|
|
| Shawn Tayler | |
| | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Dreamer Kolmiolääke
Viestien lukumäärä : 629 Join date : 01.08.2009 Ikä : 32
| Aihe: Vs: Shawn Tayler La Elo 08, 2009 11:37 pm | |
| "Ah, no sittenhän se ei haittaakkaan." Weezie vastasi virnistäen, ennen tälläistä tapausta ei ollut kävellytkään vastaan, kaksi yksinäistä, tai no ei kumpikaan varmaan yksinäisiä ollut, mutta kummallakaan ei ollut perhettä, eikä ketään joka olisi huudellut perään. Raahannut kotiin selviämään känni-illan jälkeen taikka moittinut käytöksestä. "No se vain, mutta entäpä jos en käytäkkään osaamistani hyväkseni?" tyttö kysyi naurahtaen, kietoen kätensä Shawnin ympärille. "Pervo, heti moiset mielessä." vaaleaverikkö torui miestä leikkisästi hymyillen.
"Niinpä tietenkin, pitäähän vangista olla jotain hyötyäkin." Weezie totesi naurahtaen, "Ja sitten kun herra on tyydytetty panttivanki heitetään pihalle." tyttö jatkoi virnistäen, painaen suudelman nyt miehen rintakehälle, vastaten sitten mustahiuksisen suudelmaan. "No sehän on hyvä, naapuri ei kaappaa minua vangikseen löytäessään minut puolialastomana rappukäytävästä." | |
| | | Evi.Love Minä olen voittaja
Viestien lukumäärä : 2259 Join date : 04.08.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Hämeenlinna
| Aihe: Vs: Shawn Tayler Su Elo 09, 2009 12:19 am | |
| "No ei niin.", mies virnisti tytön lauseelle. Kaksikolla oli aika paljonkin yhteistä, mutta mies ei voinut olla muuta kuin varuillaan. Shawn näytti miettivältä, kun tyttö sanoi, että entäpä jos ei käytä osaamistaan hyväksi. "No sitten ei voi mitään. Kyllä mä keinot keksin.", mies naurahti ja suuteli tyttöä pienesti. "Ainaha mulla.", ruskeasilmäinen naurahti ja virnisti, kun tyttö torui häntä.
"Tottakai pitää. Enkai mä sitä iha ryytymää tonne nurkkaa jätä.", mies sanoi ja naurahti tytön naurahtaessa myös. Shawn nauroi kun kuuli tytön seuraavan kommentin, ja sitten meis silitteli tytön poskea. "Mitä iloo siitä sitte ois jos heittäisin sen heti ulos? Panttivanki on panttivanki, ei sitä voi heti päästää menee.", Shawn sanoi hymyillen. "Jos mu naapuri nappais sut puolialastomana rappukäytävältä, soittaisin FBI:n paikalle, tai jotain sinne päin. Tai sit tulisin ite hakee sut pois sen kourista.", Shawn sanoi ja suuteli tytön huulia pienesti katsoen jälleen lattialle jossa koirat nukkuivat vieläkin. "En tosiaankaa kadu sitä et en vieny Mickyä eile lenkille.", mies sanoi ja silitteli tytön poskea edelleen. | |
| | | Dreamer Kolmiolääke
| Aihe: Vs: Shawn Tayler Su Elo 09, 2009 4:14 am | |
| "No hyvä että keksit, mie osaan olla melko vaikee halutessani." Weezie vastasi virnistäen, "Ja kait se on terveen miehen merkki ku aina ajattelee sellasia." tyttö totesi hymyillen ilkikurisesti. "No ei sitä tiedä, jos se kidnappaaja oliski hieman huonomuistinen tapaus." vaaleaverikkö vastasi virnistäen, painaen Shawnin kiusoitellen selälleen lakanoihin ja kiikkui tämän päälle hajareisin istumaan.
"Ai susta tuliski pelastava prinssi sitten? Vai hakisitko pois vain mustasukkaisuudesta?" sinisilmä uteli, nojautuen makaamaan miehen päällä, painaen lyhyen suudelman tämän huulille. "Enkä minäkään kadu sitä että en jaksanu lähtee täältä." Weezie vastasi, "Joten kai me ollaan kummatki viihdytty oikein mainiosti." | |
Viestien lukumäärä : 2259 Join date : 04.08.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Hämeenlinna
| Aihe: Vs: Shawn Tayler Su Elo 09, 2009 4:22 am | |
| Shawn virnisti, kun tyttö sanoi, että oli vaikea, kun sille päälle sattui. "Toivotaan, että pärjään, jos heittäydyt hankalaks.", mies sanoi ja hymyili toiselle. "Kaippa se sitte on.", Shawn naurahti tytön kommentille. Weezien puhuessa ja painaessa miehen selälleen lakanoihin, ei tuo vastustellut. "Nii, en oo pahemmi perehtyny mu naapureihin.", Shawn sanoi ja virnisti tytölle.
Shawn huomasikin sitten tytön istuvan hänen päällään hajareisin, mutta ei mies siihen mitenkään kiinnittänyt huomiota. Olihan hän saanut nauttia tytöstä ilman vaatteita... jo kauan. "Juu, kyllä mä nää prinssin jutut osaan..", mustatukkainen sanoi ja hymyili. "Ja hakisin sut sieltä siks, että oot _mun_ panttivanki, enkä jaa sitä kenenkää kanssa.", Shawn sanoi, ja kohottautui sitten sen verran, että sai painettua tytön kaulalle suudelman. "Me ollaan kuule viihdytty paremmi ku mainiosti, my honey.", Shawn sanoi ja painoi pinene suudelman tytön pehmeille huulille. Mies painautui selälleen lakanoihin katsoen tytön silmiä, ja tuon ihania kasvonpiirteitä. | |
| Aihe: Vs: Shawn Tayler Su Elo 09, 2009 4:56 am | |
| "Kyllä sie pärjäät, siitä sinun on turha huolehtia." Weezie vastasi hymyillen, "Oot pärjänny tähänki asti paljon paremmin ku useimmat." tyttö jatkoi hymyillen, silitellen samalla hajamielisesti Shawnin rintakehää. "No joo, parempi naapurisopu niin säilyy. Mulla onneksi asuu vaan kaks vanhaa mummoa naapurissa." vaaleaverikkö vastasi ja virnisti, "Niiltä saa aina hyvää kaakaota."
"Aijaa, oletko saanu paljonki harjotusta prinssinä olemisesta. Onko sulla jossain parkkiksella valkonen hevonen oottamassa hommia?" sinisilmä kysyi iloisesti, "Kaipa se on hyvä periaate, ainaki minun osalta, ja sinunki. Entä jos se naapuri oliski parempi ku sinä?" vaaleaverikkö kysyi kiusoitellen, muistaen hyvin ettei näin hyvää petiseuralaista löytyisi kovinkaan helpolla. Melko monta oli pitänyt testätä ennen kuin tälläinen kultakimpale oli löytynyt.
"Kiitos että muistutit siitä muruseni." Weezie vastasi, nautiskellen suudelma mausta hetken, tyttö vei kätensä taas Shawnin kasvoille ja silitteli tämän poskea. "Sulla on hauskat kasvot." | |
| Aihe: Vs: Shawn Tayler Su Elo 09, 2009 5:30 am | |
| Shawn hymyili tytölle, kun toinen kertoi, että mies pärjäisi varmasti. "No se on hyvä.", mies sanoi ja katsoi tyttöä pitkään. "Ahaa, no tuo oli kyllä lohduttavaa kuulla.", Shawn virnisti Weezielle silitellen sitten toisen kaulaa hellästi. "Nii, no parempihan se on saada naapurin mummoilta kaakaota, kuin luudanvarresta.", Shawn sanoi ja katsahti sitten ikkunasta ulos pienesti.
"En mä nyt sentää nii kokenu prinssi oo, että mulla pitäis hevonenki olla. Kyl mulel iha koira riittää.", Shawn virnisti tytölle. "Jaa että naapuri paremman näköne ku minä?", Shawn kysyi ja tuolla oli leikkimielinen ilme kasvoillaan. "Ehkäpä, ehkäpä. Mistäs sitä koskaan teitää.", Shawn sanoi ja katsahti tyttöä. Shawnista ei saisi mustasukkaista tälläisten puheiden avulla, ei sitten millään. Eikä mies saanutkaan olla mustasukkainen mistään, sillä sekin rajoittaisi toisen elämää julmasti.
Shawn naurahti, kun tyttö kiitti muistuttamisesta. Weezien vastatessa suudelmaan, niin Shawn siirsi kätensä tuon lantiolle, liikuttamatta niitä mitenkään. Weezien silitellessä miehen kasvoja, ja sanoessa, että tuolla oli hauskat kasvot. Shawn naurahti ja antoi pinen suudelman tytön huulille. "Erottuuko ne jotenki muitten kasvoista, vai?", mies kysyi ja hymyili tytölle leveästi. Mustatukkainen katsoi tytön silmiä, ja päätti antaa takaisin samalla mitalla. "Ja sulla kauniit silmät.", mies sanoi ja suuteli tyttöä uudelleen. | |
| Aihe: Vs: Shawn Tayler Su Elo 09, 2009 5:42 am | |
| Weezie nauroi, "Ei niillä ole luutaa, niillä on sähkötainnuttimet. Lisäksi ne on ollu yhessä vissiin ties kuinka kauan, silloinki ku se oli vielä rikos." tyttö vastasi virnistäen, "Aika somaa että ne on jaksanu toisiansa niinki kauan." vaaleaverikkö totesi, vilkaisten maassa makaavia koiria. Dozer ei näyttänyt olevan alkuunkaan pahoillaan siitä että Micky makasi sen vieressä, narttu kuorsasi hienoisesti syvässä unessa.
"No joo, onhan se helppo hoitosempi, eikä haise tai vie tilaa niin järkyttävästi." sinisilmä myöntyi virnistäen, "Mutta naapuri tuskin on paremman näkönen, jos on niin mun pitää alkaa tarkastaan loppujaki tän talon asukkeja." Weezie ilmoitti leikkimielisesti hymyillen ja painoi Shawnin huulille pitkän ja kiusoittelevan suudelman. Vaaleaveriköstä oli vain hyvä että mies ei tuntunut olevan mustasukkainen, ajatus kuitenkin herätti täysin uusia kysymyksiä tytössä. Kuten sen, miksi tämä edes huolehti siitä millainen Shawn oli?
"Erottuu ne ainaki edukseen." Weezie vastasi virnistäen mustatukalle, "Luulempa että oisin voinu raahata sinut sänkyyn ilman sitä pinkkiä paitaakin." tyttö myönsi hymyillen. "Tosin ei sua tarttenu kovinkaan paljoa raahata." vaaleaverikkö lisäsi ilkikurisesti. "Aijaa, nekö ei oo tavanomaiset siniset silmät blondilla vai?" | |
| Aihe: Vs: Shawn Tayler Su Elo 09, 2009 7:09 pm | |
| Shawn naurahti kun kuuli, ettei niillä ole luutaa vaan sähkötainnuttimet. "Okei..", mies tokaisi ja virnisti. Seuraavaksi Weezien lausahtaessa jaksamisesta, niin tuo nyökkäsi. "Niinpä.", Shawn vastasi ja vilkaisi itse myös koiria. Dozer nukkui lattialla syvässä unessa, ja Micky vaihtoi asentoaan joka kolmas minuutti. Miehen kasvoille syttyi jonkinmoinen virne ja sitten tuo katsahti taas tyttöä.
"Niinpä, ja toiseksee en haluis sellasta, enkä osais hoitaa sitä.", Shawn naurahti ja kuunteli sitten mitä Weezie sanoi. "Haha, älä huoli. Ne on tyylii jotain 60.v vanhoi ikäpoikia.", Shawn sanoi ja virnisti tytölle jatkaen sitten. "Tai en mä oikeestaan tiiä.. Yli puolet talon asukeista pysyy aina sisällä... outoi tyyppei.", Shawn sanoi ja näytti miettivältä.
"No hyvä et erottuu.", mies naurahti ja katsoi sitten Weezietä silmiin. "Ai niinkö luulet. Mut saadaanha me sitä paitaa ees jostai kiittää.", Shawn sanoi ja virnisti tytölle. Sitten mustatukkainen naurahti, kun tyttö sanoi ettei häntä pitänyt paljoa raahata. "No ei kyllä pitäny suakaa.", Shawn sanoi ja silitteli sitten toisen poskea. "On niis ny jotai erilaista..", Shawn sanoi ja hymyili toiselle, kun tyttö kysyi, että erottuiko hänen siniset silmänsä muiden vaaleatukkaisten sinisistä silmistä. "En jaksa aatella et toi koira pitäis viedä ulos... Jossai vaihees se on kuitenki tehtävä.", Shawn sanoi ja näytti tylsistyneeltä, mutta antoi sitten Weezielle suudelman. "Mutta ei onneks vielä.", mies sanoi ja virnisti toiselle. | |
| Aihe: Vs: Shawn Tayler Ma Elo 10, 2009 8:49 pm | |
| "No mutta 60 vee ukot voi näyttää vetäviltäki." Weezie huomautti ilkikurisesti virnistäen, "Mutta se sisällä olo ei sovi mulle." vaaleaverikkö ilmoitti, "Ellei sitten siellä sisällä oo jotain hyvää tekemistä.." tyttö jatkoi naurahtaen ja kuljetti kätensä hetkeksi kutittelemaan Shawnin alavatsaa.
"Niin saahaan, saat olla tyytyväinen tuohon sun paitaas, vaikka se ei toistaskaan samaa temppua kovinkaan montaa kertaa." sinisilmä myönsi hymyillen, suurin osa tytöistä kun ei osannut arvostaa pinkin paidan voimaa, eikä mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Juuri sillä hetkellä Weezie oli iloinen että itse osasi, eihän vaaleaverikkö muuten olisi ajatunut miehen kanssa tähän tilanteeseen. "Ja mua ei tartte koskaan raahata, yleensä mie vaan pelästytän kaikki miehet liian suorilla puheilla."
"Nii onki, eikä Dozerkaan täällä loputtomiin viihy ja mun pitää raahautua omaan mökkiini jossain vaiheessa." Weezie huokaisi ajatuksen iskiessä tytön tietoisuuteen, sinisilmä ravisteli epämieluisan aatteen mielestään ja työnsi sen jonnekkin päänsä takakoppaan. Vaaleaverikkö vastasi tyytyväisenä suudelmaan. "Onneksi." tyttö totesi hymyillen leveästi, painaen uuden suudelman Shawnin huulille. | |
| Aihe: Vs: Shawn Tayler Ma Elo 10, 2009 11:29 pm | |
| Shawnia alkoi naurattaa kun tyttö sanoi, että 60 miehetkin voivat olla vetävän näköisiä. Shawn silitti hetken tytön poskea ja sanoi sitten hymy huulillaan. "Mun on turha kiistellä asiasta, sillä sä tiedät niistä 60 vee miehistä varmasti paljo enemmä ku mä.", Shawn naurahti ja virnisti tytölle. Shawn hymyili, kun tyttö pohti, olisiko sittenkään niin paha mennä 60 vuotiselle miehelle, jos sisällä olisi kivaa tekemistä. Shawn heristi sormeaan ja virnisti. "Tsot, tsot... Pois nuo pervot ajatukset.", Shawn sanoi ja katsoi tyttöä painaen tuon huulille pienen suudelman, kun tyttö siirsi kätensä hetkeksi miehen alavatsalle.
"Niihä mä oonki. Se on yks parhaimmita paidoista, koska oon varma ettei ainakaa hirvee monella oo samanlaista.", Shawn sanoi ja virnisti tytölle siirtäen sitten kätensä silittelemään jälleen tytön kylkiä. Mustatukkainen hymyili tytölle kun tuo sanoi, ettei häntä tarvitsisi paljoa raahata. "Et kai ny sentää?", Shawn kysyi tytöltä pieni virne huulilaan.
"No toi on kyllä ihan totta.", Shawn sanoi ja loi pienen hymyn tytölle. Sitten tyttö kuitenkni vastasi Shawnin suudelmaan. "Niinpä.", Shawn sanoi suudelman lomasta, ja katsoi sitten Weezietä. Shawn vilkaisi lattialle, ja huomasi Mickyn katsovan kaksikkoa unisen näköisenä. "Nyt toi ainaki heräs.", Shawn sanoi ja katsahti tyttöä sitten. Micky katsoi kaksikkoa pää kallellaan, mutta pysyi silti paikoillaan. | |
| Aihe: Vs: Shawn Tayler La Elo 15, 2009 2:14 am | |
| "No en oikeestaan, totesin vain ettei kannata miettii ikää." Weezie vastasi nauraen, "Emmie nyt tarkottanu että sen ukon kanssa mitään, vaan puhuin ny ihan sinusta." tyttö huomautti virnistellen ilkikurisesti, kiehnäten hienoisesti miehen päällä. Yleensä vaaleaverikkö ei kiehnäämistä muiden päällä harrastanut, mutta Shawn oli tässäkin tapauksessa pienoinen poikkeus.
"Mullon yks joka julistaa mustan loppuneen, mutta se onki eri asia." sinisilmä vastasi hymyillen, "Vaan tosimiehet uskaltaa pitää pinkkii paitaa." tyttö huomautti sivellen mustatukan kylkeä.
"Niin heräs, Dozer kuorsaa vielä pitkään." Weezie vastasi hymyillen, kiittäen luojaansa että oli hankkinut moisen unikeon koirakseen. Tosin oli siitä vaivaakin. Yritäppä raahata suurta, puolinukuksissa olevaa koiraa hiljaa ulos hoidon kämpästä. | |
| Aihe: Vs: Shawn Tayler Ti Elo 18, 2009 1:39 am | |
| Shawn katsoi tyttöä pitkään, kun toinen sanoi ettei ikää tarvitse katsoa. Mies päätti olla hiljaa ja virnistää sitten, kunnes kuuli että Weezie oli tarkoittanut enimmiksene häntä. "Ahaa, no sepä huomaavaista", Shawn sanoi ja kurottautui suutelemaan tyttöä huulille. Tyttö kiehnäsi hänen päällään, ja Shawnista se oli varsin mukavaa. Ei hänellä ollut mitään tuota vastaan.
Kun tyttö vastasi hymyillen, niin Shawn virnisti toiselle. Tytön sivellessä Shawnin kylkeä, hymyili mies toiselle lempeästi. "Hmm.. No miks aina niitä tosimiehiä katotaan pahalla silmällä?", Shawn kysyi leikkisästi virnistäen tytöltä ja antoi sitten sormiensa vaellella tytön selällä.
"No mitä kauemmin koira nukkuu, sitä kauemmin voit olla täällä", Shawn sanoi ja katsoi toista. Shawn katsahti koiraansa joka istui sängyn vieressä häntä heiluen. "Ei nyt Micky, vähä myöhemmin sit", Shawn sanoi ja näytit kädellään, että koira häipyisi vahtaamasta. Mickyn ilme oli juuri sellainen, että tu oei olisi jaksanut enää. Kuitenkin uros päätyi menemään takaisin lattialle ja painamaan päänsä tassuilleen. "Ihme otuksia nuo koirat", Shawn sanoi hymy huulilla ja katsoi sitten Weezietä silmiin. "Mikä onni mulla olikaa et satuin sinne torille", Shawn sanoi ja silitti sitten toisella kädellään tuon kylkeä. | |
| Aihe: Vs: Shawn Tayler Pe Elo 21, 2009 11:40 pm | |
| "Koska tosimiehet saa aina kaikki tytöt." Weezie vastasi hymyillen suloisesti, painaen poskensa vasten miehen rintaa, kuunnellen tämän sydämmen sykettä, tyytyväisenä valintoihinsa sillä hetkellä. Tyttö halusi vain olla siinä, nautiskella Shawnin lämmöstä ja läheisyydestä, ajatus ja halu olivat vaarallisia eikä vaaleaverikkö olisi saanut edes miettiä moista. Siten vain hankki itselleen sydänsuruja. Tai ainakin kaipausta. "Toivottavasti koira nukkuu pitkään." sinisilmä totesi, huokaisten tyytyväisenä, aamu oli ollut niin hyvä että tyttö olisi pelkästään sen takia päättänyt muuttua aamuihmiseksi.
"Niinpä, se tuskin on ihan vakiopaikka sulle." Weezie huomautti virnistäen ja nosti katseensa Shawnin silmiin hymyillen hieman, "Ei se kyllä mullekkaan, paitti kalaa sieltä on hyvä hakea. Jos osais vielä kokatakki sen verran hyvin." vaaleaverikkö jatkoi naurahtaen lyhyesti. | |
| Aihe: Vs: Shawn Tayler Ma Elo 24, 2009 12:48 am | |
| "No nyt oot kyl aiva oikeessa puppelini.", Shawn sanoi virnistäen, ja antoi tytölle suudelman kun toinen sanoi, että tosimiehet saavat aina kaikki tytöt. Shawn hengitti syvään kun tunsi Weezien posken rinnallan. Siinä olisi hyvä olla vaikka iltaan asti, mutta kaikki asiat estivät moisen. Toisaalta Shawn ei halunnut tytöstä eroon, mutta liiallinen kaksistaan olo saisi liian suuria tunteita aikaan, eikä Shawn sitä halunnut. "No kerranki kun ne saa nukkuu pitkää, nii luulis niitte sitte nukkuva.", Shawn sanoi ja hymyili tytölle silitellen toisen paljasta selkää.
Shawn virnisti kun kuuli tytön seuraavan kommentin. "No ei se kyl yleensä kuulu mun darran potemis paikkoihinkaa..", mies sanoi ja katsahti sittne muualle hetkeksi. "No oo onnellinen et osaat ees kokata. Et haluu tietää mitä salaliemii mä aina keittelen.", Shawn sanoi ja virnisti toiselle ilkikurisen näköisenä. Samassa kenenkään odottamatta alkoi miehen puhelin soida, ja tuo vain katsahti makuuhuoneen ovelle. "Perkele..", tuo sanoi ärsyyntyneesti ja silitti sitten Weezien hiuksia. "Ei kukaa jaksa välittää.. Ihme et mu puihelin on ees tallessa ku luulin et se on kadonnu.", Shawn sanoi naurahtaen ja katsoi tyttöä silmiin.
Micky puolestaan kieri vähän aikaa sängyn vieressä kunnes päätyi jälleen makaamaan lattialle ja sulkien silmänsä. Shawn todella toivoi että hänen koirallansa olisi hyvät unenlahjat, sillä olisi perin tylsää jos Micky tai Dozer heräisivät tuosta vain ja olisivat valmiit erottamaan kaksikon. | |
| Aihe: Vs: Shawn Tayler Ma Elo 31, 2009 3:27 am | |
| "Dozer kyllä saa aina nukkuu niin pitkään ku haluaa, silti se aina potkii minua ylös ennemmin tai myöhemmin. Oon lähinnä joku kotikissa, joka nauttii olosta jos on ruokaa, juomaa, tekemistä ja joku jota halia ku tekee mieli." Weezie paljasti Shawnille virnistäen, tosin nyt tyttö ei kaivannut kotiinsa alkuunkaan, vaan halusi jäädä tähän kieltämättä melko sotkuiseenkin kämppään ja viettää laatuaikaa mustahiuksisen miehen kanssa.
"Kiljua ja pontikkaa?" tyttö kysyi ilkikurisesti, "Mie osaan tehä melkoisen hyvää pitsaa vaikka ite sanonki." vaaleaverikkö ilmoitti hymyillen, nautiskellen miehen silittelystä, jota puhelimen soitto ei keskeyttänyt. "Hyvä, et ole puhelimen orjas." Weezie totesi, kännykkä kuitenkin pärähti soimaan uudestaan, tuntuen lähes vaativan tulevansa vastatuksi, "Tosin joku taitaa todella kaivata sua."
Hyvin vastentahtoisesti tyttö vetäytyi Shawnin syleilystä ja loikki etsimään käteensä miehen kännykän, "Soita uudestaan illalla, justiinsa nyt Shawn ei kerkee puhelimeen." Weezie ilmoitti soittajalle ja katkaisi puhelun. Palaten makuuhuoneeseen hymyillen. | |
| Aihe: Vs: Shawn Tayler Ma Elo 31, 2009 3:37 am | |
| "Jos oon selvinpäin, Mivky tulee herättää, jos oon juonu illalla, herään päänsärkyyn ja..", Shawn sanoi virnistäen kunnes näytti hekten miettivältä. Hänen olisi kuitenkin ennemmin tai myöhemmin kerrottava Weezielle, ettei Shawn harrastanut pelkkää alkoholia. Yksi hailea se Shawnille oli mitä Weezie ajatteli, ainakin tyttö oli tähän asti nauttinut miehen läheisyydestä.. eikai toinen nyt nii pahasti nokkiinsa ottaisi. "Ja sit ku oon pilves nii ei tuu paljoo nukuttuu.", Shawn sanoi ja virnisti tytölle uudelleen, jatkaen toisen selän silittelyä. Sen jälkeen Shawn suuteli toista ja muutti hieman asentoaan.
Kun Weezie kysyi, että kiljua ja pontikkaa, niin repesi mies nauramaan. "Hah, joo.", tuo sanoi, mutta vaikeni sitten melko nopeasti. "Toivon et saan maistaa sitä pitsaa joskus.", Shawn sanoi ja hymyili toiselle katsoen sinisilmää pitkään. Kun puhelin tosiaan alkoi soida, tuli Shawnin kasvoille ärsyyntynyt ilme. "Niinku sanoin, en mäkää tarvii kännyykkää hirvee usei..", Shawn sanoi Weezielle, eikä meinannut päästää tyttöä pois otteestaan, mutta lopulta oli vain pakko.
Shawn odotti, että tyttö sai puhuttua puhelimen toisessa päässä oelvalle tyypille, ja sen jälkeen Shawn katsahti toista, kun tuo käveli takaisin. "Kuka se oli?", Shawn kysyi toiselta kohottaen kulmaansa. "Tuu tänne.", Shawn sanoi ja nosti kätensä niin, että Weezie voisi tulla miehen kainaloon.
//Sori lyhyt.// | |
| Aihe: Vs: Shawn Tayler Ma Elo 31, 2009 3:57 am | |
| "Epäilemättä." Weezie totesi virnistäen, toivoen ettei Shawn ollut niitä joista tuli väkivaltaisia taikka vainoharhaisia pilvessä, toive sinänsä hämmensi tyttöä sillä se tarkoitti että vaaleaverikkö aikoi pitää mustahiuksisen miehen pitempäänkin maisemissa. Ei tämä huumeidenkäytöstä juuri perustanut, varsinkaan jos ne toivat muista esille epämieluisia asioita, mutta jos ne eivät muuttaneet toista täysin toiseksi ihmiseksi, ei asia sinisilmää vaivannut. Lisäksi Weezie vielä piti Shawnista paljon. "Ei kai susta tule mitään skitsoa pilvessä?" Weezie kysyi, tytöllä oli rutkasti huonoja kokemuksia tälläisistä ihmisistä, muutamista existäkin.
"Melko varmasti saat maistaakki." tyttö lupasi hymyillen, vilkaisi sitten kännykkää kädessään ja naurahti. "En kysynyt." vaaleaverikö myönsi hymyillen ja palasi Shawnin kainaloon. | |
| Aihe: Vs: Shawn Tayler Ma Elo 31, 2009 12:24 pm | |
| Shawn virnisti toiselle, kun tuo kommentoi miehen lauseeseen. Shawn katsoi tyttöä pitkään, mutta ei onneksi huomannut toisen kasvoilla sellaista ilmettä, kuin monia, monia kertoja aikaisemmin. Miestä lähes nauratti ne tyypit, jotka tuon puolen miehestä kuullessaan, painelivat rappukäytävään pää kolmantena jalkana, eivätkä enää palanneet. Tosin ei Shawnilla pitempää suhdetta koskaan ole ollut, vaïn niitä yhden yön mittaisia. "Riippuu vähä seurasta. Jos on paskaa seuraa ni tulee helposti turpaan, mut jos on mukavaa seuraa nii sitte musta ei pääse eroo millää.", Shawn naurahti, sillä ei uskonut että olisi voinut tehdä Weezielle mitään pahaa ollessaan pilvessä tai muissa mömmöissä. Oikeastaan Weezie oli ainoa ihminen ketä Shawn ei voisi lyödä, ei koskaan. Tai tehdä tuolle muutenkaan mitään pahaa.
"Noniin, hyvähyvä.", Shawn naurahti ja virnisti tytölle, kun toinen vastasi pitsa kommentista. Shawn naurahti, kun tyttö sanoi, ettei kysynyt. "No eikai se mikää tärkee ollu. Soittaa sit myöhemmi uudellee.. Tai no myöhemmin on kai sit liia aikasi jos oot viel sillonki tääl. Jos se viel häiritsee meijä keskusteluja ni kohta se lentää alas parvekkeelta.", Shawn sanoi, katsoen puhelinta koko ajan. Tosiaan, mies inhosi, kun puhelin soi kesken kaiken. | |
| Aihe: Vs: Shawn Tayler Ti Syys 01, 2009 2:57 am | |
| Ainakin Shawn puhui avoimesti pilven käytöstään, Weezie ei tosin ollut vielä varma oliko se hyvä juttu, mistäpä sitä tiesi tiesikö mies itsekkään millainen oli otettuaan alkoholia vahvempaa. Se että vaaleaveriköllä todellakin oli muutamia huonompia kokemuksia, ei sinällään vaikuttanut tähän mitenkään, paitsi sai tytön hieman varovaisemmaksi ellei tuntenut toista. Muutoin pilviveikkojen kanssa oli mukavakin touhuta kaikenlaista.
"Jos oli jotain tärkeetä niin se joku soittaa uudelleen myöhemmin kuten ehdotin." Weezie vastasi virnistäen, painautuen paremmin kiinni mieheen, oli huolestuttavaa kuinka lyhytkin erossa olo tuntui liiankin pitkältä. Varsinkin sellaiselle tytölle kuin Weezie, itsenäiseksi kasvaneelle vaaleaverikölle joka huolehti itsestään.
"Ritarillista, olet valmiina uhraamaan oman kännykkäs." vaaleaverikkö huomautti hymyillen, painaen lyhyen suukon miehen huulille. | |
| Aihe: Vs: Shawn Tayler Ma Syys 07, 2009 1:28 am | |
| Shawn hymyili Weezielle, kun toinen kuunteli kiltisti mitä mies puhui. Hän oli mielissään, kun ei Weezie sanonut mitään pahaa, vaikka Shawn käyttikin aineita aina välillä. Mustatukkainen silmäili tytön kasvoja hetken ja sanoi toiselle. "Mut jos joskus joudut tilanteesee et mä oon kamois ni sanot vaa, nii mä kotan rauhottuu.", Shawn sanoi ja virnisti tytölle antaen toiselle sitten pienen suudelman poskelle. "Tollase tytön takii teen mitä vaa.", Shawn sanoi uudelleen ja katsoi toista vielä hetken.
"No toivottavasti soittaa myöhemmin uudestaa.", Shawn sanoi ja korosti sanaa; myöhemmin. Mies tunsi sitten Weezien lähellään ja silitti tuon niskaa pinesti ja katsoi toisen silmiä. Tosin Shawn ei itse tajunnut miten edes pystyi väittämään, että voisi rajoittaa jos Weezie niin käskisi. Eihän mies ole koskaan ollut kenenkään tossun alla, tai edes koskaan sanout noin.. "Ei kai ny nii... Niinku mä jo sanoin, mä en tarvii sitä. Ja sit jos joku kysyy, voin sano oet se häiritsi mun elämää, ja pahasti.", Shawn sanoi ja vastasi pieneen suukkoon, jonka Weezien antoi tuon huulille.
Mies siirtyi hieman lähemmäs Weezietä ja suukotti toisen kaulaa. Niin aamu, että ilta olivat yhtä ihania, lukuunottamatta kännykkää, joka todella laittoi miehen pinnat koville. "Luupatha ettet mee seuraavaa 5 tuntii?", Shawn kysyi ja virnisti toiselle, katsoen tyttöä rukseilla silmillään. | |
| Aihe: Vs: Shawn Tayler Ke Syys 09, 2009 10:50 pm | |
| "Et sie saa tollasta luvata." Weezie ilmoitti, rutistaen Shawnia hieman voimakkaammin ja hymyili sitten hieman, "Ethän sie tiä millanen olet pilvipäissäs, entä jos rauhottuminen ei onnistukkaan?" tyttö kysyi, painaen päänsä nyt miehen rinnalle, kuunnellen tämän sydämen sykettä, syventyen hetkeksi sen tasaiseen ääneen. Vaaleaverikkö toivoi että olisi voinut jäädä siihen paikkaan vaikka iäisyydeksi, kuuntemaan mustahiuksisen miehen sydämmen sykettä ja nautiskelemaan hellyydestä jota tältä sai. Ikävä kyllä muu maailma ei ollut hävinnyt yön aikana minnekkään ja muistutti olemassa olostaan vaimeana liikenteen meluna.
"Minkälaisen tytön?" Weezie ei voinut olla kysymättä ja kohotti katseensa miehen silmiin, iloinen pilke silmissään. Hiljalleen tyttö alkoi tajuta mitä Shawn oli luvannut aiemmin, harva oli koskaan lupaillut mitään samallaista vaaleaverikölle, useimmat olivat joko vetäneet päänsä täyteen taikka hankkiutunut pilveen ja Weeziestä välittämättä rellestäneet. Kuinka huonossa seurassa tyttö olikaan ollut, ainakin Shawniin verrattuna.
"Kyllä se soittaa jos sillä on jotain tärkeetä asiaa." vaalaeverikkö vastasi hymyillen hieman vinosti ja tyytyväisenä. "Se ei ole minun päätettävissäni." Weezie totesi huokaisten syvään ja vilkaisi Dozeriin merkitsevästi, "Mutta lupaan ilmestyä paikalle uudestaan." | |
| Aihe: Vs: Shawn Tayler To Syys 10, 2009 1:53 am | |
| "Mä kuule lupailen mitä haluan.", sanoi Shawn ja tunsi sitten tytön lähempänä itseään. Shawn siiris kätensä tuon selälle ja katsoi sitten toista, kun tuo jatkoi puhetta. "No sit se on vaan karu totuus et sä joudut lähtee pois paikalta jos alan olla ahistava.", Shawn sanoi ja katsoi Weezietä hetken, kunnes jatkoi. "Oikeestaa voit tehä mitä vaa, soittaa vaikka kytille tia jotain.", Shawn katsoi tyttöä silmiin. Ensimmäistä kertaa hän todella oli tosissaan tälläisissä jutuissa, sillä ainakin Weeziellä olisi todisteita, jos Shawn todellakin vahingossa alkaisi ahdistella tyttöä. Sitähän Shawn ei todellakaan halunnut. Weezie painautui vielä hieman lähemmäs Shawnin rintaa, ja mies silitteli tuon selkää hellästi, suukottaen samalla tytön hiuksia.
Shawn kuuli sitten Weezien kysymyksen. "Sellasen tytön, jonka kans tää lutka haluu viettää enemmänki aikaa.", Shawn sanoi ja suuteli toista sitten pienesti. Miestä todella alkoi epäilyttää omat lauseensa sillä ne alkoivat jo olla siihen malliin sen kuuloisia, että mies tosiaan tekisi Weeziestä suuremmankin numeron elämäänsä. "Jep.", Shawn naurahti lyhyesti tuohon kännykkä asiaan ja suuteli tyttöä uudelleen. Shawnia ei voisi vähempää kiinnostaa kuka häntä yrittikään kaivata tähän aikaan.. Kaverit saivat nyt odottaa.
"Nii, harmi ettei oo.", Shawn sanoi ja mutristi alahuultaan leikkimielisesti näyttäen mukamas surulliselta. Mutta kun Weezie sanoi, että lupaa ilmestyä uudelleen, kirkastui miehen ilme. "Varmasti?", Shawn kysyi ja kohotti toista kulmaansa kysyvästi, virnistäen toiselle samalla huvittavasti. "Meinaa jos et tuu, nii mä vaikka kannan sut tänne.", Shawn sanoi ja hymyili tytölle, katsoen tuota sinisiin silmiin pitkään. Samassa Micky pomppasi ylös istumaan ja katsoi pää kallellaan vieläkin sängyssä makoilevaa kaksikkoa. | |
| Aihe: Vs: Shawn Tayler To Syys 10, 2009 3:02 am | |
| Weezie hymyili ja olisi halunnut kehrätä Shawnin käsien alla, vähintäänkin kiehnätä kosketusta vasten. Tyttö kuitenkin pidättäytyi mielihalustaan, huokaisi vain syvään tyytyväisenä ja hymyili miehelle. "Emmie mitään poliiseja soittais, on mulla sen verran isoja kavereitaki jotka sais sinut kuriin helposti." vaaleaverikkö vastasi virnistäen hieman ilkikurisesti, ei sinisilmä halunnut poliiseja usuttaa mustahiuksisen miehen kimppuun, ei missään tapauksessa. Vaaleaverikkö vastasi toisen lyhyeen suudelmaan ja haroi hymyillen Shawnin hiuksia, kylläpät lutkasta oli tullut kaunopuheinen, mutta ei se Weezietä haitannut päin vastoin.
Tyttöä hymyilytti miehen kirkastunut ilme, "Varmasti, vaikka en mie pystys laittamaan vastaan jos todella kantaisit minut." vaaleaverikkö huomautti painaen huulensa hetkeksi toisen kaulalle, vetäen keuhkonsa täyteen tämän tuoksua. "Ja pitäähän minun lunastaa nuo sinun lupauksetki jossaki vaiheessa, joten tottakai minun pitää ilmestyä paikalle." Weezie huomautti vinosti hymyillen. | |
| Aihe: Vs: Shawn Tayler To Syys 10, 2009 3:25 am | |
| Shawn oli rennosti paikoillaan, nauttien Weezien jokaisesta liikahduksesta miehen ihoa vasten. Shawn tunsi Weezien tuoksun nenässään, eikä miehellä ollut mitään kiirettä lähteä Weezien veirestä. "Ahaa, no älä ihmettele jos laitan siinä olotilas vastaa niille isommille kavereilles.", Shawn naurahti ja silitteli sitten tytön hiuksia toisella kädellään, kun toinen oli tytön selän päällä.
Shawn naurahti, kun Weezie sanoi, ettei tuolla olisi mitään sitä vastaan, että Shawn kantaisi tytön. Shawn virnisti tytölle ja näytti hetken miettivältä, kunnes kohotti toista kulmaansa pienesti. "Tuun hakee sut vaik naapurista jos sinne oot yöks eksyny... sen ikäpojan luo.", Shawn naurahti ja päätti jälleen sekoittaa asiaan sen mukamas 60-vuotiaan miehen, josta oli puhetta aikaisemminkin. Shawnin kasvoilla ollut virne muuttui pienesti, kun Weezie painoi huulensa miehen kaulalle. Shawn suuteli Weezietä, mutta ei kovin pitkään, sillä tytöllä oli jälleen jotain sanottavaa.
"No hienoo. Hyvä päätös my darling.", Shawn sanoi ja virnisti toiselle, siirtäen kätensä Weezien päälaelta tuon kaulalle. Shawn suuteli ensin tytön suuta ihan pikaisesti, kunnes siirtyi toisen kaulan luo, jättäen siihen kyllä jäljen. Mickykään ei kauaa jaksanut istuskella, vaan kävi takaisin nukkumaan, ainakin vielä vähäksi aikaa. | |
| Aihe: Vs: Shawn Tayler La Syys 12, 2009 3:26 am | |
| "Ihmettelisin jos et laittais, mutta lupaan pyytää ensin kiltisti rauhottumaan, vaikka sitten lahjon sinut." Weezie vastasi hymyillen ilkikurisesti ja juoksutti sormiaan Shawnin paljaalla vatsalla ja rinnalla. "Emmie sinne oo eksymässä, en ainakaan ku tiiän kuka asuu naapurissa ja kuinka ohuet nää seinät on." tyttö huomautti virnistäen ja kohottautui painamaan pitkän, nautiskelevan suudelman miehen huulilla. Vaaleaverikkö hymyili tuntiessaan jäljen syntyvän kaulalleen, ennen sinisilmällä oli ollut melko tiukkakin linja moisista merkeistä, ottaen huomioon että ne vaikeuttivat huomattavasti toisiin ihmisiin tutustumista tietyssä mielessä.
Mutta nyt se ei haitannut, Weezie päätti mielessään keskittyä Shawniin ja tämän maailmaan niin pitkäksi aikaa kuin vain saattoi, moisia päätöksiä ei hevillä syntynyt, mutta mies oli muutenkin saanut vaaleaverikön pauloihinsa ja kiinnostumaan tästä aina vain enemmän. "Isn't it dear." vaaleaverikkö totesi hymyillen, matkien englantilaista korostusta, tavallisen melko soljuvan puhetapansa sijaan. Se tuntui hetken jälkeen melko töksähtelevältä.
Tukittuaan suunsa sinisilmä painoi uuden, pitkän ja intessiivisen suudelman Shawnin huulille, silitellen samalla mustatukan poskea. | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Shawn Tayler | |
| |
| | | | Shawn Tayler | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |
|