London Calling
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Shawn Tayler

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
KirjoittajaViesti
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

Viestien lukumäärä : 2259
Ikä : 29

Shawn Tayler - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Shawn Tayler   Shawn Tayler - Sivu 3 Icon_minitimeLa Syys 12, 2009 4:46 pm

"Nonii.. oon aika kauhee kapinoimaa.", Shawn naurahti ja tunsi sitten Weezien kosketuksen paljaalla rinnallaan, jossa tutui jälleen sähköiskuja. "Jaa että lahjot?", Shawn kysyi Weezieltä ja virnisti toiselle sitten pervosti.
"No hyvä. Eli voin päsätää sut rauhas menee sit joskus..", Shawn sanoi ja katsoi tyttöä, kun toinen oli kohottautunut painamaan pitkän jan utiskelevan suudelman hänen huulilleen. Eihän Shawn voinut muuta kuin vain vastata noin ihanaan suudelmaan.
Shawn nautti tytön kosketuksesta nyt enemmän kuin mistään, eikä haluisi tuo lähtevän.. ainakaan vielä.

Shawn painautui lähemmäs toista ja paineili suudelmia tuon kaulalle entistä enemmän.. lisää jälkiä syntyi vähän väliä, mutta miehen kuullessa, mitä Weezie sanoi, niin mies lopetti ja katsahti toista ilkikurisella ilmeellä. Toisen englantilainen korostus oli hauskan kuulloista, mutta ei siis mitenkään pahalla tavalla.

Weezien painaessa jälleen suudelman miehen huulille ja silitellen tuon poskea, nini Shawn siirsi kättään tytön niskalle, silitellen ensin tuon niskaa ja leikitellen sitten pienesti tuon hiuksilla. Aika tuntui pysähtyvän jälleen, sillä Shawn nautti jälleen aivan suunnattomasti tytön suudelmasta ja kosketuksesta.
Shawn siirsi kätensä toisen selälle ja piirteli sormellaan jotain kuvioita toisen paljaaseen selkään, vastaten samalla suudelmaan todella himokkaasti.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.wix.com/jerseysdarknesthour/poisonrpg
Dreamer
Kolmiolääke
Dreamer

Viestien lukumäärä : 629
Ikä : 32

ViestiAihe: Vs: Shawn Tayler   Shawn Tayler - Sivu 3 Icon_minitimeMa Syys 14, 2009 8:39 pm

"Hyvä, muunlaista ukkoa en haluaskaan, aina pitää osata hieman kapinoida." Weezie totesi virnistäen ilkikurisesti, "Ja niin, lahjon, olen siinä melkoisen hyvä. Vaikka ite sanonki." tyttö jatkoi hakien kasvoilleen viatonta hymyä, epäonnistuen siinä hitusen, sillä ilmeessä oli kuin olikin loppujen lopuksi ilkikurinen kiusoitteleva sävy.
Vaaleaverikkö antoi Shawnin rauhassa lisäillä jälkiä vaalealle iholle, voisihan sitä rauhassa pitää pitkä kauluksisia paitoja taikka jotakin huivia jos ei huvittanut esitellä todistusaineita koko maailmalle.

Suudelma pitkittyi, eikä sinisilmä laittanut sitä alkuunkaan pahakseen, niskan ihoa kihelmöi kutkuttelevasti miehen kosketuksen alla. Kosketuksen siirtyessä selälle Weezie painautui entistä lähemmäs mustahiuksista ja antoi kätensä lipua vasten paljasta ihoa, käden liikkuessa rinnalle ja jatkaen siitä matkaa miehen alavatsalle. Samalla tyttö vastasi innokkaasti suudelmaan, antaen Shawnin päättää mitä seuraavaksi tapahtuisi.
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Shawn Tayler   Shawn Tayler - Sivu 3 Icon_minitimeTi Syys 15, 2009 2:20 am

Shawn silitteli rauhassa Weezien selkää ja oli juuri avaamassa suunsa, mutt tuntiessaan sitten tytön kosketuksen paljaalla ihollaan jälleen, jäi miehen lausahus kesken. Hän kuitenkin päätti sanoa sanottavansa. "Susta saa sit hyvän mellakkapoliisin. Oon meinaa aika hyvä kapinoimaa kaikkialla. Nii kaduilla ku baareiski.", Shawn sanoi ja virnisti Weezielle, kun toinen koitti vääntää kasvoilleen viatonta hymyä.
"No sä osaat kyl lahjoo ihmise ku ihmise. Sitä en epäile hetkeekää.", ruskeasilmäinen sanoi ja painoi jälleen suudelman toisen kaulalle.

Toisen painautuessa lähemmäs, siirsi mies kätensä toisen kyljelle kiertäen kätensä toisen selän takaa ja antaen tuolle pitkän suudelman. Weezien vastatessa suudelmaan innokkaasti, meni Shawn puoliksi Weezien päälle jaellen toiselle suudelmia.
Mustatukka ei nyt itse ollenkaan tiennyt mitä ajoi takaa, mutta antoi Weezien päättää seuraavaksi, sillä mitä tahansa tuo päättikin, se oli tarpeeksi hyvä vastaus miehelle.
Dreamer
Kolmiolääke
Dreamer

ViestiAihe: Vs: Shawn Tayler   Shawn Tayler - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 16, 2009 1:33 am

"No en mie sinun kanssas voi koko ajan roikkua jos vaikka keksit alkaa kapinoimaan." Weezie vastasi naurahtaen, "Sitä paitsi minut luultavasti pidätettäis ennen pitkää säädyttömyydestä, jos joutusin pitempäänki sinun kanssas päivystään julkisilla paikoilla." vaaleaverikkö jatkoi nojautuen selälleen Shawnin tullessa osittain tytön päälle. Se tuntui varsin mainiolta paikalta sillä hetkellä, ei ollut pelkoa että mies olisi päässyt kovinkaan nopeaa karkuun.

"Tosin olen mieki lahjottavissa." sinisilmä huomautti ilkikurisesti, kietoen toisen säärensä mustahiuksen jalan ympärille, vetäen miehen täysin päälleen, painaen nyt paljon kiihkeämmän ja leikkisämmän suudelman toisen huulille, nautiskellen miehen läheisyydestä täysin siemauksin. Samalla Weezie hyväili toisen selkää, tunnustellen Shawnin lihaksia ja lämmintä ihoa uteliaana, vaikka olikin saanut sitä jo melkoisen hyvin tutkia.
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Shawn Tayler   Shawn Tayler - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 16, 2009 1:42 am

"No voi harmi.. melko surullista.", naurahti Shawn kun Weezie sanoi ettei voisi olla miehen kanssa vaikka tämä alkaisi kapinoida. Sitten Shawn yskäisi leikkisästi ja suuteli toisen kaulaa. "No se myöhempi oiski ehkä totta.", Shawn sanoi ja siirsi sitten suudelman toisen huulille.
Weezien sanoessa että olisi hänkin lahjottavissa, niin Shawnin kasvoilel nousi virne. "ja kaikki varmaan kelpaa?", mustatukka kysyi ja katsoi toisen silmiä, kunnes tunsi toisen kietovan säärensä miehen jalan ympärille. Shawn vilkaisi toisen jalkaa ja katsoi tuota "vihaisesti", kunnes vastasi Weezien leikkimieliseen, kiihkeämpään suudelmaan.
Shawn laski kätensä Weezien kyljille ja teki pientä edes takasiin liikettä sormenpäilään, toisen paljasta vartaloa vasten.

Mies painoi Weezien kaulalle suudelman, alkaen näykkiä toisen kaulaa pienesti. Samalla mies painautui lähemmäs Weezietä, jolloin oli jo melkein kiinni tuossa. Shawnia ei häirinnyt toisen sääri hänen jalkansa ympärillä ollenkaan. Mies kyllä toivoi, että Weezie pitäisi sen nyt siinä, eikä olisi heti vetämässä sitä pois kun jotain tapahtuu. Shawnin puolesta nimimerkillä kokemusta on, mutta ainakin hän tunsi tytön jo niin hyvin, ettei tuo tekisi sellaista. Ainakin Shawn luulisi niin.
Dreamer
Kolmiolääke
Dreamer

ViestiAihe: Vs: Shawn Tayler   Shawn Tayler - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 16, 2009 2:15 am

"Ehkä hieman." Weezie myönsi hymyillen, tyttö tarjosi mieluusti kaulaansa Shawnin huulien ulottuville, miehen jokainen kosketus sai mukavan kihelmöivän tunteen aikaiseksi ja sai vaaleaverikön jokaisen tuntoaistin sähköistymään. Tunne oli valloittava, eikä sinisilmä tuntunut saavan siitä tarpeekseen.
"Tietysti kaikki käy." vaaleaverikkö vastasi hymyillen, kietoen kätensä miehen ympärille, virnistäen hyvillään tuntiessaan toisen sormet kyljellään, ne saivat aikaiseksi hienoista värinää tytön keholla, aivan kuin mustatukka olisi virittänyt sinisilmää haluamaansa tunnelmaan ja tuntui onnistuvankin siinä.

Weezien ote Shawnin ympärillä vain tiukentui odottavasti miehen painuessa lähemmäs ja tyttö kietoi nyt toisenkin säärensä tämän ympärille, kuin varmistaakseen ettei toinen vain pääsisi karkuun vaikka saisikin päähänsä kiusoitella vaaleaverikköä. Sinisilmän huulet seikkailivat Shawnin kaulalla, välillä näykkien ihoa kiusoittelevasti, painaen heti perään samaan kohtaan lyhyen suudelman.
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Shawn Tayler   Shawn Tayler - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 16, 2009 2:31 am

"Lupaan tehdä parhaani.", Shawn sanoi ja virnisti toiselle, kun tyttö sano iettä kaikki käy, vaikkei nyt puhuttukaan tästä ajasta. Shawn päätti vain ilmoittaa, että oli valmis kiusaamaan toista.
Shawn piteli käsiään toisen kyljillä edelleen, liikutellen sormiaan entistä hennommin toisen ihoa vasten, ja painellen suudelmia tuon huulille.
Shawn tunsi Weezien kehon värisevän, vaikkei ollukaan ihan kiinni toisessa. Ehkä se värinä tuntui käsissä, koska olihan Shawn sentään kosketuksissa toiseen käsiensä kautta.. Weezien kietoessa kätensä miehen ymärille, mani mies kokonaan kiinni toiseen, ottaen muutenkin hieman paremmin aloilleen.

Weezien ote vain tiukentui, ja Shawn tunsi pia tytön toisenkin jalan ympärillään. Hän oli nyt nalkissa, mutta ei se mitään.. Shawn suuteli toista huulille ja hivutti sittne huulensa kohti toisen korvaa.
"Tää on melkei ainoo juttu mitä vastaa mä en kapinoi.", Shawn sanoi ja siirtyi heti tuon jälkeen toisen kaulan kimpuun suudellen sitä hetken, kunnes Weezie päätti huolehtia Shawnin kaulasta hetken, jos toisenkin.
Mies tunsi jokaisen Weezien suudelman ja näykkäisyn. Aina kun tyttö näykkäisi, puri Shawn näkymättömästi huultaan, mutta kuitenkin..
Shawn katsoi toista ja siirsi kätensä Weezien alavatsalle alkaen kiusoitella toista hellin kosketuksin, alkaen tälläkertaa tekemään kuvioita toisen alavatsalle samalla, kun suuteli toisen vatsaa, näykkien välillä.
Dreamer
Kolmiolääke
Dreamer

ViestiAihe: Vs: Shawn Tayler   Shawn Tayler - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 16, 2009 3:03 am

"No se on hyvä, toivottavasti en joudu pettymään." Weezie huomautti kiusoitellen, nauttien Shawnin huulien kosketuksesta omillaan, yrittäen koko ajan saada miestä koskettamaan kylkiään paremmin, sormien kiusoitteleva hively oli kiduttava, sillä kosketus sinänsä tuntui hyvältä, mutta kesti aivan liian vähän aikaa kerrallaan. Lopulta mustatukka painautui aivan kiinni ja sai vaaleaveriköltä vastineeksi hyväksyvän äännähdyksen.

