London Calling
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Rottenille seuraa

Siirry alas 
4 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
repa
Kelpaanhan, rakkaani?
repa

Viestien lukumäärä : 830
Ikä : 34

Rottenille seuraa Empty
ViestiAihe: Rottenille seuraa   Rottenille seuraa Icon_minitimeMa Marras 16, 2009 7:34 am

Jees eli etsiskelen nuoriherra Rottenille perjantaiksi seuraa, kun tämä hoipertelee kotiin päin joltakin kaveriltaan tai baarista, tietenkin tuhannen tuubassa. Peli sijoittuisi Rashee Roadille. En aseta hahmolle mitään vaatimusta, mutta mielelläni en pelaisi ensimmäisenä pelinä pelkkää lepposaa juttelua, sillä sellaset pelit on mulle haastavia; meinaa aina inspis loppua kesken. Ihanne olis vittuilun kautta tappeluun -peli, koska niihin mulla riittää aina inspiraatio. Mulle on täysin sama onko Rotten niskanpäällä vai eikö ole. Jos hahmosi on maahanmuuttaja (ja myös sen näköinen tai puhuu selkeästi ulkomaalaisella aksentilla) tai feminiiminen mies (Rottenin sanoin hintahtava..) on melkeinpä taattua, että jätkä alkaa kännissä haastamaan riitaa. Nuorukainen ei osaa humalassa ollessaan lainkaan katsoa sitä, minkä kokoiselle kaverille aukoo päätään, joten vaikka ehdottomasi hahmo olisi huomattavasti jätkää kookkaampi, se ei ole este vittuilulle.

Toinen vaihtoehto olis, että jätkä tutustuis johonkin tyyppiin, jonka kanssa voisi ystävystyä. Mielellään teini itsekin, tosin en tiedä, kuinka monta teinihahmoa täällä on, joten voin joustaa tästä.. Olisi plussaa, jos kaksikko vois tehdä kaikkea typerää yhdessä. Oikeastaan ainoat vaatimukset kaverisuhteelle on kuitenkin, ettei hahmo kuulu seksuaalivähemmistöön eikä ole maahanmuuttaja. Ja tietenkin plussaa on, että hahmo joko juo itsekin usein tai vähintäänkin jaksaa katsoa humalaista teiniä..

Ilmoitelkaa, jos kumpikaan vaihtoehdoista nappas yhtään. Voi ehdotella myös muunlaista peliä, otan ideat aina innolla vastaan (:

- repa

Viimeinen muokkaaja, reaper. pvm Pe Marras 27, 2009 7:49 am, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Suntsu
Vasen käsi
Vasen käsi
Suntsu

Viestien lukumäärä : 753
Ikä : 30

Rottenille seuraa Empty
ViestiAihe: Vs: Rottenille seuraa   Rottenille seuraa Icon_minitimeTi Marras 17, 2009 12:23 am

Hm. Mä voisin tuota Jamieta ehdotella Rottenille peliseuraksi. Jonkinmoista tappelua olen jo vähän aikaa Jamielle ajatellut, joten ajattelin josko se vaikka sitten onnistuisi (ehei, en ole ilkeä ihminen...) En nyt tiedä onko Jamie nyt niinkään feminiininen mies, mutta kummatkin herrat tuntuvat sen verran itsepäisiltä, että kyllähän siitä voisi jonkinmoinen kahakka syntyä. (:
repa
Kelpaanhan, rakkaani?
repa

Rottenille seuraa Empty
ViestiAihe: Vs: Rottenille seuraa   Rottenille seuraa Icon_minitimeTi Marras 17, 2009 12:31 am

Jees, hyvältä kuullostaa. Kävin lukaisemassa ton Jamien esittelyn ja tuli heti mieleen, että vaikka nää sattuiskin ensin tulemaan toimeen keskenään niin Jamien kajaalit huomatessaan ei Rotten turpaansa kyllä kiinni pidä. Selvinpäin tuo ei noin pikkuasioihin puuttuis, mutta kännissä se on vieläkin suvaitsemattomampi kuin normaalisti (tosin Rottenin tapauksessa taitaa mennä niin päin, että se känniääliö on se normaalimpi olomuoto kuin selvinpäin oleminen. : D)

Minnes alotettais peliä ja kumpi meistä alottaa? (:
Suntsu
Vasen käsi
Vasen käsi
Suntsu

Viestien lukumäärä : 753
Ikä : 30

Rottenille seuraa Empty
ViestiAihe: Vs: Rottenille seuraa   Rottenille seuraa Icon_minitimeTi Marras 17, 2009 12:34 am

Haha. Sopii hyvin. Jospa paikkana olisi vaikka tuo ihan perus, Rasherasp Bar? :D Ja voitko sä aloittaa, ku mulle nuo alotukset tuppaa olemaan vähän hankalia nykyään..

Viimeinen muokkaaja, Suntsu pvm Pe Marras 27, 2009 1:22 am, muokattu 1 kertaa
repa
Kelpaanhan, rakkaani?
repa

Rottenille seuraa Empty
ViestiAihe: Vs: Rottenille seuraa   Rottenille seuraa Icon_minitimeTi Marras 17, 2009 12:38 am

Joo no miepä alottelen sinne. Katotaan jos vaikka ehtisin raapustaa vuoron ennen uimaan menemistä. Jos en niin alottelen tossa illemmalla. (:
repa
Kelpaanhan, rakkaani?
repa

Rottenille seuraa Empty
ViestiAihe: Vs: Rottenille seuraa   Rottenille seuraa Icon_minitimePe Marras 27, 2009 1:21 am

Etsin edelleen seuraa Rottenille. Olen aivoin kaikille ideoille, joten ehdotelkaa vapaasti. Aloitusviestissä mulla on yks idea ja kaipailisinkin edelleen jätkälle kavereita. (:

- repa
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

Viestien lukumäärä : 2259
Ikä : 29

Rottenille seuraa Empty
ViestiAihe: Vs: Rottenille seuraa   Rottenille seuraa Icon_minitimePe Marras 27, 2009 1:23 am

Mulla ei siis oo mitään kamalan suuria suunnitelmia tässä lähiaikoina, joten jos Shawn ja Rotten voi tutustua ja niistä tulis kaverit? :') minä ja mun upeet ideani peleille. :D
http://www.wix.com/jerseysdarknesthour/poisonrpg
repa
Kelpaanhan, rakkaani?
repa

Rottenille seuraa Empty
ViestiAihe: Vs: Rottenille seuraa   Rottenille seuraa Icon_minitimePe Marras 27, 2009 1:38 am

Kuullostaa hyvältä mut Shawnilla ei sais olla päällään sitä pinkkiä paitaa ekalla tapaamiskerralla tai Rotten ahdasmielisenä ihmisenä leimaa sen homoksi :''DD

Missäs nää vois tavata?
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

Rottenille seuraa Empty
ViestiAihe: Vs: Rottenille seuraa   Rottenille seuraa Icon_minitimePe Marras 27, 2009 1:41 am

Okei, ei pinkkiä paitaa. :'D Aika söpö huomautus. :'>

Mulle ois oikeestaan ihan sama. Mut ideoidaanko tässä, vai vasta pelin kehittyessä, sillä mä en oikee kannata niitä "Aika kaunis päivä"-pelejä niinkään paljon. :D
repa
Kelpaanhan, rakkaani?
repa

Rottenille seuraa Empty
ViestiAihe: Vs: Rottenille seuraa   Rottenille seuraa Icon_minitimePe Marras 27, 2009 2:05 am

Shawnhan tekee tatuointeja? Mitä, jos pelattais peli, jossa Rotten tulis New Tattooseen (onks Shawn ees siellä töissä?) ottamaan käsivarteensa hakaristiä? Oon kirjottanu sen tietoihin, et sillä on se jo, mut voisin muokata sitä kohtaa vähän et päästäis pelaamaan itse kuvan hakkaamista.. Tai voishan Rotten olla kuullut jostain, et Shawn tekee tatskoja ja ettii sen käsiinsä ja mennä suoraan siltä kysymään hintaa, jos se tekis sen himassaan sille. Jos vaikka New Tattoossa ei tehdä alaikäisille ja koska Rotten haluaa ehdottomasti sen tatskan, se vois ihan hyvin etsiä epätoivon vimmalla käsiinsä henkilön, joka sen sille vois tehdä iästä huolimatta -maksua vastaan tietenkin. Siinä muutama idean poikanen : D

(selitinkö riittävän epäselvästi XD)
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

Rottenille seuraa Empty
ViestiAihe: Vs: Rottenille seuraa   Rottenille seuraa Icon_minitimePe Marras 27, 2009 2:14 am

Eli Shawn juu tekee tatuointeja, tosin se ei oo koskaan mainostanu niitä missään, eli tekee iha pimeesti vaa. :D Et jos Rotten vaikka ettis sen käsiinsä ku ois kuullu jostai jtn. sellasta. Ja maksua vastaan vaikkapa. Siinä sopiva idea. :)

Jos mä teen töpön Shawnin kämpille, niin sinne sitten? :D
repa
Kelpaanhan, rakkaani?
repa

Rottenille seuraa Empty
ViestiAihe: Vs: Rottenille seuraa   Rottenille seuraa Icon_minitimePe Marras 27, 2009 2:20 am

Joo sopii hyvin. Rotten on voinu hyvin onkii sen tiedon itelleen; joku vaikka baarissa olis sen sille möläyttäny. Alottele vaan niin kiikutan jätkän sinne sit. (:
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

Rottenille seuraa Empty
ViestiAihe: Vs: Rottenille seuraa   Rottenille seuraa Icon_minitimePe Marras 27, 2009 2:41 am

Eli siis tänne tuli sovitusti peli tehtyä. :) Sinneppä sitten vain.
repa
Kelpaanhan, rakkaani?
repa

Rottenille seuraa Empty
ViestiAihe: Vs: Rottenille seuraa   Rottenille seuraa Icon_minitimePe Marras 27, 2009 7:51 am

Jos jollakulla on peli, jossa mies käyttäytyy julkisella paikalla naista kohtaan väkivaltaisesti ja haluaa jonkun väliin, ottakaa yhteyttä muhun. Rotten ei siedä minkäänlaista väkivaltaa, joka kohdistuu naisiin ja aivan takuulla tulee väliin. Haluaisin pelata tällaisen väliintulopelin, joten jos siihen tarjoutuu mahdollisuus niin oisin ilonen! (:

- repa
Vieraili
Vierailija

Rottenille seuraa Empty
ViestiAihe: Vs: Rottenille seuraa   Rottenille seuraa Icon_minitimeMa Marras 30, 2009 3:04 am

miul ois kyl aikeis tuommonen peli mut pitäs saada joku niin sanottu "pahis " tyyppi...
et se vois olla tietty joku random tyyppi tai joku hahmo.
miltäs tuntus??
repa
Kelpaanhan, rakkaani?
repa

Rottenille seuraa Empty
ViestiAihe: Vs: Rottenille seuraa   Rottenille seuraa Icon_minitimeMa Marras 30, 2009 3:07 am

Mä haluisin, että se 'pahis' ois joku ihan selkee hahmo, jolla joku pelaa. Olis mukavaa pelata kolminpeliä vaihteeks meinaan. (:

- repa
Radical
Oikea käsi
Oikea käsi
Radical

Viestien lukumäärä : 2354

Rottenille seuraa Empty
ViestiAihe: Vs: Rottenille seuraa   Rottenille seuraa Icon_minitimeMa Marras 30, 2009 3:08 am

Hei mulla olis Alessio, se vois menettää hermonsa jotakuta naista kohtaan, ja ihan hyvä vaan jos joku tulis potkiskeleen tavoille; d
Vieraili
Vierailija

Rottenille seuraa Empty
ViestiAihe: Vs: Rottenille seuraa   Rottenille seuraa Icon_minitimeMa Marras 30, 2009 3:09 am

juu toi kyl sopis pitää vaan saada joku pahis tyyppi nyt pelaamaan...
repa
Kelpaanhan, rakkaani?
repa

Rottenille seuraa Empty
ViestiAihe: Vs: Rottenille seuraa   Rottenille seuraa Icon_minitimeMa Marras 30, 2009 3:13 am

Hei Alessio kuullostaa hyvältä tähän peliin. Alottaisitteko te kaks pelin ja vinkkaisitte mulle ku on sopiva hetki tuoda Rotten messiin?

- repa
Vieraili
Vierailija

Rottenille seuraa Empty
ViestiAihe: Vs: Rottenille seuraa   Rottenille seuraa Icon_minitimeMa Marras 30, 2009 3:14 am

sopiikos jos mie alottelen, tää vois tapahtuu ku Lou on palaamassa kotiin töistä
Radical
Oikea käsi
Oikea käsi
Radical

Rottenille seuraa Empty
ViestiAihe: Vs: Rottenille seuraa   Rottenille seuraa Icon_minitimeMa Marras 30, 2009 3:15 am

Käy joo, mut joku syy pitäis olla koska ei Alessio välttämättä ihan täysin syyttä käy jonkun ohikulkijan kimppuun
Vieraili
Vierailija

Rottenille seuraa Empty
ViestiAihe: Vs: Rottenille seuraa   Rottenille seuraa Icon_minitimeMa Marras 30, 2009 3:20 am

mietin et oisko tuo down park ja syytä en kyl nyt oikein keksi... oisko ehdotuksia
Radical
Oikea käsi
Oikea käsi
Radical

Rottenille seuraa Empty
ViestiAihe: Vs: Rottenille seuraa   Rottenille seuraa Icon_minitimeMa Marras 30, 2009 3:22 am

Down park käy ainakin mulle, ja syyks riittää vaikka ihan et kaataa jonkun kahvin päälle tai jotain.
Vieraili
Vierailija

Rottenille seuraa Empty
ViestiAihe: Vs: Rottenille seuraa   Rottenille seuraa Icon_minitimeMa Marras 30, 2009 3:33 am

juu vaikka juuri ennen sulkemisaikaa vaikka Lou kaatui itsekin ja kaatoi samalla kahvit Alession päälle. vaikka yrittää hyvitellä niin ei onnistu kuitenkaan.
Radical
Oikea käsi
Oikea käsi
Radical

Rottenille seuraa Empty
ViestiAihe: Vs: Rottenille seuraa   Rottenille seuraa Icon_minitimeMa Marras 30, 2009 4:56 am

Tajusinko sun vuorosta oikein, et toi olis muka kaatanu ne kahvit alen päälle aikasemmin päivällä?; o
Sponsored content

Rottenille seuraa Empty
ViestiAihe: Vs: Rottenille seuraa   Rottenille seuraa Icon_minitime

Rottenille seuraa
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
 Similar topics
-
» Pierrelle seuraa.
» Nikkille seuraa