London Calling
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

It's a beautiful day, don't let it get away

Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

Viestien lukumäärä : 2259
Ikä : 29

It's a beautiful day, don't let it get away - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: It's a beautiful day, don't let it get away   It's a beautiful day, don't let it get away - Sivu 2 Icon_minitimeTo Joulu 17, 2009 2:54 am

Mies naurahti toisen vastaukselle kaappaamisyrityksestä.
"Okei, oon kai sit valmis pelastaan sut", Shawn sanoi ja virnisti toiselle.
Niinpäniin, eivät kaikki naiset olleet heikkoja, joten Shawn nyt kaukaisimmissa ajatuksessaan pystyi kuvittelemaan Lucian kurittamassa pummia.

"Räkälään juu, eihän siellä muita paikkoja ookkaan", Shawn sanoi ja katsoi toista takaisin, todella pitkään.
Lucian laittaessa aurinkolasit laukkuun ja pompatesaan ylös, Shawn piti katseensa toisessa.
"Mennää vaa", Shawn sanoi ja nousi ylös, alkaen kävellä kohti Rasheeta Lucian kanssa.

Kuitenkin, ennenkuin kaksikko oli ehtinyt ulos puiston porteista, oli miehen pakko ottaa musta huppari pois päältään, sillä ilmasta tuli jopa lämmin auringon paistaessa pilvettömältä taivaalta.
Shawn pystyi vain huokaista, kun huomasi päällään jälleen pinkin t-paidan, jossa luki mustalla; Slut.
Tuo paita oli miehen vakkari.
Shawn katsahti toista samalla kun suoristi paitaa hieman ja katsoi Luciaa siihen malliin, ettei toisen olisi pakko kommentoida.
Toki tuo saisi avata suunsa, mutta jos sieltä tulisi jotain homoon liittyvää, Shawn voisi vain nauraa, sillä oli kuullut sitä han tarpeeksi sen jälkeen, kun oli ostanut tuon paidan.

//Siirretäänkös peliä rasheeraspille? Ja anteeksi pieni hitti :>//
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.wix.com/jerseysdarknesthour/poisonrpg
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: It's a beautiful day, don't let it get away   It's a beautiful day, don't let it get away - Sivu 2 Icon_minitimeTo Joulu 17, 2009 3:10 am

Kun toinenkin nousi ylös ja suostui lähtemään heti kapakkaan, Lucia lähti iloisesti kävelemään miehen rinnalla pois puistosta.
Shawn otti hupparinsa pois yltään ja Lucia katsoi hupparin alla ollutta pinkkiä paitaa huvittuneesti.
"Aika tyylikäs, sopii sulle", Lucia repesi nauruun, hän ei ollut uskonut että pinkki olisi aivan Shawnin tyyliä.
"Ei vaan, en uskonut että pinkki olisi ihan sun värisi", nainen sanoi pienen naurukohtauksensa jälkeen, suu leveässä hymyssä.
Lucian mielestä paita oli söpö, mutta hänestä tuntui hieman tyhmältä kehua miehen paitaa söpöksi.

Maisema alkoi hieman muuttua samalla kun he kävelivät eteenpäin. Lucia ei ollut aivan varma kuinka pitkä matka Yellow Avenuelta Rashee Roadille olisi.
"Kuinkas paljon tarvii vielä kävellä?" nainen tiedusteli vieressään tallustavalta mieheltä.

joo, aloitteletkos sitten sinne? :D
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

Viestien lukumäärä : 2259
Ikä : 29

ViestiAihe: Vs: It's a beautiful day, don't let it get away   It's a beautiful day, don't let it get away - Sivu 2 Icon_minitimeTo Joulu 17, 2009 3:30 am

Shawn virnisti toiselle, kun tuo mainitsi paidan olevan tyllikäs, ja että se sopi toiselle.
Toisen alkaessa nauraa, Shawn piti tuon saman ilmeen kasvoillaan, kunnes toinen kommentoi jälleen.
"Nii, ei ehkä. Ihmiset sitä yleensä ihmetteleeki, että oonko ostanu tälläset paidan ihan kavereiden yllytyksestä kännipäissäni", Shawn nauroi, mutta jatkoi sitten. "Mut kieltämättä, olin iha selvinpäin", tuo jatkoi.

"Ei kestä kamalan kauaa, riippuu kuinka pitkään jaksat kävellä", Shawn sanoi ja hymyili toiselle, ollen täysin valmis tuohon tehtäväänsä näyttää toiselle Rashee Roadia.

//Anteeksi lyhyt :< Mutta siis tein uuden pelin tänne :D//
http://www.wix.com/jerseysdarknesthour/poisonrpg
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: It's a beautiful day, don't let it get away   It's a beautiful day, don't let it get away - Sivu 2 Icon_minitime

It's a beautiful day, don't let it get away
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-
» Dont have to be alone in darkness // sovittu
» Beautiful evening sun // Evi
» Life is beautiful
» Beautiful World
» Beautiful evening sun // Neidi

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa