| repan mussukoille seuraa / päivitetty 20.2 | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
repa Kelpaanhan, rakkaani?
Viestien lukumäärä : 830 Join date : 16.11.2009 Ikä : 34 Paikkakunta : Lohja
| Aihe: Vs: repan mussukoille seuraa / päivitetty 20.2 Su Helmi 06, 2011 4:42 am | |
| Oho, noloo. Mä oon kai poistanu sut jonku siivouksen yhteydessä. Oops.. Sano mulle siel jotain nii lisään sut takas :'D
Mä yritän alotella tota peliä mahollisimman pian, mut muhun iski nyt joku pöpö. Oon ihan veto pois enkä tiedä tuleeko ropettamisesta mitään.. hemmetti ku mulle käy AINA näin! Ois meinaan jopa inspistä. : / | |
|
| |
Rey ...Silti onnellinen
Viestien lukumäärä : 134 Join date : 04.02.2011 Ikä : 31
| Aihe: Vs: repan mussukoille seuraa / päivitetty 20.2 Su Helmi 06, 2011 4:45 am | |
| No eipä niin, että me mitään siellä oltaisiin johonkin 3 vuoteen (?) puhuttukaan. :D Että en ihmettele vaikka olisitkin poistanu. Olikohan sillon joskus NYBssä kun vielä aktiivisena jaksoin olla niin olit sitä meseä pyytänyt tai jotain. : D Mutta voin mä toki yrittää jotain uskaltaa sanokin :o :')
Juu no ei siinä mitään kiirettä ole, parane vaan rauhassa, onhan se tärkeempä ja näin. :D | |
|
| |
| Aihe: Vs: repan mussukoille seuraa / päivitetty 20.2 Ma Helmi 21, 2011 3:08 am | |
| Etsin KAIKILLE HAHMOILLENI pelejä! Olen avoin ehdotuksille, mutta laitetaas vielä alle muutama oma:
Asla; -joku, kenet poimia huonossa kunnossa (kännissä, aineissa, hakattuna?) ja viedä kotiin (joko omaan tai Aslan kotiin) -joku, joka yrittää tyrkyttää naiselle alkoholia/lääkkeitä
Ben: -joku, keneltä tää vois yrittää varastaa jotain (laukun, murtokeikka yms.) -joku, kenelle myydä viinaa tai aineita -sekoiluseuraa (douppailun merkeissä)
Ellie: -kiusattavia koulussa, kadulla.. missä vain? -joku, ketä Ellie kunnioittaa (uusnatsimies), rentoa jutustelua tms. -Ilkivaltaa! Ellie vois jäädä rysän päältä kiinni vaikka tägäämästä jonkun maahanmuutajan ulko-oveen "Saastaa!!" tms. -Kiusaajia. Vois johtaa tappeluun -.. muita tappeluita?
Liam: - ryyppyseuraa vaikkapa baarissa, tutustumissa siinä ohessa - joku homottelemaan ja katsomaan kieroon - joku yrittämään iskemään niin, että Liam ei ole kiinnostunut
Tommy: - douppailuseuraa - työhaastattelu, jonka miekkonen munaa täydellisesti - diileriä? - joku, kenelle yrittäis kaupitella varastettua tavaraa
Lala: - joku todistamaan naisen psykoottista kohtausta - joku, kenen kanssa vois vaikka päihteillä ja rennosti jutustella - joku majoittamaan naikkosta yöksi/pariksi päiväksi/viikoksi
Rotten: - tappeluita (syyksi riittää, jos vastapuoli on homo(/bisse), maahanmuuttaja tai feminiiminen mies (riittää, että esim. meikkaa)
- joku poimimaan teini ojanpohjalta sammuneena ja viemään kotiin
Otan vastaan myös muita ehdotuksia!! Ottakaa rohkeasti yhteyttä, joko tähän alle tai sit yksärillä (: | |
|
| |
Booth Kilpikonna
Viestien lukumäärä : 19 Join date : 24.08.2010
| Aihe: Vs: repan mussukoille seuraa / päivitetty 20.2 Ke Maalis 16, 2011 4:44 am | |
| Hmm..
Mieleeni juolahti jonkinlainen idea, että Ben ja miun Nelson ois ollu nuoruudes kavereita ja nyt ne sattus törmää pitkästä aikaa jossain ja päätyis douppailee yhes? Sit lisänä mulla tuli mieleen sellainen, että kun molemmilla tommoinen elämäntyyli ja kumpikin kerran rappaa niin ehkä he voisivat kehitellä siitäkin jotain? =) Miltäs tämä kuulostaisi? | |
|
| |
| Aihe: Vs: repan mussukoille seuraa / päivitetty 20.2 Ke Maalis 16, 2011 5:50 am | |
| Hei kuullostaa hemmetin hyvältä! Millos nää olis tuntenu? Benhän eli melkein koko lapsuutensa ja teini-ikänsä lastenkodissa, mutta se olis hyvin voinu sijaita Nelsonin lapsuudenkodin lähellä ja nää olis voinu jossain nuorison yleisessä hengailupaikassa tutustua ja vaikka jo sillon ryypätä yhessä? Ehkä Ben olis voinu olla sen, joka tarjos Nelsonille ne ensikännit..? Tiet olis voinu erota sillon, ku Ben pääsi pois lastenkodista täysi-ikäisyyden saavutettuaan (ja luultavasti vaihto maisemaa). Ja nyt tosiaan nää vois hyvinki törmätä uudelleen.. Missäs? | |
|
| |
Booth Kilpikonna
| Aihe: Vs: repan mussukoille seuraa / päivitetty 20.2 Ke Maalis 16, 2011 5:58 am | |
| Hienoa! =)
Miksi mulla tulee näistä kahdesta heti mieleen rashee raspi? =D | |
|
| |
| Aihe: Vs: repan mussukoille seuraa / päivitetty 20.2 Ke Maalis 16, 2011 6:03 am | |
| Mullekin tuli se kyllä kieltämättä mieleen, heh. Kumpis meistä alottaa? | |
|
| |
Booth Kilpikonna
| Aihe: Vs: repan mussukoille seuraa / päivitetty 20.2 Ke Maalis 16, 2011 6:07 am | |
| Mulla olisi tässä toinen peli aloitettavana, että kerkeisitkö sä? =) | |
|
| |
| Aihe: Vs: repan mussukoille seuraa / päivitetty 20.2 Ke Maalis 16, 2011 6:28 am | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: repan mussukoille seuraa / päivitetty 20.2 Su Huhti 24, 2011 2:09 am | |
| Edelleen haku päällä. Alleviivasin ne ideat, jotka mua eniten houkuttelee. - repa kirjoitti:
- Etsin KAIKILLE HAHMOILLENI pelejä! Olen avoin ehdotuksille, mutta laitetaas vielä alle muutama oma:
Asla; -joku, kenet poimia huonossa kunnossa (kännissä, aineissa, hakattuna?) ja viedä kotiin (joko omaan tai Aslan kotiin) - joku, joka yrittää tyrkyttää naiselle alkoholia/lääkkeitä
Ben: -joku, keneltä tää vois yrittää varastaa jotain (laukun, murtokeikka yms.) -joku, kenelle myydä viinaa tai aineita -sekoiluseuraa (douppailun merkeissä)
Ellie: -kiusattavia koulussa, kadulla.. missä vain? -joku, ketä Ellie kunnioittaa (uusnatsimies), rentoa jutustelua tms. -Ilkivaltaa! Ellie vois jäädä rysän päältä kiinni vaikka tägäämästä jonkun maahanmuutajan ulko-oveen "Saastaa!!" tms. -Kiusaajia. Vois johtaa tappeluun -.. muita tappeluita?
Liam: - ryyppyseuraa vaikkapa baarissa, tutustumissa siinä ohessa - joku homottelemaan ja katsomaan kieroon - joku yrittämään iskemään niin, että Liam ei ole kiinnostunut
Tommy: - douppailuseuraa - työhaastattelu, jonka miekkonen munaa täydellisesti - diileriä? - joku, kenelle yrittäis kaupitella varastettua tavaraa
Lala: - joku todistamaan naisen psykoottista kohtausta - joku, kenen kanssa vois vaikka päihteillä ja rennosti jutustella - joku majoittamaan naikkosta yöksi/pariksi päiväksi/viikoksi
Rotten: - tappeluita (syyksi riittää, jos vastapuoli on homo(/bisse), maahanmuuttaja tai feminiiminen mies (riittää, että esim. meikkaa)
- joku poimimaan teini ojanpohjalta sammuneena ja viemään kotiin
Otan vastaan myös muita ehdotuksia!! Ottakaa rohkeasti yhteyttä, joko tähän alle tai sit yksärillä (: | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: repan mussukoille seuraa / päivitetty 20.2 | |
| |
|
| |
| repan mussukoille seuraa / päivitetty 20.2 | |
|