London Calling
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Let's play some game (K-18)

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

Viestien lukumäärä : 2259
Ikä : 29

Let's play some game (K-18) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Let's play some game (K-18)   Let's play some game (K-18) - Sivu 2 Icon_minitimeTo Elo 05, 2010 3:51 am

Toisen sormet iholla tuntuivat niin ihanalta, että Bryant ei voinut olla jakelematta syvällisempiä suudelmia toisen täydellisille huulille. Miehen käsien ollessa toisen paidan alla, siirsi Missy käsiensä suunnan kohti tummatukan housuja. Bryantkaan ei voinu olla hymyilemättä pienesti toisen huulia vasten, kun Missy alkoi hivuttaa vetoketjua auki. Bryantin kädet lipuivat paidan alla aina ylemmäs ja ylemmäs, kunnes rintojen kohdalla alkoikin jo tapahtua. Tummatukka muutti hieman asentoaan, jottei olisi ollut niin epämukavasti Missyn päällä. Ties vaikka toinen litistyisi alle. Bryantin teki mieli potkia housut pois jalastaan, ja mitä nopeammin, sen parempi.
Kuitekin kädet liukuivat rinnoilta takaisin paidan helmalle, ja ennenkuin Bryant aikoisi potkia housut pois jaloistaan, hän tekisi ainakin vielä yhden asian. Hän alkoi pikkuhiljaa vetämään Missyn paitaa ylemmäs ja ylemmäs, odottaen toisen riisuvan sen päältään.
Tässä ei ollut nyt kyse pelkästä seksistä, vaan Bryant oikeasti halusi olla tarpeeksi lähellä Missyä, ja omia toisen täysin itselleen. Ei tosiaankaan vain täksi aikaa, vaan koko loppuelämäkseen. Hän olisi valmis tekemään mitä tahansa toisen takia.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.wix.com/jerseysdarknesthour/poisonrpg
Riesu
Valon juuri
Riesu

Viestien lukumäärä : 73
Ikä : 31

ViestiAihe: Vs: Let's play some game (K-18)   Let's play some game (K-18) - Sivu 2 Icon_minitimeTo Elo 05, 2010 4:25 am

Missy vastasi toisen suudelmiin pehmeästi ja houkuttelevasti samalla kun antoi käsiensä vaeltaa kohti Bryantin housujen vyötäröä. Tytön avatessa toisen housujen vetoketjua, Missy tunsi, kun Bryantin pehmeät huulet kaartuivat hymyyn ja tyttö näykkäisi leikkisästi toisen huulta. Tuntiessaan Bryantin kädet rinnoillaan, Missy huokaisi hieman ja hivutti toisen housuja hitaasti alaspäin.
Tytön tuntiessa Bryantin alkavan riisumaan Missyn paitaa, tyttö päätti auttaa ja vetäisi paitansa pään yli omin käsin. Paidan alta paljastuivat valkoiset rintsikat, joiden reunaa koristi pinkki pitsikaitale ja tokihan alushousut edustaisivat samaa sarjaa. Missy antoi käsiensä eksyä toisen hiuksiin ja hampaat alkoivat näykkiä toisen korvalehteä.
Tytön kädet löysivät tiensä takaisin Bryantin housuille ja alkoivat vetämään niitä taas hitaasti alaspäin. Pian Bryantilla ei ollut enää päällään kuin bokserit ja hetkeksi Missy pysähtyi ihailemaan toisen vaaleaa ihoa. Missy antoi käsiensä vaeltaa ja pian ne löysivätkin pojan haarojen välistä jotain mielenkiintoista, joka antoi muutatehtävää käsille.

Missy tunsi kummallisen tunteen valtaavan itsensä, ensimmäistä kertaa tyttö taisi olla rakastunut ja tuntui, kuin sydän revittäisiin irti, jos Bryant hänet jättäisi. Missy ei ikinä kestäisi sitä, että Bryant vietäisiin pois häneltä. Tyttö oli valmis vaikka antamaan oman henkensä siitä hyvästä, jos Bryantille uhattaisiin tehdä jotakin.
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Let's play some game (K-18)   Let's play some game (K-18) - Sivu 2 Icon_minitimeSu Elo 08, 2010 5:42 am

Bryant ei voinut olla vastaamatta suudelmiin entistä himokkaammin, samalla kun tunsi toisen kädet housujensa vyötäröllä. Kaikki moinen oli niin kidutusta, mutta Bryant ei niinkään käyttäisi sanaa "kidutus", koska Missyn seurassa ei voisi olla kiduttavaa. Kaikki oli loistavaa. Täydellistä. Toisen näykkäistessä miehen huulta, painoi tummatukka jälleen huulensa toisen omille, ja sen jälkeen kaulalle. Samalla hän tunsi, kuinka hänen housunsa saivat lähtöpassit lattialle. Noh, ei se haitannut. Ei ollenkaan.
Missyn paitakaan ei pysynyt tuon päällä kauaa, vaan sekin lensi lattialle, kylläkin Missyn omien käsien kautta. Toisen ihana vartalo sai Bryantin vilkuilemaan tytön kroppaa. Ainakin hän pystyi kuvailemaan sen silmänruoaksi. Pian sinisilmä tunsi toisen näykkivän hänen korvanlehteään, eikä mies voinut olla suutelematta toista huulille, ja siirtämättä käsiään Missyn kyljille, vatsalle, ja siitä takaisin rinnoille. Ei kestänyt hetkeäkään kun toisen käsi olikin jo Bryantin haaroissa. Siitähän tämä saisikin vasta lisää aikaa miettiä miten korvaisi moisen Missylle.

Toisen käsi alakerrassa oli käsittämätöntä, mutta jotenkin Bryant moisen vielä korvaisi toiselle. Kädet eivät liikkuneet rinnoilta tippaakaan, vaan jäivät hyväilemään niitä, toisen käden liukuessa kuitenkin alemmas ja alemmas toisen kylkeä pitkin. Suudelmat suulta siirtyivät kohti solisluuta, ja lopuksi Bryant jäikin näykkimään toisen ohutta ja herkkää ihoa varovasti. Miehen toinen käsi lipui Missyn housuille, kosketellen sitten toisen reittä housujen läpi.
Riesu
Valon juuri
Riesu

ViestiAihe: Vs: Let's play some game (K-18)   Let's play some game (K-18) - Sivu 2 Icon_minitimeSu Syys 05, 2010 8:05 pm

Missyn tehdessä taikojaan Bryantin alakerrassa, tyttö kuuli kuinka toisen hengitys alkoi muuttua raskaammaksi. Yleensä Missyn touhuilu jätkien kanssa oli melkoista riehumista, mutta Bryantin kanssa se oli jotain suloista ja ihanaa. Missy olisi voinut jäädä tilanteeseen vaikka loppuelämäkseen, tosin muutakin hän toki halusi Bryantin kanssa tehdä. Esimerkiksi viettää ihania koti-iltoja, käydä elokuvissa ja kävelyillä meren rannalla.

Missy huokaisi mielihyvästä tuntiessaan Bryantin näykkivän kaulan alueen ohutta ihoa. Tyttö alkoi potkia housujansa pois ja pian nekin oli saatu tieltä, samaa syssyyn lähti Bryantin bokseritkin. Missy tunsi pojan miehuuden painautuvan vasten jalkaansa ja naurahti hiljaa. Tyttö livahti Bryantin alta ja tarttui tätä kädestä lähtien johdattamaan kohti suurta parisänkyä. Missy nykäisi punaisen päiväpeiton pois sängyn päältä ja tönäisi Bryantin sängylle selälleen. Tyttö riisui viimeiset vaatteiden rippeet pois päältään ja kiipesi pojan ylle.

Missy unohti koko muun maailman tuntiessaan Bryantin peniksen uppoavan sisälleen hitaasti. Tytön huulilta karkasi huokaisu ja Missy alkoi hitaasti liikuttamaan lantiotaan.
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Let's play some game (K-18)   Let's play some game (K-18) - Sivu 2 Icon_minitimeSu Syys 05, 2010 9:50 pm

Bryant ei ollut ikinä tehnyt mitään tällaista, mutta ainakaan kellekkään ei jäänyt epäselväksi miten tämä päättyisi. Onneksi hän olikin tavannut Missyn, ja lupaisi elää tuon kanssa tuhat ja sata vuotta kauemmin, kuin entisen tyttöystävänsä Jessen kanssa. Missyssä mikään ei ollut vialla, ja jos kumpikin ajatteli, että tummatukka oikeasti muuttaisi Missyn luo, ei asiassa pitäisi olla mitään ongelmaa. Bryantin mielessä pyörivät kaikenlaiset kysymykset ja ajatukset tulevasta.

Seuraavaksi vaatteiden lähtiessä, Bryant virnisti, mutta ei ehtinyt tehdä mitään, ennenkuin Missy raahasi hänet jo makuuhuoneeseen. Bryant ei pistellyt tippaakaan vastaan, kun Missy tönäisi tämän selälleen sängylle. Toisen kapuessa hänen päälleen, Bryantin oli pakko päästää kätensä tutkailemaan toisen vartaloa. Ei myöskään kestänyt kauaa, kun Bryant jo painautuikin toisen sisään, ja soveltui Missyn aikaisemmin antamaan tahtiin.

Kalpeat kädet seikkailivat toisen rinnoilla hetken, kunnes ne siirtyivät Missyn lantiolle. Muutama nopeampi työntö, ja Bryant pystyi vain toivoa, ettei tehnyt mitään liian kovakouraisesti.
Riesu
Valon juuri
Riesu

ViestiAihe: Vs: Let's play some game (K-18)   Let's play some game (K-18) - Sivu 2 Icon_minitimeKe Syys 22, 2010 3:09 am

Missy tunsi Bryantin käsien seikkailevan pitkin tytön ihoa ja tämä nautti vain toisen kosketuksesta. Tyttö tunsi tutun kutinan alavatsassaan ja pian Missy tunsikin hyvänolon aallon pyyhkäisevän yli ja kuuli samalla Bryantinkin voihkaisevan. Missy käpertyi Bryantin viereen ja laski kätensä toisen rinnan päälle. Tyttö painoi pienen suudelman Bryantin hartiaan ja kääntyi mahalleen alkaen kieputtaa pojan hiuksia sormensa ympärille.
"Mun oma pandakarhu", tyttö mumisi hiljaa ja kurottautui suutelemaan Bryantia.

Missy nousi ylös ja alkoi etsiskelemään vaatteitaan ympäri kämppää kiskoen niitä pikkuhiljaa päälleen.
"Mulla ei enää innosta toi Cannibal holocaust, joku rakkaushömppä leffa?" tyttö kysäisi ja vilkaisi Bryantia olkansa yli, muistuttaen varmaan lähinnä peikkoa, joka oli juuri mönkinyt jostain kannon kolosta. Missy vilkaisi itseään peilistä ja repesi nauramaan.
"Vähän mä näytän idiootilta", tyttö hihitti peilin edessä ja yritti sukia hiuksiaan hieman suoremmiksi.

"Hei hani, mitä sä sanoisit, jos ihan tosissaan muuttaisit mun kans tänne? Onhan tää pieni ja näin, mutta kai me sulle jostain tilaa saatais. Tosin, voihan tää tulla aika nopeesti, mutta toki sä saat miettiä, josset vielä osaa päättää", Missy höpötti hieman hermostuneena ja sipaisi hiuksiaan korvan taakse. Yleisin merkki tytön hermostuneisuudesta oli juuri tuo hiuksien sipaisu, mutta aina sitä ei tajunnut, jossei Missyä kunnolla tuntenut.
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Let's play some game (K-18)   Let's play some game (K-18) - Sivu 2 Icon_minitimeSu Loka 17, 2010 8:15 am

Tosiaan, kolmanteen taivaaseen ylttäminen ei ollut kaukana, kunnes se sama hyvänolon tunne pyyhkäisi myös miehen yli. Totta tosiaan, Missy oli niin ihana joka hetki, niin kaunis ja arvaamaton söpöläinen, että Bryant olisi voinut tuijottaa tuota koko loppu elämänsä. No, niin hän varmaan aikoikin. Toisen käpertyessä mahalleen miehen viereen, Bryantin kasvoilel kohosi pieni virne. Miehen hiuket olivat... täysin sekaisin. No, olivathan ne yleensäkkin, mutta nyt ne olivat vielä enemmän sekaisin. Hän näytti suorastaan vampyyriltä, tummien silmämeikkien valuttua poskille ajan mittaa. Toisen kommentti sai miehen naurahtamaan. "Jaa että pandakarhu. Voit vaan sanoa suoraa eläin, koska ensin mä olin pesukarhu, ja nyt mä oon pandakarhu" tummatukka naurahti, painoi pienen suudelman toisen huulille ja nousi sitten samalla etsimään omia vaatteitaan. Ehkä äskeinen oli ollut hieman nopeaa tomiintaa, mutta jos kaksikko oikeasti aikoi olal yhdessä, ei tuolla ollut oikein mitään merkitystä. Tai no... olihan sillä mutta, Bryant ei enää jaksanut ajatella, vaan veti vaateet päällensa, kävellen toisen taakse tuno peilatesa.

"Joo, joku rakkaushömppä on hyvä" Bryant sanoi ja kietoi kätensä toisen ympäri. Missyn sanoessa, että näytti aivan idiootilta, sinisilmä naurahti, tuijottaen toista peilin kautta. "Et sä oo mikää idiootti. Sä oot mun mörrimöykky, ja sittenhä meitä on kaks" Bryant sanoi ja painoi toisen hiuksiin pienen suukon. Bryant meni vielä sohvan luolta etsimään toista tummaa sukkaansa, kunnes juuri hänen saadessaan sen jalkaansa, Missy pamautti kysymyksen, joka sai Bryantin katseen nousemaan toiseen melko mitäänsanomattomalla ilmeellä. Oliko toinen tosissaan kysynyt tuollaista? Sinisilmä räpytteli silmiään hetken ja tämä kasvoille kohosi pieni hymy, kunnes hän nousi ylös, asteli toisen luo, ja kietoi jälleen kätensä tuon ympäri. "Kuule, jos täällä on tilaa akustiselle kitaralle niin sitten käy" Bryant sanoi ja tuijotti toista hetken, painaen tuon huulille suudelman. "Eivaan, kyllä mä mielelläni muutan tänne sun kanssas" Bryant sanoi ja painoi toisen pienen suudelman Missyn huulille.
Riesu
Valon juuri
Riesu

ViestiAihe: Vs: Let's play some game (K-18)   Let's play some game (K-18) - Sivu 2 Icon_minitimeSu Loka 17, 2010 8:31 am

(Aaaw, awwittelen vaa täällä yksinään ja hihittelen tän takia :DD Oon vaa jotenki ite eläytyny Missyksi niin 100-0, että tuntuu, ku ite ois saanu sen oman kultsipuppelin :D Ja Bryantin ansiosta löysin Black Veil Brides'n <3 :P)

”Ei vaan sä olet nyt panda, koska sun meikit on vähän levinny”, Missy naurahti ja pyyhki hieman toisen meikkejä siistimmiksi. Tyttö tunsi perhosten lepattelevan vatsassaan Bryantin painaessa pienen suudelman Missyn huulille ja samassa niille nousi hymy. Saatuaan vaatteet päälle Missy jäi peilailemaan itseään ja hihitti peilikuvalleen. Tuntiessaan Bryantin kietovan kätensä tytön vyötärölle, lähtivät taas pienet perhoset lentoon. Missy rakasti sitä tunnetta ja se sai aina hymyn nousemaan tytön huulille. Bryantin sanoessa ja painaessa pienen suukon hiuksiinsa, tyttö naurahti ja hipsi DVD hyllyn luo. Missy antoi sormensa lipua pitkin DVD-levyjensä selkämyksiä ja otti käteensä Romeon ja Julian.
”Tämä?” tyttö kysyi Bryantilta ja kääntyi tämän puoleen näyttäen DVD:n kantta.

Kysyessään kysymyksen, jonka arveli sen tulleen liian nopeasti. Vastahan he olivat tutustuneet, mutta kun kaikki tuntui olevan hyvin Bryantin kanssa ja tuntui, ettei mikään voisi satuttaa Missyä. Huomatessaan Bryantin jähmettyvän hetkeksi ja nousevan sen jälkeen ylös mitäänsanomaton ilme kasvoillaan, Missy meinasi paeta. Paeta niin lujaa, kuin jaloistaan pääsi. Tytöllä pelotti toisen vastaus, entä jos se olisikin ei? Entä jos tyttö oli ollut vain hetken huvi toiselle? Niin ei kuitenkaan käynyt. Bryant tuli ja kietoi kätensä tytön ympärille ja vastasi myöntävästi. Missy kietoi kätensä pojan ympärille ja painoi päänsä tämän rinnalle.
”Mä pelkäsin, että sä et haluaisi muuttaa tänne, etkä haluaisi enää nähdä mua tämän jälkeen”, Missy mumisi toisen rintaa vasten ja nosti hieman kosteat silmänsä katsomaan Bryantia.
”Vaikka me ollaan tunnetta vasta tää päivä, niin musta tuntuu, että mä rakastan sua”, tyttö sanoi hiljaa ja laski katseensa lattiaan. Oliko hän idiootti, kun jo tässä vaiheessa sanoi, että rakasti toista?
”Musta tuntuu, että mä olen tuntenut sut aina ja mä olen vaan odottanu sua”, Missy mumisi taas ja piirteli pieniä kuvioita Bryantin selkään.
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Let's play some game (K-18)   Let's play some game (K-18) - Sivu 2 Icon_minitimeSu Loka 17, 2010 9:14 am

Toisen mainitessa miehen meikeistä, Bryant naurahti pienesti. Hän siis oli toisen pandakarhu. Hyvä niin, hän oli vain ja ainoastaan Missyn pandakarhu, eikä kenenkään muun. Mies oli tasan kerran ennen Missyä seurustellut, mutta jokin teki Missyn kanssa olemisesta erilaista. Ehkä Jesse ei ollut hänen kumppaninsa. Niin, luultavasti ei, koska likka muutti pois lontoosta hieman noiden seurustelusuhteen jälkeen. Missy ei ollut menossa minnekkään, siitä Bryant piti huolen. Tai minne tuo ikinä olikaan menossa, mies menisi perässä vaikka maailman loppuun asti.
Toisen kävellessä DVD-hyllylle ja alkaessa selailla leffoja, Bryant jäi vielä peilin luo pyyhkimään poskille valunaita mustia meikkejä. Ne lähtivät ihan kiitettävästi pois hänen poskiltaan, eikä mies näyttänyt enää niin "pelottavalta" pandakarhulta. Toisen kysyessä leffasta, mies käänsi katseensa peilistä Missyyn, ja huomasi toisen kädessä Romeon ja Julian. "Joo, toi on täydellinen" tummatukka tokaisi.

Kuitenkin miehen vastatessa myöntävästi toisen yhdessäasumis kysymykseen, Missy selvästi herkistyi. Miehen kulmat kohosivat hieman, toisen kietoessa kätensä hänen ympärilleen. Bryant katsoi toista hieman säikähtäneenä. Jos toinen oli jo ilosta tai helpoituksesta tuon oloinen, minkälainen Missy olisi ollut, jos mies olisi vastannut kieltävästi? Bryant ei edes halunnut miettiä sitä.
"Tietty mä haluan. Mä en oo sellasta sakkia joka häipyy heti, kun on saanu haluamansa. Ja mä haluun tasantarkkaa sut, en vaan yhdeks yöks, vaan koko loppuelämäkseni" Bryant leperteli toiselle hetken, kunnes painoi huulensa toisen huulille. Toisen kommentti sai Bryantin aivan samanlaiseen olotilaan, kuin tytölläkin. Hänen huomatessaan toisen kirkkaanvihreissä silmissä vetisyyttä, Bryant naurahti vaisusti ja kietoi kätensä paremmin toisen ympärille. "Kuule, älä puhu mulle noin tuntevia, tai kohta mä oon taas pandakarhu" Bryant sanoi ja parsi viimeisetkin sentit umpeen kaksikon välistä. "Sitäpaitsi, mäki rakastan sua. Mä rakastan sua nyt ja aina" tummatukka sanoi, loi kasvoilleen hymyn ja antoi toiselle pienen suukon.
Missyn alkaessa puhua jälleen, Bryant siirsi katseensa toiseen. "Sama täällä. Mikään suhde ei oo onnistunu ennen tätä. Ja tää tulee kestämään kauan" Bryant sanoi ja hymyili toiselle.

"Noniin, jospa me katottais se leffa? Voitais majottua toho sohvalle elokuva valmiuteen. Ja mä varotan, pakota mut sulkee mun silmät jos siinä tapahtuu jotain ihan kauheeta mikä tuottaa sydänsuruja, koska mä oon aika herkkä tollasille dramaattisille rakkausleffoille" Bryant sanoi ja erkaantui toisesta sitten vastahakoisesti, ja meni istumaan sohvalle, siirtäen kätensä selkänojalle, kuin houkutellen toisen kainaloonsa. Kuitenkin Missyn piti ensiksi laittaa leffa pyörimään, mutta se ei Bryantia haitannut, sillä hän jaksoi odottaa toisen tuloa kainaloonsa. Bryant oli varma, että jos leffa olisi aivan liian järkyytävä, hän varmaan hautaisi kasvonsa toisen täydellisiin hiuksiin ja haistelisi niiden tuoksua koko leffan ajan.
Riesu
Valon juuri
Riesu

ViestiAihe: Vs: Let's play some game (K-18)   Let's play some game (K-18) - Sivu 2 Icon_minitimeMa Loka 18, 2010 2:56 pm

Missy tunsi Bryantin jähmettyvän hetkeksi ja nosti katseensa mieheen. Tämän alkaessa leperrellä Missylle, tytön huulille kohosi hymy ja Missy vastasi Bryantin suudelmaan iloisena. Kuitenkin silmät vielä kosteina, Missy huomasi myös miehen päätyneen samaan mielentilaan, kuin hän itse.
”Ei se haittaa, vaikka oisit pandakarhu, kunhan oot mun oma pandakarhu”, Missy mumisi. Bryantin vetäessä tytön ihan itseensä kiinni, kohosi Missyn huulille entistä leveämpi hymy ja sen jälkeen, kun mies sanoi rakastavansa Missyä nyt ja aina, ei Missy voinut muuta kuin halata Bryantia tiukasti ja vastata toisen suukkoon.
”Hyvä, etten mä ole yksin tässä asiassa”, Missy hymyili ja pörrötti miehen hiuksia.

Missy nyökkäsi ja tassutti tv:n luo laittaakseen leffan pyörimään. Missy valitsi nopeasti kielen ja kipitti Bryantin viereen painautuen heti tämän kainaloon ja laskien toisen kätensä miehen reidelle.
”Mä pakotan”, Missy hymähti ja painoi päänsä toisen olkaa vasten. Bryantin kainalossa Missy tunsi olonsa oikeasti turvalliseksi ja tytöstä tuntui, ettei mikään voisi ikinä enää satuttaa häntä. Leffan alkaessa Missyn huomio kiinnittyi kokonaan tv:n ruutuun. Tytön käsi silitteli Bryantin reittä ja leffan lopussa Missy painoi huulensa miehen huulille, kiinnittääkseen Bryantin huomion muualle, kuin kohtaukseen, jossa Romeo ja Julia tappoivat itsensä.

Loppumusiikkien alkaessa soida, tyttö vilkaisi kelloa ja haukotteli. Kello alkoi lähennellä jo yhtätoista, mutta siltikään Missy ei halunnut menettää yhtäkään minuuttia Bryantin seurasta. Missy nousi ylös ja tassutteli jääkaapille katsoakseen, olisiko siellä jotain nopeaa syötävää ja olihan siellä. Sitä samaa makaroonia ja jauhelihaa, mitä tyttö oli aikaisemmin päivällä tehnyt.
”Onko sulla nälkä?” Missy kysyi ja vilkaisi olkansa yli.
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Let's play some game (K-18)   Let's play some game (K-18) - Sivu 2 Icon_minitimeSu Loka 31, 2010 7:50 pm

Bryantilla oli se salassa oleva puoli, että hän oli sinänsä aivan kamalan herkkä kaikelle. Jos joku televisiosta tule leffa alkaa olla pelkkää kyynelkanavien putsausta, Bryantin täytyy laittaa televisio heti kiinni. Hän ei kestä katsoa kun joku muu itkee, ei, vaikka se olisikin vain sarja tai leffa. Ja sama potee myös reaali-ihmisiin. Missyn tunnekuohu tarttui tummatukkaankin todella helposti.
"Joo, hankit mulle vaan pannan ja remmin varmistaakses, etten mä missään nimessä karkaa" Bryant naurahti ja hymyili toiselle pienesti. Ei hän todellakaan ollut minnekkään lähdössä, ei, vaikka ei ollutkaan pesukarhu. Toisen halatessa miestä, Bryant kietoi kätensä toisen ympärille melko lujasti, varoen kuitenkaan rutistamasta toista käsiinsä. "Joo, sama täällä" Bryant vastasi ja hymyili pienesti.

"No hyvä" tumamtukka naurahti, ja alkoi tuijottaa leffaa, vilkaisten Missya kuitenkin pienesti, kun toisen käsi siirtyi hänen reidelleen. Bryant kietoi kätensä toisen olan yli, vetäen tuon aivan kiinni itseensä. Noin Bryant varmisti, ettei toinen vain pääsisi mahdollisesti pakoon. Tosiaan, mitä sinisilmä nyt välillä vilkuili toista, oli tuo aivan keskittynyt leffaan. Tuskin Missy mihinkään karkaisi.
Romeon ja Julian ollessa Julian arkun luona, Bryant käänsi myös katseensa muualle ja samalla Missy tehosti tunnetta painamalla huulensa miehen huulille. Bryant vastasi suudelmaan, ja kun leffa loppui, toinen vilkaisi kelloa. Se sai sinisilmänkin vilkaisemaan tikittävän koneen suuntaan.

"Pitäähän syöpön nyt myöntää, että on" Bryant naurahti ja hymyili toiselle. "Tuun tänne näköjään jo nyt syömää sun ruuat. Mitäköhän se on sitten, kun mä muutan tänne? Joudun käydä joka toinen minuutti kaupassa" Bryant naurahti ja käppäili keittiön pöydän luo, istahtaen sitten tuolille. Hän ei katunut hetkeäkään päätöstään, että muuttaisi Missyn kanssa samaan kämppään. Sehän oli unelma, se oli unelma jo siitä asti kun Bryant näki tuon viehättävän neidon ensimmäistä kertaa. Niin.. päivänsäde ja menninkäinen.
Riesu
Valon juuri
Riesu

ViestiAihe: Vs: Let's play some game (K-18)   Let's play some game (K-18) - Sivu 2 Icon_minitimeKe Marras 10, 2010 5:08 am

Missy hyppeli keittiöön ja kaiveli taas lautasia kaapin uumenista.
”Oho, ei sitä makaronia ja jauhelihaa jäänykkää”, naurahtaa ja laittaa lautaset takaisin kaappiin. Tyttö katseli kaappeja läpi ja päätyi, että helpoin olisi syödä leipää.
”Käykö paahtoleipä ja tuore mehu iltapalaksi?” Missy kysyi, eikä jäänyt odottamaan vastausta, vaan laittoi leivät paahtimeen ja kattoi pöytään voin, kurkkuviipaleet, kinkkua ja juustoa. Tyttö kantoi myös pöytään kaksi suurta lasia ja kaksi tuoremehupurkkia, toisen omenaa ja toisen appelsiinia.

Missy tekaisi itselleen leivän, jossa oli juustoa, kinkkua ja kurkkua ja alkoi mussuttaa leipäänsä. Tyttö katseli pää kallellaan vastapäätä istuvaa Bryantia ja hymähti itsekseen. Missy kallisti päätään vasemmalle ja kun oli kuullut naksahduksen, oikealle, näin oli tytön niskatkin naksautettu. Missyllä oli paha tapa naksautella sormiaan ja niskojaan, mikä ei tietenkään ollut hyväksi, se vain oli jäänyt tavaksi, kuten tupakointi. Syötyään Missy kaiveli laukustaan tupakka-askin ja sytkärin.
”Meen ulos tupakille, kun viitti sitten tupakin savussa nukkua”, tyttö ilmoitti ja hipsi asuntovaunun ulkopuolelle.
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Let's play some game (K-18)   Let's play some game (K-18) - Sivu 2 Icon_minitimeTi Marras 30, 2010 1:20 am

Bryant naurahti toisen mainitessa, ettei makarooneja enää ollutkaan jäljellä. Tummatukka heilautti kättään ja virnisti. "Ei se kai mit..." tuo ehti sanoa, ennenkuin Missy alkoikin jo kaivella leipää ja tuoremehua kaapeista. Sinisilmät kulmat kohosivat huvittuneesti, ja tämä kohautti pienesti olkiaan. "Sä oot söpö ku oot tollane hössöttäjä" Bryant sanoi ja tuijotti toista pieni hymy kasvoillaan.
"Ja kyllä ne kelpaa" tämä vastasi ja asteli pöydän luo napaten kuitenkin paahdetun leivän matkalla. Jätkä istahti pöytään, ja voiteli leivän, laittaen päälle kinkkua ja kurkkua, napostellen sitten varsin nopeasti leivän suihinsa omenatuoremehun kera.

Leivän jälkeen Bryantkin nousi pöydän äärestä ja kaiveli taskujaan. Lopuulta punertavanvalkoinen röökiaski tuppautui käteen, ja sieltä napattiin yksi syöpäkääryle, jos tupakeita voitiin sillä nimellä kutsua. "Joo, hyvä idea" sinisilmä tokaisi ja asteli toisen kanssa ulos. Bryant varmisti, että asuntovaunun ovi meni varmasti kunnolla kiinni, jottei koko kämppä täyttyisi oven välistä liukenevasta savusta. Bryant käveli toisen viereen ja sytytti röökin, vetäen sitten myrkyt keuhkoihinsa, antaen sen jälkeen savun kohota kohti taivasta pienen tuulenvireen mukana.

Tummatukka vilkaisi neitoa, joka näytti hänen silmissään keijukaiselta. Missy oli jokaista soluaan myöten täydellinen. Bryant kietoi kätensä toisen ympäri, varoen kuitenkaan polttamasta toisen vaatteita tai hiuksia tupakan kanssa. "Onneks sä oot siinä. Se on vaa niin uskomaton ajatus, että mä muutan tänne" Bryant sanoi ja hymyili toiselle pienesti, painaen suukon toisen suupielelle.
Riesu
Valon juuri
Riesu

ViestiAihe: Vs: Let's play some game (K-18)   Let's play some game (K-18) - Sivu 2 Icon_minitimeTi Marras 30, 2010 1:40 am

Missy touhusi mielissään keittiössä ja pian pöytä notkuikin leivistä, mehupurkeista ja sun muista syötävistä. Bryantin mainitessa Missyn söpöyden, tyttö väläytti toiselle pienen virnistyksen ja istahti pöytään. Missy voiteli nopeasti pari leivänpalasta, asetteli juustoviipaleet, kinkkusiivut ja kurkut leivän päälle ja asetti sitten toisen leivän kanneksi. Tyttö mutusti nopeasti leipänsä ja alkoi sitten siivoilla pöydästä tarvikkeita pois.

Missy katseli auringon laskua ja puhalsi ohuen savujuovan huuliensa välistä. Tyttö painoi päänsä Bryantin olalle ja hymähti.
”Minun pieni pesukarhu”, tyttö höpisi ja suuteli poikaa suulle.

Poltettuaan tupakan, Missy hipsi sisälle ja lysähti sohvalle ja tönäisi varpaallaan television päälle. Telkkarissa pyöri sillä hetkellä simpsonit ja tyttö jäikin tuijottamaan niitä mielissään.
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Let's play some game (K-18)   Let's play some game (K-18) - Sivu 2 Icon_minitimePe Joulu 31, 2010 6:15 am

Bryant katsoi toisen söpöä hääräämistä leipätarvikkeiden kanssa, ja nojasi käteensä hetkeksi, ja tarkkaili asuntovaunua hetken sinisillä silmillään. Päivää aijemmin hän ei voinut millään uskoa, että pian hän tapaisi elämänsä naisen, jonka kanssa muuttaisi yhteen näinkin pian. Nyt pitäisi vain enää kantaa tavarat kotoa toisen kämppään, ja ajatus sai miehen kasvoille kohoamaan pienen virneen. Outoa sinänsä... mutta ei ollenkaan paha ajatus. Ajatukset heräsivät jälleen, kun Missy alkoi levittä leipätavaroita pöydälle. Tosiaan, kurkku ja juustopäällysteinen leipä sai täyttää Bryantin ruokavaraston taas vähäksi aikaa. Toinen siivosi kiltisti tavarat pöydältä, herttaista. Jätkä sipaisi hieman mustia pörröisiä hiuksaan pois kasvoiltaan, koska ne tuppasivat aina välillä tulemaan näkökentän eteen.

Bryant seurasi toista ulos, käveli suoraa toisen viereen, ja otti röökin huuliensa väliin. Ensimmäinen henkäys syöpäkääryleestä otettiin, kuin vanha tekijä. Tummatukka ei voinut olla siirtämättä kättään toisen olalle, ja antamatta sitten toiselle suukon poskelle. "Oot sä kyllä parasta mitä mulle on tapahtunu" jätkän huulilta karkasi, ja toista kohti kohotettiin pieni hymy. Tupakka poltettiin, ja sitten matka jatkui takaisin sisätiloihin. Toisen lösähtäessä sohvalle, miehen kasvoille kohosi pieni virne. Bryant istahti toisen viereen, ja käsi siirtyi toisen olan taakse. "Mun oma sohvaperuna" tummatukka totesi, ja antoi toisen poskelle suukon. Se ei riittänyt, vaan näykintä jatkui toisen kaulalle asti, Bryantin samalla vilkuillen kohti televisiota.Hän kyllä varmasti jaksaisi keskittyä ohjelmaan, jos todellakin yrittäisi.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Let's play some game (K-18)   Let's play some game (K-18) - Sivu 2 Icon_minitime

Let's play some game (K-18)
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-
» Can't sleep so lets go and have fun //sov//
» Come on and play with me (k-18)
» Just beat my boss and get me off and then I'll play with you
» Let's play (Kahdelle hahmolleni seuranhakua)
» Luck and intuition play the cards with spades to start

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
London Calling :: Rashee Road :: Asumukset-
Siirry: