London Calling
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Another wave of tension // sov.

Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Another wave of tension // sov. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Another wave of tension // sov.   Another wave of tension // sov. - Sivu 2 Icon_minitimeTi Elo 18, 2009 3:25 am

Em piti vielä viimeisimmätkin hymyn rippeet kasvoillaan kunnes katsahti hetkeksi veteen. Kuu näkyi kauniina heijastuksena veden pinnassa, mutta oli vielä upeampi taivaalla. Tyttö mietti mitä tekisi aamulla, mutta sai muuta mietittävää kun Bryant sanoi jotain..
“No täs ois ny koko yö aikaa tutustuu, mut en välttämättä jaksa puhuu niin paljoo.” sanoi suloisesti hymyillen ja katsoi toista hetken. Pian poika sai aikaan uuden lauseen.
“Ai miten nii erilainen?” kysyi toiselta edelleen hymyillen ja ajatteli samalla mitä Bryant tarkoitti lauseellaan.

/lyhyt paska.
Takaisin alkuun Siirry alas
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

Viestien lukumäärä : 2259
Ikä : 29

ViestiAihe: Vs: Another wave of tension // sov.   Another wave of tension // sov. - Sivu 2 Icon_minitimeTi Elo 18, 2009 7:35 pm

Bryant katsoi myös kuuta, kunnes kuuli Emin vastauksen. Toinen käänsi katseensa kohti tyttöä ja virnisti.
"Nii, mitä kiirehtiä", tuo naurahti ja jatkoi sitten. "Enkä ota nokkiini jos et puhu" sanoi Brandon ja huomais sitten Emin huloisen hymyn tuon kasvoilla, joihin ei voinut olla vastaamatta.
Em katsoi häntä vielä hetken, kunnes tytön kysymys kantautui toisne korviin. "No ainaki oot niihi verrattuna erilaine, ketä mä muute tunnen. Ne vaa juo joka ikine viikolloppu ja hilluu vaa kaupungis eikä oo koskaa missään muualla", Bryant selitti ja katsahti sitten tyttöä.

"Et oot sä sil taval erilainen", Bryant sanoi ja hymyili tytölle.

//Jos rannalle tulis joku tai jotkut? En keksi ikinä mitään. :'D //
http://www.wix.com/jerseysdarknesthour/poisonrpg
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Another wave of tension // sov.   Another wave of tension // sov. - Sivu 2 Icon_minitimeKe Elo 19, 2009 1:18 am

Em hymyili toiselle, kun Bryant sanoi ettei ottaisi nokkiinsa jos tyttö ei puhuisi. Uusi tuulenvire heilutteli Emilyn mustia hiuksia, samalla kun tyttö katsoi pojan hymyä kunnes toinen vastasi Emin kysymykseen. Kuunteli Bryantin vastauksen hiukan mietteissään, sillä tyttö oli pari vuotta sitten itsekin ollut melkein samanlainen kuin mitä poika oli kuvaillut. Vaikka eihän tuo ollut Emilyn vika, huonoa esimerkkiä ei hänen kohdallaan tarvinnut kauaa etsiä. Katse harhaili hetken jonnekin muualle, samalla kun Em mietti mitä sanoisi toiselle.
“No kyl säkin oot erilainen niihin poikiin verrattuna, keiden kanssa mä yleensä oleskelen.” sanoi hetken sanojaan mietittyään, sillä ei halunnut ottaa miettimäänsä asiaa esille. Hymyili pojalle takaisin, hiukan ympärilleen vilkuillen.

/no ketäs sit tulis? jotain hahmoja vai ihan random-tyyppejä? esim. niit Bryantin kavereit?
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Another wave of tension // sov.   Another wave of tension // sov. - Sivu 2 Icon_minitimePe Elo 21, 2009 7:50 pm

Bryant katsoi Emilyä, kunnes siirsi sitten katseensa kokonaan teille, joka oli melko tyhjä.
Tuulen tarttuessa kummankin hiuksiin, päätti tuo jättää hiuksensa niin, miten ne nyt jäivätkään, eli eivät kuitenkaan kamalan pahasti.
Poika nojasi painoa toiselle kädelleen, ja muutti jälleen asentoaan. Hänen oli yleensä pakko vain liikkua kokoajan, joten paikoilla istuminen oli kuitenkin pieni haaste.
"Okei, mite nii erikoine?", tämä kysyi Emiltä ja katsoi toista hetken virnistäen.

Samassa rannalle kuului jotain ylimääräistä puheen sorinaa, mutta kutienkni melko kaukaa. Kuu paistoi sen verran, että Bryant näki kauempana käveleviä tyyppejä, jotka tulivat lähemmäs.
"No upeeta..", poika sanoi mitäänsanomattomalla äänensävyllä, kunnes tunnisti nuo tyypit.
Hienoa, ne olivat Bryantin kavereita, jotka eivät kuitenkaan olleet ihme ja kumma vielä kännissä yms.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Another wave of tension // sov.   Another wave of tension // sov. - Sivu 2 Icon_minitimePe Elo 21, 2009 9:01 pm

Kun tuuli oli vähän aikaa härnännyt Emin hiuksia, tyttö heilautti yhden hiusrykelmän pois silmänsä edestä. Katsahti toiseen kun poika kysyi miksi oli erilainen muihin verrattuna. Virnisti toiselle takaisin ja mietti hetken vastaustaan.
“No.. he eivät taida olla yhtä leppoisia ja selviä tyyppejä.” sanoi hiukan virnistäen, mutta sekin virnistys loppui lyhyeen kun huomasi Bryantin katsovan jonnekin kauemmas rannalle. Em oli hetken hiukan hämillään, mutta kun oli vähän aikaa katsellut ympärilleen, huomasi pienen ihmisjoukon kävelemässä rannalla aina vain lähellä.
Pian toinen kommentoi selvästikin pienen porukan tuloon. Emily katsahti Bryantiin hetkeksi, muttei sanonut pojalle mitään, vaikka toinen näytti tuntevan rannalla kävelevät tyypit.
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Another wave of tension // sov.   Another wave of tension // sov. - Sivu 2 Icon_minitimePe Elo 21, 2009 9:57 pm

Sinisilmä katsoi vielä hetken toiseen suuntaan ja huomasi sitten, että Em katsoi häntä. Bryant siirsi katseensa toiseen ja oli samalla kuunnellut mitä toinne selitti siitä, ettei poika ollut samanlainen kuni muut.
"Okei, mu kaveriporukas ne sanoo mua oudoks", Braynt sanoi hieman naurahtaen ja katsahti sitten rannalle tulevia tyyppejä kohti.
Siellä oli kolme poikaa, jotka tuijottivat Emiä ja Brayntia kohti hyvin pitkään kunnes kävelivät lähemmäs. "Mitä tääl istutaa ku voi olla muuallaki?", kysyi eräs pojista, jotka olivat kaikki Bryantin lisäksi emo tyylisiä.
"Kuka sano et mä jaksan tulla juomaa.. Sain parempaaki seuraa.", Bryant sanoi ja huomasi kavereidensa kasvoilla yllättyneen ilmeen, jolloin nuo katsoivat EMilyä.

Bryant hymyili tytölle ja vilkaisi sitten kavereitaan. "Mut mitä te tääl teette ku eiks teijä pitäis mennä juomaa sinne.. johonki?", Bryant kysyija katsoi kavereitaan kysyvästi. "Siis, tultii vaa hakee sut mukaa", sanoi yksi kolmesta pojasta, saaden Brayntilta vain olkien kohautuksen. "No en mä nyt voi tulla ku täytyy pitää Emille seuraa., Brayant sanoi ja virnisti kavereilleen.
"Em?", kysyi eräs pojista ja katsoi Emilyä.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Another wave of tension // sov.   Another wave of tension // sov. - Sivu 2 Icon_minitimeTi Loka 06, 2009 1:54 am

//sori oon ollu kauan pois ku on ollu koeviikot ja muuta ihanaa..

Em katsoi Bryantia hetken vajoten mietteisiinsä, huomaten kuitenkin samalla, että oli tainnut tämän illan aikana mietiskellä ehkä vähän liikaakin. Hymähti vaisusti kun kuuli että pojan kaveriporukassa tätä sanottiin oudoksi. Eikä Emily ollut alkuunkaan samaa mieltä.
“Mun mielestä sä vaikutat ihan fiksulta ja hauskalta tyypiltä, et ainakaan nyt oo vaikuttanu ollenkaan oudolta.” tyttö sanoi toiselle ja soi pojalle pienen hymyntapaisen. Kun Bryant katsoi rannalle päin, käänsi Emkin katseensa ja huomasi toisen katsovan heitä päin tulevaa poikajoukkoa.
Pian kolme poikaa seisoi Emilyn ja Bryantin edessä, ja katsoivat vähän väliä tyttöä yllättyneen näköisenä. Kaikki kolme olivat emo-tyylisiä ja yllätys yllätys; aikeissa juoda itsensä oikein kunnon kaatokänniin.
Mustahiuksinen tyttö sai heti käsityksen, ettei toinen halunnut lähteä kolmikon mukaan. Kuitenkin alkoi tuntea itsensä jonkinlaiseksi välikappaleeksi kun poika sanoi että hänen ‘täytyy pitää Emille seuraa’. Pian yksi Bryantin kavereista lausui tytön nimen hiukan kysyvästi, ja Emily nosti katseensa.
“Mulle on ihan sama kuka tänne jää ja kuka ei..” sanoi kaikille, jonka jälkeen jatkoi: “Voit sä lähtee jos haluut, eikä tarvii aatella et sun on pakko jäädä tänne mun seuraks, oon ollu yksin ennenkin.” sanoi Bryantille ja hymähti toiselle, toivoen kuitenkin että poika jäisi tytön seuraksi.
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Another wave of tension // sov.   Another wave of tension // sov. - Sivu 2 Icon_minitimeTi Loka 06, 2009 2:56 am

//Eipä tuo mtn. (: //

Bryant katsoi toista mustien hiustensa alta, kun nuo taas sattuivat valumaan silmille.. eivät tälläkerta pahasti, sillä nyt Braynt edes näki jotain. Bryantille tuli heti parempi mieli, kun toinen hymyili edes vähän, kuullessaan, että poika oli "outo", kaveriporukassaan.
"Aijaa. No toi oli kyl kiva kuulla.", Bryant sanoi ja hymy kaartui tämän suupielille.
Bryantin kavereiden tullessa paikalle ja Bryantin puhuessa noille, kuullosti hän todellakin heiman raaka puheiselta.. ei hän tosiaan tarkoittanut, että hänen olisi pakko pitää Emille seuraa.. hän vain selitti sen hieman huonolla tavalla.
"En mä sitä tollee tarkottanu.", Bryant sanoi Emille ja katsoi tuota pitkään. "Siis mä jään tänne pitää sulle seruaa.. ei mua noi kiinnosta.", Bryant sanoi ja nosti kätensä toisen olalle jokseenkin lophduttaen toista.

"Et saatte pärjätä ilma mua tälläkertaa.", Bryant sanoi kavereilleen, jotka kohauttivat olkiaan ja kävelivät sitten tiehensä.
"Musta on kiva pitää niille seuraa, jotka muute joutuu olemaa yksin..", Bryant sanoi ja loi hymyn toiselle.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Another wave of tension // sov.   Another wave of tension // sov. - Sivu 2 Icon_minitimeKe Loka 07, 2009 1:34 am

Em katsoi hetken Bryantin kavereita, kunnes katsahti poikaan toisen sanoessa jotain. Tyttö oli selvästikin tajunnut mustahiuksisen pojan sanat väärin, muttei kauaa miettinyt asiaa. Pian Emily tunsi toisen käden olallaan, ja tuli hetken ajatelleeksi että Bryant tosiaankin välitti. Muistakin asioista kuin vanhoista kavereista, kännäämisestä ja siitä mikä useimmille pojille tuli mieleen - seksistä.
Näin tytölle alkoi kehittyä pieni luottavaisuuden tunne, joka oli ollutkin ruostuneena mielen pohjalla pari vuotta.
Toisen kaverit alkoivat pikku hiljaa käppäilemään poispäin Bryantista ja Emistä. Pieni huokaisu pääsi tytön huulilta, sen jälkeen kasvoilla loisti pienimuotoinen hymy, jonka jälkeen ilme maskissa muuttui peruslukemille.
“Vietän sun kanssas aikaa ihan mielelläni, kunhan et vaan rupea säälimään tai mitään.. Oon saanu kuulla ja nähdä sitä tarpeeksi parin vuoden sisään.” sanoi toiselle, mutta yritti olla pahoittamatta toisen mieltä hiukan rankasti lausutuilla sanoillaan.
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Another wave of tension // sov.   Another wave of tension // sov. - Sivu 2 Icon_minitimeMa Loka 12, 2009 9:48 pm

Bryant katsoi toista silmiin ja hymyili tuolle.
Tosiaan Bryant oli nyt mielummin Emin kanssa, kun viettää jotain iltaa selvinpäin hänen ystäviensä kanssa..
"Joo, lupaan etten ala säälii.", Braynt sanoi ja katsahti sitten vettä kohti, joka loisti kuun valon alla todella kirkkaasti.
Tämä katsahti toista, mutta jäikin katsomaan tyttöä hieman pitemmäksikin aikaa kunnes käänsi päänsä jälleen kohti merta.
"Sori, en keksi mitää sanottavaa.", Bryant sanoi kunnes hänen kasvoilleen kohosi pieni hymy, jonka hän tarkoitti toiselle ihan vain sen merkiksi, jottei olisi niin totinen.

//Sori että vastaus kesti!//
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Another wave of tension // sov.   Another wave of tension // sov. - Sivu 2 Icon_minitimeMa Loka 12, 2009 10:32 pm

//joo ei haittaa..//

Em puhalsi jo varmaankin kymmenennen kerran etuhiuksensa pois silmiltään ja katsahti sitten Bryantiin. Pian toinen katsahti tyttöön, ja siinähän sitten Emilykin katsoi poikaa kunnes tajusi katsoa muualle. Ilma alkoi selkeästi viilentyä iltaa kohden, mutta mustahiuksinen tyttö ei sään muutoksista suuremmin ollut kiinnostunut - vaikkakin tällä oli vain t-paita ja mustat pillifarkut päällään. 'Kylmä tulee jos on tullakseen', Em ajatteli samalla kun katsoi Bryantiin uudestaan pojan sanoessa jotain.
"Ei sun oo pakko sanoo mitään, vaikkei hiljaisuus oo kyl mitään ihaninta kuunneltavaa." tyttö virnisti toiselle yrittäen samalla keksiä jutunjuurta. Uusi kylmä viima tarttui tytön käsivarsiin ja paljaisiin jalkoihin, jonka jälkeen Emilylle alkoi selviämään että yöstä ei tulisi kovinkaan nautittava hänen vaatetuksellaan. Märkiä tennareitakaan ei fiksu laittaisi jalkoihinsa.
"Hyi helvetti kun on kylmä", sanoi nopeasti ja katsahti poikaan. Tuskin toisellakaan niin lämpimät oltavat oli, että olisi viihtynyt täydellisesti.
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Another wave of tension // sov.   Another wave of tension // sov. - Sivu 2 Icon_minitimePe Loka 30, 2009 12:37 am

Bryant tuijotti jo melkein kokonaan tummaksi värjääntynyttä vettä, sillä aurinko oli painumassa horisontin taa mitä nopeimmin, ja sen verran paljon Braynt oli aijemmin aikaansa rannalla viettänyt, että tiesi jo, ettei pian muualta kajastaisi valo, kuin kaksikon selän takaa, tien reunassa olevasta lampusta.
Siniset silmät korostuivat hassusti tumman meikin alta, kun poika tuijotti viimeisiä auringon säteistä tulevia valonsäteitä tarkasti. Sen jälkeen hän otti huomioon Emin vastauksen, ja se sai pojan naurahtamaan. "Nii, ei hiljasuus oo mitää järin kivaakaa kuunneltavaa. Alkaa vaa ahistaa", tämä sanoi ja loi Emilylle pienen hymyntapaisen ja katsoi toista sitten, tarkkaillen ties kuinka menennetta kertaa toisen kasvonpiirteitä.

Kylmä tuuli heitti Bryantin etuhiukset tuon kasvoille, ja silloin tuo näytti enemmänkin joltain hardcorea karjuvalta laulajalta, kuin omalta itseltään. Kuitenkin, kun hiukset alkoivat tuppaantua tuulen voimasta silmien eteen, niin Bryant pyyhki ne sivuun yhdellä käden heilautuksella. Emin sanoessa, että hänelle alkoi tulla kylmä, niin Bryant ei miettinyt hetkeäkään, vaan otti hupparinsa pois päältään ja kietoi sen Emin ympärille. "Noin, nyt näyttää paremmalta", hän naurahti ja jäi katsomaan toista. Bring Me The Horizonin paita yllään hän vilkaisi vielä kerran auringonsäteitä, ennenkuin rannalle tulvi tumma tunnelma, ja meri hohti täysin mustana.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Another wave of tension // sov.   Another wave of tension // sov. - Sivu 2 Icon_minitimePe Loka 30, 2009 12:57 am

Em katseli ympärilleen, pari umpikännissä olevaa vanhusta kävelivät ristiin ja törmäsivät hetken kuluttua puuhun kumpainenkin. Tyttö naurahti melkein äänettömästi, ja katsahti sitten Bryantiin. Pian toinen otti hupparin pois päältään, ja kietoi sen Emilyn ympärille. Eipä se huppari kuitenkaan kauaa lämmittänyt kun tyttö otti sen pois päältään.
"Sulle tulee ittelles kylmä, jos oot pelkällä t-paidalla. Ota tää ny takas, kyl mä pienestä kylmyydestä selviän." sanoi toiselle ja antoi hupparin takaisin Bryantille.
Olihan ele kauniisti tehty ym, mutta itseäänhän Em sai syyttää kun ei ollut ottanut tarpeeksi vaatetta mukaan. Katsoi toista aikomuksenaan varmistaa että poika laittaisi hupparin takaisin päälleen.

//voi stna ku on lyhyttä..pitäs varmaan opetella kirjottaa pitempää..
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Another wave of tension // sov.   Another wave of tension // sov. - Sivu 2 Icon_minitimePe Loka 30, 2009 1:05 am

Bryant katsoi toista, ja pieni hymy nousi hänen kasvoilleen uudelleen, kun hän huomasi Emin naurahtavan.. Se oli todella pirteän näköistä. Bryant katsoi toista hieman vekkuli ilme kasvoillaan, kun tuo otti hupparin pois päältään ja tarjosi sitä takaisin. "Oke, mut jos sun huules muuttuu sinisiks ja su ihos kalpenee, ni viimeistää sillo mä sidon tän hupparin suhu kiinni narulla", Bryant sanoi ja hymyili toiselle.
Hän ei pitänyt siitä, kun Em joutuisi kärsiä kylmyydestä, kun poika ei tuntenut melko ollenkaan kylmyyttä varsinkaan silloin, kun kiepautti hupparin takaisin päällensä. Tämä koukisti jalkojansa ihan muuten vain ja katsoi sitten Emiä.
Sitten Bryantin kasvoille kohosi virne, kun hän kuuli epämääräistä örinää kauempaa, ne kännissä olevat vanhukset jälleen.. "Mitä vittua?", Bryant sanoi ja repesi pieneen nauruun katsoessaan, kun toinen noista ajautui tasapainonsa menettäneenä kohti rantaviivaa ja toinen juoksi perässä. Seuraavaksi kuului molskaus kun toinen istui ihan säikähtäneenä vedessä samalla, kun tuon kaveri koitti vetää tuota ylös vedestä.

//No ei tästäkään mitää pitkää tullu.. -.-//
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Another wave of tension // sov.   Another wave of tension // sov. - Sivu 2 Icon_minitimePe Loka 30, 2009 1:27 am

Em virnisti toiselle lyhyesti.
"Joo, sovitaan niin. Vaik tuskin niin tulee koskaan tapahtuun.." sanoi pojalle ja hymyili pienesti. Katsoi toista hiukan epäillen.. Miten toinen ei ollut ollenkaan kylmissään, näytti siltä kuin poika olisi voinut viihtyä rantahiekalla istuen parikin päivää ilman minkäänlaista vilustumisen tunnetta. Pian Eminkin huomion veivät samaiset kaksi juopunutta miestä, joista toinen molskahti veteen kymmenen metrin päässä Emistä ja Bryantista.
Tyttö ei voinut olla virnistämättä toisen miehen yrityksille saada kastunutta pois vedestä. Rupesi kuitenkin pian miettimään, että toisella oli varmaankin ihan helvetin kylmä kun oli tällainen ilma, ja oli vielä kastunut läpimäräksi. Sellaisen kokemuksen jälkeen Emilyltä itseltään olisi varmasti ollut henki pois.
Katsahti hetkeksi poikaan, mutta huomasi pian toisen miehen astelevan määrätietoisesti mutta vaarallisen huojuvasti heitä kohti. Katsoi miestä hämmästyneen näköisenä, ja mieleen tulvahtivat sadat asiat mitä kaatokännissä oleva vanhus saattoikaan sanoa tai tehdä perille päästyään.
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Another wave of tension // sov.   Another wave of tension // sov. - Sivu 2 Icon_minitimePe Loka 30, 2009 1:37 am

Bryant ei sanonut mitään Emin kommentille, mutta nyökkäsi vain, kun Em kutienkin sanoi, ettei hän jäätyisi.
Bryantin kasvoille kohoili jälleen pieni hymynkaarre, ja hän vilkaisi juopuneita miehiä kauempana.. hän tiesi tunteen, mutta ei sitä, miltä tuosta vedessä istuvasta tyypistä tuntui.
Kun toinen miehistä hoiperteli heitä kohti, kiinnitti Bryant huomionsa, minne toinne katosi, ja siellähän se. Konttasi ylös vedestä! Voi helvetti.. ei kukaan märkänä konttaa ylös vedestä, sillä vaatteethan siitä ihan menevät likaisiksi ja kaikkea.
"Mitä nuoriso?", tuo mies sanoi saavuttuaan paikalle. Mies huojui siihen malliin, että ei siitä koskaan voinut tietää, että minne päin se kaatuisi, jos niin kävisi. Mies katsoi Bryantia ja Emiä vuorotellen, kunnes otti askeleen lähemmäs. "Keskeytinkö j-jotain?", tuo kysyi ja se sai Bryantin kasvoille kohamaan aina kamalan leveän virneen. Ei olisi kaukana, että Bryant ei alkaisi nauraa, mutta hän päätti pitää pokkansa nyt. "Et keskeyttänyt. Kui ni?", Bryant kysyi ja vilkaisi Emiä leikkisästi. "E-ei mitään..", tuo mies vastasi ja vilkaisi taakseen. Toinen humaltunut herra sömpi hitaasti, mutta varmasti maata pitkin kaksikkoa, ja ystäväänsä kohti. Tuo murisi jotain samalla kun lähestyi porukkaa.
Siitä olisi tullut hyvää kauhuleffa materiaalia.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Another wave of tension // sov.   Another wave of tension // sov. - Sivu 2 Icon_minitimePe Loka 30, 2009 1:50 am

Em sai juuri ja juuri pidettyä naurun sisällään, kun huomasi toisen miehen konttaavan vedestä ylös. Katsahti nopeasti Bryantiin, ja huomasi että pojalla oli myös vaikeuksia pidätellä nauruaan. Pian toinen miehistä pääsi huikean kymmenen metrin matkan perille asti, ja kysyi samealla äänellä keskeyttikö tämä jotain.
Tyttö virnisti, ja huomasi Bryantinkin virnistävän. Katsoi hetkeksi poispäin ettei alkaisi nauramaan, sillä kun nauru alkaisi, se ei loppuisi moneen minuuttiin. Em sai nopeasti käännettyä katseensa takaisin pojan leikkisän ilmeen kautta mieheen, joka huojui uhkaavasti. Mustahiuksinen tyttö siirtyi hiukan taaksepäin ja samalla pari milliä lähemmäs Bryantia. Emily ei todellakaan halunnut että saisi päälleen melkeinpä 100 kiloisen järkäleen, joten oli varmasti järkevää siirtyä hiukan kauemmas.
Pian tytön katse kohdistui mieheen joka oli päässyt perille. Tämän vaatteet olivat yltä päältä hiekassa, mies oli todennäköisesti kierynyt hiukan lapsellisesti hiekassa pariin otteeseen. Miehen outo murina meinasi saada Emin nauramaan, jolloin tyttö kiitti itseään siitä että oli kehittänyt suht. hyvän pokan itselleen.
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Another wave of tension // sov.   Another wave of tension // sov. - Sivu 2 Icon_minitimePe Loka 30, 2009 2:02 am

Bryant katsoi tuota huojuvaa hörhöä, jonka jälkeen Em oli lähellä alkaa nauraa. Tyttö tuli hieman lähemmäs, jonka jälkeen Bryant vilkaisi toista, mutta kun toinen tyyppi konttasi vielä lähemmäs, käänsi Bryant päänsä pois ja piteli kättään suunsa edessä, jottei repeisi kamalaan nauruun. Tuo puoli huultaan ja käänsi katseensa noita humlatuneita kohti. "Menkää pois mun tieltä!", tuo toinen konttaava karjaisi ja samassa kaatui hiekkaan. Bryant sulki silmänsä, ja koska Em oli vain pari milliä erossa Bryantista, saattoi tyttö tuntea, kuinka Bryant suorastaan tärisi, kun tuo yritti pidätellä nauruaan. "Hei lapset, ei siitä kannata välittää", tuo seisova tyyppi sanoi ja naurahti, jolloin Bryant katsahti todella lähellä olevaa Emiä. Tuo hiekkaan kaatunut tyyppi koitti nousta ylös, mutta tuo vain kaatui joka kerta. "Hei nostakaa mut ylös!", tuo huusi ja Bryant ei voinut olla naurahtamatta tuolle.
Ei voi olla totta! Bryant ei ollut pitkään aikaan pidätellyt naurua näin kovasti, sillä tässä oli pidättelemistä!
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Another wave of tension // sov.   Another wave of tension // sov. - Sivu 2 Icon_minitimePe Loka 30, 2009 2:27 am

Em katsoi vuorotellen konttaavaa ja VIELÄ pystyssä olevaa miestä. Molemmat näyttivät siltä kuin voisivat tehdä koska tahansa, aivan äkkiseltään jotain entistäkin oudompaa. Eniten tyttö kuitenkin tarkkaili pahasti huojuvaa miestä, sillä jos tuo vanhus kaatuisi Emilyn päälle olisi joltakin pian henki pois.
Tunsi pian, kun Bryant yritti pidätellä nauruaa ja vilkaisi poikaan virnistellen. Ei tytönkään nauru ollut enää kaukana, itse asiassa se oli ärsyttävän lähellä. Toinen miehistä sanoi ettei toisesta kannattaisi välittää, mutta Em oli aivan eri mieltä. Toinen suorastaan kylpi hiekassa ja pyysi Emiä ja Bryantia nostamaan tämän ylös.
Emily vilkaisi sivusilmällä poikaan ja hymähti toiselle lyhyesti. Samassa maassa kierinyt mies kohotti hiekkaista kättään Emiin ja Bryantiin päin, ja oli uhkaavan lähellä kun pääsi nousemaan ylös ja samassa istahti nuorten viereen.
Kylmyys oli todellakin unohtunut tytön mielestä, kun seurana oli kaksi humalaista miestä, joista toinenkin oli pian maassa istumassa. Toinen Bryantin, ja toinen Emin vieressä.
Hetken tyttö ei voinut olla ajattelematta ylös nousemista ja lähtemistä, mutta ajatteli seurata mitä tapahtuisi.
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Another wave of tension // sov.   Another wave of tension // sov. - Sivu 2 Icon_minitimePe Loka 30, 2009 2:44 am

Bryant katsoi tuota hiekassa kylpevää miestä naurun partaalla, mutta painoi leikkisästi päänsä polviinsa, kun tuo tuli istumaan hänen viereensä. Samassa kuului tömähdys ja toinen miehistä istui Emin vieressä. Bryant tunsi toisen miehen käden pian olallaan, kun tuo oli läiskässyt sen siihen hieman kovakouraisesti. Bryant vilkaisi tuota miestä joka virnuili hänelle leveästi. "Hei nuoriso.. mitä te oikee tääl teete n-näin myöhään?", tuo Emin vieressä istuva mies kysyi, ja Bryant päätti vastata varsin mietityttävällä äänensävyllä. "Kuha vaa chillaillaa", mustatukkainen vastasi ja vinkkasi jälleen leikkisästi silmää Emille, koska tiesi, etteivät nuo miehet tienneet mitä se tarkoitti. "Siis mitä teette?", Bryantin vieressä oleva tyyppi kysyi. Bryant ei vastannut, vaan odotti, tekisikö Em jotain. Hän ei halunnut pidätellä Emiä lainkaan, jos toinen haluaisi lähteä. Bryant kuitenkin kokeili, jos nuo känniläiset saataisiin mahdollisimman pian rauhallisesti pois rannalta.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Another wave of tension // sov.   Another wave of tension // sov. - Sivu 2 Icon_minitimePe Loka 30, 2009 2:58 am

Em katsoi viereensä istuutunutta miestä ja virnisti sitten Bryantille joka vinkkasi tytölle nopeasti. Miehet näyttivät olevan hämillään, eikä heillä ollut aavistustakaan siitä mitä chillaus tarkoitti. Em naurahti lyhyesti ja pelästyi hiukan kun vieressä istuva mies rupesi halaamaan tyttöä niin että kädet osuivat Bryantiinkin.
Emilyn olisi tehnyt mieli sanoa miehelle jotain, mutta päätti keskittyä siihen ettei kaatuisi poikaan päin tai lyhistyisi miehen alle. Jossain välissä tyttö kerkesi virnistämään lyhyesti, ja vaikka hymy pysyi melkein koko ajan kasvoilla, Em ei olisi halunnut olla miehen halailtavana enää kauaa.
Ilta alkoi hämärtyä uhkaavasti, vielä kun valot sammuisivat, olisi pilkkopimeää eikä tuskin näkisi eteensä.

//taas tämmöne lyhyt, mut ei voi mittää..
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Another wave of tension // sov.   Another wave of tension // sov. - Sivu 2 Icon_minitimePe Loka 30, 2009 3:12 am

Miehen halatessa Emiä, nojautui Bryant taaemmas, jolloin hän törmäsi toiseen mieheen, ja tuo alkoi puolestaan halata Bryantia. Tämän kasvoille tuli kysyvä ilme joka oltiin tarkoitettu Emille. "Sori dude, mut en oo homo", Bryant sanoi ilkikurisesti, jonka jälkeen täysin hiekassa pyörinyt mies vastasi "Ei se haittaa. Me ollaan", tuo tarkoitti lauseellan sitä miestä, kuka halasi Emiä. Silloin Bryantilla ei enää kestänyt pokka,ei kerta kaikkiaan! Hän nauroi kuuluvalla äänellä ja painoi päänsä käsiinsä. "No sepä kiva kuulla", hän sanoi miehille naurunsa lomasta. Voi jumalauta!
Bryant puri huultaan ja varoi kostuttamasta silmiään, sillä ei olisi mukavaa kulkea kajalit naamalla koko loppu illan, tai tässä tapauksessa koko loppuyön. Bryantin suusta pääsi naurahduksia, vaikka hän kuinka yritti hillitä itsensä.

// Täältä tulee kans lyhyttä, sori. //
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Another wave of tension // sov.   Another wave of tension // sov. - Sivu 2 Icon_minitimePe Loka 30, 2009 3:23 am

Em seurasi tilannetta vierestä kunnes tyttökin purskahti nauruun kuullessaan miesten olevan homoja. Emilyn nauru kesti pitkään, tyttö ei voinut olla nauramatta, varsinkaan silloin kun huomasi miesten hölmistyneet ilmeet. Pian toinen miehistä lopetti Emin halaamisen ja nousi ylös. Mies lähti huojuen kävelemään kohti rantaa ja pysähtyi juuri ennen vettä. Tyttö katsoi toisen touhuja hämmästyneenä, jolloin nauru jäi pelkiksi virnistyksiksi.
Katsahti Bryantiin ja hymyili toiselle. Peitti haukotuksen kämmenellään ja katsoi sitten kun veden lähettyvillä seisonut mies alkoi lähteä poispäin Emistä ja Bryantista.
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Another wave of tension // sov.   Another wave of tension // sov. - Sivu 2 Icon_minitimePe Loka 30, 2009 3:27 am

Kun mies lähti kävelemään pois, huokaisi Bryant ja samassa hänenkin vieressään ollut mis nousi, ja yritti juosta toisen perässä. "Mihi sä m-meet?", kysyi toinen ja hoiperteli kultansa perään. Bryant naurahti vielä ja hän alkoi lopulta myös nauraa Emin naurulle, eikö se niin mene, että nauru tarttuu.
"Onnkes ne meni", Bryant sanoi ja koitti vetää henkeä, jottei tukehtuisi nauruun. "Onko sulla nyt kylmä?", kysyi Bryant Emiltä, vain tarkistaakseen, jottei toinen jäätyisi. Nyt kun oli viimeinen hetki nähdä toisen nätit kasvot, koska valo voisi kadota kadulta kosta vain, jolloin näkisi lähimpänä olevat vain silhuetteina.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Another wave of tension // sov.   Another wave of tension // sov. - Sivu 2 Icon_minitimePe Loka 30, 2009 3:41 am

Em huokaisi helpotuksesta kun miehet olivat lähteneet. Tyttö hymyili Bryantille pienesti, ja kääntyi istumaan toiseen päin. Katsoi toista ja vilkuili välillä miehiin päin jotka vieläkin hoipertelivat parin kymmenen metrin päässä.
"No toi mies oli kyl aika lämmin mut vaikka mul onkin jo kylmä nii en tarvii sitä sun hupparia. Parempi et ees sulla on lämmin." sanoi pojalle ja laski sitten katseensa hetkeksi maahan. Katseensa nostaessaan yritti lämmittää käsiään, muttei siitä tullut oikeastaan mitään.
Yhtäkkiä valot alkoivat sammua yksitellen ja lopulta kaikki olivat sammuneet.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Another wave of tension // sov.   Another wave of tension // sov. - Sivu 2 Icon_minitime

Another wave of tension // sov.
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
London Calling :: Muut :: Ranta-
Siirry: