London Calling
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Reaganille seuraa

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Reaganille seuraa Empty
ViestiAihe: Reaganille seuraa   Reaganille seuraa Icon_minitimeTo Elo 12, 2010 3:29 am

Tyttöseni Reagan on vailla seuraa ja mulla sormet jo syyhyää pelaamaan ensimmäistä peliäni täällä. Itelläni ei ole mitän juonia valmiiksi mietittynä, mutta jos joku haluaa alkaa pelaamaan, niin eiköhän siitä jotain enemmän tai vähemmän jännää saada syntyyn : D Ehdotelkaa ihmeessä, jos jotain hahmollenne ja Reaganille keksitte! :)
Takaisin alkuun Siirry alas
Guinnevere
Kalamiehen toveri
Guinnevere

Viestien lukumäärä : 283
Ikä : 31

Reaganille seuraa Empty
ViestiAihe: Vs: Reaganille seuraa   Reaganille seuraa Icon_minitimeTo Elo 12, 2010 6:58 am

jos christian kelpaa seuraksi niin mä tarjoudun pelaamaan melkein mitä vaan !:---)
Vieraili
Vierailija

Reaganille seuraa Empty
ViestiAihe: Vs: Reaganille seuraa   Reaganille seuraa Icon_minitimeTo Elo 12, 2010 5:12 pm

Ehottomasti kelpaa, hän vaikuttaa varsin mielenkiintoselta :D Onko mitään tiettyä ideaa mielessä?
Guinnevere
Kalamiehen toveri
Guinnevere

Viestien lukumäärä : 283
Ikä : 31

Reaganille seuraa Empty
ViestiAihe: Vs: Reaganille seuraa   Reaganille seuraa Icon_minitimeTo Elo 12, 2010 8:32 pm

pakko sanoa, että nyt kyllä lyö tyhjää :----D mutta jos sulla olis edes pientäkin ideaa mielessä, niin mainitte ihmees, koska mä oon kaikille ideoille avoin !
Vieraili
Vierailija

Reaganille seuraa Empty
ViestiAihe: Vs: Reaganille seuraa   Reaganille seuraa Icon_minitimePe Elo 13, 2010 11:15 pm

Ei mullakaan päässä mitään huikeita ajatuksia liiku, syytän koulun alkamista :D En keksi muuta, kuin että Reagan bongaisi Christianin jossain, ajattelisi tämän vaikuttavan mielenkiintoiselta ja jostain syystä keksisi, että olisi hyvä idea ängetä turhan lähelle toisen henkilökohtasta "reviiriä". Semmonen saattaa mennä vähän small talkiksi, että haluutko semmosta pelata vai pitäiskö yrittää kehittää jotain toiminnallisempaa? :--D
repa
Kelpaanhan, rakkaani?
repa

Viestien lukumäärä : 830
Ikä : 34

Reaganille seuraa Empty
ViestiAihe: Vs: Reaganille seuraa   Reaganille seuraa Icon_minitimeTo Elo 19, 2010 11:29 pm

Heips! Miten, kelpaisko Lala peliseuraksi? Pelaisin neitokaisella mielelläni Kaaoskauden aikaan, jollon se on flippailevaa seuraa. Lala saattaa tulla puhumaan ihan spontaanisti kelle tahansa tai vaihtoehtoisesti Lala vois olla jossain pööpöilemässä sekavassa kunnossa ja Reagan vois mahdollisesti mennä kysymään, tarviiko se apua? Myös muut ideat käy, jos peliseura edes kiinnostaa enää? (:
Vieraili
Vierailija

Reaganille seuraa Empty
ViestiAihe: Vs: Reaganille seuraa   Reaganille seuraa Icon_minitimePe Elo 20, 2010 10:32 pm

Joo, peliseura kiinnostaa ja Lala kelpaa hyvin. Pööpöilemisideakin kuulostaa mun korvaan tosi hyvältä :D Haluisitko sä alottaa pelin jonnekin? :)
repa
Kelpaanhan, rakkaani?
repa

Viestien lukumäärä : 830
Ikä : 34

Reaganille seuraa Empty
ViestiAihe: Vs: Reaganille seuraa   Reaganille seuraa Icon_minitimeLa Elo 21, 2010 4:25 am

Sponsored content

Reaganille seuraa Empty
ViestiAihe: Vs: Reaganille seuraa   Reaganille seuraa Icon_minitime

Reaganille seuraa
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Seuraa Davinialle?
» Jennylle seuraa