London Calling
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Nicole Smith (K18 matskua)

Siirry alas 
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Nicole Smith (K18 matskua) Empty
ViestiAihe: Nicole Smith (K18 matskua)   Nicole Smith (K18 matskua) Icon_minitimeLa Elo 01, 2009 5:02 am

Kaida
Nicole oli tehnyt talolleen ihmeitä. Hän oli soittanut muutaman ystävän avukseen ja nämä olivat raivanneet kaiken turhan piiloon rakenteilla olevaan studioon, jonka suunnittelu vei vielä aikaa ja se saisi sen aikaa toimia varastona. Nicolen taulut oli laitettu juuri maalatuille seinille ja talo näytti oikein hyvältä. Muuton havaitsi pienissä asioissa, mutta ei enää niin pahasti kuin muutama tunti sitten. Nicole siunasi ystävänsä patongeilla ja viinipulloilla. He olivat tulleet tunnin varoitus ajalla auttamaan ja Nicole oli saanut kuuteen mennessä talonsa kuntoon. Nainen oli tilannut ostokset kotiinsa ja nyt hän oli lisäksi käynyt suihkussa ja viimeisteli ruokia. Keittiö ja olohuone oli liitetty hienosti suureksi kokonaisuudeksi. Ruokapöytä jakoi vielä tilan niin, että oli selvä ruokailu alue ja seurustelu alue.

Nicolen oli laittanut ylleen soman mekon ja jättänyt meikit pois kokonaan. Hän tuoksui ruusuille ja ehkä hieman mansikoiltakin. Se saisi riittää. Nicole oli polttanut viimeisen tupakkansa kaksituntia sitten ja varannut nikotiini purkkaa kaappiinsa. Kaikki olisi valmista Williamia varten. Tämä oli kiitos myös upeasta mekosta, joka roikkui vaatekaapissa.

Hän oli kattanut pöydän ja taustalla soi ranskalainen musiikki, jonka tahdissa nainen lauleli. Ikkuna oli auki ja toi mukanaan illan raikkaan tuulahduksen. Nic vilkuili kelloa, sillä William saattaisi olla piaan ovella.

Dreamer
William oli pukeutunut melko rennosti, valkoinen kauluspaita, jonka ylimmät napit olivat auki, sekä suorat mustat housut. Mies toivoi ettei Nicole odottanut tämän ilmestyvän paikalle puvussa, taikka muussa virallisemmassa vaatetuksessa. Tällä kertaa alla oli tumma mersu, pakollinen jokaiselle hieman rikkaammalle, jonka tummaverikkö jätti pihatielle. Naapurin rouva oli kantanut ties jo kuinka kauan roskiaan ulos, saattoiko hitaammin ihminen enää kulkea? Nainen näytti pudottavan silmät päästään Williamin noustessa autosta ja tervehtiessä tohveleissa ja aamutakissa pällistelevää naapuria kohteliaasti.

Mies asteli ulko-ovelle ja kuuli ulos kuinka sisällä soi jokin ranskalaisvivahteinen musiikki ja kuinka Nicolen ääni kantautui selvänä sen tahdissa. Ilmeisesti jossakin oli ikkuna auki ja ilmeisesti punahiuksinen nainen lauleskeli tehdessään ruokaa. Ajatus sai huvittuneen hymyn kohoamaan Williamin huulille. Mies kohotti kätensä ja koputti, William ei voinut sietää ovikellon ääntä eikä siksi sellaista käyttänytkään.

Kaida
Nicole keskeytti puuhansa kun kuuli koputuksen. Hän olikin varmaan unohtanut sanoa, että hän oli kytkenyt ovikellon pois päältä. Sen rämistessä kuin palosireeni ei kukaan voinut nauttia kodistaan. Nicole kipitti ovelle siistien punaista mekkoaan. Nainen avasi oven ja hymyli Williamille. "Hei, ruoka on kohta valmista", Nicole kertoi ja avasi oven kunnolla päästäen Williamin sisälle. Naapuri korjaili silmiään pihaurmellaan. "Hyvää iltaa rouva Culter", Nicole huikkasi ja rouvalle tuli kova kiire sisälle. "Hänellä ei ole elämää", Nic totesi ja naurahti.

Mies osaisi varmasti sulkea oven itsekkin. Nic viittasi tätä vain seuraamaan. Nainen varvisti sulkeakseen ikkunan, joka oli ollut auki. Oli mukavampaa jutella, kun ei tarvinnut huolehtia sanoista ja niiden päätymisestä epäsopiviin korviin. Sitten Nicole tepsutteli laittamaan musiikin hädin tuskin kuultavaksi. "Mitä haluat juoda ruuan kanssa?" Nicole kysyi Williamilta ja hymyili ystävällisesti.

Dreamer
"Iltaa." William vastasi hymyillen, yleensä mies olisi vielä antanut poskisuudelman tervehdykseksi, mutta nyt ei ollut kyse treffeistä. Tummaverikkö loi lyhyen silmäyksen Nicoleen, ei liian intessiivistä ettei nainen vaivaantuisi, mutta totesi tämän näyttävän varsin kauniilta.
"Näytät hyvältä." William huomautti, sulkien oven, luoden viimeisen vilkaisun naapurin rouvaan, jolla oli selvästi hirmuinen kiire puhelimeen.

"Se sinun viinisi kuulosti hyvältä." mies vastasi juoma uteluun, vaikkei William juonutkaan, ei tämä totaalikieltäytyjä ollut. Muutama lasillinen oli vain hyväksi.

Kaida
"Kiitos, sinä näytät oikein komealta", Nic väläytti hymyn miehelle ja siirtyi sekoittamaan kastiketta. Hän sulki levyn ja heitti sekaan hieman yrttejä maun korostamiseksi. Nainen antoi Williamille kunnian avata viinipullon. Hän ojensi pullon ja korkin avaajan. "Olen kuolettava tuollaisten pullojen kanssa", nainen sanoi ja virnisti. Nic otti jääkaapista vihreän salaatin ja yrtti voin. Hän kiikutti ne pöytään ja sitten nainen annosteli ruuan kahdelle lautaselle hetkeksi jäähtymään. Nicole kiikutti ne myös pöytään ja haki sitten vielä patongit. "Hmm... toivottavasti en unohtanut mitään", Nic tuumi ja katseli kattausta. Kaikki olennainen siinä ainakin oli.

Nic kääntyi hymyilen Williamin puoleen. "Löydätkö sinä mitään puutteita?" Nicole kysäisi, sillä siten hän varmisti mahdollisimman vähäisen jääkaapilla ravaamisen. Nicole oli vielä viime metreillään sipaissut poskeensa valkean jauhokuorrutteen, joka oli lähtöisin patongeista.

Dreamer
"Sittenhän on hyvä että minä aiheutan niiden kanssa vain vakavan loukkaantumisvaaran." tummaverikkö huomautti hymyillen. Viinin avaaminen ei ollut kovin vaikea tehtävä, korkki oli nopeasti avattu ja William laittoi sen pöydälle, viini saisi juuri tarpeeksi aikaa hengittää. Vihreät silmät seurasivat Nicolen toimia hieman uteliaina, nainen vaikutti varsin tehokkaalta ja sai pöydän nopeasti valmiiksi.

Tosin toisen kääntyessä hymyillen miehen puoleen, tämä huomasi valkoisen jauhotahran muuten puhtaalla iholla. Itseasiassa nainen oli melko viehättäväkin omassa tietynlaisessa kömpelyydessään.
"Ei aivan." William vastasi, "Sinulla on jauhoa poskessasi." mies jatkoi, vaikka olettikin Nicolen sotkevan itseään jauhoihin vielä lisää jauhoisilla käsillään.

Kaida
Nicole tapitti miehen hetken ja nauroi. "Patonki on vaarallinen", nainen vain totesi ja kipitti pesemään kätensä ja pyyhki jauhon pois. "Onko sitä enää?" nainen kysyi ja asteli ruokapöydän ääreen. "Toivottavasti pidät siitä. Kun asuin ranskassa, isäntäperheeni emäntä teki taivaallista pastaa. Nämä ruuat on tehty hänen resepteillään", Nicole sanoi ja viittasi pöytää.

Nicole hymyili pienesti muistolleen. Se oli ainoa paikka, jossa hänellä oli ollut perhe. Naisen kodissa huomasi aina valokuvien puuttumisen. Muilla oli perhe potretteja, mutta Nicole ei edes pitänyt valokuva albumia niille. Sen sijaan naisen seinillä komeili kuvia eri maista, erilaisia taidekuvia ja pari maalausta. Pokaalit oli kimaltelivat yhdessä laatikossa ja Nicole koitti keksiä niille järkevää paikkaa. Sen hän tosin tekisi huomenna, tai kun hän palaisi intiasta.

Viimeinen muokkaaja, kaida pvm La Elo 01, 2009 5:39 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Nicole Smith (K18 matskua)   Nicole Smith (K18 matskua) Icon_minitimeLa Elo 01, 2009 5:11 am

Dreamer
Nicolen nauru oli raikastavaa, varsinkin kun Williamin elämässä naurua ei juuri ollut, lähinnä kateutta ja juonitteluja. Asia oli hieman muuttunut Ellen ilmestyttyä, mutta ei paljoa.
"Ilmeisesti, yrittää tukahduttaa sinut jauhoihin." mies totesi hymyillen iloisesti, ilmen jota kyseisen henkilön huulilta ei kovinkaan usein löytynyt. William astahti lähemmäs naista ja pyyhkäisi nenän päähän jääneet jauhot pois ja virnisti vinosti toiselle.
"Ei ainakaan enää."

Ruoka tuoksui ja näytti hyvältä, luultavasti myös maistuisi hyvältä.
"En ole koskaan tainnut kunnolla käydä ranskassa, ainoastaan liike-asioissa." mies pohti, "Mitä sinä siellä teit?" tummaverikkö kysyi puhtaasta mielenkiinnosta ja istuutui pöytään. William ei edes tajunnut kaivata perhekuvia, ei kuvia menneisyydestä, ei Nicolen vanhemmista taikka sisaruksista. Ei mies osannut, sillä ei tällä itselläkkään ollut kuvan kuvaa seinillä, vain taidemaalauksia, ei edes taidekuvia, ei tummaverikkö ollut koskaan tullut hankkineeksi

Kaida
William pyyhkäisi viimeiset jauhot pois. "Kiitos", Nic hymyili miehelle ystävällisesti. Mies istuutui ja punapää asetti salaatin niin, että William saisi otettua sitä ensin. Nicole miehelle viiniä ennen kuin hän istuutui itse pöydän ääreen. "Minä olin harjoittelijana ranskalaisessa kuvaamossa ja myöhemmin toimin kirjeenvaihtajana. Sen jälkeen olin saksassa muutaman kuukauden ja palasin sitten tänne. Sinun kannattaa käydä ehdottomasti ranskassa. Vältä turistikohteita ja mene maalle. Siellä on todellinen ranska. Ihmiset ovat ystävällisiä ja ruoka taivaallista maisemat henkeä salpaavia", Nicole kertoi ja hymyili. Hän oli käynyt pariisissa ja nähnyt eiffelin ja Mona Liisan, mutta piti eniten kahviloista ja Seinestä.

"Oletko sinä ollut missään ilman, että reissu oli työmatka?" Nicole kysyi. Pöytä oli pieni ja Nicole tiesi, että jos hän ojentaisi jalkansa, hän koskisi Williamin jalkoja. "Sillä on kovin surillista, jos et ole nähnyt maailmaa muuten. Vaikka minäkin olin töissä ranskassa minulla oli myös paljon vapaa-aikaa", Nic sanoi ja hymyili miehelle.

Dreamer
William kokosi salaattia lautaselleen ja ojensi kulhon sitten lähemmäs Nicolea, kuunnellen tämän puhetta Ranskasta, tajuten ettei itse asiassa ollut koskaan nähnyt eiffel-tornia eikä muita kuuluisia nähtävyyksiä läheltä, vain joltain ravintolan terrasilta tai hotellinsa ikkunasta, eikä silloin ollut ehtinyt ihailemaan maisemaa. Syystä tai toisesta..
"Onhan ranska kaunis maa, mutta itse suosin Italiaa, se taitaa olla ainoa paikka jossa olen käynyt ilman mitään työhön liittyviä verukkeita." William myönsi, tosin silloin Italiassa oli ollut meneillään miehen tähänkin mennessä pisin suhde, kunnes nainen oli ollut liian utelias ja puhelias ja hankkinut kielensä revittäväksi. Mies karkotti kaikki aatteet mielestään, ne eivät tehneet kunniaa kauniille naiselle joka sillä hetkellä istui hänen silmiensä edessä.

"Minulla ei ole kovinkaan paljon vapaa-aikaa jos olen työn takia jossakin, tai ehkä se johtuu siiten etten ikinä varaa sitä itselleni, ei ole ketään jonka kanssa minä sitä viettäisin." William vastasi hymyillen, vaikkei mieheltä kovinkaan kauaa olisi vienyt hankkia seuraa, ellei sitten halunnut sellaista seuraa jonka kanssa olisi todella viihtynyt. Sellaista seuraa jollaiseksi Nicole oli osoittautunut.

Kaida
Nicole nyökkäsi, hän kyllä ymmärsi miestä. "Toisinaan yksin matkustaminen on melkein ihanampaa, kuin seurassa. Etkö sinä kaipaa koskaan aikaa vain itsellesi? Ilman että pitää miettiä jotain tärkeää asiaa, joka liittyy työhön tai velvollisuuksiin", Nicole kysyi ja annosteli salaattia lautaselleen. Hän ojensi Williamille patonkeja. "Tai sitten minussa asuu sellainen erakko, että oksat pois", nainen virnisti. Hän ei tarvinnut ihmisiä ympärilleen. Hän oli pärjännyt omillaan ja pärjäisi kyllä edelleenkin.

"Olen käynyt kuvaamassa Italiassa. Kaunis maa, mutta kahdessa päivässä näin vain rooman", Nic totesi. Hän olisi mielellään nähnyt kaunista maata enemmänkin, mutta rahojen vähyys ei mahdollistanut lomaa. "Afrikaa minä rakastan ja vihaan. National Geographigin projektissa olin safarilla ja köyhimmillä alueilla, se oli hieno kokemus", Nicole osoitti yhtä kuvaa, melkein suoraan naisen takana. "Tuo kuva on alkuperäis heimon alueesta. Kuvassa oleva mies oli heidän heimojohtajansa. Hänellä oli varmaan maailman matalin ääni. Se tuntui maassa asti", Nicole kertoi Williamille ja nauroi. Mies kuvassa oli jo vanhuuden koettelema, mutta silti tämä seisoi ylpeänä maataan katsellen. Nicole oli napannut kuvan salaa niin, että mies oli ollut aivan omissa aatoksissaan. Täten kuvan tunnelma oli käsin kosketeltava.

Dreamer
"Onhan se, mutta harvoin saan olla rauhassa missään ellei minulla ole seuralaista mukanani." William vastasi, "Jos haluan olla yksin, luen hyvän kirjan tai käyn vanhoilla kotikulmillani." mies jatkoi, tosin ei aikonut tarkentaa mitä tarkoitti kotikulmillaan, kukaan ei tiennyt mistä herra Evans oli ilmestynyt, eikä kukaan uskonut hänen tulevan Rasheelta. Mutta niin se vain oli.

"Rooma on kaunis paikka, mutta Italiaan pätee sama kuin kaikkiin muihinkin maihin, kauneimmat paikat löytyvät maalta, pienemmistä kylistä." William vastasi, lisäksi kun osasi italiaa, pärjäsi maassa oikein mainiosti.
"Afrikka on villi maanosa, naisten kannalta melko vaarallinen. Raiskaukset ovat arkipäivää kaupungeissa ja egyptin ja muun kaltaiset maat ovat kokoajan kahnauksessa jonkun kanssa.." mies huomautti, "Tosin tuollaiset paikat saavat ihmisen ihmettelemään miten se on mahdollista. Hyvä kuva." tummaverikkö jatkoi tutkaillen kuvaa, sen tunnelma oli täydellinen ja asetelman mukainen.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Nicole Smith (K18 matskua)   Nicole Smith (K18 matskua) Icon_minitimeLa Elo 01, 2009 5:14 am

Kaida
Nicole naurahti kevyesti. "Jos pelkäisin joka hetki, mitä voi tapahtua kun menen paikkoihin joihin normaalisti ihmisiä ei edes päästetä, olisin pöpilässä. Juuri riskien takia minä olen saanut elätettyä itseäni kuvilla", Nic ei maininnut, että hän oli jo kokenut ne kauhut, jotka mies sanoikin. Eikä kovin kaukana lontoosta edes. "Eikä ihminen saa olla pelkojensa vanki", Nic totesi ja söi hieman pastaa. Se oli onnistunut yli odotusten!

Nicole hymyili tyytyväisenä. Mausteita oli juuri oikea määrä. Nainen siemaisi viiniä ja nautti hetken. "Millaisia kirjoja sinä luet?" Nic uteli. Nainen oli rakastunut dekkareihin ja romantiikkakin oli mukavaa luettavaa. Oikeastaan Nic luki kaikkea. Niin hän takasi laajan sanavaraston ja kyvyn keskustella erilaisten ihmisten kanssa.

Dreamer
"Tottahan tuo on." William totesi hymyillen, ruoka oli hyvää, paljon parempaa mitä mies itse olisi saanut aikaiseksi, vaikka pasta olikin yksi tummaverikön bravuureista. Pelosta mies ei juuri osannut sanoa, ei tämä ollut koskaan pelännyt, ei todella. Ehkä se oli heikkous, ehkä ei.
"Ei saa, liian moni on."

"Hyvää ruokaa." William huomautti hymyillen, "Kaikenlaista, mitä milloinkin, riippuu aivan siitä millä tuulella olen." mies jatkoi, lukeminen oli ainoa tapa rauhoittua musiikin ohella. Kirjojen takia ei tarvinnut lähteä ihmisten ilmoille. Yleensä vain kirjoissa kaikki Williamin tapaiset tyypit tuppasivat saamaan nenilleen.
"Olen minä Hemingwayni ja Tolstoini kahlannut läpi, mutta paljon muutakin siinä sivussa."

Kaida
Nciole hymyili kehujen takia kolmekertaa lämpimämmin kuin normaalisti. "Mukavaa, että pidät siitä", Nic totesi ja kohotti viini lasiaan kiitos eleenä. "He ovat loistavia kirjailijoita", Nic totesi ja oli hetken hiljaa syödessään ruokaa. Hän ei nyrppinyt, siirrellyt ruokaa. Hän söi siinä missä William. Toisinaan mallien kanssa toimiessaan Nicole oli tuskastunut näiden syömisestä. Hän ei ihmetellyt laisinkaan miksi nämä näyttivät niin sairailta ja photoshopin lisääntyvää käyttämistä.

Jotakuta hiljaisuus olisi ehkä haitannut, mutta Nicolesta se oli ihan mukavaakin välillä. Silloin saattoi miettiä muita puheen aiheita tai toisen sanoja. Nic ei ottanut laisinkaan paineita Williamin viihtyvyyden vuoksi. Lisäksi, pitihän miehen antaa syödä. Ruuan takiahan komistus oli Nicolen luona

Dreamer
"Niin ovat, tosin pakko myöntää että kyllästyin pahasti lukiessani Hemingwayn Vanhusta ja Merta. Kaipa minä pohjimmiltani kaipaan jotain toimintaa pitämään mielenkiintoni yllä." William tunnusti hymyillen hävettävän hurmaavasti, mies oli pistänyt merkille ettei Nicolen annos eronnut juurikaan tummaverikön annoksesta. Se ei ollut uskomattoman pieni, eikä nainen selvästikkään ollut nirso eikä siirrellyt ruokaa ympäri lautasta. Kuten niin ärsyttämän moni niistä naisista tuntui tekevän joita herra Evans tapaili, monen mielestä liiankin tiuhaan. Se vielä menetteli, mutta kun jotkit miehetkin tekivät sitä!

Hiljaisuuden laskeuduttua William sai hieman aikaa tarkastella Nicolea paremmin, vihreät silmä, kauniit sirot kasvot, punertava kihara tukka, ulkonäkö viittasi selvästi irlantilaisiin juuriin ja olihan toinen kaunis, sen miehen oli myönnettävä itselleen. Lisäksi vielä ilmeisen älykäskin. Oli ihme ettei tummaverikkö vieläkään ollut edes suorasti flirttaillut tämän kanssa, ei ainakaan tietoisesti. Itse asiassa Nicole hämmästytti Williamia melkoisesti, hyvin monesta syystä.

Kaida
Nicole tunsi katseen, mutta kun tunnetta jatkui pidemmän aikaa Nic katsoi Williamia silmiin. "Onko minulla taas jotain kasvoissa?" Nainen tiedusteli ja hymyili leikkisästi. Ei häntä haitannut toisen katselu. Nicol oli saanut puolet syötyä annoksestaann ja hän oli ollut nälkäinen. Viimeksi nainen oli syönyt... ennen puistoon lähtöä! Eli siitä oli jo hirvittävän kauan aikaa.

Nic nojasi paremmin taaksepäin ja otti viinilasin käteensä. Nyt Nicole vuorostaan katsoi Wiliamia. Naisen kasvoilla pysyi ystävällinen hymy, joka ei häipynyt siltä melkein laisinkaan. Mies miellytti silmää, se oli pakko myöntää. Ulkonäköä enemmän Nic piti silti Williiamin kanssa juttelemisesta. Hän nautti miehen äänen kuulemisesta, se oli... ihana ääni. Nicole olisi voinut kuunnella miehen puhetta pitkäänkin. Lisäksi Nicole piti Williamin silmistä. Ne olivat.. kauniit.

Dreamer
"Katselin sinua vain tarkemmin, ei tällä kertaa mitään kasvoissa." William vastasi hymyillen, ilmeisesti tarkempi katse ei ollut kuitenkaan häirinnyt Nicolea, tämä ei näyttänyt mitenkään vaivaantuneelta taikka epäröivältä, oli selvää ettei naiselta juurikaan puuttunut itsevarmuutta. Lautanen oli tyhjentynyt tasaiseen tahtiin, mies ei ollut juuri saanut syötyä päivällä, muutama kiireellinen asia oli ilmestynyt ja niitä hoitaessa ruoka ei ollut käynyt mielessäkään.

Nicole katseli Williamia ja tämä soi tälle ilon toimittaa tarkastelunsa rauhassa, katseisiin mies oli jo tottunut, niitä oli sadellut jo silloin kun tämä oli ollut pelkkä mitättömyys. Tummaverikkö kohotti katseensa toisen vihreisiin silmiin ja hymyili.
"Nyt voisin kysyä samaa sinulta." William huomautti matalasti, hymyillen hieman kiusoittelevasti.

Kaida
Nic naurahti: "Ei, sinulla ei ole mitään ylimääräistä kasvoissasi. Pitäähän minun lisäksi muistaa minkä näköiselle miehelle puhun." Nic siemaisi viiniä ja unohti törmäys vaaran suoristaessaan jalkansa. "Äh, himputti. Unohdan aina, että tämä pöytä on näin pieni", Nainen sanoi, kun tunsi osuneensa miehen jalkoihin. "Normaalisti syön jossain muualla kuin tässä, koska vielä eilen tämä oli täynnä laatikoita", Nic sanoi ja viittoili pöytää.

"Ajattelin, että syömme mousset puutarhassa. Se on upeimmillaan iltaisin", Nic sanoi ja asetteli jalkansa mukavasti, tälläkertaa ilman törmäyksiä. Nainen ei ollut hiottu seurapiiri neiti, joten hän ei tietänyt mitään oikeanlaisesta istumisesta. Nicole itse asiassa olisi vain ärsyyntynyt säänöistä, jotka kertovat miten tulee istua illallisella. Nainenhan ei saanut koskaan oikeastaan oikaista jalkojaan kunnolla.

Dreamer
"Ja minä kun luulin että kasvoni ovat melko mieleenpainuvat." William totesi virnistäen, tuntien sitten naisen jalan osuvan omaansa ja naurahti toisen sanoille.
"Varo vain, joku voisi vielä luulla tuota viettelysyritykseksi." mies huomautti kiusoittelevasti hymyillen. Vasta nyt tummaverikkö tajusi vilkaista muuta huonetta, huomio oli ollut lähes koko ajan Nicolessa. Ilmeisesti nainen oli saanut muuttolaatikkonsa ojennukseen, paikka näytti siistiltä.

"Hyvä ajatus." William vastasi, mies ei juuri ollut tutustunut seurapiiri etiketteihin sun muihin, ei kukaan uskaltanut tulla tälle mitään huomauttamaankaan. Lisäksi tummaverikön kohtelias käytös tuudittivat useat yleensä siihen uskoon ettei tämä tehnyt mitään väärin.

Kaida
Nicole virnisti miehelle. Kun mies kiuisoitteli niciä viettely yrityksestä nainen punastui hennosti! "Sitä, kun koitan murtaa jalat melkein törmäyksellä? Kuka sinua on niin vietellyt?" Nainen kysyi nauraen ja ravisti päätään. Jos Nic olisi halunnut, hän olisi voinut koittaa vietellä Williamin, mutta Nic uskoi sen tekevän vain hallaa koko asialle. Parempi asia siis oli olla vain Nicole. Punapää söi pastansa loppuun ja lopulta vain nautti olemisesta. "Puutarhan takia osittain ostin tämän talon. Entinen omistaja osasi tehdä juuri sellaisen puutarhan, jonka näkee saduissa. Siihen on kulutettu aikaa ja vaivaa", Nic kertoi ja hymyili miehelle.

"Siirrymmekö ulos?" Nic katsoi kysyvästi Williamia kun mies oli näyttänyt lopettaneen syömisen. Vaikka siinä pöydän ääressä oli hyvä istua, puutarha oli Nicolen lempi paikka. Siellä naisesta tuntui, kuin mitään pahaa maailmassa ei olisikaan. Suklaa mousse vain vahvistaisi sitä tunnetta ja kulhollinen oman maaan mansikoita, jontka Nic oli kerännyt jo aiemmin päivällä.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Nicole Smith (K18 matskua)   Nicole Smith (K18 matskua) Icon_minitimeLa Elo 01, 2009 5:19 am

Dreamer
"Et arvaakkaan kuinka moni." William vastasi naurahtaen, huomaten Nicolen punastuvan, todeten sen tekevän naisesta vain suloisemman ilmestyksen, toinen ei tainnut arvatakkaan kuinka viehättävä oli miehelle joka oli saanut kunniakseen tapailla pelkkiä tyhjäpäisiä leipätikkuja.
"Oletko sinä multasormi?" tummaverikkö kysyi hymyillen, "En olisi aivan heti uskonut." tosin miksipä ei, ominaisuus sopi Nicolen persoonaan vallan mainiosti ja siihen kuvaan mikä Williamilla tästä oli.

"Siirrytään vain." jos William olisi tiennyt mitä nainen puutarhastaan ajatteli, olisi tämä pitänyt koko asettelua melko ironisena, olihan mies itse verrattavissa isoon pahaan suteen imagonsa ja tekojensa tähden.

Kaida
Nic nyökkäsi multasormi kysymykseen. "Olen, nyt minä oikein kylven mullassa", nainen virnisti ja nousi keräämään lautaset. Hän kiikutti ne tiskialtaaseen ja laittoi nopeasti kumpaankin hieman pesuaineen ja veden sekoitusta, jotta tiskaaminen ei myöhemmin olisi täyttä tuskaa. Sitten Nic otti tarjottimen ja laittoi sille mousset ja lusikat ja juomat. "Avaisitko tuon oven?" Nicole pyysi ja osoitti päällään miestä avaamaan keittiön perällä olevan oven, joka johti takapihan terassille. Aurinko oli juuri laskenut, mutta puutarha oli edelleen miellyttävän lämmin. Paikka tuoksui ihanalta kukkien sekoitukselta, jossa oli häivähdys yrttien terävää tuoksua.

Nicin päästestä ovesta nainen asetteli takorauta pöydälle. Juomaksi nainen oli asettanut tarjottimelle kahvia ja teetä. Lisäksi tarjottimella oli myös sokeria ja maitoa. Nic itse nautti mielellään teetä iltaruuan jälkeen. "Mitä pidät?" punapää kysyi ja virnisti. Naapuritkaan eivät kyenneet näkemään takapihalle nerokkaiden köynnöskasvien ja parin puun siannin takia.

Dreamer
William seurasi Nicolea keittiöön ja seuraili tämän liikkeitä, vilkuillen samalla keittiötä, joka vaikutti viihtyisältä, tosin ei mies enää olisi osannut muunlaista tunnelmaa odottaakkaan. Vihreät silmät kuitenkin pysyttelivät paljon tiiviimmin punahiuksisessa naisessa kuin keittiön seinissä. Tummaverikkö avasi oven tälle tämän niin pyytäessä ja hymyillen vielä kumarsikin kuin paraskin hovimestari taikka tarjoilija.
"Kyllä ma'am." mies ei voinut olla lisäämättä matalalla, hieman karhealla äänellä.

Illan hiljalleen viilentyvä ilma tuntui sillä hetkellä hyvältä, se ei ollut läkähdyttävän kuuma, eikä vielä liian kylmäkään. Muuten puutarha oli kaunis, satumainen kuten Nicole oli sanonut, ja yksityisyyttäkin riitti. Uteliaat naapurit eivät nähneet taakse.
"Todella kaunis." William myönsi hymyillen ja istuutui pöydän ääreen.

Kaida
Nicol oli onnellinen päästessään istumaan tuon matalan ja hieman karhean miehen äänen jälkeen. William sai kiittää onneaan siitä,ettei tarjotin ollut tippunut Nicolen käsistä. "Minähän sanoin", Nic totesi ja poisti pannu myssyt kahvi- ja teekannun päältä. "Ota kumpaa halua vihreää teetä tai kahvia" Nicole sanoi ja asetti miehen eteen moussen että mukin. Nicole kaatoi itselleen teetä ja lisäsi joukkoon hieman sokeria. "Mansikat ovat tänään poimittuja", Nicole mainosti kauniin hymyn kera.

Nainen laittoi itse omaan mousseensa muutaman pyöreän punaisen marjan. Jälkiruuan ihana kuohkeus ja makeus, tekivät Nicin polvistaa hyytelöä. Nicole katseli puutarhaansa ja hymyili ajatuksissaan hyvin hellästi. Hän oli jo rakastunut tähän rauhan tyysijaan.

Dreamer
"Niinhän sinä sanoit." William myönsi hymyillen, kaatoi itselleen kahvia, lähinnä siksi ettei tee sillä hetkellä houkutellut ja siksi ettei tämä ollut juonut kahvia koko päivänä. Mies maistoi moussea, todeten sen hyväksi, ihmetellen ohi mennen kuinka Nicole oli oppinut niin hyväksi kokiksi.
"Ai sinulla on oma maakin." tummaverikkö totesi hymyillen, seuratern naisen toimia moussen ja marjojen kanssa, kääntäen katseensa kun mielikuvitus keksi aineksi paljon parempaa tekemistä.

Ilmeisesti tämä oli melko tärkeäkin paikka naiselle, jonka katse suorastaan helli maisemaa.

Kaida
Nicole nyökkäsi ja osoitti yhtä piha nurkkaa. "Naapurini lapset ovat saaneet laudan irti ja käyvät varkaissa, mutta niitä on niin paljon, että eipä tuo haittaa", nainen sanoi ja käänsi katseensä mieheen. Automaatti valot menivät päälle, sillä ulkona oli nyt tarpeeksi hämärää. Nicole oli tapellut valojen kanssa useamman tunnin ja lopputulos miellytti silmää. Valot tuikkivat eri puolilla puutarhaa kauniina ja salaperäisinä.

Nicole tiedostamattaan alkoi syömään moussea niin, että hän dippasi siihen aina mansikan. Se oli täysin tiedostamatonta, mutta sen saattoi tulkita väärinkin. Viettelynä, kuten William asian olisi ilmaissut. Punapää ei luojan kiitos enää katsellut Williamin selkeää profiilia, syödessään mousseaan mitä hurmaavammalla tavalla.

Dreamer
"Voisithan sinä laittaa siihen sellaisen kalaverkko-onkelon joka ohjaa heidät suoraan seuraavalle pihalle." William huomautti virnistäen, antaen arvoa Nicolen mielipiteelle, mies itse kun olisi luultavasti keksinyt jotakin melkoisen ilkeää kakaroiden varalle. Tummaverikkö ei ollut edes huomannut hämärtymistä, ei ennen kuin valot räpsähtivät auki, saaden puutarhaan melko romanttisenkin tunnelman. Sekös siitä vielä puuttuikin.

Aivan kuin sekään ei olisi riittänyt, Nicole söi omaa mousseaan melkoisen aistikkaaseen tapaan. William päätti jättää kiusoittelun tällä kerralla väliin ja alkoi jo katua että oli lupautunut illalliselle, ilmeisen viähättävän ja älykkään naisen kanssa, joka ei edes tajunnut kuinka viettelevältä tietyt asiat vaikuttivat. Ja kuinka houkuttavilta. Ironista lähes.

Kaida
Nic virnisti ilkikurisesti. "Pitääpä koittaa, jos saisin sellaisen jostain värkättyä", nainen totesi nauraen ja laski tyhjän lasikulhon pöydälle. Nic siirtyi siemailemaan teetä, mikä ei ollut laisinkaan niin aistikasta kuin äskeinen moussen syönti. Nicin mieleen ei kai koskaan ollut tullutkaan, että joku yhtä rikas ja vaikutusvaltainen, kuin William kokisi minkäänlaista mielenkiintoa Nicoleen. Olihan nyt ilmiselvää, että miehen elämässä olisi varmasti upeita naisia vaikka joka sormelle ja heidän kanssaan miehen ei tarvitsisi miettiä haluaako nainen vain rahat. Nic kyllä muisti ne rikkaat, jotka maksoivat hänelle ruumiin nautinnoista, mutta kohtelivat melkein pahimmilla tavoilla.

"Kuinka Millie voi rankan päivän jälkeen? Eihän ole varmasti helppoa elämää tyrmäillä ihmisiä", Nic kysyi ja virnisti ilkikurisesti. Nainen piti koirasta paljonkin. Häntä aina harmitti, kun hän ei kyennyt ottamaan mitään karvaista kaveria. Nainen oli kauan haaveillut fretistä. Hänen ystävällään oli sellainen mukava otus ja se sopisi ehdottomasti Nicin luonteelle. Niin veikeä fretti oli.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Nicole Smith (K18 matskua)   Nicole Smith (K18 matskua) Icon_minitimeLa Elo 01, 2009 5:23 am

Dreamer
"Hyvin, siltä ei virta lopu ikinä kesken. Nytkin se oli heti valmis lähtemään matkaan." William vastasi hymyillen, "Vaikka kieltämättä kauniiden naisten tyrmäily käy työstä." mies ei voinut olla lisäämättä virnistäen, helpottuneena Nicolen vaihtaessa moussen teehen ja ottaessa Millien puheenaiheeksi. Tummaverikkö mutusti omaa mousseaan hieman hajamielisesti, kastaen mansikan välillä siihen, vihreiden silmien loikkiessa vuoroin puutarhassa, vuoroin naisen siroissa kasvoissa.

"Entä sinä, vieläkö niska vaivaa?" William kysyi, muistaen hyvin sairaalan ilmapiirin, ollen tyytyväinen ettei juuri tarvinnut lääkärien apua. Keho oli melkoisen terve, eikä mitään haavojakaan ollut viime aikoina syntynyt.

Kaida
Nicole nauroi miehen toteamukselle kauniista naisista ja niiden kaatamisen rankuudesta. "Äläkä unohda viloittavaa kylpyä", nainen totesi naurahtaen. Niole vaihtoi hieman asentoaan tuolilla, sillä hänen jalkoihinsa osui jatkuvasti kylmä tuulen henki ja vilukissathan eivät tunnetusti siedä moista. Nicolea melkein harmitti se, että hän oli unohtanut neuleensa sisälle. Illan viileys laskeutui aina yllättävän nopeasti. Nyt hän istui melkein jalkojensa päällä ja sivuttain tuolilla. Nic oli outojen asentojen mestari.

Nic hymyili toisen kysyessä niskasta. "Ei, vaikka kahdenviikon päästä kyllä. Lääkäri vannotti minua tilaamaan ajan hierojalle. En varmastikkaan selviä moisesta kokemuksesta hengissä", Nic sanoi nauraen. Hänen harvinaiset hieronta käyntinsä olivat aina olleet hirvittäviä. Naisen paikat olivat uskomattoman pahasti jumissa, aina.

Dreamer
"Sekin vielä, aina vain rankempaa." mies vastasi virnistäen, kohottaen hieman kulmiaan naisen esitellessä taas notkeuttaan. Ilmeisesti Nicolen oli hieman vilu, tällä kertaa Williamilla ei kuitenkaan ollut takkia jota olisi voinut tarjota lämmikkeeksi, ellei sitten olisi tarjonnut ainoaa päällä olevaa paitaansa.

"Ovatko lihaksesi niin pahasti jumissa?" mies kysyi hymyillen, "Kävisit säännöllisemmin, voisi auttaa niskan kanssa. Tai pyydä jotakuta tuttua hieromaan, vaikkei se kyllä vastaa ammattilaisen käsittelyä." William kehotti, pysäyttäen ajatustensa juoksun ennen kuin ne olivat edes päässeet mielikuvaan Nicolesta hierottavana. Samalla hyvin houkutteleva mielikuva sekä aivan liian vaarallinen.

Kaida
Nicole irvisti kysymykselle. "Kuvaamisen huonopuoli ja tietokonen näpyttämisen", Nic naurahti käheästi. "Minulla ei ole aikaa säännöllisyyteen", nainen totesi ja ravisti hennosti päätään, kuin poistaakseen koko ajatuksen mielestään. Nic mietti jotakuta muuta kuin ammatti hierojaa hieromassa, mutta ajatukset olivat ilkeitä ja hairahtivat kerrassaan sopimattomille teille! Nicolen onnistui hillitä punastumisensa, sillä muuten olisi ollut kiusalliset paikat. "Hmm... pitää harkita, mutta ensin minun pitää tunteakkin ihmisiä", nainen virnisti ilkikurisesti.

Nic siemaisi teensä loppuun, mutta antoi vielä lämpimän mukin jakaa lämmön kylmiin käsiin. Nicolella oli huono ääreisverenkierto ja sen takia hänen sormensa ja varpaansa olivat aina jäässä. Nicin katse harhaili välillä Williamiin, sillä hän pohti miten kummassa hän oli päätynyt tälläiseen tilanteeseen. Aamulla hän oli vain odottanut normaalia päivää, muttta päivä oli ollut kaikkea muuta kuin normaali.

Dreamer
"Kaipa se on totta että joka ammatilla on huonot puolensa." William vastasi naurahtaen matalasti, "Jos totta puhutaan ei minunkaan elämääni juuri säännöllisyyttä mahdu." mies paljasti hymyillen. Olihan Millie, joka toimi tietynlaisena ankkurina, piti arjen jollakin tavalla kuvassa, samalla kun asiat ja ihmiset vaihtuivat ympärillä.

"Tunnethan sinä minut." William huomautti kiusoittelevaan tapaan, mielikuvat Nicolen pehmeästä ihosta ja siitä miltä sen koskettaminen tuntuisi, lisäksi miehen oli pakko myöntää ettei olisi laittanut alkuunkaan pahakseen jos olisi saanut luvan hyväillä naista.. Sen pitemmälle tummaverikkö ei antanutkaan ajatustensa ja mielikuviensa mennä.

Kaida
Nicole nyökkäsi ymmärtäväisesti, ei hän olettanut hetkeäkään miehen työn olevan jotain toimistotyötä kahdeksasta neljään. Se ei vain sopisi... ainakaan Nicolen mielikuvaan. Kun mies huomautti Nicolen tuntevan hänet, Nic punastui rajusti ja alkoi tuijottamaan jonnekkin aivan muualle kuin Williamin suuntaan. Herra jumala! Ei tuollaista saanut sanoa, ei saanut! Silti Nicolen mieleen syntyi kuva karheista käsistä ja... Ei, hän ei ajattelisi sitä.

Nic tuntui menettäneen totaallisesti hämmennyksen myötä oman puhekykynsä, ainakin hetkeksi. "En kyllä ajatellut miestä ensimmäsienä hierojakseni", Nic mutisi punaisena. Se voisi johtaa hyyyvin kiusallisiin tilanteisiin. Siksi naisystävät olisivat kätevämpiä. Vaikka Nic oli toiminut mitä häpeällisemmässä työssä, sen jälkeen hän oli muuttunut melko punastelevaiseksi ja kun hän seisoi kadun kulmassa päällään törkeä houkuttelevat vaatteet, se ei ollut Nic. Se oli joku täysin tuntematon ihminen.

Dreamer
Nicole punastui ties kuinka monetta kertaa, silti se oli aina yhtä hurmaavaa ja sai Williamin pakostakin huvittuneeksi ja jopa vakuuttuneeksi omasta vaikutuksestaan naiseen. Tosin toinen oli jo osoittautunut täysin erillaiseksi kaikkiin muihin tummaverikön tuntemiin naisiin, joten miksei tässäkin asiassa?

"Miksei?" William kysyi, vaikka tiesikin olevansa ilkeä kiusoitellessaan Nicolea. "Näytät hurmaavalta punastellessasi." mies huomautti hymyillen, vaikka sekin alkoi olla luvattomalla alueella.

Kaida
Nicole mulkaisi murhaavasti miestä tämän todetessa Nicolen näyttävän suloiselta punastuneena. Nainen ei vastannut miehen kysymykseen vaan mutisi jotain ja nousi seisomaan. Nainen kipitti tutkimaan ruusujaan, jotka tuntuivat nyt paljon mielenkiintoisemmilta ja turvallisemmilta, paljon turvallisemmilta. Nainen silitteli niiden terälehtiä ja haistoi hentoa tuoksua, josta hänen hajuvetensä oli tehty. William sai naisen kerrassaan hämilleen. Normaalisti miehet olivat vain töykeitä, mutta William... hän oli pelottavan salaperäinen ja miehen puheet ja ääni ja... Nicole oli hämillään. Hän oli tottunut niin toisenlaiseen kohteluun, että hän ei aina tiennyt mitä tehdä. Nytkin ruusujen kanssa touhuaminen oli rauhoittavaa ja Nicole sai punan laskemaan pois kasvoiltaan.

"Minusta naiset ovat parempia ja turvallisempia hierojina", Nic sanoi ja vilkaisi Williamia ripsiensä lomasta. Hän arvasi mihin muuten asia olisi saattanut johtaa ja hän ei enää halunnut hyppiä miesten kanssa sänkyyn kuten ennen.

Dreamer
Mitä ilmeisimmin, Nicole ei ollut kovinkaan kiitollinen Williamin kehusta, jos sitä nyt kehuksi saattoi sanoa.. Toinen hankkiutui melkoisen tehokkaasti kauemmas miehestä ja antoi tälle juuri sopivasti aikaa potkia itseään muutamaan kertaan rangaistukseksi, mielessään tietenkin. Tummaverikkö ihmetteli neidon tapaa silitellä ruusuja, outo ja silti hyvin kiehtova tapa.

"Eivät itse asiassa ole." William vastasi, "Turvallisuudesta en nyt tiedä." mies jatkoi vielä matalasti naurahtaen, vaikka soimasikin itseään siitä kuinka kiusasi punapäätä. Saattoiko tätä laskea miksikään flirttailun ja viettelyksen välillä?
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Nicole Smith (K18 matskua)   Nicole Smith (K18 matskua) Icon_minitimeLa Elo 01, 2009 5:26 am

Kaida
Nicole kohotti kysyvästi kulmaansa. "Ja sinäkö olisit? Saanko epäillä asiaa", Nic ei voinut olla kysäisemättä. Hänellä oli vahva epäiillys tuosta asiasta. hän voisi vannoa, että sen hieronnan jälkeen tapahtuisi jotain. Ei tarvitsisi olla meedio kertoakseen sitä. Nic taittoi varoen yhden ruusun ja toi sen pöydässä olevaan lasiin. Nainen laski ruusun hellästi lasiin.

Nic istuutui laskettuaan ruusun veteen kellumaan, tuolilleen. Hänen kasvonsa olivat taas vaaleat ja rauhalliset. Vihreät silmät tosin tuikkivat harvinaisen kirkkaina. Nic siunasi sen, että hän kykeni rauhoittumaan melko nopeasti

Dreamer
"Voisin loukkaantua moisesta." William huomautti kohottaen hieman kulmaansa hymyillen, "Minä sinä oikein minua pidät? Tartun ensimmäiseen tilaisuuteen hiplata sinua ja viettelen sinut siltä seisomalta?" tummaverikkö jatkoi matalalla karheahkolla äänellä, virnistäen, tietäen koko keskustelun olevan epäreilu. Mies kun ei punastellut.

Kieltämättä mielikuvat tapahtumista eivät alkuunkaan auttaneet rauhallisen ulkokuoren pitämisessä, melkoiseen naiseen oli William onnistunut törmäämään.

Kaida
Nicole hymyili herttaisesti. "Voi anteeksi", nainen sanoi enkelimäisesti ja virnisti. Mutta kun tuo karhea ääni tuli kuvaan, Nic kiitti onnea että hän oli istumassa. Nic päätti ajatella jotain, mikä ei saanut häntä punastumaan. Hän pysyi kuin pysyikin kalpeana. Tosin se oli haastavampaa, kuin lakisallii!

Nic hymyili herttaisesti. "Mistä minä tietäisin, enhän minä sanonut että juuri sinä", Nic totesi ja räpytti silmiään viattoman oloisesti. Hän ei missään nimessä saisi paljastaa omia ajatuksiaan, ei saisi. Hän ei ikinä tointuisi siitä.

Dreamer
Ainakin anteeksi Nicole osasi pyytä, vieläpä melkein niin että sai Williamin vakuuttumaan. Toisen enkelimäinen virnistys oli houkuttava, lähes haastoi kastamaan huulet syntiin, jos sen saattoi niin ilmaista. Mies kuitenkin kieltäytyi moisesta kiusauksesta, naisen viaton silmien räpyttely ei auttanut siinä.

"Ja sinäkö olisit? Saanko epäillä asiaa?" William toisti hymyillen hurmaavasti, Nicolehan tämän ilmeilyn oli aloittanut, joten sai myös maksaa siitä.

Kaida
Nicole katsoi miestä hetken, kuin tuumien mitä vastaisi. "Minähän olen itse enkeli näissä asioissa", Nic sanoi ja naurahti. Kun vain mies tietäisi mitä kaikkea hän oli tehnyt... Luoja yksin tietäisi. "Ja ainahan sitä saa epäillä.." Nic totesi ja hymyili kuin enkeli, omien sanojensa mukaan. Asian vain pilasivat tuikkivat silmät, joiden kanssa ei kannattanut leikkiä. Nicolea nauratti ja se näkyi silmissä, mutta hän piti kasvoillaan vakavan ilmeen.

Nic ei missään nimessä suostunut luovuttamaan. Hänen itseppäinen puolensa nosti päätään ja täten esti vetääntymästä. Lisäksi Nicolella oli hauskaa. Hän kyllä varoi, mutta ei ottanut kaikkea niin vakavasti. Haudassa hän siinä tapauksessa jo olisi.

Dreamer
"Miksihän minä epäilen nyt." William huomautti hymyillen poikamaisesti, suorastaan ilkikurisesti, kuin olisi vienyt karamellin pikkulapselta. Nicolen enkelimäinen ilme sen kuin vain pysyi, ja miestä huvitti taas ajatus siitä kuinka nainen oli tietämättään enkelimäisenä itsenään, vapaaehtoisesti hankkiutunut romanttiseen, sadusta temmattuun puutarhaansa itse pirun kanssa.

Omaa piruuttan William soi Nicolelle hurmaavimman ja komeimman hymynsä, lähinnä nähdäkseen miten vaikutti naiseen. Vapaaehtoisestihan nainen hänet oli tänne kutsunut ja minkä tummaverikkö mahtoi itselleen ja uteliaisuudeelleen. Puhumattakaan siitä tavasta jolla Nicole miestä kiehtoi.

Kaida
Nicole tapitti toista pentu katseellaan. "Miksi sinä oikein epäilet?" Nainen kysyi ja nojautui tapittamaan miestä pöydän yli näyttäen pieneltä koiranpennulta. Suloisuudessa pentu hävisi kyllä sata nolla. Kun mies väläytti häkellyttävän hymynsä Nicistä tuntui hapen loppuneen kesken. Tuo mies oli kyllä susi lampaiden juokossa! Nicin kasvoile pääsi hieman hämillinen ilme ja sekunnin sadas osan nainen oli purra huultan. Sen sijaan, hän kostutti niitä kielellään ja tapitti miestä suoraan silmiin.

"Hatjoitteletko hymyäsi vuoden hymy lehteen?" Nainen tiedusteli suloisesti, pehmeällä äänellä joka hivelisi kuulijan korvia. Nic oli lähtenyt leikkiin mukaan ja kestäisi sen loppuun asti.

Dreamer
"Minulla on syyni, kuten se tatuointi ja lävistys." William vastasi ilkikurinen pilke silmissään, Nicolella oli hetken hyvin suloinen ja puoleensa vetävä ilme kasvoillaan ja punapää sai olla onnellinen että miehen itsehillintä oli tiukka. Ties mitä olisi voinut tapahtua. Lähes tyytyväisenä tummaverikkö laittoi merkille Nicolen hämillisen ilmeen, sitten nainen kostutti huuliaan, kiinnittäen vihreiden silmien katseen hetkeksi niihin, mutta kohtasivat sitten kaltaisensa.

"En, se on peritty." William vastasi naurahtaen matalasti, kevyen äänen pitäminen alkoi olla todella vaikeaa, sillä Nicolen pehmeä ääni oli hyvin lähellä muuntaa miehen omankin vastauksen samenttiseksi, matalaksi ja eritoten vietteleväksi ääneksi.

Kaida
Nic naurahti pehmeästi toisen huomioille. "Ota huomioon, että tatuoinnissa on enkelin siivet", Nicin sanoi ja hymyili mitä lämpimämmin. Nic kohotti kulmiaan toisen kertoessa hymyn olevan perittyä ja millä äänellä! "se selittääkin paljon", nainen sanoi naurahtaen kevyesti, mutta ääni oli käheähkö. Nic vetäytyi istumaan omalle penkilleen ja kipristeli varpaitaan. "Siirrymmekö sisälle? Vaikka tämä on kaunis puutarha, se ei pidä minua lämpimänä", Nic sanoi ja kokoili astioita tarjottimelle. Miehen ääni oli saanut Nicolen polvet melkein notkumaan, vaikka nainen istui tukevasti tuolilla.

Nic kuuli naapurin rouvan ärjyvän puhelimeen, joten sekin pilasi tunnelmaa. Naapurille oli siunattu piipittävä ääni, mutta puhelimeen tämä huusi. Nicole oletti tämän kuvittelevan, että vain huutamalla sai viestin perille.

Dreamer
"Eikös juuri paholainen mainosta valkoisia siipiään." William huomautti naurahtaen hitusen käheästi, ei mies voinut kieltää etteikö Nicolen lämpimällä hymyllä olisi ollut mitään vaikutusta tähän. Itse asiassa sillä oli huolestuttava suuri vaikutus. Järkevä mies olisi jo hankkiutunut eroon tuollaisesta lumoojattaresta.
"Sitä paitsi, tuo ei selitä sitä lävistystä."

"Olisit sanonut että sinulla on kylmä, tottakai. Nicole." William käytti täysin tarkoituksella naisen nimeä, pehmentäen äänensä samenttiseksi sen lausuessaan. Silloin naapurin kimakka ääni kaikui pihalla.
"Naapurisi kyllä osaa vaikuttaa tunnelmaan." mies huomautti virnistäen vinosti ja avasi punapäälle oven, hymyillen sitten samenttisesti, pehmeästi, "Onneksi hän ei kuulu sisälle asti." tummaverikkö totesi vaimealla hitusen karhealla äänellä.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Nicole Smith (K18 matskua)   Nicole Smith (K18 matskua) Icon_minitimeLa Elo 01, 2009 5:30 am

Kaida
"En minä mainostanut, kerroin vain, jos et ollut sattunut huomaamaan", Nicole sanoi ja hymyili lempeästi. Kun William sanoi naisen nimen tuolla tavalla pehmeästi ... väristykset lähtivät kulkemaan Nicolen selkää pitkin ja saivat melkein vetämään kiivaammin henkeä. Nicole toivoi miehen pysyvän hiljaa niin kauan kuin hänellä olisi tarjotin kätösissään. Nainen vastasi toisen virnistykseen omalla hymyllään, naapurilla oli aina loistavat ajoitukset. Kun Nicole käveli Williamin ohi ja haistoi tämän mukavan partaveden tuoksun ja ääni... Nic oli iki onnellinen, kun hän ei pudottanut kippoja ja kuppoja maahan. "Onneksi", nainen vastasi käheällä äänellä ja vei tarjottimen tiskipöydälleen. Ihmetellen, miten se oli pysynyt ehjänä.

Nic jätti astiat siihen ja kääntyi hymyillen Williamin puoleen. "Haluatko viiniä?" Nainen tiedusteli kuin paraskin talon emäntä. Hän piti siitä, että vieraat normaalisti viihtyivät hänen luonaan. Nicin ystävät tiesivät, että hänen luonaan olisivat aina parhaat illan viettäjäiset. Nicole kantoi mainetta ylpeänä ja teki aina parhaansa, jotta sitä ei häneltä pois otettaisi.

Dreamer
"Se näkyi melko selvästi sen sinun viattoman mekkosi läpi." William totesi, "Ja minäkin sentään olen vain mies." tummaverikkö totesi kiusoitellen ja hymyili, ollen tyytyväinen saadessaa sulkea oven ja jättää kimeä ääninen naapuri pois koko tunnelmasta. Mies asteli lähemmäs naista, itse asiassa oli aivan tämän takana Nicolen kääntyessä.

"Ei kiitos." William vastasi hymyillen samenttisen pehmeästi, tutkaillen Nicolen kasvoja näin lähempää, niiden vetovoima ei heikentynyt alkuunkaan, voimistui vain. Mikä loi huono juttu miestä itseään ajatellen.

Kaida
Nicole yllättyi kun William olikin niin lähellä. "Oletko varma?" Nic sanoi käheällä äänellä. Nainen tunsi katseen kasvoillaan ja hennon punan joka nousi hänen poskilleen. Nicole katsoi Williamia hivenen hämmästyneenä. Hänen katseensa harhaili jatkuvasti miehen suuhun ja Nicole yllätti itsensä pohtimassa miltä ne huulet maistuisivat. Hän melkein säikähti itseään. Nicole oli vastoin tapojaan alkanut pitämään Williamista. Normaalisti Nic ei olisi halunnut ihmisten koskevan, mutta nyt...

Nic tunsi nenässään miehen partaveden ja melkein tunsi toisen ruumiin lämmön. Nic tunsi itsensä yllättäen kovin pieneksi ja käsitti nyt osan ystävättäriensä jutuista. Tämä tunne oli melko uusi, mutta Nicole tavallaan piti siitä. William ei pelottanut häntä, kiehtoi paremminkin. Mies oli arvoitus.

Dreamer
"Olen." William vastasi hymyillen kuullessaan Nicolen käheän äänen ja näki hennon punan koristavan taas naisen poskia. Mitä ilmeisimmin mies ei ollut täysin yksin tuntemuksineen siitä kuinka nainen onnistui kiehtovaan ja jopa houkuttelemaan tummaverikköä. Tuskin toinen edes tajusikaan omaa vetovoimaisuuttaan.

Yleensä viimeistään tässä vaiheessa William olisi suudellut Nicolea, mies nojautuikin eteenpäin, haistaen naisen ruusuisen hajuveden. Huuliaan mies ei kuitekaan painannut noille houkutteleville punaisille huulille, vaan nautiskeli hetkestä, näin lähellä Nicolen kasvoja tummaverikkö ei ollut vielä ollutkaan.
"Sinä punastuit taas Nicole." William huomautti matalasti, karhealla lähes hyväilevällä äänellä naiselle.

Kaida
Nicolen henki tuntui salpautuneen kun William toi kasvonsa niin lähelle ja nainen kuuli toisen haistavan ilmaa. Nicolen silmät taisivat olla lautasen koko luokkaa sillä hetkellä. Mies huomautti Nicin punastuneen jälleen kerran, mutta eniten Nicolea hämmästytti ääni. Se oli jo itsessään kuin hyväily. Hän tuntui menettäneen kokonaan puhekykynsä ja tyytyi täten vain nyökyttämään hennosti päätään. Kun Nic hengitti, hän tunsi miehen tuoksun. Jos hän liikahtaisi hiemankin hän tuntisi miehen ihon. Houkutus oli suuri, mutta Nicole oli niin hämillään, ettei olis kissaakaan olisi saanut sanottua. Ajatukset taas juoksivat. Paremminkin lensivät.

Oli hämmentävää miten joku saattoi näyttää niin komealta ja syntisen... hyvältä. Nicin piti oikein keskittyä hengittämään. Nainen tunsi kylmän tiskitason ohuehkon kankaan läpi takanaan. Edessä taas oli lämmin mies ja koska Nicolen iho oli vielä viileä ulkona olosta, tuntui lämpö vain korostuvan. Jos William ei piaan suutelisi, Nicole tekisi sen. Häntä mietitytti miehen huulten maku. Olisivatko ne pehmeät vai kovat? Miten William yleensä edes suuteli

Dreamer
Nicole muistutti peuraa ajovaloissa, silmät olivat suuremmat kuin tavallisesti, laajenneet, melkein kuin kauhusta. Mutta ei siltikkään. Lisäksi nainen ei tuntunut saavan sanotuksi sanakaan, ainakaan päätellen tämän melko hennosta nyökkäyksestä. Hetken William kuvitteli jopa näkevän vihreissä silmissä houkutusta, tai näkikin, tuskin miehen omat silmät kuitenkaan valehtelivat.

Tummaverikkö nojautui vielä hieman eteenpäin, tuntien huulillaan Nicolen hengityksen, William kallisti hieman päätään ja laski katseensa hetkeksi naisen punaisiin, syntisen pehmeän näköisiin ja sillä hetkellä uskomattoman houkutteleviinkin huuliin, nostaen silmänsä sitten takaisin punapään vihreisiin silmiin, tutkaillen niitä intessiivisesti.

Kaida
William nojautui vielä lähemmäs ja nyt Nicole tunsi miehen hengityksen huulillaan. Se oli äärimmäisen kiusoittelevaa, houkuttelevaa ja Nicin pää tuntui olevan pyörällään. Pari kertaa lingossa käytetty. William kallisti päätään ja katseli Nicin huulia ja vaistomaisesti Nic nuolaisi niitä. Nainen kohtasi miehen katseen ja ei voinut oikein peitellä sitä, kuinka kovasti hän olisi halunnut miehen suutelevan. Tämä vain pitkitti odotusta ja lopulta Nicole huokaisi hiljaa ja kohottautui painamaan huulensa miehen huulille.

Nic arveli, että mies olisi antanut hänen odottaa tunteja, kiusaten. Sellaista yksikään nainen ei kestäisi. Tai ehkä joku hyvinkin kokenut, mutta ei Nic.

Dreamer
Nicole teki pidättäytymisestä melkoisen vaikeaa nuolaisemalla huuliaan ja peittelemättömällä katseellaan, joka kertoi varsin hyvin mitä nainen halusi Williamin tekevän. Ei mies ollut aikonut viedä kiusoitteluaan näin pitkälle, oli aikonut vetäytyä jo aikoja sitten, mutta mitä ilmeisimminkään se ei ollut onnistunut. Nicolen huokaus tuntui olevan viimeinen pisara, tosin tummaverikkö hieman yllättyi naisen kurottautuessa ja painaessa huulensa miehen omia huulia vasten.

Yllättynaisyys ei kuintekaan kestänyt kauaa, vaan William vastasi suudelmaan, pistäen merkille kuinka makealta ja kielletyltä Nicole maistui ja tietäen hyvin että oli luultavasti tekemässä jotain hyvinkin ääliömäistä itseään ajatellen. Mies tiesi olevansa pulassa kun ei pystynyt vastustelemaan punapäisen ja mielenkiintoisen naisen vetovoimaa ja houkuttavia huulia.

Kaida
Pienet väreet kulkivat Nicin selkää pitkin. Miehen huulet olivat houkuttelevat, suorastaan taivaalliset. Nic upotti varoen sormensa miehen hiuksiin. Osa naisista olisi varmasti vain ajatellut miehen rahoja, mutta Nic ei edes muistanut moisia kuten ei ollut koko iltana. Hän oli ollut miehen kanssa, josta piti hyvin paljon. Nic vetäytyi hitaasti suudelmasta ja aukaisi silmänsä. Hengitys tuntui kulkevan vaikeammin. Nainen hymyili suloisesti. Nic huomasi moussea miehen suupielessä ja pyyhkäisi sen sormellaan pois. Nic oli suorastaan hypännyt tuntemattomaan.

"Sinulla oli moussea suupielessäsi", Nic totesi käheällä äänellä. Tuntui kuin hän olisi ollut juoksemassa maratonia, niin sydämmen syke väitti.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Nicole Smith (K18 matskua)   Nicole Smith (K18 matskua) Icon_minitimeLa Elo 01, 2009 5:37 am

Kaida
Miehen naurahdus sai Nicin virnistämään. Nainen taivutti päätään antaen miehen huulille enemmän liikkumis tilaa. Kun nainen tunsi kevyen näykkäisyn ja käden rinnallaan, hän ei tietänyt melkein miten olla. William tajusi auttaa paitansa pois heittämisessä ja lopetti hyväily Nic siirtyi suukottelemaan toisen kaulaa ja rintakehää. Kun nainen tunsi vetoketjun oleven auki, hän otti itse mekon pois. Nicin rakkaus alusvaatteisiin oli siunattava asia mekon liitäessä ilman halki keittiön lattialle.

Kun hame ja paita olivat poissa tieltä Nic painui vasten Williamia ja liikutteli käsiään ympäri miehen kehoa, kiusaten hieman. Välillä kädet hieroivat ja välillä ne sivelivät toisinaan tuskin koskivat. Nicin suu ei ollut hetkeäkään toimeton tämän jakaessa suudelmia miehen kaulaan ja sinne minne ylsi ilman, että Nicin piti erota kovin paljoa Williamista.

Dreamer
Nicole näytti juuri niin hyvältä aluisvaatteissaan kuin William oli tiennytkin, olihan mies saanut esimakua puistossa ja siunasi mielessään valkoisen ja märän mekon peittävänkin ominaisuuden, seisokki keskellä Yellow Avenuen puistoa olisi ollut taatusti lööpikamaa. Kädet hyväilivät paljasta ihoa, se tuntui niin pehmeältä miehen käsien alla, samalla tummaverikkö painoi suudelmia Nicolen huulille, kaulalle ja rintojen niille osille joita rintaliivit eivät peittäneet.

Toisen kosketus oli saada Williamin hulluksi, mies sai todenteolla hillitä itseään ettei olisi ottanut naista sen siliän tien, eikä toimitus olisi ollut kovinkaan herkkä, vaan kiihkeä ja intohimoinen ja raju. Tummaverikkö sai kuitenkin pidäteltyä itseään ja jatkoi naisen hyväilyä.

Kaida
Nicole värähteli ainä välillä tuntiessaan Williamin huulet ihollaan. Rintojen hyväily sai kiitokseksi kevyen huokauksen ja silmien hetkellinen sulkeutuminen kertoivat Nicole nauttivan ja paljon. Nicole siirsi kätensä Williamin rinnalle ja alkoi valuttamaan niitä kiduttavan hitaasti ensin kyljille, sitten vatsalle, jossa ne pysähtyivät tekemään taikojaan navan ympärille. Kun Nic lopulta kevyin sipaisun pääsi housujen kohdalle naisen pienet sormet avasivat vyön ja tämän jälkeen miehen housut. Housujen kangas oli ollut melko kova Nicin jalkoja vasten ja suuri häiriötekijä hyväilyjä ajatellen. Täten Nic halusi niistä eroon

Kun housut oli saatu toimitettua pois Nic ei hyväillytkään miehen herkimpiä alueita. Nainen kiusasi, härnäsi miestä. William saisi olla melko kiihoittunut ennen kuin Nic tämän armahtaisi, tosin ei armahdus ollut kamalan kaukana, jos mies jatkaisi hyväilyjään samalla tyylillä ja ehkä rajumminkin.

Dreamer
Williamin lihakset jännittyivät Nicolen kosketuksen alla ja miehen oli vedettävä syvään henkeä ettei olisi sille sekunnilla repinyt naisen alusvaatteita kun tämä iski tummaverikön housujen kimppuun. Sen sijaan hyväilyistä tuli paljon kiihkeämpiä ja rajumpia, kädet suorastaan nuolivat naisen pehmeää ja kimmoisaa ihoa. Huulet näykkivät ja suutelivat rintoja ja kaulaa ahnaasti.

Nicolen kiusaaminen ja härnääminen suorastaan kiduttivat Williamia ja tämä murahti nautinnosta, menettäen hiljalleen ne itsehillintänsä rippee mitkä yhä omisti. Kädet suorastaan riuhtoivat punapään rintaliivit pois ja ne lensivät jonnekkin lattialle, käsien ja suun keskittyessä nyt rintojen hyväilyyn.

Kaida
Nicolen hengitys kiihtyi Williamin aloitettua rajumman hyväilyn. Kun miehen kädet nuolivat naisen ihoa Nicole ei kyennyt kuin haukkomaan henkeään. Nicole suorastaan kiemurteli nautinnosta. Nainen taivutti miehen päätä hellästi ja vei huulensa suutelemaan William suuta. Samalla Nicin kädet harhailivat miehen herkillä alueilla ja hyväilivät niitä.

Nic työnsi Williamia kauemmas ja Nicole hypähti alas tasolta ja alkoi suukottelemaan miehen vartaloa. Nicin kädet sivelivät aina sitä kohtaa jota hän oli juuri suudellut. Kun Nic saavutti Williamin viimeisen vaatekappaleen vyötärö osuuden Nic kuljetti kieltään sitä pitkin.

Dreamer
Nicolen työntäessä Williamia kauemmas, tämä hämmentyi hieman, mutta hämmennys muuntui nopeasti nautinnoksi naisen alkaessa suukotellessa ihoa, käsien sivellessä jokaista huulen koskettamaa kohtaa. Punapään toteuttaessa kielitemppunsa tummaverikön itsehillintä petti ja tämä ohjasi Nicolen itsensä ja seinän väliin, suudellen tätä kiihkeästi, lähes rajusti, käsien samalla hakeutuessa pitkin naisen kylkiä, toisen käden livahtaessa alushousujen sisään ja aloittaen hierovan liikkeen.

Samalla Williamin painautui kiinni Nicoleen, tuntien tämän siron kehon omaansa vasten.

Kaida
Nicolen kieli teki tehtävänsä paremmin kuin hyvin. Nic painui seinää vasten ja veti miestä mahdollisimman lähelle. Williamin rajuus ei haitannut pätkääkään Nicolea. Nicole vastasi suudelmaan yhtä kiihkeästi ja rajusti. Nic oli täysin Williamin armoilla puristuessaan seinää vasten. Kun Nic tunsi Williamin käden hierovan liikkeen herkimmässä paikassaan nainen takertui miehen hartioihin ja ummisti silmänsä nauttien hetken ihanista sykähdyksistä, joita miehen käsi synnytti.

Nicolen kädet eivät kauaa pysyneet Williamin harteilla vaan nainen jatkoi kiusoittelevaa sivelyään ja lopulta hän ei voinut enää vastustaa kohoumaa miehen housuissa. Nicin käsi helli kohoumaa kankaan läpi hellästi Naisen hengitys oli jo alkanut kiihkon takia käymään raskaaksi. Nic tunsi kehonsa niin hyvin, että Williamin ei enää kauaa tarvitsisi hyväillä kun Nicole pääsisi huipulle. Osaksi asiaa auttoi myös se, että Nic oli ollut ilman miestä jo useita vuosia.

Dreamer
Nicole näytti sillä hetkellä hehkumaalliselta, selvästikkään naista ei haitannut miehen otteiden tietty rajuus, vaan tämän omatkin suudelmat olivat rajuja ja kiihkeitä. Mitä parhaimpia kannustamaan Williamia toimimaan halujensa mukaisesti. Vihreät silmät tutkailivat lähes haltioituneina toisen nautinnon muovaamia kasvoja, jatkaen hyväilyä.

Nicolen kosketus sai Williamin sykkeen kohoamaan taivaisiin, elin miehen housuissa reakoi välittömästi sirojen käsien hyväilyyn. Miehen hengitys oli jo hyvän aikaa ollut raskas, nyt lisäksi iho alkoi hiljalleen hiostua. Tummaverikkö painoi kiihkeän suudelman naisen huulille ja antoi sormensä samalla työntyä tämän sisään, aloittaen sillä melko nopean edestakaisin liikkeen.

Kaida
Nicole vastasi uuteen suudelmaan, joka tukahdutti hänen nautinnollisen huudahduksensa kun William työnsi sormensa sisään. Nicole tuli melkein hulluksi nautinnosta edestakaisin liikkeen takia. Kun suudelma ei ollut äännähdyksien esteenä Nicole voihki, valitti. Hän ei ollut hiljainen, mutta ei meluisakaan. Naapurit eivät ikinä kuulisi hänen valitustaan, mutta kumppani kyllä. Williamille oli vain varmasti selvää, että Nicole nautti täysin rinnoin kaikesta mitä mies teki hänelle.

Nicole alkoi nykimään Williamin viimeistä vaatekappaletta pois hellien välillä elintä, mutta naisen oli vaikea keskittyä Williamin sormen takia. Nic nojasi päätään osin miehen rintaan ja näykki tämän ihoa kevyesti. Miehen iho oli yhtä lailla nihkeä, kuin punapäänkin. Se maistui ihanan suolaisalta ja Nic olisi kehrännyt jos olisi osannut.

//Hallelujaa, kaikki viestit ovat nyt tässä!//
Dreamer
Kolmiolääke
Dreamer

Viestien lukumäärä : 629
Ikä : 32

ViestiAihe: Vs: Nicole Smith (K18 matskua)   Nicole Smith (K18 matskua) Icon_minitimeLa Elo 01, 2009 6:03 am

Nicolen voihkinta rohkaisi Williamia jatkamaan kätensä liikettä, samalla toinen käsi hyväili naisen reittä sekä kylkeä, lähes palvovalla otteella, toisen iho tuntui nautinnollisen pehmeältä ja vastaanottavalta. Ja niin kovin nuorelta. Ensimmäistä kertaa mies huomasi edes ajattelevansa punapään ikää, oli kuitenkin selvää ettei Nicole ollut kovin vanha, muttei enää mikään teinikään. Ikä-kysymys vaipui kuitenkin nopeasti unholaan naisen keskittyessä siihen viimeiseen vaatekappaleeseen joka verhosi Williamin mieheyttä.

Käsien hyväily taukosi vain siksi ajaksi kun William riisuutui viimeisestä kangas kappaleesta kehollaan ja painautui takaisin kiinni Nicoleen, jatkaen hyväilyjään. Toinen käsi hakeutui määrätietoisen varmasti pitkin naisen rintoja ja vatsaa, alas päin, tunkeutuen jälleen alushousujen sisään, hyväillen hetken toista hierovalla liikkeellä, ennen kuin antoi sormensa lipua takaisin naisen sisään. Samalla mies painoi Nicolen huulille kiihkeän, rajun suudelman, jonka sävy oli lähes vaativa. William tiesi jo liiankin hyvin ettei voisi enää hillitä itseään, tai ainakin se olisi hyvin, hyvin vaikeaa.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Nicole Smith (K18 matskua)   Nicole Smith (K18 matskua) Icon_minitimeLa Elo 01, 2009 6:22 am

Nicole oli unohtanut kaiken muun paitsi miehen, tämän käden ja ne ihanatihanat tunteet, joita mies herätti naisen kehossa. Nicin kädet hyväilivät miehen kehoa ahnaina tuntemaan jokaisen Williamin kehon kulman ja kaaren. Kun William hankkiutui eroon viimeisestä vaatekappaleesta ja palasi naisen kuumaan syleilyyn nopeasti. Nicole takertui mieheen kuin hukkuva ja siltä hänestä tuntuikin. Kuin mies pitäisi hänet pinnalla. Nicole kuiskali Williamin nimeä käheallä äänellä, kunnes mies tukahdutti naisen äänen rajulla ja vaativalla suudelmalla.

Nicole oli varmasti yhtä halukas kuin Williamkin, sen huomasi naisen liikkeistä ja hyväilyistä. Käsien liikkeet olivat muuttuneet sivelyistä nuoleviksi ja intohimoisiksi. Naisen vartalo myötäili miehen liikkeitä. Se oli kuin tanssi, jossa ei ollut väätriä askelmia ja rytmi vaihtui jatkuvasti.

Sormet naisen sisällä tekivät tehtävänsä. Nicole oli pässyt huipulle ja vapisi hetken miehen ja seinän välissä hurmioituneena nautinnosta. Onneksi naisile on siunattu kyky päästä useille vuorille monta kertaa rakastelun aikana. Nic oli varma, että tämä olisi vasta lämmittelyä.
Dreamer
Kolmiolääke
Dreamer

ViestiAihe: Vs: Nicole Smith (K18 matskua)   Nicole Smith (K18 matskua) Icon_minitimeLa Elo 01, 2009 6:38 am

Oli ehkä onni ettei Nicole pyytänyt Williamia lopettamaan, ei liikehdintänsä ja koskettelujensa jälkeen, sillä ne vain innostivat miestä entisestään, nainen todellakin osasi asiansa, harva oli saanut tummaverikköä yhtä hallitsemattomaksi ja niin huteraan tilaan itsehillinnän kannalta. Olisi ollut suoranaista julmuutta pyytää lopettamaan, eikä punapää onneksi tehnytkään sitä, vaan kuiskaili Williamin nimeä, kidutti miestä käsiensä suorastaan nuolevilla kosketteluilla ja liikutti vartaloaan kuin sillä ei olisi ollut muuta tarkoitustakaan kuin myötäillä tummaverikön omia liikkeitä.

Varsin mieluusti William saatteli Nicolen huipulle, ei kiusannut tätä vetämällä kättään pois juuri ennen tuota hurmiollista hetkeä. Perääntymisen sijaan mies veti kätensä pois ja työntyi naisen sisään, nostaen tämän itsensä ja seinän väliin, nautiskellen hetken toisen lähes avuttomasta nautinnollisesta tilasta, näykkien hiostunutta ihoa, suudellen rintoja, kiusaten niitä kielellään. Vasta Nicolen hengähdettyä mies aloitti liikkeen lantiollaan, suorastaan lävistäen naisen itsensä ja seinän väliin, muutaman rauhallisemman työnnön jälkeen. Sillä hetkellä William ei voinut sillä mitään että oli melko raju liikkeissään.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Nicole Smith (K18 matskua)   Nicole Smith (K18 matskua) Icon_minitimeLa Elo 01, 2009 6:53 am

Nicole tunsi ylättäen miehen sisällään ja kuinka hänen jalkansa tuskin osuivat lattiaan. Nautinto oli pannut hänet hetkeksi tilaan, jolloin ei tajuta juuri mitään. Nic kiepautti jalkansa Williamin ympärille käsien ottaessa tukea hartioista. Luojan kiitos Nic sai hyvän otteen, sillä kiusattuaan hetken Williamin otteet olivat rajut, mutta nautinnolliset.

Nic suuteli miestä, upotti hoikat sormensä miehen hiuksiin ja näykki tämän huulta hellästi. Vuosien kokemuksen takia, Nic käytteli lantio lihaksiaan paljon saadakseen Williamin hulluksi himosta ja nautinnosta. Nicole näykki miehen kaulaa. Nicin iho oli tahmea, hengitys raskas ja joka kerta miehen painuessa pohjaan, Nic äännähti.

Nicole katseli miehen kasvoja. Niiden karua komeutta ja miehekkyyttä. Koska naisen kädet olivat osa kiinni pysymistä ja yhä miehen hiuksissa, hän ei kyennyt hyväilemään suorastaan syntistä leukaa tai muita ihania kasvojen osia. Sen sijaan, että hän olisi käsillään sivellyt leukaa, Nic nuolaisi ja näykki. Hän toisti saman korvalehdelle ja kaulalle. Nicin kädet liukuivat kaulaa pitkin harteille ottamaan parempaa tukea Williamista.
Dreamer
Kolmiolääke
Dreamer

ViestiAihe: Vs: Nicole Smith (K18 matskua)   Nicole Smith (K18 matskua) Icon_minitimeLa Elo 01, 2009 7:14 am

William paransi otettaan Nicolesta, tukien tämän asentoa ja pitäen tätä syleilyssään, ettei naisen tarvinnut pelkästään omien käsiensä varassa roikkua miehessä. Toisen liikehdintä saikin sitten tummaverikön unohtamaan moiset ja keskittymään liikehdintään, työntöihin jotka ilmiselvästi aiheuttivat kummallekkin osapuolista aivan yhtä suurta nautintoa. Nicolen äännähdykset kertoivat sen selvästi, eikä Williamkaan saattanut pysytellä täysin hiljaisena; mies huokaili nautinnosta ja murahteli välillä silkasta mielihyvästä.

Mies vilkaisi ympärilleen, tajutessaan otteensa puristuvan lähes kouristuksen omaisesti Nicolen ympärillä, pian nainen olisi mustelmilla pakaroistaan, joilla tummaverikön kädet sillä hetkellä naisen asentoa tukivat. Sattumalta vihreät silmät osuivat ruokapöytään, joka näytti juuri oikean korkuiselta ja tarpeeksi jykevältä kestääkseen Williamin irti päässeen intohimon, joka tuskin laantuisi aivan hetikään. Mies työntyi viimeisen kerran seinää vasten Nicolen sisään, paljon tarkoittamaansa rajummin, siirtyen sitten yhä naisen sisällä pysytellen pöydän luo ja laskien punapään sen päälle.

Pöytä oli juuri sopiva Williamin pituiselle miehelle, tämä murahti tyytyväisenä hieman helpottuneesta asennosta, painoit lähes agressiivisen ja eläimellisen suudelman, ensin Nicolen suulle, sitten tämän kaulalle ja lopulta rinnoille, aloittaen tahdikkaamman liikkeen lantiollaan, käsien pitäessä naisen kylkiä otteessaan, painaen toista entistä lähemmäs itseään.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Nicole Smith (K18 matskua)   Nicole Smith (K18 matskua) Icon_minitimeLa Elo 01, 2009 7:28 am

Jos Williamin aivot eivät olisi toimineet erinomaisesti, Nic olisi joutunut viettämään tuskallisia tunteja lentokoneessa matkallaan intiaan. Miehen kourat nimittäin eivät olleet mitään untuvatyynyjä, vaan melko kovat ja ote oli raudan luja. Viimeinen työntö ennen siirtmistä sai Nicolen kiljahtamaan. Naapuri kuulisi sen varmasti jos tämä olisi pihalla!

Nic piti Williamista lujasti kiinni ja näykki miehen kaulaa. Siinä olisi seuraavana päivänä jäljet ilmoittamassa intohimoisesta rakastelusta. Nicole laskeutui pöydälle sulavasti ja liikahteli niin, että Williamin olisi helppo työntyä pyhimpiin paikkoihin. Nicole irroitti sormensa miehen hiuksista ja vei ne ottamaan tukea pöydän toisesta reunasta. Vaikka eivätpä nuo uteliaat ulokkeet siellä kauaa varmasti pysyisi.

Nicole liikkui williamin mukana. Nainen nosteli lanteitaan ja lopulta hän vei jalkansa miehen olkapäille. Se toi asentoon uutta tuntua ja syvyyttä. Nicolen toinen käsi valui pöydän reunalta pitkin naisen vartaloa ja pysähtyen kiusaamaan niin Williamin silmiä, kuin Nicolea itseäkin herkimmillä kohdilla pehmeää vartaloa.
Dreamer
Kolmiolääke
Dreamer

ViestiAihe: Vs: Nicole Smith (K18 matskua)   Nicole Smith (K18 matskua) Icon_minitimeSu Elo 02, 2009 12:58 am

William suuteli Nicolen jalkoja, hyväili niitä suullaan, kiusoitteli, puri ihoa tuntuvasti, mutta silti hellästi. Mies jatkoi samalla rajua liikehdintäänsä, nainen tuntui niin sirolta ja kevyeltä, että jokunen niistä itsehillinnän rippeistä kyselivät satuttiko tummaverikkö tätä raaoilla otteillaan. Nekin kuitenkin pyyhkiytyivät nopeasti unohduksiin vihreiden silmien seuratessa punapään käsien liikkeitä, niiden hyväillessä naisen omaa ihoa, kiusoitellessa itseään.

Nicole tuntui tietävän tarkalleen miten kiusata Williamia, miten saada mies täysin hallitsemattomaksi ja jopa eläimellisen villiksi, ehkä jopa hieman vaaralliseksi.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Nicole Smith (K18 matskua)   Nicole Smith (K18 matskua) Icon_minitimeSu Elo 02, 2009 1:39 am

Nicole oli varma siitä, että William tekisi hänet hulluksi kiihkosta. Miehen kiusoittelu tuntui uskomattoman hyvältä ja Nic pelkäsi saavuttavansa uuden huipun liian piaan. Miehen rajut otteet eivät haitanneet naista, joka oli tottunut sellaisiin ja vaikkei hän ennen ollut pitänyt niistä nyt hän ei uskonut minkään muun tuntuvan oikeammilta ja paremmilta. Oikeastaa, miten tahansa William olisi koskettanut, olisi sytyttänyt Nicolen liekkiin.

Nicin käsi saavutti pyhimmät alueet ja samalla Williamin ihon. Nicole kohottautui hieman, saaden kädelleen lisää liikkumatilaa. Punapää ei epäröinyt hyväillä Williamia kaikkialta minne hän ylsi. Pienet sormet kulkivat ja juoksivat miehen iholla. Välillä hellästi raapien ja silittäen. Nic käytti vastakohtia hyväkseen. Meni vaistonsa mukana ja heittäytyi intohimon virtaan.
Dreamer
Kolmiolääke
Dreamer

ViestiAihe: Vs: Nicole Smith (K18 matskua)   Nicole Smith (K18 matskua) Icon_minitimeSu Elo 02, 2009 1:55 am

Nicolen hyväily sai, jos se enää siinä vaiheessa oli mahdollista, Williamin liikkumaan entistä rajummin ja tulisemmin, juuri säälimättä naista. Hakkaava rytmi tuntui sillä hetkellä mitä oikeimmalta tavalta purkaa sitä kiihkoa mitä tämä siro nainen onnistui miehessä herättämään. Vain ohimennen William huolehti pöydän pitävyydestä, sen hieman valittaessa Nicolen alla, mutta se unohtui pian, purkautumisen hiipiessä joka työnnöllä hieman lähemmäs.

Lopulta karjahtaen William purkautui Nicolen sisään, painaen itsensä niin pitkälle toisen sisään kuin vain pääsi, painaen hengästyneenä suudelmia ympäri naisen kehoa, jääden yhä punapään sisälle.
"En kai satuttanut." tummaverikkö kysyi rauhoituttuaan hieman, tietäen ja tuntien otteensa itsehillinnän lennettyä romukoppaan. Vieläkään William ei liikahtanut kauemmas Nicolen luota, vaan tämän kädet hyväilivät naisen pehmeitä muotoja.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Nicole Smith (K18 matskua)   Nicole Smith (K18 matskua) Icon_minitimeSu Elo 02, 2009 2:13 am

Kun William kiihdytti vauhtiaan entisestään Nicole tarttui pöydän reunaan molemmilla käsillään ja kun mies työntyi oikein syvälle Nicolen tajunta räjähti. Hetken naisen silmissä pomppi vain tähtiä ja hento vartalo kaartui nautinnosta mutkalle. Nicole hengitti raskaasti, kuin maratonin juosseena ja silitteli miehen vartaloa, kuin kiittääkseen sitä. Niciä liikutti Williamin huolehtivaisuus "Et satuttanut, älä siitä huolehdi", Nic naurahti ja suuteli hellästi Williamin huulia. Nic oli tyytyväinen, erittäin tyytyväinen.

Nic oli laskenut jalkansa miehen olkapäiltä aikoja sitten ja nyt sirot sääret olivat löyhästi ristissä miehen takana, niin että miehellä ei olisi vaikeuksia vetääntyä. "Mitä sanoisit suihkusta tai kylvystä?" Nic kysäisi ja katseli Williamin käsien touhuja tyynen oloisesti. Nicolen kasvoilla tosin paistoi kissamainen raukeus, joten eipä niille olisi muuta mahtunut. Posket punoittivat ja iho oli nihkeä, mutta mikään ei pilannut oikein sitä ihanaa tunnetta.
Dreamer
Kolmiolääke
Dreamer

ViestiAihe: Vs: Nicole Smith (K18 matskua)   Nicole Smith (K18 matskua) Icon_minitimeSu Elo 02, 2009 2:23 am

"Hyvä." William totesi silitellen Nicolen ihoa, oli melko tavatonta että mies huolehti naisesta edes nyt. Yleensä tummaverikkö olisi tässä vaiheessa joko siirtynyt suihkuun, yksin, taikka aloittanut koko leikin heti alusta. Riippuen siitä mitä mieltä oli seuralaisestaan. Minkäänlainen puhuminen taikka helliminen eivät tulleet kysymykseen, edes useissa pidemmissäkään suhteissa.

William virnisti poikamaisesti toisen ehdotukselle, tutkaillen naisen raukeita ja tyytyväisiä kasvoja, vetäytyen tästä vasta nyt ja nosti punapään kevyesti syliinsä.
"Kylpy kuulostaa melko hyvältä." tummaverikkö totesi hymyillen vinosti, ja kohotti sitten kysyvästi kulmaansa, vaikka koko tapahtuma olikin ollut hämmentävän tuttavallinen, kuin vanhojen tuttujen kohtaaminen, mies tajusi ettei tiennyt alkuunkaan missä kylpyhuone oli.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Nicole Smith (K18 matskua)   Nicole Smith (K18 matskua) Icon_minitimeSu Elo 02, 2009 2:33 am

Nicole hymyili kun William vetäytyi ja nosti naisen kevyesti syliinsä. "Eikö kuullostakkin?", Nic hyrisi melkein ja ymmärsi yskän toisen kohoittaessa kulmaansa. Hän kietoi ensin kätensä kuitenkin miehen kaulan ympärille kiireettömästi. "Portaita ylös ja heti niitä vastapäätä oleva ovi", Nic neuvoi ja silitteli miehen niskaa hellästi puhuessaan.

Onneksi Nicole oli remontoinut kylpyhuoneen ja nykyään se oli yksi naisen lempi paikoista. Pitkät kylvyt saattoivat ahmaista tunteja Nicin illasta. Kylpyhuoneessa oli suihku ja ihanan iso amme, jonka ympärille Nic oli asetellut kynttilöitä. Korkealla oleva ikkuna laski lisäksi sisään luonnon valoa. Amme oli sellainen, johon kaksi ihmistä mahtui melko vaivatta. "Mitä kylpyvaahtoa haluaisit? Ruusua, laventelia, jasminia vai meren tuoksu? Viimeistä en ole vielä testannut", Nicole kysyi ja painoi päänsä miehen olkapäätä vasten. Koko asento kertoi, että nainen luottii miehen voimaan ja kykyyn kantaa avutonta neitosta ympäri taloa tiputtelematta kertaakaan.
Dreamer
Kolmiolääke
Dreamer

ViestiAihe: Vs: Nicole Smith (K18 matskua)   Nicole Smith (K18 matskua) Icon_minitimeSu Elo 02, 2009 2:44 am

William seurasi Nicolen neuvoja, portaiden kipuaminen ei juurikaan ollut ponnistelua vaativa tehtävä, nainen oli siro ja kevyt, eikä mies itsekkään ollut mikään voimaton. Tummaverikön oli pakko pitää itsensä kunnossa, muutaman ampumahaavan ja muiden arpien jälkeen keho oli yhä hyvässä kunnossa, selvästi paljon kokenut, mutta täysin toimiva ja vahva. Mies oli kyllä pistänyt silmille että punapäällä oli myös omat arpensa.

"Minä luulen että sinä saat päättää sen." William vastasi hymyillen, kepotellen pesuhuoneen oven auki ja laski vasta siellä Nicolen lattialle vapaasti, tutkaillen yllättävänkin viihtyisää huonetta tarkemmin. Vihreät silmät osuivat ammeeseen ja pistivät mielissään merkille sen suuruuden, ahtaus ei ainakaan siis haittaisi.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Nicole Smith (K18 matskua)   Nicole Smith (K18 matskua) Icon_minitimeSu Elo 02, 2009 2:55 am

Nicole silitteli Williamin vartaloa, koko kiipeämisen ajan. Arvet saivat helät hipaisut, siinä missä muukin vartalo. William astui kylpyhuoneeseen ja laski Nicolen maahan. Kun Nicin varpaat koskivat lattiaa tämä kipitti laskemaan ammeeseen vettä. Nic varvisti ottamaan meren tuoksun hyllyltä ja annosteli varoen ammeeseen. Ammeen vieressä oli onneksi jo puhdas pyyhe, joten naisen ei tarvinnut mennä käymään vaatehuoneessa. Nicolen pyyhe roikkui koukussa lähellä, joten kaikki oli valmista. Kynttilät saisi ammeesta käsin sytytettyä.

"Pidätkö?" Nic kysäisi ja sulki hanan. Nainen kokeili vielä veden lämpöä, sillä se oli tärkeä osa nautinnollista kylpyä. Kuka nyt haluaisi kiehua tai jäätyä kylpyyn? "Tuletko?" Nicole katsoi Williamia hymyillen ja liukui samalla ammeeseen. Vesi tuntui ihanalta vartalon ympärillä.
Dreamer
Kolmiolääke
Dreamer

ViestiAihe: Vs: Nicole Smith (K18 matskua)   Nicole Smith (K18 matskua) Icon_minitimeMa Elo 03, 2009 2:29 am

William nyökkäsi Nicolen kysymykseen hymyillen, seurasi melko ahnaastikkin kuinka naisen siro vartalo soljui ammeeseen ja vaahtoavan veden piilottaessa kehon alleen. Meren hienoinen haju valtasi pesuhuoneen ja tummaverikkö asteli lähemmäs ammetta, painaen suudelman punapään huulille, antaen käsiensä ensin hyväillä kaunismuotoisia kasvoja, siirtyen sitten kaulalle ja kadoten lopulta veden alle, hyväillen mennessään toisen rintoja ja jatkaen matkaansa aina Nicolen alavatsalle asti.

"Nautiskelen hetken." William vastasi virnistäen, hyväillen kädellään naisen kylkiä, sääriä ja siirtyen lopulta hieromaan sisäreiden ihoa kiusoittelevasti, mies ei itse saattanut nähdä mitä teki, vaan piti katseensa Nicolen kasvoilla seuraten mitä mikin käden liikahdus sai aikaan.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Nicole Smith (K18 matskua)   Nicole Smith (K18 matskua) Icon_minitimeMa Elo 03, 2009 2:47 am

Nicole yllättyi hieman Williamin puuhista, mutta positiivisesti. Nainen vastasi suudelmaan ja värähti kosketusta kevyesti. Nic sulki silmänsä miehen hyväillessä hänen kasvojaan. Käden liikkeet aiheuttivat pientä värähtelyä ja iho tuntui kuumottavan kosketuksen jälkeen. Koska Nickään ei kyennyt näkemään kättä saatikka arvaamaan sen tekosia, iho tuntui viestittävän kaiken vieläkin voimakkaammin. Nicoe naurahti käheästi toisen nautiskeleville hetkille. "Nauti kaikessa rauhassa", Nicole rohkaisi. Nainen avasi silmänsä ja hymyili suloisesti. Enkelit taisivat samaan aikaan laulaa taivaassa hallelujaata.

Nicole tietämättään kertoi kasvoillaan kuinka ihanalta Williamin hyväilyt tuntuivat pehmeällä iholla. Huulet olivat raoittuneet pienesti ja katse oli muuttunut hieman utuiseksi. Nic kohotti oman vedessä käyneen kätensä Williamin kasvoille. Nic tunnusteli kuin sokea miehen komeita piirteitä silitteli peukalollaan alahuulta ja veti Williamin päätä lähemmäs, jotta hän yltäisi suutelemaan miehen huulia.
Dreamer
Kolmiolääke
Dreamer

ViestiAihe: Vs: Nicole Smith (K18 matskua)   Nicole Smith (K18 matskua) Icon_minitimeMa Elo 03, 2009 5:27 am

William hymyili, naurahtaen käheästi Nicolen rohkaiseville sanoille. Ei naisen olisi tarvinnut mitään sanoa, tämän kasvot jo kertoivat miehen olevan täysin oikeilla jäljillä, vihreiden silmien intessiivinen katse raukesi vasta kun punapää kohotti oman kätensä tunnustelemaan tummaverikön kasvoja. Kostean ja pehmeän käden kosketus kutitteli kasvoja, hyväilivät niiden selkeitä ja miehisiä piirteitä. William nojautui suutelemaan Nicolea mieluusti koskettelun jälkeen, antaen kätensä nousta reiden sisäreittä pitkin aina naisen haarojen väliin asti, aloittaen hyväilevät liikkeet.

Vaikka ammeessa olikin tilaa kummallekkin, William pysytteli yhän sen reunalla kumartuneena Nicolen ylle, toisen käden hyväillessä naista piilossa veden alla. Kuivilla pysynyt käsi sen sijaan hakeutui kihariin hiuksiin, tunnustellen niiden pehmeyttä ja silitellen niitä, samalla kun mies painoi uuden suudelman Nicolen pehmeille huulille.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Nicole Smith (K18 matskua)   Nicole Smith (K18 matskua) Icon_minitime

Nicole Smith (K18 matskua)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 4Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava
 Similar topics
-
» Mrs. Smith is back in the town

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
London Calling :: Devon Street :: Asumukset-
Siirry: