensä kaikki olivat silloin huumeissa/humalassa tai sitten ne olivat jotain muuten ihan outoja murhaajia. Voisihan hän kotiinkin mennä, mutta jotenkin jalat eivät vain totelleet. Hän oli liian väsynyt ja hämmentynyt liikkuakseen mihinkään. Tämä oli kyllä viimeinen kerta, kun hän tulisi tänne yöllä. Niin ja sittenkun kaikenlisäksi vielä satoi niin ei kyllä hyvä heilunut.
Mies puhui taas, jopas se nyt oli kova utelemaan. Varmaan joku urkkija joka kävisi kuitenkin päälle jossain vaiheessa. Vaikka mies oli sanonut ettei kävisi päälle niin miksi ihmeessä Jessy häntä uskoisi eihän hän edes tuntenut koko ihmistä. "Noh tuota kyllästyin olemaan kotona ja lähdin kävelylle ja tuota jalat vaan toivat tänne" Jessy sanoi ja nauroi. "Miksi itse olet täällä" Jessy kysyi, koska olihan hänelläkin kai oikeus esittää kysymyksiä jos kerran tähän leikkiin alettiin. |
| Aihe: Vs: Keep playin 'em I'm just sayin //Sov. La Elo 08, 2009 5:38 am | |
| Shawn istui vain paikoillaan, vaikka kylmäkin alkoi jo hiipiä luihin ja ytimiin. Mies oli nyt aivan liian hidan refleksinen lähtemään, ja kylmyys toisalta esti lähtemisen. Mies katsahti vettä tiputtavalla tiavaalle, välittämättä siitä, että kasvotkin kastuivat täysin. Tyttö vaikutti ahdistuneelta, ja vaivautuneelta, mutta ei mies sille mitään voinut. Jos hän nyt nousisi ja menisi sanomaan tytölle jotain, tuo varmaan pyörtyisi. Siltä tyttö ainakin näytti hämmentyneine kasvoineen, ja levinneine meikkeineen. Shawnista oli kuitenkin jotenkni hauskaa tuijottaa sateessa kastunutta tyttöä, vaikkei ollutkaan mitänä sanottavaa.
Mies virnisti, kun tyttö vastasi. "Okei..", mies sanoi ja katsoi jälleen asfalttia, nousten sitten ylös. Mies oli kutakuinkin ihan läpi märkä, mutta tuo ei ajatellut asiaa sen kummemmin. "No saman syyn takia ku säki.", mies naurahti ja tiesi, että lause oli kiusoitteleva. Mies tynki kätensä hupparinsa taskuun laittaen sittne suuhunsa pienen napin, jonka nielaisi sitten kokonaisena ilman mitänä juotavaa yms. Mies vain katsoi tyttöä pitkään, ehkäpä hieman painostavasti. | |
| Aihe: Vs: Keep playin 'em I'm just sayin //Sov. La Elo 08, 2009 5:49 am | |
| Jessy näki miehen laittavan jonkun pillerin suuhunsa, ahaa hän oli siis huumeissa. Voi vitun vittu miksi ihmeessä mä aina törmään tollassaisiin huumehörhöihin, Jessy harmitteli itsekseen. " Tiedätkö, ei ole hirveän kohteliasta tuijottaa " Jessy sanoi miehellä, koska häntä oli todellakin alkanut ottaa päähän tuo tuijotus. Mies oli ihan outo, vähän pummin näköinen. Jessyn mielessä pyöri vain yksi asia, kotiin olisi päästävä ja pian ennekuin tuo mies vetäisi esimerkiksi aseen jostain paikasta. Jessya ei todellakaan huvittanut joutua minkään ammuskelun uhriksi tänään, eikä hakatuksikaan tuleminen mitenkään houkutellut.
" Sä olet vähän outo tai jotain ei millään pahalla " Jessy mutisi, hän ei kylläkään tiennyt sanovansa sitä ääneen. Sade alkoi Jessyn onneksi pikkuhiljaa lakata, yö alkoi jo kääntyä aamuyöksi ja lämmin kesätuuli puhalsi Jessyn kasvoille. |
| Aihe: Vs: Keep playin 'em I'm just sayin //Sov. La Elo 08, 2009 6:00 am | |
| Shawn tuijotti ja tuijotti tyttöä virne kasvoillaan, eikä päästänyt tuota hetkeksikään silmistään. Tyttö näytti miettivältä, mutta sitten mies katsahti asfalttiin jälleen. Kuitenkin tytön kommentti sai miehen vilkaisemaan toista. Mies vain hymähti ja siirsi katseensa kenkiinsä. "Hei älä ny oo tommone..", Shawn sanoi tytölle ja veti kasvoilleen virneen, jälleen. Hän loi jopa pienen hymyn tytölle, yrittäen saada toista hieman rennommaksi, sillä mies oli todellakin päättänyt, ettei aikoisi tehdä tytölle mitään.
