London Calling
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Next please

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Next please Empty
ViestiAihe: Next please   Next please Icon_minitimeTi Elo 11, 2009 10:55 pm

Kaida tänne 8)

"Tauko!" kajahti lievästi sanottuna kyllästynyt mies ääni. Nuori tyttö naama punaisena katosi huoneesta nopeasti.
"Malcolm!" torui nuori nainen, jonka blondit hiukset oltiin kääritty nutturalle. Nainen oli pujahtanut huoneeseen kuullessaan sanan tauko. Malcolm kääntyi naiseen päin.
"No mitä?" mies äyskäisi ja avasi puolillaan olevan vesipullon ja joi sen tyhjäksi. Nutturapää huokaisi ja pudisteli päätään. Hän nappasi mustat silmälasinsa kasiinsä ja pyyhkäisi niitä. Juuri kun nuori nainen oli aukaisemassa suutaan viiksiveikko ehti väliin.
"Olen liian ankara", hän huokaisi ja nainen nyökkäsi päätään.
"No anteeksi! Noissa likoissa ei ole sitä! Kaikki tulleet tänne vain minun takiani!" hän huudahti ja nosti kätensä ilmaan.
"Voi perkele!" hän kirosi. Mies laittoi kötensä päänsä päälle ja kääntyi selin naiseen.
"Jatketaanko?" nainen kysyi hiljaa kuin peläten, että Malcolm hyppäisi kuin viilipeto ja raastaisi hänet kuoliaaksi. Mies ei sanonut mitään. Pudisteli vain päätään.

Malcolmin mielessä pyöri vain yksi henkilö. Sellainen henkilö, josta oli malliksi. Jossa oli sitä jotain. Malcolm käveli pöydälle, jossa lojui valokuvia tummasta naisesta. Hän nappasi käsiinsä kuvan,jossa tumma nainen lauloi sydämmensä pohjasta hänen olohuoneessaan. Tummatukkainen huokasi ja laski kuvan sitten takaisin.
"Okei jatketaan", hän sanoi sitten vastahakoisesti. Nutturapää hymyili ja käveli takaisin ovelle.

"Assumpta Storm", nainen kutsui. Silloin Malcolmin sydän hypähti kurkkuun ja hän käänsi katseensa silmät suurina ovelle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

Next please Empty
ViestiAihe: Vs: Next please   Next please Icon_minitimeTi Elo 11, 2009 11:44 pm

Assumpta oli varma, että hänen tummassa päässään viirasi pahasti. Hän oli yöpynyt Malcomin luona ja lähtenyt melko varhain aamulla. Nyt hän odotteli vuoroaan ja kuuli Malcomin kiroilevan ja mylvivän. Koko ajan Assumptan paheksunta oli kasvanut. Kun nainen viimein kuuli nimensä, hän käveli sisälle rennon itsevarmasti. Hiukset olivat pitkänä ponihäntänä ja puku oli värikäs, kuin hivellen naisen tummaa ihoa. "Tsot tsot, Malcom. Tuollainen kielen käyttö on ilkeää tyttö rukkia kohtaan", Assumpta sanoi ja heristi sormeaan. "Hehän tekevät vain parhaansa", hän totesi ja pysähtyi katselemaan ympärilleen.

"Kiitä muuten tätä ihanaa naista, joka sai kiskottua minulta lupauksen tulla tänne", Assumpta tokaisi ja osoitti naista. Sitten hän helähti nauruun ja kaikki vakavuus oli poissa. Hän oli iloinen, hänestä oli hauskaa nähdä Malcomia. "No, mitäs minun pitää tehdä?" nainen kysäisi ja heilautti ponihäntäänsä. "Ai niin, ja jos kiroat minulle, minä kiroan takaisin", Assu totesi ja virnisti ilkikurisesti. "Ja jos haukut, minäkin teen niin", hän huomautti nauraen.
Vieraili
Vierailija

Next please Empty
ViestiAihe: Vs: Next please   Next please Icon_minitimeLa Elo 15, 2009 3:49 am

Mies vain tuijotti ja repesi sitten nauramaan.
"Mitä vittua?" hän ihmetteli ja tuijotti avustajaansa virne naamassa. Nainen vain hymyili hänelle ja iski silmää kadoten sitten odostuaulaan. Mies käänsi taas katseensa Assuun.
"Eli", hän aloitti ja osoitti suurta valkoista kangasta.
"Menet tuonne seisomaan niin minä otan kuvat", hän sanoi suu leveässä hymyssä.
"Ja totta vitussa kiroan, mutta haukkumisesta en ole varma", hän naurahti.

Nyt Malcolm tiesi, että hänellä olisi hiomaton timantti kädessään. Ja tuosta timantista hän pitäisi huolta, kunnes se pärjäisi ilman häntä. Tummatukkainen ei tiennyt kuinka hänen avustajansa, oliko se nimi Janet, tunti Assumptan. Jos he edes tunsivat, mutta jotenkin Assu oli hänen luokseen päätynyt ja siitä mies oli onnellinen.

Sori meijjän kone ei näyttäny et tänne oli ilmestyny vastaus o.O
Vieraili
Vierailija

Next please Empty
ViestiAihe: Vs: Next please   Next please Icon_minitimeLa Elo 15, 2009 3:59 am

//Koneet on joskus ilkeitä//

Assumpta kohautti olkiaan ja käveli paikalleen seisomaan. "Tsisus, ja minä luulin tätä hankalaksi", Assu sanoi ja väläytti hymynsä ja nauroi. Naisen suu mutristui kiroamisen johdsta ja hänen teki mieli työntää saippuaa Malcomin suuhun, mutta hän malttoi olla tekemättä niin.

Assumpta katseli valoja, jotka hieman häikäisivätkin, mutta eivät pahasti. Naiselle oli ollut uusi kokemus joutua pyntättäväksi ja tällättäväksi, mutta oli se ollut ihan mukavaakin. Sai vain istua ja rentoutua. Leikkiä aivokuollutta.

"Janetelle olet muuten ison palveluksen velkaa", Assumpta huomautti ja tapitti ympärilleen. Hän olisi voinut kysyä miljoona kysymystä, mutta tyytyi vain yhteen: "Pitääkö minun tehdä muuta kuin jököttää tässä?"
Vieraili
Vierailija

Next please Empty
ViestiAihe: Vs: Next please   Next please Icon_minitimeSu Elo 16, 2009 6:24 pm

"Mm", mies mumisi naiselle vastaukseksi, kun tuo sanoi kiitoksista nutturapäälle, koska hän hääräsi kameransa kanssa. Pian mies kohotti katseensa naama virneessä.
"No eihän sinun nyt istua tarvitse", hän aloitti ja suoristi selkänsä.
"Voisit esim. potkaista tuolin pois tieltä ja heilauttaa pitkät hiuksesi auki. Se varmasti uppoaisi muitialan ihmisten silmiin", hän sanoi vinkkinä. Malcolm tiesi, että nainen onnistuisi siinä toisin kuin edelliset tytöt, jotka olivat olleet toivottomia.
Vieraili
Vierailija

Next please Empty
ViestiAihe: Vs: Next please   Next please Icon_minitimeMa Elo 17, 2009 12:37 am

Assumpta kohotti kulmaansa mutta heivasi tuolin syrjään ja avasi pitkät hiuksensa. Assumpta ravisteli ne auki kunnolla ja hymyili säteilevästi. Assumpta otti sen asennon, jossa hän normaalisti seisoi kun hänen piti näyttää hyvältä. Toinen jalka oli hieman edessä ja näytti majesteettiselta.

"Jos haluat minun muuttavan asentoa, neuvo. Luoja tämä tuntuu tyhmältä", Assumpta virnisti ja kiitti luojaansa hyvästä ryhdistä ja kaikesta sen sellaisesta. Luonto äiti oli kiva toisinaan. Tai ehkä Assumptan pitäisi kiittää vain hyvää liikuntaa ja tervettä ruokaa. Silloin hän kuulostaisi vähän vaatimattomammalta, mutta luustohan naisella oli hyvä. Se siis oli äiti luonnon ansiota.
Vieraili
Vierailija

Next please Empty
ViestiAihe: Vs: Next please   Next please Icon_minitimeMa Elo 17, 2009 2:08 am

Mies vastasi jälleen vain muminalla ja alkoi räpsimään naisesta kuvia.
"Eihän tämä nyt typerältä tunnu! Siinä vain olet ja minä otan kuvat", mies vastasi ja virnisti. Tosin Assumpta tuskin sitä näki, koska mies oli kameransa takana.
"Jos vaikka vähän leukaasi nostat. Käännät tuonne sinun oikeaasi, jotta näkisin kaulan paremmin", mies nouvoi. Oli tosiaan mukava otella osaavasta naisesta kuvia.

Pian puhelin alkoi piipittämään ja se oli Malcolmin. Viiksiveikko siirtyi pois kameraltansa ja vastasi puhelimeen.
"Rudd. Ai hei. Joo siis katos meillä on kasassa vaan yksi malli. Nii-in ihan tosi vain yksi. Ai nimikö? Assumpta Storm. Juu-u Kyllä se sama nainen. No mikä ettei. Joo hei", hän pälpätti ja katsoi sitten naisen silmiin naamallaan omituinen virne.
Vieraili
Vierailija

Next please Empty
ViestiAihe: Vs: Next please   Next please Icon_minitimeMa Elo 17, 2009 2:13 am

Assumpta totteli ohjeita ja siirtyi miehen neuvomaan asentoon. Vähän ajan kuluttua mihen kännykkä alkoi soimaan ja puhelun kuuntelu sai Assumptan varpailleen. "Miksi minä en pidä tuosta virneestä?" nainen kysäisi ja nakkasi hiukset toiselle olelleen ja risti kädet rinnalleen ja tuijotti Malcomia. "Yksi malli?" Assumptan pitäisi ehkä miettiä työ aikataulujaan. Hän ei voisi olla viidessä paikkaa samaan aikaan.

Assumpta odotti hyvää vastausta, sillä häntä ei ilahduttanut kamalasti jutua olemaan yksin jossain suuren huomion kohteena. Herran kerran, hän ei ollut edes malli! Hän oli hotelli virkailija ja laulaja, joka piti hämyisistä blues ja Jazz paikoista.
Vieraili
Vierailija

Next please Empty
ViestiAihe: Vs: Next please   Next please Icon_minitimeMa Elo 17, 2009 2:24 am

"Sinun pitäisi", mies vastasi yhä tuo sama "minätiesinettäonnistuisinsaamaantuonnaisentänne" virne naamallaan.
"Katsos kun tuo oli yksi muotimaailman kuuluisimmista kuvaajista Nigel Barker ja hän ihastui noihin ottamiini kuviin ja halusi sinut käsiinsä, mutta valitettavasti et jättänyt numeroasi enkä sitten löytänyt sinua mistään, joten nyt olet täälä ja voit suoraa lyödä rahoiksi", mies sanoi ja pamautti kätensä yhteen selvästikkin tyytyväisenä.
Vieraili
Vierailija

Next please Empty
ViestiAihe: Vs: Next please   Next please Icon_minitimeMa Elo 17, 2009 2:31 am

Assumptan suu loksahti auki ja hän tuijotti hetken Malcomia, kuin hakien sanoja. "Sinä pilailet kanssani", Assumpta sanoi ja tuijotti Malcomia silmät siristyneinä. "Herran kerran, mitä sinä olet mennyt tekemään? Juuri julkisuuden takia olen ollut levyttämättä. Et usko mikä kokoelma minulla on jo erilaisten yhtiöiden pyyntöjä ja bädien rukouksia! Minä tulin lontooseen elämään normaalia elämää!" Assumpta ei ollut järin ilahtunut tästä muoti gurusta.

Nainen harppoi pitkin askelin ja joutui miettimään mitä hän tekisi. Assumpta ei tiennyt oikein mitä tehdä. Hän voisi suostua ja samantien ilmoittautua laulamaan tai tyrmätä tarjouksen ja kadota harmaaseen massaan. Hän ei todellakaan tiennyt kumpi houkutti hänt enemmän.
Vieraili
Vierailija

Next please Empty
ViestiAihe: Vs: Next please   Next please Icon_minitimeMa Elo 17, 2009 2:43 am

Miehen ilme pysyi yhä virneessä, vaikka nainen hänelle raivosikin.
"Helppo vastaus", hän sanoi samalla kun katseli naisen hätääntynyttä kävelyä.
"Catwalk tai ihan vain mallina olo. Joittenkin mallien nimet nousevat esiin kun taas ei toisten, joten he vain lyövät rahoiksi ja saavat elää ihan tavallista elämää", mies sanoi ja risti kätensä.
"Päätös on sinun. Lyötkö rahoiksi ja jatkat elämääsi kuten ennenkin, mutta olet vain malli tai et lyö rahoiksi ja jatkat tavallista elämääsi"

"Minulla itsellä kävi paha säkä kun tulin kuuluisaksi, vaikka sitä itsekkin karttosin, mutta valokuvaus oli unelmani ja siksi se on kestettävä. Jos olisin jäänyt vain malliksi olisin yhä ihan tavallinen mies, mutta joskus on unlemien takia tehtävä uhrauksia", hän kertoi ja kohautti olkiaan.
Vieraili
Vierailija

Next please Empty
ViestiAihe: Vs: Next please   Next please Icon_minitimeMa Elo 17, 2009 2:48 am

Assumpta pysähtyi ja hieroi ohimoitaan mietteliäänä. Hän listasi päässään plussia ja miinuksia. Mikä olisi hyvää ja huonoa. Lopulta nainen päätyi suostumaan kuvaukseen. Hän voisi samantien suostua laulamaankin.

"Hyvä on, ennemmin tai myöhemmin olisin jotain tehnyt, joten miksi ei nyt. Ota ne kuvat mitä haluat ja näytä minulle ne pienetkin präntit", Assumpta virnisti ja harjoi hiuksensa ojennukseen. Hän tulisi räjäyttämään tajunnat, jos kerran hän tähän suostui, hän tekisi kaikkiin yllätyksen. Assumpta Storm, ei tyytynyt keskinkertaiseen.
Vieraili
Vierailija

Next please Empty
ViestiAihe: Vs: Next please   Next please Icon_minitimeKe Elo 19, 2009 12:01 am

Viiksiveikko tarkasteli naisen ilmeitä hyvin tarkasti ja hänen oli pakko huokaista helpotuksesta, kun Storm päätti ryhtyä hommiin.
"Hyvä eiköhän aloiteta", hän sanoi ja virnisti. Assumptasta tulisi hyvä valokuva malli. Mies pisti heti silmälle, että nainen kohensi asentoaan. Selvästikkin kymppi tasolle, joka oli tietty hyvä juttu, koska jos Assu saisi rahaa tarkoitti se sitä, että Malcolminkin lopakko paisuisi. Kieroa, mutta ihan totta.

Mies alkoi räpsimään naisesta kuvia, jotka olivat aivan älyttömän hyviä ja nerokkaita.
"Tosi hyviä. Eksä vois epäonnistua edes kerran?" mies vitsaili.
Vieraili
Vierailija

Next please Empty
ViestiAihe: Vs: Next please   Next please Icon_minitimeKe Elo 19, 2009 1:38 am

Assumpta vain möllötti ja tunsi itsensä ääliöksi. Kai siihen tottuisi, mutta ajan kanssa. Ei ollut normaalia jonkun haluavan ottaa kuvia. Eräs mukavan oloinen nainen alkoi leikkimään peiliä Assumptan kanssa. "Voinhan minä kaatua tai irvistellä ja käyttäytyä kuin kolmivuotias, mutta se ei sovi tyyliin", Assu sanoi ja seurasi naisen asentoa tarkasti.

Seuraavaksi tuo pirullinen olento liukui ikään kuin piruetin asentoon ja Assumptahan seurasi. Korkokengissä se tosin oli melko haastavaa. Kaikki liikkeet tehtiin sitä vauhtia, että Malcom saisi hyviä kuvia niin monta kuin ehtisi ikinä ottaa.
Sponsored content

Next please Empty
ViestiAihe: Vs: Next please   Next please Icon_minitime

Next please
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
London Calling :: Muut :: Muut paikat-
Siirry: