|
|
| Christopher Kewan //sis.Chrismäistä pervoilua(lukekaa: k18) | |
| | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vary Lihaviihde
Viestien lukumäärä : 1460 Join date : 30.08.2009 Ikä : 32 Paikkakunta : Palmanova, Italy
| Aihe: Vs: Christopher Kewan //sis.Chrismäistä pervoilua(lukekaa: k18) To Syys 17, 2009 6:06 am | |
| Christopher ei pitänyt kiirettä, vaan käveli ruokapussi toisessa kädessään pitkin Rasheeta. Suupielessä savusi taas tupakka ja välillä mies oli kuin etsimässä jotain. Jospa Quepek olisi tullut kertomaan milloin Chris pääsisi Jeffin puheille? Eipä näkynyt. Lopulta mies pysähtyi rappukäytävän oven eteen ja imaisi sätkästään vielä viimeiset savut enenkuin viskaisi sen maahan. Hän aukaisi rappukäytävän oven eikä todellakaan olisi osannut aavistella mitään. Eihän tässä nyt niiiin pitkä aika ollut kulunut. Chris käveli portaita ylös katsoen samalla muovipussin sisään. Ei se sisältänytkään mitään ihmeellistä: Jotkut pasteijat ja appelsiini mehua. Lisäksi oli tullut ostettua vähän väkevämpääkin juotavaa, vaikkei se nyt tavallisesti aamujuomaksi kuulunut. Ei sitä edelleenkään eletty mitään kovin tavallista elämää, joten kukapa estäisi huikan ottamista aamullakin? Tai no iltapäiväähän tässä jo elettiin.
Lopulta Chris päätyi sen tutun oven eteen ja tökkäsi avaimet lukkoon avaten oven. Hän ennätti pitkän tylsistyneen huokauksen kera astahtaa sisään, vetää oven perässään kiinni ja kävellä vähän enemmän asuntoonkin kunnes huomasi.. Ajatus katkesi kuin seinään Christopherin nähdessä Angelician TOISEN miehen kanssa! Tuolla tavalla.. Kiinni toisissaan. Mitä tämä nyt oli?! Heti kun lähti ovesta ulos niin Angelicia kutsui miehiä HÄNEN asuntoonsa? Tästä pelistä Chris ei pitänyt, ei lainkaan. Hän tunsi sykkeensä hypänneen heti taivaisiin pelkästä vihasta. Ensinnäkin.. Tuo toinen mies. Angelicia oli vain päällään rintsikat ja, Chris laski katsettaan, nahkahousut. Mies koetti kieltää nyt kaikki mahdolliset ajatukset siitä miten hyvältä nainen näytti. Tilanteen pilasi täysin toinen tyyppi joka oli kirjaimellisesti Alician rintsikoissa kiinni ja päälimmäisin vaatekappale oli löytänyt tiensä maahan. Lievästi epäilyttävää.. ja samalla erityisen inhottavaa.
"Mitä vittua?!", Chris älähti, melkeinpä viskaistessaan ostokset keittiötasolle välittämättä laisinkaan, vaikka se alkoholia sisältänyt pullo olisikin mennyt rikki. Sellaista rusahdusta ei kuitenkaan kuulunut.. Christopher harppoi kaksikon luo iskien nyrkkinsä samantien kohti toista miestä. Chrisillä oli ainakin kiehahtanut yli. Voisi jopa sanoa, että hän vihasi kumpaakin hänen asunnossaan olevaa miltei yhtäpaljon. Toisin sanottuna äärettömästi. Kummatkin saisivat luvan lentää ulos! "Helvetti MUN asuntoon et tule! Vittu haluutko sä lentää tosta ikkunasta ulos samantien?", mies ärisi Paulille samalla tarraten tyypin paidan kaulukseen. Ensin tämä ylimääräinen mies ja sitten vasta Angelicia. "Kannattais kadota ja nopee!", Chris ärisi tuolle hampaat irvessä, muttei päästänyt irti. "Väännän sulta niskat nurin paljain käsin jos edes nään sut vielä kerrankin Angelician kanssa!" | |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Christopher Kewan //sis.Chrismäistä pervoilua(lukekaa: k18) To Syys 17, 2009 6:32 am | |
| Angelicia puhalsi hiuksia kasvoiltaan, kun Paul jatkoi yhä räpellystä sankojen kanssa. "Onko koht valmista? Alan koht epäilee et viivyttelet tahallas.." Angelicia mutisi kiusoittelevasti ja väläytti miehelle hymyn. Paul yritti pysyä tyynenä ja naurahti vain. Oikeastaan hän olisi halunnut hoitaa tämän äkkiä, mutta epäonnistui. "No ei mulla kuule hirveesti kokemusta naisten rintsikoiden pukemisesta.." Paul puolusti hiukan huvittuneesti. Angelicia naurahtikin ja kysyi pakosti: "Niin että riisumisesta vaan?" Paul tajusikin miltä hänen sanansa olivat kuullostaneet ja mies alkoi pakosti nauraa. Nauru tarttui Angeliciaankin ja sen takia hän ei pysynyt oikein aloillaan, vaikeuttaen Paulin hommia. Alicia kuitenkin tajusi yrittää pysyä aloillaan, mutta hän naurahti vielä huultaan purren. Paulkin naurahteli samalla, kun yritti tosissaan saada homman valmiiksi. Hän olikin juuri saamassa rintsikat kiinni kun...
Ovi kolahti. Samantien Angelician hymy katosi ja katse lensi ovelle.. Chrisiin. Mies astui juuri tyynesti sisään kauppakassi kädessään. Tuo ei edes heti tajunnut, että kaksi lähekkäin olevaa ihmistä katsoivat häntä jähmettyneinä. Paul tajusi kyllä, että tuo oli arvatenkin mies, josta Angelicia oli puhunut. Samassa mies huomasikin heidät... Paul oikein säpsähti tuota katsetta. Samassa mies tajusi miltä tämä ehkä näytti. Paul vilkaisi Angeliciaa epäröiden ja vei kätensä äkkiä tuon selältä. Rintsikat sentään olivat kiinni. Angelicia oli avannut suutaan ja hän epäröi pakosti. Hän oli ollut aikeissa tervehtiä Chrisiä, mutta miehen ilme... Samassa Chris keskeyttikin painostavan hiljaisuuden karjaisullaan; "Mitä vittua?!" Angelicia hengähti samantien ja puraisi hampaansa napakasti yhteen. Hitto, Chris ymmärsi nyt väärin. Nainen astahtikin lähemmäs tuota aikeissa yrittää sanoa jotain rauhallisesti, mutta Chris syöksyi jo kaksikkoa kohti. Paul tajusi tuon raivoisan katseen olevan itsessään ja mies ehti vain nostaa puolustavasti käsiään. Angelicia ei ehtinyt kuin huutaa; "Chris älä!" Myöhäistä. Chrisin nyrkki heilahti täysillä Paulin kasvoihin ja älähtäen Paul lennähti kauemmas. Hyvä ettei samantien kaatunut. Mies irvisti ja toi kätensä kasvoilleen. "Helvetti MUN asuntoon et tule! Vittu haluutko sä lentää tosta ikkunasta ulos samantien?" Chris alkoikin jo karjua ennen kuin Angelicia ehti sanoa mitään. Nainen kuitenkin syöksyi äkkiä miehiä kohti, yrittäen mennä noiden väliin. Chris kuitenkin ehti jo napata puoliksi pökerryksissä olevan Paulin kauluksesta kiinni. Paul älähti ja tarttui napakasti Chrisin ranteisiin. "CHRIS LOPETA! Anna Paulin olla!" Angelicia huusi raivoissaan. Hän oli kyllä hädissäänkin, koska tilanne oli oikein lahjakkaasti karannut hallinnasta. Mutta samalla nainen oli vihainen. Chris ylireagoi aivan typerästi! Alicia ei kyllä täysin osannut siinä kohtaa ajatella miltä näkymä olikaan Chrisin silmissä näyttänyt. "Kannattais kadota ja nopee!" "Väännän sulta niskat nurin paljain käsin jos edes nään sut vielä kerrankin Angelician kanssa!" Paul vain hengähti ja puristi Chrisin ranteita, yrittäen irroittaa tuon otetta. Mies ei kyllä voinut kuin ihmetellä.. Angeliciahan oli selvästi sanonut etteivät nuo kaksi seurustelleet tai mitään. Mutta silti mies reagoi noin?! "Sä ymmärrät hei nyt täysin väärin!" Paul älähtikin, koettaen kuulostaa mahdollisimman rauhoittelevalta. Vihaisuus ei auttaisi nyt ja se voisi vain kannustaa tuota toista miestä, jota Angelicia yritti repiä kauas Paulista. "Hitto Chris! Me ei tehty mitään!" Angelicia kiljui ja yritti auttaa Paulia, koska tuo ei tosiaan ansainnut tuota. He eivät oikeasti olleet tehneet mitään! Naisesta kyllä tuntui ikävästi siltä ettei Chrisiin uppoaisi tuo tieto ihan heti. Mies oli jo nähnyt liikaa ja ymmärtänyt väärin... "Ihan oikeesti, mä toin vaan Angelician laukun." Paulkin selitti nopeasti, koettaen valaista tilannetta. Jos mies nyt vain kuuntelisi häntä ja päästäisi Paulista irti. Paul ei kaivannut uusia iskuja. Vanhan jäljiltä kasvoissa tykytti viiltävä kipu. Taisi osua silmään eikä onneksi nenään. Siinä tapauksessa olisi nenä murtunut... Angelicia katseli hätäisesti ympärillään. Pitäisikö hänen lyödä Chrisiä jollain, että tuo rauhoittuisi?! Nainen yritti kyllä vielä repiä Chrisin käsiä irti Paulin kauluksesta. "Chris kiltti!" |
| | | Vary Lihaviihde
Viestien lukumäärä : 1460 Join date : 30.08.2009 Ikä : 32 Paikkakunta : Palmanova, Italy
| Aihe: Vs: Christopher Kewan //sis.Chrismäistä pervoilua(lukekaa: k18) To Syys 17, 2009 7:28 am | |
| Miehen ensimmäinen isku osui helposti ja Chris pääsi heti niskan päälle. Hah! Taisi tulla ihan yllätyksenä, että hän oli palannut näin nopeasti takaisin, eikä oltu ennätetty onneksi rintsikoita pidemmälle. Seuraavalla kerralla kannattaisi ajoittaa vähän paremmin ja jossain muualla. Ei, mutta sehän ei kuulunut enää Christopherille tämän jälkeen. Mieshän oli aivan sataprosenttisen varma siitä, että tässä oli joku juoni. Vaikka Angelicia olisikin yhdessä tuon ylimääräisen kanssa ja tullut vain kiusallaan kostamaan Chrisille sen lähtönsä Yhdysvalloista? Christopher repikin toista seuraavaksi kauluksesta kun Alicia paljasti tyypin nimen... Paul. Ai se 'paljon puhuttu' Paul? Christopherin ilme vääntyi inhon irvistykseen ja hän pudisti päätään pahaenteisesti. 'Sun olis kannattanu tulla tänne kaikkein vähiten'- viestittyi pelkällä katseellaa. Samalla hänen todistamaton teoriansa sai vain paremman pohjan itselleen. Mies olisi voinut ihan hyvin vääntää ah-niin-ihanan Paulin niskat nurin jo nyt.
"Miten mä voin ymmärtää TOLLASEN väärin?", Chris karjaisi, eikä toisen miehen rauhoitteleva äänensävy kyllä rauhoittanut yhtään. Päinvastoin. Christopherin pää täyttyi vain kaikilla mahdollisilla tappomenetelmillä. Angeliciakin yhtyi mukaan huutoon ja mies suoraansanottuna viskaisi Paulin lattialle. "Ai toit vaan laukkua? Vittu jos on pakko huorata nii huoratkaa jossain muualla!", mies ei lopettanut ärisemistään, samalla hän katsahti Angeliciaankin merkitsevästi. Nii-in: olisipa nainen vain nähnyt itsensä miltä oli äsken näyttänyt tuon Paulin kanssa.. Christopher koetti vain vaikuttaa siltä, että ei olisi välittänyt muutakuin oman asuntonsa 'puhtaudesta'. Ei se kyllä ihan niin mennyt.
"Nyt vittu ULOS!", Chris ärähti oikeastaan kummallekkin. Hän tosin odotti, että Paul menisi ensin.. Christopher hoputtikin toista miestä koettaen äkkiä iskeä kengällään tyypin selkään, että saisi toisen pinkomaan suoraansanottuna ovea päin. Heti sen jälkeen raivoisa ilme lennähti Angeliciaan. "Jos kerran oli pakko tulla Lontooseen niin olisit menny samantien sen Paulis luo, etkä tullu mua häiritsemään!", mies ei todellakaan säästellyt sanoissaan, vaikka katkeroitunut ääni loistikin osittain läpi. Hän tosiaan oli uskonut näkemäänsä, vaikka tulkinnutkin sen väärin ja tulkitsi yhä. Mitä muuta sellaiselta voi muka odottaa? Yhtäkkiä asunnossa on joku ylimääräinen mies Angelician kimpussa: osa vaatteista lattialla ja jätkä vielä naisen rintsikoiden kimpussa. Kummatkin niin lähellä toisiaan.. Eäh, Christopheria rupesi iljettämään. "Helvetti. Voi vittu!", Chris huitaisi käsiään epämääräisesti, kiskaisten sitten nahkatakkinsa agressiiviseen sävyyn pois päältään iskien sen samantien sohvan selkänojalle. | |
| Aihe: Vs: Christopher Kewan //sis.Chrismäistä pervoilua(lukekaa: k18) To Syys 17, 2009 7:24 pm | |
| "Miten mä voin ymmärtää TOLLASEN väärin?" Angelicia älähti vain, koska ei osannut sanoa tuohon mitään. Chris oli näköjään jo saanut tästä oman käsityksensä eikä hylkäisi sitä. Samassa mies heitti Paulin lattialle ja Paul rämähtikin selällään maahan, kivun älähdyksen kera. Angelicia katsoi heti huolissaan ystäväänsä. "Ai toit vaan laukkua? Vittu jos on pakko huorata nii huoratkaa jossain muualla!" Chris sen kuin jatkoi ärisemistään ja nyt katsahti Angeliciaankin. Nainen ei enää pelästynyt katsetta vaan vastasi siihen uhmakkaasti sekä äreissään. "Me ei tehty eikä aiottu tehdä mitään!" Angelicia vain ärähti, vaikka tiesi sanojen menevän Chrisiltä ohi. Paul kömpi samalla osittain istumaan, hieroen äristen kasvojaan. Angelicia katsahtikin tuohon ja kasvoilla kävi taas huolestunut ilme. Kuitenkin raivoisa katse palasi pian Chrisiin. "Pitääks sun olla noin saatanan .. ÄH!" Angelicia karjui ja heilautti raivoissaan käsiään. Hän ei pelännyt Chrisiä, vaikka olisi ehkä kannattanutkin. Edes vähän.
"Nyt vittu ULOS!" Chris karjaisi ja Paul yritti samantien nousta seisomaan, kun Chris potkaisikin tuota kohti. Siinä samassa Angelicia tönäisikin Chrisiä rajusti ettei tuo enää tekisi mitään Paulille. Sillä aikaa Paul kömpikin äkkiä ylös ja riensi ovea kohti. Angelicia peruutti Chrisin lähettyviltä ja katsoi harmissaan Paulin perään, joka meni jo ovea kohti. Samantien nainen käänsi katseensa Chrisiin, joka heitti syyttäviä sanoja naiselle; "Jos kerran oli pakko tulla Lontooseen niin olisit menny samantien sen Paulis luo, etkä tullu mua häiritsemään!" Paul pysähtyi ovella ja katsoi empien kaksikkoa, jotka näyttivät molemmat olevan raivoissaan. Chris kyllä enemmän.. Angelicia huomasikin Paulin jääneen vielä ovelle. "Mene vaan! Mä soitan sulle myöhemmin.. Anteeks vielä." Angelicia älähti Paulille, vaikkakin äreästi. Hän ei kuitenkaan ollut vihainen Paulille vaan Chrisille, mutta ääntä ei saanut ihan noin vain rauhalliseksi. Paul nyökkäisi ja katosi ovesta kasvojaan hieraisten. Angelician katsoikin taas Chrisiin vihaisena. "Helvetti. Voi vittu!" Chris jatkoi karjumistaan, heittäen nahkatakkinsa sohvalle. Angelicia puri hampaitaan kiukkuisena yhteen, kunnes sattui näkemään toppinsa lattialle. Äristen nainen otti sen ja puki päälleen ennen kuin alkoi pistää Chrisille takaisin.. "Luuleks sä oikeesti et mä suunnittelin tän helvetti?! Paul sattu soittamaan mulle kun sä lähdit ja se sano et voi tuoda mun laukun. Niin kun se tekikin!" Angelicia ärisi ja heilautti kättään vihaisesti. Niin entä se mitä Chris näki sisälle tullessaan.. Angelicia epäröikin, koska mietti miten selittäisi sen selkeästi. Ja uskoisiko Chris, vaikka kuinka selkeästi hän selittäisikin? "Mä vaan puin just päälleni ennen kun tulit. Mulla tuli vaan ongelmia rintsikoiden kanssa ja Paul autto! Me ollaan YSTÄVIÄ! Minkäs mä voin sille että sä oot niin saatanan mustasukkanen!" Angelicia huusi miehelle vihaisena. Ja viimeinen lause.. Se tuli aivan vahingossa. Nainen vetikin syvään henkeä. Niin.. Chrishän oli mustasukkainen. Eikös se paistanut kilometrien päähän. "Jos mä makaisinkin jonkun toisen miehen kans nii luuleks sä et mä tekisin sen SUN asunnossa?" Angelicia heitti pilkkaavasti ja tuijotti Chrisiä suoraan silmiin. Naisella oli kyllä sellainen olo, että hän suututti vain enemmän Chrisiä. Hyvä, jos selitykset auttoivat yhtään. Voi olla vain, että Alicia lentäisi kohta ulos... Mutta vielä nainen katsoi uhmakkaasti Chrisiä suoraan silmiin. |
| | | Vary Lihaviihde
| Aihe: Vs: Christopher Kewan //sis.Chrismäistä pervoilua(lukekaa: k18) To Syys 17, 2009 9:22 pm | |
| Chris ei vain uskonut sitä ollenkaan, etteivät Paul ja Angelicia olisivat olleet tekemässä mitään. Niin juu, siis ei tietenkään. Kyllä mies oli huomannut noiden ilmeetkin, kun oli astunut sisään. Varsinkin Paulin.. Christopher olisi ollut tajuttoman tyytyväinen jos tyypiltä olisi katkennut selkäranka potkun seurauksena, mutta Alicia tuli ja tyrkkäisi miestä senverran, että hän horjahti ja käänsi murhaavan katseensa naiseen. Siinä samassa Paul ennätti pötkiä pakoon. Hah mikä pelkuri ja Angelicia vielä aikoi soittaa tyypille uudelleen? No niimpä tietenkin.. Saisi kyllä soittaa jossain muualla, sillä mies ei tuollaista peliä katsoisi. Christopher ei kuitenkaan lähtenyt Paulin perään, vaikka olisikin tehnyt mieli. Hän vain viskaisi nahkatakkinsa ja katseen kääntyessä Angeiciaan toinen oli pistänyt toppinsa päälleen. Eipä nainenkaan pitkään hiljaa pysynyt, mutta se ei auttanut Chrisin oloon ainakaan. "No ainahan voi tuoda samalla vaikka mitä! Ei se mua liikuta.", mies ärähti vieläkin epäuskoisena. Tuli ihan pienen hetken hiljaisuus ja Chris katsoi naista taas murhaavasti. Alician seuraavat sanat saivatkin Christopherin melkeinpä nauramaan ja vain sen takia miten säälittävä selitys Angelicialla olikaan. Ongelmia rintsikoiden kanssa.. Olisi nainen varmaan mennyt keskellä katuakin kysymään apua joltain mieheltä? Mustasukkaisuuteen Christopher ei taas tarkoituksella kiinnittänyt huomiotaan. "Noi sun selitykset on varmaan surkeimpia mitä mä oon kuullu. 'Autto vaan mun rintsikoiden kanssa' hei oikeesti Angelicia. Kyllä mä näin.", mies ärähti ennenkuin katsahti naisen matkalaukkua.
"NO HYVÄ KYSYMYS.", Christopher karjaisi ennenkuin iski naisen matkalaukun kiinni ja tyrkkäisi sitä jalallaan enemmän Alician luo. Tuo ele kyllä kertoi ihan tarpeeksi. "Samantien vaikka rappukäytävässä, mut lähe meneen sen Paulis luo kun kerran niin paljon olit soittelemassa sen peräänkin!", Chris älähti, vaikkakin hieman vastahakoisesti. Hän katsahti kulmat kurtussa Angeliciaa päästä jalkoihin ennenkuin käveli keittiötasolla olevalle kauppakassille. "Mua ei kiinnosta yhtään mitä sä teet.. Kunhan sä et tee sitä täällä.", Chris mutisi kuin sylkien sanansa suustaan. Mies otti pussista sen pienen viinapullon ja aukaisi sen. Korkki päästi pienen raksahdus äänen ja seuraavaksi pullonsuu löysi tiensä huulille. Nopean huikkaisun jälkeen Chris irvisti vähän ja laski pullon pöydälle. Oli ihan pakko ottaa se huikka.. Jos osaisi vaikka vähän hillitä itseään. | |
| Aihe: Vs: Christopher Kewan //sis.Chrismäistä pervoilua(lukekaa: k18) To Syys 17, 2009 9:42 pm | |
| "Noi sun selitykset on varmaan surkeimpia mitä mä oon kuullu. 'Autto vaan mun rintsikoiden kanssa' hei oikeesti Angelicia. Kyllä mä näin." Angelicia puri vihaisena huultaan. Hemmetti, Chris kyllä oli oikeassa. Sanat eivät tosiaan olleet mitään parhaimpia ja ne vain kuulostivat tekaistuilta. Ja oliko tässä selittelyllä enää väliä...
"NO HYVÄ KYSYMYS." Chris karjaisi, iski naisen laukun kiinni ja Angelicia katsoi, kun mies tönäisi laukun naisen luo. Alicia katsoi sitä ja nielaisi pakosti.. Hän ymmärsi kyllä. Ikävä kirpaisu kävi naisessa, mutta hän käänsi sen vaan suuremmaksi vihaksi nostaessaan katseensa Chrisiin. "Samantien vaikka rappukäytävässä, mut lähe meneen sen Paulis luo kun kerran niin paljon olit soittelemassa sen peräänkin!" "Olin soittamassa sille ja pyytämässä anteeks sitä et yks kusipää mustasukkasuudessan meni ja hakkas sitä!" Angelicia ärähti raivoissaan ja nosti kätensä lanteilleen samalla, kun veti hitaasti henkeä. Katse seurasi vihaisena Chrisiä, joka meni kauppakassin luo. "Mua ei kiinnosta yhtään mitä sä teet.. Kunhan sä et tee sitä täällä." Pakosti Chrisin sanat vihlaisivat naista.. Mutta Alicia päätti olla antamatta miehen iloa, että näyttäisi sen. Niinpä Angelicia vain katsoi miestä vihaisesti ja nappasi laukkunsa. "Hyvä on. Mä menen sitten Paulin luo kun sä sitä ihan noin vaan vaadit." Angelicia tiuskaisi ja vain katsahti Chrisiä, joka otti kunnon huikan pullosta, jonka oli kaivanut esiin kauppakassista. Nainen melkein epäröi, mutta ärähtäen lopulta nappasi sohvalta viimeiset vaatteensa, tunkien ne laukkuun. Angelicia oli osittain selin Chrisiin ja sai itsensä kyllä noinkin vihaisena näyttämään hyvältä.. Mieheltä se tuskin jäi huomaamatta. Angelicia ei kyllä ajatellut tippaakaan sitä vaan hän kirosi ääneen Chrisiä ja tuon itsekkyyttä. Lopulta Angelicia heitti käsilaukkunsa olalleen ja raivoissaan kääntyi mieheen päin. Vielä yksi vihainen mulkaisu ennen kuin nainen meni ovelle, jonka luona ärähti: "Paul varmasti mielellään repii nää nahkahousut mun jalasta ja ihan sun iloks voin kertoo et me tuskin nukutaan koko yönä." Angelician oli vain pakko heittää Chrisille vielä jotain vihaisesti ja päätyikin noihin sanoihin. Mies oli mustasukkainen ja Angelician oli pakko yllyttää vain tuota.. Alicia samantien repäisi Chrisin asunnon oven auki ja häipyi käytävälle oven pamahtaessa perässä kiinni. Kiroten Angelicia otti pari askelta ennen kuin pysähtyi. Hän vilkaisi huultaan purren ovelle, kunnes huokaisi. Hän soittaisi Paulille... Angelicia laski matkalaukkunsa ja otti kännykkänsä. Olisihan sitä voinut menemään puhumaan ulos pihalle, odottamaan samalla kyytiä. Mutta miksiköhän Angelicia jäi vielä käytävälle... Angelicia näpytti hetken puhelinta ja sivusilmällä katsahti ovelle ennen kuin nosti puhelimen korvalleen. "Moi Paul.. Mm hei mä olen tosi pahoillani. Joo.. Ei se mitään. Mut hei.. Onko se sun tarjous vielä voimassa? Niin... Et sä viittis hakea mua?" Angelicia mutisi puhelimeen ja hieraisi huokaisten otsaansa. Nyt hän vältti katsomasta ovelle, mutta puhui kyllä sillä tavoin, että Chris kuuli varmasti. Jos nainen aavisti oikein, tuo oli oven luona kuuntelemassa. "No joo. Äh ei sillä mitä väliä mitä se ajattelee. Se nyt jo luuli että me aiottiin tehdä jotain eikä se hemmetti kuuntele. Juu heitti mut ulos. Okei.. Kiitos Paul. Sä olet hyvä ystävä. Kuinka kauan sulla menee?" Angelicia ei turhaan sanonut juuri noita sanoja.. Nainen kallisti päätään ja hymyili hitusen. Hymy ehkä vaikutti siltä, että hän oli kiitollinen Paulille. Mutta ei.. Tuossa hymyssä oli pirullisuutta mukana. |
| | | Vary Lihaviihde
| Aihe: Vs: Christopher Kewan //sis.Chrismäistä pervoilua(lukekaa: k18) To Syys 17, 2009 10:40 pm | |
| Vaikka Angelicia kuinka huutaisi ja väittäisi toista, ei se vain millään uponnut miehen päähän. Chris vain pyöräytti silmiään, sillä hänen mielestään Alicia sopisi soittamalla vähän jotain muuta.. Miestä lievästi sanottuna puistatti tuo ajatus. Hän pudisti päätään kulmat kurtussa samalla hörppäistessään lasipullosta. Samalla Christopher vilkaisi Angeliciaan, myöskin miettien mitä nainen tuohon jäi vielä jumittamaan.. Mutta erityisesti miltä nainen näytti. Hän katsoi hetken, mutta katse kääntyi muualle Alician suoristettua selkänsä.
Christopheria inhottikin se miten Angelicia kertoi mitä AIKOISI Paulin kanssa tehdä. Mies murahti vain epämääräisesti kuin ei olisi kuunnellut. Silti hän ei voinut olla ajattelematta tuota. Huomaamattaan Chris puristi toisen kätensä nyrkkiin ja hillitsi vain itseään, ettei iskisi sillä Aliciaa vain saadakseen toisen pysymään hiljaa ja häipymään mahdollisimman nopeasti. "No pitäkää hauskaa!", Christopher ärähti matalalla ja uhkaavalla äänensävyllä katseen pysyessä pullossa. Helvetti hän joisi koko lasipullon vaikka kerralla.. Ei kestänyt pitkääkään kun ovi aukesi ja pamahti melkein yhtänopeasti kiinni. Heti mies rentoutti hartioitaan ja huokaisi syvään nojautuen kyynärpäillään pöydän tasoon ja vielä otsallaan kämmeniinsä. "Vittu, vittu..", mies toisti ärtyneesti koettaen saada itsensä samalla rauhoittumaan. Olisi tehnyt mieli viskata jotain muutakin ikkunasta, kun Angelicia ja Paul olivat ennättäneet lähteä. Äh, ei sentään..
Christopher suoristi selkänsä ja käveli vähän lähemmäs ulko-ovea kuullessaan Angelician puheen sen läpi.. Nainen puhui siis kännykkään. Chris erotti kyllä lauseita ja pian olikin ihan oven edessä kuuntelemassa. SILTIKÄÄN hän ei uskonut.. Angelicia teki tuon tahallaan puhumalla Paulille juuri tässä oven takana. Vain vittuilakseen Chrisille. Ihan varmasti. Mies kirosi itsekseen, mutta mahdollisimman hiljaa ja odotti, että Angelicia olisi saanut puhelunsa loppuun. Christopher tajuamattaan liikutteli sormiaan kuin hermostuneena, mutta ei hän ollut hermostunut. Hän vain halusi repiä Alician takaisin tänne.. Vielä hetken kirottuaan ja manattuaan kaiken mahdollisen ja katsottuaan Angeliciaa ovensilmästä mies päätti tehdäkkin niin. Hän aukaisi oven riuhtaisten ja näytti siltä kuin olisi voinut enemmänkin tyrkkäistä naisen portaita alas kuin vetää tuon takaisin.
Christopher kuitenkin nopeasti tarttui naisen käsivarresta ja vetäisi tuon miltei väkivalloin sisään. "Et sä mitään Paulia tarvii.", mies ärähtikin ja tyrkkäisi Angelician samantien seinää vasten työntäen oven kiinni toisella kädellään. Pian hän riuhtaisi kännykän naisen kädestä ja tällä harkitsi taas kerran sen pahoinpitelemistä. "..Mä en haluu et sä meet sinne.", Christopher murahti uudelleen, vaikka koettikin pitää äänensä kokoajan mahdollisimman vihaisena. Mielipide muuttui aika tiuhaan.. | |
| Aihe: Vs: Christopher Kewan //sis.Chrismäistä pervoilua(lukekaa: k18) Pe Syys 18, 2009 2:27 am | |
| Angelicia oli 'lopettamassa puhelua', kun Chris riuhtaisikin oven auki. Mies oli sen näköinen, että oli valmis lyömään Angeliciaa suoraan naamaan nyrkillään niin kuin oli tehnyt Paulillekkin. Angelicia katsoi tuota vihaisesti ja miehen yhtäkkiä tullessa kohti Alicia otti epäröivän askeleen taaemmas. Chris kuitenkin tarrasi jo naista kädestä ja Angelicia älähti, kun Chris aika rajuin ottein kiskaisi naisen sisälle. Matkalaukkukin jäi vielä käytävälle. "Et sä mitään Paulia tarvii." Chris ärähti paiskaisten oven kiinni ja Angelicia vastasi katseeseen melko uhmakkaasti, peittäen tyytyväisyytensä. Samassa mies ottikin hänen kännykkänsä ja Alicia ei edes yrittänyt ottaa sitä takaisin. Ei hän saisi sitä.. Ja ehkä Chrisille ei kannattanut kertoa, että Angelicia ei alun perinkään ollut soittanut Paulille. Koko homma oli ollut vain hämäystä. Ja se oli toiminut paremmin kuin hyvin. "Nyt sä sit tiedät mitä tarviin ja en?" Angelicia murahti ja mulkoili miestä, peitellen hymyään vihaisella ilmeellä. Nainen oli kyllä salaa tyytyväinen. Ja jotenkin hän oli nauttinut, kun Chris oli ollut omalla asteellaan väkivaltainen äsken... Että mies houkutteli naista eikä edes tajunnut sitä. "..Mä en haluu et sä meet sinne." Angelicia tuhahti ja nosti kätensä puuskaan, irtautuen seinän luota. "Äsken sä heitit mut ihan innolla ulos ja nyt et halukkaan et meen?" Nainen murahti, vaikka äänessä oli pakosti häivähdys huvittuneisuutta. Silmiään hitusti siristäen ärtyneeseen sävyyn Angelicia kallisti päätään. Näyttikö hän hyvältä, kyllä. Tiesikö hän sen, paremmin kuin uskoisi. Hän teki kaiken tuon tahallaan. Chris ei edes tajunnut kuinka paljon talutusnuorassa olikaan. "Mä voin ehkä harkita tänne jäämistä jos saan laukkuni käytävältä." Angelicia lopulta sanoi vähän rauhallisempaan sävyyn. Hän ehkä leikki ensin ettei ollut heti kiltisti jäämässä, mutta liian pitkälle hän ei jaksanut sitäkään leikkiä. Chris oli vain niin hemmetin houkutteleva ja puoleensa vetävä äreänä ja mitä tärkeintä, mustasukkaisena. Miten herkullinen pakkaus. Angelicia kyllä hillitsi itsensä ettei hänen huulilleen levinnyt pirullisen tyytyväistä hymyä, mutta silmistä pystyi lukemaan leikkisän katseen. Eiköhän Chris tunnistanut tuon...
Angelicia hymähtäen astahtikin Chrisin eteen, katsoen tuota kylmän tyynesti suoraan silmiin. Katse ei ollut kyllä pelkästään kylmä.. Katse muuttui astetta enemmän keimailevaksi. "Oletko sä sun mielestä jotenkin Paulia parempi?" Angelicia kuiskaisi hitaasti, kiusoittelevalla äänellä. Nainen laski kätensä lanteiltaan, mutta hillitsi itsensä ettei koskisi mieheen. "Todista se." Alicia kuiskaisi napakasti, koska tiesi miehen vastaavan myöntävästi aikaisempaan kysymykseen. Chris oli vain juuri niin houkuttelevan äreänä. Ja kun tuohon vielä sekottaisi Angelician tuottamaa omistushalua ja halua todistaa olevansa paras.. Tästä tulisi mielenkiintoista. |
| | | Vary Lihaviihde
| Aihe: Vs: Christopher Kewan //sis.Chrismäistä pervoilua(lukekaa: k18) Pe Syys 18, 2009 4:30 am | |
| "Kyllä mä tiedän mitä sä tarviit ja milloin.", hän vastasi itsevarmasti, vaikka ei oikeasti tiennytkään ihan kaikkea. Ei todellakaan. Chris ei oikeasti edes tajunnut, että Angelicia oli juonitellut koko homman. Mies vain keskittyi siihen, että sai voittaa naisen takaisin itselleen, vaikka olikin toisen juuri hetki sitten potkaissut ulos asunnostaan. Christopher ei edes kiinnittänyt huomiotaan siihen, että naisen matkalaukku sattui jäämään käytävään. Tämä oli varmasti yksi niistä viimeisimmistä paikoista, jonne kannatti jättää joku tavara yksikseen.. Katoaisi alta aikayksikön. Mies kuitenkin uhkasi Aliciaa ja tunnustikin, ettei halunnut naisen menevän takaisin Paulin luo. "No..Niin. Mitä sitten?", Chris hymähti ensin hieman empien. Ei mielen muuttaminen ollut kiellettyä, vaikka Christopherilla se vaihtuikin usein.. Hyvin usein. Hän piti tuiman katseensa yhä Alician kasvoissa. Mies peitti jokaisen ajatuksensa Angelician ulkonäöstä ja seksikkäästä vaatetuksesta ilmeensä taakse. Hän ashtahti pienen askeleenkin kauemmas naisen todetessa matkalaukustaan. Christopher ei vastannut mitään, vaan oli kuin mikäkin kuulustelija, joka seurasi sivusta ja oli valmiina hakkaamaan jos kuulusteltava sitä tarvitsisi..
Hän kohotti leukaansa ylvääsen sävyyn Alician astahtaessa miehen eteen. Christopher kyllä huomasi tuon erilaisen säväyksen naisen silmissä muttei edelleenkään näyttänyt siltä, että olisi lämmennyt täysin sille mielikuvalle kun oli nähnyt Angelician Paulin kanssa sillä tavalla.. Vaikka Chris halusikin, ettei nainen lähtisi.
Alicia kysyikin yllättävästi kysymyksen, joka sai miehen naurahtamaan. No tottakai Christopher piti itseään parempana, kuin tuo Paul! Ihan turha kysymys. "Helposti.", mies hymähti lyhyesti. Ei sen enempää sanoja tarvinnutkaan. Se Paul oli kyllä varsinainen pohjanoteeraus ja Chris miettikin millä perusteella Alicia oli tuollaisen tyypin päästänyt niin lähelle. Ei osannut edes tapella vaan lähti karkuun.. Miehen ajatukset katkesivat taas. Nyt hänen piti todistaakkin oma paremmuutensa. Ja sen todistamisessa Christoper ainakin näyttäisi, vaikka hän kurtistikin kulmiaan hetken entisestään, kun Alicia olisi pyytänyt jotain täysin kohtuutonta. "Todistaa.", Chris toisti. Hän tuijotti hetken ennenkuin kävelikin tympääntyneen naurahduksen kera Angelician ohi. Hän kohautti olkiaan, vaikkei todellakaan olisi ottamassa tästä mitään häviötä.. Chirstopher kyllä hetken vaikuttikin siltä, että olisi jättämässä naisen sikseen. Muutaman askeleen otettuaan Chris kääntyikin salamannopeasti, tarttui Alician olkapäistä ja pamautti naisen selkän uudelleen seinää vasten, samalla kun huulet tavoittivat kiihkeästi Angelician huulet. Tässä sitä todistamista! Kieli tuli suudelmaan mukaan samantien ja Christopher myhähtikin pitkästi, eikä todellakaan jättänyt hommaa kylmäksi. Hän ei antanut Alicialle paljoa aikaa edes hengähtää kun suuteli samalla tavalla uudelleen. Huulet tosin karkasivat naisen kaulalle näykkien ja nuolien ja suukotellen.. Yhtäkkiä Chris löysäsikin otteensa ja astahti kauemmas aavistuksen hengästyneenä. Hän väläytti omahyväisen virneen ja katsahti naista vielä mukamas murhaavasti ennenkuin käveli keittiöön, mistä oli lähtenytkin. Hyvä on, ei Chriskään voinut olla täysin kiusoittelematta.. Sitäpaitsi ehkäpähän kosti Angelicialle vasta osan siitä, että tuo oli ollut Paulin kanssa täällä.. Hänen asunnossaan. | |
| Aihe: Vs: Christopher Kewan //sis.Chrismäistä pervoilua(lukekaa: k18) Pe Syys 18, 2009 4:56 am | |
| "Helposti." Angelicia vain tuhahti. Mies oli kyllä aivan liian itsevarmalla päällä. Pitihän siinä pieni haastekkin heittää. "Todistaa." Nainen nyökkäisi ja antoi huulilleen levitä virne, joka viestitti "et onnistu". Yllyttämistä, yllyttämistä. Angelicia tiesi kyllä varsin hyvin, että Chris tarttuisi syöttiin helposti. Ensin kyllä mies vain tuijotti naista hetken ennen kuin käveli tuon ohi tympääntyneen naurahduksen kera. Ihan kuin miestä ei olisi kiinnostanut yhtään. Angelician kulmat painuivatkin vähän kurttuun. Eikös tämä mennytkään ihan naisen käsikirjoituksen mukaan? Chrishän näytti ihan välinpitämättömältä. Se ei nyt oikein pelannut tähän ja Alicia epäili vain enemmän, kun Chris yhtäkkiä kääntyikin. Nainen ei ehtinyt edes yllättyä kunnolla, kun Chris paiskaisi hänet olkapäiltä rajusti seinää vasten. Angelicia ehti vain älähtää ja räpäyttää silmiään, kun tunsi huulet rajunkiihkeästi omiaan vasten. Automaattisesti nainen vastasi tuohon samalla, kun hänen vatsassaan heitti ja kunnolla. Kädet samassa takertuivatkin kiihkeäsi Chrisiin kiinni. No tätä nainen oli odottanutkin, vaikka Chris teki kaiken sataprosenttia paremmin. Tuli vielä uusikin kiihkeä suudelma, johon Angelicia vastasi ynähtäen huulten lomasta. Hyvin pian Chrisin huulet karkasivat naisen kaulalle ja tekivät oikein kunnon käsittelyn. Angelicia vetikin äänekkäästi henkeä ja päästi suustaan ynähdyksen sekä vaimean vaikerruksen. Tuo tuntui vain liian hyvältä.
Samassa Chris teki tempun minkä oli aikaisemminkin tehnyt. Keskeytti tuosta vain. Mies astahti kauemmas ja Angelicia vain katsoi hengästyneenä ja suu raollaan miehen omahyväistä virnettä. Hemmetti! Chris heittikin mulkaisun ennen kuin palasi keittiöön. Angelicia katsoi vain hetken tuon perään ennen kuin napautti suunsa kiinni synkkä katse silmissään. Häntä kyllä pakosti nauratti. Sen siitä sai, kun alkoi leikkimään Chrisin kanssa. Angelicia lähtikin melkein Chrisin perään, kun muisti... Matkalaukku. Nainen menikin ovelle ja äkkiä meni käytävään. Huh, laukku tallella. Angelicia repäisi sen sisälle ja sulki oven napakasti. Ehkä kuulosti ensin siltä, että Angelicia olisi häipynyt. Mutta ei, sitä hän ei todellakaan tekisi. Piruileva virne nousikin huulille, kun Angelicia lähtikin kävelemään keittiöön. "En voi kyllä arvioida tosta mitään.." Angelicia totesi Chrisille viileästi ja nappasi mieheltä pullon, josta otti itsekkin kunnon hörpyn. Nainen ei edes melkein yhtään virnistänyt vaan laski pullon tyynesti pöydälle, katse Chrisissä. "..koska en oo koskaan suudellu Paulia." Angelicia totesi tyynesti, tarkoittaen sanojaan. Katsekin oli vakaa. Jos tuo painuisi vihdoin Chrisin paksuun kalloon. "Oltaisiinko me päädytty sänkyyn jos et olis tullu? Ei. Olisinko halunnu niin tapahtuvan? En. Onko Paul pelkästään mun ystävä? Kyllä." Angelicia iski sanansa napakasti päin Chrisin naamaan. Enempää nainen ei jaksaisi vakuutella. Tuossa olisi hänen viimeiset sanansa asiasta. Chris saisi sitten uskoa mitä halusi, mutta totuus oli ainakin sanottu enemmän kuin kaksi kertaa. Ja tärkeintä oli, että Angelicia oli yhä siinä. Yhä Chrisin asunnossa. Ja hän ei ollut unohtanut miehen äskeistä kiusaamista. "Mutta toi sun vakuuttelus äsken.." Angelicia laski äänensä kiusaavaksi kuiskaukseksi ja hän tuli lähemmäs Chrisiä, virneen noustessa pakosti huulille. "Tykkäsin siitä rajusta tyylistä." Angelicia kuiskaisi ja samassa tönäisi rajusti miestä rintakehään. Ei vain nainen olisi kerjännyt lisää sitä äskeistä. Hän tunsi heti pulssinsa nousevan, kun ajatteli Chrisin käyttävän tuollaisia otteita vähän lisää. Angelicia virnistäen peruutti Chrisin lähettyviltä, nostaen kätensä rintojensa sivuille. Siitä kädet lähtivät valumaan kiusoittelevasti alemmas samalla, kun askeleet veivät naista kauemmas Chrisistä. Samalla hän antoi vain paremman näkymän Chrisille. Kädet valuivat vielä lantiolta alemmas, hellien mustaa nahkaa. Chris piti siitä, Angelicia pystyi lukemaan tuon kasvoista. "Toivon ettei sua ala pelottaa yhtäkkiä. Se olis ihan.. kaamee pettymys." Angelicia kehräsi hiljaa ja väläytti leikkisän hymyn ennen kuin pysähtyi. Hän ei voinutkaan peruuttaa enää, koska olisi sitten törmännyt sohvaan, joka oli ihan hänen takanaan. Katse oikein kutsui Chrisiä. Ja sääli naapureita kohtaan taisi taas kerran unohtua. |
| | | Vary Lihaviihde
| Aihe: Vs: Christopher Kewan //sis.Chrismäistä pervoilua(lukekaa: k18) Pe Syys 18, 2009 5:32 am | |
| Hän kyllä kuuli Angeliciasta, että tuo ei ollut ihan valmistautunut miehen yllätyshyökkäykseen ja naisen selän osuessa seinään.. Se saattoi sattuakkin, mutta todisteluahan Alicia oli halunnutkin joten keinot olivat vapaat. Ainakin Chrisin mielestä. Hän tunsi itse päätyvän niskan päälle löysättyään otteensa naisesta. Vaikka se tuntuikin yhä kokovartalossa, päättäväisesti mies käveli takaisin keittiöön. Hän nappasi heti pullon ja otti siitä hörpyn. Mitäs oli siinä esillä... Yhtäkkiä kuuluikin oven pamahdus ja Christopher käänsi katsettaan sivulle. Ei hänen katseensa tietenkään kulman taakse mennyt, saati sitten seinien läpi. Tuskin Angelicia oli lähtenyt? Mies kohotti aavistuksen toista kulmaansa, kun nainen yhtäkkiä ilmestyikin nurkan takaa. Mykkänä ja ilme mitäänsanomattomana Christopher otti toisen hörpyn pullostaan. Tosiasiassa hän vain virnuili mielessään, sillä ajatteli itse johtavansa tätä tilanneta. Pian pullo katosi miehen kädestä ja hän hymähtikin sen perään, sekä Alician sanoille. Eikö muka riittänyt? Pullon perään Chris ei kuitenkaan haikaillut, vaikka se menikin takaisin pöydälle. Hän odotti naisen selittävän sanojaan vähän lisää.. Sieltä tulikin. Christopherin ilme muuttui lievästi kummastuneeksi. Ei ollut muka suudellut? Heti perään tulikin vielä lisää puheita siitä mitä ei olisi muka tapahtunut. Mies kyllä kuunteli, mutta.. "Mut mä näin sen ilmeen..", Christopher mutisi lähinnä itsekseen. Hyvä on, ehkä hän osittain uskoi tuon. Saavutus sekin.
Hän vei kätensä selkänsä taakse Angelician astahtaessa lähemmäs. Mies ei tiennyt pitäisikö hymyillä, virnuilla vai pysyä äreänä, joten Chrisin ilme pysyi melko mitäänsanomattomana. Eihän hän ollut kuullut edes Alician 'tuomiota' tuosta äskeisestä.. Christopher ei silti epäillyt etteikö Angelicia olisi pitänyt siitä. Nyt tuo tunnustikin pitävänsä niistä erityisen rajuista otteista. Ihankuin Chris ei olisi huomannut sitä aikaisemmin, sillä hän itsekkin piti sellaisista.. Mies naurahti ja otti pienen tukiaskeleen taaksepäin naisen tyrkkäistessä häntä rintakehään. Ei tuossa mielessä tyrkkäiseminen haitannut lainkaan.. "Mhmm. Mä pistän sen muistiin.", hän sanoi virneenkin löytäessä tiensä takaisin kasvoille. Ööm, se aamupala taisi jäädä myöhemmäksi, vaikka miehellä sattuikin olemaan nälkä. Jonkinverran. Tosin se nälkä jäi kepeästi taka-alalle Chrisin katseen laskiessa Alician kasvoilta naisen käsiin ja niiden väliin, sitämukaa mitä kädet laskivat sitä alemmas miehen katse valui. Tavallaan huvittavaa, että nyt he olivat taas tässä näin.. Christopher ainakin oli nälkänsä lisäksi unohtanut osittain myös Paulin. Ainoa mitä mies tyypistä muisteli oli, että Chris halusi vieläkin osoittaa olevansa parempi. Eihän mies voinut estää Angelicialta jokaisen miehen tapaamista, kun eiväthän he seurustelleetkaan. Silti Christopher ei halunnut kokea tuota aikaisempaa näkyä enää uudelleen..
"Miks sä mua pelottaisit?", mies hymähti. "..Paremminkin toisinpäin.", hän pysyi yhä paikallaan, vaikka Alicia olikin sangen vihjaavasti löytänyt tiensä sohvan luo. Chris katsahti sohvaa ja naista vuorotellen, vielä lopulta jopa yhdistäen kummatkin. Angelcia + sohva = jotain mukavaa.. Christopher huokaisun kera, mutta jokseenkin tyytyväisen puoleisen huokaisun, käveli Angelician eteen. Hän katsoi naista hetken kulmiensa alta, vaikka luomet painuivatkin alas Chrisin katsahtaessa alemmas. Kasvoille kohosikin virne vielä leveämpänä. "Olisin ollukkin ekana sanomassa, et sä näytät seksikkäältä noissa housuissa, jos se yks ei olis ollu täällä.", mies mutisi katse yhä alempana. Hän hieraisi sänkistä leukaansa ennenkuin laski kummatkin kätensä naisen lantiolle ja siitä alemmas.. Yhtäkkiä Christopher painoi Angelician istumaankin sohvalle, eikä mitenkään lempeästi. Mies itse laski polvensa Alician kummankin puolin sohvan reunalle käsien mennessä naisen reisille, jotka olivat sopivasti Chrisin jalkojen välissä. "..Silloinhan sä olisit heti ollu jossain muualla, kun seisoskelemassa keskellä olohuonetta..", hän hymähti käsien hieroessa painokkaasti naisen reisiä tuon nahkahousujen päältä. | |
| Aihe: Vs: Christopher Kewan //sis.Chrismäistä pervoilua(lukekaa: k18) Pe Syys 18, 2009 5:48 am | |
| "Miks sä mua pelottaisit?" "..Paremminkin toisinpäin." Angelicia vain hymähti huvittuneeseen sävyyn. Hänhän ei pelännyt Chrisiä. Ei kyllä mieskään häntä, mutta pitikö heidän muka tuntea pelkoa. Angelicialla kun oli täysin erilaiset tuntemukset mielessään. Ja hän näki kyllä selvästi miten miehen katse valui Angelician vartalossa. Kunnes se kävi naisen takanakin. Alicia veikin jalkaansa hiukan taaemmas ja tunsi sohvan reunan. Aa, hän ei ollut melkein ajatellutkaan tuota. Mutta olipa löytänyt hyvän paikan. Alician huulille levisikin kiusoitteleva hymy. Ei kauan pitänytkään odottaa Chrisiä. Mies huokaisi, mutta ihan kuin huokaisu olisi kyllästyneen kuuloinen. Sellaista mies ei saanut tuohon väliin teeskenneltyä. Angelician virne leveni huulilla, kun Chris tuli hänen eteensä. Katse kulmien alta sai naisen jännittymään.. Että hän halusi Chrisiä. "Olisin ollukkin ekana sanomassa, et sä näytät seksikkäältä noissa housuissa, jos se yks ei olis ollu täällä." "Sellasta Paul ei sanonukkaan. Niin ettei ne sun sanat ihan hukkaan menny.." Angelicia mutisi takaisin ja puri merkitsevästi huultaan. Hän nautti Chrisin katseesta ja siitä kuinka lähellä tuo oli. Pian mies laskikin kätensä naisen lantiolle. Siihen kädet eivät kuitenkaan jääneet vaan lähtivät valumaan alemmas. Angelicia päästi hitaasti ilmaa ulos nenänsä kautta. Samassa Chris painoikin naisen rajusti istumaan sohvalle. Alicia vain hengähti hiljaa ennen kuin huulille karehti tyytyväinen virne. Eivät hänen sanansa aivan hukkaan menneet. Chris tulikin polvilleen naisen yläpuolelle ja tuon kädet löysivät hyvin nopeasti naisen nahkan peittämille reisille. Angelicia veti mahdollisimman rauhallisesti henkeä ja katsoi Chrisiä virnuillen. Kerjäsi lisää. "..Silloinhan sä olisit heti ollu jossain muualla, kun seisoskelemassa keskellä olohuonetta.." Chris puhui samalla, kun tuon kädet hieroivat painostavalla otteella Angelicia reisiä. Nainen hengähti ja samassa nappasi miehen kyljiltä kiinni, vetäen tuota alemmas samalla, kun nainen itse kävi makuulle selälleen. "Taidat tykätä tästä.." Angelicia kuiskaisi hiljaisella äänellä. Nainen tarkoitti sitä kuinka Alicia oikein vapaaehtoisesti antoi Chrisin viedä ja vielä rajuin ottein. Chris sai kyllä olla ylpeä itsestään, että sai tuollaisen myöntymyksen aikaan. Angelicia näykkäisi miehen huulta, vaatien rangaistusta itselleen. Tuhma hän, kun oli sillä tavoin Paulin kanssa. Vaikkakaan he eivät olleet tehneet mitään eivätkä aikoneet. "Paulilla kesti aika kauan saada mun rintsikat kiinni... Kuinka kauan sulla menee et saat ne auki?" Angelicia heitti kiusoittelevalla äänellä uuden pienen haasteen. Pitihän Chrisin rintsikoiden päällä olevasta topistakin päästä vielä eroon. Mutta eiköhän mies löytäisi siihenkin ratkaisun. Tuolla, kun oli ohjat käsissään. Ainakin enimmäkseen. |
| | | Vary Lihaviihde
| Aihe: Vs: Christopher Kewan //sis.Chrismäistä pervoilua(lukekaa: k18) Pe Syys 18, 2009 6:20 pm | |
| Hah, eivät Chrisin sanat tietenkään menneet koskaan hukkaan ja tottakai ne olivat parempia kuin Paulin, vaikka tyyppi ei ollut kuulemman mitään huomauttanutkaan. Mies ei halunnutkaan, että Alicia pitäisi jonkun toisen sanoja parempina.. Minkäs sille mahtoi. Hän halusi vain osoittaa omaa paremmuuttaan lisää, tosin Angelician ilmekkin kannusti Christopheria koko ajan tekemään jotain enemmän. Se ainakin toimi mieheen, vaikka hän ei olisi halunnutkaan. Nyt oli kyllä eriasia mitä Chris halusi ja ei.. Mies paljasti itsensä pelkästään katseen suunnastakin.
Lopulta asetelma olikin vaihtunut Christopherin toimesta. Hän kiinnitti huomionsa ensimmäisenä naisen huuliin, jotka olivat kaartuneet virneeseen. Näytti ihan kuin Alicia olisi suunnitellut jotain.. Kädet jatkoivat hieromistaan Angelician reisillä ja mies kyllä tunsi pienen henkäisyn vireen kasvoillaan. Chris ei pistänyt myöskään mitään sitä vastaan, että kumartui enemmän naisen ylle, toisen itse laskiessa selkänsä sohvaan. Mies päätyi taas kerran nelinkontin Angelician yläpuolelle. "Miks en tykkäis.", hän vastasi yhtä hiljaa takaisin. Nyt alkoi kuulostaa jo paremmalta.. Varsinkin Alician jokseenkin kehottava huulen näykkäisy sai miehen nyökäyttämään päätään aavistuksen. Sen jälkeen Chris lipaisi alahuultaan, näykkäisy kohtaa. Christopherin ei tarvinnut edes hymyillä, kun kiihkeä katse kohdistui suoraan naisen silmiin ja yhtäkkiä toinen totesikin rintsikoiden pois ottamista.. Vertaamalla Pauliin. Tyyppi oli varmasti tahallaan hidastellut. Krhm. Takaisin pääasiaan: "Paljon nopeemmin kun se.", Chris murahtikin äkkiä. Tuon hän kyllä todistaisi.. Mies suoristi selkänsä ollen hajareisin Angelician lantionyläpuolella. Nyt hän ei tosin jäänyt liuvuttelemaan naisen toppia hitaasti pois. Christopher tarttui äkkiä topin reunalta kiinni nostaen sen yhtänopeasti naisen pään yli, olettaen että Alicia itse nostaisi kätensä, että tuo vaatekappale löytäisi tiensä lattialle. Ja kun toppi oltiin saatu pois tieltä, Chris kumartui uudelleen ja vei kummatkin kätensä naisen selän taakse aukaisten rintsikoiden hakaset. Kädet pujottautuivat Alician olkapäille vetäen olkaimia alemmas, taas odottaen, että nainen pujottaisi itse kätensä pois. Christopher kuitenkin viskaisi ne rintsikatkin samaan suuntaan topin kanssa.. Katse ei seurannut sivulle päin yhtään. Hemmetti Angelicia näytti hyvältä tästäkin suunnasta katsottuna. Chris laski kätensä uudelleen naisen kummallekkin puolelle. "Helvettiin ne..", hän myhähti kumartuessaan kasvot miltei kiinni Angelician kasvoihin. Suudelmaa ei kuitenkaan tullut, vaan Chris kumartui koskettamaan huulillaan naisen poskea, lähtien siitä valumaan kiusoittelevan hitaasti alemmas lopulta päätyen hyväilemään huulillaan Alician toista rintaa, näykkäisten ihoakin.
"Vaikka se tyyppi ei osannukkaan pistää sun rintsikoita kiinni, niin mä en halua nähä sitä tässä asunnossa enää.", hän hymähti samalla, kun huulet nousivat Angelician kaulan juureen. Kädet laskivat naisen kyljille hoitaen pian myös rintojen hyväilyn. "..ja sähän oot samaamieltä.", mies myhähti näykkiessään taas naisen ihoa, varmasti jäisi muutama jälkikin. | |
| Aihe: Vs: Christopher Kewan //sis.Chrismäistä pervoilua(lukekaa: k18) Pe Syys 18, 2009 10:02 pm | |
| "Paljon nopeemmin kun se." Chris murahtikin Angleician odotuksien mukaan. Nainen ja juuri hillitsi leveän virneen, kun mies suoristautuikin. Angelicia nautti pakosti kuinka hän oli miehen alapuolella ja täysin toisen armoilla. Paitsi, että Angelicia kyllä yhä ohjasi miehen tekemisiä eikä tuo edes tajunnut sitä. Nopealla liikkeellä Chrisillä tarttui Angelician topin reunaan ja nainen ehti juuri nostaa käsiään, että toppi lähti helposti hänen päältään. Se saikin nopeasti lentää lattialle, kun Chris siirsi kätensä naisen selälle. Angelicia suostuvaisesti nostikin vähän selkää, malttamattoman henkäyksen kera. Nainen silti kiltisti auttoi miestä vielä rintsikoiden riisumisessa. Pian rintsikatkin lensivät kaaressa lattialle. Angelicia naurahti vaimeasti, jo hengästyneellä äänellä. Ruskeiden silmien katse kohtasikin sitten sinisten silmät, joiden katse ei todellakaan karannut naisesta. "Helvettiin ne.." Angelicia väläytti leikkisän hymyn ja olisikin vaatinut suudelmaa, mutta miehet huulet menivätkin hänen poskelleen. Kauaksi aikaa Chris ei kuitenkaan pitänyt huuliaan siinä.. Pian huulet päätyivätkin hyväilemään Angelician paljasta rintaa, saaden naisen ummistaan silmiään samalla, kun hengitys meni raskaammaksi. Angelicia yritti pysyä hiljaa ja hän purikin huultaan rajusti, samalla kun puristi kyntensä samalla sohvaa vasten. Lopulta huulilta kuitenkin karkasi tyytyväinen ynähdys.
"Vaikka se tyyppi ei osannukkaan pistää sun rintsikoita kiinni, niin mä en halua nähä sitä tässä asunnossa enää." Angelicia ei yksinkertaisesti onnistunut vastaamaan miehen kosketuksen takia. Chrisin huulet nousivat kiusaamaan kaulalle, samalla kun kädet jatkoivat rintojen hyväilyä. Angelician suusta karkasi vain sarja henkäyksiä ja tyytyväisiä ynähdyksiä. Nainen avasi silmänsä ja ruskeista silmistä paistoi kiihko sekä nautinto. "..ja sähän oot samaamieltä." Angelicia olisi kyllä halunnut vastata jotain kiusoittelevasti takaisin, mutta kosketukset sekä näykkäisyt, jotka jättivät varmasti jäljet, pyyhkivät naisen ajatukset jonnekkin kauas. "Oon joo.. Ei enää Paulia. Eikä ketään muuta." Angelicia vakuutti kuiskaten, hengästyneellä äänellä. Nainen yritti kyllä hillitä kätensä, koska ollessaan miehen armoilla ja olla koskettamatta tuota tuntuivat tuovan vain enemmän nautintoa. Silti pakosti toinen käsi nousi miehen kyljelle, nostaen tuon paitaa samalla, kun kynnet tekivät omaa jälkeään. "Ainoastaan sä." Angelicia kuiskaisi vielä ja samassa vetäisi miestä vielä sen verran alemmas, että sai painettua tuon huulille rajunkiihkeän suudelman. Nainen alkoi samalla toisella kädellään nostaa miehen paitaa. Itsehillintä alkoi selvästi pettää. Angelicia ei ehkä itse tajunnut täysin, että lupasi juuri olla pettämättä. No eivätkös he olleet ennenkin luvanneet niin. No Alicia oli kyllä juuri sillä hetkellä melkoisen vieraassa kaupungissa, asuen Chrisin asunnossa. Niin, Chrisin kanssa. Miksi hänen tarvitsisi siis edes päättää? Kiihkeän suudelman jälkeen Angelicia veti vain enemmän miehen paitaa pois tuon päältä, toivoen tuon auttavan. Ellei Chris sitten päättäisi, että tuo ainoastaan määräisi rytmin. Alicia ei ehtinyt ajatella asiaa sen enempää. Mies sai hänet vain sen verran kiihkeäksi, että juuri sillä hetkellä Angelicia halusi vain tuntea ihon ihoa vasten. |
| | | Vary Lihaviihde
| Aihe: Vs: Christopher Kewan //sis.Chrismäistä pervoilua(lukekaa: k18) La Syys 19, 2009 4:18 am | |
| Christopher huomasi oman puheensa juoksevan paljon helpommin kuin Angelician. Naisen henkäilyt ja äännähdykset olivat kyllä korviahiveleviä, mutteivät periaatteessa vastanneet miehen puheisiin. Ei Chris sitä välttämättä tarvinnutkaan, sillä oli huvittavaa nähdä kuinka vaikeaksi mies Alician puhumisen saisi.. Nytkin oli jo aika sillä rajalla saisiko nainen sanottua sanansa vai ei. Kyllä mies oli myös huomannut sen, ettei Angelicia sen ihmeellisemmin koskenut häneen.. Tottakai hän halusi Alician koskevan. Christopher ennätti juuri llmeillä jotain siihen suuntaan kun nainen laskikin kätensä sopivasti miehen kyljelle. Ei se ollut vielä kovin mitään, mutta alkua..
Chris olisikin juuri riuhtonut paidan pois päältään, ellei Angelicia olisi painanut miestä vielä edellistäkin alemmas ja suudellut niin rajunkiihkeästi, että tekemiset unohtuivat siihen, vaikka paita olikin puolivälissä. "..Ja sä.", mies vastasi aavistuksen hengästyneenä itsekkin. Eihän hän ollut yksin.. Heti noiden sanojen saattelemana paita löysi tiensä lattialle ja Christopher laskikin itseään senverran käsiensä varaan naisen yläpuolelle, että ylävartalot painautuivat tiiviisti toisiaan vasen. Tässä kohtaa miehen ylävartalon lihaksetkin jännittyivät pakosti niitä käsivarsia myöten. Mies henkäisi suoraan Angelician korvaan tyytyväinen virne kasvoillaan. Huulet eivät taaskaan hakeneet naisen huulia, vaan suukottelivat ja näykkivät Alician kaulan sivua toiselta puolelta.
"Kato nyt mihin me päädyttiin, vaikka meidän piti syödä aamupalaa.", Christopher kiusoitteli tahallaan. Ei hän sittenkään mitään aamupalaa vielä tarvinnut. Ehkä kunnon tupakka oli auttanut jonkinverran? "..Koska mä lukitsen sut siihen.", hän jatkoi, eikä lopettanut Angelician kaulan näykkimistä. Lievästi sanottuna kannustamista koskemaan lisää, vaikka tässäkin oli näin ihan mukavaa: Sai tuntea naisen ihon ja vieläpä hengityksenkin itseään vasten. "..Mm tuoksut seksikkäältä." | |
| Aihe: Vs: Christopher Kewan //sis.Chrismäistä pervoilua(lukekaa: k18) La Syys 19, 2009 4:38 am | |
| "..Ja sä." Chris vastasikin ja sai Angelician ynähtämään tyytyväisiä. Vain he, ei muita. Se kuulosti naisen korvaan aivan täydelliseltä. Angelicia innolla veti miehen paitaa pois ja lopulta tuon avustuksella sekin vaatekappale löysi tiensä lattialle. Angelicia olisi jo repinyt miestä alemmas ellei tuo itse olisi laskeutunut alemmas. Iho vasten ihoa, sitä mitä Alicia oli toivonutkin. Huulilta pääsi pitkä äännähdys samalla, kun nainen antoi periksi. Toisenkin käden kynnet irtosivat sohvan pinnasta ja nousivan miehen yläselälle samalla, kun toinen käsi oli enemmän alaselän puolella. Angelicia antoi katseensa kiertää Chrisin vartalossa, niin paljon kuin mahdollista. Miehen lihakset olivat selvästi jännittyneet.. Tuo oli vielä ilman paitaa. Lievästi sanottuna seksikäs näky. Angelicia ynähtäen koukisti toista jalkaansa miehen kyljen vierelle, että saisi tuota vielä vähän paremmin lähelleen. Samaan aikaan Angelicia kuuli sekä tunsi miehen henkäisyn korvan luona... Se sai pakosti kulkemaan väreet koko vartalon lävitse ja Angelicia tunsi nousevansa kananlihalle hetkeksi. Mies todella sai hänessä jotain aikaan. Angelicia kaipasikin suudelmaa, mutta taaskaan Chris ei helpottanut naisen oloa suudelmalla vaan huulet karkasivat kiusamaan naista tuon kaulalle. Alicia purikin huultaan voimakkaasti, kun yritti parhaansa mukaan olla hiljaa. Melko epätoivoinen yritys, jälleen.
"Kato nyt mihin me päädyttiin, vaikka meidän piti syödä aamupalaa." "Sä kelpaat kyllä hyvin mun aamupalaks." Angelicia sai kuiskattua hengästyneellä sekä kiusoittelevalla äänellä. Hän tiesi, että Chris nauttikin kuullessaan tuon hengästyneen äänensävyn. Mies ainakin varmistui, että sai jotain aikaan neidissä. Sanojensa vahvuudeksi Angelicia näykkäisi miehen hartiaa, kunnes siirsi huulensa miehen kaulalle. Nyt ei tullutkaan niin helliä otteita, ainakaan ensin. Angelicia kostoksi näykki kiihkeästi miehen ihoa kaulan sekä hartian tienoilta, kunnes lahjoitti perään hellän suudelman iholle. Pientä pehmitystä sentään. "..Koska mä lukitsen sut siihen." Chris sai sanoillaan aikaan uudet väreet ja Angelicia ynähti miehen korvaan äänensävyllä, joka viimeisenä oli tympääntynyt. Nainen ei oikein pystynytkään keskittymään kunnolla Chrisin kaulan käsittelyyn, kun mies käsitteli omasta takaa naisen kaulaa. Ja tiedettiinhän jo sitä kuinka herkkä alue kaula olikaan tälle neidille. Näykkäisyt saivatkin naisen jatkamaan hiljaista, pidäteltyä, ännähtelyä. "..Mm tuoksut seksikkäältä." Angelicia sai pienen naurahduksen suustaan ennen kuin antoi toisen kätensä valua miehen yläselältä tuon hartialle.. siitä olkapäälle.. käsivartta alemmas. Angelicia nautti miehen ihosta oman kosketuksensa alla. Vielä miten lihakset olivatkaan jännittyneet. Angelicia nosti kiusoittelevasti itseään lähemmäs kaulaa, nuolaisten ihoa kiusaavan hitaasti. "Pitääkö mun edes sanoa mun ajatuksia ääneen.." Angelicia kuiskaisi käheästi. Eiköhän se olisi selvää. Naisen kaikki aistit huusivat miehen olevan niin syntisen seksikäs. Ja Angelicia osoitti sen kyllä mielellään. "Mitä sä tykkäsitkään nahkasta?" Angelicia kuiskutteli samalla, kun näykki miehen hartiaa, olkapäätä ja vähän käsivarrenkin puolelta. Nainen janosi kosketusta muuallekkin kuin ylävartaloon. Ja hän tiesi Chrisin pitävän nahkahousuista. Mies saisi oikein etuoikeuden riisua ne... Saisi sen tehdä aivan omalla tavallaan. Vaikka Angelician mielessä kävi, että hän varmaan katuisi vielä tuota myöntymistä. Tai sitten ei. "Mä en saa susta tarpeekseni.." Angelicia henkäisi vaikeasti, hillitsemättä itseään. Kädet vaeltelivat vain innokkaammin miehen ylävartalolla samalla, kun Angelicia janoi enemmän ja enemmän tuon kosketusta. Hän olisi varma, että Chris saisi hänen mielensä räjähtämään.. jälleen kerran. Hyvä ettei se tapahtunut samantien. Angelicia suukotti miehen kasvoja, vaatien tuolta suudelmaa ja muita kosketuksia, jotka eivät jättäisi naista kylmäksi. |
| | | Vary Lihaviihde
| Aihe: Vs: Christopher Kewan //sis.Chrismäistä pervoilua(lukekaa: k18) Su Syys 20, 2009 8:15 am | |
| Nyt sai sentään enemmän kosketusta, kun Angelician kummatkin kädet olivat löytäneet tiensä miehen selälle. Silti iho vasten ihoa sai kädetkin melkein unohtumaan.. Hetkeksi. Ne nimittäin jatkoivat laajaa selvästi tunnettavaa vaelteluaan ja naisen näykkimisetkin saivat Chrisin välillä myhähtämään. "Sullahan on varsin terveelliset aamupalat..", mies kiusoitteli vasta hieman jälkeenpäin.. Toki tällainen 'aamupala' kelpasi hänelle enemmän kuin mainosti joka aamu, jos se veisi nälänkin. Kyllähän se tilanteen ajaksi, mutta sitten jälkeenpäin olikin eriasia.
Hän keskittyi taas Alician käsiin, näykkimisiin, suukotuksiin ja niistä nauttimiseen. Chris olisikin laskenut käsiään jo alemmas, naisen nahkahousujen reunalle kun nainen niistä kommentoikin juuri sopivasti. Pitäisi siis saada pois tieltä. Christopherin mielestä ainakin. "Mm, se näyttää hyvältä sun päällä, mut mä haluun ne pois.", hän vastasi ajatuksensa näin tiivistettynä. Toinen käsi löysikin tiensä Alician nahkahousujen reunalle alta aikayksikön ennenkuin siirtyi avaamaan napit, sekä vetämään vetoketjun hitaasti auki. Samalla hän virnuili naiselle oikein kiusoittelevasti. "Mä oon huomannu sen.", hän vastasi Angelician sanoihin, vaikka Chris voisi sanoa naisesta ihan samaa. Ei koskaan tarpeeksi. Aivan varmasti Alicia tiesi sen, vaikkei Christopher sitä ääneen nyt sanonutkaan. Mies vain korosti omaa johtoasemaansa tässä pysymällä näinkin.. hilliintyneenä. Ehkä ainoa paikka missä Chris osasi olla sillä tavalla. Nautinnon nimissä.
Vetojketjun avattuaan Chris antoi kätensä koskettaa Angelician alavatsaa lähtien siitä valumaan alaspäin ilman hidastelua. Käsi käväisi naisen haarojen välissä enemmän nahkahousujen alla. Kämmenen siirtyessä naisen lantiolle, se rupesi painamaan housuja alemmas. "Ite käskit mun ottaa nää pois.", mies kuiskaisi. "...Ja vieläkin samaamieltä?", hän nosti ylävartaloaan ja siirtyi hieman kauemmas Alician jalkojen yläpuolella, että sai vedettyä housuja ihan kunnolla alemmas. Samalla Christopher kumartui suukottelemaan Angelician vatsaa ja vielä alempaa aavistuksen stringien reunan yläpuolelta. Lopulta mies vetäisi lahkeen pois Angelician koukussa olevasta jalasta. Saisi luvan itse potkia toisen lahkeensa pois. Hän nautiskeli taas kerran kaikesta mitä sai tällä tavalla aikaan. Käsi rupesi kulkemaan Angelician pohjetta ja pian reittäkin pitkin ylöspäin. Pian kädet vetivät ne stringitkin alemmas...Tällä kertaa rikkomatta niitä kuitenkin. Krhm.
Noustessaan enemmän hajareisin Chris aukaisi sutjakasti omien farkkujensa napin ja vetoketjun. Tahallaan sillätavalla tietäen, että Angelicia varmasti katsoisi mitä kädet tekivät. Pian ne rupesivat laskemaankin edessä olevia vaatekappaleita. Katse pysyi Angelician kasvoissa hengityksen kiihtyessä vain ennestään. "Pystytkö muka vaan kattomaan.", hän virnisti, vaikka kumartuikin aavistuksen enemmän Angelician yläpuolelle. | |
| Aihe: Vs: Christopher Kewan //sis.Chrismäistä pervoilua(lukekaa: k18) Su Syys 20, 2009 8:37 am | |
| "Mm, se näyttää hyvältä sun päällä, mut mä haluun ne pois." Angelicia olikin arvannut miehen vastaavan noin. Ja naisen toivomuksien mukaan tuo ei myöskään hidastellut housujen riistumisessa. No ainakaan osittain. Chrisin käsi löysikin tiensä housujen reunalle, mutta tuo vauhti millä mies avasi ne.. Angelicia alkoi melkein tajuamattaa raapimaan hellästi miehen kylkeä ja selkääkin samalla, kun ynähti pakosti. Juuri ja juuri nainen sai mulkaistua Chrisiä, kun mies kehtasi vielä virnuilla tuolla tavoin. "Mä oon huomannu sen." No tyhmä olisi ellei olisi huomannut. Ja kyllä, Angelicia tiesi Chrisin ajattelevan samoin hänestä. Ellei asia olisi ollut molemminpuolinen, olisivatko he muka olleet tässä tilanteessa? Taas kerran.
Angelicia vaikersi pakosti, kun Chrisin käsi meni nahkahousujen alle koskettamaan melko herkällekkin alueelle. Nainen kynsi vain rajummin miehen ihoa samalla, kun antoi käsien käväistä tuon alaselällekkin. "Ite käskit mun ottaa nää pois." "...Ja vieläkin samaamieltä?" "Joo.. Jos tekisit sen ilman ylimääräsiä temppuja." Angelicia sai henkäistyä. Ihan kuin hän ei olisi nauttinut noista kiusoittelevista kosketuksista ja miehen virneestä. Se sai naisen vain enemmän kiihdyksiin. Nautinto oli aina vain suurempi. Angelicia joutui melkein irroittamaan kätensä kokonaan Chrisistä, kun tuo nosti ylävartaloaan vetäen samalla naisen housuja vihdoin kunnolla alemmas. Riisu ne jooo, Angelicia ajatteli samalla, kun hengitti nopeaan tahtiin. Kädet irtosivatkin miehestä, kun tuo siirtyi vielä kauemmas riisuen housuja. Ja taas tuli miehen lisätemppuja... Ja taas nainen nautti. Chris kumartui suukottelemaan naisen ihoa sen myötä, kun sitä paljastui nahkahousujen alta. Tuo sai naisen värähtämään oikein kunnolla ja Angelicia pääsi inahtavan äänen suustaan, koska yritti huultaan purren pysyä hiljaisena. Toivoton yritys ja Angelicia henkäisi äänekkäästi silmät ummessa. Chris riisui toisen lahkeen ja huomattuaan ettei mies riisu toista, Angelicia potkaisi sen kiireesti pois. Aah, heippa niille nahkahousuille. Miehen käsi nousi hiljalleen naisen jalkaa pitkin ylemmäs ja sai Angelicin puristamaan kyntensä rajusti sohvaan, kun ei ollut Chrisin ihoakaan tarjolla. Stringit riisuttiinkin tällä kertaa vähän hellemmin naisen päältä. Angelicia suorastaan haukkoi henkeä. Vielä kun hänellä ei ollut enää mitään vaatteita. Chrisillä kyllä oli. Aivan liikaa. Epäreilua, pakko sanoa.
Angelicia oli jo kohta kurottamassa miehen housuihin rajuin elein, kun mies avasikin housunsa ihan itse. Alicia tosiaan katseli. Hän huohotti miehen alapuolella ja ei voinut kuin seurata katseellaan käsiä ja mitä ne tekivät. "Pystytkö muka vaan kattomaan." Ruskeat silmät heittivät tuiman katseen Chrisin silmiin ja samassa nainen jo kurotti kätensä, repäisten miehen viimeiset vaatekappaleet alemmas. "Ne.. pois.. NYT!" Angelicia älähti ja raapi jo kiusaavasti miehen kylkiä, valuttaen käsiään alemmas. Hänen ei paljon tarvitsisi sanoa tai houkutella. Chris tuskin enää viivyttelisi. Tuo oli kiduttanut jo tarpeeksi Angeliciaa ja eikös siinä samalla itseäänkin. Angelicia lopetti kynsiensä käytön ja hellästi hiveli käsillään miehen alavatsaa. Virne tavoitti naisen huulet. Katse ei enää voinut olla sen kutsuvampi kuin se sillä hetkellä oli. Jos ei Chris pian tekisi työtään, Angelicia vielä repäisisi tuon itseensä kiinni tai kierähtäisi, että mies itse olisi alimmaisena. Mutta sehän pilaisi tämän kivan leikin, että Chris oli hallitsevassa asemassa. Niinpä miehellä oli nyt valta. Ainakin niin kauan, kun Angelicia jaksoi hillitä itseään. |
| | | Vary Lihaviihde
| Aihe: Vs: Christopher Kewan //sis.Chrismäistä pervoilua(lukekaa: k18) Su Syys 27, 2009 9:58 pm | |
| Ei Angelicia pystynyt olemaan hiljaa, vaikka tuo kuinka yrittäisi. Mies näki kyllä kuinka toinen yritti estää pahimmat henkäilynsä ja äännähdyksensä, mutta sinnehän katosi muiden sekaan. Hyvä syy tehdä kiusallaan kosketuksista vaativimpia. Christopherin huulten välistä pääsi vain tyytyväisiä myhähdyksiä, eikä hänen mielestään ollut yhtään epäreilua, että Angelicia oli 'menettänyt' kaikki vaatekappaleensa kun Chrisillä oli vielä housut. Sitäpaitsi kyllä niistäkin päästäisiin pian eroon jos se miehestä oli kiinni.
Mies ei ennättänyt kauaa Angeliciaa housujensa pois ottamisella kiusatakkaan, kun nainen riuhtaisi nekin vaatekappaleet alemmas älähdyksensä kera. Chris kumartui heti aavistuksen samalla repiessään farkkunsa kokonaan pois jalastaan sen enempää mukisematta. Okei, okei, vähän nopeammin sitten. Hän tunsi selvästi naisen kynsien kosketuksen kyljillään ja tiedostipa vielä paremmin, että ne menivät alaspäin. Housujen jaloista repiminen hidastui osittain Christopherin huomion kiinnittyessä noihin käsiin. Kuitenkin housut olivat pian jossain lattialla ja mies antoi Angelician hetken sivellä alavatsaa. Tuo tuntui mukavalta, mutta kummankin kasvoilta alkoi huomata jos sen, ettei tässä jaksanut kokopäivää vain odotella.. Niimpä ei ruvettu valtaa jakamaan vaan Chris painautui alemmas, että ylävartalot koskettivat toisiaan. Suurimmaksi osaksi ainakin. Mies kosketti huulillaan Angelician leukaa, hengityksen ollessa jo ihan kiitettävän nopeaa. Hän ei jäänyt pidättelemään kumpaakin tuskassa sen pitempää, kun liuvutti toisen kätensä naisen kylkeä pitkin reidelle samalla työntyessään sisään tukahdetun henkäyksen kera.. //skikip// Lauettuaan mies hengitti yhä melko kiivaasti suu raollaan ja painoi kädellään Angelician reittä tiiviimmin itseään vasten. Hän painoi vartaloita yhtälailla koskettamaan enemmän toisiaan, katsoessaan enemmänkin naisen kaulaa ennenkuin painoi päänsä nuolaisemaan ihoa. Pian Angelicia kuuli Chrisin jokseenkin rauhoittuneen hengityksen korvansa luona. "Mhmm, hyvä aamupala tosiaan.", hän kuiskaisi virnistäen, mutta ei tehnyt elettäkään vielä noustaakseen ylös. Nähtävästi kaikki aamutoimet piti suorittaa uudestaan, vaikka kello oli jo ties kuinkapaljon. Noh, ei se mitään. | |
| Aihe: Vs: Christopher Kewan //sis.Chrismäistä pervoilua(lukekaa: k18) Su Syys 27, 2009 10:15 pm | |
| Angelicia ynähti äänekkäästi tyytyväiseen sävyyn, kun Chris vihdoin laskeutui alas saatuaan housunsakin pois. Angelicia repi miehen itseään vasten ja tunsi vartalonsa vapisevan miehen vartalon alla. Hän halusi miestä aivan mielettömästi. Sitä ei tarvinnut kuitenkaan sanoa ääneen, kun Chris työntyikin sisään ja sai Angelician äännähtämään kiihkeästi ja huulet pääsivät leikkimään miehen iholle siinä missä ehtivät äännähdyksien lomasta..
//skippidiii~//
Angelicia oli sulkenut silmänsä ja hän tunsi yhä Chrisin vartalon omaansa vasten. Eikä hän olisi halunnut miestä pois siitä.. Angelicia helli uupuneesti miehen selkää käsillään ja nojaili rauhassa takaraivollaan sohvan pintaa vasten. Hiki helmeili molempien iholla ja Angelicia antoi raukean tunteen levitä vartaloonsa.. Nainen tunsi nuolaisun kaulallaan ja avasi silmiään pienesti hymyillen. Piti taas vähän keskittyä hengityksen tasaamsieen. Alicia kuulikin korvansa luona Chrisin hengityksen, joka oli jo rauhoittuneeseen päin. "Mhmm, hyvä aamupala tosiaan." "Ihan hemmetin hyvä.." Angelicia mutisi takaisin ja naurahti pakosti. Tässä sitä näki heidät kaksi jälleen kerran.. Angelicia liuvutti toisen kätensä miehen selältä tuon niskan kautta leualle ja nainen avasi enemmän silmiään. "Ainakin tuntuu ja maistuu hyvältä." Angelicia kuiskaisi ja väläytti pienen virneen ennen kuin suuteli miestä oikein räväkästi. Eihän Chris nyt aivan kaikkia voimia naiselta vienyt. Ja ei ehkä kannattanut anata mahdollisuutta... Sitähän elettiin vasta iltapäivää. Illalla sitten taas.. Jos Chris kestäisi sinne asti. Angeliciasta puhumattakaan. Angelicia nautti vielä jonkin aikaa asunnon hiljaisuudesta ja kuinka kaksi sydäntä hakkasi rauhallisempaan tahtiin. Nihkeät ihot hellästi toisiaan vasten ja miltä mies tuntuikaan siinä.. Angelicia suukotti vielä miehen kasvoja ja siveli sormillaan tuon niskaa ennen kuin totesi; "Mä taidan mennä suihkuun. Jos sit katotaan sitä oikeeta aamupalaa." Nainen naurahti pakosti ja katsoi lempeästi miestä. Kävihän sitä mielessä yhteinen suihku... Ja miten siinä oli viimeksi käynytkään. Jos nyt vain Angelicia menisi yksin ja jos Chris tahtoisi niin jälkeenpäin. Muuten jäisi kaikki ruuat ja muut vielä väliin. Vaikka mitäs vikaa siinä oli.. Noh, pakko käyttää järkeä välillä. "Eli jos kulta nostat sen seksikkään hikisen ja lihaksikkaan vartalos mun päältä.." Angelicia kuiskutteli leikkisä hymy huulillaan ja näykkäisi Chrisin huulta. No todella hyvä tapa saada mies pois päältään... Mutta minkäs sille voi, kun Chris oli niin hyvännäköinen siinä. |
| | | Vary Lihaviihde
| Aihe: Vs: Christopher Kewan //sis.Chrismäistä pervoilua(lukekaa: k18) Ma Syys 28, 2009 2:13 am | |
| Kummatkin vaikuttivat tyytyväisiltä, vaikka mitään aamupalaa ei oltu vielä syötykkään. Ehkä tästä tilanteen jatkosta sai syyttää Paulia. Tai siis syyttää ja syyttää. Chris piti tästä, mutta unohdetaan se hemmetin Paul.. Kummasti heidän tilanteensa päättyi usein tähän, mutta se ei saanut Christopherin kuin virnistämään ja näyttämään tyytyväiseltä. Mitä nyt muutamasta mustelmasta näin jälkeenpäin.
Mies ei ennättänyt edes vastata mitään tuohon maku ja tunto juttuun kun Angelicia suuteli vielä oikein kunnolla, eikä Chrisillä tietenkään ollut mitään sitä vastaan. Hah, eihän tässä nyt väsymään ihan noin vain saanut. Hyvä sinänsä. Christopher laski kätensä Alician reideltä tuon kyljen vierelle. Samoin kuten toinenkin käsi oli. Lopulta kummatkin vain olivat pienessä hiljaisuudessa. Chris kuunteli naisen hengitystä katseen valuessa toisen vartalolla sen minkä tässä pystyi. Samalla Alician käsi niskalla sai pieniä väreitä kulkemaan selällä. "Mee sitten.", mies vastasi huvittuneesti suihkuun menemisestä, mutta ei edelleenkään liikahtanut mihinkään. Hymyili vain itsekseen. Ei se ollutkaan niin helppoa. Toki Chris halusi mukaan, muttah.. Viimeksikin oltiin melkein ohitettu itse suihkukin.
Angelician kehotus sai Chrisin naurahtamaan. Siinä vasta halukkaan kuuloinen lausahdus. "Mä tuun silti kans suihkuun.. Lupaan olla kiltisti.", mies virnisti. Okei, tällä kertaa oikeasti kiltisti. Nälkä alkoi taas painaa. Hän suukotti Angelician leukaa ennenkuin nousi ylös. Istuessaan sohvan reunalla Christopher hieraisi leukaansa ja ajattelikin, että sänki pitäisi ajaa. Hmh, tyyliin kerranpäivässä pakko.. "No..Sä voit mennä edeltä.", Chris sanoi koskettaessaan Angelician jalkaa. Lopulta mies käveli makuuhuoneeseen repäisten hyllystä toisen pyyhkeen, viskaisten sen Alicialle ennenkuin nainen ennätti mennä minnekkään.
Chris kuitenkin käveli kylpyhuoneeseen, muttei mennyt suihkuun vaan lavuaarin luo. Tuskin se Angeliciaa haittaisi jos mies seisoisi tässä.. Hän kumartui nappaamaan korista partavaahdon ja partaterän laskien ne lavuaarin reunalle ennenkuin rupesi ensin pesemään kasvojaan ja levittämään partavaahtoa. Olispa tahallaan tökkäissyt vaahtoa Angelician selkäänkin jos tuo sattui kävelemään ohi.. Katse peilissä Chris veti partaterällään poskeaan pitkin, välillä huljuttaen terää juoksevan veden alla. "Mitä sä tänään meinasit muuten?", mies hymähti. | |
| Aihe: Vs: Christopher Kewan //sis.Chrismäistä pervoilua(lukekaa: k18) Ma Syys 28, 2009 2:45 am | |
| "Mee sitten." Angelicia kohautti kulmiaan ja naurahti. No olisihan sitä voinutkin mennä.. Mutta ensinnäkin olo oli vieläkin ihanan raukea ja toisekseen Chris oli yhä hänen yläpuolelleen. Ja eihän tuota osannut edes pakolla töykeästi käskeä pois siitä...
"Mä tuun silti kans suihkuun.. Lupaan olla kiltisti." Chris sanoi virnistäen ja Angelicia pakosti katsoi miestä epäillen, vaikka hymyilikin samalla. "Jaa että kiltisti.. Mitä se sulla sitten tarkottaa?" Angelicia mutisi huvittuneesti. Nainen hipaisi hymyillen vielä miehen poskea, kun tuo suukotti naisen leukaa ennen kuin nousikin ylös. Nyt oli Angeliciallakin nouseminen yllättävästi paljon helpompaa. Nainen kyllä nousi vain ensin kyynerpäidensä varaan ja hymisten koukisti jalkojaan. Että osasikin laiskottaa... Ja mitäs siinä, kun oli vielä niin hyvät näkymätkin. "No..Sä voit mennä edeltä." "Okei.. Halut vaan kattoo mun persettä, niin.." Angelicia vain mutisi jälkimmäisen lauseensa, kun Chris lähtikin menemään jo. Nainen virnisti itsekseen. Ihan sama kuuliko Chris tuon.. Nainen ainakin sai itse nähdä erään oikein mukavasti. Angelicia kuitenkin huokaisten pakotti itsensä istumaan sohvan reunalle ja siitä vielä ylös. Hyvä jos hän ehti kovin lähelle kylpyhuoneen ovea, kun Chris heitti hänelle pyyhkeen. Ai niin, tällä kertaa oma. Angelicia vain kääräisi pyyhkeen ympärilleen, vaikka se olikin turha ele.. Hiuksillaan leikkien nainen lähti Chrisin perässä kylpyhuoneeseen.. Näkymät, ne näkymät. Virne leikki Angelician huulilla. Mikäs siinä sitten, ei ainakaan valitettavaa.
Angelicia asteli vihdoin Chrisin perässä kylpyhuoneeseen ja huomasi tuon alkaavan ajamaan partaansa. Mies taisi nähdä peilin kautta miten Alicia vielä antoi katseensa hivellä miehen vartaloa.. Lopulta Angelicia kuitenkin pisti pyyhkeensä naulakkoon ja asteli suihkunurkkaukseen. Katsoisi osaisiko Chris muka olla kiltisti. Hyvä olisi, jos osaisi... Angelicia veti suihkuverhon eteensä ja peittikin siinä samalla Chrisiltä näkymät. "Mitä sä tänään meinasit muuten?" Angelicia kuuli Chrisin kysymyksen juuri kun käynnisti vesihanan.. Hän piti sitä hiljaisella ja odotti lämpimän veden tulevan pian.. "No.. En mä tiedä." Angelicia hymähti. Hänhän oli vasta eilen tullut. Ja Lontoo oli melko vieras paikka tälle neitoselle. Siitä oli aikaa, kun hän oli viimeksi täällä päin käynyt. "Oliks sulla jotain suunnitelmia?" Angelicia kysäisi sitten ja avasi kunnon suihkun, nostaen sen ylös sopivaan kohtaan. Hän astahti sen alle ja sulki silmänsä, nauttien lämpimästä vedestä, joka tuntui niin mukavalta iholla. Angelicia kääntyi laiskasti ja käänsi päätään pois veden alta sen verran, että sai kuultua jos Chris puhuisi hänelle. Nainen alkoikin miettiä enemmän kysymystään.. Niin, mitä Chris täällä tosiaan oikein teki päivisin. Nainen ei tiennyt yhtään mitään. Ja se ehkä vähän häiritsi häntä. Ellei hitusen pelottanutkin. Angelicia pakotti itsensä unohtamaan kuitenkin sellaisen tunteen. "Jos sulla ei oo mitään erikoista niin vois mennä kaupungille tai sit vaan voisit näyttää mulle Lontoota. Miten ite haluut." Angelicia totesi olkiaan kohauttaen, vaikka Chris ei nähnyt elettä. Jos mieheltä olisi kysytty, tuo olisi varmasti mieluusti viettänyt paljonkin aikaa päivästä makuuhuoneen puolella. Jos siis rajoittuisi vain makuuhuoneeseen.. Angelicia hymyili ajatuksilleen ja silmänsä sulkien kallisti päätään taaemmas antaen veden hetken kastaa kokonaan hänen kasvonsa ja hiuksensa. "Miten siis tehdään?" Angelicia kysyi saatuaan päänsä pois veden alta. Nainen nappasi shamppoota ja pesi pikaisesti hiuksensa, siirtyen sitten vartalon pesuun. Sen hän teki hitaammin. Oli mukavaa vain nautti lämpimästä vedestä. |
| | | Vary Lihaviihde
| Aihe: Vs: Christopher Kewan //sis.Chrismäistä pervoilua(lukekaa: k18) Ma Syys 28, 2009 4:00 am | |
| Kyllä Chriskin osasi olla kiltisti, omasta mielestään. Ehkä raja jäi siihen juuri ja juuri kiltisti kohdalle, joten mies ei ottanut asiakseen vastata tuohon kysymykseen ja kommentti perseen katsomisesta sai Christopherin mulkaisemaan Angeliciaan salamyhkäisesti. Taisi kyllä loppujenlopuksi mennä toisinpäin, sillä Chris nousi sohvalta ensin.. Eikä mies tietenkään voinut olla vilkaisematta Angeliciaan päin siinä välissä. Hän haki vain pyyhkeen naiselle ennenkuin päätyi kylpyhuoneeseen ajamaan sänkeään. Toki hän huomasi Angelician peilin kautta ja Chris pysäyttikin partateränsä hetkeksi väläyttääkseen naiselle hymyn partavaahtonsa seasta. Näyttihän se huvittavalta, mutta ei se miestä haitannut.. Pian hän jatkoi siitä mihin oli jäänytkin ja huomasi kyllä sivusilmällään peilin kautta, että Angelicia peitti näkymät suihkuverholla. Ehkä parempikin, ettei partaterä menisi ihan mihin suuntaan sattuu.. Puheen ja vesihanan aukeamisen Chris kuitenkin kuuli. Ei siis suunnitelmia tälle päivälle.
Paitsi Alicia kysyikin suunnitelmista Chrisiltä. Mies huljutti terää taas veden alla miettien mitä vastaisi.. "Riippuu vähän.", hän hymähti terän liukuessa kaulaa pitkin. Ei Christopher ennättäisi tänään mennä mitään 'rentoutumista' viettämään. Miehestä tuntui, että tänään olisi hyvä aika tavata Jeff.. Muutenkin Quepek oli sanonut, että odottelemisessa ei välttämättä kestäisi pitkään ja sitä Chris toivoikin. Hän kuitenkin kuunteli Angelician ehdotuksia. Mies näytti peilin kautta itselleen epävarmaa ilmettä. Eeih. Lopulta nainen kysyi päivän menosta vielä uudelleenkin.. "En mä ennätä tänään.", Chris sanoikin suoraan terän käydessä taas kerran veden alla. "Ehkä menoo illalla.", vielä loppusilauksen tehtyään Chris pujahti suihkuverhon toiselle puolelle sen enempää odottelematta, vaikka äskeiset sanat saattoi käsittää monella tavalla. Hän väläytti virneen puolikkaan ennenkuin pesi kasvoistaan loputkin partavaahdot. Tähän asti vielä ihan kilttiä.. "Vaikka huomenna tai ylihuomenna mielummin.", Christopher tokaisi kurottaessaan saippua puteliin ja kaatoi siitä kämmenelleen. | |
| Aihe: Vs: Christopher Kewan //sis.Chrismäistä pervoilua(lukekaa: k18) Ma Syys 28, 2009 4:23 am | |
| "Riippuu vähän." "En mä ennätä tänään." Angelicia kuuli mitä mies vastasi ja nainen kurtistikin hiukan kulmiaan, pyyhkäisten märkiä hiuksia kasvoiltaan. Nainen mietti kysyisikö vai ei, kun Chris vain sanoi; "Ehkä menoo illalla." Menoa illalla... Angelicia vain hymähti vastaukseksi ja alkoi pestä mietteliäänä saippuaa vartaloltaan. Nainen sylkäisi suuhun tullutta vettä pois ja päättikin kysyä, että mitäs menoa se sitten oli. Angelicialla oli oikeus kysyä. Miksi ihmeessä hän edes epäröi koko asian kanssa? Angelicia kuitenkin ehti vain avata suutaan, kun Chris yhtäkkiä pujahtikin verhon toiselle puolelle. Nainen katsoi hiukan yllättyneenä miestä ja naurahtaen astahti hitusen kauemmas. Niin mitäs siitä kilttinä olemisesta. Chris kuitenkin näin aluksi rauhassa vain pesi viimeiset vaahdot naamastaan. Angelicia pesi täysin kaikki saipput vartaloltaan pois ja mietti lähtisikö, mutta ei.. Hänellä olisi kysymys. "Vaikka huomenna tai ylihuomenna mielummin." Chris sanoi ja otti saippuaa. Angelicia hymähti mietteliäänä. "No okei. Mut mitä menoa sulla sitten on tänään?" Alicia kysyi, esittäen loistavasti huoletonta. Kevyesti hän huuhteli vielä hiuksiaan, katse enimmäkseen Chrisissä. Mutta nyt se pysyi kasvoissa. Angelicialla oli omia epäillyksiään ja hän sentään osasi sitten olla kiltisti. "Onks sulla tapaaminen jonkun kaa?" Angelicia heitti vielä, vaikka olisi samantien halunnut kysyä aikoiko Chris mennä jonkun naisen kanssa ulos. Tai suoraan naisen asunnolla. Angelicia ei voinut sille mitään, mutta tunsi mustasukkaisuutta.. Ei, eihän se sitä voinut olla. Hyvä on, se oli. Mutta Angelicia yritti olla ajattelematta koko asiaa. |
| | | Vary Lihaviihde
| Aihe: Vs: Christopher Kewan //sis.Chrismäistä pervoilua(lukekaa: k18) Ma Syys 28, 2009 5:09 am | |
| Chris vain tyynenrauhallisesti levitteli saippuaa vartalolleen, vaikka tajusikin sanojensa olevan jokseenkin epäilyttävät.. Ja tottakai mies sai niistä lisäkysymyksiä osakseen. Ei hänen tällä kertaa tarvinnut kierrellä mitään, koska se tapaaminen ei olisi sillä tavalla epäilyttävä, että Angelician pitäisi tulla mustasukkaiseksi. Kuitenkaan Chris ei ollut varma kannattiko totuuttakaan kertoa.
"Ehkä menoa. Sanoin etten tiiä vielä.", mies puheli myös yli rauhallisella äänensävyllä. Angelicia kysyi silti lisää ja sai Chrisin huokaisemaan. "Eiku tapaaminen kiven kanssa.", Christopher hymähti ja kasteli kasvojaan vielä uudelleen. Samalla hän pesi saippuan itsestään, eikä oikeastaan halunnut tapella tästä aiheesta sen enempää. "Luulet kuitenkin, että se olis joku nainen. Ei oo.", Chris sanoi vielä ennenkuin lähtikin suihkun alta. Sehän oli pika peseytyminen. Hän nappasi pyyhkeensä ja kiuvasi sillä ensin vartaloaan ennenkuin kiersi pyyhkeen lantiolleen.
"Ei sun tarvii epäillä. " hän hymähti vielä ennenkuin nappasi hyllyltä partaveden levitellen sitä poskilleen, leualleen ja kaulalleen. Ei Chris tietenkään itse tajunnut miten epäilyttävää se oli, että hän ei jaksanut läträtä suihkussa sen pitempään Angelician kanssa ja muutenkin vaikutti kun hän olisi laittautunut johonkin.. Chris suki lyhyitä hiuksiaan, vaikka ei se juuri vaikuttanut mitenkään asialle mihin suuntaan ne harottivat.. Lopulta hän lähti kylpyhuoneen ovelle käsiään kattoa kohti venytellen. "Hitto mulla on nälkä.", tottakai samalla koetti vaihtaa puheenaihetta siitä tapaamisesta, sillä siitä Chris ei halunnut vielä ainakaan puhua. Niimpä mies löysi tiensä keittiöön ja ottamaan huikan siitä pullostaan. | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Christopher Kewan //sis.Chrismäistä pervoilua(lukekaa: k18) | |
| |
| | | | Christopher Kewan //sis.Chrismäistä pervoilua(lukekaa: k18) | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |
|