London Calling
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Jiron ipana kaipaa seuraa

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Jiron ipana kaipaa seuraa Empty
ViestiAihe: Jiron ipana kaipaa seuraa   Jiron ipana kaipaa seuraa Icon_minitimeMa Tammi 11, 2010 11:09 pm

Eli Elliotille jotain kivaa seuraa jostain.
Se on kaikki ruokainen (minä pakotan sen kaikkiruokaiseksi >D) joten eipä kauheasti väliä onko tyttö/poika, hetero vai lesbo vai kenties avaruusolento marsista. Ei välttämättä sitä maailmanmullistavaa rakkautta tarvitse löytyä, kunhan joku joka tökkii sitä kepillä kylkeen :)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sikko
Päällikkö
Päällikkö
Sikko

Viestien lukumäärä : 2041
Ikä : 33

ViestiAihe: Vs: Jiron ipana kaipaa seuraa   Jiron ipana kaipaa seuraa Icon_minitimeMa Tammi 11, 2010 11:15 pm

Mää voisin tarjota tuota Ravid-mussuani mikäli kelpaa! Varmaan persoonista Rain soveltuis ja sen kans sais varmaan jotain yhden illan juttua ainakin, ellei Elliot paljasta ikäänsä! :---D Tai sitte mietin kans Eliä, kun sillä on kans anoreksia (tosin sitä ei lue tiedoissa), niin sen pohjalta vois jotain kekkasta.
http://sofinweb.blogspot.com/
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jiron ipana kaipaa seuraa   Jiron ipana kaipaa seuraa Icon_minitimeMa Tammi 11, 2010 11:30 pm

Uuuuuuuu! Rain kuulostaa kivalta kaverilta. Ha, elliot ei paljasta mitään ellei siltä kysytä mitään :''DD
Toisaalta taas ois kanssa aika kiva. Mä jätän tän päättämisen sulle, mä oon aina niin huono päättään jos jostain pitää valita jotain. >3
Sikko
Päällikkö
Päällikkö
Sikko

ViestiAihe: Vs: Jiron ipana kaipaa seuraa   Jiron ipana kaipaa seuraa Icon_minitimeMa Tammi 11, 2010 11:43 pm

Hmm no ehkä Rainin kans saisin enemmän jotain aikaa kyllä. Tai siis oon juurtunu Eliahilla noihin Theliah-peleihin joten. : D Saattas loppua sillai lahjakkaasti inspis kesken.

Mut mulle tuli sellanen hauska idea, että pojathan vois tavata toisensa vaikka tuolla Honey Boneyssa. :---D Olis aika jännittävää, jos siellä sitten tapahtuisi jotain enemmänki. Naisia katsomassa, mutta päätyvät molemmat miehiin.. Tai sitten ne vois vaan törmätä Elm Squarella tai jotain.

Ideas, any?
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jiron ipana kaipaa seuraa   Jiron ipana kaipaa seuraa Icon_minitimeTi Tammi 12, 2010 1:12 am

Ois kyllä aika hauska idea, naisia kattomassa, mutta päätyvät miehiin :D Kuulostaa kieltämättä kivalta.

Aloitatko sinä vai minä?
Sikko
Päällikkö
Päällikkö
Sikko

ViestiAihe: Vs: Jiron ipana kaipaa seuraa   Jiron ipana kaipaa seuraa Icon_minitimeTi Tammi 12, 2010 1:18 am

Jos sie alottasit? (---8 Mulla on tässä muutama peli vastattavana nii nii.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jiron ipana kaipaa seuraa   Jiron ipana kaipaa seuraa Icon_minitimeTi Tammi 12, 2010 1:23 am

selvä se :-----)

edit // girls girls girls
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Jiron ipana kaipaa seuraa   Jiron ipana kaipaa seuraa Icon_minitime

Jiron ipana kaipaa seuraa
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Rakki kaipaa peliseuraa tytyillensä ! ^^
» Nikkille seuraa
» Seuraa Davinialle?
» Jennylle seuraa
» Reaganille seuraa

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa