London Calling
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Antaisitko minulle paremmat näköalat?

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Rame
Valon juuri
Rame


Viestien lukumäärä : 90
Join date : 02.08.2010
Ikä : 31

Antaisitko minulle paremmat näköalat? Empty
ViestiAihe: Antaisitko minulle paremmat näköalat?   Antaisitko minulle paremmat näköalat? Icon_minitimePe Toukokuu 27, 2011 5:18 pm

// sviiti tytsynsä kera tänne :3 \\

Kerry laski kaiuttimen alas ja selkäänsä suoristaessaan vei toisen kätensä pörröttämään hieman latistunutta, tummaa hiuspehkoaan. Toisaalta hän oli olettanut, ettei katseensa kohtaisi baarissa niin paljon lyhyitä hameita ja avonaisia kaula-aukkoja kuin strippiklubilla, jolla hän usein työskenteli, mutta näemmä niitä löytyi baaristakin. Joskin kyseisten hameiden omistajat saattoivat hyvinkin olla liki 50-vuotiaita tai muutoin vain aivan toista kokoluokkaa, kuin mikä Kerryä sattui miellyttämään.
Toki täältä löytyi sellaisiakin tapauksia, joita miehen nälkäinen katse selasi mieluusti läpi työnteon ohessa, mutta tummatukka huomasi kyllä kaipaavansa takaisin tavallisiin työtehtäviinsä strippiklubille. Ei niissä työtehtävissä kenties mitään eroa näihinkään verrattuna ollut, mutta ilmapiiri oli vähemmän tunkkainen ja näköalat mieluisammat.

Kerry huokaisi ja kääri auki yhden piuhoista, liittäen sen kaiuttimiin. Kaiketi karaokeillan järjestäminen noin ääni- ja valoteknisiltä osin oli helppoa työtä, josta kuitenkin maksettiin summa, jolla omistaja olisi taatusti itse opetellut tarvittavat asiat ja tehnyt jatkossa kaiken itse, mutta selvästikään kaikilla ei riittänyt järkeä pääkopassaan sen vertaa, että olisi kyseisen seikan tajunnut...Toisaalta, mitä vähemmän järkeä baarien ja klubien omistajilla oli, sitä enemmän Kerryllä riitti töitä ja sitä enemmän hän tienasi rahaa.
Roudari oli saanut jo valot laitetuiksi - ja parempi niin, kello alkoi jo lähennellä iltakymmentä. Homma olisi sujunut nopeampaa mikäli olisi palkannut kahden miehen sijaan edes kolme tai neljä, mutta toki Thierry teki töitä hieman pidempään ja sai hieman enemmän kaipaamaansa kahisevaa, jolla ihmiset tapasivat pitää itsensä hengissä nykypäivinä.

Kerry kumartui kaiuttimen yli kiinnittämään vielä muutaman piuhan housujensa kauluksesta, takapuolensa tienoilta kiinni pitäen, jottei mokoma vaatekappale putoaisi hänen yltään. Hän oli kyllä joskus ajatellut hankkivansa toimenkuviinsa paremmin sopivat työvaatteet, mutta ajatus oli jämähtänyt kun mies ei ollut onnistunut edes löytämään itselleen mieluista vyötä, joka ei olisi housujen lenkkeihin ujutettuna tuntunut turhan epämukavalta.
Ohut ketju - jonka toinen pää johti Kerryn vasemman korvan alimmasta korvakorusta miehen nenäkoruun - kilahti miehen muita korvakoruja vasten ja oli saada tummatukan säikähdystään rämähtämään pitkin pituuttaan lavalle. Huokaisten Kerry suoristi selkänsä, nyrpisti pienesti nenäänsä ja ryhtyi kiinnittämään piuhojen toisia päitä äänipöytään. Hänen työpäivänsä päättyisi hetken kuluttua - luojan kiitos, hänen ei täytynyt jäädä tänne DJ:ksi, se tästä kaikesta vielä olisi puuttunutkin!
Mies huokaisi ja sipaisi etuhiuksiaan syrjään samalla kun hypähti alas lavalta.

// Köhm, ny menee kyll aika tökösti, mutta ehkä se tästä x'DD \\
Takaisin alkuun Siirry alas
sviiti
Kilpikonna
sviiti


Viestien lukumäärä : 40
Join date : 21.05.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Uleaborg

Antaisitko minulle paremmat näköalat? Empty
ViestiAihe: Vs: Antaisitko minulle paremmat näköalat?   Antaisitko minulle paremmat näköalat? Icon_minitimePe Toukokuu 27, 2011 5:43 pm

//Haha, hier vii kou :D



Tänään oli melko selvä päivä. Roslyn oli saanut nakattua ainoastaan neljä drinkkiä nieluunsa kunnes se idiootti portsari oli tullut ja lähtenyt taluttamaan häntä ulko-ovea kohden.
"Neiti olen pahoillani mutta teillä ei ole vielä ikää tulla tänne. Odottakaa kiltisti vielä pari vuotta ja yrittäkää sitten uudestaan."
Rose ei ollut tajunnut mitä hänelle oltiin puhuttu koska se kaikki hälinä ympärillä kiinnosti enemmän kuin tuo kalju kaljamahainen mukaystävällinen tärkeilevä lihaskimppu. Eikä hän halunnut poistua täältä käsikynkässä portsarin kanssa, eikä näin aikaisin. Ellei hänellä alkaisi himottamaan kokaiinia, koska kyseiset jauhot olivat hänen kämpässään.
Likalla oli päällään beigehtävä olkaimeton korsetti joka oli hieman yli takamuksen ylettyvää mallia. Kaulassa oli rihkamakaupasta ostettu pitkä valkomusta helminen kaulakoru joka näytti yhdistyvän korsettiin jossa oli samanlaisia helmiä viivoina korsettia pitkin. Korsetti piteli mustia verkkosukkahousuja puolessavälissä reittä, ja mustat pitkät saapikkaat kolahtelivat lattiaa vasten likan kävellessä portsarin mukana eteenpäin. Musta villatakki pääsi kokeilemaan onneaan vapauteen.
"Hei, oota, mua oksettaa, mun on saatava tää pois..." Portsari jäi hetkeksi odottamaan kun Roslyn repi villapaitansa ja antoi sen portsarille joka irroitti kätensä siksi aikaa Roslynistä. Errr, virhe.


Saapikkaat alkoivat kopisemaan erisuuntaan, tulosuuntaan päin ja Roslyn ravasi takahuonetta kohden. Hän oli laulanut tässä baarissa niin monta kertaa, että tiesi yhden hyvä piilopaikan itselleen hetkeksi. Portsari lähti hölmistyneenä perään mutta sekoitti blondin naisen muun ihmisjoukon sekaan. Koron kopisuttaja juoksi pelkkä korsetti ja sukkahousut jalassaan takahuonetta, mutta ovesta sisään päästyään ja sen vauhdista suljettuaan Roslyn kolahti johonkuhun pahki ja sillä hetkellä lujaakin.
Suusta pääsi pieni "oih" äännähdys kun nainen tömähti vatsalleen kovalle lattialle. Korsetti liikkui hieman alemmaksi suojaamaan takamusta stringien paljastelulta, mutta mustissa pitsisissä rintaliiveisä olevat rinnat tulivat enemmän esille. Onneksi pitkät avonaiset hiukset peittivät tarvittavan määrän rintaliiveistä ettei sitä edes kunnolla tajuaisi. Hetki meni tajuta mitä tapahtui, kunnes nainen kääntyi pepulleen istumaan maahan ja katsoi tätä miestä tummiksi maalatuilla silmillään johon hän oli törmännyt.
"Sori, mulla oli äskö kiire"
Ei enää, koska hetken kuulosteltuaan se portsari ei tullutkaan enää perässä. Vieläkään likka ei tajunnut nousta ylös.
Takaisin alkuun Siirry alas
Rame
Valon juuri
Rame


Viestien lukumäärä : 90
Join date : 02.08.2010
Ikä : 31

Antaisitko minulle paremmat näköalat? Empty
ViestiAihe: Vs: Antaisitko minulle paremmat näköalat?   Antaisitko minulle paremmat näköalat? Icon_minitimePe Toukokuu 27, 2011 6:13 pm

Kerry suuntasi laiskasti takahuonetta kohden. Kenties hän voisi ottaa yhden oluen baarin puolella ennen kuin lähtisi, mutta sitä ennen hän tarvitsi pienen levähtämistauon. Mies sulki takahuoneen oven perässään ja potki kenkiä jaloistaan. Mikä ettei hän voisi nauttia yhden oluen takahuoneen puolellakin, pieni jääkaappi kun oli usein täytetty kaljalla siltä varalta, että työntekijöille tai esiintyjille iskisi pienoinen janonpoikanen. Kerry kumartui avaamaan maihareidensa nauhoja samalla kiroten kipeää selkäänsä, joka oli tainnut ainakin lähestulkoon venähtää yhtä kaiuttimista kannettaessa.
Mies ei kuitenkaan arvannutkaan selkänsä joutuvan vielä illan aikana koetuksille, vaikkakin pienemmille ja kevyemmille, mutta nopeasti syöksähtäville koetuksille.

Mies kuuli kyllä oven avautuvan takaansa, mutta ehti ainoastaan ryhtyä suoristamaan selkäänsä ennen kuin joku syöksähti ovesta häntä päin hänen kylkeään. Hänellä kenties olisi ollut tarpeeksi voimaa vastustaa saamaansa iskua ja pitää tasapainonsa, mutta kaikessa yllättyneisyydessään Kerry ei ehtinyt reagoida yllättävään syöksähtelijään.
Älähtäen tummatukka menetti tasapainonsa ja kaatui toiselle kyljelleen takahuoneen lattialle. Hetken maailma piti sisällään ainoastaan kieppuvia, kattolampun luomia valoja ja varjoja ja kipua oikeassa kyljessä, mutta iskusta toivuttuaan Kerry kierähti selälleen ja kohottautui vaikeasti kyynärpäidensä varaan.
Se, mitä hän edessään näki, oli jotain, mihin kokenut roudarikaan ei ollut osannut varautua. Suhteellisen vähäpukeinen...Hmmm...Todellakin vähäpukeinen...tyttö istui lattialla häntä vastapäätä ja kaikesta päätellen ainoastaan tämä oli saattanut sännätä kauhealla kiireellä häntä päin, mutta kaikesta huolimatta Kerry tunsi olonsa yllättyneeksi.

Mies naurahti toisen mainitessa olleensa äsken kiireinen.
"No kaikesta päätellen", Kerry ähkäisi ja kohottautui ylös lattialta. Hän sulki takahuoneen oven ja ojensi kätensä tytölle auttaakseen tämän ylös, vaikka pitelikin toisella kädellä oikeaa kylkeään, joka oli ottanut iskun vastaan ja josta kipu säteili nyt pitkin hänen jo ennestäänkin kipeää selkäänsä.
"Hyvin tähdätty törmäys, täytyy myöntää", tummatukka hymähti ja virnisti pienesti, vaikka se selkeästi olikin vaikeaa hänelle kylkeään kohdanneen kivun vuoksi, "Mikäs se tuolleen saa säntäileen pitkin...?"
Kerry ehti aloittaa kysymyksensä kunnes katseensa tavoitti toisen hiusten läpi pilkottavat rintaliivit ja kysymys pysähtyi hänen raotetuille huulilleen. Katseensa jatkoi luonnostaankin matkaa tytön vähin verhottua vartaloa alaspäin, kohdaten tämän osittain paljaat reidet. Mies tuijotti hetken paljasta ihoa ennen kuin rykäisi ja kohotti katseensa takaisin tytön kasvoihin.
Hetken roudari räpytteli silmiään koettaen muistaa mitä oli ollut aikeissa sanoa, mutta oli tietysti toisen vartalon tutkiskelun takia unohtanut kaiken, jopa hetkeksi kivun, jota tunsi kyljessään ja selässään.
"E-en ees yritä väittää, et muistan enää mitä olin sanomas", Kerry lopulta huokaisi ja naurahti pienesti, astuen muutaman askeleen kauemmas, siirtäen katseensa sivuun, jottei vahingossakaan silmäilisi tytön vähäpukeista vartaloa uudemman kerran.
Takaisin alkuun Siirry alas
sviiti
Kilpikonna
sviiti


Viestien lukumäärä : 40
Join date : 21.05.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Uleaborg

Antaisitko minulle paremmat näköalat? Empty
ViestiAihe: Vs: Antaisitko minulle paremmat näköalat?   Antaisitko minulle paremmat näköalat? Icon_minitimePe Toukokuu 27, 2011 6:51 pm

Näyttävästi tuo mies johon hän oli törmännyt ei ollut ottanut sitä niin pahalla kuin jotkut olisivat voineet ja jopa olivat. Roslyn tarttui huterasti miehen käteen ja nousi polvet yhteen kolahdellen ylös heilauttaen hiukset pois silmiensä edestä, vahingossa jopa rintaliivien. Hivenen seisovat silmät koittivat tarkkailla tuota edessä olevaa goottipunkkarin näköistä miestä, joka alkoi heti jutella hänelle onneksi mukavalla sävyllä. Eli Roslynin ei tarvitsisi jatkaa juoksua sen takia että joku hullu halusi listiä hänet sen takia että hän oli törmännyt tähän. Eli päivä meni parempaan päin.
"En mä tahallaan, kai mä oon taitava vahingossa sitte" Ja pieni puoliujo hymy kävi hieman punertavilla poskilla.Seuraavaa kysymystä mies oli jo aloittamassa, kunnes toisen katse jumittui liian pitkäksi aikaa Roslynin silmien alapuolelle. Hetken nainen ei itsekään tajunnut mitä toinen teki, mutta katsottuaan alas huomasi rintaliivinsä ja nosti korsettiaan ylemmäksi hieman kiskoen, olihan se melko tiukka nyt kuitenkin. Hauskaa oli että kun hän nosti korsettia ylöspäin, sitä enemmän jäi reisiä toisen katseltavaksi, koska toisen katse selvästi jäi toljottamaan niitäkin. Vaikka Roslyn ei missään nimessä hävennyt kroppaansa, niin tuntui se aina hieman oudolta tajuta minuutti myöhemmin että hänen kroppaansa tuijotettiin niin intesiivisesti.

Sitten tuo mies lopulta tokaisikin ettei enää muistanut mitä aikoi sanoa. Rehellisyys kunniaan ja Roslyn naurahti hieman vapautuneemmin jo ja huojahtaen otti tukea tuosta seinästä takanaan.
"No... Kai sä kysyit syytä tuohon...Mä vaan juoksin tuota portsaria karkuun ku se ei anna mun olla mun iän puolesta täällä."
Kädet ristittiin puuskaan ja tummaksi verhoillut silmät katsoivat taas tuota hauskaa nenäkorua.
"Kerta mä tähän nyt sitte jumituin niin tota, oon Roslyn." Ja hiuksia sipaistiin korvan taakse pois silmien edestä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Rame
Valon juuri
Rame


Viestien lukumäärä : 90
Join date : 02.08.2010
Ikä : 31

Antaisitko minulle paremmat näköalat? Empty
ViestiAihe: Vs: Antaisitko minulle paremmat näköalat?   Antaisitko minulle paremmat näköalat? Icon_minitimePe Toukokuu 27, 2011 7:37 pm

Kerry ei tietenkään voinut kieltää sitä, etteikö hänen katseensa jumittaisi vastaavanlaisiin kohteisiin kuin miesten yleensäkin. Hän näki naivartalon viehättävänä siinä missä muutkin, turha sitä oli mennä kieltämäänkin, joten miksei sitten vetää sitä vitsiksI? Toinen oli itse pukeutunut vähiin vaatteisiin ja taisi kyllä olla tietoinen siitä, millaisen reaktion noin vähäiset vaatteet miehissä usein aiheuttivat. Joskin Kerry koetti vaikka sitten vain kohteliaisuus syistä ja äskeisen tuijotuksensa hyvittääkseen pitää katseensa kurissa siinä missä kaiken muunkin, eritoten mielensä.
Mies kääntyi ja asteli jääkaapille, napaten sieltä itselleen tölkillisen olutta. Kaiketi hän oli sen jo ansainnut. Ainakin kylkensä oli kovasti sitä mieltä.
Hän kääntyi kannoillaan toisen sanat kuullessaan. Ja tämäkö ei ollut täysi-ikäinen tai sen ylitsekin? Kerry kurtisti kulmiaan.
"Ja mä ku olin valmis vaik lyömään vetoo siit et oot ainaki parikymppine", mies tuhahti mielensisäisen ikämittarinsa näemmä petettyä hänet täysin. Toisaalta, ei hän aikonut toista portsareille ilmiantaa, mitä iloa siitäkin olisi ollut nyt, kun hän voisi kenties saada toisesta seuraa itselleen täksi illaksi - tai edes pariksi seuraavaksi minuutiksi?

Kerry istuutui takahuoneen sohvalle ja taputti paikkaa vierellään, joskin kohtuullisen matkan päässä itsestään, jottei säikäyttäisi toista oitis pois. Yleensä hänestä sai sellaisen 'pervosetä'-käsityksen, jonka antamista hän koetti kovasti välttää, mutta onnistui välistä varsin surkeasti. Joskin mikäli toinen todella oli alle 18-vuotias niin tämä ei vastannut ulkoisesti eikä välttämättä käyttäytymiseltäänkään lainkaan ikäistään, itse asiassa ei edes 18-vuotiasta vaan sitäkin vanhempaa kerta hänen äskeinen tuijotuksensa ei ollut saanut toista pakenemaan kirkuen paikalta.
Toinen esitti itsensä Roslyniksi eikä Kerry kyennyt estämään pientä naurahdusta joka karkasi hänen huuliltaan.
"Omalaatuinen nimi", hän kiiruhti selventämään ja virnisti toispuoleisesti samalla kun kohotti oluttölkin huulilleen. Pitkän kulauksen jälkeen hän laski tölkin sohvapöydälle ja tuumi kenties voivansa siinä samalla esitellä itsensäkin;
"Kerry."

// Töks. x'D \\
Takaisin alkuun Siirry alas
sviiti
Kilpikonna
sviiti


Viestien lukumäärä : 40
Join date : 21.05.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Uleaborg

Antaisitko minulle paremmat näköalat? Empty
ViestiAihe: Vs: Antaisitko minulle paremmat näköalat?   Antaisitko minulle paremmat näköalat? Icon_minitimePe Toukokuu 27, 2011 8:03 pm

"Siis, kyllä mä oon täyttäny 18 vuotta, mutta mul ei oo mitää henkkareita ko ei oo autoa, ja ne ei usko että oon 18, nii mua nakellaa kokoaja vaa ulos"
Se pieni selitystulva oli niin normaalia kun Roslyn keksi alkaa puhumaan, hän oli kuitenkin niin sosiaalinen ihminen edelleen vaikka aivan tuntemattomien ihmisten kanssa olikin. Ja hän käyttäytyi jokaista kohtaan aivan kui nämä olisivat vanhojakin tuttavia, tai, se oli se eka kerta. Toinen kerta olisi erilainen. Mutta joka kerralla hän oli häpeilemätön kroppansa kanssa. Kyllä hän tiesi olevansa hyvännäköinen muttei pahemmin ajatellut sitä eikä kiinnittänyt asiaan huomiota ollenkaan, hänelläkin oli periaatte että katsoa saa mutta koskea ei.

Vieläkin nimetön mies käveli jääkaapille hakemaan kaljaa ja istui sitten sohvalle sitä pehmeää vapaata paikkaa taputellen. Roslynista oli melko rasittavaa että pari hänen ystäväänsä toljottivat jokaista miestä joka teki näin kuin hullua ja todellakin lähtivät keskarit pystyssä pois. Miksi kaikki piti ajatella niin seksuaallisesti? Roslyn vain meni ja teki, häntä oli oikeastaan melko hankalakin saada kiihottumaan mutta sitäkin helpommin ihastumaan. Ja hieman mielenkiintoansa rauhoitellen likka istutti pienen peppunsa siihen toisen vierelle, nostaen hoikan säärensä toisen polvensa päälle, kädet olivat rennosti puuskassa.
Kerry naureskeli hieman hänen nimelleen, eikä Roslyn edelleenkään ottanut hernettä nokkaansa, hän oli liian hyvällä itsetunnolla varustettu sellaiseen hommaan. Olihan nyt Roslyn melko outo nimi.. Roselyn olisi ehkä ollut kivempi, mutta nyt hänen piti kuulostaa joltain terveysetiketin kaurapuurolta, Roslyn puuro, terveellinen ja makea...Se terveellien elämä oli kyllä kaukana siitä.
"Mun äiti on tosi mielikuvitukseeton. Se yritti yhdistää Rosea ja Evelyniä. Mutta mä en muistuta kumpaakaan mun mummoa.."

Kun Roslyn sai tietää toisen nimen, nainen hymyili taas hieman ja ojensi kättään toisen kaljaa kohden.
"No, Kerry, saat tarjota mulle tuosta huikan."
Takaisin alkuun Siirry alas
Rame
Valon juuri
Rame


Viestien lukumäärä : 90
Join date : 02.08.2010
Ikä : 31

Antaisitko minulle paremmat näköalat? Empty
ViestiAihe: Vs: Antaisitko minulle paremmat näköalat?   Antaisitko minulle paremmat näköalat? Icon_minitimeLa Toukokuu 28, 2011 3:27 am

Kerry kohautti olkiaan. Toinen saattaisi jopa valehdella hänelle iästään - tai vaihtoehtoisesti tämä puhui totta -, mutta oliko sillä mitään merkitystä? Ei hän ollut mikään väittämään vastaan tai syyttämään toista valehtelusta sen paremmin kuin uskomaan tämän puheita sinisilmäisestikään. Ja toisaalta...Ei häntä edes kiinnostanut puhuiko toinen totta vai ei. Mikäli tämä olisi hyvää seuraa eikä juoksisi pakoon, oliko muulla edes väliä?

Kerry oli saanut kuulla omasta nimestäänkin joskus. Joko sen erilaisuudesta tai niin kutsutusta 'tyttömäisyydestä', muttei hän ollut koskaan välittänyt omasta nimestään ja siitä miltä se muiden korviin kuulosti.
"Eipä sil, et erilaises nimes mitää pahaa ois", mies jatkoi ja kulautti olutta alas kurkustaan. Erilaisuus kunniaan, eihän mies itse voinut väittää näyttävänsä tavanomaiselta edes ulkoisilta piirteiltään ja pukeutumistyylinsä puolesta.
Kerry jos kuka oli mies, jolla oli tapana ajatella kaikki seksuaalisesti - kenties hänellä todetun, seksuaalisen ylivilkkauden vuoksi -, muttei se tarkoittanut sitä, etteikö hän olisi osannut silloin tällöin jopa hililtä itseään ja pitää ajatuksensa täysin omana tietonaan. Pidemmän päälle se saattaisi käydä mahdottomaksi, mutta näin alkajaisiksi se oli helppoa kuin mikä!
"Ja kaikesta päätellen mun äiti toivo musta tyttöä", Kerry kommentoi tietämättä koettiko lohduttaa toista vai vain vastatakseen jotain toisen toteamukseen äitinsä mielikuvituksettomuudesta ja nimensä alkuperästä.

Tummatukka kurtisti kulmiaan toisen ojentaessa kätensä häntä kohden, mutta tämän sanat kyllä kertoivat paremmin kuin hyvin mistä oli kyse.
"Ois kai mun pitäny arvata, ettei nätit naiset haluu muuta ku mun kaljat", Kerry vastasi naurahtaen - jälleen - samalla kun ojensi mukisematta tölkin Roslynille.
Takaisin alkuun Siirry alas
sviiti
Kilpikonna
sviiti


Viestien lukumäärä : 40
Join date : 21.05.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Uleaborg

Antaisitko minulle paremmat näköalat? Empty
ViestiAihe: Vs: Antaisitko minulle paremmat näköalat?   Antaisitko minulle paremmat näköalat? Icon_minitimeLa Toukokuu 28, 2011 5:26 pm

"Olisit ollut varmaan todella suloinen tyttö."
Roslynin oli pakko nauraa hetken aikaa heleästi, ei missään nimessä pilkallisesti. Kerry näytti kuitenkin sen verran mieheltä nyt kuitenkin, ettei Roslyn osannut kuvitella toista naisena, ja vaikka yrittikin niin ei vain yksinkertaisesti onnistunut.
"Mä halusin pienenä olla palomies...Ja sitä ennen tahtoin olla poika, koska tahdoin päästä leikkimää mun kavereiden kanssa helikoptereita. Ja kun mulla ei ollu sitä pippeliä niin mua kiusattiin"
Uusi pieni naurahdus kävi huulilla kun toinen naureskeli nätit naiset kommentilleen. Roslyn räpäytti kerran hurmaavasti ripsiään ja vei tölkin huulilleen ja joi sitä mannaa nieluunsa jonkin verran. Nielaisun jälkeen tölkki palasi takaisin Kerryn käsille, ja Roslyn siirsi taas hieman hiuksiaan pois silmiensä edestä.
"Mitä muuta mun sitten pitäis haluta? Ku olla palomies ja saada kaljaa? "

Roslyn hyrähti kerran ja katsoi pienesti tätä takahuonetta nyt hieman selvempänä kuin yleensä tässä tilassa ollessaan. Yleensä kun he kävivät tässä lurjus baarissa soittamassa pari biisiä hänen bändinsä kanssa niin takahuoneesta ei ollut mitään muistikuvia.
"Vau, en ookkaan ollut täällä ennen näin selvänä.. Mitä sä muuten teet täällä?" Ja uteliaat silmät siirtyivät takaisin Kerryyn .
Takaisin alkuun Siirry alas
Rame
Valon juuri
Rame


Viestien lukumäärä : 90
Join date : 02.08.2010
Ikä : 31

Antaisitko minulle paremmat näköalat? Empty
ViestiAihe: Vs: Antaisitko minulle paremmat näköalat?   Antaisitko minulle paremmat näköalat? Icon_minitimeMa Toukokuu 30, 2011 12:10 am

Kerry ei olisi moisesta osannutkaan loukkaantua. Millainen mies hän olisi ollut, jos olisi kyennyt kuvittelemaan itsensä naisena? Toisaalta...Millainen mies hän olisi ollut, jos olisi edes halunnut kuvitella itsensä naisen ruumiiseen?
"Väitätkö sä etten mä muka näyttäis hellyttävält minihamees ja korkkareissa!?" Kerry kuitenkin parahti ja tuijotti toista syyttävällä katseellaan, kunnes selkeästi liioiteltu ja kaikin puolin teeskennelty ärtymyksensä suli toispuoleiseen virneeseen, silmiensä tuikkiessa nyt ilkikurisesti.
"Lesbo?" Kerry kysäisi toisen tiedustellessa mitä muuta pitäisi haluta kuin olla palomies ja juoda kaljaa, "Niin mä kuulemma ainaki halusin."
Hetken mies kurtisteli kulmiaan ennen kuin kumartui tytön puoleen ja kuiskasi;
"Mulla ku on kaks mutsii."
Hän ei kenties ollut syntynyt ihan tavalliseen perheeseen, mutta ainakin hän oli elävä todiste siitä, että kahdesta naisestakin saattoi olla kasvattamaan suhteellisen asiallinen nuorukainen. Hänen vanhemmillaan oli toki kuvia pojastaan vaaleanpunaisissa röyhelöhameissa, mutta ainakin nämä olivat onnistuneet kasvattamaan hänestä erilaisuutta suvaitsevan ja huumorintajuisen miehen, sillä eihän Kerry nyt ainakaan sataprosenttisen homokaan ollut. Ei ainakaan sen perusteella kuinka katseensa aina silloin tällöin laskeutui alemmas vierellään istuvan naisen vartaloa pitkin.

Kerry huokaisi saadessaan oluttölkkinsä takaisin ja sen sisällöstäkin vielä suurimman osan ollessa tallessa.
"Ja kyll mä keksin pari muutaki juttuu, mitä vois haluta", mies vastasi ilkikurisena samalla kun tölkki kohosi hänen omille huulilleen. Baarin puolelta kantautuvista äänistä päätellen illan surkea ohjelma oli jo alkanut - eikä Kerryä sillä hetkellä olisi voinut vähempää kiinnostaa.
Mies laski tölkin sohvapöydälle ja heilautti molemmat jalkansa pöydälle tölkin vierelle.
"Njäh, jotain roudaus- ja äänentoistopaskaa", Kerry hymähti, vaikka pitikin työstään ja se hänen mielestään oli kaukana paskasta, muttei toisaalta pitänyt näyttää turhan paljolti mielenkiintoa...Noh, yhtikäs mitään kohtaan. Kaiketi se sitten oli yksi niistä 'miehisistä piirteistä', jonka hän oli vanhempiensa sukupuolista huolimatta oppinut.
Takaisin alkuun Siirry alas
sviiti
Kilpikonna
sviiti


Viestien lukumäärä : 40
Join date : 21.05.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Uleaborg

Antaisitko minulle paremmat näköalat? Empty
ViestiAihe: Vs: Antaisitko minulle paremmat näköalat?   Antaisitko minulle paremmat näköalat? Icon_minitimeMa Toukokuu 30, 2011 2:45 am

Roslyn nauroi taas hetken aikaa heleästi Kerryn ilmeelle, toinen omisti ainakin Rosen mielestä mielettömän hyvän huumorin tajun. Tyttö virnisti toiselle miehen todetessa että hän voisi olla lesbo palomies joka joisi kaljaa.
"Sitä sitten odotellessa. Mä oon liian rimppakinttu palomieheksi. Mutta saatan mä voittaa lotossakin tai tulla kuuluisaksi että saan ostettua silikonia vatsalihaksiin."
Kerryn vanhemmat veivät Roslynin huomion. Hetken aikaa likan piti jopa miettiä, kaksi äitiä? Eli lesboja, jotka olivat adoptoineet tai keinnosiementäneet toisen naisista tai vastaavaa? Pieni 'wow' ilme kävi kasvoilla ja silmissä tuikahti pieni kipinä. Kerry tuli aina vain mielenkiintoisemmaksi Roslynin silmiin.
"Vähä ois siistiä..." Vaikka Roslyn huomasikin toisen katselut, niin hän ei vielä niihin suuremmasti kiinnittänyt huomiota. Kyllä hän keksisi jotain jännää puuhaa.

Ja sieltä tulikin ehkä jotain vihjausta, ja Roslyn virnisti ja siirsi hiuksensa toiselle puolelle päätä.
"Mäki keksin. Mä tahon nähä sut hameessa.." Ja likka nousi ylös sohvalta ja risti kätensä tomeran johtajan tavoin rintojensa alle, ehkä vahingossa nostaen niitä ylemmäksi.
"Vaihetaan vaatteita. Sit nähään kui sulonen oot mun mekkokorsetissa." Roslyn oli jo innostunut ajatuksesta, sen näki silmistä. Ei hän sitä seksiin johtavana asiana ollut miettinyt, enemmänkin hulvattomana ideana jonka hän juuri nyt haluaisi varmasti kokeilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Rame
Valon juuri
Rame


Viestien lukumäärä : 90
Join date : 02.08.2010
Ikä : 31

Antaisitko minulle paremmat näköalat? Empty
ViestiAihe: Vs: Antaisitko minulle paremmat näköalat?   Antaisitko minulle paremmat näköalat? Icon_minitimeMa Toukokuu 30, 2011 3:00 am

"Se silikoni kyllä voimia lisää", Kerry naurahti, vaikkei ollut juurikaan parempi puhumaan. Hänellä kenties oli hieman enemmän lihasvoimaa, mutta työnkuvastaan huolimatta hän oli mieheksi aikamoinen rimpula eikä olisi voittanut reilua tappelua juuri kenenkään kanssa. Kenties sen takia hän pitäytyikin miesten sijaan naisissa. Naiset oli helpompi alistaa tossun alle, sillä Kerry jos kuka ei tahtonut joutua toisten pompoteltavaksi.

Kerry ei juurikaan arvannut, että hänen pienet vihjailunsa saattaisivat johtaa johonkin sellaiseen. Johonkin niin kieroutuneeseen ja aivan päinvastaiseen, kuin mitä hän oli odottanut. Mies kurtisti suorastaan järkyttyneenä kulmiaan - ja järkytyksensä näkyi jopa suorastaan huvittavasta ilmeestä hänen kasvoillaankin.
"Hameessa? Ootsä ihan järjiltäs, nainen?" Kerry ähkäisi kuin ei olisi saanut sanoja kurkustaan sen kuivuuden vuoksi ja tuijotti toista yhä epäuskoisena, "Sun hamoses o muutenki liian pien."
Se nyt taisi olla aika selkeä tekosyy, sillä Kerry ei tosiaankaan ollut mieheksi mitenkään suurikokoinen ja mikäli Roslynin korsettimekko antaisi vähänkin periksi sen kyllä saisi hänen ylleen. Kerry ei vain ollut lainkaan varma siitä tahtoiko itse nähdä itseään toisen vaatteissa. Helppohan tämän oli sanoa, saisi vain enemmän vaatetta ylleen eikä taatusti näyttäisi läheskään yhtä naurettavalta!
Kerry räpytteli silmiään saadakseen järkytyksen sulamaan kasvoiltaan, mutta surkein lopputuloksin ja suuntasi yhä oudoksuvan katseensa eteensä. Se miehinen, ylpeä puoli hänestä oli toisaalta sitä mieltä, että hänen ylpeytensä kärsisi moisesta, mutta toisaalta, melkeinpä suuremmalti osin sitä mieltä, että mies olisi täysi nynny, mikäli kieltäytyisi naisen älynväläyksestä. Hän kenties tekisi itsestään naurunalaisen, mutta todistaisipa samalla omaavansa pokkaa!

Kerry käänsi hitaasti katseensa takaisin naisen puoleen. Hänelle voisi myös ilmaantua pieniä ongelmia, mikäli hän näkisi toisen vielä vähänkin vähemmissä vaatteissa, mutta se oli nyt hänen murheistaan pienin.
Mies pyöräytti silmiään ja irvisti.
"Kai sä tiiät, ettei miestä koskaan pitäis haastaa tollaseen", Kerry varmisti samalla kun yhä puntaroi vaihtoehtojaan, "Äh, mä niin vihaan sua tän jälkeen. Anna tänne se riepus."
Takaisin alkuun Siirry alas
sviiti
Kilpikonna
sviiti


Viestien lukumäärä : 40
Join date : 21.05.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Uleaborg

Antaisitko minulle paremmat näköalat? Empty
ViestiAihe: Vs: Antaisitko minulle paremmat näköalat?   Antaisitko minulle paremmat näköalat? Icon_minitimeMa Toukokuu 30, 2011 3:15 am


"En mä järjiltäni ole, mutta nainen kyllä." Ja ilkikurinen hymy vilahti tälläkertaa Roslynin kasvoilla ja nainen kohotti kulmaansa odottavasti toisen vastausta kohden. Roslynin mekko oli hieman tiukka jopa hänelle, tietty tarkoituksella, mutta onneksi sivuilla oli pienet resorit jotka olivat juuri tämäntakia, että esim. suurilantioiset naiset saisivat mokoman koon päälleen. Eli, se tulisi menemään Kerrylle. Kerryn ilmeet huvittivat Roslyniä ja likka kikatteli vähän väliä toisen selvästi puntaroidessaan omaa selviytymistään tästä urakasta.
"Tää on todistusaineistoa siihen et olisitko hyvä lesbo. Ei haaste, pönttö." Sitten lopulta Kerry suostui. Roslyn hyppäsi kerran saapikkaillaan ja taputti käsiään kannustavasti yhteen. Tämä oli ihanaa, saada joku mukaan hänen typeriin ideoihinsa. Ja vielä tälläiseen tehtävään... Onneksi Roslyn todellakin oli häpeilemätön, eikä häntä vaivannut lainkaan avata pukuaan sivussa olevasta vetoketjusta. Niin kutsuttu riepu tipahti tyttön toisen hoikan käden päälle ja nainen siirsi hiuksia hieman pitsisten rintaliiviensä päälle peittämään jotain. Vaikka tilanne näytti taas enemmän siltä että Roslyn olisi ollut melkein alasti. Periaatteessa kyllä, hänellä oli ainoastaan sukkahousut jotka olivat kiinni mustissa pitsisissä, melkein stringien mallisissa alushousuissa jotka olivat samaa mallistoa rintaliivien kanssa. Vain välttämättömin oli peitetty. Ehkä Roslyn vaikuttaisi hieman horatsulta, mutta hän oli vain rock mimmi henkeen ja vereen, vitut muiden mielipiteistä mutta Roslyn oli tässä ja näin.

"Tossa. Mut elä vihaa mua, tulis paha mieli" Roslyn nauroi hieman huvittuneena tilanteesta, ojentaen pukunsa toiselle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Rame
Valon juuri
Rame


Viestien lukumäärä : 90
Join date : 02.08.2010
Ikä : 31

Antaisitko minulle paremmat näköalat? Empty
ViestiAihe: Vs: Antaisitko minulle paremmat näköalat?   Antaisitko minulle paremmat näköalat? Icon_minitimeMa Toukokuu 30, 2011 3:39 am

"No sun on parempi todeta, että musta tulis ihan perkeleen hyvä lesbo", Kerry nurisi noustuaan sohvalta, kiskoessaan mustaa, pitkähihaista verkkopaitaa yltään. Totta puhuen, vaikka Roslyn pukisikin ylleen hänen paitansa se ei juurikaan peittäisi tämän puolialastonta, itse asiassa nyt jo liki alastonta vartaloa sen enempää.
"Kosk jos tänne joku tulee nii se ei suinkaan pistä pahakseen sun vähäpukeisuutta, mutta mut on sit leimattu koko loppuiäkseni drag queeniks", mies jatkoi samalla kun hetken pohdinnan jälkeen avasi myös housujensa soljen, jolloin väljä vaatekappale putosi oitis hänen nilkkoihinsa. Kerry huokaisi ja sipaisi hiuksiaan kasvoiltaan. Oliko hän todella aikeissa tehdä tämän!? Ihan vain todistaakseen, että olisi hyvä lesbo jos olisi nainen? Mitä vitun järkeä siinäkin olisi!? Eihän hän edes tahtonut olla nainen!

Kerry otti Roslynin pienen vaatteen vastaan ja tuijotti sitä irvistellen ja muutoinkin kasvojaan väännellen.
"Ei vittu", mies mumisi samalla kun heilautti uudemman kerran hiuksia kasvoiltaan ja ujutti jalkansa korsettimekon sisään. Itse asiassa mekkoon ahtautuminen ei edes osoittautunut järin vaikeaksi ennen miehen rintakehää, mutta siinäkin se kävi vain hieman ahtaaksi. Siitä Kerry sai kiittää surkeaa ruokavaliotaan ja työaikojaan. Mikäli hän ei olisi saanut mekkoa ylleen, hän olisi voinut oitis pukea omat vaatteensa takaisin ylleen.
"Mä en vaan tajua, miks te naiset tykkäätte pitää tällasia", Kerry puhahti samalla kun kurotti toisen kätensä sulkemaan vetoketjua. Hengittäminen ei ollut normaalia vaikeampaa, mutta Kerrylle ylipäänsä vartaloa myötäilevän vaatekappaleen yllään pitäminen oli vaikeaa, koska hän piti enemmän väljemmistä vaatteista.
Kerry huokaisi ja luovutti vetoketjun suhteen.
"Et haluis auttaa?" mies kysäisi ja hänellä oli jo selkeitä vaikeuksia pidätellä nauruaan, "Mä oon ehkä seksikkäin mies ikinä, häh?"
Kerry peitti kasvonsa kämmenillään ja antoi naurunsa kantautua kämmentensä läpi. Mikä kumma hänet aina sai tekemään jotakin tällaista!? Eikä hän voinut syyttää nyt edes alkoholia, koska oli juonut ainoastaan puolikkaan oluttölkin verran!
Takaisin alkuun Siirry alas
sviiti
Kilpikonna
sviiti


Viestien lukumäärä : 40
Join date : 21.05.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Uleaborg

Antaisitko minulle paremmat näköalat? Empty
ViestiAihe: Vs: Antaisitko minulle paremmat näköalat?   Antaisitko minulle paremmat näköalat? Icon_minitimeMa Toukokuu 30, 2011 3:58 am

"Nääh, jos joku tulee niin mä olen ronski palomies ja ammun ne taivaan tuuliin." Paitsi, se portsari olisi ongelma. No, Roslyn keksisi keinon piilotella itseään jotenkin.

Kerry alkoi kiskoa mekkoa päälleen ja Roslyn alkoi kikattamaan huvittuneena eikä pilkallaan toiselle. Nainen veti taas paria hiussortuvaa korvansa taakse ja katsoi kuinka se korsetti nyt kuitenkin toisellekin mahtui. Kerry tuntui ihmettelevät miksi noita riepuja edes pidettiin päällä. Roslyn tyytyi kallistamaan päätään ja ristimään taas käsiään.
"Miksi te miehet tykkäätte katsoa kun meillä on tuollaiset päällä?" Muut syyt, kuten rintojen kiva tukeminen ja se ettei puku ollut liian kuuma jäivät mainitsematta. Tuo taisi olla kuitenkin tärkein syy miksi naiset yleensä tuollaisia pitivät. Roslyn kyllä enemmänkin vain tyylinsä takia. Kun kerryn oli hankala hengittää, Roslyn kikatti taas hetken aikaa ja taputti polviaan. Avun pyynnön tullessa tyttö huojahti toisen eteen ja yritti pidätellä nauruaan repiessään sitä vetoketjua kiinni.
"Se..meni... päälle! Noni! Kato nyt, oot melko kuuma..." Sitten tuli se uusi repeäminen. Likka pyörähti itsekin yhtä peiliä kohden ja katsoi sitä kautta Kerryä. "Ei vitsi, olisit sä sittenkin suloinen lesbo." Roslyn oli tosiaan vain saapikkaat,sukkahousut, alusvaatteet päällään ja Kerryllä oli hänen korsettinsa. Roslyn kikatti taas hetken ja nojasi toisen olkapäähän samalla kun naureskeli.
"Eivitsi, oot varmaan ainut tosimies joka voi tehdä tollee...!" Äänessä kantautui, kyllä vain, ihailuakin. Roslyn oli aina pitänyt itsevarmoista, ehkä hieman renttumaisista miehistä. Mutta jos lisänä oli sama huimapäisyys kuin Roslynilla niin nainen oli ihan myyty.
Takaisin alkuun Siirry alas
Rame
Valon juuri
Rame


Viestien lukumäärä : 90
Join date : 02.08.2010
Ikä : 31

Antaisitko minulle paremmat näköalat? Empty
ViestiAihe: Vs: Antaisitko minulle paremmat näköalat?   Antaisitko minulle paremmat näköalat? Icon_minitimeMa Toukokuu 30, 2011 4:09 am

Kerry mutristi huuliaan. Tietysti noidenkin asujen olemassaolo oli miesten syytä. Kaikki tuntui olevan miesten syytä! Toisaalta tuo kyseinen korsettimekko oli näyttänyt seksikkäältä toisen yllä, vaikka se hänen yllään olikin mitä hulvattomimman näköinen.
"Täh! Mä tykkään kattoo sua paljo enemmän noi päällä!" Kerry puolustautui, vaikka tajusikin sanojensa päätteeksi sen, mitä todella oli tullut sanoneeksi suustaan. Mies maiskautti suunsa kiinni ja ehti hetken ajan jopa keskittyä häpeämään sanojaan, kunnes muisti jälleen mitä hänellä itsellään oli yllään.

Kerry silmäisi vartaloaan toisen todellakin saatua vetoketjun kiinni ja joutui pidättelemään nauruaan uudemman kerran.
"Just tän takia naisilla on lantio."
Ja todellakin, mekko näytti paljon paremmalta naisten päällä ensinnäkin siitä syystä, että naiset olivat sirompia ja toisekseen siitä syystä, että näillä oli lantiota edes sen verran, että se sai mekon istumaan paremmin eikä tehnyt näistä kankaisiin ahdetun nakkimakkaran näköisiä pötkylöitä.
"No sitähä minäki!" Kerry huudahti toisen myöntäessä, että hänestä olisi saanut suloisen lesbon. Tosin hän tunsi kyllä olonsa kaikkea muuta kuin suloiseksi ja tiesi kyllä toisen vitsailevan. Toisaalta...Mistäs sitä koskaan tiesi millainen hän olisi naisena ollut, miltä hän olisi näyttänyt ja millaiset muodot omannut. Joskin tämän mekkokokemuksen jälkeen Kerry oli varsin onnellinen sukupuolestaan.

Ihailu oli Kerryn mielestä täysin ansaittua. Hänellähän oli yllään mekko, herranen aika sentään! Pieni. Tiukka. Mekko.
Kerry naurahti ja piteli vatsaansa ennen kuin istuutui varovasti sohvan reunalle. Tässä mekossa ei voinut muuta kuin pitää reisiään sirosti toisiaan vasten ja se oli jopa tavallaan ahdistavaa.
"Sä tapatat mut nauruun", mies ähkäisi ja heitti päätään taaksepäin, nojaten takaraivonsa sohvan selkänojaa vasten.
Tässä mekossa ei paljoa naurettu senkään vuoksi, ettei henki tahtonut kulkea, kun mekko ei antanut rintakehän kohdalta tarpeeksi periksi mahdollistaakseen kunnollisen nauramisen.
Takaisin alkuun Siirry alas
sviiti
Kilpikonna
sviiti


Viestien lukumäärä : 40
Join date : 21.05.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Uleaborg

Antaisitko minulle paremmat näköalat? Empty
ViestiAihe: Vs: Antaisitko minulle paremmat näköalat?   Antaisitko minulle paremmat näköalat? Icon_minitimeMa Toukokuu 30, 2011 4:33 am

Roslyn virnuili toisen lauseelle ja vilkaisi itseään peilistä. Oli hän melko kuuma, tottakai. Nainen katseli Kerryä hymyillen ja pyörähti kerran tahallaan ympäri niin että hiuksetkin heilahtivat mukana.
"Ai tykkäät vai? No piä sä nyt loppuilta sitä mekkoa sitten." Kerry ei tainnut ihan tajuta miksi naisilla oli lantio, ja Roslyn naurahti taas uudemman kerran. "Pönttö! Lantio on sen takia, että me saadaan lapsia sieltä ulos! Sulla olis varmasti tosi tukalaa tuupertaa persees kautta lasta ulos, kun se jumittuu sun lantioihin!"
Roslyn käveli toisen eteen ja siitä istui jätkän vierelle, katsellen sitä mekkoa sitten ja tirskui samalla. Kerry selvästi oli tuskissaan sen hengittämisen kanssa kun nauraminen ei onnistunut samaan aikaan, ja Roslyn avasi sitä vetoketjua ihan hivenen ettei toinen puristuisi. Hauskaa, että se mekko nyt kummiskin kesti.
"En mä anna sun kuolla, jäis monet naurut nauramatta." Ja pam. Ovi aukesi.


Roslyn säikähti enemmänkin sitä henkilöä joka oli tullut ovesta sisään, nimittäin samainen portsari joka häntä äskön oli yrittänyt viedä pois. Mutta portsarin katse oli porautunut Kerryyn, eikä Roslyniin vaikka hän salaa tuon kroppaa ihailikin.
"Anteeksi jos keskeytän, mutta tuota... tämä nainen, pitäisi viedä pois näistä tiloista..." Roslyn veti hiuksiaan enemmän suojaamaan itseään ja nielaisi hieman. Katse kävi anovasti Kerryssä, viakka hän oli juuri pistänyt toisen hankalaan tilanteeseen niin silti hän toivoi että jätkä auttaisi tyttöpolon pois täältä ilman portsarin niskaperse otetta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Rame
Valon juuri
Rame


Viestien lukumäärä : 90
Join date : 02.08.2010
Ikä : 31

Antaisitko minulle paremmat näköalat? Empty
ViestiAihe: Vs: Antaisitko minulle paremmat näköalat?   Antaisitko minulle paremmat näköalat? Icon_minitimeMa Toukokuu 30, 2011 5:15 pm

Kerry tuhahti ja omaksi kauhukseen suoristi lyhyen mekon helmaa, mikä oli kaikkea muuta kuin naiselliselle miehelle kerrassaan järkyttävä ele. Miehen silmät laajenivat ja hänellä oli jälleen työ ja tuska koettaa selvittää kurkkuaan, jottei tukehtuisi järkytyksestä ja samanaikaisesti huvittuneisuudesta.
"En todellakaan piä!" mies parahti ja kohottaessaan kämmenensä rintakehäänsä vasten hän jähmettyi niille sijoilleen ja laski katseensa käteensä, "Tää riepu tekee musta akan!"
Kerry sai sentään tilaisuuden hengittää helpommin toisen ystävällisesti löysätessä mekkoa kiinnittävää vetoketjua, mutta miehen ajatukset olivat toisaalla.
Mies tuijotti toista tämän kutsuessa häntä jo toistamiseen pöntöksi ja koettaessa valaista häntä lantion todellisesta tarkoituksesta. Kerry aukoi hetken ajan suutaan ennen kuin tuhahti, veti kätensä puuskaan ja laski katseensa syliinsä. Mekon helma oli todellakin aivan liian lyhyt.

Kerry kuuli oven avautuvan ja katseensa lennähti salamana tulijaan. Mies ähkäisi ja pyöräytti silmiään. Mikä olisikaan ollut enemmän hänen tuuriaan kuin se, että juurikin tämän ovimiehen täytyi tulla takahuoneeseen - ja juuri nyt!
Tummatukka kuitenkin unohti kaiken häpeänsä miehen todetessa, että Roslyn täytyi viedä pois näistä tiloista ja samantien.
"No todellaki täytyy! Kato mitä se teki mulle!" Kerry puhahti ja levitti käsiään - sen minkä kykeni mekkoa repimättä - osoittaakseen toiselle mistä puhui, vaikkakin kaikesta päätellen portsari oli sen jo huomannutkin, "Mut niin hauskaa ku oiski heittää se ulos puolialastomana ja niin seksikäs ku tässä mekossa oonki, mun o ehkä parempi vaihtaa omat kamppeeni takas ja...Ähm...Mä voin saattaa sen ulos."
Kerry tuijotti syliään nyt posket voimakkaasti punertaen ja näpersi sormenpäillään pienen vaatteen helmaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
sviiti
Kilpikonna
sviiti


Viestien lukumäärä : 40
Join date : 21.05.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Uleaborg

Antaisitko minulle paremmat näköalat? Empty
ViestiAihe: Vs: Antaisitko minulle paremmat näköalat?   Antaisitko minulle paremmat näköalat? Icon_minitimeKe Kesä 01, 2011 1:53 am

Kerrykin huomasi samantien kun portsari oli tullut tuijottamaan kaksikkoa. Molemmat miehet näyttivät hyvin kiusaantuneilta, ehkei toinen halunnut nähdä toista miestä mekossa, eikä toinen halunnut näyttäytyä siinä. Roslyn henkäisi hieman terävämmin kun Kerry totesi melkein vihaisena puhahdellen että hänet pitää nakata pihalle, joko toinen näytteli hyvin tai oli oikeasti vihainen. Roslyn siirsi taas hiuksiaan roikkumasta silmiensä edestä, edelleen jostakin syystä piilotellen itseään portsarilta.

"Saatakin. Saatte viis minsaa aikaa poistua täältä. Sitten tuun takasin enkä ole näin mukavalla päällä." Ja ovi pamahti kiinni. Roslyn oli havainnut toisessa jotain jäykkyyttä, muttei ollut tajunnut katsoa toisen haaruksia kohden. Ehkä portsarille tuli muita hommia, vessaa kohden. Kerryn tai Rosen takia.

"Toi on aika rankaisija.." Likka hymähti ja kohotti hieman olkiaan yrittäen katsoa olisiko Kerry hänelle vai portsarille vihainen. Roslyn pystyi niin näkemään tuon kyseisen ovipojan antamassa nais tai miesystävilleen rasvattomia rankaisuja.. Ehkä nekin ajatukset kannatti siirtää muualle, nimittäin Rose alkoi väkisinkin voimaan hieman pahoin. Ja äsköisen oli tarkoitus olla vitsi. Jospa Kerry ei ajattelisi sitä sen pidemmälle.
Blondi nousi seisomaan ja ojensi kättään mekkoaan kohden hieman vieläkin varuillaan.
"Mihin sä mut saattelet sitten? Onko sul viel töitä..?" Ehkä hän hieman haikaili seurankin perään, ei Roslynia huvittanut olla missään nimessä yksin eikä hän jaksanut vaivautua kävelemään toiseen baariin ystäviensä luokse. Ehkä tämmöinen vihjaisu toisen seurasta saisi Kerrytkin kertomaan lopullista mielipidettä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Rame
Valon juuri
Rame


Viestien lukumäärä : 90
Join date : 02.08.2010
Ikä : 31

Antaisitko minulle paremmat näköalat? Empty
ViestiAihe: Vs: Antaisitko minulle paremmat näköalat?   Antaisitko minulle paremmat näköalat? Icon_minitimeTo Kesä 02, 2011 3:42 am

Itse asiassa Kerry ei ollut varma vihansa aitoudesta itsekään. Ei hän toista varsinaisesti vihannut, mutta sittemmin katui kyllä mekon päälleen nykäisemistä nyt, kun ovimieskin oli päässyt hänen tämänhetkistä asukokonaisuuttaan todistamaan.
Sinänsä tämä oli kaikki toisen syytä! Tämä oli sännännyt tänne vähissä vaatteissaan ja höpissyt hänet sekavaksi, saanut mukaan typerään ideaansa! Mutta toisaalta tämä oli myös niin toimimalla värittänyt hänen iltaansa ja kenties hän saisi toisesta seuraa myös loppuillaksi, mikä ei ollut lainkaan pahempi idea. Toinenhan sattui kuitenkin olemaan hyvännäköinen vastakkaisen sukupuolen edustaja sen lisäksi, että oli myös hauska ja osasi selkeästikin irrotella - tai ainakin saattaa muut noloihin tilanteisiin pukemalla nämä naisen omiin, vähäisiin vaatteisiin.

"Todellaki, hyvä ettei sillä ollu ruoskaaki mukana", Kerry nurisi irvistäen ja vilkaisi mekkoa yllään, "Mulla taitaa olla ikävä mun housuja..."
Hän kohottautui varovasti seisomaan ja avasi mekon vetoketjun, pujottaen vaatekappaleen varovasti yltään, jottei hajottaisi sitä. Housujaan takaisin pukiessaan tummatukka ei kuitenkaan voinut olla naurahtamatta;
"Et voi kieltää, ettenkö ois ihan vitun seksikäs transu!"

Kerry pysähtyi housujensa sepalusta sulkiessaan pohtimaan Roslynin kysymystä. Hän oli luvannut saattaa toisen jonnekin ainoastaan päästäkseen nopeasti ulos kiusallisesta tilanteesta, mutta- niin...Tietysti olisi mukavaa saada seuraa loppuillan ajaksi.
"En kyll aatellu sen pitemmälle", Kerry vastasi rehellisesti ja nappasi verkkopaitansa, kiskoen sen ylleen ja tunsi oitis olonsa paremmaksi vähemmän kiristävässä, joskin silti ihonmyötäisessä - ja arvaten muutoinkin paljastelevassa - paidassaan ja löysissä housuissaan. Hän kyllä ymmärsi toisen jälkimmäisen kysymyksen tarkoituksen, tai ainakin oli ymmärtävinään, ja mutristi pienesti huuliaan samalla kun suuntasi ilkikurisen katseensa Roslyniin.
"Ei tälle iltaa - ja mulla o tunkkane kaksio tos parin korttelin päässä, ja jääkaapillinen kaljaa...Jos kiinnostaa?" Mies tuntui toteavan ennemminkin kuin kysyvän, vaikka selvän kysymyksenhän nuo sanansa kuitenkin muodostivat.
Hän keräsi vähäiset tavaransa takahuoneesta ja otti jääkaapista vielä pari oluttölkkiä, ojentaen niistä toisen Roslynille, suunnaten samalla kysyvän, odottavan katseensa tämän kasvoihin.
Takaisin alkuun Siirry alas
sviiti
Kilpikonna
sviiti


Viestien lukumäärä : 40
Join date : 21.05.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Uleaborg

Antaisitko minulle paremmat näköalat? Empty
ViestiAihe: Vs: Antaisitko minulle paremmat näköalat?   Antaisitko minulle paremmat näköalat? Icon_minitimeTi Kesä 07, 2011 5:27 am

Hänen mekkonsa tipahtaessa kevyesti maahan likka toljotti pienen hetken ajan tyhjyyteen kunnes Kerryn hoikat jalat katosivat jo tuon omien housujen sisään. Roslyn nappasi korsettimekkotrikootoppitunica paitahameensa ja pujotti sen moninimisen ystävänsä siiman vartalonsa ylitse. Kun sormet alkoivat näplätä ikävää vetoketjua keskittyneesti toinen nauroi hieman itselleen mikä sai Rosen keskittymisen herpaantumaan ja likka tyrskähti itsekin.
"En kiellä, en myönnä" Ja mekko pujahti lopulta kunnolla päälle.

Kädet menivät puuskaan ja pari hiussuortuvaa valui korvan takaa osaksi silmien eteen. Mutta nyt käsivarsia paleli jo sen verran, ettei Rose alkanut niitä siirtelemään pois. Sitä villatakkia oli oikeastaan melko ikävä, koska pihalla tuuli niin jumalattomasti.
Kerryn rehellisyys lämmitti mukavasti Roslynin ajatuskarttaa ihmisiä kohtaan. Nainen hymyili toiselle mitäänsanomattomasti, ja kohotti hieman oikeaa kulmaansa toisen myöntäessä että hän voisi tulla tuon mukaan. Roslyn hymyili ja siirsi käden vastaanottamaan kylmän kaljan sormiensa väliin.
"Jos sä näin ilkeään naiseen haluat kaljojas kuluttaa niin meillä on diili" Ja ovi kävi kun se sama tuttu hapan naama jäi katsomaan kyyhkyläisiä naama norsunvitulla. Roslynia päin nakattiin musta villainen takki, ja iloisena sen vastaanottaen hän peitti samalla kaljan jonka Kerry oli hänelle antanut.
"Joko on valmista? Ois muutakin hommaa ku katsella pikku teinien perään" Rose pyöräytti portsarille hieman silmiään ja kääntyi 180 astetta takaterassin ovea päin josta he pääsisivät ravaamaan kerrostaloja päin. Ennenkuin ovi avattiin, villatakki löysi tutut käsivarret joita lämmittää.

//Saat heittää sinne kämpille harppia tai hitata tai kirjotella ihanmitenvaan..:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Rame
Valon juuri
Rame


Viestien lukumäärä : 90
Join date : 02.08.2010
Ikä : 31

Antaisitko minulle paremmat näköalat? Empty
ViestiAihe: Vs: Antaisitko minulle paremmat näköalat?   Antaisitko minulle paremmat näköalat? Icon_minitimeTo Kesä 09, 2011 2:10 am

Kenties Kerry ei itsekään olisi uskonut sitä, mutta vasta korkeintaan tunti sitten hän oli suorittanut työtehtävänsä loppuun ja päättänyt nauttia oluen, olettaen, että joutuisi viettämään iltansa yksin omassa asunnossaan, jos edes jaksaisi raahautua sinne saakka.
Nyt hänellä oli seuranaan, jopa korsettimekko yllään, varsin vähäpuheinen nainen - tai tyttö, kummin vain -, joka itse asiassa oli osoittautunut jopa hauskaksi seuraksi sen sijaan, että olisi ollut ärsyttävä tai vain seksiä vailla kuten naiset yleensä. Tosin mikä Kerry oli puhumaan, hänhän itse kärsi seksiriippuvuudesta! Eikä hän voinut kieltää sitä, etteikö hänen nytkin olisi tehnyt mieli, mutta Roslyn onnistui kiinnittämään hänen huomionsa toisaalle eikä mies näin ollen ollut vielä - ainakaan suoranaisesti - kerjännyt seksiä itsekään.

Kerry virnisti pienesti toisen huomautukselle ilkeästä naisesta.
"Jos sä oot ilkee nainen niin mä en enää muita tahdokaan", hän vastasi ilkikurisesti virnistäen ennen kuin huomionsa kiinnittyi jälleen ovimieheen, jonka katse kertoi ainakin osaltaan sen, että Kerryn vaatteidenvaihdos oli toivottu tapahtuma. Ainakin se osoitti hänen vielä olevan edes jossain määrin selvinpäin.
Miehen sanat saivat Kerryn tyrskähtämään samalla kun hän kiltisti suuntasi ovea kohden.
"Ny on menny arviot pahasti päin persettä, niinku säki, Seth. Mähän sanoin, ettei seurustelu oo hyvästä", Kerry tyytyi hymähtämään samalla kun avasi baarin takaoven ja piti sitä herrasmiesmäisesti avoinna Roslynille.

*** ***

// *loik!* \\

Muutaman korttelin kävelymatkan jälkeen Kerry avasi kerrostalon alaoven ja johdatti lyhyiden porrasaskelmien jälkeen Roslynin kerrostalon ensimmäiselle asunnolle. Hän avasi asuntonsa oven virnistäen ja piteli jälleen toiselle ovea auki.
"Pieni, mitätön paska, mutta sun kaltaselle ilkeelle ämmälle varmaanki kelpaa?" Kerry kysäisi suhteellisen vakavana, vaikka selvästikin laski leikkiä. Tuskin hän toisi toisen asunnolleen saakka vain voidakseen haukkua tämän kasaan ja häätääkseen tämän oitis ulos?
Ei suinkaan. Roslyn oli mukavampaa seuraa kuin mistä hän oli aikoihin päässyt nauttimaan. Selvä, asunto oli kaksio, mutta jotenkin yksi mies oli onnistunut täyttämään sen kaikenlaisella roinalla. Vaatteita lojui siellä täällä. Toinen makuuhuoneista oli täytetty kauittimilla ja kaiken maailman äänentoisto- ja äänityslaitteistolla siinä missä toinen oli perusmakuuhuone ja datailu tarkoituksen mukaisesti täyteen sullottu. Eteisessä lojui paksupohjaisia kenkiä, maihareita, tennareita ja takkeja niin pitkiä kuin lyhyitäkin. Vessa oli eteisen tuntumassa, siinä missä olohuone avautui eteisestä oikealle mentäessä. Keittiö oli suhteellisen pieni, mutta riitti yhdelle roudarille oikein hyvin. Keittiön keskuksina tietysti toimivat kahvinkeitin ja se, todellakin suurimmaksi osin, oluella täytetty jääkaappi.
Kerry pudotti jo tyhjentämänsä oluttölkin lattialle ja lysähti mustalle nahkasohvalleen olohuoneeseen, suurehkon television eteen. Mies kiskoi kenkänsä jaloistaan ja nykäisi verkkopaitansa pois yltään. Eiköhän Roslyn ollut nähnyt jo muutoinkin hänet ties minkälaisissa vetimissä vaikka he olivat tunteneet korkeintaan kahden tunnin ajan!

"Oo ku kotonas, bitch", Kerry hymähti samalla kun kääntyi sohvalle vatsalleen ja veti tyynyn päänsä alle. Televisiosta ei tähän aikaan tulisi edes mitään, joten kaiketi hän 'joutuisi' tyytymään ainoastaan Roslynin seuraan.
Takaisin alkuun Siirry alas
sviiti
Kilpikonna
sviiti


Viestien lukumäärä : 40
Join date : 21.05.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Uleaborg

Antaisitko minulle paremmat näköalat? Empty
ViestiAihe: Vs: Antaisitko minulle paremmat näköalat?   Antaisitko minulle paremmat näköalat? Icon_minitimeTo Kesä 16, 2011 8:23 am

Roslyn oli saanut yhden tölkin käteensä ja piti mokomaa koko matkan kiinni ettei olisi niillä saapikkaillaan kaatunut kuten yleensä. Vaikkei hän hirveässä humalassa ollutkaan, kuten normaalisti . Mutta monesti vaikka polvet olivat enemmän arvilla kuin laki salli, se tyhjenynyt kaljapullo harmitti eniten.
Kun kaksikko pääsi perille, toinen mumisi jotain asunnostaan ja siitä että se Roslynille kelpaisi. Likka virnisti ja kallisti hieman päätään ovelasti:
"Mulla on melko tarkka maku tommosten asioiden kanssa" Ja ensimmäiset askeleet kajahtivat toisen kämppään. Roslyn itse asui yksiössä, ja jos kaikki nämä kamat olisi yritetty ängetä hänen kotiinsa niin tehtävä olisi epäonnistunut. Rose innostui kaikesta tästä tavarasta ja käveli hetken aikaa rauhassa toisen taloa tutkien, päästäen toiselle kuitenkin tyytyväisen hymähdyksen.
"Sä omistat viis kertaa enemmä tavaraa ku mä. Mulla on vaa yksiö,ja siellä sohva, sänky, pöytä ja jääkaappi. Ja vaatteita. Ja kenkiä." Ehkä Roslyn kuulosti perus naiselta, hirveästi kenkä ja laukkupareja, mutta kyllä kai nyt sen huomasi ettei hän mennyt läheltäkään näitä naisia jotka valittivat katkenneesta kynnestään. Rose laittoi kaljansa yhdelle kaiuttimista, ja veti saapikkaansa pois jaloistaan. Eikä hän oikeastaan juuri lyhentynyt siitä mitä hän jo nyt oli. Pitkä ja hoikka likka, mihin hän edes oikeastaan saapikkaita olisi tarvinnut? Kalja löysi taas tutun kämmenen, ja Roslyn otti ja istahti rennosti Kerryn takamuksen päälle. Toinen ei ollut jättänyt oikein tilaa tai vaihtoehtoja, joten saisi sitten tuntea Roslynin luisen takamuksen omaansa vasten.
"Enemmän ku kotona. Onko nää kaikki tavarat oikeesti sun?" Ehkä osa oli jäänyt kavereilta tai jotain.. Oli hauskaa katsoa että Roslyn oli saanut miespuolisen sielunkumppanin tälle vaatteiden nakkelemiselle. Yhtenä aamuna kun Rosen äiti oli ollut kylässä, tämä oli löytänyt kolmet stringit roikkumasta hänen katostaan niittejen avulla. Mielikuvitusta käytettiin aina kun tila alkoi loppua vaatekaapista.

"Pöhölö, miks sä pistit telkkarin päälle? Kello on jo aatamin aikaa, ei tuolta tuu mitää ellei toljoteta aamu seitsemän uutisiin asti tyhjää ruutua... " Ja huvittunut virne kävi samalla suupielillä kun tölkki avattiin ja ensimmäiset hörpyt valuivat likan nieluun.


//ole armollinen ja huomaa kellonaika :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Rame
Valon juuri
Rame


Viestien lukumäärä : 90
Join date : 02.08.2010
Ikä : 31

Antaisitko minulle paremmat näköalat? Empty
ViestiAihe: Vs: Antaisitko minulle paremmat näköalat?   Antaisitko minulle paremmat näköalat? Icon_minitimeTo Kesä 16, 2011 10:08 pm

// Hhmmmm...Eikös tuohon aikaan synny aina ne nerokkaimmat tekstit? xD \\

Kerry ei osannut kuin naureskella toisen sanoille. Hänen sanavarastonsa oli alkanut jo hieman huveta, vaikkei tämä ollutkaan kuin vasta illan kolmas olut! Ja lisää hän kittaisi, mikäli se tosiaan vain hänestä olisi kiinni! Eikä mies enää osannut edes huolestua siitä, että saattoi käydä väkivaltaiseksi humalatilassaan. Roslyn oli hauskaa seuraa, tämä saattaisi hyvinkin olla yksi niistä harvoista poikkeuksista.
Kerry oli elektroniikkamiehiä. Hänellä oli televisio, tietokoneita, kauittimia, soittimia. Hänelle ne olivat kuin kengät ja laukut naisille. Ilman niitä hän ei olisi pärjännyt - ja siksi ne valloittivatkin suurinta osaa hänen asunnostaan.
Mies naurahti toisen tuumatessa hänen omistavan enemmän tavaraa kuin tämä.
"Ehkä mä sit oon joku tosi transu."

Kerry älähti toisen istuutuessa hänen takapuolensa päälle. Ei hänen omansakaan mikään turhan tuhdisti täytetty ollut, mutta herranen aika tytön persluut painoivat!
"Nartut mä heitän yleensä lattialle, mut oo ny sit siinä", Kerry hymähti ja virnisti. Kaiketi toinen samankaltaisen huumorintajun omaavana ihmisenä tajusikin hänen vitsailevan. Ja millainen mies hän olisi ollut, jos ei olisi antanut tytön istua takapuolensa päällä!? Selvä, ehkä hänen pitäisi kääntyä selälleen ja kysyä sitten uudelleen?
"On. Kaikki on mun. Sen takii mulla ei yleensä ruokaan paljo rahaa riitäkään", Kerry vastasi naurahtaen ja huokaisten selasi läpi kaikki näkyvät kanavat ennen kuin sulki television. Muutama seksikanava olisi löytynyt, mutta siinäkin oli kaksi pulmaa; ensinnäkin, hänellä oli nainen asunnossaan ja toisekseen, ne olivat maksullisia kanavia!
"Miks naiset on aina oikeessa?" Kerry kysyi tuhahtaen ja heitti kaukosäätimen kauemmas, "Nytkö sä vasta alotat!? Mäki haluun!"
Mies tuijotti toisen oluttölkkiä onnettomana. Hänellä oli lukuisia vastaavanlaisia, joskin eri merkkisiä, jääkaapissaan, mutta toinen istui hänen takapuolensa päällä! Helpostikos hän olisi hoikan tytön heittänyt alas, sinne missä oli juuri kertonut narttuja säilyttävänsä, muttei hän voinut väittää, etteikö alkoholi olisi herättänyt hänessä tietynlaista viettiä, joka vaati naista istumaan hänen takapuolensa päällä, mikäli sen pidemmälle ei päästäisi.
Takaisin alkuun Siirry alas
sviiti
Kilpikonna
sviiti


Viestien lukumäärä : 40
Join date : 21.05.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Uleaborg

Antaisitko minulle paremmat näköalat? Empty
ViestiAihe: Vs: Antaisitko minulle paremmat näköalat?   Antaisitko minulle paremmat näköalat? Icon_minitimePe Kesä 17, 2011 3:18 am

//Nää, sillo lagittaa vaa..:D


Roslyn virnisti hieman toiselle taas ja hörppäsi pienen määrän kaljastaan. Sormet olivat melko kylmät sen kaljan pitelemisen takia, muttei se humalatilan hankkimista haitannut. Joskus Roslynin kaverit olivat nakanneet tämän talvella pihalle tälläisissä vaatteissa kun likka oli ollut liian humalassa, ja siitäki hän oli selvinnyt vaikka reippaat 10 tuntia olikin tullut nukuttua. Kerryn myöntäessä pienen transseksuaalin sisällään, Roslyn taputti toista kylmillä sormillaan selkään hihitellen hieman:
"Ha! Myönsit!" Ja sen kunniaksi skoolattiin ilman kanssa. Eipä hän ollut tullut edes ajatelleeksi että saisi toisen vihaiseksi, siis vihaiseksi eikä suuttumaan. Ne olivat kaksi täysin eri asiaa. Suuttumisen pystyi sopimaan, kun ihminen oli vihainen niin Roslynkin osasi ehkä pelätä hieman sitä nyrkkiä.

"Hei, mä oon sentään rotunarttu, niin mun paikka on uroksia ylempänä. Tyydy paikkaas kolli." Toinen hauska fakta oli, ettei Roslyn ollut myöskään miettinyt että toisen pään sisällä pyörisi mitään seksiajatuksia. Eihän hän toista kyllä paljoa tuntenut, lähes ollenkaan, mutta oli parin tunnin sisällä jo toisen luona kylässä, pukenut jätkän vaatteisiinsa ja juossut portsaria karkuun. Iltaa kerrakseen. Aamulla hänen pitäisi viimeistään mennä koiriensa luokse, onneksi naapuri oli ottanut ne taas hoidettavakseen yhdeksi illaksi.
"Joo, samajutut.. mun koirat syö enemmän ku mä.." Laiska olkien kohotus kertoi myös sitä ettei Roslyn ikinä oikein nälkäinen edes ollutkaan. Koirillakaan ei ehkä niin nälkä ollut, kunhan vain huvikseen söivät.

Kerryn selaillessa kanavia ja sammuttaessa television, Roslyn tirskahti uudemman kerran. No totta kai naiset olivat aina oikeassa..
"No, siksi, että me kaikki naiset ollaan kuitenkin äitejä jollain tapaa joskus tulevaisuudessa, ja meillä on äidinvaistot jo nyt, ja tiedetään kaikki ennalta. Tai sitte me vaan ollaa oikeesti meedioita." Seuraava murhe Kerryllä oli tuo kalja, ja blondi virnisti uudemman kerran ja sipaisi toisen selkää jääkylmällä kaljalla.
"Saat sitte ku mä oon juonu tämän." Okei, ehkä vastaus jäi hieman liian avonaiseksi. Saa mitä? Roslyn oli kyllä meinannut ihan sitä kaljaa. Mutta mitäpä sitä nyt Kerrystä ikinä tietäisi. Kurkkuun huljahti taas kerran hieman suurempi annos huurteista kaljaa, ja nautinnollinen ähkäisy tehtiin aivan toisen kiusaksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Rame
Valon juuri
Rame


Viestien lukumäärä : 90
Join date : 02.08.2010
Ikä : 31

Antaisitko minulle paremmat näköalat? Empty
ViestiAihe: Vs: Antaisitko minulle paremmat näköalat?   Antaisitko minulle paremmat näköalat? Icon_minitimeTi Kesä 21, 2011 1:17 am

Kerry värähti tuntiessaan kylmät sormet selässään ja irvisti. Hän ei voinut kieltää toisen sanoja, koska muisti kyllä hyvin mitä oli itse äsken sanonut - ja omistihan hän enemmän tavaroita kuin toinen siinä missä hän oli myös pukeutunut tämän lyhyttäkin lyhyempään mekkoon.
"Mä en tilannu rotunarttua!" Kerry puhisi toisen alta ja koetti luikerrella pakoon, muttei kuitenkaan onnistunut siinä ja jättäytyi niille sijoilleen.
Ei toinen suinkaan painavat ollut, mutta tämän luut olivat toden totta kovat ja painoivat hänen takapuoltaan vasten. Ynisten mies paranteli asentoaan toisen alla ja kaikesta päätellen koetti tyytyä paikkaan, joka vaikutti olevan paras, jonka toinen aikoi hänelle suoda.

"Millasii koirii sulla on?" Kerry kysyi aikansa kuluksi kun toinen ei selvästikään tahtonut päästää häntä allaan ja sattui mainitsemaan koiristaan ihan vain ohimennen.
Mies tuhisi entistä ärtyneemmin Roslynin mainitessa naisten äidinvaistoista ja jostain sellaisesta.
"Mutta mulla on kaks mamia! Kai mulleki ny jotain naisen vaistoja on siirtyny, hä!?" Kerry puolusteli samalla kun pöyhi tyynyä ja nojasi päänsä uudemman kerran sitä vasten.
Mies kiljahti jopa suhteellisen naisellisesti toisen sipaistessa varoittamatta hänen alaselkäänsä oluttölkillään. Kerry läimäytti nopeasti kämmenensä suunsa eteen ja vilkaisi toista olkansa yli sen minkä kykeni.
"Kiduttaja! Sinä julma, julma nainen!" mies laukoi syytöksiään kun toinen ei oitis noussut ylös hakemaan hänelle olutta, "Missä on tasa-arvo!?"

// köhm, tökstöks, nyt ei teksti oikee luista x) \\
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Antaisitko minulle paremmat näköalat? Empty
ViestiAihe: Vs: Antaisitko minulle paremmat näköalat?   Antaisitko minulle paremmat näköalat? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Antaisitko minulle paremmat näköalat?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
London Calling :: Rashee Road :: Rasherasp Bar-
Siirry: