London Calling
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Slap that naughty body - not k18

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Vary
Lihaviihde
Vary

Viestien lukumäärä : 1460
Ikä : 32

Slap that naughty body - not k18 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Slap that naughty body - not k18   Slap that naughty body - not k18 - Sivu 2 Icon_minitimePe Marras 26, 2010 5:14 am

Eli Roselinyllä oli joku mies odottelemassa, muttei näköjään tarpeeksi hyvä sellainen. Ei Chris tietenkään tajunnut ajatella mitään muuta kuin seurustelusuhdetta, mutta ihan kuin häntä olisi loppujenlopuksi sellainen edes kiinnostanut. Heillä oli vain se tietty määrä aikaa, joten ei kannattaisi hidastella liikaa tietyissä asioissa, joten asiasta puhuminen saatiin jättää sikseen. Chris tunsi hengityksensä myös muuttuvan raskaammaksi ja lämpimät kämmenet kulkivat painokkaasti naisen alavatsalta kohti rintoja, kun rintsikat oltiin viimein saatu pois tieltä. Ne näyttivät niin hyväiltäviltä, joten ei niiden koolla aina ollut niin väliä, kunhan kummatkin tiesivät mitä tekivät.

”Kyllä mä olen sitä mieltä.”, hän toisti henkäisten paikan vaihtamisesta, mutta näköjään naisella oli yksi suunnitelma mielessään sitä ennen. Eikä se ollut pahitteeksi Chrisille.. Kuka nyt ei olisi halunnut naisen riisuvan miehen housuja tässä tilanteessa? Käsi haaroissa, jo pelkästään kankaiden päällä sai napakamman henkäisyn aikaan suudelman lomasta. Mies virnisti kumartuen suukottamaan myös Roselynin kaulaa tuon vähitellen laskeutuessa alemmas, joten Chrisin kädet päätyivät Roselynin selkää pitkin hiuksiin. Voi että hän rakasti tuota kosketusta, ja mies olisi halunnut toisen etenevän nopeampaa, mutta se nyt oli vain sen takia, ettei hän halunnut kosketusten menevän hetkeksikään liian kauas.

Chris avitti jonkinverran kiristävien boksereiden kanssa, potkaisten myös housunsa toisesta jalastaan. Hän ei vain saanut silmiään Roselynistä. Voi luoja miten seksikkäältä nainen näytti täältä päin katsottuna, ja tottakai sillä oli omat vaikutuksensa asiaan. Jos Chrisiltä kysyttiin niin hän olisi ollut valmis hommiin vaikka heti, mutta eipä otettaisi liikaa kerralla. Joskus itsensä kiduttaminen sai ihmeitä aikaan lakanoiden välissä. Ja miten niin se ei vaikuttanut mitenkään, että Roselynin kasvot olivat juuri hänen haarojensa edessä? Chris ei ainakaan hävennyt sitä kohtaa itsessään.. ”mä kyllä pistän sut vielä huutamaan mun nimeä ..”, hän kuiskaisi kiihkeästi kuljettaen käsiään Roselynin hiuksissa naisen takaraivolle kevyin hierovin liikkein. ”Tulitko sä tänne antamaan jonkun blow jobin? Mäkin haluan näyttää mistä mut on tehty.”, mies kysyi ensin, mutta jatkoi itsevarmasti. Hän tarttui Roselynin toisesta kädestä ohjaten sen juuri sinne mikä eniten kosketusta tarvitsi. ”No, onko tarpeeksi kova sulle?”, hän virnisti.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sadmonster.deviantart.com/
rige
Kalamiehen toveri
rige

Viestien lukumäärä : 428
Ikä : 33

ViestiAihe: Vs: Slap that naughty body - not k18   Slap that naughty body - not k18 - Sivu 2 Icon_minitimePe Marras 26, 2010 5:43 am

Roselyn oli tällainen, kun seksistä puhuttiin. Hän nautti siitä, kun sai olla nainen, joka ei peitellyt himojaan. Hänestä seksi oli yksi maailman parhaimmista keksinnöistä ikinä. Hänellä oli taipumusta ajaa miehet melkein hulluuden partaalle, sillä silloinkos miehistä löytyi sellainen leijona, jotka tahtoivat näyttää todelliset kyntensä. Rose piti rajusta menosta, eikä pehmoilu kuulunut hänen tapoihinsa. Hän piti siitä, kun sai aamulla herätä sellaiseen autuaaseen ja turtaan tunteeseen villin seksin jälkeen. Yleensä Roselynillä oli pari mustelmaa, mutta eivät ne saaneet häntä lopettamaan rajuja leikkejään. Eivätkö mustelmat ja fritsut juuri kertoneet siitä, että tämä nainen tykkäsi kovasta menosta? Ei nainen kyllä jälkiään näytellyt vapaaehtoisesti, mutta välillä joku saattoi ehkä vilauksen nähdä.

Näky, joka naisen edessä oli Chrisin haarovälissä, sai hänet virnuilemaan entistä leveämmin. Mmm, ei paha. Ei todellakaan paha. Roselyn ego sen kun kohosi, kun hän oli saanut sen jo noin innostumaan.
"Pistäkin huutamaan niin kovaa, että naapurit varmasti kuulevat..." brunette kuiskasi käheästi, kun mies oli sanonut pistävänsä Rosen vielä huutamaan miehen nimeä. Hän nosti siniset, ruskeavivahteiset silmänsä Christopherin kasvoihin ja katseli tätä himokkaana. Toisen kädet Roselynin hiusten seassa olisivat saaneet neidon jo kehräämään, jos hän olisi kissa. "Haluutko sä, että mä otan sulta suihin?" Rose kysyi viattomasti ja nosti katseensa taas Chrisiin. "Mä voin tehä ihan mitä sä haluut... Kunhan sä kanssa kuuntelet mun toiveita.."

Naisen käsi kosketti Christopherin kovettunutta ja lämmintä elintä, kun Chris itse oli Rosen käden sen luo vienyt. Katse tietenkin oli laskeutunut siihen ja ruskeaverikkö katseli sitä nälkäisenä. Hän antoi kätensä tarttua elimeen ja tunnusteli sitä kädessään hetken aikaa, kunnes Rose toi kasvojaan vain lähemmäs sitä. Hänen kielensä kosketti aivan erektion alkua ja Roselyn vei kieltään koko ajan sen pintaa pitkin aina päähän asti.
"Mmm, onhan se jo ihan kivan kova.." Roselyn virnuili myötäillen Chrisin sanoja ja asetti huulensa aivan peniksen päätä vasten imaisten sitä nopeasti. "Iso poika.."

//Lol, melkeen muistin mun Rosen silmien värin oikein... Ei pentele :----------DDD korjattu XD
Vary
Lihaviihde
Vary

ViestiAihe: Vs: Slap that naughty body - not k18   Slap that naughty body - not k18 - Sivu 2 Icon_minitimePe Marras 26, 2010 6:34 am

Ego oli varmasti ties missä pilvissä myös Chrisillä, nimittäin olihan hänellä edessään nainen polvillaanm ja mies oli itsekkin sitä laatua, että hän tosiaan piti tilanteen villiksi menosta. Varmasti hän otti myös täysin mitoin takaisin niitä aikoja mitä oli vankilassa kärsinyt. Chris ei nimittäin ollut mikään selibaatissa eläjä, eikä hän hävennyt sitä, että hänellä oli ollut tähän mennessä ties kuinka monta seksipartneria. Nytkin mies oli löytänyt juuri oikeanlaisen tähän hommaan, jota olisi tuskin strippareista saanut. Jotain Roselynissä oli ollut sellaista, että naisesta saisi irti vaikka mitä, kunhan osaisi käsitellä oikein ne pari ensiminuuttia, eli se miten saatiin huomio itseensä. Ehkä se sama toimi myös toisinpäin, mutta Chris tottakai ajatteli itse metsästäneensä tämän saaliin, joten hän ei välttämättä edes tajunnut Roselynin myös tietävän mitä tuo haki tekemällä juuri niinkuin teki.

Miettikö Chris edes vastausta kysymykseen suihin ottamisesta? Mies kyllä kuuntelisi myös mitä Roselinyllä olisi toiveinaan, se nyt oli varmaa, joten.. Chris veti naisen hiukista sen verran, että sai toisen kasvot vielä paremmin kohtisuoraan ylöspäin. ”Vooi kyllä haluan.”, hän virnisti poikamaisesti. Mies päästi irti naisen hiuksista, että toinen sai katseensa taas laskettua juuri siihen olennaiseen, jota asetettu käsi jo ympäröi. Chris liikautti lantiotaan automaattisesti tuntiessaan käden ottavan hieman parempaa otetta. Mies henkäisi ja päästi matalan äännähdyksen kurkustaan kun kosketukset muuttuivat kokoajan vain paremmiksi naisen koskettaessa kovuutta jo kielellään. Alavatsassa todella tuntui heittävän. ”Hitto toi tuntuu hyvältä.”, mies sai sanottua naurahtaen hengästyneesti. Hän katsoi koko ajan mitä Roselyn teki, ja jälleen kerran Chris ujutti kätensä naisen hiuksiin, mutta tällä kertaa hierova ote oli paljon tuntuvampi, kietoen välillä hiuksia sormiensa ympärille. Hyvä kun tässä pysyi enää jaloillaan.

”Okei, sä otat suihin, ja mä teen sitten just niinkun sä toivot, ja pistän sut huutamaan niin, että naapurit kuulee jo kauempaakin..”, tietty Chrisillä oli mielessään vaikka mitä, mutta Roselyn oli itse ennättänyt käydä polvilleen miehen eteen, eikä mies todellakaan antanut tilanteen mennä sivusuun! Hän kuljetti kättään naisen otsalle ja pian tuon käden päälle, joka oli miehen kovuudella. ”Sovittu..”, mies kuljetti omaa kättään muutaman kerran edestakaisin oikein varmuudeksi, nimittäin hän tosiaan kuvitteli jo Roselyniä toistamassa hänen nimeään. Se oli kiihottavaa kaiken muun lisänä.
rige
Kalamiehen toveri
rige

ViestiAihe: Vs: Slap that naughty body - not k18   Slap that naughty body - not k18 - Sivu 2 Icon_minitimePe Marras 26, 2010 7:14 am

"En mä mikää amatööri ookaa", Roselyn huomautti viekkaasti, kun hän oli kuullut Chrisin nauttivan naisen kielen kosketuksesta elimelllään. "Muru, sä oot onnistunut nappaamaan kultakalan särkien joukosta." Sanojensa jälkeen brunette vinkkasi flirttailevasti silmäänsä. Roselyn piti viettely- ja seksitaitojaan parempana kuin kenenkään muun naisen, sillä kukaan ei ollut ikinä väittänyt seksiä hänen kanssaan huonoksi. Tiedä sitten, olivatko nämä olleet vain tyhjiä kehuja, joita miehet seksikumppaneilleen aina lausuivat, mutta kyllä ne onnistuivat Roselynin itsetuntoa kohottamaan. Ja aina uuden kerran jälkeen Roselynista tuli vain entistä parempi.

"Sovittu", ruskeaverikkö toisti ja kohotti vihjailevasti toista kulmaansa. "Mutta ensiks me vähän vaihdetaan paikkaa.." Nyt Roselyn suoristautui täyteen pituuteensa, mutta ennen kuin lähti johdattelemaa heitä minnekään suuntaan, hän tarttui Chrisin kivespussista kiinni melko kovakouraisesti kuin villikissa hiireen.
"Mut mä varmistan ekaks... Sä oot nyt ensiks täysin mun armoilla, eikö niin?" Roselyn kuiskasi Chrisin korvan juurella ja näykki miehen korvanlehteä hampaillaan. "Ja jos mä täytän sun odotukset, kuten mä aionkin, sä yrität pistää mua paremmaks?" Rose härnäsi, tahtoen saada Chrisin todellakin pistämään parhaansa naisen kanssa.

Roselyn irrotti otteensä miehen kivespussista ja erkani Chrisistä hiljalleen katsoen tätä suoraan silmin. Yläosaton brunette otti askeleita takana olevaan huoneeseen (sovitaan nyt, että se on se makuuhuone XD) ja alkoi availla hameensa vyötä. Hänellähän oli vielä vaatetta päällä, vaikka Christopherin vaatteista oltiin jo päästy eroon. Asunnossa oli kuitenkin sen verran hämärää, etteivät kaikki yksityiskohdat naisen vartalosta näkynyt, mutta sillä tuskin oli mitään merkitystä.
"Mä käsken sua istumaan sängyn reunalle.." Rose alkoi käyttää 'valtaansa' välittömästi ja tiputti farkkuhameensa lattialle. Mustat, pitsikuvolliset stringit hän jätti vielä ylleen.
Vary
Lihaviihde
Vary

ViestiAihe: Vs: Slap that naughty body - not k18   Slap that naughty body - not k18 - Sivu 2 Icon_minitimePe Marras 26, 2010 7:40 am

Aikoivatko he muka katsoa kelloa tämän kaiken sivussa ja selvitä kaikesta nautinnosta vain 40 minuutissa? Tai sitten se oli ollut vain vitsi.. Chris ei mielestään ollut päästämässä naista niin helpolla, kuten ei ollut toinenkaan päästämässä miestä. Hehän eteivät tässä varsin loogisesti. Varmaan ainoa tilanne, jossa Chris suostui pelaamaan jollakin tavalla sovittujen sääntöjen mukaan. Mies virnisti sopimuksen sinetöimiselle, mutta näytti mukamas ylimielistä ilmettä naisen huomauttaessa paikan vaihtamisesta, jota Chris oli oikeastaan ehdottanut vähän aikaisemmin ensin.. Hän ei siis vastannut mitään myöntävää, eikä kieltävää, mutta se nyt olisi selvää, että mies tulisi perässä.

Ei tästä kuitenkaan vielä päästy mihinkään, kun Roselyn tarrasi kiinni harvinaisen käskevään sävyyn miehen kivespussista. Chris puri alahuultaan siirtäen toista jalkaansa automaattisesti sivumpaan, että olisi paremmassa haara-asennossa. Kurkusta pääsi jälleen matala äännähdys. Hemmetti tuolla naisella ainakin oli tavat saada Chris sanomaan kyllä varmasti jokaiseen kysymykseen. Iho tuntui kuumottavan jokapuolelta hänhän oli kuin huumeissa. ”Just niin.”, mies vastasi lipaisten ensin kielellään Roselynin leukaperää, antaen hampaidensa kulkea sitten toisen kaulan juureen. Mies tunsi niin tarkoin naisen rinnat omaa rinakehäänsä vasten painaessaan käsillään toisen selkää, mutta myös Roselynin lopuista vaatteista tulisi päästä eroon ja nopeasti. ”Usko pois vaan.”, Chris tosin kiinnitti huomiotaan kaikkein eniten naisen käden otteeseen alempana, mutta oikea peto halusi jo päästä valloilleen ja kun se otettiin näin kilpailuna.. Tottakai Chris halusi voittaa.

Lopulta nainen päästi irti ja Chris päätyi seuraamaan toista kuin koira omistajaansa. Hänen katseensa kulki ylös alas Roselynin vartaloa, jääden kuitenkin tuon perseen kohdalle hameen kadotessa tieltä. Chris istahti kiltisti sängyn reunalle, nojaten hieman takakenoon käsiensä varaan juuri siihen tapaan, joka kertoi, että Chris halusi Roselynin lähemmäs ja heti. Hmm.. Naisella oli stringit tiellä.. Chris nojautui eteenpäin, tarraten käsillään napakasti Roselynin lantiolta, vetäen toista lähemmäs itseään. Tottakai itsehillinnässä oli puutteita, mutta mies vain virnisti. ”Kyllähän mä tottelen silti, mutta mä haluan nähdä itsekkin kaiken.”, hän henkäisi katseen käydessä ylempänä, ennenkuin Chris alkoi vetämään naisen stringejä alemmas.
rige
Kalamiehen toveri
rige

ViestiAihe: Vs: Slap that naughty body - not k18   Slap that naughty body - not k18 - Sivu 2 Icon_minitimeTo Joulu 02, 2010 6:19 pm

Olihan se hienoa saada kuulla, että Chris suostui Rosen ehtoihin, mutta kyllä mies luultavasti tiesi, että nämä 'ehdot' olivat vain pelkkää puhetta. Jos he nyt oikeasti alkaisivat luoda seksiin sääntöjä, niin siitähän tulisi vain ihan pakkopullaa ja epänautinnollista. Roselyn nimittäin aavisteli, että Chris oli kaikkea muuta kuin sääntöjä noudattava mies. Ai mistä Rose niin päätteli? Se suorastaan tuntui hehkuvan Christopherista.
Pääasia oli kuitenkin se, että he molemmat olivat nyt niin kilpailunhaluisia, joten he tekisivät kaikkensa voittaakseen tämän erän. Tai toisenkin, riippuihan se siitä, kuinka nopeasti he onnistuisivat tyydyttämään toistensa tarpeet.

Chris veti Roselynia tämän lantiolta lähemmäs itseään ja Rose katseli miestä yläviistosta tyytyväiseen tyyliin virnuillen. Kun stringit alkoivat hiljalleen valua alaspäin Chrisin toimesta, Rose heilautti ruskeat hiuksensa selälleen ja asetti kätensä miehen olkapäille.
"Kyllä sä saat nähdä kaiken", nainen myötäili Chrisin sanoja ja kun stringit olivat valuneet nilkoille, Rose nosti jalkojaan saadakseen ne pois jaloistaan. "En mä peittele sulta yhtään mitään.." hän kuiskaili karheaan sävyyn ja työnsi Christopherin sängylle selälleen. Roselyn tietenkin asettui miehen päälle ja hänen ruskeat hiuksensa laskeutuivat miehen ihoa kutittamaan.
Rose painoi huulensa ensiksi hyvin tiiviisti Chrisin huulia vasten, mutta pian hän jo lähti hiljalleen laskeutumaan alaspäin. Hän suuteli miehen kaulaa ja näykki sitä pariin kertaan jättäen punaisia hentoja merkkejä, jotka tosin lähtisivät aivan pian. Rintakehälle saapuessaan hän suuikotti kevyesti sen ihoa ja antoi käsiensä hyväillä miehen kylkiä ja rintakehää sitä mukaan, miten hän siirtyi vain alemmas ja alemmas.

"Sähän halusit, että mä otan sulta suihin?" Roselyn varmisti, vaikka hän ei aikonutkaan kuunnella, mitä Christopher hänelle vastasi. Sillä leikkisästi virnuillen Rose oli jo nimittäin ottanut Chrisin kovettuneen ja pullistuneen elimen käsiinsä ja avasi suutaan. Hän käytti välillä hampaitaan, hän antoi kielensä nuolla ja painautua tiiviisti penistä vasten. Oikeastihan Rosella ei sinällään ollut paljoa suuhun otosta kokemusta, mutta hän oli kuullut strippariystäviltään, jotka tarjosivat hieman intiimimpiä palveluja, kikkoja sekä erilaisia keinoja, joilla mies saataisiin äärimmäisen kiihottuneeksi ja tyydyttyneeksi suuhun oton aikaan.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Slap that naughty body - not k18   Slap that naughty body - not k18 - Sivu 2 Icon_minitime

Slap that naughty body - not k18
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-
» Now let it in your body and the party won't stop 'cause it's seven kinds of naughty
» The body of death of the man with the body o

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
London Calling :: Rashee Road :: Honey Boney-
Siirry: