London Calling
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Suunnitelmia Roselynille

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
rige
Kalamiehen toveri
rige

Viestien lukumäärä : 428
Ikä : 33

Suunnitelmia Roselynille Empty
ViestiAihe: Suunnitelmia Roselynille   Suunnitelmia Roselynille Icon_minitimeTi Loka 05, 2010 5:23 am

Yo!

Tässä olisi mulla vähän peli-ideoita : )) Jos jotakuta kiinnostais, niin tähän saa pistää viestiä tai sitten mulle yksäriä!

*Yhden illan -juttuja
*Roselyn on Jessen (9-vuotiaan poikansa kanssa) kanssa esim. puistossa viettämässä aikaa
*Roselyn tulee hakemaan Jesseä koulusta
*Jesse karkaa kotoa ja joku löytää sen (yms yms)
*Naikkoseni tuuraa yhtä strippaajaa strippiklubilla (y'know what I mean Wink )
*Vanhoja ystäviä! Hei, niitä Roselyn tarvitsis : ) Saa ehdotella hommaan samanikäisiä naisia tai miehiä
*Uusia tuttavuuksia, joihin Rose ehkä ajan kuluessa oppii luottamaan
*Miestä, joka tulisi ajan kuluessa paljastumaan Jessen isäksi (lue enemmän ensimmäisestä viestistä)
---> ja kyseisestä miehestä tulisi sitten hyvinkin tärkeä Jesselle että Roselle vink vink

Hmm... Nyt loppu peli-ideat tältä erää. Tietenkin saa ehdotella peli-ideoita mulle, jos sellaisia tulee mieleen : ) Toivottavasti saan Roselynille pelejä

Viimeinen muokkaaja, rige pvm Ma Loka 11, 2010 4:02 am, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
rige
Kalamiehen toveri
rige

Viestien lukumäärä : 428
Ikä : 33

Suunnitelmia Roselynille Empty
ViestiAihe: Vs: Suunnitelmia Roselynille   Suunnitelmia Roselynille Icon_minitimeKe Helmi 09, 2011 11:50 pm

ajlnsljlJALFJALJCFFLASMDAÖKDJAÖKÖAJÖkökafödakföca.
Kiva alotus, I know~

Noniin. Roselyn taitaa sitten olla vapailla markkinoilla. MINÄ HALUAN ROSELYNILLE MIEHEN! Piste. Olen vakavissani.
Haluan aktiivista ja draamaloputonta peliä <3
Ja minä haluan juuri sellaisen kuvion, että kyseinen mies paljastuukin sitten ajan kuluessa Jessen isäksi (Roselyn ei tietenkään ole edes aavistellut asiaa).

Voisin vähän availla suunnitelmiani, hihiih.
Ensiksi tietenkin Roselyn ja miekkonen tapaisivat joissakin olosuhteissa. Seuraavan kerran he voisivat tavata niin, että Jesse on päättänyt ryhtyä kiukuttelemaan ja karkaisi kotoa, jolloin sitten tähän suostuneen pelaajan mies tietenkin tapais Jessen. Siitähän sitten lähtisi sellainen kuvio, että Jesse ja tämä mies ystävystyisivät sen verran, että Jesse tahtoi tavata sitä miestä useamminkin.
Ja niin olemme saaneet aikaiseksi aloituksen, joka varmasti sitoo tämän kolmikon tiiviisti yhteen mausteiden kera ; D

PLIIS LÄHETTÄKÄÄ YKSÄRIÄ, OLEN EPÄTOIVOINEN!

:) <3
Takaisin alkuun Siirry alas

Suunnitelmia Roselynille
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
London Calling :: off-game :: Pelisuunnittelu-
Siirry: