Becky ei ollut koskaan aikaisemmin saanut ihan niin intohimoista ihailijaa. Toki ne, jotka hänet katukuvassa tunnistivat, saivat reaktioita, jotka saattoivat välillä olla erittäin hämmentäviä ja outoja. Mutta tämä oli jotakin ihan toisenlaista. Mies (tai ainakin Becky oletti henkilöä mieheksi) oli lähetellyt hänelle osoitettuja kirjeitä viimeisen viikon ajan ja muutaman kirjeen sävy oli ollut erittäin uhkaava. Lisäksi oli ollut erittäin outoa, että henkilö oli myös ostanut ja välittänyt näyttelijättärelle lahjoja.
Sinä aamuna Becks oli ollut aamulenkillä ja hän olisi voinut lyödä päänsä pantiksi siitä, että joku olisi seurannut häntä koko matkan Devon Streetin kautta aina Yellow Avenuelle asti. Ensimmäiseksi hän oli soittanut Alialle ja pyytänyt tätä henkiseksi tuekseen ja varmistamaan, ettei mitään omituista tai erityistarkkailua vaativaa ollut tekeillä.
Brunette oli viimeiset viisitoista minuuttia ravannut asunnossaan edestakaisin, katsonut kelloa ja manannut, miten hitaasti aika kulki. Kenneth ei ollut vastannut puhelimeen, eikä Becky kyllä totuuden nimissä viitsinyt edes pommittaa miestä - tämähän olisi luultavasti töissä. Allison saapuisi paikalle niin nopeasti, kun vain suinkin kykenisi (ja jos Becks yhtään osaisi olettaa, nainen kaahaisi kuin rallikuski).
Kun ovikello vihdoin ja viimein soi, näyttelijätär hiipi ovelle ja kurkkasi ovisilmästä - tiedä vaikka sielä olisi ollut joku hullu, joka haluaisi tappaa hänet. Käytävässä ei kuitenkaan näkynyt ketään muuta, kuin Alia, joten Becky avasi oven ja kirjaimellisesti syöksyi naisen syliin, kietoen kädet tämän ympärille. "Voi jestas mä olen pelännyt!", hän päivitteli ja ohjasi toisen sisälle asuntoonsa, kiskoen oven perässään kiinni.
"Joku hullu on varmasti seurannut mua... Ainakin aamulenkillä mä olisin voinut vannoa, että joku kulki mun perässä", Becky informoi astellessaan keittiöön ja solmiessaan kylpytakkinsa vyötä paremmin kiinni. "Haluatko sä jotain?", näyttelijätär kysäisi ja napsaisi vedenkeittimen päälle, tähän väliin sopisi hyvin vaniljatoffee-tee.