London Calling
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Pierrelle seuraa.

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Pierrelle seuraa. Empty
ViestiAihe: Pierrelle seuraa.   Pierrelle seuraa. Icon_minitimeTi Marras 24, 2009 5:31 am

Pierre "Pier" etsii siis

-vihamiehiä, jotka ovat katkeroituneet jostain tuomiosta. Uhkauskirjeet ovat siis tärkeitä asioita näiden henkilöisen välillä
-ystäviä
-työkavereita, töistä saamiaan kollegoita
-kihlattua, joko valmis tai uusi hahmo
yksärillä jos nappas

----------------------------

Viimeinen muokkaaja, Alize pvm Ke Huhti 07, 2010 3:50 am, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

Pierrelle seuraa. Empty
ViestiAihe: Vs: Pierrelle seuraa.   Pierrelle seuraa. Icon_minitimePe Tammi 29, 2010 4:15 am

Nyt tarvitaan SEURAA ja kiperästi.
Suntsu
Vasen käsi
Vasen käsi
Suntsu

Viestien lukumäärä : 753
Ikä : 30

Pierrelle seuraa. Empty
ViestiAihe: Vs: Pierrelle seuraa.   Pierrelle seuraa. Icon_minitimeSu Tammi 31, 2010 2:36 am

Mä voisin Jamieta tarjoilla Pierrelle seuraksi, jos käy. (: Mitään ihmeellistä ideaa mulla ei ole pelille, mutta...

Jamiella nyt on vähän tapana ollut sotkeutua vähän kaikkeen laittomaan (huumeiden myyminen yms.), joten ehkäpä tämä ois sitten jäänyt kiinni jostain ja tarttis juristia? Niin, tai hei! Jamiehan vois vaikka yrittää myydä Pierrelle jotain satsii vaikkapa kokaa, yrittäen näin saada täysin pa:ana nopeasti rahaa. Ois varmaan aika paska homma Jamielle, ku Pierre paljastuisi sitten juristiksi ja tietty sit pelkäis, että tää nostais/nostaa jutun. XD

Ja voisihan peli olla sellainen, että Jamie tarvitsis juristia, kun oli saanut puukosta ja sitten haluaa viedä asian oikeuteen?

Jos näistä joku kelpais. Ehdottele toki itsekin, jos tulee jotain mieleen (:
Vieraili
Vierailija

Pierrelle seuraa. Empty
ViestiAihe: Vs: Pierrelle seuraa.   Pierrelle seuraa. Icon_minitimeMa Helmi 01, 2010 2:55 am

no juu tuo oikeus juttu kuulostaa oikein hyvältä. sitä vois tässä hiukan jatko jalostaa.
Suntsu
Vasen käsi
Vasen käsi
Suntsu

Pierrelle seuraa. Empty
ViestiAihe: Vs: Pierrelle seuraa.   Pierrelle seuraa. Icon_minitimeMa Helmi 01, 2010 11:06 pm

Yep. Niinhän sitä vois.

Hmm... Oisko ideaa, mikä ois alkuasetelma? Tai missä peli tapahtuisi?

Mulle tuli mieleen vaan, että voisko olla silleen, että Jamie ois vielä sairaalassa toipumassa noin viikko puukotuksen jälkeen ja ois sitten sopinut paremman tekemisen puutteessa ajan juristin kanssa? Ei Jamie varmaankaan mitään maailman ihanin tai helpoin asiakas ole, kun ei kuitenkaan ole vähään aikaan sairaalan ulkopuolisten ihmisten kanssa kommunikoinut, mutta kai sen ymmärtää.

Tai sit voisihan se näiden tapaaminen olla sen jälkeen, kun Jamie on päässyt sairaalasta. Ehkä tän kämpillä? Ois aika hassua, jos Jamie ois unohtanut kokonaan tapaamisen juristin kanssa ja heräis sitten joskus aamu-/iltapäivällä ovikellon soittoon. Tietty tällä olisi kämppä ihan sekaisena, eikä se tuskin ole mikään mielyttävin paikka neuvotella. Haha. >:3

Niin tai sitten Jamie vain yksinkertaisesti tulisi sinne Pierren työpaikalle ja hommaa sitten käytäisiin läpi siellä. (:
Vieraili
Vierailija

Pierrelle seuraa. Empty
ViestiAihe: Vs: Pierrelle seuraa.   Pierrelle seuraa. Icon_minitimeTi Helmi 02, 2010 3:16 am

tuo sairaala kuulostaa oikein hyvältä. Sehän vois olla et Pierre tulis kattoo et missä kunnossa Jamie ois ja sitten pitäs keskustella jos Jamie on kunnossa niin syytteen nostamisesta. tää tuli miullakin mieleen. (oonkohan kattonut liikaa stieg larsonin kirjoista tehtyjä elokuvia. heh hehe hee)
Suntsu
Vasen käsi
Vasen käsi
Suntsu

Pierrelle seuraa. Empty
ViestiAihe: Vs: Pierrelle seuraa.   Pierrelle seuraa. Icon_minitimeKe Helmi 03, 2010 1:21 am

Hienoa. Eli pelitopic laitettaisiin tuonne sairaalaan.

Mutta kumpi aloittaa? Minulle on ihan sama. Mä itse pääsen koneelle vasta huomenna, joten sä voit mun puolesta aloitella mikäli kerkeät. Mutta jos et, niin voin aloitella sen huomenna tuonne sairaalaan. (:
Vieraili
Vierailija

Pierrelle seuraa. Empty
ViestiAihe: Vs: Pierrelle seuraa.   Pierrelle seuraa. Icon_minitimeKe Helmi 03, 2010 4:24 am

itse en pääse vastailemaan vastakuin loppu viikosta tai sunnuntaina... et voit aloitella kun ite kerkeet
Sponsored content

Pierrelle seuraa. Empty
ViestiAihe: Vs: Pierrelle seuraa.   Pierrelle seuraa. Icon_minitime

Pierrelle seuraa.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Seuraa Davinialle?
» Jennylle seuraa