|
|
| Voices in my head //K-18 | |
| | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Voices in my head //K-18 Pe Huhti 09, 2010 6:18 am | |
| Aamun jälkeen Assumpta oli elänyt jonkin sortin pilvessä. Vaikka Vegas oli vain nopeasti suukottanut alahuulta ja se oli saattanut olla vain pelkkä vitsi, niin silti musta nainen oli kuin ihastunut tytön pullero. Oli tuntunut mukavalta, kun mies ei ollut kaatanut sänkyyn ja jotenkin oli ollut paljon ihanampaa välillä oikeasti nukkua jonkun kainalossa. Tästä johtuen hän olikin sitten hymyillyt kaikkialle mennessään mitä ihanammin ja pesulasta saatuaan pukunsa hänen hymyään olisin ihailtu.
Ilta tuntui tulevan hitaasti ja jo hyvissä ajoin Assu oli laittanut itsensä kuntoon. Valkea kauluspaita, joka oli miestentyyliin hyvin yksinkertainen, mutta kun sen yllä oli ihomyötäinen livi sitä ei olisi voinut sanoa maskuliiniseksi sanallakaan. Jaloissa oli mustat melko tiukat housut ja simppelit valkeat, mutta musta kärkiset korkokengät ja vielä lierihattu, niin Assumpta tyrmäsi. Hiukset olivat tiukalla nutturalla takana ja meikki hillityn siistiä. Hän oli enemmän kuin tyytyväinen kuvaansa peilissä. Samoin olivat bändin jätkät, jotka korjailivat leukansa useampaan otteeseen lattialta.
Takahuoneessa istuessaan Assumptaa oli vielä hieman jännittänyt, mutta päästyään lavalle hän oli näyttänyt itsevarmalta ja sanottuaan tutun tervehdyksensä: ”Arvon naiset ja herrat, saanen esitellä bändini...” muodollisuuksien mentyä he olivat soittaneet ja Assumpta oli elänyt täysillä musiikissa. Hän oli uponnut siihen ja uinut siinä, ollut osa. Tumman naisen ääni oli saanut lumouksen baarin ylle ja vaikka eilinen koripallokenttä laulu oli ollut hyvä, ei se voittanut tätä Assua.
Pienten taukojen aikana, jolloin Assu sai juotua ja hengähdettyä hetken, hän etsi Vegasin. Hän ei kuitenkaan ehtinyt käymään miehen luona vaan raahautui aina uudelleen lavalle ja ei tuottanut pettymystä kuulijoilleen. Viimeisen biisin jälkeen Assumpta ja bändi laskeutuivat lavalta ja heidät oli ympyröity ihmisillä. Hieman normaalia kärsimättömämpänä Assumpta hankkiutui näistä eroon ja käveli suuren mustan miehen luokse työntäessään suunnilleen kymmentä käyntikorttia taskuunsa. ”Toivottavasti pidit esityksestä”, nainen sanoi hymyillen, mutta ei voinut olla utelematta: ”Mitäs sanot nyt minun musiikistani?” Hänen äänensä oli käheytynyt, mutta se ei vienyt sen vetovoimaa pois. Tuttu tarjoilija toi sovitun lasin vettä ja jätti heidät rauhaan sanottuaan: ”Olit upea ja ihana toi asu!” Tälle musta nainen kohotti vesilasiaan ja nyökkäsi. Ei ihan heti alkanut puhumaan kuin papupata. Lisäksi muitakin selvästi houkutti tulla puhumaan, mutta ne jotka olivat käyneet useammin bändiä ja assua tuijottamassa tiesivät, että hän ei halunnut heti puhua.
//Vegas ja Vary mussut tänne//
Viimeinen muokkaaja, kaida pvm Ma Huhti 19, 2010 6:32 am, muokattu 1 kertaa |
| | | Vary Lihaviihde
Viestien lukumäärä : 1460 Join date : 30.08.2009 Ikä : 32 Paikkakunta : Palmanova, Italy
| Aihe: Vs: Voices in my head //K-18 Pe Huhti 09, 2010 6:59 am | |
| // Tullaan :---)) // Vegas saapui paikalle ihan ajoissa. Tai ainakin niin ajoissa, että saattoi löytää paikan ovista sisään Assumptan juuri esitellessä bändiään. Mikä täydellinen ajoitus. Mies bongasi naisen heti ja nyökäytti päätään tervehykdeksi, jos toinen sattui edes katsomaan juuri tänne päin. Tosin Vegasia ei voinut olla huomaamatta, sillä asiakaskunta vaikutti olevan hieman erityylistä kuin hän. Miehellä oli päällään musta huppari ja sen alla valkoinen t-paita, päässä koristi lätsä, jonka lipan suuntaa oltiin vaihdeltu muutamaankin kertaan peilin edessä.. Jaloissa olivat mustat löysän puoleiset farkut.. Vegas oli kuitenkin selvästi siistiytynyt ennen tänne tuloaan! Vain ja ainoastaan tätä varten. Mies etsi tyhjää paikkaa mahdollisimman näkyvältä ja pehmeältä paikalta. Muutama katsoi Vegasia hieman oudosti, mutta mies ei antanut sen häiritä, sillä hänen katseensa oltiin koko ajan suunnattu lavalle. Assumpta näytti hyvältä ja mies kuuli muutaman lähellä olevan puhuvan naisesta keskenään. De'vegas katsahti tyyppejä, ennekuin löysi vapaan pöydän. Mies harvemmin kävi tällaisissa tapahtumissa, mutta nyt hän ainakin keskittyi esitykseen tilaten siinä sivussa juotavaakin. Ei mitään erityistä, vain puolikas olut. Vegas nojautui pehmeän penkin selkänojaan, eikä irroittanut katsettaan Assusta kovin kauas. Naisen lauluääni todellakin kuulosti vielä paremmalta kuin mies oli edes odottanut. Hyvän kappaleen ja lauluäänen tunnisti jo siitä kuinka moni nyökytteli päätään musiikin tahdissa, ja Vegas todellakin kuului yhteen niistä.. Välillä Assumpta ennätti käydä pöydän luona tauollaan, mutta ei monta sanaa ennätetty vaihtaa, kun nainen joutui menemään takaisin. Mielummin Vegas jätti parhaammat palat vasta viimeiseksi. Bändiläisten ja Assumptan lopetettua Vegas saikin odotella hetken naisen pääsyä pöydälle asti. Tottakai odotellessaan Vegas nousi aavistuksen penkiltä kurottamaan katseellaan milloin näkisi edes vilauksen naisesta. Vihdoin ja viimein.. "Vitsi se meni hyvin. Sen mä sanon, sen mä sanon.", Vegas aloitti ja istahti paremmin paikalleen. Piti kai myöntää, että hänestä tuntui kuin olisi nähnyt Assun viimeksi eilen. Ehkä se johtui tästä pienestä aika välistä ja siitä, että heillä oli eri vaatteet päällään.. "Mä pidän. Tietty. Vaikka se ei ehkä kuulu ekana mun musa valintoihin, mut helvetti..", mies pyyhkäisi leukaansa katsahtaessaan lavalle. "Mä yllätyin.", katse päätyi takaisin Assuun, jolle juuri annettiin lasillinen vettä. Tulipa kehut tarjoilijaltakin. "Uhuh, that's right.", Vegas klikkasi nyrkillään tyhjää tarjoilijalle, nojautuen sitten kyynärpäillään pöydän reunaa vasten. "Ja mähän sanoin, että tuun ajoissa.", mies nykäisi hupparinsa kaulusta hymyilen. Häntä ei haitannut naisen äänen käheys tippaakaan ja kyllä sen ymmärsi. "Meinaatsä ottaa vielä jotain muutaki juotavaa?", se ei varsinaisesti ollut edes kysymys.. | |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Voices in my head //K-18 Pe Huhti 09, 2010 7:16 am | |
| Kukaan ei voinut väittää Vegasin kuuluvan sen paikan massaan, mutta nurisematta tämä otettiin sisään. Mitä se muille kuului miten joku pukeutui? Tosin, jos Assu olisi saanut päättää miehen hupparin tilalla olisi ehkä ollut rento puvuntakki ja... ei hän alkanut stailaamaan Vegasia siihen paikkaan sopivaksi, ei. Vegas oli täydellinen sellaisenaan ja tietenkin naisen mieltä lämmitti huomatessaan miten sai huomion itseensä.
Päästessään istumaan jalat tuntuivat voihkaisevan. Assumpta ei antanut itsensä kuitenkaan valua. Se ei sopisi tähän asuun ja tyyliin, joten selkä pysyi melko suorana ja perse siinä kohtaa penkkiä, missä sen pitikin olla. Eikä hän yllättynyt siitä, että tämä ei ollut Vegasin eka genre. "Noh, ainakin sä olet nyt kuunnellut sitä", nainen totesi ja siemaisi ihanaa vettä. Se esti Assua hykertelemästä kehuista ja näyttämästä liian leveää hymyä. Äänikin hieman selvenneenä hän totesi virnistäen: "Mä näin sen kyllä". Vegas oli sisään astuttuaan kyllä pistänyt silmään, hyvällä tavalla Assun mielestä.
"Joo, mä saan aina illan juomat ilmaseksi vähän kuin palkaksi ja suostutteluksi tulla takaisin. En mä kyllä ala kittaamaan kauheita määriä. Mun pitäis kuitenkin elää huomen aamulla", Assumpta totesi ja lopetti lasillisensa vettä, joka oli saanut äänen palaamaan melko tehokkaasti. Juuri kun hän oli sanomassa jotain, tuttu ääni sanoi läheltä: "Ja ei ees pikkuveljeään huomaa..." Se sai ruskeat silmät osumaan pitkään valkeaan mieheen, jonka yllä oli farkut, valkea kauluspaita ja puvun takki. Näyttikin hurmaavalta rentulta mitä oli. "Tom! Mitä sä... miten... ihana nähdä!" valkea mies kumartui halaamaan yllättynyttä isosiskoaan ja hymyili sädehtivästi tämän hämmennykselle. "Vegas, tässä on mun pikkuveljeni Tomas, mutta kaikki sanoo Tom. Tom, Vegas", hurmuri vilautti hymynsä ja heilautti rennosti kättään: "Moro" "Ei, mä en ole jäämässä lontooseen. Mun juna lähtee kohta, mut olin kavereiden luona ja äiti kerto sun keikasta. Oli pakko tulla ilmottamatta", Tom ennätti edelle ja Assu katsoi toista moittien. Hän ei ollut nähnyt veljeään pitkään aikaan ja hän ei ollut kuullut tämän uusimpia toilailuja.
Vaikka Tom oli valkeaihoinen heissä oli Assumptan kanssa samoja piirteitä. Heidän silmänsä olivat samanväriset, kuten hiuksetkin, nenä ja leuassa oleva kuoppa ja tyyli jolla he hymyilivät paljasti jo paljon. "Ootko sä Assun mies?" rontti kysyi uteliaana ja katsoi Vegasia samalla lempeällä ilmeella kuin Assumpta, tosin sillä hetkellä Assu mulkaisi pikkuveljeään. |
| | | Vary Lihaviihde
Viestien lukumäärä : 1460 Join date : 30.08.2009 Ikä : 32 Paikkakunta : Palmanova, Italy
| Aihe: Vs: Voices in my head //K-18 Pe Huhti 09, 2010 8:01 am | |
| "Aa, no hyvä.", Vegas iski silmäänsä Assumptan myönnettyä huomanneensa miehen sisään käppäilyn. Hienoa, aivan kuten Vegaskin oli huomannut ensin Assun.. Ihan kuin jostain elokuvasta. Mies sai kuulla vielä juomien olevan naiselle ilmaisia. Vegas taputti pöydän pintaa muutamaan kertaan, pudistaen päätään selvästi kateellisena. "Tosi reilut..", Vegas kyllä tilaisi Assumptan kautta, tuskin se ketään haittaisi. Hän ei nimittäin aikonut elää vesi dietillä tätä ilta, muttei ottaa liikaakaan.
Vegas ei edes tajunnut, että lähemmäs oli astellut valkoinen mies.. Tai vähiten mies oletti tyypin osoittavan Assumptalle sanat pikkuveljestä. Sitten vasta katse kohosikin.. De'vegas kohotti kysyvästi kulmiaan, katsoen vuorollaan Assua ja paikalle ilmaantunutta. Näyttivät ainakin halaavan tuttavallisesti. Hassua, sillä Vegas oli kuitenkin olettanut Assumptan vanhempien olevan mustia, vaikka olihan naisessa sitä jotain, joka paljasti jotain muuta.. Mutta Vegas ei vain ollut kiinnittänyt huomiotaan sellaiseen. Äh, meni monimutkaiseksi, mutta eiköhän se siitä. Perheitä oli erilaisia. Hän ei kuitenkaan voinut peittää hämmentynyttä katsettaan, sillä kaksikosta löytyi loppujenlopuksi suhteellisen paljon samaa. Vegas nousi hetkeksi ylemmäs seisomaan, kätellen Tomiksi esitellyttä miestä, pamauttaen olkapäät vielä kevyen tuttavallisesti toisiaan vasten. Se tuli häneltä niin automaattisesti, että liikeradathan menisivät ihan sekaisin, jos pitäisi vain kätellä. Mies oli usein turhankin avoin uusien tuttavuuksien tullessa vastaan, vaikka hän ei heitä sen enempää koskaan tapaisikaan. "Nice.", Vegas löysäsi otteensa lysähtäen takaisin tuoliin. Hän seurasi vain kaksikon välistä keskustelua sivusta, vertailen hetken myös kasvojenpiirteitä toisiinsa. Tomin kysymys sai Vegasin kröhäisemään. "Vhoou. Älä innostu. Ei me olla nähty siis paljoo aikasemmin.. Kai sitä tässä saa istua.", eihän sitä kaikkea tarvinnut paljastaa. Ei Vegaskaan paljastanut kuvioitaan sen enempää omille perheenjäsenilleen, vaikka kysyisivätkin. Mies pyöräytti rannettaan ja katsahti Assumptaa.
"Siskos ainakin osaa laulaa.", Vegas kehui ja samalla ovelasti vaihtoi puheenaihetta. Tuntuihan se oudolta, että Assun veli sattui ilmaantumaan paikalle. Hän oli tavallaan helpottunutkin siitä, että tyypillä oli juna vielä lähdössä.. Vaikka ei Vegasilla ollutkaan mitään muiden perheenjäseniä vastaan. Hän näytti kuitenkin vertailevan kaksikkoa yhä sen minkä kerkesi. "Elii.. Teillä on jompikumpi yhteinen vanhempi?", mies kysyi johonkin väliin, puhuivat Assu ja Tom keskenään tai ei. Tähän Vegas oli pohdinnoissaan päätynyt. | |
| Aihe: Vs: Voices in my head //K-18 Pe Huhti 09, 2010 2:57 pm | |
| "On se, mä teen tätä sentään tosi... usein", Assu totesi ja virnisti valloittavasti elämän reiluudelle. Kyllä hän Vegasin juomat "kustantaitasi", olihan mies maksanut hänen vegasinsa silloin siinä ihanassa paikassa. Tosin kun Tom astui kuvaan Assumpta kyllä unohti juomat, mutta ei Vegasia. Hän ikävöi usein perhettään ja rakasti sen jäseniä enemmän kuin mitään muuta. Perhe oli tärkeä ja sen hän oli oppinut vuosien aikana kohdattuaan kotikylän rasistit. Vegasin hämmentynyt ilme ei ollut ensimmäinen, joten ei Assu siitä mitään pultteja ottanut. Ihmiset yleensä luulivat hänen olevan tyyliin adoptoitu, mutta ei hän ollut. Hän oli vähän niin kuin tummaa suklaata maitosuklaan joukossa.
Tom vastasi Vegasille yhtä rennosti. Nuori mies oli tottunut mustiin Assun bändin myötä ja hänen omassakin porukassaan oli nykyään kaksi. Eikä Tom ollut perheen tosikko, lähelläkään. Siksi tämä töytäisi rennosti takaisin ja hymyili leveästi. "Sääli, mamma kotipuolessa jo mouruaa romanssia. Nyt mun pitää kertoa sille, että sen muksunmuksut saa kirmailla vielä enkeleinä tai jotain", Tom totesi rennosti ja väisti vikkelään Assun kevyen huitaisun. "Riiviö, mamma kestää vielä pitkään ennen kuin se saa kääröjä heijata", Assu totesi nauraen ja kaikki oli selvää leikinlaskua. He kuitenkin kiinnittivät huomionsa Vegasiin Assu siunasi tumman ihonsa, sillä punastuminen ei näkynyt. "Joo, se on tosi raivostuttavaa kun Assu koko ajan hyräilee jotain tai sen ihme torven soitto. Mut kyl ne kestää kun näkee ain ton lavalla. Kenen käyntikortit sulle tänään työnnettiin?" Tom kiusoitteli ja Ylva tunkis pojalle sen pienen nivaskansa ja huokaisi päätään pudistellen. Mokomakin. "Noi, ei me vielä levytetä, mutta kohta sitä o harkittava, kun mulla on noita jo laatikollinen", nainen totesi Vegasille ja katsoi miten pikkuveli kävi kortit läpi huolella ja muutamat laittoi syrjään ja muutaman kohdalla näytti tyytyväiseltä.
"Äiti sama, mut mun isä häipyi kuvioista jo ennen kuin mä putkahdin tänne. En mä ole siitä nähnyt kuin kuvia ja muutaman hassun videon", Assumpta kertoi ja hymyili. Tom myhäili myöntävästi ja työnsi Assulle kortit siistissä pinossa takaisin. "Noita harkitse, noita et. Mutta mun pitää kiitää. Mun juna lähtee kohta ja sä tiiät mimmonen mamma on kun joku pesueesta on liian kauan poissa sen helmoista. Oli kiva nähä Vegas, siisti nimi ihan by the way. Jos joskus nähään, niin mä haluun ehottomasti päästä pelaamaan sun kanssa vaikka korttia. Näytät mieheltä joka osaa sitä, pokeria ja sellasta", Tom sanoi ja halasi vielä assua ja sai hiusten pörrötyksen. "Oo kunnolla ja mammalle terveisiä", Assu käski ja Tom taputti nopeasti Vegasin olkaa. "Törmäillään", renttu totesi ja lähti ovelle, kadoten siitä.
"Mä en nää mun veljiä kauheen usein enää. Ne asuu vielä kotona pikku kylässä ja mä täällä niin ne yleensä vain pyörähtää. Enkä mä viihdy siinä pikkusessa paikassa, missä mä pistän silmään enemmän kuin vaalean punainen norsu", Assu kertoi ja nappasi juomalistan käteensä hymyillen yhä iloisena. Viimeistään Tomin ilmaantuminen oli tehnyt hänen päivästään yhden parhaista. "Mitä sä haluat? Mulla ei vieläkään oo sitä nimikkojuomaa, mut kai sä elät ilman sitä", nainen totesi ja päätyi lempi viiniinsä, kuten aina. Ehkä hänessä oli vähän hienostelijan vikaa, mutta annettakoon se anteeksi.
//Venähti...// |
| | | Vary Lihaviihde
| Aihe: Vs: Voices in my head //K-18 La Huhti 10, 2010 3:13 am | |
| Juu parempi, ettei mistään pikkuriiviöistä alettaisi mainostaa.. Vegas nojautui leualla kämmeneensä estääkseen äänekkäämmän nauramisen. "Parempi pitää suu kiinni vaan." Vai romanssia.. De'vegasille ei onneksi sen enempää puhuttu mistään 'paikalleen asettumisesta' ja 'perheen hankkimisesta'. Muutamalla Vegasin sisaruksella oli jo lapsia, joten se varmaan piti vanhemmat ihan tarpeeksi tyytyväisinä.. Kukaan heistä ei tosin ollut sillä tavalla paikalleen asettuvia. Vegasille riitti se, että Kea raahasi piskiään miehen ongelmaksi.. Ainakin oli välillä joku löhökaveri.
Vegas kohotti kulmiaan ja saikin Assulta vahvistuksen omaan epäilyynsä edessä olevan kaksikon sukujuurista. Noniin, tulihan sekin sieltä ja tilanne näytti heti selkeämmältä. Mies nyökäytti päätään. "Okei. Nyt tiiän senki.", hän napautti pöytää sormillaan. Vegas ei sen enempää tiennyt myöskään musiikki bisneksestä, vaikka sitä todella paljon kuuntelikin. Joten nuo korttien vaihtamiset ja ehdotukset eivät kertoneet hänelle juuri mitään erityistä.. Vaikka Assumpta olikin sanonut jotain levyttämisestä. Jotain levy-yhtiöitä? Tom ei ainakaan jäänyt kovin pitkäksi aikaa, sillä toinen oli nyt jo lähtemässä. "Jouu, thänks mään.", mies virnisti nimi kehuista. "Varo vaan, jos pistät panoksia nii oot pian tyhjätasku. Taidoista mulla on todiste hakattu selkään, että see ya vaan.", Vegas tiesi olevansa haka korttipeleissä.. Uhkapeleissä aika paljon muutenkin, mutta korttipelit päihittivät. Hän osoitti vielä peukalolla olkansa yli, viitoten vain tatuointia, joka tuli varmasti heidän tietoisuuteen. Tom vaikutti rennolta tyypiltä, jotenkin samalla tapaa kuin Assumptakin.
Assun veljen lähdettyä Vegas kiinnitti huomiotaan vain naiseen. "No nii, semmosissa pikkupaikoissa joissa ei olla mustista tyyliin kuultukkaan. Jos semmonen näkyy nii heti mietitään mistä se on sinne tullut." Olihan se säälikin. Vegas ei kuitenkaan sen enempää tiennyt miten Assumptaan siellä suhtauduttiin. Lopulta parempi pysytellä näissä isommissa kaupungeissa. Vegas kallistui aavistuksen nähdäkseen myös juomalistan, joka oli ilmaantunut Assun hyppysiin. "Uhuh, mä voin tehä sulle nimikko drinkin.", mies virnisti ja selasi vielä hetken, kun nainen oli jo valinnut omansa. Viini oli ihan hyvää, mutta Vegas joi mielellään jotain muutakin jos oli tarjolla. "Sweeeeet manhattan.", tulihan sekin pitkävartisessa lasissa. Miehen lemppari oli silti yhä Las Vegas.. Itserakkautta tai ei, mutta se jos jokin oli hyvää.
Tarjoilija toi tilatut juomat nopeasti ja Vegas kohotti heti hymyilen omaansa. Tässä päivässä ei ainakaan ollut mitään valitettavaa! "Kippis, onnistuneelle keikalle ja alku illalle.", ja lasit kilahtivat toisiaan vasten. Vegas huikkasi omastaan ja sen tehtyään hän siirsi tuoliaan lähemmäs Assun tuolia. Mitä turhia istua niin kaukana toisistaan, kun pystyi näkemään lähempääkin. "Onks täässä paikassa tiedossa yleensäkki jotain muutaki ohjelmaa?", mies nappasi kirsikan juomastaan leikitteli sillä hetken huultensa välissä. Varmasti viisas näky. "Niinku musiikkia... Anna mä maistan sitä sun viinii kans." | |
| Aihe: Vs: Voices in my head //K-18 La Huhti 10, 2010 3:33 am | |
| Miehet ja miesten leikit. Tom oli aina ollut uhkapeluri ja opettanut Assunkin pelaamaan. Nainen ei kuitenkaan paperin palojen lätkimisestä juuri perustunut vaan katseli mieluummin ja toimi "onnettarena". Eipähän menisi hänen rahojaan hukkaan. Tosin, kun Tom lähti ja Vegas tuumaili pikku paikkojen hämmennystä erilaisesta väristä, Assu vain myhähti.
"Kuulostaa hyvältä ajatukselta. Mun baarikaappini tarjonta ei kuitenkaan oo kovin iso", naisen ääni sanoi Vegasin ehdotukselle Assumpta-drinkin tekemisestä. Hän kyllä joisi vaikka mitä, jos Vegas sen hänelle tekisi. Tosin, jos se olisi täyttä shaissea niin mies kyllä saisi rehellisen mielipiteen siitäkin. Eihän Assu halunnut nimikko drinkkinsä olevan mitään hirveää juotavaa vaan jotain todella hyvää.
Heidän tilattuaan tarjoilija palasi nopeasti ja Assumpta kiitti hymyillen ja nosti oman viinilasinsa kolauttamaan sitä pehmeästi Vegasin manhattania vasten. "Laita samantien onnistuneelle päivälle", musta nainen kehoitti hymyillen ilkikurisesti ja siemaisten pehmeän täyteläistä punaviiniä, joka oli saada sukat pyörimään. Tosin, Vegasin seurassa vegas olisi ollut parempaa... Ajatukset kuitenkin loppuivat miehen siirtyessä lähemmäs ja pienempi heistä tunsi mukavan lämmön vierellään. Hänen teki mieli käpertyä toisen kylkeen ja siemäilla siinä viiniään, mutta se ei olisi välttämättä hyvä idea. "Täällä alkaa kohta ehkä enemmän sun makuun oleva musiikki ja normi baari meno. Ei pidä laittaa liikaa ohjelmaa yhdelle illalle", Assu totesi ja katsoi miten Vegas leikki kirsikallaan ja Assun oli pakko juoda isompi kulaus. Hän oli selvästi ajatellut liikaa aamua.
"Mä otan sitten sun Sweet Manhattanias", Assumpta totesi ja ojensi pitkävartisen viinilasinsa Vegasille, mutta varasti oman hörppynsä ensin. Ei se drinkki hullumpi ollut, mutta keikan jälkeen Assu aina halusi punaviiniä. Se oli perinne, joka ei ollut rikkoutunut kertaakaan koko hänen esiintymisensä aikana. "Mmmm... ei kyllä voita vegasia", nainen kommentoi vakavalla naamalla ja näytti melkein onnettomalta, sillä säälihän se oli. Vegasista olisi pitänyt voida nauttia useammissakin baareissa. "Sä koukutit mut yhteen juomaan ja se on todella häiritsevää kun ei halua muuta drinkkiä kuin vegasia", Assumptan sanottua nämä sanat tämä tajusi miten kaksimieliseltä koko homma kuulosti. |
| | | Vary Lihaviihde
| Aihe: Vs: Voices in my head //K-18 La Huhti 10, 2010 5:38 am | |
| Vegas mielellään keksisi sellaisen drinkin nimeltä Assumpta. Kyllä mies hätätilassa kotonakin sekoitteli juomia sekaisin. Joskus niistä tuli hyvä ja joskus koko roskan sai heittää viemäriin.. "Kyllä sieltä nyt yhen 'Assumpta' juoman vetäsee.", mies iski silmäänsä itsevarmasti. Paras keskittyä näihin drinkkeihin ensin. Kippistettiin samantien koko päivälle.. Vegas piti juomastaan, se oli ensimmäinen ajatus huikan saatuaan. Hän katsahti ympärilleen saadakseen jotain informaatiota siitä uudesta musiikista, jota ei vielä soinut. Ja tottakai kirsikka oli huultenvälissä myös Assunkin kiusaksi, mutta pian se oli kadonnut kokonaan. "Okei. Ei se mua haittaa. Kysyin vaan huvikseen..", Vegas totesi ojentaessaan lasinsa Assumptalle ja saadessaan naisen lasin itselleen. Pieni hörppy vain ja mies totesi naisenkin viinin olevan jopa ihan hyvää. Vegasille tuli viinistä aina mieleen jokin ravintola illallinen. Hän ei liiemmin juonut sitä, ellei sen kanssa ollut jotain syötävää..
Vai ei voittanut vegasia? Mies käänsi katseensa automaattisesti naisen kasvoihin, jotka olivatkin yllättävänä lähellä Vegasin siirryttyä lähemmäs. Kieltämättä hänellä kesti pieni hetki liittää tuo asia drinkkiin. "Aa, no ei todellakaan.", olihan mies asiasta samaa mieltä. Voi ei, tästä se taas lähti. Vegas peitti naurahduksensa kröhäisyihin Assun jatkaessa juttuaan vegas- drinkeistä. "Vai näin on? Ei muuta?", mies katsahti manhattan juomaansa ja vaihtoi lasien paikat takaisin. "Kiitoos.", Vegas ojensi viinilasin Assumptan käteen ja naurahti uudelleen, laskien lätsänsä pöydälle. Hän hieraisi päälakea kämmenellään ja jatkoi juomastaan siitä mihin oli jäänytkin. "Kyllä mäkin varmaan jäisin riippuvaiseks Assumpta-juomasta jos semmonen olis..", mies hymisi mukamas vaivihkaa, laskien toisen kätensä Assumptan tuolin selkänojalle. Heidän välillään kumman helposti osasi mennä pelleilyksi..
Musiikki kajahti soimaan ja Vegas kohdisti katseensa heti johonkin kaiuttimeen. No, ei ehkä yhtä mahtipontisen kuuloista kuin Assun live keikka, mutta hyvää silti. "Hmm.. No, onhan mussa ja drinkissä samaa edes nimi.. ", hän töksäytti, kun ei muuta keksinyt ja katse laski naiseen ovela ilme kasvoillaan. "Kai se nyt kelpaa tällä kertaa. Toi baarimikko tuskin osaa tehdä.. ihmeitä.", Vegas viittoi olkansa yli. "Tosin tätä Vegasta ei voi juua. Mut kyl mä tanssia osaan ja vähän kaikkee muutaki.", hän sai kuulostamaan itsensä ihan deittipalastan ilmoitukselta.. Loppu jäikin arvoitukseksi. | |
| Aihe: Vs: Voices in my head //K-18 La Huhti 10, 2010 6:13 am | |
| Kevyesti huulet kaartuivat hymyyn kun Vegas itsevarmuutta uhkuen ilmoitti loihtivansa yhden Assumptan ainakin. Olisihan sekin alku ja siitä voisi lähteä kehittämään. Assu ei voinut olla miettimättä miksei viineissä voinut olla mitään millä kiusata takaisin Vegasia ja tämän kirsikkaa vastaan, joka onneksi katosi suuhun.
Hidas sytysyt kertoi, että Vegas oli ajatellut itseään ennen drinkkiä. Hyvä kun Assumpta ei nauranut tälle lempeästi. Suloista. "Näin on ja pysyy", Assu totesi tomerasti ja oli huomaamattaan kääntynyt enemmän Vegasia kohti. Niinhän se meni, kenestä on kiinnostunut sitä huomioidaan. Hoikat sormet tarttuivat viinilasiin ja kirsikan muistaen Assu pyöritteli kevyesti viiniään ja piti lasia aiivan huulillaan. Ruskeat silmät seurailivat miehen puuhia ja miten lätsä päätyi pöydälle. Vegas näytti paremmalta ilman sitä. Assu kun ei ollut koskaan perustunut lipoista ja blingeistä, joten hän oli iloinen siitä, että Vegas ei ollut kävelevä korukauppa.
Assumpta joi samalla kun Vegas puhui ja hymyili mitä kauniimmin toisen todetessa jäävänsä Assumpta juomiin koukkuun. "Ei siis mitään paineita herra sekoittaja, mutta jos sä sukkaat niin sä juot sen koktailin", tumma nainen totesi ja huomasi käden laskeutuvan selkänojalleen. Tuntui kuin hänet olisi juuri merkattu lapulla: Vegasin. Eipä siinä mitään, nämähän olivat "treffit". Eikä Assu edes liikahtanut pois selkänojaltaan, vaan nojaili siihen yhä rennosti tai jopa aavistuksen paremminkin. Tosin toisen selitellessä hetken omiaan ennen kuin Assu nappasi punaisen langan hän oli hetken hämillään. Naurahdus kertoi kuitenkin, että asia oli tajuttu. Vegasit ja vegasin juomat. "Mä kun ihan kuvittelin. Ehkä sä ootkin ruokalaji? Tosin mä en oo mitenkään kauheen innostunut kannibalismista... Ja miten se menikään? Sä oot kaikessa muussa hyvä paitsi töissä", Assu totesi ja näytti kieltään pienesti. Hän muisti kyllä.
Viini oli kulunut maltillisella tyylillä ja nauttien. Tosin osa kulauksista oli mennyt hukkaan Vegasin lumovoimasta tai jostain muusta syystä. Ei miestä voinut olla huomioimatta edes syyllä pienuus, kun mies tuntui olevan kaikkialla. Selkänojalla lepäävä käsikin kertoi sen, että tämä oli koko ajan siinä hyvin todellisena. "Mutta hyvä, että osaat tanssia, koska se on munkin taidoistani yksi ja niitä taitoja on paljon...", Assu kertoi ja hymyili viekkaaseen tyyliin. Kuinka niin hän vihjali? Sehän oli puhdasta kiusoittelua ja Vegas oli ihan varmasti aloittanut. Assu maksoi sukat sukkina. |
| | | Vary Lihaviihde
| Aihe: Vs: Voices in my head //K-18 La Huhti 10, 2010 6:54 am | |
| "No mä lupaan juoda..", Vegas siristi toista silmäänsä miettiessään, että silloin ei olisi hyvä ajoitus mokata. Kaikenlisäksi pitäisi ajatella mitä teki, mies kun piti erityisesti sen asian unohtamisesta.. Siinä sivussa Vegas ei täysin edes tajunnut, miten paljon pyrki tulemaan lähemmäs Assua. Siitä oli tullut tapa pitää tiivistä kontaktia siihen, jonka kanssa puhui. Jos joku olisi siitä valittanut, niin tietty Vegas silloin siirtyisi kauemmas. Hänen mielestä vain oli helpompaa, että miehen ei tarvinnut korottaa ääntään puhuakseen pöydän yli.. Silloin kääntyisi tyyliin koko baarin muiden asiakkaiden katseet häneen kohti, kun Vegasin ääni vyöryäisi muiden päälle. "Ruokalaji?", äänen korottamatta jättäminen oli joissain tilanteissa mahdotonta.. Juu, Vegas ateria tarjolla. Työnteosta ei kannattanut edes muistuttaa. Vegasin olisi pitänyt mennä tänään töihin, muttaah.. Joskus hän vain keksi parempaa tekemistä, kuten nyt. "Sä et tiedäkkään miten tylsää semmosen paska duunin tekeminen on.", sen parempaa selitystä sai hakea. Satama, todella ihanaa kylmällä aamu kelillä.. Vaikka laatikoita sunmuita tavaroita lahdatessa tulikin kuuma. Eikä siellä koskaan tiennyt milloin kontti putoaisi päälle. Mutta että kaikessa muussa hän hyvä? "Ai sä tiedät jo niin tarkkaan..", mies virnisti.. Voi, tietäisipä vain.
Näköjään Assulla oli tapana heittää kaikki takaisin samalla mitalla. De'vegas nojautui aavistuksen taaksepäin kallistaessa päätään. Noniin, ruvettiinpas sitä mysteerisiksi. "Ehkä jotain vielä joskus selvii.. Kato ajan myötä.", Vegas joi oman lasinsa tyhjäksi, laskien sen sitten pöydälle. Hän tarkisti katseellaan miten paljon Assumptalla oli viiniä omassaan, vaikkei tässä ollut mikään kiire minnekkään. "Voinks mä kysyy.." , mies nojautui toisella kyynärpäällään pöydän reunaan, ollen aika lahjakkaasti kääntyneenä Assua kohti. "Kuinka moni mies on yrittäny lyöttäytyy sun seuraan keikan jälkeen?" Vegas arveli, että aika moni. "Susta nimittäin puhu vähintään muutama jonka ohi kävelin ku tulin. Se oli aika.. huvittavaa." Olisihan semmoinen suosio hauskaa, mutta pidemmän päälle varmaan väsyttävää. Pitihän sitä olla aikaa sille elintärkeälle laiskottelullekkin.. "Tuli vaan mieleen, ku joku tyyppi vaan kyylää sua vähän välii tosta viereisestä pöydästä.", mies naurahti, osoittamatta mitään katsekontaktia siihen läheiseen pöytään. Tuskin tyypillä olisi pokkaa, tai sitten tuo oli senverran hirpakassa, ettei edes tajunnut olevansa aika läpinäkyvä. Aaivan sama. "Sit mä haluun testaa sun tanssitaitojaskin, ettö voin rastittaa sen osan 'taitolistasta'.. No eei.", hän naurhahti, eikä katse lähtenyt sen enempää harhailemaan Assumptasta muualle.. | |
| Aihe: Vs: Voices in my head //K-18 La Huhti 10, 2010 7:09 am | |
| Paska duuni tuli tunteella ja Assumpa näytti myötätuntoiselta. Hän oli onneksi melko siistissä työssä, paitsi joskus sekin tuntui likaista likaisemmalta. Joskus ihmiset olivat puhtaita ja ällöttäviä niljakkeita. Siat olivat suloisia otuksia, joten ne jätettiin siitä ulkopuolelle. "Eikös se mun kysymykseni ollut, että mitä sä et osaa tehdä?" hän tiedusteli pää kallellaan ja näytti miettivän asiaa. "Ehkä mä voin muuttaa ne oletuksiksi ja sitä mukaan rastia ne oikeiksi, kun sun salaiset kyvyt alkaa paljastua", Assu ehdotti ja nyökytti kevyesti päätään.
Siemaillessaan melko vähissä olevia kulauksiaan Assumpta katsoi Vegasia kulmat koholla tämän nojatessa pöytään. Ilmiselvästi mies kysyisi, vaikka ei olisi saanut lupaa. Tosin kysymys sai naisen nauramaan ja hän laski viinilasin pöydälle. "En mä tiedä, monta? Ja kyllä se nyt vähän ottaisi päähän, jos kukaan ei puhuisi musta kun olen keikalla", Assu totesi naurahtaen. Lisäksi huomio kyllä hiveli sitä Assumptan turhamaista puolta. Oli ihanaa, kun ihmiset ihailivat jonkin taidon takia. Vegasin kertoessa vilkuilijasta Assu hillitsi halunsa kurkistaa ja kohotti sen sijaan kulmaansa: "Sääli, mulla kun taitaa olla jo seuraa...". Viimeinen viinin pisara ja lasi osui viimeisen kerran tyhjänä pöytään.
"Voit sä toki testata mun taitoni, mutta valitse hyvä biisi", Assu sanoi ja otti hatun pois päästään. Hiukset oli kammattu tiukasti taakse ja Assun kasvojen luut tulivat upeasti esiin. Syy hatun pois ottoon oli ollut yhden pinnin liikkuminen ja sen näppärät sormet palauttivat paikalleen ja samoin hatun. Hattu on kaveri Assun mielessä. "Ja näin meidän kesken", Assu kumartui lähemmäs Vegasia ja sanoi miehen korvan lähellä: "Mä en edes yleensä viihdy paikalla kuin viinilasillisen verran". Huomiota oli paljon ja jos Assumpta oli yksin miehiä oli liikaa. Ei hän halunnut joutua iskemis linjalle ja siksi oli ihanaa olla vain yhden huomion keskipisteessä pää asiassa. |
| | | Vary Lihaviihde
| Aihe: Vs: Voices in my head //K-18 Ma Huhti 12, 2010 6:44 am | |
| Joo, ehkä Assun oli parempi ruveta keräämään osaamisia vähän muulla tavalla kuin tulla pettymään monesti. Tietty Vegas puhui niistä asioista mistä mieluiten tykkäsi/ osasi tehdä. Työt olivat täysin tämän rajan ulkopuolella.. Eikä miestä miksikään keittiötaikuriksi voinut kehua juomien pistämistä pidemmälle. Osasi hän sentään mikroaaltouunia käyttää.. "Tee silleen ja mä teen samaa sulle." Täydellinen diili..
Vegas tajusi kysymyksensä kuulostaneen ehkä hiukan typerältä. Tuskin nainen jaksoi laskea kuinka monta tyyppiä tuli tarjoamaan seuraansa, ja jos hänestä ei puhuttaisi yleisössä niin sehän ei olisi kai onnistuneen keikan merkki.. No, kieltämättä asia olisi miestä kiinnostanut. Varmaan vähintään parikymmentä hakijaa, ellei enemmänkin! Ainakin siitä ryhmästä, jotka olivat olleet ensin Assun ja Vegasin välissä. "Harmi sille.", Vegas virnisti naisen kommentille.. Mies oli kyllä enemmän kuin tyytyväinen, ettei Assu ollut kyllästynyt häneen..
Mies siis rustaisi Assun listaan mahdollisesti tanssimisen? "Mulle biisin valitseminen tuskin on mikään ongelma.", Vegas iski taas silmäänsä ja hiljeni siks iaikaa, kun Assu suoristi pinniään. Ehkä mies vain unohti puhumisen, sillä hän jäi tuijottamaan tuota korjaus-operaatiota hyvinkin tiiviisti. Hyvä kun ei saanut lämpimiä väreitä siinä istuessaan. Jostain syystä tuota oli kivaa katsoa, mutta pian Assumpta oli pistänyt hatun takaisin päähänsä ja Vegas laski katseensa pöydällä lepäävään lätsäänsä. Taisi olla liian myöhäistä esittää syytöntä. Kuitenkin naisen aloittaessa 'näin meidän kesken' miehen mielenkiinto nousi heti katseen mukana. "Ouh. Yhen vaan?" Vegas mietti jo oliko tuo kehotus lähtemään? Hän katsahti lätsäänsä uudelleen ja katsoi Assumptaa seuraavaksi aavistuksen kulmiensa alta. "Oliks toi sit se 'mä en jaksa istua täällä enää' juttu?", mies virnisti ja nappasi lätsän käteensä. Hän nosti Assumptan hatun kevyesti pois naisen päästä, asettaen omansa sen tilalle, lippa hieman vinossa ja viistossa kattoa kohti. Senverran kuin se siinä pysyi. "Tosi tyylikäs.", hän naurahti, asettaen Assumptan hatun omaan päähänsä, mutta se osoittautui jokseenkin... pieneksi. Ei ehkä niin hyvä Vegasin päässä. | |
| Aihe: Vs: Voices in my head //K-18 Ma Huhti 12, 2010 7:00 am | |
| "Mä luotan siihen", Assu vastasi ja virnisti silmän iskulle. Hän oli kuitenkin huomaavinaan lievää aivotoiminnan kuolemaa, kun hän korjaili kampaustaan. Ei siinä oikein tiennyt itkeäkkö vaiko nauraa. Oliko hän niin häiriintyneen näköinen tai jotain? Toivottavasti ei! Onneksi Vegas palasi suhteellisen normaaliksi äkkiä. "Yksi ja kotona toinen kuunnellessa klassikoita ja fiilistellessä musiikin mukana tulee otettua kolmas ja neljäskin", Assu nosti jokaisen kohdalla yhden pitkän sormen pystyyn ja lopulta peukalo oli yksin alhaalla. "Viides, ennen kuin raahaudun sänkyyn", täysi käsi.
Lukikohan Vegas hänen ajatuksiaan? Assu ei juuri nyt lämmennyt tälle baarille. "Ehkä yhden tai kahden tanssin jälkeen mä alan kinuamaan sua saatille", musta nainen totesi ruskeat silmät tuikkien ja katsoen miten Vegas nosti oman lätsänsä ja piaan se oli naisen päässä. Oli vähän isomman puoleinen, mutta mitä sitä nyt olisi odottanut. Kujeillen Assu käänsi lipan hatun mukana niin, että puolet kasvoista oli salaperäisesti piilossa ja toinen oli viettelevän ovelan oloinen. "Oikein glamour ja mulle sopiva", kevyt kulmien kohotus ja häikäisevä hymy. "Toi sun hattus on kyllä aika söötti. Puuttuu vain kukkanen ja olisit valmiina lavalle", eihän hän voinut olla kiusoittelematta suurta seuralaistaan. Lätsä palasi kuitenkin Vegasin päähän, kun hattu oli nyysitty takaisin ja asetettu sirolla eleellä takaisin päähän. "Musta tuntuu, että tyydyn tähän. En ole ihan gangsta tai blingi tuulella", hän totesi naurahtaen ja kohottautui asettelemaan lätsää paremmin Vegasille. Se oli jäänyt vähän puolitiehen ja keskittyneen oloisena naisen kädet asettivat lipan oikeaan kulmaan ja vähän vinoon... Oikein hyvän näköinen.
"Hmm... Ehkä mä alankin taas pitää näistä", Assumpta totesi ja napautti pitkällä sormellaan lippaa ja Vegasin nenää, kun se oli niin hyvin siinä alapuolella... Eihän kiusausta aina voinut vastustaa. Asettelun ajaksi Assumpta oli joutunut siirtymään lähemmäs ja kohottautumaan huomattavasti. Hän oli kyllä melko lähellä Vegasia vetäessään kasvoilleen: kuinka niin minä taktikoin? - hymynsä. |
| | | Vary Lihaviihde
| Aihe: Vs: Voices in my head //K-18 Ma Huhti 12, 2010 8:03 am | |
| Olisihan se pitänyt arvata kuinka monta lasillista meni musiikkia kuunnellessa. Yksinkin saattoi olla mukavaa.. Varsinkin jos sai syventyä pelkkään musiikkiin. Vegas katsoi Assumptan sormien nousemista ja peukalon puuttuessa mies jo mietti mikä se viides oli. Tietty nukkumaan mennessä vielä yksi viimeinen yömyssy. Siinä taisi tulla seuraavana aamuna pää hieman kipeäksi, riippuen juotujen lasillisten koosta.. Alkoholi oli kuitenkin vielä vähän matkan päässä. Miehen pitäisi osata kiskoa Assumpta tanssilattialle lähtö tunnelmaa ennen, juuri sopivassa kohdassa, ettei menisi hyvä biisi hukkaan. Sopivaa ei ollut vielä tullut, mutta Vegas ei jaksanut kamalasti riehuakkaan ja hänen teki mieli olla lähekkäin, kuten viimeyönäkin. Mies ei ollutkaan pää edellä tilanteisiin syöksyjä.. Hän parhaillaan naureskeli näylleen Assu lätsä päässä ja mietti miltä itsekkin näytti. Naisella sentään oli hieman varaa pistää lippaa tyylikkäästi! Vegasilta naisen hattu putoaisi päästä jos hän koettaisi pistää sen noin vinoon.. "Sulle sopiva, mulle tää ei niin.", vaikka miten Assumpta olisi sanonut näkyä söötiksi. Vegas ei menisi minnekkään lavoille kukkahattu päässä.. Hänelle siis sopi ihan hyvin, että vaihdettiin takaisin omiin. "Eikä mullakaan kovin naisellinen olo tänään..", Vegas totesi silmiään pyöräyttäen, ja ennenkuin mies ennätti edes ajatella oman lätsänsä asentoa, Assumpta korjasi sitä hänen puolestaan.
Nnoh! Assumpta osasi selvästi asettaa itsensä hyvään paikkaan, sillä Vegasin katse taas osui niin suoraan naisen kasvoihin, ettei sille vain voinut mitään. Mies katsahti kuitenkin lippaansa, koettessaan silmillään nähdä sinne asti. Vegas luotti Assumptan asettelutaitoihin, eikä edes miettinyt että päähine olisi typerän näköisesti. "Paraskin olis." Vegas kallisti aavistuksen päätään ja varmasti tilanne näytti sivusta katsottuna omalla tapaa jännittyneeltä. Kasvot niin lähekkäin. "Tässä onki tosi pitkä väli..", mies muodosti sormillaan vaaksan demostroidakseen sitä väliä jollaintapaa, mutta se jäi vain epämääräiseksi käden heilutukseksi.
Lopulta mies painoi otsansa Assumptan otsaa vasten ja samalla hänen lätsänsä lippa nousi taas ylemmäs, muttei vielä ainakaan tippunut päästä.. "Mitäs tuut noin lähelle.", mies naurahti matalasti ja hieraisi nenänpäällään Assun nenää. Kiusallaan ei tehnyt enempää. Patience, patience. "C'moon. Haluutko sä tanssimaan?", hän kuuli hyvän biisin soivan jo nyt. Vegas ei silti vetänyt kasvojaan kauemmas, vaan huulet melkein jo hipoivat toisiaan. "Että voin raksittaa sen tehtävän suoritetuks..", hän kiersi ottensa kevyen kehoittavasti Assun ranteelle ja siitä kämmenelle. Huhhuh, hyvä kun oma sydän ei saanut rytmivikaa.. | |
| Aihe: Vs: Voices in my head //K-18 Ma Huhti 12, 2010 8:21 am | |
| Mutisten myöntävästi parhaimmille pitämisille, mutta ei Assu voinut olla nauramatta miehen viittoilulle. "Aika paljon", hän vastasi virnistäen. Tosin virne vaihtui hykerryttäväksi tunteeksi kun heidän otsansa osuivat toisiaan vasten. Kevyesti täyteläiset huulet kuitenkin mutristuivat syytöksestä ja lipan asennon pilaamisesta. "Mitäs et mee kauemmas ja sä pilasit just mun asetelman", Assu totesi hymyillen ja arveli jokusen jääneen katselemaan heitä ja odottaen loppu huipennusta, jota Assukin olisi halunnut sillä hetkellä, mutta heidän kaikkien pinnansa pitkittämisen takia, DJ laittoi hyvää musiikkia.
Kiusaus vain painaa huulet toisia vasten oli huumaava, mutta ei. Assumpta halusi vähän yksityisyyttä sentään ja tämä oli hauskempaa. Se oli kuin peli, kumpi luovuttaa? Tuntiessaan lämpimän käden omallaan hän rukoili, ettei Vegas tuntenut pulssia. Se tykytti melko kiivaana ja olisi kiva sentään pitää vähän omana tietonaan... "Sovitaan niin, niin mä voin sitten todeta sut lahjakkaaksi", Assumpta sanoii ja sulki miehen käden sopivasti sormillaan.
Hieraisten kevyen kiusoittelevasti vielä Vegasin nenänpieltä omallaan Assumpta vetäytyi kauemmas ja nopealla liikkellä asetti lipan takaisin. "Naisen esteettinen silmä voi nyt levätä", hän totesi juhlallisesti ja nousi pystyyn. Lyhyilläkin koroilla hän oli pitkä. Ei ollut mikään pikku juttu siis olla Assumptaa pidempi ja Vegas luojan kiitos oli. Heillä oli sellainen sopiva pituus ero. Ei liian iso eikä liian pieni, sopiva. Assumpta vihasi tunnetta, jolloin hän oli miestä pidempi. Femakko myönsi pitävänsä tietystä maskuliinisuudesta enemmän. Hänkin kaipasi vain vahvaa uroota.
Päästyään tanssi lattialle Assu kuunteli rytmiä ja hänen vartalonsa sulautui siihen vaivatta. Hän tiesi niin paljon rytmeistä, että olisi ihme, jos joku yllättäisi hänet. Nytkin hän antoi rytmin olla viettelevä, mutta ei liian vihjaileva omassa kehossaan. Eihän hän halunnut antaa Vegasille intiimiä tanssia tässä ja nyt, vaan hauskanpitoa ja kiusausta. "So you think you can dance", Assumpta totesi ja hymyili sädehtivää hymyään seuralaiselleen ja arveli muutaman haluavan olla Vegasin kuteissa sillä hetkellä. |
| | | Vary Lihaviihde
| Aihe: Vs: Voices in my head //K-18 Ti Huhti 13, 2010 12:58 am | |
| Hah, Assun syytös lipan asetelman pilaamisesta oli niin puhdas tekosyy, ettei Vegas kelpuuttanut sitä. "Ei se haittaa.", hän sanoi vaivattomasti. Tällä hetkellä ei todellakaan kiinnostanut mihin ilmansuuntaan lippa osoitti tai kuinka joku katsoi tilannetta vähintään sivusilmällään. DJ tosiaan osasi ajoittaa musiikin ja Vegas osasi jopa ottaa sen huomioon. Ja ei, hän ei tainnut tuntea muiden kuin oman pulssinsa. Yksinkertaisesti sanottuna Vegasista tuntui kuin koulupojalta ensi-ihastuksen edessä.. Onneksi ei ollut mokannut mitään. De'vegas naurahti tahtomattaankin sille ajatukselleen. Kädet ottivat vain paremmin toisistaan kiinni ja Vegas oli melkein heti nousemassa, mutta sitä ennen lippa käännettiin paremmin. "No nyt?", Vegas virnisti ja nippaisi Assunkin hattua, vaikkei se varsinaisesti korjailua tarvinnutkaan.
Vielä ennen tanssilattialle päätymistä Vegas jätti hupparinsa tuolille. Jostain kummansyystä oli hyvinkin lämmin olo ja tanssiminen tuskin helpottaisi sitä.. Hän odotti oikein innolla sitä mitä tuleman tanssilattialla piti. Mies ei todellakaan jäänyt paikalleen, vaan kiersi käsiään Assun lantion ja vyötärön kohdille ja katse mielellään hakeutui naisen liikkuvaan vartaloon. Aaivan varmasti joku muukin olisi halunnut olla tässä. "Of course", mies vastasi Assumptalle tavallistakin matalammalta ja viekottelevempaan sävyyn oman kropan tullessa välillä lähemmäs ja välillä taas kauemmas. Mies pyrki koko ajan olemaan mahdollisimman paljon lähekkäin ja välillä enemmän katsekontaktissa. Kaikkein vähiten sai suorittaa laimeasti! Vegas oltiin myyty tällähetkellä täysin.
"Kyl musta tuntuu, että tää on hyväksytty suoritus.", Vegas sanoi Assun korvaan kierrettyään naisen selkäpuolelle. Hän kiersi käsiään uudelleen toisen ympärille ja kappale vaihtui sulavasti hieman hitaampaan. Mies nojasi poskellaan kevyesti naisen ohimon kohdille, hymyillen siinä toisen olan yli, pitäen samalla huolen ettei pysähdytty ainakaan kokonaan. "Vieläkö sä meinaat pitää siitä sun suunnitelmastas kii? Mun mielestä tässä on kivaa..", hän puhui kuin salaisuuksia Assun korvaan. | |
| Aihe: Vs: Voices in my head //K-18 Ti Huhti 13, 2010 2:28 am | |
| Oli mukavaa tanssai Vegasin kanssa, joka ei pelännyt pitää kiinni. Assumpta kiersi kätensä miehen niskan taakse ja välillä ne ehkä hieman liukuivat kaulalle ja siitä takaisin. Heidän liikkeensä osuivat yksiin. Eikä Assumpta voinut olla huomaamatta pitkän miehen katsetta.Itsetunto hyppäsi uusiin lukemiin ja eipä kropan hallinta kadonnut mihinkään. Assumpta saattoi liikuttaa sitä hieman viehkeämmin kuin aikaisemmin ja irstailematta, mutta sitäkin viekottelevammin.
"Ai susta tuntuu?" Assu kysyi ja nojasi kevyesti Vegasin jykevään rintaan tämän ollessa takana. Kädet liukuivat kevyesti miehen kasvoillla ja naisen vartaloa pitkin käsille. Rytmin vaihtuessa hitaampaan Assumpta antoi kehonsa rauhoittua, mutta ei lopettanut tanssimista. Vegasin poski ohimolla sai kuitenkin silmät sulkeutumaan ja naisen oli lämmin olla. Hänestä tuntui kuin atomipommikaan ei olisi saanut hänen turvallisuuttaan järkkymään. "Onhan tää ihan mukavaa ja mä puhuinkin parista tanssista", Assumpta vastasi käänsipäätään sen verran, että näki Vegasin ilmeen. Toinen hymyli kuin kissa maitokupin äärellä. Eipä tumma nainen voinut kyllä siihen sanoa mitään oman ilmeen ollessa suunnilleen samaa luokkaa.
"Pitääkö mun maksuttaa tätä paikkaa vielä tän jälkeen drinkeillä?" Assu tiedusteli ja hyväili Vegasin käsiä omillaan. Se oli huomaamatonta muiden silmissä, mutta Vegasille tuntuvaa. Eihän hän halunnut näyttää epätoivoiselta kanalta miehen kimpussa. Hän piti Vegasista enemmän kuin miehistä normaalisti. Hän ei miettinyt kuinka paljon Vegas riisui häntä katseellaan, sillä toinen oli osoittanut jo poikkeukselliseksi nukkumalla oikeasti Assun sängyssä käpälöimättä sen kummemmin paitsi näykkäisy kostoksi. Vasta aamun nopea suukko oli saanut Assun pään vinhasti pyörälle. Sekin oli ollut kevyt ja pienen oloinen.
"Musta tuntuu, että tää on tarkistettu tupla hyväksi tanssijaksi", Assumpta totesi ja puhalsi kiusoittelevasti Vegasin kaulaa. Hän härnäsi ihan tahallaan kyllä. Se oli hauskaa. Vegas ei edes tuntunut hermostuvan mistään ja tämä osasi nauraa. Assumpta painui tiiviimmin miestä vasten huomatessaan jonkun kanasen vilkaisun. Ehei, Vegas olisi hänen tänään ja vain hänen. |
| | | Vary Lihaviihde
| Aihe: Vs: Voices in my head //K-18 Ti Huhti 13, 2010 5:27 am | |
| Mies olisi voinut hyvin raahata Assun pois täältä vaikka heti, mutta hän halusi nauttia pitempään sellaisista tilanteista, joista ei voinut nauttia samallatavalla myöhemmin. Tai sitten Vegas oli vain liian laiska lähemään vielä minnekkään. Nyt sen sydämmen tykytyksen sai pistää tanssimisen piikkiin, jos toinen sattuisi sen tuntemaan vartaloiden ollessa sen verran tiiviisti toisiaan vasten. Vegas sulki hetkeksi silmänsä Assun kuljettaessa käsiään miehen kasvoilla. Sormet tuntuivat niin pehmeiltä ja virtaviivaisilta, että mies unohti vastata naisen kysymykseen siltä seisomalta. "Ahah, hyvin tuntuuki.", Vegas oli jo unohtanut mihin edes vastasi.. Hampaat vilahtivat hymynlomasta Assumptan kääntäessä katsettaan mieheen. "Ensin se oli 'tai'.", Vegas virinsti ilmoittaen tuosta tietenkin vain leikillään. Onneksi enemmän kuin yksi tanssi. "Se kaks kelpaa mielummin..", hän lisäsi sivellessään puolestaan naisen käsivartta välillä kyynärvarteen asti ja takaisin. Hassua miten monta aistia sai toimimaan samaan aikaan. Vegas piti tanssimisesta, käsien koskettamisesta.. Oikeastaan kaikesta. Eikä hän jättänyt varmaan mitään niistä ilman ajatusta.
Assumptan puhuessa drinkeistä tanssimisen jälkeen Vegas avasi silmiään ja hymähti kysyvästi. "Ei tarvii.. Mä voin keksiä sen Assumpta drinkin mielummin, jos päästät mut enää uudestaan sisään.", mies virnisti. Ei Vegasilla ollut mikään palava hinku saada uutta drinkkiä, sillä Assu nyt taisi korvata siitä aikas suuren osan. Sitäpaitsi olihan hänellä tehtävä sen Assumpta juoman kanssa. Hah, hyvä syy ainakin.
Vegas ei olisi halunnut kappaleen loppuvan vielä vähään aikaan! Mies kallisti päätään tuntiessaan mukavan lämpimän puhelluksen kaulallaan. Tottakai se härnäsi omalla tavallaan, mutta positiivisesti vain. "You and I, baby.", kumpikaan ei ainakaan jättänyt toista kylmäksi näyttäessään omia taitojaan. Eikä Vegasia suoraansanottuna kiinnostanut tällä hetkellä kukaan muu, vaikka kuinka olisi vilkuillut. Mies piti Assuakin senverran hyvässä otteessa, ettei naista siitä ihan heti varastettaisi.. Kappaleen lähestyessä loppuaan Vegas löysäsi otettaan, muttei kokonaan, eikä liikkuminenkaan pysähtynyt. He olivat pian kasvokkain ja mies kallisteli päätään kappaleen tahtiin puolelta toiselle. "Eli kelpaisko sulle semmoneen?.. Assumpta drinkki ainakin.", mies sanoi enemmän kappaleen säveleen sopivaksi ja peruuttikin ovelasti kauemmas tanssilattialta. Kiusallaan Vegas ei päästänyt naisesta irti edes sen ulkopuolella. Nyt sai kyllä olla ylpeä omasta itsehillinnästään. Toistaiseksi. "Jotkut ilmettelee täällä sua melkein yhtä tiiviisti ku mun tutut eilen.." | |
| Aihe: Vs: Voices in my head //K-18 Ti Huhti 13, 2010 5:54 am | |
| Tuhahtaen turhalle pilkun lähentelylle. Mitä yksi tai siinä välissä nyt teki. Kahdelle tanssille Assumpta hymyili sopuisasti, sillä hän ei halunnut alkaa puhumaan Vegasin käsien liikkuessa. Hän oli ehkä kokenut miesten kanssa, mutta ei halunnut kyllä nyt puhua, sillä änkyttämisen riski oli hälyttävä. Oli melkein häiritsevää miten suuri mies vaikutti Assuun ja hänen tunteisiinsa. Ei hän ollut moneen kuukauteen ihastunut edes kehenkään. Hän oli hankkinut petikavereita ja that's it. Ne oli viskattu menemään sen jälkeen. Vegasia ei viskelty.
"Ehkä mä oon niin hullu, että päästänkin. Lisäksi mä haluan tietää mitä sä loihdit", Assumpta totesi ja virnisti pienesti. Hänen baarikaappinsa ei ollut laaja, mutta ei se köyhäkään ollut. Siellä oli juuri ne perus jutut ja ei juuri muuta. Tosin, jos Vegas sekoittelisi vain drinkin nainen pettyisi. Treffit olivat olleet parhaat pitkiin aikoihin ja kyllä Assumpta haluaisi niistä nauttiakkin pidemmän aikaa.
Loppu puolella Vegas kiersi takaisin eteen. Sulavaa. "Kyllä sellanen vois mua kiinnostaa", Assumpta vastasi ja kulki Vegasin pakottamana kauemmas tanssilattialta ja lähemmäs poistumista. Hän laski kätensä miehen harteille ja tuli "hangoitellen" perässä. "Kyllähän ne. Niistä on aina jännää tajuta, että ihmiset voi löytää toisia ihmisiä muualtakin. Mun kohdalla vielä komeita ihmisiä, joten mikäs tässä", hän totesi ja virnisti valloittavasti. Yleensä Assua ei edes juuri nähty miesten seurassa muuta kuin kaveri merkityksessä. Nyt hän oli sitten ilmestynyt paikalle deitin kanssa, jonka kanssa kaikki tajusivat kemioiden pelaavan. He olivat Vegasin kanssa hemmetin kuumia.
"Käydäänkö hakemassa mun takkini?" Assumpta kysäisi ja ei hellittänyt otettaan. "Me voidaan tilata myös taksi. Osa palkkaa", hän kertoi virnistäen ovelasti, sillä heistä kumpikaan ei ollut pitänyt juuri kävelemisestä kylmässä. Assu sai aina kyydin joko taksilla tai muilta paikalle ja takaisin. Eihän häntä voitu laittaa kävelemään viileässä ilmassa minnekkään! Kurkun kipeytyminen kun oli todella vaarallista puuhaa ja korkokengät tappoivat. |
| | | Vary Lihaviihde
| Aihe: Vs: Voices in my head //K-18 Ke Huhti 14, 2010 4:49 am | |
| Vegas sai varmistettua itsellensä avoimet ovet toisen luo. Toisaalta jos Assu jättisi miehen rappuun, se olisi varmasti vuoden pahin dumppaus ja ulos jättäminen. Enemmänkin vuosisadan pahin! De'vegasin tuskin täytyi kärsiä sellaiesta. Hänen mielestään kaikki oli mennyt jopa ihmeen hyvin, eikä tainnut olla ainoa, sillä kummatkaan eivät hevillä irtautuneet kauemmas toisistaan. "Sä näät sitten.", mies sanoi tarkoituskella hieman kaksimielisesti. Ei voinut sanoa, etteikö Vegasia olisi drinkin pistäminen kiinnostanut! Sille tulisi niinkin kunniallinen nimi kuin Assumpta, joten ei ollut varaa mokata. Mies ei vain voinut sille mitään, että vatsanpohjassa kutitteli ja pahasti.
Hän hymyili leveämmin naisen puhuessa tuijottelijoista, tai yleisellä kielellä hänen faneistaan? Selvästi halusivat olla Vegasin paikalla. Mies ei siirtynyt Assun edestä, eikä lopettanut vielä hidastunutta tanssimistaan. Vegas vähintään keikkui, katse naisen kasvoissa toisen ehdottaessa takin hakemista, silti ei tehty elettäkään sen hakemiseksi. Taksi kyyti kyllä kelpasi! Vegas istahti mielummin lämpimään autoon, kuin lähti kohottamaan kuntoaan viilenevässä illassa. "Ouu, kyllä mulle kelpaa.", mies risti kätensä Assumptan alaselälle käsivarsien painautuessa naisen kylkiä vasten. Kummasti hän keikkui musiikin tahtiin enemmän ajatusten tiivistyessä vain edessä olevaan. Vegas siinä sivussa piti salaa huolen, että ihmiset tuskin suuntaisivat katsettaan tähän kohtaan niin intensiivisesti.. Eiväthän he enää olleet edes tanssilattialla.
"Ai nyt hetikö?", mies kohotti kulmiaan takin hakemisesta ja lähtemisestä. Hän tuskin kiinnittäisi Assumptan vastaukseen sen suuremmin huomiota katseen hakeutuessa toisen huuliin. Tuskin jätti Assullekkaan epäselväksi mitä miehellä oli mielessään, se oikein hehkui katseesta ja olemuksesta. Jos tämä oli kilpailu itsehillinnästä niin Vegas hävisi sen. Hän kallisti päätään ja oli hetkessä painamassa huuliaan Assumptan huulia vasten, ensin hellemmin, mutta piankos se ei enää ollut pelkkää suukottelua. Tämä tilapäinen 'mielenhäiriö' saattoi ihan hyvin riippua taustalla soivasta musiikista, jos se piti pistää jonkun muun piikkiin.. Muussa tapauksessa Assumpta oli vain niin hemmetin vetävä persoona, ettei sitä voinut heittää hukkaan. De'vegas ei ainakaan ollut päästämässä naista heti karkuun. Kuin jonkinlainen jännite olisi purkautunut, positiivisia jännitteitä tottakai, mutta olihan Vegas halunnut suudella Assua jo aikaisemminkin. Muuten viimeistään taksimatkalla tulisi kiusallinen olo siitä, että oli ehkä jättänyt jotain tekemättä. "Sitte voidaan hakee sun takkis?", mies mutisi melko epäselvästi. | |
| Aihe: Vs: Voices in my head //K-18 Ke Huhti 14, 2010 5:07 am | |
| Assumpta tulisi kyllä näkemään, kuulemaan, tuntemaan, haistamaan ja maistamaan vaikka juomansa, jos niikseen tuli. He kuitenkin jatkoivat tanssimista ja tuntiessaan Vegasin käsien paineen alaselällään ja käsivarret kylkiensä molemmin puolin, jolloin tumman naisen olisi pitänyt kyllä tehdä melkoinen suoritus päästäkeen pois. Sen sijaan hän painui kuitenkin lähemmäs ja kietoi kätensä paremmin vahvan niskan taakse. "Eikö kuulostakkin? Hyvän laulajan etuja", Assu mutisi hymyillen, sillä hän todellakin hyödynsi taksimatkansa.
"Ei kun huomenna", Assumpta tokaisi ja huomasi, että Vegas ei kyllä kuunnellut vaan katsoi... Kotkat levittivät siipensä hänen vatsassaan ja kaikki tuntui terävöityvän hirvittävällä vauhdilla. Olisi pitänyt olla täysin sokea, jottei olisi huomannut Vegasin katseen kiihkoa, joka tuntui pyyhkäisevän Assumptan yli ja vievän mukanaan. Hänen kärsivällisyytensä tuli puolessa välissä sortumaan ja tuntiessaan pehmeät huulet omillaan tunne oli sanoin kuvaamaton!
Ensimmäiset olivat helliä suukotteluita, jotka saivat Assumptan painumaan lähemmäs ja haluamaan lisää. Se oli kuin suuri litran jäätelöpurkki, josta oli kielletty ottamasta kuin lusikallinen. Onneksi joku kiva sanoi, että syö pois Vegasin suudellessa kiihkeämmin ja Assu ei jäänyt jälkeen. Hän vannoi kuulevansa vain oman sykkeensä ja verensä kohinan. Vegas oli uskomaton, ihana. Ote niskassa ei hellittänyt ennen kuin vasta heidän erotessa. Syke kyllä tuntui olevan taivaissa ja Assumptan teki mieli tehdä voiton tanssi. Hänen olonsa oli kuin teinitytön, jonka ihastus oli antanut ensimmäisen suukon. Tuhat kertaa parempana kuitenkin.
Ai niin, Assumpta oli unohtanut koko takin. "Joo, haetaan", hän sanoi vähän jälki junassa ja hymyili sitten upeasti. Eipä sitä hymyä niin vain sammutettaisikaan tänään. Bändin jätkät voisivat heittää vaikka mitä niin Assu vain nauraisi, takuulla. Johdattaessaan Vegasia kohti pientä lavan taka osaa muutamat katsoivat miestä arvioiden. "Pidä sitten hyvänä tota tyttöä. Se on kyl kauhee femakko, mutta ainakin pitää puolensa ja hyvää sille tekee saada mieskin välillä", Robin totesi kaksi naista kainalossaan ja Assu heitti takaisin: "Ja pitäkää te neidit huolta, että juotatte tuon niin tuituihin, että se ei enää näe teitä. Sitten juoskaa ja kovaa". Normaalia naljailua ja Robin nauroi Assumptan kumartuessa ottamaan mustan takkinsa ja rakkaan soittimensa kotelon. Takseja baarin ohi ajoi jatkuvasti, joten he saisivat pysäytettyä sellaisen itsekkin. "Hyvää yötä kaikille ja olkaa kunnolla. Mä en siivoa teidän sotkujanne", Assu sanoi ja sai jätkiltä, joikaisella oli nainen kainalossaan, tuhahduksen. "Mennään", Assu sanoi Vegasille saatuaan takin ylleen ja lähti kulkemaan kohti ovea mahdollisimman lähellä Vegasia. |
| | | Vary Lihaviihde
| Aihe: Vs: Voices in my head //K-18 Ke Huhti 14, 2010 6:46 am | |
| Siitä oli pitkä aika kun joku oli tosissaan saanut Vegasin pään pyörälle. Huulten hyväillessä toisiaan Vegas ummisti silmänsä ja upposi siihen täysin. Ylimääräiset äänet jäivät kauas taakse, eikä siinä seistessä tuntunut muutakuin oma sydämmensyke, Assumpta ja musiikista lähtevät basson värähdykset. Pienemmästäkin sitä huumautui, mutta mies piti suuremmista annoksista. Suudelman jälkeen Vegas oli se, joka palautti itseään sekä Assua takaisin maanpinnalle. Hän ei todellakaan olisi jäämässä tähän koko loppuillaksi.. Sehän tuntuisi pidemmän päälle jo turhauttavalta kun ympärillä oli niin paljon ihmisiä. Olihan se silti sääli kun Assumpta irroitti käsiensä oteen Vegasin niskalta.
Mies kävi nappaamassa oman hupparinsa ja seurasi sitten Assua. Vegas oli omastatakaa valmis lähtemään. Kummatkin hymyilivät kuin auringot ja huvittuneesti mies käänsi katseensa naisen bändikaveriin. Sitämyöten hän huomasi muutaman muunkin mittailevan katseen. Vegas ei niitä kovin hätkähtänyt, nyt varsinkaan mies ei onnistunut ottamaan kenestäkään itselleen ongelmaa, eikä hänellä ollut siihen syytäkään. "Rauha mies, what happens with Vegas, stays with Vegas.", tuon lauseen saattoi käsittää monella tavalla, mutta tyypit ymmärtäkööt sen miten halusi. De'vegas veti hupparia päälleen Assun naljailessa bändiläistensä kanssa. "Tosi söpöö.", Vegas virnisti Robinille ja Assulle. Ehkä enemmän piilovittuiluna Robinille, joka menettäisi vielä naisensa jos saisi lisää juomia nousemaan päähän. Olisi siinäkin näky.
Mielellään Vegas oli lähdössä. Häntä kutitteli vieläkin äskeinen tilanne ja oli jotenkin varma, että se tuskin jäisi viimeiseksi, ainakin sillä perusteella miten kummatkin hakeutuivat heti toistensa läheisyyteen, tsekkauksien kera. Vegas painautui kylki melkein Assun kylkeä vasten, kiertäen käsivarttaan aavistuksen naisen käsivarren ympärille. Nyt ei ainakaan eksytty, ja taksikin saatiin pysähtymään eteen suhteellisen nopeasti. Vegas oletti Assumptan tietävän osoitteen ja ajomatkan aikana mies ei katsonut kertaakaan ulos, no ehkä kerran. "Hmm..Sä voit pistää jotain hyvää musaa nii mä taion sulle sen drinkin.", Vegas ilmoitti hymyilen vinosti tuodessaan kasvojaan lähemmäs Assun omia. Taksikuski taisi vilkaista peilistä pariin kertaan. De'vegas otti sen kyllä huomioon. "Ja tuli todettuu, että oot hyvä suutelijakin...Vaikak mä taisin arvata sen jo etukäteen", Vegas kutitti huulillaan Assun korvanlehteä siinä kuiskiessaan. Samassa taksi pysähtyi ja mies luuli jo, että kuski aikoisi heittää heidät ulos, mutta he olivat jo perillä! Matka taittui onneksi suhteellisen nopeasti. "Sulla on avaain..", Vegas kuiskaisi kuitenkin vielä, lähtien vasta sitten nosuemaan taksista. Ilmainen matka, miten mukavaa. | |
| Aihe: Vs: Voices in my head //K-18 Ke Huhti 14, 2010 7:07 am | |
| Kaikki siis pysyisi Vegasissa vai? Huvittunut kulman kohoitus kertoi Assumptan mielipiteen, mutta ei hän asiaa sen kummemmin noteerannut. Koko muu bändi, naljailun kohdetta lukuun ottamatta, nauroi. "Tosi söpöä", Assumpta mutisi kietoessaan kätensä Vegasin käden ympärille. Heitä olisi hankalampaa erottaa toisistaan kuin kaksi siiamilais kaksosta. He halusivat olla lähekkäin ja he myös pysyisivät silloin. Ulkonakin taksi onnistuttiin saamaan sen suuremmitta ongelmitta.
Annettuaan osoitteen Assumpta painui Vegasin viereen katsellen suurta miestä vierellään ja pohtien miten sekin oli käynyt. "Ainahan mä pistän hyvää musaa, sun drinkkejäs me tässä testaillaan", Assu vastasi, vaikka hengitys tuntui vaikeammalta Vegasin tullessa niin lähelle ja samalla niin kauas. Tosin taksikuskin näkeminen peilistä hillitsi huomattavasti naista. Tosin korvalehden kutittelu oli julmaa, sillä kaikki tiesivät sen herkäksi kohdaksi. "Me tarvitaan siitä kyllä uusinta koe", hän onnistui toteamaan ja hymyilemään oikein kauniin viattomasti. Hän oli kohottautua suutelemaan Vegasia, mutta taksi pysähtyi yllättäen ja tutut talot kertoivat missä he olivat. "Lasku tähän osoitteeseen, kiitos", Assumpta totesi ja vilautti avaimiaan Vegasille ja nousi tämän perässä.
Antamatta toiselle edes tilaisuutta päästä kauas Assumpta kietoi käsivertensa miehen käsivarren ympärille. Astellessaan kadun yli hän näki verhojen heilahduksen ja arvasi naapurinsa kyylän olevan uteliaalla päällä ja korvat höröllä koko loppu yön. Olkoot, mitä se Assua liikutti kun jollakulla ei ollut omaa elämää. Vegas oli lisäksi liian hyvä hukattavaksi ja Assu nauttisi viimeisenkin pisaran, joka hänelle suotaisiin.
Avain solahti ensimmäiseen lukkoon ja portaat päästyään toiseen. Viimeisin sulkeutui ennen kyylän tuloa. "Sä halusit hyvää musiikkia.." Assu totesi ja napitti oman takkinsa kolme nappia auki ja solautti pitkän vaatekappaleen harteilta käsivarsille ja siitä naulaan. Kuinka niin se oli hieman hiottu ja melko lailla Vegasin silmille tarkoitettu liike? Takinhan hän vain riisui. Vastoin halujaan Assu ei kuitenkaan suudellut Vegasia vaan kiusasi itseäänkin. Hän olisi antanut paljon päästäkseen siihen isoon syliin.
"Kaiken mitä sä tarvitset löydät keittiöstä..." Assumpta totesi ja jätti miehen katsomaan sulavaa kävelyään cd-hyllyille ja miten hän jäi selaamaan tuttuja levyjään. Hän kiusasi ehkä ihan vähän härnäten Vegasia ja tämän silmiä. Ihan vähän, mutta ei liikaa. Hän ei halunnut muistuttaa epätoivoista huoraa vaan silmiähivelevää taidetta. |
| | | Vary Lihaviihde
| Aihe: Vs: Voices in my head //K-18 To Huhti 15, 2010 5:50 am | |
| Ehkä auton pysäyttäminen ei juuuri nyt ollut niin hyvä idea, sillä hyvä tilaisuus suudelmaan oltiin menetetty. Mies onnistui kuitenkin nousemaan vaivatta, vaikka kuski sai osakseen hieman pistävän vilkaisun. Tyyppi taisi olla vain tyytyväinen saavutukseensa, mutta koko ilta ei todellakaan pysähtyisi niin nopeasti. Vegas ennätti kävellä autosta pois päin vain muutaman askeleen, eikä edes ihmetellyt käteen kiinni tarttumista. Vegas teki samoin. Tottakai De'vegas muisti talon, mutta jatkoi matkaansa osittain Assumptan johdolla. Olihan naisella avaimet ja se olisi ollut typerän näköistä jos Vegasilla olisi ollut vielä kiireempi Assun asunnon ovesta sisään.
Vegas oli ruveta nauramaan portaissa. Kummatkin olivat niin lähellä toisiaan, että jokainen askelma piti ottaa suhteellisen samaan aikaan ja välillä Vegas oli se joka oli ruveta laiskottelemaan. Turvallisesti he pääsivät sisään ja De'vegas virnisti heti kun puhuttiin hyvästä musiikista. "Just sitä.", hänen piti vetää oma hupparinsa pois, mutta vetoketjun aukaiseminen hidastui Vegasin katseen eksyessä taas johonkin muuhun. Mies sentään tällä kertaa esitti, ettei tuijottanut niin.. tuijottavasti. Hän kääri hupparinsa mytyksi, tipauttaen sen lattialle ovensuuhun. Mitä väliä jollain hupparilla oli kun Assumpta käveli siinä edessä. Vegasin kohde olisi kuitenkin ensin keittiö. Olipas ovelaa. "Varo vaan ku päästät mut sun keittiöön.", mies mutisi ja availi hetken ties mitä kaappien ovia. Hän bongasi kasan pulloja ja selasikin mietteliäästi tarjontaa, vetäessään toisella kädellään lasin äskeisestä avaamastaan kaapista.
Onneksi mies löysi jotain perusjuomia kuten viskiä ja jääkaapista löytyi appelsiinimehuakin. Hänen mielestään Assumptaan kelpasi jotain piristävää.. No, aika moni juoma oli piristävä, mutta sen piti myös näyttää semmoiselta! "Keittiöstä tuli mieleen jotain mitä mä en osaa, eikä kannata ees opettaa.. Ei kokkaamista." Mies hymisten sekoitteli ainesosia, mitä nyt sattui löytämään. Vegas saattoi katsoa jonkun pullon kylkeä pitkäänkin: pistääkkö vai eikö? Juomien kanssa hän oli kuin kotonaan, mutta keittiötavaroiden ja hyllyjen kanssa ei.. Mies onnistui pakastimenkin löytämään ja improvisoiden vetäisi jonkun huurrepalasen vetolaatikon yläpuolelta. Hän oli tehnyt niin kotonaankin ja sekös oli huvittavan näköistä kun lumi-jää kimpale suli juoman pintaan pitäen sitä kylmänä. "Tadaa!", mies ja hörppäisi testiksi ensimmäisen maistiaisen ja pakko myöntää, että kyllä se hänelle kelpasi. Hän ei silti sanonut mielipidettään siitä ääneen. "Nonii. Tuu tännemmäs..", Vegas sanoi vihjailen pyöritellessään juomaa lasissa ja kävellen muutaman askeleen lähemmäs Assua. Samalla mies katsoi naista mahdollisimman vetoavasti, tipauttaen lippiksensä pöydän tason reunalle. Noniin, katotaan kelpuuttiko toinen tätä. | |
| Aihe: Vs: Voices in my head //K-18 To Huhti 15, 2010 6:06 am | |
| Pelkkä ilme kertoi toisen mielipiteen takin riisumisesta ja kikan onnistumisesta. Katsahtaen arvioiden Vegasia Assumpta teki selväksi, että ehkä hän tällä kertaa luottaisi mieheen keittiössään. Soittimeen hän asetti seka kokoelma levyn, jonka rytmit vaihtelivat jokaisen mustan sielun musiikkin. Ei sanoja, sillä rytmi oli näissä kappaleissa se tärkein tekijä ja kallein. Nainen asteli nojaamaan yhteen tasoon ja katseli Vegasin puuhastelua. "Onneksi mä oon ihan ok keittiössä, mutta en mikään mestari", Assu totesi ja virnisti toisen sekoitukselle. Siitä tulisi mielenkiintoista.
Ainakaan Vegas ei sylkäissyt juomaa pois ja tämän ilme ei käynyt kiintoisilla lukemilla. Tottelevaisesti Assu asteli lähemmäs katse sinisissä silmissä. Tuntui kuin joku olisi kiskonut häntä Vegasia kohden ja lähemmäs suurta kehoa. "Maistetaan sitten", tumma nainen totesi ja nosti lasin huulilleen niin, että hän nosti samalla Vegasin käden kuin osana lasia ja kallisti varoen. Saadessaan juomaa suuhunsa Assumpta nielaisi ja näytti pohtivalta. Hän kyllä tiesi jo vastauksen. "Hmm.. Pidänkö vaiko enkö..." Assu tuumi ääneen ja otti toisen hörpyn kuin ollen kahden vaiheilla. Olihan se hieman julmaa, mutta ei hän voinut vastustaa kiusausta. Lopulta huulet kaartuivat kuitenkin hymyyn ja kevyt nyökkäys kertoi kaiken. "Onnitteluni. Saitte merkinnän taitavista sekoitus taidoista ja luotua Assumpta juoman. Palkintonne on..." Assu totesi ja hymyillen astui Vegasin eteen.
Hellästi Assumpta ohjasi Vegasin jättämään lasin pöydälle ja ohjasi käden sitten lanteelleen ja vahvaa käsivartta pitkin nainen kuljetti kämmenensä toisen niskaan. Kevyesti hän joutui varvistamaan. "Tässä", hän totesi ja katseli Vegasin huulia ja kohotti katseensa viettelevästi toisen silmiin sulkien tumman ruskeat silmät kuitenkin painaessaan omansa miehen huulia vasten. Hän piti miehen huulten tunnusta omiaan vasten. Aluksi Assumpta vain maisteli kevyesti ja kiusoitteli Vegasia mukaan leikkiin. Assumpta ei koskaan antanut kaikkea heti vaan sitäkin nautinnollisemmin. |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Voices in my head //K-18 | |
| |
| | | | Voices in my head //K-18 | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |
|