"Se on hyvä, sillä turhautuisin melkosesti jos alkasit nyt kapinoimaan." sinisilmä vastasi liikutellen itseään miehen alla kiusoittelevasti, hieroen reittään vasten toisen jalkaa. Weezie hellitti otettaan Shawnin siirtyessä kiusoittelemaan tytön alavatsaa, kosketus tuntui uskomattoman hyvältä, vaikka vaaleaverikön iho oli senkin jo kerran kokenut. Iho odotti malttamattomana uutta kosketusta ja sai sinisilmän puremaan huultaan ettei vain olisi inahtanut tuntiessaan Shawnin huulet vatsansa iholla.
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Shawn Tayler   Shawn Tayler - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 16, 2009 9:57 pm

Shawn suuteli ja näykki Weezien vatsaa, kuunnellen samalla toisen vastausta kapinoimiseen.
Tuohon Shawn päätti hymähtää niin, että toinen tajusi hänne kuunnelleen, sillä nyt mies ei vain ehtinyt vastata kun oli toisen vatsan kimpussa.
Weezien kiehnätessä miehen jalkaa vasten, Shawn päätti tehdä jotain asialle. Tuo nousi lopulta kokonaan tytön päälle ja yritti pitää leikitellen toisen reittä paikoillaan, sillä myös Shawnista toisen kosketus tuntui hyvältä.
Mustatukka painoi suudelmia Weezien huulille ja siirtyi sitten hieman alemmas, toisen rinnoille.

Käsiään Shawn ei unohtanut käyttää, sillä jatkoi edelleen toisen alavatsan kimpussa olemista.
Shawn siirsi kätensä hetkesksi pois tuon alavatsalta ja hyvälili toisen kylkiä hetken, hivuttaen kätensä lopulta toisen jaloille, hyväillen toisen sisäreittä aika nopeain ottein.
Mies suorastaan rakasti Weezien kiusoittelua, mutta samalla tyttö tulisi kyllä maksamaan takaisin.
Dreamer
Kolmiolääke
Dreamer

ViestiAihe: Vs: Shawn Tayler   Shawn Tayler - Sivu 3 Icon_minitimeTo Syys 17, 2009 1:42 am

Shawnin paino Weezien yllä tuntui samaan aikaan sekä turvalliselta että houkuttelevan lämpimältä, miehen käsi oli juuri tarpeeksi estämään tytön säären liikkeen. Vaaleaverikön kädet sitä vastoin hyväilivät mustatukkaisen kehoa entistä kiihkeämmin, samalla tämä vastasi malttamattomasti toisen suudelmiin.
Shawnin huulien etsiytyessä sinisilmän rinnoille, tyttö sai toden teolla purra huultaan, pystymättä siltikkään vaientamaan mielihyvästä johtuvaa ininäänsä.

Kaikki mitä mies teki tuntui hyvältä, liiankin hyvältä, Weezie painautui mahdollisimman lähelle toista sukien hetken toisella kädellään mustia hiuksia, samalla kun toinen käsi risteili malttamattomana miehen selän ja hartioiden alueella. Pienoinen huokaus karkasi vaaleaverikön huulilta, tämän tuntiessa käden kosketuksen sisäreitensä herkällä iholla.
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Shawn Tayler   Shawn Tayler - Sivu 3 Icon_minitimeTo Syys 17, 2009 1:59 am

Mustatukka hyväili toisella kädellään Weezien rintoja pienesti, ja toisella kädellä hän teki kiusoittelevasti pientä edestakaisin liikettä toisen sisäreidellä. Weezien liikutellessa kättään miehen olkapäällä ja selällä, niin mies näykki samalla toisen kaulaa, välittämättä kuinka paljon jälkiä olikaan tehnyt toisen kaulassa, tai varsinkaan kuinka paljon jälkiä hänen kaulassaan oli. Hän haluis vain nauttia Weezien kosketuksesta.

Tytön ininä sai Shawnin entistä villimmäksi ja hän jatkoi tuota touhua vielä hetken, ennenkuin siirsi toisenkin kätensä Weezien sisäreidelle hivuttaen kättään toisen kylkeä ja alavatsaa pitkin.
Shawn suutel itoista himokkasti ja liikutti jalkaansa pienesti, alkaen puolestaan itse kiusata jalallaan tytön sisäreisiä. Osat olivat näin vaihtuneet hetkeksi.. Ruskeat silmät vaeltelivat vaaleaverikön sinivihreissä silmissä eikä Shawn halunnut päästää katsettaan irti, ennenkuin päätyi samalla suutelemaan Weezien solisluun teinoolla olevaa ihoa, valuen sitä hieman alemmas nautiskellen, ja purren toisen ihoa hellästi aina välillä.
Dreamer
Kolmiolääke
Dreamer

ViestiAihe: Vs: Shawn Tayler   Shawn Tayler - Sivu 3 Icon_minitimeTi Syys 22, 2009 7:37 pm

Weezie sanalla sanoen nautti Shawnin käsittelystä, miehen kiusoittelevat kosketukset olivat saada tytön kerjäämään kunnollista kosketusta, jonka tiesi toisen hallitsevan paremmin kuin mainiosti. Vaaleaverikkö ei suonut ajatustakaan jäljille jotka luultavasti syntyivät yksi kerrallaan koristamaan tämän kaulaa.

Sinisilmä yritti kaikin mahdollisin keinoin saada Shawnia koskettamaan itseään, kuitenkaan pyytämättä sitä suoraan, tyttö painautui vasten miestä, vastaten suudelmaan halukkaasti, suorastaan ahmien osakseen mustahiuksisen huulten pehmeyttä. Weezie ujutti kätensä noihin tummiin hiuksiin, huokauksen karatessa tytön huulilta tämän tuntiessa Shawnin jalan kiusoittelevan kosketuksen sisäreidellään. Huokailut jatkuivat miehen aloittaessa vaaleaverikön mielestä kiduttavan hitaan etenemisen alemmas, toisen huulten ja hampaiden kiusoitellessa uskomattoman herkässä tilassa olevaa ihoa.
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Shawn Tayler   Shawn Tayler - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 23, 2009 2:03 am

Weezie näköjään halusi enemmän, mutta Shawn piti kätensä vielä kurissa.. toistaiseksi.
Mustatukka näykki Weezien solisluun kohdalla olevaa ihoa, ja piteli käsiään toisen alavatsalla, kunnes ujutti jotenkuten kätensä toisen sisäreisille, alkaen tehdä kiusoittavaa liikettä sielläkin, vaikka hän itse olisi voinut edetä nopeamminkin, mutta teki tämän ihan vain toista kiusatakseen.
Weezien painautuessa miestä vasten, vastasi Shawn suudelmiin ja nautti toisen suoraa sanotusta ahminnasta kovin. Hän tunsi vaaleaverikön käden hiuksiensa seassa, ja päätti sitten antaa toiselle suudelman, liikuttaen sitten jalkaansa toisen haaroväliin... edelleen kiusoittelevasti.
Shawnin kasvoille tuli pieni virne ja sitten hän hyväili kosketuksellaan toisen jalkoja. Hän todella nautti tästä..
Dreamer
Kolmiolääke
Dreamer

ViestiAihe: Vs: Shawn Tayler   Shawn Tayler - Sivu 3 Icon_minitimeTi Syys 29, 2009 9:14 pm

Shawn osasi kiusoitella, tätä Weezie ei ollut vielä tiennytkään, yleensä tyttö itse oli se joka ajoi toisen hulluuden partaalle ja nautti toden teolla kun sai petikumppanin itsehillinnän pettämään. Tälläistä sinisilmä ei ollut vielä tuntenutkaan, koko vartalo tuntui olevan virittäytynyt äärimmilleen, vaatien miehen kosketusta ja yrittäen ottaa kaiken irti niistä vähäisistä kiusoittelevista kosketuksista mitä toinen lopulta vaaleaverikölle soi.

Erityisesti sisäreisien iho tuntui olevan liiankin herkkä, pienikin kosketus tuntui taivaalliselta. Weezie kohottautui lähemmäs Shawnia, ihmetellen itsekkin miten onnistui moisessa, lihaksia tyttö ei nimittäin juuri ollut ikinä treenannut. Ilmeisesti niitä kuitenkin löytyi aivan tarpeeksi tähän touhuun.
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Shawn Tayler   Shawn Tayler - Sivu 3 Icon_minitimeTi Syys 29, 2009 9:38 pm

Mustatukka siveli kädellään toisen jalkoja ja paineli toisen kaulalle suudelmia, näykkäisten aina välillä tuon ihoa.
Mies siirsi kätensä toisen sisäreidelle, mennen samalla itse hieman alemmas, jotta sai helpommin suudelmia Weezien alavatsalle. Tuon kädet vaelsivat tytön sisäreisillä, välillä uhkaavan lähellä toisen puhintä, mutta mies halusi nyt kiduttaa toista muuten vain hieman kauemmin.
Shawn leikitteli kielellään toisen alavatsalla, välillä sitten näykkäisten toisen vatsaa hellästi.

Tuon kohottautui takaisin yhtä ylös kuni äskenkin, jolloin Weezie kohottautui miestä lähemmäs. Ei paha, ei ollenkaan.
Shawn suuteli toista himoisasti siirtäen samalla kätensä lähemmäs toisen haaroväliä ja alko isitten näykkiä toisen kaulaa jälleen.
Weezien kaula ei olisi missään parhaassa kunnossa kaiken tämän jälkeen, mutta ei se paljoa Shawnia kiinnostanut, sillä hän itsekin joutui kulkea lähes mustalla kaulalla seuraavat viikot.
Dreamer
Kolmiolääke
Dreamer

ViestiAihe: Vs: Shawn Tayler   Shawn Tayler - Sivu 3 Icon_minitimeTi Loka 06, 2009 12:03 am

Weezie oli täysin toisen käsissä, tyttö antoi Shawnin kiusata, kiduttaa, tehdä mitä vain, vaaleaverikön purressa huultaan ettei olisi vikissyt ja huokaillut miehen kosketellessa herkkää ihoa. Pieni inahdus kuitenkin pääsi karkaamaan tytön huulten välistä, tämän tuntiessa miehen hampaat vatsallaan, ei kivusta, vaan täysin päinvastaisesta syystä.

Sinisilmä ehti hetken olla jo pettynyt mustahiuksisen siirtyessä ylemmäs, mutta tunsi sitten halukkaat huulet omillaan ja vastasi suudelmaan, huokaisten tyytyväisenä tuntiessaan Shawnin käsien liikkeet. Weezie yritti tahdonvoimalla pakottaa miestä siirtymään jo asiaan, mutta toisen käsi pysytteli yhä reisien iholla, kiusoittelemassa niitä.
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Shawn Tayler   Shawn Tayler - Sivu 3 Icon_minitimeTi Loka 06, 2009 12:36 am

Shawnin ollessa toisen päällä, oli näin helpompi toimia. Mustatukka todella nautti tästä.. niin tuosta olosta ja toisen kiusaammisesta ja läheisyydestä.
Ruskeat silmät hakeutuivat Weezien silmiin, kunnes mies painoi pitkän ja himokkaan suudelman toisen huulille, juoksuttaen sormiaan yhä ylempänä toisen sisäreisillä. Kuitenkin samalla kun mies puri hellästi toisen alahuulta, tuo ujutti itsensä hitaasti ja kiusallisesti toisen sisään, melko yllättäen.
Shawn jalkeli toiselle suudelmia, kunnes alkoi tehdä pientä liikettä, mutta samassa hän otti elimensä pois toisen sisältä ja virnisti toiselle ilkikurisesti, kunnes toinen käsi päätyi silitteämään toisen kylkeä, ja toinen liikkui kiusallisesti tytön alavatsalla.
Shawn ei voinut kieltää sitä, etteikö tuo olisi tuntunut hänestäkin kiusoittelevalta, mutta nyt hän halusikin tuottaa Weezielle enemmän tuskaa kuin itselleen.

//Peli lopetettu!//
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Shawn Tayler   Shawn Tayler - Sivu 3 Icon_minitimePe Marras 27, 2009 2:40 am

//Eli repa tänne Rottenin kanssa! :>//

Shawn istui sohvalla ja joi melko normaalin päivän tapaan, kylläkin tänään kaljan sijasta kahvia. Pieni nyrpistys kohosi toisen kasvoille, kun kahvi valui kurkusta alas. Ennen hänellä oli suoraasanottuna ollut kahvi-addiktio, mutta viina ja pillerit olivat menneet edelle sutjakasti. Kyllä kahvia nyt joi janoon ja voisi siihen jälleen totutellakkin.
Mies ei istunut sohvalla todellakaan missään parhaassa ryhdissä, vaan se näytti enemmänkin siltä, että toinen makaisi sohvan uumenissa. Shawn kuuli sohvan vierestä pientä ulinaa, ja huomasi koiransa vikisevän sohvan vieressä. Shawn laski kahvikupin läheiselle pöydälle ja kurottautui niin, että ylttyi silittämään koiransa kaulaa. Toissapäiväisestä baarireissusta oltiin tälläkertaa selvitty vain pienellä darralla, sillä Shawn oli osannut tälläkertaa pitää juomisen kohtuudessa, eikä ollut vetänyt ainuttakaan pilleriä, joka todellakin oli uskomattoman kuulloista. "Mitä sä siinä oikee uikutat?", Shawn kysyi Mickyltä, joka tuijotti miestä silmiin pitkään. Shawn hymähti ja nojautui jälleen sohvaa vasten.
Ei tästä tullut varmastikaan eiliestä erikoisempi päivä. Rappukäytävässä kolahteli, kun asukkaat luultavasti rahtasivat jotain hieman suurempaa tavaraa rappukäytävässä.

Oven takaa kuului kova rytinä ja sen jälkeen liuta kirosanoja, joille Shawn naurahti. Mies nousi ylös ja nappasi kahvikupin käteensä, kävellen keittiöön. Hänellä oli päällään mustat harmaat pillifarkut, ja vihreällä värillä maastokuvioitu t-paita joka ei todellakaan ollut miehellä jokapäiväisessä käytössä. Hän ol ivetänyt hiuksensa jälleen keesille, joka oli jälleen kasvanut varmaan sentin. Silmiinsä hän ei tälläkertaa, ihme kumma, ollut tynkenyt mitään. Ei hän vain jaksanut.
Mies jätti kahvikupin tiskipöydälle ja ruskeat silmät lipuivat siitä keittiön pieneen laatikostoon. Ei, ei nyt! Shawn siirsi katseensa pois ja käveli pois keittiöstä, kunnes istahti taas sohvalle.
Kerrankin kämppä oli siistin näköinen, eikä mikään läävä. Vaikkei tuo kämppä ollutkaan mitään ylemmistöä, oli siellä kuitenkin siistiä. Micky käveli hieman kauemmas sohvasta ja kävi siihen makaamaan ja sulki silmänsä. Shawn katso iikkunasta ulos, sillä hän ei nyt jaksaisi tehdä oikeastaan mitään. Varsinkaan lähteä ulos juomaan, mutta kieltämättä yksi asia houkutteli. Mies ei kuitenkaan halunnut ajatellut sitä.
repa
Kelpaanhan, rakkaani?
repa

Viestien lukumäärä : 830
Ikä : 34

ViestiAihe: Vs: Shawn Tayler   Shawn Tayler - Sivu 3 Icon_minitimePe Marras 27, 2009 3:05 am

Rotten oli käynyt monta rappua läpi etsiessään Tayleria, joka kuulemma teki tatuointeja. Hänellä oli kaikki rahansa mukana tarkoituksenaan mennä kysymään tuolta Tayleriltä, voisiko tuo hakata hänen käsivarteensa kuvan, johon hänen vanhempansa eivät olleet kirjoittaneet lupalappua liikkeeseen. Nuorukainen kun sattui haluamaan aatteitaan vastaavan symbolin; hakaristin, eivätkä hänen vanhempansa missään nimessä tahtoneet moista ideaa tukea, sillä huolimatta noidenkin rasistisuudesta, eivät nuo hyväksyneet poikansa natsistisia ajatuksia, joita nuorukainen viljeli jatkuvasti ja suurella vimmalla. Noiden mielestä nahkapää meni aivan liian pitkälle aatteidensa kanssa ja suhtautui niihin liiankin intohimoisesti tapellessaan jatkuvasti homojen ja maahanmuuttajien kanssa. Viimeisin tempaus oli ollut liikaa; hän oli joutunut vankilaan puukotettuaan erästä homoa. Vuosi oli mennyt hitaasti nuorisovankilassa, mutta nyt hän oli taas vapaa ja vaikka hän oli ollut vasta viikon siviilissä, oli hänellä jo suunnitelmia, joista ensimmäistä hän oli juuri tullut toteuttamaan. Hän oli saanut idean hakaristitatuoinnista muilta nuorisovankilan uusnatseilta, joita tuolla nuorten kriminaalien lomahotellissa oli ollut muutama. Noista yhdellä oli hakaristi rinnassaan. Nuorukainen halusi itse omansa olkapäähän, josta se näkyisi paljon paremmin. Oli selvää, että hänen aatteidensa tuli näkyä ulospäinkin, jotta samahenkiset ihmiset osaisivat halutessaan tulla hänelle juttelemaan.

Rotten avasi jo ties kuinka monennen rappukäytävän oven ja astui sisään seisahtuen kuitenkin samantien alimman kerroksen seinällä riippuvalle sukunimitaululle, jonka silmäili läpi. Katse pysähtyi yhteen nimeen; Tayler. Olikohan se oikea Tayler? Asiasta pitäisi ottaa selko. Nuorukainen käveli portaat ylös matkan tyssätessä rappukäytävää tukkiviin muuttomiehiin, jotka rahtasivat parhaillaan sohvaa selällään olevasta ovesta sisään. Pian nuorukainen kuitenkin pääsi jatkamaan matkaa ja löysikin vaivattomasti oikean oven, jonka eteen seisahtui. Hän tarkisti vielä kerran, että oli varmasti Taylerin ovella, kunnes rimpautti ovikelloa. Hänen yllään oli maastokuvioiset housut, joiden lahkeet oli tungettu kiiltävien maiharien sisään. Paitana toimi vastasilitetty kauluspaita ja sen päällä pilottitakku, joka oli rennosti auki. Päänsäkin hän oli juuri ajellut eikä kenellekään varmasti jäisi epäselväksi, mitä tyylisuuntausta hän edusti.

[tökkii, sori.. ]
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Shawn Tayler   Shawn Tayler - Sivu 3 Icon_minitimePe Marras 27, 2009 9:30 pm

Shawn sai juuri laskettua päänsä sohvan selkänojalle, kun ovikello soi. Mitä nyt? Mies huokaisi ja hänen kasvoillaan oli melko kyllästynyt ilme. Jos se olisi yksikin niistä muuttomiehistä, jotka luultavasti tulisivat phoittelemaan äänen aiheuttamista, haistattaisi Shawn noille pitkät. Micky kuitenkin ehti ennen omistajaansa ovelle ja alkoi haukkua vimmatusti, mutta huomatessaan Shawnin ilmeen, se lopetti kuin seinään.
Shawn ei todellakaan ollut ihmeissään jos sisään ryntäisikin liuta narkkareita, jotka kaikki väittäisivät, että mies oli noille velkaa. Sekään ei olisi uutta. Shawn nousi sohvalta ja käveli ovelle, jonka jälkeen avasi sen ja hänen edessään olikin hieman virkistävämpi näky. Siellä ei ollut muuttomiehiä, eikä narkkareita, vaan skinipoika. Shawn kohotti toista kulmaansa pienehkösti ja hänen kasvoilleen kohosi pieni hymy. Hän ei ollutkaan nähnyt skinejä aikoihin, joten niiden näkeminen oli aina yhtä mukavaa.
Micky seurasi tilannetta tarkasti, sillä se oli aina valmis suojelemaan isäntäänsä, tosin välillä sellainen luonne oli erittäin hermojaraastavaa. Shawn katsoi nahkapäätä hetken tarkasti päästä varpaisiin ja takaisin. Kyllä se skini oli! Shawn nojasi ovenpieleen ja päätti rikkoa pienen hiljaisuuden. "Mitä asiaa?", mies kysyi toiselta, mutta ei todellakaan uhkaavaan sävyyn.

Shawn ei ollenkaan aavistanut mistä oli kyse, sillä yleensä hänen oveensa ei koskettu pitkällä kepilläkään. Micky kyllästyi paikalla olemiseen ja jolkotteli taas sohvan luo, hypäten sen päälle ja mennen siihen nukkumaan. Shawn siirsi nopeasti katseensa koiraan, ja sitten taas tuohon nuoreen.
repa
Kelpaanhan, rakkaani?
repa

ViestiAihe: Vs: Shawn Tayler   Shawn Tayler - Sivu 3 Icon_minitimePe Marras 27, 2009 10:03 pm

Rotten kuuli sisältä koiran räksytystä ja tuli miettineeksi, että hänen isälläänkin oli kuulemma joskus ollut koira. Se oli kuollut vanhuuteen ennen hänen syntymäänsä, mutta hän oli nähnyt siitä kuvia. Koirat olivat mukavia eläimiä ja nuorukainen olisi mielellään ottanut sellaisen itsekin. Ehkä hän hankkisikin koiran muuttaessaan pois vanhempiensa nurkista. Vielä hän ei kuitenkaan voinut muuttaa, sillä peruskoulu oli kesken. Vuoden päästä tilanne olisi jo täysin eri, sillä silloin hän voisi alkaa metsästämään työtä ja saatuaan sellaisen, voisi hän alkaa tosissaan harkitsemaan omaa kämppää. Mutta siihen asti hänen olisi vain yksinkertaisesti kestettävä vanhempiaan ja noiden typeriä sääntöjään. Heillä vallitsit kotona aikamoinen luottamuspula, sillä herra ja rouva Gibson eivät olleet riemastuneet poikansa puukotettua ihmistä Deniksen ja Marien silmien edessä. Vankilareissu oli onneksi jäänyt lyhyeksi, mutta vapaus ei tuntunut kovin vapaalta hänen vanhempiensa asettaessa uusia rajoja minkä kerkesivät. Ainoa ero vankilan ja kodin välillä oli, että jälkimmäisessä pystyi luistamaan lähes kaikista asetetusta säännöistä ilman, että tuomio piteni. Se ei tosin parantanut välejä kotona lainkaan..

Ovi aukesi ja maastokuviopaitainen mies tuli avaamaan. Nuorukainen silmäili tuon päästä varpaisiin toisen tehdessä samoin hänelle. Tämäkö nyt oli se Tayler? Hän oli odottanut jotain hieman erilaista eikä oikein yllätykseltään saanut suutaan auki sanoakseen asiansa. Hän oli ollut varma, että oven avaisi joku gangsterilta näyttävä tai vähintäänkin joku todella epämääräinen hyypiö, sillä se ukko, jolta hän oli baarissa kuullut toisen tekevän tatuointeja, oli sanonut tuolla olevan hyvin kyseenalainen maine. Tayler näytti kuitenkin ihan tavalliselta Rasheen asukilta.
Toinen keskeytti hiljaisuuden kysymällä, mitä asiaa skinillä oli. Tämä siirsi katseensa toisen kasvoihin ja kokosi itsensä.
"Mä kuulin et sä teet tatuointeja ja mä tarvisin yhen mun olkapäähän", hän meni suoraan asiaan. Hän ei lainkaan tiennyt, paljonko hänen tatuointinsa tulisi maksamaan, joten hän oli varannut koko omaisuutensa mukaansa. Hän uskoi saavansa niillä tatuoinnin ja luultavasti rahaa jäisi vielä ylikin, mutta aina piti pelata varman päälle.
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Shawn Tayler   Shawn Tayler - Sivu 3 Icon_minitimePe Marras 27, 2009 10:23 pm

Shawn tuijotti toista vielä hetken, kunnes tuo poika kakisti ulos, että olisi tulossa ottamaa tatuoinnin. "Aha, vanhempas ei allekirjottanu lappua New Tattooseen?", Shawn kysyi ja hymyili toiselle vieraanvaraisesti ja näytti sitten kädellään, että toinen astuisi peremmälle. Mitä siellä käytävällä nyt seistä.
Ruskeat silmät tarkkailivat toista hetken, kunnes Shawn sulki oven perässään ja käveli peremmälle huoneistoon. "Toivottavasti et oo koirakammonen", Shawn tokaisi samalla, kun Micky hyppäsi alas sohvalta ja käveli katsomaan tulokasta. Sillä oli aina kamala hinku saada tietää, minkälainen tyyppi taloon tuli. Shawn istui sohvan käsinojalle ja siirsi sitten katseensa toiseen. "Nimes?", Shawn uteli, sillä jos asiasta vielä puhuttaisiin, olisi Shawnista mukavampaa saada kutsua toista nimellä.

"Eli minkäslaista tatuointia kaipaisit?", tuo kysyi, siirtäen sitten katseensa skinistä koiraansa. Shawnia ei kiinnostanut mistä toinen oli saanut tietää että hän teki tatuointeja. Tosiaan, jonkinlaiset juorut kulkivat erittäin nopeasti, joten ehkä sillä tavalla. Olihan mies jo tatuoinut monien ihmisten ihoa parin vuoden ajan, eikä ikinä oltu laadusta valitettu, vaikkei tatuoinnit olleetkaan liikkeessä tehty.
Shawnin paheilla ei todellakaan vakiopaikkaa voitu etsiä työelämästä, mutta ihan hyvinhän se tatuointien teko niin kadulla, kuin kotonakin onnistui.
Luultavasti tämä nahkapää oli niitä nuoria, joiden vanhemmat eivät olleet allekirjoittaneet lappua tatuointiliikkeeseen. Tosin ei Shawn kamalasti viitsinyt pyytää nuorilta maksua, josko ollenkaan, sillä niillä oli yleensä muutenkin niin paljon ongelmia kotona sun muualla.
repa
Kelpaanhan, rakkaani?
repa

ViestiAihe: Vs: Shawn Tayler   Shawn Tayler - Sivu 3 Icon_minitimePe Marras 27, 2009 10:40 pm

Rotten virnisti hieman vaivaantuneesti toisen arvatessa heti, miksi hän ei ollut mennyt liikkeeseen.
"Joo niinki vois sanoa", hän vastasi ja käveli toisen asuntoon sisään tuon viittoessa häntä peremmälle. Ovi suljettiin perästä ja nuorukainen jäi repimään kenkiä pois jaloistaan. Toinen kysyi, oliko hän koirakammoinen saaden nuorukaisen pudistamaan päätään.
"Koirat on jees", hän vastasi ja kun Mikcy tulikin häntä moikkaamaan, keskytti nuorukainen vasemman jalan kenkänsä riisumisen ja rapsutti sitä hetken, kunnes palasi takaisin kenkiensä pariin ja potkaisi vasemman maiharin jalastaan oikean viereen. Nuorukainen käveli toisen perässä peremmälle huoneistoon, muttei vielä istahtanut alas vaikka mieli olisikin ehkä tehnyt. Tayler kysyi hänen nimeään saaden nuorukaisen miettimään hetken, sillä hän ei ollut aivan varma, minkä nimen kertoisi.
"Sano Rotteniks niinku kaikki muutki", hän lopulta teki päätöksensä esitellä itsensä lempinimeltä, jolla hänet tunnettiinkin paremmin. Nimi ei ollut kovin imarteleva, mutta joku hänen ystävistään oli aikoinaan sillä nimellä häntä ruvennut kutsumaan ja lopulta kaikki käyttivät sitä; toisinaan jopa hänen vanhempansa!

Toinen ksyi, millaisen tatuoinnin hän oli haluamassa saaden nuorukaisen virnistämään uudelleen jo silkalle ajatukselle, että huolimatta vanhemmistaan, hän näytti saavan tatuointinsa.
"Hakaristin oikeeseen käsivarteen", hän paukautti hetken hiljaisuuden jälkeen. Oli uskomattoman ärsyttävää, etteivät hänen vanhempansa suostuneet kirjoittamaan lupalappua, mutta onneksi hän oli saanut vihiä tästä kotitatuoijasta. Toivottavasti tuo nyt ei paljastuisi antifasistiseksi ituhipiksi, joka ei suostuisi moista kuvaa hänen ihoonsa hakkaamaan. Eivät nuorukaisen keinot tosin siihenkään loppuisi, sillä hän oli jo kysellyt uusia täysi-ikäisen henkilöllisyyspapereita ja oli ilmeisesti niitä saamassakin samalta henkilöltä, jolta oli edellisetkin pahvit ostanut. Niiden kanssa hän saisi liikkeessäkin, mutta malttamattomana henkilönä nuorukainen ei ollut pystynyt odottamaan siihen saakka, vaan oli painellut tämä Taylerin luo. Hän ei kuollakseenkaan muistanut toisen etunimeä, vaikka baarissa ollut ukko oli kyllä senkin maininnut.
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Shawn Tayler   Shawn Tayler - Sivu 3 Icon_minitimeLa Marras 28, 2009 1:07 am

Tuo nuorukainen esittäytyi Rotteniksi, tai siis, käsk itoista sanomaan itseään sillä nimellä. Shawn nyökkäsi, eikä kutsuisi toista millään muulla nimellä tästedes.
Miehen oloa jokseenkin helpotti sekin, että toinen ei pelännyt koiria, sillä useammat kylään tulleet ihmiset kammoksuivat Mickyä. Rotten kuitenkaan ei tehnyt onneksi niin. "Oon muute Shawn", mustatukkainen esitteli itsensä, kunnes kuunteli toisen tatuointitoivomuksen. Hän ei ikinä kiinnittänyt huomioon sitä, halusivatko vanhemmat estää lapsensa tatuointiotto yrityksen, mutta teki sentään toiselle palveluksen. Siispä Rottenille hakaristi oikeaan olkapäähän, onnistuu.
"Oke, pikku hetki", Shawn sanoi ja asteli erääseen huoneeseen, jota käytti ahtaan vaatekomeron sijasta jonkinmoisena tavaransöilytystilana, ja kerrankin sielläkin oli siistiä. Shawn painoi valokatkaisimesta ja himmeä valo syttyi huoneesen. Tuo nappasi pieneltä hyllyntapaiselta korokkeelta laatikon, jonka kantoi edelliseen huoneeseen pöydälle Rottenin eteen.
"Nonii, aattelitko ihan normaalia mustaa vai tuleeko siihen jotain väriä?", Shawn kysyi ja katsoi toista hieman kysyvästi samalla kun aukaisi laatikon.
Evi.Love
Minä olen voittaja
Evi.Love

ViestiAihe: Vs: Shawn Tayler   Shawn Tayler - Sivu 3 Icon_minitimeMa Maalis 08, 2010 12:58 am

// med. Citykid!

I care about you, but don't you care about me

Ovi napsahti auki, kunnes laikukas koira jolkotteli sisään kämppään varsin nopeasti. Shawn antoi toisen mennä edeltä ja sulki sitten oven perässään. Kämppä oli varsin siisti, mutta sekin johtui vain siitä, että Shawn oli ollut muutaman päivän selvinpäin, eikä itsekään kestänyt moista sotkua enää kauempaa. Heti kenkien pois potkimisen ja takin naulaan jättämisen jälkeen Shawn suunnisti ahtaaseen vessaan, kunnes vilkaisi itseään peilistä. Olo oli parantunut matkalla, mutta ties mitä voisi vielä ilmetä.
Mies nyrpisti nenäänsä kun tarkkaili kasvojaan. Haavoja tosiaan oli paljon, eli ei ihme että koko kasvot olivat lähes veressä. Shawn pyyhki kasvonsa vedellä ja sai kuin saikin veren häviämään kasvoiltaan, tosin nenä valutti verta edelleen.
Mies nappasi paperia ja käveli ulos vessasta.

"Et varmaa oo ihan tottunu moiseen läävään" Shawn sanoi ja istahti hieman kulahtaneelle sohvalle. Tuo risti jalkansa ja kurotti kättään käsinojan yli, jotta saisi napattua siiderilaatikosta yhden tölkin. "En vedä perseitä, sen mä sulle lupaan. Otatko sä?" Shawn kysyi ja kohotti kulmiaan katsoen toista, samalla kun avasi tölkin hiljalleen.
Shawn oli juuri niitä tyyppejä, jotka hurahtivat helposti yhdestä siideristä ja halusivat sen jälkeen vain lisää ja lisää juotavaa. Tosin hän oli juuri luvannut Emilylle, ettei aikonut juoda itseään kaatumistilaan. Ei hänen kyllä tekisi mielikään.
Päässä kohisi ja sitä oli todella vaikea pidellä pystyssä, kunnes Shawn vain antoi päänsä valua vasten selkänojaa. "Saat viettää tääl nii monta päivää ku haluut, sillä jos et oo menos takas..." Shawn sanoi ja yritti pitää rauhallisen äänensävyn. Hän ei halunnut sanoa mitään väärää, sillä jo siideritölkin esiin ottaminen oli ehkä tytön mielestä varsin ärsyttävää.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Shawn Tayler   Shawn Tayler - Sivu 3 Icon_minitime

Shawn Tayler
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 5Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
 Similar topics
-
» Shawn Tayler