"Joo, sitä ne muutki hokee.", Shawn sanoi ja tajusi sitten, että sade oli loppumaisillaan. Aamuyön lähentyessä, oli Shawnilla vielä paljon tekemistä. "Voi vittu..", mies tokaisi vahingossa ääneen, kun ajatteli, että koira pitäisi viedä ulos päivällä. Jos hän jatkaisi pillereiden vetämistä läpi aamuyön, ei hän voisi mennä koiran kanssa ihmisten ilmoille. | |
| Aihe: Vs: Keep playin 'em I'm just sayin //Sov. La Elo 08, 2009 6:11 am | |
| Voi vittu älä nyt oo tommone, kuka noinkin sanoo, no ilmeisesti tuo hyypiö. Jessya alkoi pikkuhiljaa ärsyttämään koko mies, hän oli kauttaaltaan märkä ja väsynyt joten hermot olivat tiukilla. Toivottavasti en tapaa tuota miestä enään koskaan, Jessy mietti närkästyksissään. Jessyn inho taisi myös näykyä kasvoista tai ainakin Jessy halusi, että se näkyisi.
Jessy alkoi mietiskelemään omia asioita eikä kiinnittänyt mitään huomiota miehen kiroiluun tai edes koko mieheen. Jessy oli lähtenyt kävelemään, jotta saisi ajatella kunnolla, mutta tässä ei oikein ajatus enään kulkenut. Jessy yritti sulkea mielestään koko miehen. Jessy ei ehkä olisi näin jyrkkä, jos olisi tavannut miehen päivällä, ilman tälläisiä sääolosuhteita ja ilman miehen huumohörhöilyjä. |
| Aihe: Vs: Keep playin 'em I'm just sayin //Sov. La Elo 08, 2009 3:26 pm | |
| Tytön kasvoista paistoi läpi tuon inho ja viha miestä kohtaan, joka ihmetytti toista suuresti. Ei hän ollut toiselle mitään tehnyt, ainakaan omasta mielestään. Mies otta muutaman askeleen kauemmas ja virnisti. Tyttö oli juuri tuon näköinen, että haluaisi äkkiä kotiin. Shawn viihtyi Elm Squarella, vaikkapa siten märkänä, mutta todella hyvin silti.
Pian tyttö vaipui jo omin ajatuksiinsa, ja Shawn päätti olla sanomatta mitään. Tyttö lähti kävelemään ja Shawn seurasi tuota katseellaan. Tuo oli varsin yli tylsää seuraa, joten seuraavaksi mies varmaan puikkelehtisi baariin, tai jonnekkin muualle. Shawn jäi paikoilleen seisomaan tekemättä yhtään mitään, kunnes kiinnitti katseensa taas tyttöön, joka käveli. Shawnilla oli tosin myönnettävästi kylmä, mutta mies ei vain halunnut myöntää sitä. | |
| Aihe: Vs: Keep playin 'em I'm just sayin //Sov. La Elo 08, 2009 5:52 pm | |
| Jessyn puhelin soi ja hän vastasi siihen, eikä ilahtunut kuulemastaa. " Teki mitä?! Milloin?! Voi vittu ootte tekin sitten onnettomia " Jessy sanoin raivoissaan puhelimeen. Jesse oli karannut ja ihan varmana olisi kuollut ensimmäisen puolentunnin aikana no eihän tässä muu auttanut, kun lähteä etsimään. Ainoa vaan, että mistäköhän sitä etsisi, koska Jesse olisi ehtinyt jo pitkälle jos olisi halunnut.
Jessya ei hirveästi miellyttänyt ajatus, että hän joutuisi lähtemään tähän aikaan kuljeskelemaan ympäri kyliä yksin, mutta tuolta mieheltä hän ei ainakaan pyytäisi apua. Miettiessään tuota Jessy vilkaisi äkkiä tuota miestä. Jessy näki jonkun liikkuvan kadulla, se oli joku musta koira. " Jesse äiti on täällä " Jessy huusi kokeeksi. Musta koira lähti juoksemaan täyttä vauhtia Jessya kohti ja kun se tuli hieman lähemmäs näki Jessy sen olevan Jesse. Jesse oli niin innoissaan, että se törmäsi suoraan Jessyn jalkoihin. " Miksi ihmeessä sä karkasit höhlä ei niin saa tehdä " Jessy höpötti Jesselle, luojan kiitos se oli kunnossa. |
| Aihe: Vs: Keep playin 'em I'm just sayin //Sov. La Elo 08, 2009 6:05 pm | |
| Shawn katseli tyttöä, kun toinen vastasi puhelimeen. Mies siirsi kuitenkin katseensa muualle kun tyttö alkoi huutaa puhelimeen. Shawn huomais ettei tyttö ollut millään parhaimmalla päällä. Tytön kuitenkin vilkaistessa Shawnia, mies siiris katseensa tyttöön ja katsoi tuota kysyvällä ilmeellä.
Tytön huutaessa kadulla liikkuvalle koiralle jotain, niin Shawn katsoi tilannetta ihmeissään. Miten tuo tyttö pystyi tietää oliko koira hänen. Kuitenkin koira juoksi tytön luo, ja se osoittatui ihmeen kaupalla tytön koiraksi. "Okei..", Shawn tokaisi itsekseen ja katsoi koiraa, joka oli aivan innoissaan. "On koiralla kokoa ja näköä.", Shawn sanoi ja virnisti tytölle siirtäen sittne katseensa terhakkaan rottweileriin. Shawn ajatteli, että jos hän toisi nyt oman koiransa tänne, olisi se heti selällään maassa, sillä se ei todellakaan pitänyt itseään isommista koirista. | |
| Aihe: Vs: Keep playin 'em I'm just sayin //Sov. La Elo 08, 2009 6:14 pm | |
| " Onhan sillä juu " Jessy sanoi miehelle. Hän oli hieman huolissaan, koska Jessellä ei ollu remmiä eikä mitään. Tyttö otti hupparin pois päältään ja viritti sen koiralleen kaulapannaksi. Pitäisi varmaan oikeasti mennä kotiin, varsinkin nyt kun Jesse tuli. " Ööh mun pitäia varmaan mennä kotiin, kun alkaa tuleen kylmä ilman hupparia ja kun Jesse tuli nyt tähän ja niin " Jessy sanoi miehelle, vihdoin hän sai tekosyyn luikkia kotiin. |
| Aihe: Vs: Keep playin 'em I'm just sayin //Sov. La Elo 08, 2009 6:19 pm | |
| Shawn katsoi koiraa vielä hetken, kunnes huomasi, että tyttö keksi laittaaa hupparinsa koiralle jonkinmoiseksi kaulapannaksi. Tytön sanoessa, että hänen olisi ehkäpä mentävä, niin Shawn nyökkäili hiljalleen päätään. "Okei, munki varmaa pitäis lähtee... joskus.", mies sanoi ja virnisti tytölle ja otti sitten muutaman askeleen poispäin. | |
| Aihe: Vs: Keep playin 'em I'm just sayin //Sov. La Elo 08, 2009 6:23 pm | |
| Jessy silitteli hetken Jessen päätä kunnes kääntyi edes katsomatta mieheen ja lähti lampsimaan kotiin. Jessellä oli into päällä joten kävely tuotti vähän vaikeuksia. Miksi juuri minulla pitää olla tälläinen höslä, Jessy marmatti ääneen. Jesse vain katsoi suloisilla silmillään Jessya kuin sanoen, eikö ole kivaa olla kaksin. Jessy ei voinut olla nauramatta tuolle ilmeelle, Jesse vain oli jotain niin tärkeää hänelle.
// Finito thänkke Evi.Lovelle |
| Aihe: Vs: Keep playin 'em I'm just sayin //Sov. La Elo 08, 2009 6:32 pm | |
| Tytön lähtiessä, jäi Shawn vain paikoilleen seisomaan, katsomatta tuohon tyttöön. Kuitenkin oli hieman tylsää seistä yksin aukiolla, kun ei siellä ketään muitaenää ollut. Niinpä mies kääntyi ja käveli tasan toisene suuntaan kuin tyttö, katsomatta toiseen enää. Nyt mies lähti jonnekkin muualle, luultavasti jatkamaan iltaansa jotenkin.
// Juuh, samoin. Kiitos pelistä! (: // | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Keep playin 'em I'm just sayin //Sov. | |
| |
| | | | Keep playin 'em I'm just sayin //Sov. | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |
|