Vieraili Vierailija
| Aihe: Jiron ipana kaipaa seuraa Ma Tammi 11, 2010 11:09 pm | |
| Eli Elliotille jotain kivaa seuraa jostain. Se on kaikki ruokainen (minä pakotan sen kaikkiruokaiseksi >D) joten eipä kauheasti väliä onko tyttö/poika, hetero vai lesbo vai kenties avaruusolento marsista. Ei välttämättä sitä maailmanmullistavaa rakkautta tarvitse löytyä, kunhan joku joka tökkii sitä kepillä kylkeen :) |
|
Sikko Päällikkö
Viestien lukumäärä : 2041 Join date : 30.07.2009 Ikä : 33 Paikkakunta : Rovaniemi
| Aihe: Vs: Jiron ipana kaipaa seuraa Ma Tammi 11, 2010 11:15 pm | |
| Mää voisin tarjota tuota Ravid-mussuani mikäli kelpaa! Varmaan persoonista Rain soveltuis ja sen kans sais varmaan jotain yhden illan juttua ainakin, ellei Elliot paljasta ikäänsä! :---D Tai sitte mietin kans Eliä, kun sillä on kans anoreksia (tosin sitä ei lue tiedoissa), niin sen pohjalta vois jotain kekkasta. | |
|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jiron ipana kaipaa seuraa Ma Tammi 11, 2010 11:30 pm | |
| Uuuuuuuu! Rain kuulostaa kivalta kaverilta. Ha, elliot ei paljasta mitään ellei siltä kysytä mitään :''DD Toisaalta taas ois kanssa aika kiva. Mä jätän tän päättämisen sulle, mä oon aina niin huono päättään jos jostain pitää valita jotain. >3 |
|
Sikko Päällikkö
Viestien lukumäärä : 2041 Join date : 30.07.2009 Ikä : 33 Paikkakunta : Rovaniemi
| Aihe: Vs: Jiron ipana kaipaa seuraa Ma Tammi 11, 2010 11:43 pm | |
| Hmm no ehkä Rainin kans saisin enemmän jotain aikaa kyllä. Tai siis oon juurtunu Eliahilla noihin Theliah-peleihin joten. : D Saattas loppua sillai lahjakkaasti inspis kesken.
Mut mulle tuli sellanen hauska idea, että pojathan vois tavata toisensa vaikka tuolla Honey Boneyssa. :---D Olis aika jännittävää, jos siellä sitten tapahtuisi jotain enemmänki. Naisia katsomassa, mutta päätyvät molemmat miehiin.. Tai sitten ne vois vaan törmätä Elm Squarella tai jotain.
Ideas, any? | |
|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jiron ipana kaipaa seuraa Ti Tammi 12, 2010 1:12 am | |
| Ois kyllä aika hauska idea, naisia kattomassa, mutta päätyvät miehiin :D Kuulostaa kieltämättä kivalta.
Aloitatko sinä vai minä? |
|
Sikko Päällikkö
| Aihe: Vs: Jiron ipana kaipaa seuraa Ti Tammi 12, 2010 1:18 am | |
| Jos sie alottasit? (---8 Mulla on tässä muutama peli vastattavana nii nii. | |
|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jiron ipana kaipaa seuraa Ti Tammi 12, 2010 1:23 am | |
| |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Jiron ipana kaipaa seuraa | |
| |
|