|
|
| Raskaan päivän kevennetty loppu //Sov. | |
| | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Evi.Love Minä olen voittaja
Viestien lukumäärä : 2259 Join date : 04.08.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Hämeenlinna
| Aihe: Vs: Raskaan päivän kevennetty loppu //Sov. Pe Loka 30, 2009 3:20 am | |
| Vahvasti meikatut silmät kohdistuivat jälleen hetkeksi Cloudiin, kun tuo kertoi, että hänelläkin oli menneisyytensä. "Niin. Aina parempi ajatella lasta tuollasis asioissa", tyttö sanoi ja loi kasvoilleen hymyn. Cloudilla oli varmasti ollut todella vaikeaa. Trixie siirsi katseensa Kissiin ja naurahti, kun brunette sanoi, että Kiss tykkäsi hänestä. "Mäki tykkään Kissistä", Trixie sanoi hieman lapsellisella äänensävyllä, joka yleensä tepsi pikkulapsii. "Tykkään kovasti", tyttö naurahti ja kutitti jälleen Kissiä kylkeen. "Aattelin, et jos joskus tarvitsen vapaa-aikaa, niin jos Kiss tarttis hoitajaa, ni voisit kysyy multa?", Trixie kysyi, sillä näytti pitävän Kissistä todella paljon. Niin lapsi, kuin hänen isänsä olivat todella mukavaa seuraa, mutta Trixie ei ihmettelisi, jos Cloud ei suostuisi. Olivathan he tunteneet vasta todella, todella vähän aikaa. Kutienkin Trixie piti sitä vain ehdoituksena, eikä ottaisi nokkiinsa jos Cloud vastaisi kieltävästi.
// Anteeksi kesto! // | |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Raskaan päivän kevennetty loppu //Sov. Pe Loka 30, 2009 3:47 am | |
| Nuorukainen hymyili hellästi näylle edessään. Kiss ja Trixie sopivat toisilleen, sen huomasi helposti. Ehkä heistä tulisi hyviä ystäviä, jos he jatkaisivat toistensa näkemistä, ei sitä koskaan tiennyt. Kuullessaan toisen ehdotuksen bruneten kasvot kirkastuivat muutamalla asteella. "Tarkoitatko sitä todella? Se olisi suuri apu!" Cloud innostui. "Tietenkin pitää ensin järjestää harjoitusilta tai jotain sinne päin, että näen, mitä osaat ja että voisin ohjeistaa sinua hiukan enemmän tarvittaessa ja kertoa kaiken mahdollisen muun, mutta muuten hienoa!" hän jatkoi innokasta papattamistaan. Tietenkin oli se vaara, että Trixie vain esitti mukavaa, mutta toisaalta, miksi ihmeessä hän haluaisi tehdä jotakin Kissille? Varmistuakseen toisen hyvistä aikeista brunette halusi nähdä toisen lastenhoitohommissa, että Trixie varmasti osaisi asiansa. |
| | | Evi.Love Minä olen voittaja
Viestien lukumäärä : 2259 Join date : 04.08.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Hämeenlinna
| Aihe: Vs: Raskaan päivän kevennetty loppu //Sov. Pe Loka 30, 2009 3:57 am | |
| Trixietä alkoi naurattaa, kun brunette innostui asiasta. "Mitä vai prinsessan takia", tyttö vastasi, kunnes Cloud alkoi puhua harjoitusillasta, joka oli tosin Trixien mielestä mitä mainioin idea. Hänellä olisi jotain tekemistä päivisin, sillä mitään muuta hommaa hänellä ei ollut päivällä, kuin hip-hop tanssi, mutta sitäkin harvoin. "Juu, saat sitten opettaa", Trixie hihkaisi ja katsoi sitten Kissiä hymy huulillaan. "En malta oottaa et pääsen hoitaa sua, ku oot niin mukava", Trixie sanoi ja silitteli hellästi Kissin poskea, siirtäen sitten katseensa Cloudille. "Jos annan numeroni?", Trixie kysyi ja hymyili Cloudille. "Koskaa ei oo huono aina soittaa, jos tarviit apua", tyttö sanoi, eikä malttanut odottaa, että pääsisi joskus hoitamaan sellaista lasta, kuin Kiss. | |
| Aihe: Vs: Raskaan päivän kevennetty loppu //Sov. La Loka 31, 2009 5:12 pm | |
| //Anteeksi, että kesti. Inspiraatio oli hetken hakusessa. ^^//
"Ehkä se on järkevintä, ettei tarvitse alkaa pysäyttelemään ihmisiä kaduilla ja kyselemään, tuntisivatko he sinut", Cloud totesi virnistäen. Olisi se varmaan aikamoista, nuori mies pienen lapsen kanssa etsisi jotain tyttöä hirveällä kiireellä. Siitä ainakin voisi vetää monet johtopäätökset. Pidän mielessä", hän vielä lisäsi kun Trixie sanoi, että koskaan ei ollut huono aika soittaa kun tarvitsi apua. Nuorukainen kaivoi kännykkänsä housujen taskusta, ja ojensi sen tyttöä kohti. "Uskallatko kirjoittaa numerosi kännykkään Kiss sylissä vai otanko hänet taas takaisin?" brunette kysyi hymy huulillaan. Voisihan toinen kokeilla sitä jos halusi, se ei ollut niin vaikeaa varsinkaan Kissin kanssa, joka harvoin kiemurteli sylissä. Mutta taas jos jokin meni pieleen, niin Cloud oli valmiina nappaamaan kiinni tytöstä ettei tuo putoaisi maahan. |
| Aihe: Vs: Raskaan päivän kevennetty loppu //Sov. Su Marras 01, 2009 7:40 pm | |
| "Haha, pystyn vain kuvitella, että koitat metsästää mua kadunvarsilta", Trixie sanoi ja virnisti toiselle. Se tosiaan olisi aikamoista! "Joo, pidä vaan", Trixie naurahti kun Cloud sanoi, että pitää mielessä. Trixie katsahti kännykkää, kun Cloud tarjosi tuota tytölle. Trixie kyllä uskoi, että pystyisi kirjoittamaan numeronsa kännykkään niin, ettei Kissille tapahtuisi mitään. "Kyl mä pystyn", tyttö sanoi ja hymyili Cloudille, alkaen sitten kirjoittamaan tekstiä näytölle samalla kun vilkuili, ettei Kiss alkaisi rimpuilla, tai mitään muuta vastaavaa. Kun Trixie oli saanut kirjoitettua numeronsa, hän ojensi kännykän taas brunetelle ja hymyili pienesti. "Siinä", tuo sanoi ja siirsi katseensa Kissiin. Hän ei malttaisi odottaa, että pääisi hoitamaan tuota suloista pienokaista. Tosin harjoittelu oli kohdallaan, eikä tyttö sitä voinut kieltää. Hyvä vain, että Cloud saisi opettaa häntä. | |
| Aihe: Vs: Raskaan päivän kevennetty loppu //Sov. Ma Marras 02, 2009 2:36 am | |
| //Anteeksi kesto, kaveri oli viikonloppuvieraana niin ei voinut vastata... Lyhytkin tuli.//
Brunette vilkuili vuorotellen Kissiä ja Trixietä, tytärtään ettei tuo alkaisi yht'äkkiä rimpuilemaan ja aiheuttaisi siten vaaratilannetta itselleen ja tyttöä jotta tietäisi milloin tuo olisi saanut kirjoitettua numeronsa. "Kiitos", nuorukainen sanoi ja otti kännykkänsä toiselta. Hän tallensi numeron kirjoittaen toisen nimen ja perään sanan "lapsenvahti", että varmasti muistaisi keneltä voisi pyytää apua tarvittaessa. Saattoi olla, että Cloud unohtaisi kokonaan numeroiden paljoudesta johtuen, kuka oli se ihminen, keneltä pystyi apua kysymään. "Kirjoitanko numeroni kännykkääsi soitanko hälärin vai lähetänkö tekstarin, että saat numeroni?" brunette varmisti, roikottaen puhelinta kädessään. |
| Aihe: Vs: Raskaan päivän kevennetty loppu //Sov. Ma Marras 02, 2009 2:53 am | |
| //Ei se mtn. Itelläki oli kaveri viikonloppuna kylässä, nii en mäkää voinu heti vastaa ; )//
Trixie katsoi Cloudia ja hymyili tuolle, kun toinen tallensi numeron. Cloudin kysyessä, että miten tyttö halusi hänen numeronsa, niin Trixie sai onneksi kaivettua kännykän yhdellä kädellään taskustaan, sillä piteli toisella Kissiä. "Voit kirjottaa tohon", Trixie ehdotti ja ojensi kännykkänsä brunetelle, siirtäen sitten katseensa Kissiin ja höpöttäen tuolle sitten jotain ihan epämääräistä tytön söpöydestä, vaikka Trixie olikin jo moneen kertaan siitä maininnutkin.
//Ja anteeksi, lyhyt// | |
| Aihe: Vs: Raskaan päivän kevennetty loppu //Sov. Ke Marras 04, 2009 10:18 pm | |
| //Anteeksi vastaaminen venyi järkyttävän pitkälle, mutta koulu söi vapaa-ajan. :3//
Cloud otti Trixien kännykän tuon kädestä ja alkoi näpyttelemään numeroaan siihen hetken mietintätauon jälkeen. Oma numerosarja oli Kissin syntymäpäivän lisäksi yksi niistä asioista, mitkä eivät meinanneet pysyä päässä millään. Onneksi omaa numeroa oli joutunut kertomaan ja kirjoittamaan niin monta kertaa, että se pysyi päässä aika hyvin. "Siinä", brunette sanoi hymyillen, ojentaen samalla kännykän takaisin toiselle. Hän vilkaisi tytärtään, että tuolla olisi kaikki hyvin, ja sipaisi kevyesti tuon poskea. Vaikka nuorukainen näki kuinka monta lasta, niin Kiss oli silti heistä ylivoimaisesti kaikkein söpöin. |
| Aihe: Vs: Raskaan päivän kevennetty loppu //Sov. Ti Marras 10, 2009 3:21 am | |
| Bruneten ojentaessa kännykkää Trixielle, tyttö vilkaisi vielä Kissiä, ennenkuin otti kännykän varovasti Cloudin kädestä. "Kiitti", Trixie sanoi ja hymyili toiselle, painaen sitten numeron muistiin. Trixie siirsi katseensa muihin lapsiin, jotka leikkivät kauempana. Tosiaan, Kiss oli kaikista suloisin ja mukavin ja kaikkea. "Kissistä tulee varmasti kiltti tyttö", Trixie sanoi ja katsoi lasta, joka vain tuijotti takaisin söpöillä nappisilmillään. "Tapaan ihmisiä ihan oudoissa tilanteissa. Sut ja Kissinki tapasin jossain oudommassa tilanteessa, kun ne kolikon tippu. En ikinä osaa solmia ihmissuhteita ilma kommelluksia", Trixie naurahti ja virnisti sitten toiselle pienesti, katsoen sen jälkeen, ettei Kiss tippuisi hänen sylistään.
//Sori kesto ja lyhyys...// | |
| Aihe: Vs: Raskaan päivän kevennetty loppu //Sov. Ti Marras 10, 2009 4:00 am | |
| Cloud naurahti. "Ainakin toivon niin. Rasheella on paha pitää kuritonta kakaraa, ja siellä ei oikein ole kunnollisia esimerkkejä", nuorukainen totesi. Suurin osa Rashee Roadilla asuvista joi, poltti ja käytti huumeita. Varsinkin viereisen asunnon asukas oli ollut viimeisen kuukauden humalassa ja talossa lappasi väkeä yhtenään. Tuon napurin naapuria brunette ei edes tiennyt, tämä ei ollut ollut lähtenyt asuntonsa suojista muutamaan vuoteen erään Cloudin ystävän mukaan. Kuulemma hänen äitinsä ja sisarukset toivat asuntoon kaiken tarpeellisen. Ei mitenkään hyviä naapureita siis. "Minä tapaan ihmisiä erilaisilla tavoilla, mutta minäkin taidan tutustua ihmisiin lähinnä kommelluksien kautta. Mutta tavallaan se on ihan hyvä juttu, ainakin saa muisteltua muutaman vuoden päästä kuinka tuli ihmisiin tutustuttua", Cloud kertoi mielipiteensä puoliksi virnistäen. |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Raskaan päivän kevennetty loppu //Sov. | |
| |
| | | | Raskaan päivän kevennetty loppu //Sov. | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |
|